CHZ 55 eurocent bitvavo 61 eurocent binance. Normaal deze verschillen?
Mooi toch, tenminste 4 die de juiste beslissingen maken.roflexx schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:47:
Ik las ergens dat er 4 bagholders zijn die 80% van alle dogecoin bezitten.

Ik neem genoegen met 20%
[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 16-04-2021 22:48 ]
https://opensea.io/seaart
Wat is er aan de hand met VET? Keek naar mijn portfolio en dat is maal 3 gegaan door VET vooral.
Jij bent nieuw hier of je leest niet vaak mee, Daniel is één van de weinige personen hier die serieuze TA's post waar de uitkomst vaak van klopt. Als er één persoon is in dit topic waar ik mijn geld aan toe zou moeten vertrouwen is hij het wel.
[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 16-04-2021 23:19 ]
Scheißemünze
Ja hij en ene Donnie.Tabacca schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:49:
[...]
Jij bent nieuw hier of je leest niet vaak mee, Daniel is één van de weinige personen hier die serieuze TA's post waar de uitkomst vaak van klopt. Als er één persoon is in dit topic waar ik mijn geld aan toe zou moeten vertrouwen is hij het wel.
** Niet op de man spelen aub **
[ Voor 73% gewijzigd door Taro op 16-04-2021 23:16 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Same, laatste ~4/5 calls waren allemaal mooie om aan mee te doen. Doe nu ook weer mee. Alles staat in het rood in mijn PF en blijf maar fiat in deze ongein pompen.Tabacca schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:49:
[...]

Jij hebt dagen niet naar je pf gekeken?k995 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:48:
Wat is er aan de hand met VET? Keek naar mijn portfolio en dat is maal 3 gegaan door VET vooral.
Paar weken, druk met andere zaken bezig geweest en buiten wat bitcoin en veel VET en VTHO niks meer.
Leermomentje:DutchCrownNL schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:40:
ETH wilt graag naar boven toe, maar heeft een aardig muurtje van 2,5M staan op $2450.
Dat lees ik vaker. Die buy&sell-walls.
Hoe en waar kan je die vinden? Waar lees je die op af?
Nergens, want de orderboeken staan vol met fake orders (gestuurd door bots) die je niet van echt kan onderscheidenreadytoflow schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:56:
[...]
Leermomentje:
Dat lees ik vaker. Die buy&sell-walls.
Hoe en waar kan je die vinden? Waar lees je die op af?
Daarnaast zijn er 37291 platformen.
[ Voor 5% gewijzigd door The Redman op 16-04-2021 22:59 ]
Nee..... op Binance op 70ct gestaan, op Bitvavo strak onder de 0,60 ct gehouden. (in euro). Giga orderblokken die de koers vasthouden...knakworst schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:48:
CHZ 55 eurocent bitvavo 61 eurocent binance. Normaal deze verschillen?
Ik zat live mee te kijken met mijn vinger aan de knop en dan is het heel frustrerend als je het ene grafiekje maar ziet stijgen en die andere vast staat.............
IOTA is echt niet bang
.
Prima het weekend in zo, ook met MANA daarnaast, dan mag de rest wel eens horizontaal gaan.
Geeft stuk meer rust nu ik achter mijn PF sta en dit gewoon een tijd wil HODLen en evt. Obv wat events wellicht een verkoop en terugkoop moment, maar misschien niet eens..
Prima het weekend in zo, ook met MANA daarnaast, dan mag de rest wel eens horizontaal gaan.
Geeft stuk meer rust nu ik achter mijn PF sta en dit gewoon een tijd wil HODLen en evt. Obv wat events wellicht een verkoop en terugkoop moment, maar misschien niet eens..
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Huh? Serieus? Bots van exchanges? Of traders? Wat zou dan t nut daarvan zijn?The Redman schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:58:
[...]
Nergens, want de orderboeken staan vol met fake orders (gestuurd door bots) die je niet van echt kan onderscheiden
Daarnaast zijn er 37291 platformen.
Gewoon kopen op bitvavo en hopen dat hij doorstoot dan is het dus 10 procent extra. Bij ETC is het verschil inmiddels weggepoetst.padraig1973 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:58:
[...]
Nee..... op Binance op 70ct gestaan, op Bitvavo strak onder de 0,60 ct gehouden. (in euro). Giga orderblokken die de koers vasthouden...
