https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Sta al op een dikke euro winst.
WhaleSniper zegt '#PNT - Unusual buying activity', maar dat had ik zelf ook al geconcludeerd.
[ Voor 44% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 05-05-2021 14:35 ]
Ik denk dat je daarmee wel gelijk hebt. Zolang het een langzame flip is zal het ook wel oke zijn.peterhhh schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:25:
[...]
De "emotie" die je erbij voelt is logisch. Maar tegen de tijd dat het zo ver is, dan verandert de emotie. Na een tijdje treedt gewenning/acceptatie op. Daarnaast is BTC dan niet meteen afgeschreven. Gewoon niet meer de grootste. Dingen staan niet vast en hoeven niet vast te staan. Alles is continue in beweging
Wat ik eigenlijk vooral wou zeggen met de post was een uitleg waarom de ene munt meer waard is dan de andere. En dat het een beetje zelf vervullend is. De bekendste munt staat bovenaan omdat het de bekendste munt is.
Graag, kunnen we weer back to basic.-Muncky- schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:06:
Ik zal zo eens op de sellknop drukken voor mijn 28 miljard DOGE
XRP = trash
Luiheid. heb ETH op mijn ledger en die niet bij me.mannowlahn schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 13:48:
[...]
Vanwaar de bank transfer? Je moet een wallet adres opgeven dus je bent al met crypto bezig. Ik ben erg benieuwd waarom je gekozen hebt voor de meest trage manier van funds overschrijven?
[ Voor 154% gewijzigd door elbandito op 05-05-2021 14:45 ]
KSM/DOT. Maar dat is geen financieel advies haha. Met 20k. 10k in ETH en 10k KSM/DOT.elbandito schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:44:
verspreid over 100 verschillende altcoins
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Geen binance account? Via iDeal naar binance, ETH kopen en versturen naar wallet van merchant. Zo heb ik het ook gedaan.elbandito schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:43:
[...]
Luiheid. heb ETH op mijn ledger en die niet bij me.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Gaat ie er weer een sessie van 28h van maken?A87 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:33:
Ik zit nu ook long (BTC)
zo te zien crypto face ook G0000ddddd
YouTube: LIVE NEW - $15million Long Trade Bitcoin Eth
Met hoeveel leverage long jij?
mannowlahn schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:11:
[...]
Lol de tijd die het er over doet om die bank transfer te doen kosten die token weer een stuk meer.
Ik snap die Penny wise pound foolish mentaliteit niet zo in crypto. Paar euro besparen op fees terwijl je winsten in de tientallen procenten liggen, echt waar hebben we het over?
Met Binance ETH overzetten was trouwens binnen 10 minuten gedaan (+/- 9% fee)
PNT to the moon ! +88% in een uur
[/quote
[ Voor 4% gewijzigd door Chrisapple op 05-05-2021 15:01 ]

A. alles in bitcoin
B. 100x100 euro verdeeld over 100 verschillende altcoins
Ik uiteraard Belbandito schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:05:
Stel je hebt 10.000 euro en deze 3 jaar niet nodig, wat doe je:
A. alles in bitcoin

C :30% btc, 50%eth, 20% top10 alt coinselbandito schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:05:
A. alles in bitcoin
Laat vandaag ETH en BTC maar eens knallen!
F Alles in HOLOelbandito schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:05:
A. alles in bitcoin
mannowlahn schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:11:
Paar euro besparen op fees terwijl je winsten in de tientallen procenten liggen, echt waar hebben we het over?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Alle beetjes helpen toch? zo laadt ik mijn telefoon doordeweeks altijd op me werk op, scheelt per jaar toch wel wat aan stroomkostenmannowlahn schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:11:
[...]
Ik snap die Penny wise pound foolish mentaliteit niet zo in crypto. Paar euro besparen op fees terwijl je winsten in de tientallen procenten liggen, echt waar hebben we het over?
Die extra winst stop ik wel in crypto
nothing stops this train
Als je nog een powerbank hebt en die ook op het werk oplaadt, dan kan je thuis ook nog van alles gratis opladen. Dat gaat vast het verschil makenKol Nedra schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:24:
[...]
Alle beetjes helpen toch? zo laadt ik mijn telefoon doordeweeks altijd op me werk op, scheelt per jaar toch wel wat aan stroomkosten![]()
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Vraag je ook 50 cent aan je gasten om de wc te gebruiken?Kol Nedra schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:24:
[...]
Alle beetjes helpen toch? zo laadt ik mijn telefoon doordeweeks altijd op me werk op, scheelt per jaar toch wel wat aan stroomkosten![]()
AVAX of AVAjasper7878 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:47:
10k all in op AVA..
oh shit! nooit aan gedachtTaro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:27:
[...]