Ik zat live mee te kijken met mijn vinger aan de knop en dan is het heel frustrerend als je het ene grafiekje maar ziet stijgen en die andere vast staat.............
Hoe koop je Hive eigenlijk? Vind deze niet op kraken of binance
Op deze website zie je vaak op welke exchanges en token te koop is:Skalders schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:01:
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/hive-blockchain/
staat gewoon op binanceSkalders schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:01:
Ik heb ze op Bitvavo en zit inderdaad te wachten of hij misschien toch nog gaat. Vorige week bij ENJ werd hij ook laag gehouden en vloog hij na een uur toch nog naar wat het hoogste punt op Binance was geweest.knakworst schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:01:
[...]
Gewoon kopen op bitvavo en hopen dat hij doorstoot dan is het dus 10 procent extra. Bij ETC is het verschil inmiddels weggepoetst.
thx
[ Voor 22% gewijzigd door Skalders op 16-04-2021 23:16 ]
alleen een HIVE/BTC of HIVE/USDT pairSkalders schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:05:
[...]
Kan je dat enkel traden of ook gewoon aankopen met EUR? bij crypto kopen zie ik het niet
Haha CHZ daalt op bitvavo en op Binance stijgt hij, nu 56 versus 63 cent. Die dingen zijn zeker niet makkelijk heen en weer te sturen?padraig1973 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:04:
[...]
Ik heb ze op Bitvavo en zit inderdaad te wachten of hij misschien toch nog gaat. Vorige week bij ENJ werd hij ook laag gehouden en vloog hij na een uur toch nog naar wat het hoogste punt op Binance was geweest.
Ja, Binance weer richting 0.65 ct. Bitvavo naar beneden richting 0,55knakworst schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:06:
[...]
Haha CHZ daalt op bitvavo en op Binance stijgt hij, nu 56 versus 63 cent. Die dingen zijn zeker niet makkelijk heen en weer te sturen?
Pakte met mijn stoploss precies op de dip van 14:30. Zojuist vd hand gedaan met +/-30%.k995 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:48:
Was een lekkere!
Basement Bios ---- Exo-S
Wat is er met Bitcoin cash aan de hand? 25% omhoog in 1 dag, maar kan er helemaal geen nieuws ofzo over vinden wat een aanleiding zou kunnen zijn.
Te gek voor woorden.padraig1973 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:09:
[...]
Ja, Binance weer richting 0.65 ct. Bitvavo naar beneden richting 0,55
Ik heb het gisteren verkocht voor een shitcoin die stilstaatJWPrutser schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:10:
Wat is er met Bitcoin cash aan de hand? (...) wat een aanleiding zou kunnen zijn.
Dit is het crypto topic, niet het aandelen topic.JWPrutser schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:10:
Wat is er met Bitcoin cash aan de hand? 25% omhoog in 1 dag, maar kan er helemaal geen nieuws ofzo over vinden wat een aanleiding zou kunnen zijn.
Kweet niet hoor, maar als je deze basics niet beheerst moet je wellicht niet zomaar muntjes kopen wat hier genoemd worden?Skalders schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:05:
[...]
Kan je dat enkel traden of ook gewoon aankopen met EUR? bij crypto kopen zie ik het niet
Hooguit met een paar eurootjes die je kunt missen, stop de rest lekker in BTC/ETH.
Say what now?Mystikal schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:09:
[...]
Pakte met mijn stoploss precies op de dip van 14:30. Zojuist vd hand gedaan met +/-30%.
Was een lekkere!
Met een StopLoss verkoop je; om je verliezen'te stoppen'. Je kunt wat je verkocht hebt nog later nog eens verkopen
En om 14:30 was er heulemaal geen dipje, pas om 15:38 ging ie noemenswaardig dippen.
[ Voor 35% gewijzigd door Nnoitra op 16-04-2021 23:21 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Henk & Ingrid die ook bitcoin willen, maar de echte bitcoin te duur vinden, zoals een andere Tweaker al aangaf eerder vandaag.JWPrutser schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:10:
Ik heb 10 voor 4 alles van de hand gedaan op 0.160... had het nauwelijks slechter kunnen doen, ja op 0.1592 had nog gekund. Nu mooi 6K misgelopen als ik de boel had gehouden. Tyfusdoge, ben er nog lijp om. Mocht ik Elon tegenkomen dan krijgt ie een stomp op zn muil.Mystikal schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:09:
[...]
Pakte met mijn stoploss precies op de dip van 14:30. Zojuist vd hand gedaan met +/-30%.