Als je nog een powerbank hebt en die ook op het werk oplaadt, dan kan je thuis ook nog van alles gratis opladen. Dat gaat vast het verschil maken
Die neem ik morgen ook maar gelijk mee, want ja in het weekend moet je ook opladen.
thx Taro
nothing stops this train
AVA, volgende week integratie van het platform in de Binance app in de vorm van een mini app. ik verwacht dat dat wel wat hype gaat genereren...
Waterkoker mee naar het werk, kokend water in een kruik mee naar huis, hoeft het nog maar heel even op het vuur!Kol Nedra schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:28:
[...]
oh shit! nooit aan gedacht![]()
Die neem ik morgen ook maar gelijk mee, want ja in het weekend moet je ook opladen.
thx Taro
Thermoskan mee en koffie van je werk meenemen, smaakt misschien wat minder na een paar uur maar alle kleine beetjes..
Geen idee of je een keuken of kitchenette hebt op het werk, maar je zou ook daar je eten vast kunnen bereiden, scheelt nog meer!
Wellicht je kleding wassen? Bij mij op het werk hebben ze een douche voor als je fietsend/lopend komt of sport in de pauze, maar je kan natuurlijk gewoon eind van de dag even een douche pakken, scheelt ook thuis weer water en stookkosten.
Zomaar wat tips
[ Voor 7% gewijzigd door YES op 05-05-2021 15:31 ]
Niet vergeten om ook alleen op kantoor naar het toilet te gaan; scheelt liters water en meters aan toiletpapier.Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:27:
[...]
Als je nog een powerbank hebt en die ook op het werk oplaadt, dan kan je thuis ook nog van alles gratis opladen. Dat gaat vast het verschil maken
En natuurlijk ook nog even je waterfles vullen voordat je naar huis gaat.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
of misschien niet?

nothing stops this train
Geduld.Wo Ve schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:00:
Dat prachtige waves laat het nu wel af weten, daar gaat mijn mooie trade.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Fingers crossedTaro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:34:
BTC uitbraakje incoming?
De persoon die de airfryer heeft bedacht vind ik wel geniaal. Je neemt een heteluchtoven en verandert m iets van vorm en kijk, een innovatief nieuw product. Het is een soort shitcoinversie van zowel een frituur als een oven eigenlijk.StevenzeN schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:27:
Ik neem altijd mijn airfryer mee naar kantoor
Ik had een leuk driehoekje getekend maar die was bearish, hij knuffelt nu wel met de bovenkant inderdaad. Hopelijk gaat ie lekker tegen de draad in uitbreken inderdaadTaro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:34:
BTC uitbraakje incoming?
Kol Nedra schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:24:
[...]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wel amper volume, maar van mij mag het wel weer eens door de 60k.Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:34:
BTC uitbraakje incoming?
ja let ff op, er is een grotere kans op basis van statistiek dat zo'n figuur naar beneden uitbreekt. Dat is absoluut geen garantie. Zeker niet omdat btc nog steeds in een bullmarkt zit met een mooie uptrend op de hoge tijdschalenYES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:36:
[...]
Ik had een leuk driehoekje getekend maar die was bearish, hij knuffelt nu wel met de bovenkant inderdaad. Hopelijk gaat ie lekker tegen de draad in uitbreken inderdaad
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zet hem op! Als jij straks lachend aankomt met je lambo bij je werk, de airfryer op de bijrijderstoel, kijk eens wie er dan nog lacht.Kol Nedra schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:34:
Wat een mooie ideeën allemaal, maar dat is too much![]()
of misschien niet?
Ik heb even wat volume toegevoegd met een 3x long.Glenn Hoddle schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:37:
[...]
Wel amper volume, maar van mij mag het wel weer eens door de 60k.
Ja ik ook op de 30m chart rising wedge, daar is ie wel net een beetje doorheen. Hoop dat er nog een flink stuk bij kan.YES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:36:
[...]
Ik had een leuk driehoekje getekend maar die was bearish, hij knuffelt nu wel met de bovenkant inderdaad. Hopelijk gaat ie lekker tegen de draad in uitbreken inderdaad
Als je frituurolie bij het verversen telkens voor de helft op je terras ligt, is een airfryer wel aangewezen.Glenn Hoddle schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:36:
[...]
De persoon die de airfryer heeft bedacht vind ik wel geniaal. Je neemt een heteluchtoven en verandert m iets van vorm en kijk, een innovatief nieuw product. Het is een soort shitcoinversie van zowel een frituur als een oven eigenlijk.