Was een lekkere!
Heb hem ook gekocht. Eens kijken of ik iets op kan pikken.0108daniel schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:34:
Ik heb weer een nieuwe gevonden.
Dit keer HIVE/BTC.
Deze bevind zich aan het eind in de welbekende driehoek.
[Afbeelding]
De support is 3 keer getest en weer omhoog gebounched.
Ook de weerstand is 3 keer getest.
Interessant om in de gaten te houden
Basement Bios ---- Exo-S
Nu volg ik Musk sws, maar ik had pas dus als beslissing genomen om alerts in te stellen op zijn tweets om sws te kopen wat ie promoot. Met als reden dat iedereen dat doet ongeacht of 't ergens op slaat. En dan op tijd verkopen.yorroy schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:00:
[...]
Gewoon een kwestie van Elon Musk volgen op Twitter![]()
Om de zoveel tijd post hij weer iets over Doge en dan ga je zo weer 100% in de plus.
https://twitter.com/elonmusk
1 ritje Doge meegedaan in 't begin, maar daarna hadden z'n talloze Doge tweets niet zo'n effect meer.
Onlangs had ie echter nog wat indirectere tweet "... Going to the moon very soon".
Het blijft Musk natuurlijk, die overal werk van maakt. Dus twijfelde weer Doge te kopen, uiteindelijk druk met werk en bij ingeschoten.. Om te aanschouwen hoe ie naar de maan gaat.
Never bet against Elon..
Ben trouwens het boek Liftoff aan het lezen over SpaceX, aanrader.
Verwijderd
Lol.Tabacca schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:49:
[...]
Red Hat zat hier al voor jou, mij en nog 300 anderen al te traden op TA toen Bitcoin nog maar een Bitcointje was.
Dat mag wat mij betreft wel even benoemd worden.
Scroll die hele oude topics maar eens door.
Denk niet dat we hier een hele discussie over moeten starten. Ik reageerde ook niet op een persoon maar meer op de gedachte erachter. Ik laat het rusten, maar het was zeker niet negatief bedoeld op de persoon daniel, maar meer dat men op moet passen met dit zomaar te gaan traden of als financieel advies aannemen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:27:
[...]
Lol.
Red Hat zat hier al voor jou, mij en nog 300 anderen al te traden op TA toen Bitcoin nog maar een Bitcointje was.![]()
Dat mag wat mij betreft wel even benoemd worden.
Scroll die hele oude topics maar eens door.
Oops. Hopelijk zijn niet heel veel blind op deze trein gesprongen.0108daniel schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:34:
Ik heb weer een nieuwe gevonden.
Dit keer HIVE/BTC.
Deze bevind zich aan het eind in de welbekende driehoek.
[Afbeelding]
De support is 3 keer getest en weer omhoog gebounched.
Ook de weerstand is 3 keer getest.
Interessant om in de gaten te houden
Ja ja ik dacht dat ik het nog wel leuk verpakt had.Ronald.42 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:52:
[mbr]** Niet op de man spelen aub **[/mbr]
Nou jah hoe dan ook ik vond de reactie op Daniel wat kort door de bocht.
Ik zou zeggen we nemen er nog 1 en dan lekker het weekend in.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Deze keer niet meegedaan, maar hij kan mogelijk nog steeds omhoog toch?enomiss schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:34:
[...]
Oops. Hopelijk zijn niet heel veel blind op deze trein gesprongen.
Iemand al geprobeerd chz te transferen van bitvavo naar binance en daar te verkopen?😁
Volgens mij is de tekst; interessant om in de gaten te houden.enomiss schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:34:
[...]
Niet; stort je live savings in deze shitcoin.
Ik mag toch hopen dat men zelf nog even nadenkt alvorens fiat ergens in te storten..
Of ben ik nou naïef
Uiteindelijk wel.Remy!!!! schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:39:
[...]
Deze keer niet meegedaan, maar hij kan mogelijk nog steeds omhoog toch?
Ben bang dat laatste.Ronald.42 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:40:
[...]
Volgens mij is de tekst; interessant om in de gaten te houden.
Ik mag toch hopen dat men zelf nog even nadenkt alvorens fiat ergens in te storten..
Of ben ik nou naïef
9 van de 10x zijn de posts van Daniel wel nuttig/komen uit, maar ik probeer altijd zijn redenatie te snappen. En langzamerhand begin ik dankzij Daniel het ook steeds beter te snappen, maar alsnog voel ik mij af en toe als een baby in een universiteitRonald.42 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:40:
[...]
Volgens mij is de tekst; interessant om in de gaten te houden.
Of ben ik nou naïef
Zijn posts zijn dan ook waardevol. Maar ik zou er vooral van proberen te leren, zelf repliceren, dan pas op de trein springen.Remy!!!! schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:42:
[...]
9 van de 10x zijn de posts van Daniel wel nuttig/komen uit, maar ik probeer altijd zijn redenatie te snappen. En langzamerhand begin ik dankzij Daniel het ook steeds beter te snappen, maar alsnog voel ik mij af en toe als een baby in een universiteit
Er is nog helemaal niks beslist. Driehoek werd getekend op de 4h timeframe. Ben wel met je eens dat nieuwelingen teveel blindelings daniel vertrouwen. Hij post zeker waardevol materiaal, maar het gaat echt geen 9/10 goed.enomiss schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:34:
[ Voor 24% gewijzigd door TomTorquay op 16-04-2021 23:51 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dat zeker, maar aan de andere kant, het heeft mij al diverse keren €20á50 opgeleverdenomiss schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:43:
[...]
Zijn posts zijn dan ook waardevol. Maar ik zou er vooral van proberen te leren, zelf repliceren, dan pas op de trein springen.
Volgens mij breekt een descending triangle met lower highs en een 24-uurs volume van een karige 70 BTC eerder naar beneden uit dan naar boven...
[ Voor 4% gewijzigd door iVibes op 17-04-2021 00:02 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
ETC sell order ingesteld op €36.
Meestal als ik iets wil verkopen wordt m'n order nooit aangetikt. Maar we gaan het zien.
Met kopen gaat het trouwens omgedraaid. Dan zakt alles in elkaar
Meestal als ik iets wil verkopen wordt m'n order nooit aangetikt. Maar we gaan het zien.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Eens.enomiss schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:43:
[...]
Zijn posts zijn dan ook waardevol. Maar ik zou er vooral van proberen te leren, zelf repliceren, dan pas op de trein springen.
Ik had voor de Daniel fio post hetzelfde idee als daniel.
Heb er inmiddels wat fiat in gestopt met het idee dat als we onafhankelijk van elkaar op het zelfde idee komen moet het goedkomen.
Ben benieuwd.
Jij zet je koop order boven de prijs? Lijkt me alleen nuttig op bepaalde weerstandsniveaus?OneTimer schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:47:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Mijn foutje. Het was op 4u trouwens.TomTorquay schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:44:
[...]
Er is nog helemaal niks beslist. Driehoek werd getekend op de 4h timeframe. Ben wel met je eens dat nieuwelingen teveel blindelings daniel volgen. Hij post zeker waardevol materiaal, maar het gaat echt geen 9/10 goed.
Ik was vergeten dat ik hem naar 5m had omgezet, tijdje later keek ik en zag ik dit

Kan nog steeds dus.
/f/image/LKdu3b8rpRKIjhEgSFBmmVTq.png?f=fotoalbum_large)
Tot op heden nooit getrade op jouw info, maar dat je de tijd en moeite neemt om het hier te delen is top. Is het niet voor de gains dan wel zodat anderen kunnen leren.0108daniel schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:50:
Dankjewel voor de positieve reacties, dat waardeer ik enorm!
Lekker slapen, morgen zien we de return van dikke bnb, een redelijk stabiele btc, stijgt safemoon lekker verder en pakken de doge hodlers -37%.
Weltrusten!
Weltrusten!
Zero.
Dan bij deze van mij nog een bedankje voor de tips en ook @Taro bedankt voor een stevig PHB winstje0108daniel schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:50:
[ Voor 16% gewijzigd door LuisjeNL op 17-04-2021 00:16 ]
Lichtpuntje...
Deal!Pelox schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:56:
Lekker slapen, morgen zien we de return van dikke bnb, een redelijk stabiele btc, stijgt safemoon lekker verder en pakken de doge hodlers -37%.
Weltrusten!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Misschien eens een sponsor knopje onder je TA's zetten.0108daniel schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:50:
Nee, als ik koop, zakt daarna de prijs in elkaar.TomTorquay schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:48:
[...]
Jij zet je koop order boven de prijs? Lijkt me alleen nuttig op bepaalde weerstandsniveaus?