I know! Daarom ook 'tegen de draad' dus niet voldoen aan de kans op. Ik weet het dat een driekhoekje geen garanties geeftanti elppa schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:38:
[...]
ja let ff op, er is een grotere kans op basis van statistiek dat zo'n figuur naar beneden uitbreekt. Dat is absoluut geen garantie. Zeker niet omdat btc nog steeds in een bullmarkt zit met een mooie uptrend op de hoge tijdschalen
Thanks voor je waarschuwingen, misschien moet ik zelf iets uitgebreider zijn met formuleren want ik weet wel dat het nooit vaststaat wat er met de koers gebeurd omdat je heel druk met lijntjes in de weer geweest bent
Zozo, 1 à 1,25 euro per jaar aan winst. Toe maar.Kol Nedra schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:24:
[...]
Op de 1h hikt ie er echt tegenaan.Sluw schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:39:
[...]
Ja ik ook op de 30m chart rising wedge, daar is ie wel net een beetje doorheen. Hoop dat er nog een flink stuk bij kan.
Toen ik dit eerder vandaag zei ramde hij er zo doorheen terwijl ik het typte dus ik heb alle vertrouwen!
(Nee @anti elppa ik bedoel hiermee niet dat het ook echt gaat gebeuren
Ik ben gewoon wat optimistisch gestemd vanmiddag omdat ik mijn kokendwaterkraan zelf gerepareerd heb nadat de leverancier en fabrikant me lieten stikken, scheelt me honderden euro's
Edit: what the.. hij ramt er ook echt doorheen terwijl ik dit typte

[ Voor 6% gewijzigd door YES op 05-05-2021 15:44 ]
Als je een beetje handig bent dan laad je straks je met doge betaalde tesla op op het werk, en dan gebruik je hem thuis als powerwall...Antifon schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:40:
[...]
Zozo, 1 à 1,25 euro per jaar aan winst. Toe maar.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
nou hij mag nog wel stuk verder door hoor, dit kan zo weer terug vallen als we pech hebben. ff naar 56.7 ofzo en dan een close op de 1hYES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:42:
[...]
Op de 1h hikt ie er echt tegenaan.
Toen ik dit eerder vandaag zei ramde hij er zo doorheen terwijl ik het typte dus ik heb alle vertrouwen!
(Nee @anti elppa ik bedoel hiermee niet dat het ook echt gaat gebeuren)
Ik ben gewoon wat optimistisch gestemd vanmiddag omdat ik mijn kokendwaterkraan zelf gerepareerd heb nadat de leverancier en fabrikant me lieten stikken, scheelt me honderden euro's![]()
Edit: what the.. hij ramt er ook echt doorheen terwijl ik dit typte
Ja inderdaad, zou ook wat meer vertrouwen geven. Dooorrranti elppa schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:45:
[...]
nou hij mag nog wel stuk verder door hoor, dit kan zo weer terug vallen als we pech hebben. ff naar 56.7 ofzo en dan een close op de 1h
ja dan is ie ook goed door de 7ma en de 25ma op de daily, dan stappen de Taro's van deze wereld ook weer in waarschijnlijkYES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:46:
[...]
Ja inderdaad, zou ook wat meer vertrouwen geven. Dooorrr
Dit was het, het feest is over, cryptowinter is coming
En dat werkt ook weer bullish omdat we daar met zijn allen blind achteraan wandelen.anti elppa schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:48:
[...]
ja dan is ie ook goed door de 7ma en de 25ma op de daily, dan stappen de Taro's van deze wereld ook weer in waarschijnlijk
Nee ik zou het fijn vinden als hij daar doorheen gaat, dan heb ik er goed aan gedaan om gewoon op mijn handen te blijven zitten ipv te proberen wat 'slimme' trades te doen.
En aan mijn teken skills gewerkt natuurlijk
Reported voor defaitisme!Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:50:
Wat enorm weinig volume, hij valt bijna stil. Volgens mij heeft iedereen het opgegeven met BTC
Oh wacht, heuh...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Als niemand koopt en alleen toekijkt dan blijft dat volume laag. Vraag niet wat Bitcoin voor jou kan doen, maar wat jij voor Bitcoin kunt doen...Ray_ schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:51:
Die 52K die ik als doel had gesteld raakt steeds verder uit 't zicht... Met het risico op een buy high hangt mijn vinger inmiddels ook boven de buy knop. Het volume is echter wel dramatisch.
Die schommelt erg heen en weer, hoop dat die eens boven de 10 cent komt. Dan is er weer een goede basis
YES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:50:
[...]
En dat werkt ook weer bullish omdat we daar met zijn allen blind achteraan wandelen.