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Heeeeeeeeeeeey!Pelox schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:56:
Weltrusten!
Doe es ff terugkomen jij
Je vergeet NEO te noemen

Ada tekent wel een behoorlijk vlaggetje momenteel...
Volgens mij hoort @Taro die eer te krijgen, ergens 3 april ofzo?LuisjeNL schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:58:
[...]
Dan bij deze nog een bedankje voor de PHB tip, mijn vrouw en ik waren er blij mee
Een lichte teleurstelling is op zijn plaats!Nnoitra schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:01:
[...]
Heeeeeeeeeeeey!
Doe es ff terugkomen jij![]()
Je vergeet NEO te noemen
Dan sluit ik maar af:
Go XRP!
Heel scherp op dit tijdstip, je hebt helemaal gelijk en ik heb hem aangepastNnoitra schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:03:
[...]
Volgens mij hoort @Taro die eer te krijgen, ergens 3 april ofzo?
Lichtpuntje...
Ik ga ook mee op de HIVE-expres! Goede suggestie @0108daniel. Ook op de 1h zie ik al een MA kruis, maar ook op de 4h lijkt deze te ontstaan.
De vraag is ook wel wat Azië gaat doen met doge zometeen...
Als het weer zo'n gekkenhuis wordt dan zie ik m nog wel even de 60ct aantikken vannacht, want doge...
Als het weer zo'n gekkenhuis wordt dan zie ik m nog wel even de 60ct aantikken vannacht, want doge...

DOGE gaat ook weer een poging wagen? Vanmiddag rond de dip ingestapt, en ik blijf hem voorlopig lekker HODL!
Al met al toch nog een prima dagje zo. Positie btc wat verhoogd met Ankr en eindelijk mn zakje chz de deur uit met een sell order van 0.84 daar waar de koers max 0.8402 aantikte
Maar eens een lage buy order ergens op knallen en morgen weer dooooorrr

Maar eens een lage buy order ergens op knallen en morgen weer dooooorrr
Nog Sia hodlers trouwens hier?
Rockets are fueled... 🚀
Rockets are fueled... 🚀
Te bizar. Ik twijfelde 2 maanden terug nog of ik die van de hand moest doen. Niet gedaan, is nu 23% van m'n portfolio geworden. Twijfel over een stop loss met de wetenschap dat die vaker geraakt zijn vlak voor verdere groei waardoor ik verdere groei heb gemist. En ik hoef ze niet op korte termijn kwijt.StrongArmLance schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:22:
VET... Buiten zinnen.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Als ik vandaag wel weer iets geleerd heb (van doge) dan is het wel dat je ze moet hodlen...JT schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:32:
[...]
Te bizar. Ik twijfelde 2 maanden terug nog of ik die van de hand moest doen. Niet gedaan, is nu 23% van m'n portfolio geworden. Twijfel over een stop loss met de wetenschap dat die vaker geraakt zijn vlak voor verdere groei waardoor ik verdere groei heb gemist. En ik hoef ze niet op korte termijn kwijt.
Dacht een mooie deal te hebben door vanaf 5 ct even af te tikken op 12,5.
Daag 4000 xdg...
Kan iemand het uitleggen? Ik zie het namelijk nietmerauder schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:18:
Ik ga ook mee op de HIVE-expres! Goede suggestie @0108daniel. Ook op de 1h zie ik al een MA kruis, maar ook op de 4h lijkt deze te ontstaan.

Wat ik zie is dat hij om 22:00 op de 4H en 1H teruggestuiterd is van de bovenste Bollingerband. dat suggereert mij dat hij nog wel naar beneden blijft gaan. Gezien het gebrek aan volume kan dat enige tijd duren.
Wat zie ik over het hoofd?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Denk dat ik maar ga slapen zonder stop loss ondanks de gigantische niet- organische piekgijsvogel schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:37:
[...]
Als ik vandaag wel weer iets geleerd heb (van doge) dan is het wel dat je ze moet hodlen...
Daag 4000 xdg...
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Maar holden tot wanneer he.gijsvogel schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:37:
[...]
Als ik vandaag wel weer iets geleerd heb (van doge) dan is het wel dat je ze moet hodlen...
Daag 4000 xdg...
Als 5 cent wel de top was geweest was je super blij geweest terwijl het geld het zelfde is gebleven maar alleen je gevoel is dan anders.
Ik zie een hoop shitcoins voorbij komen met het argument "that sucker must go up"... Is er dan werkelijk geen DD voor een shitcoin om het iets minder shit te maken?