Nee ik zou het fijn vinden als hij daar doorheen gaat, dan heb ik er goed aan gedaan om gewoon op mijn handen te blijven zitten ipv te proberen wat 'slimme' trades te doen.
En aan mijn teken skills gewerkt natuurlijk
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q2ef7Xo9OKiDx03UXv7OjtOP.jpg?f=user_large)
De beste!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ben i kde enige die dit soort video's skipt enkel en alleen door die "WOW" face?
Mijn long entry price is net niet gehitTaro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:38:
[...]
Ik heb even wat volume toegevoegd met een 3x long.
Nu durf ik het niet meer aan. Trade jij met TP/SL of reduce-only?
In dit geval gewoon op Binance met een limit order ingestapt, vinger boven de market sell knop en geen stop loss.BootjeVaren schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:53:
[...]
Mijn long entry price is net niet gehit![]()
Nu durf ik het niet meer aan. Trade jij met TP/SL of reduce-only?
Net als de winter een beetje begint te vertrekken in Nederland...
Kom jij aan met de crypto winter
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik heb al vaak genoeg het goede voorbeeld getoond door te kopen, maar die rode kaarsen die er na worden getekend tonen aan dat jullie mij nooit willen volgen.Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:52:
[...]
Als niemand koopt en alleen toekijkt dan blijft dat volume laag. Vraag niet wat Bitcoin voor jou kan doen, maar wat jij voor Bitcoin kunt doen...
Iedereen heeft ze op de Ledger opgeborgen denk ik.Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:50:
Wat enorm weinig volume, hij valt bijna stil. Volgens mij heeft iedereen het opgegeven met BTC
Mijn hele portefeuille is inmiddels aangenaam groen, en nee ik heb geen cent in DOGE gestoken. Dat verrast me wel na vanochtend, ik dacht dat wordt weer een dieprode dag.
[ Voor 21% gewijzigd door knakworst op 05-05-2021 15:58 ]
EensYES schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:11:
Toch maar eens begonnen wat te lezen over TA. Het is me helemaal duidelijk nu:
[Afbeelding]
Ah joh, iedereen loopt op Doge te geilen, die gaat naar iets boven de $ 0,9 op vrijdag of zaterdag, dropt (want psychologisch in de buurt van $ 1) en dan komt de kudde weer bij Bitcoin.Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:50:
Edit: het volume van BTC is de afgelopen 24h wel 16% gestegen...
Edit 2: het volume van DOGE is de afgelopen 24h wel 62% gestegen...
[ Voor 16% gewijzigd door Sluw op 05-05-2021 16:03 ]
Nee er zit idd nog geen stabiele stijgende lijn in met een beetje volume.mannowlahn schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:52:
[...]
Die schommelt erg heen en weer, hoop dat die eens boven de 10 cent komt. Dan is er weer een goede basis
Ik denk dat je nu (niet de rest van de week) beter Bitcoin dan Doge kunt hebben, heb bewust een half uur geleden de switch gemaakt:Sluw schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:59:
[...]
Ah joh, iedereen loopt op Doge te geilen, die gaat naar iets boven de $ 0,9 op vrijdag of zaterdag, dropt (want psychologisch in de buurt van $ 1) en dan komt de kudde weer bij Bitcoin.
:fill(white):strip_exif()/f/image/cSOtbSMTsACY4qyC1XuZwfY4.png?f=user_large)
Ik heb sowieso geen doge, wel BTCTaro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:02:
[...]
Ik denk dat je nu (niet de rest van de week) beter Bitcoin dan Doge kunt hebben, heb bewust een half uur geleden de switch gemaakt:
[Afbeelding]

Trade jij op je tablet/smartpheun?Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:54:
[...]
In dit geval gewoon op Binance met een limit order ingestapt, vinger boven de market sell knop en geen stop loss.

Dank voor de info.
Als ik het goed begrijp is de reduce-only functie er om een deel van je positie in te cashen ipv je volledige positie te sluiten?
He is living on the edge!!Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:54:
[...]
In dit geval gewoon op Binance met een limit order ingestapt, vinger boven de market sell knop en geen stop loss.
Heb die paar tientjes die ik erin heb zitten gisteren maar vastgezet voor 15 dagen.mannowlahn schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:52:
[...]
We zien het wel. Dit is niet iets voor de korte termijn.
zat 5x zonder stoplossBootjeVaren schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:56:
[...]
Gaat ie er weer een sessie van 28h van maken?![]()
Met hoeveel leverage long jij?
ben er weer uit, even wachten een paar uur oid, Weer instappen als de boel omlaag is geweest, ff pauze
50 euro winst oid is wel zat
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 05-05-2021 16:07 ]
Nee, met een 17" laptop met touchpadBootjeVaren schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:03:
[...]
Trade jij op je tablet/smartpheun?![]()
![]()
Dank voor de info.
Als ik het goed begrijp is de reduce-only functie er om een deel van je positie in te cashen ipv je volledige positie te sluiten?
Klopt, reduce only (de naam zegt het al), maakt je positie kleiner (of sluit hem volledig) ipv bij te kopen. Maar die optie heb je op Binance niet.
Idd, de koopdruk lijkt even helemaal weg, wat ook niet gek is op dit niveau. Ik verwacht een correctie/ronde winst nemen om daarna de komende dagen mogelijk weer op te bouwen richting zaterdag.Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:02:
[...]
Ik denk dat je nu (niet de rest van de week) beter Bitcoin dan Doge kunt hebben, heb bewust een half uur geleden de switch gemaakt:
[Afbeelding]
Technisch gezien zit je dan met je vingers boven je touchpad en met je muis boven de sell knop.Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:05:
[...]
Nee, met een 17" laptop met touchpad
Klopt, reduce only (de naam zegt het al), maakt je positie kleiner (of sluit hem volledig) ipv bij te kopen. Maar die optie heb je op Binance niet.
Ik zie de optie reduce-only wel staan op Binance nochtans, echter heb ik hem nog nooit gebruikt..
Ja jaBootjeVaren schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:09:
[...]
Technisch gezien zit je dan met je vingers boven je touchpad en met je muis boven de sell knop.![]()
Ik zie de optie reduce-only wel staan op Binance nochtans, echter heb ik hem nog nooit gebruikt..
Maar waar zie je die optie?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
We duiken ook werkelijk waar weer naar beneden. Ben benieuwd of ie verder gaat zakken. Blijf nou eens positief, heel Tweakers rent achter jou aan en dat zien we meteen in de koers zoals je merkt.Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:50:
ETH zat al in een (lichte) downtrend toch?Ewivis schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:10:
wat me wel opvalt is dat als BTC omhoog gaat ETH omlaag gaat en vica versa. Echte tegenhangers van elkaar niet?
bij mij is ie ook nog niet uit de triangle zelfs. niets aan de hand dus.WoodyWindoW schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:08:
Als BTC nu terugzakt in z’n triangle is de kans op een dip weer groter? Of moet ie daarvoor eerst naar beneden uit z’n triangle uitbreken?
Ja schijnt historisch wel veel op elkaar te reageren. Of dat contra bewegen altijd zo is weet ik niet eigenlijk, daarvoor heb ik te weinig ervaring om dat te kunnen zeggen. De afgelopen week leek ETH zich wel wat los te worstelen van BTC qua koers, overigens.Ewivis schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:10:
wat me wel opvalt is dat als BTC omhoog gaat ETH omlaag gaat en vica versa. Echte tegenhangers van elkaar niet?
heb jij een zo goed als horizontale bovenkant van de triangle op 56,4k?anti elppa schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:13:
[...]
bij mij is ie ook nog niet uit de triangle zelfs. niets aan de hand dus.
leer dan market cipher B te gebruikenstreamnl schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:08:
Ik als leek, vind niet dat BTC er heel sterk uitziet...
VMC_Cipher B
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 05-05-2021 16:18 ]
nee. lijn loopt op 56.55 op dit momentYES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:14:
[...]
heb jij een zo goed als horizontale bovenkant van de triangle op 56,4k?
Ah, daar, ik ram vaak gewoon op de Cross 3x tab bij spot trading

Tja, BTC is mijn grootste positie. Maar ondertussen vind ik het geen enkel probleem als mijn alts door het dak gaan hoor!elektriekert schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:19:
Iedereen maakt zich druk om BTC, ik zie overal in elk hoekje groene dildo’s, zelfs Kim H zou zich hier geen raad mee weten
Als btc nu naar beneden gaat trekken omdat die niet door de 59 komt, zeg dan maar dag tegen de groene dildos voor nu. Druk maken is wat overdreven.elektriekert schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:19:
Iedereen maakt zich druk om BTC, ik zie overal in elk hoekje groene dildo’s, zelfs Kim H zou zich hier geen raad mee weten
[ Voor 3% gewijzigd door keepitfrosty op 05-05-2021 16:21 ]
Hoe ver ben je in/uitgezoomd? Ik vind het op de 1-uur en 2-uur grafiek wel wat zonniger worden eigenlijk.streamnl schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:08:
Ik als leek, vind niet dat BTC er heel sterk uitziet...
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!