Ik ben net langs de populairste langsgelopen en zag de volgende die enigszins een leuk idee hebben:
Etherheum - Netwerk met smartcontracts (veel projecten draaien hierop)
Cardano - Alternatief netwerk maar nog erg kaal en weinig toepasbaarheid. Wel potentie met smartcontracts + AI.
Chainlink - Link data van buitenaf in je smartcontract
Polkadot - Gebruik meerdere blockchain netwerken tegelijk
Filecoin - Decentralized alternatief voor Amazon's AWS
Aave - Soort bank voor leningen en sparen/beleggen
Synthetix - Gedecentraliseerde synthetische producten zoals aandelen of grondstoffen
Monero - Privacy
rest is meh.
Maar de meeste zijn een kloon van elkaar en beweren sneller/meer transacties te zijn/kunnen doen dan de ander. Of is een token voor een service met "waarde".
En over het algemeen heeft iedere shitcoin een parabolische stijging in de laatste maand(en), dus tsja, alles deed het goed.
Iemand voor mij een DD voor een shitcoin. Misschien gooi ik nog wat fiat er tegenaan...
Ik ben net langs de populairste langsgelopen en zag de volgende die enigszins een leuk idee hebben:
Cardano - Alternatief netwerk maar nog erg kaal en weinig toepasbaarheid. Wel potentie met smartcontracts + AI.
Synthetix - Gedecentraliseerde synthetische producten zoals aandelen of grondstoffen
Monero - Privacy
rest is meh.
Maar de meeste zijn een kloon van elkaar en beweren sneller/meer transacties te zijn/kunnen doen dan de ander. Of is een token voor een service met "waarde".
En over het algemeen heeft iedere shitcoin een parabolische stijging in de laatste maand(en), dus tsja, alles deed het goed.
Iemand voor mij een DD voor een shitcoin. Misschien gooi ik nog wat fiat er tegenaan...
Mijn hemeltje. VET is even ineens 50% van mijn portfolio. Geen gek moment om wat winsten te pakken...
Wat doen andere VET houders hier? Lkr door HODLen tot boven de 500 sat nog even?
Wat doen andere VET houders hier? Lkr door HODLen tot boven de 500 sat nog even?

SRK gaat 20 apr een nieuwe game announcen (CoinMarketCal), voor 5 usdt op hotbit gekocht, gewoon kijken wat de prijs is op 20/21 april ^^
prijs vergeleken met 14 dagen (coingecko) ligt ie best laag, kijken wat het doet
prijs vergeleken met 14 dagen (coingecko) ligt ie best laag, kijken wat het doet
[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 17-04-2021 00:48 ]
nothing stops this train
Ik heb het geld volgende week niet nodig, ook over 5 jaar nog niet. Op het moment dat ik het dan waarschijnlijk wel nodig heb dan is de koers voor de zoveelste keer weer geëxplodeerd dat hij keer 100 is gegaan of zo.wehave schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:41:
[...]
Maar holden tot wanneer he.
Als 5 cent wel de top was geweest was je super blij geweest terwijl het geld het zelfde is gebleven maar alleen je gevoel is dan anders.
En zo niet dan ook niks gemist.
Speelgeld voor een leuke kans op een vette ouwe dag, zo zie ik het tegenwoordig maar.
Als ik alle coins had gehouden die ik ooit getrade heb (en dat zijn er nogal wat) dan had ik al lang een groene sporttractor gereden.
Ik begin een beetje zenuwachtig te worden, want het gaat wel erg hard. 400 sats ca. had ik in gedachten. Om in ieder geval een kleine bag over te hevelen naar defi zooi.xileS schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:45:
Mijn hemeltje. VET is even ineens 50% van mijn portfolio. Geen gek moment om wat winsten te pakken...
Zeker tot $1xileS schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:45:
@xileS als het dusdanig veel is dat het life changing is waarom hodlen. Indien het een flufje is kan het beter door groeien haha.
Ik had een melding op 360 sat staan, maar het lijkt nog niet afgelopen xD. Misschien toch wat winsten nemen voor het slapen gaan. Fijn weekend wel.StrongArmLance schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:47:
[...]
Ik begin een beetje zenuwachtig te worden, want het gaat wel erg hard. 400 sats ca. had ik in gedachten. Om in ieder geval een kleine bag over te hevelen naar defi zooi.
Life changing moet ik nog even x1000BurnerT schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:48:
@xileS als het dusdanig veel is dat het life changing is waarom hodlen. Indien het een flufje is kan het beter door groeien haha.
Ik weet niet of ik de inleiding van je post helemaal goed begrijp, maar als je ETH onder de shitcoins schaart, moet je misschien iets meer lezen over wat Ethereum voor crypto heeft betekend in met name het afgelopen jaarQunix schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:43:
Ik zie een hoop shitcoins voorbij komen met het argument "that sucker must go up"... Is er dan werkelijk geen DD voor een shitcoin om het iets minder shit te maken?
Monero - Privacy
rest is meh.
Verder is je vraag vrij algemeen en komt hier vaker terug. Het standaard antwoord is dan ook: heb je zelf al een coin op het oog? Heb je market caps bekeken, TA gedaan, wat is de termijn van je trade, heb je een % rendement voor ogen? Etcetera.
Tip: kijk eens naar coins met een lagere market cap (<2bn USD) en onderzoek of je er interessante projecten tussen vindt staan. Ik geloof zelf in de cyclus BTC -> main alts -> kleine alts en ik denk dat we op de helft van stap 2 zijn. Nu is het dus het moment om voor te sorteren op gains in de smallcaps.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
En wat denk je, dit jaar ook nog een -> BTC push -> Alts voor dat we de bear market induiken?Jedi_Pimp schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:55:
[...]
Ik weet niet of ik de inleiding van je post helemaal goed begrijp, maar als je ETH onder de shitcoins schaart, moet je misschien iets meer lezen over wat Ethereum voor crypto heeft betekend in met name het afgelopen jaar![]()
Verder is je vraag vrij algemeen en komt hier vaker terug. Het standaard antwoord is dan ook: heb je zelf al een coin op het oog? Heb je market caps bekeken, TA gedaan, wat is de termijn van je trade, heb je een % rendement voor ogen? Etcetera.
Tip: kijk eens naar coins met een lagere market cap (<2bn USD) en onderzoek of je er interessante projecten tussen vindt staan. Ik geloof zelf in de cyclus BTC -> main alts -> kleine alts en ik denk dat we op de helft van stap 2 zijn. Nu is het dus het moment om voor te sorteren op gains in de smallcaps.
De traders hier doen het omdat de prijs omhoog gaat zonder overtuigd te zijn van wat het project moet doen op de lange termijn. Dat is een strategie.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:55:
[...]
Ik weet niet of ik de inleiding van je post helemaal goed begrijp, maar als je ETH onder de shitcoins schaart, moet je misschien iets meer lezen over wat Ethereum voor crypto heeft betekend in met name het afgelopen jaar![]()
Mijn vraag is meer waarom er niet DD's geschreven worden (due diligence, dus resultaten van een persoonlijke onderzoek van het project en waarom andere er ook in moeten zitten). Misschien kan iemand mij over een project wat overtuigen en doe ik voor de fun mee.
Safemoon bestaat voor 50% uit moon. Wat wil je nog meer?Qunix schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 01:00:
[...]
Misschien kan iemand mij over een project wat overtuigen en doe ik voor de fun mee.
Sold.Nopheros schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 01:02:
[...]
Safemoon bestaat voor 50% uit moon. Wat wil je nog meer?
Siacoin, mooi logo, geen idee van de whitepaper.
Veel muntjes voor een rochel.
Much potentie, much MOON.
SRK, over 3 dagen announcen ze een nieuwe game, SRK lijkt op de supportlijn te zitten nu:
https://www.hotbit.io/exchange?symbol=SRK_USDT
Ik doe voor de fun mee met 5 usdt ^^
ken heel SRK niet, maar ach ik wil beetje experimenteren in CoinMarketCal en kijken of zo iets wel of niet kan opleveren
nothing stops this train
Ik hodl al sinds het nog VEN was, sta +12.600%xileS schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:45:
Ik ga door tot de $1 en dan wordt het cashen.
Heb zelf een paar "moonshots" die ik hodl voor de lange termijn met het oog op een *20. TRAC (OriginTrail) is hier één van. Kan er morgen wel wat meer over postenQunix schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 01:00:
[...]
De traders hier doen het omdat de prijs omhoog gaat zonder overtuigd te zijn van wat het project moet doen op de lange termijn. Dat is een strategie.
Mijn vraag is meer waarom er niet DD's geschreven worden (due diligence, dus resultaten van een persoonlijke onderzoek van het project en waarom andere er ook in moeten zitten). Misschien kan iemand mij over een project wat overtuigen en doe ik voor de fun mee.
Ik denk inderdaad dat er nog wel een dergelijke cycle plaatsvindt voordat de bear market inzet. Zo'n beetje alle technische indicatoren staan op standje overheated, maar gevoelstechnisch is er in april nog wel upside potentie voor de gehele cryptomarkt wat mij betreft.StrongArmLance schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:58:
[...]
En wat denk je, dit jaar ook nog een -> BTC push -> Alts voor dat we de bear market induiken?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Tag mij maar zodat ik het niet mis.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 01:11:
[...]
Heb zelf een paar "moonshots" die ik hodl voor de lange termijn met het oog op een *20. TRAC (OriginTrail) is hier één van. Kan er morgen wel wat meer over posten
Ik verwacht na de zomer het begin van de berenmarkt.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 01:11:
[...]
Ik denk inderdaad dat er nog wel een dergelijke cycle plaatsvindt voordat de bear market inzet. Zo'n beetje alle technische indicatoren staan op standje overheated, maar gevoelstechnisch is er in april nog wel upside potentie voor de gehele cryptomarkt wat mij betreft.
Ik heb idd ook nog sinds het VEN was, maar in sats is het nog niet heel lang in winst. Is afgelopen weken behoorlijk hard gegaan. Vind het geen gek moment om een deel te verkopen, maar denk idd ook lkr nog een deel hodl.Justevo schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 01:10:
[...]
Ik hodl al sinds het nog VEN was, sta +12.600%![]()
Ik ga door tot de $1 en dan wordt het cashen.
Whiskeyjack schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:07:
denk ik ook. maar het kan wel. stel je heet Elon Musk en je hebt 10 miljard. Je investeert 1 miljard in doge. Meme eroverheen. Boem 1 miljard winst.
Je kan er niet zomaar een miljard winst mee maken. Iedere transactie heeft een koper en een verkoper. Als jij op een 10 miljard, 10% winst wilt maken, dan zullen er nieuwe kopers 1 miljard extra dollars in de coin moeten stoppen.m0ridin schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:09:
[...]
Geef m ook geen ongelijk, en ook mooi voor de mensen die er winst mee maken...
Je moet dan duizenden mensen hebben die bereid zijn om er duizend euro extra in te stoppen...
Ook mooi voor de mensen die er winst mee maken? Dat klopt, maar die zijn altijd in de minderheid. Het gros van de meelopers zijn degenen die uiteindelijk de $$$$ betalen aan degene die de pump is begonnen.
Tldr Elon zit z'n eigen fanbase leeg te graaien
Persoonlijk denk ik toch dat Musk dit helemaal niet nodig heeft en ook heus wel ziet wat voor schade het kan maken. Als Musk zoiets wel zou doen, geef ik hem zeer zeker ongelijk.
Ach ja, we houden er leuke memes aan over. En ik heb liever dat we planeten gaan ontdekken, dan dat het allemaal in de zakken van Bezos belandt waar ie niks nuttigs mee doet.
[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 17-04-2021 01:27 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ben ook blij met me Vet , op Bitvavo zie ik steeds sell blocks van 200000 tot 700000 smelten als vet in de verbranding, resultaat ...magere maar dikke mooie groene kaarsjes
Gadverjakkie, ik krijg mijn wallet maar niet uitgekeerd in Binance. Helaas ook geen reacties van support, ik probeer al zo'n 6 uur geld op de rekening terug te krijgen.
Nog steeds dezelfde melding, maar zelfs via de Windows app krijg ik foutmeldingen (weliswaar een ander, maar mijn geld blijft nog steeds in Binance staan).
Nog steeds dezelfde melding, maar zelfs via de Windows app krijg ik foutmeldingen (weliswaar een ander, maar mijn geld blijft nog steeds in Binance staan).
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Chz met een mooie winst van de hand. Nu Dego nog een dikke stijging. Vrees mijn eerst bagholder munt
Op dit moment kent Binance verschillende onderhoudsonderbrekingen tot circa 3 uur. Even wachten.Outerspace schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 01:31:
Gadverjakkie, ik krijg mijn wallet maar niet uitgekeerd in Binance. Helaas ook geen reacties van support, ik probeer al zo'n 6 uur geld op de rekening terug te krijgen.
@xileS
Gulfstream G650
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!