Wil wat VET uit binance earn halen, lukt niet. Dan maar hodl tot de 1 dollar? XD
De Aziaten zijn ook in de Sia raket gestapt!
De volgende dogeflip? Kommaarkommaarkommaar...
De volgende dogeflip? Kommaarkommaarkommaar...
ETH/BTC belangrijk punt: gaat ie door of weer dump?
nothing stops this train
Ik vond DOGE hard gaan, maar voor VET is dit met 50% nu echt uitzonderlijk!
Sia 90% atm...keanu_ schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 03:18:
Ik vond DOGE hard gaan, maar voor VET is dit met 50% nu echt uitzonderlijk!

SHIB en LEASH 🚀👀
Ik heb me CSOUL de deur uit gedaan 100% verkocht (met verlies) en van dat LEASH gekocht.
Binnenkort BONE
Ja ik ben hier voor de tech 😆
Leuk voor de quick gain, daarna overzetten naar BTC uiteraard
https://www.shibatoken.com/
Ik heb me CSOUL de deur uit gedaan 100% verkocht (met verlies) en van dat LEASH gekocht.
Binnenkort BONE
Ja ik ben hier voor de tech 😆
Leuk voor de quick gain, daarna overzetten naar BTC uiteraard
https://www.shibatoken.com/
[ Voor 84% gewijzigd door Kol Nedra op 17-04-2021 04:11 ]
nothing stops this train
Het lijkt er toch echt op dat altseason is begonnen. Happy profits iedereen
Zo da’s lekker wakker worden met Nano.. 100% gedaan vannacht en nu is de prijs aan het stabiliseren. Ben benieuwd waar het blijft hangen..
Hallo met Tim
Misschien een super basic vraag maar ik krijg t er met geen mogelijkheid uit: hoe zie ik nou mijn percentuele winsten per coin? Via de professional en lite versie van binance zie ik hoogstens de totale portefeuille en alleen van tov gisteren.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mtjbmOT9UbVOAwpzX1eNGwrW.jpg?f=user_large)
Bij mij gaat het om enkele centen en heb sinds de aanschaf van de BTC en ETH niets gedaan behalve observeren.
Het idee dat sommige mensen met hoge bedragen “gokt”, vind ik erg interessant.
Maar hoe meer ik hier in verdiep, hoe leuker ik het vind. Vandaag maar eens mezelf gaan verdiepen in die driehoek waar jullie het gisteren over hadden.
Coinstats.app is wel goed. Ik gebruikte altijd Delta maar die was niet meer accuraat, ik weet niet waarom. Wellicht ben ik de enige, dan is die app ook prima.MagniArtistique schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 07:16:
Misschien een super basic vraag maar ik krijg t er met geen mogelijkheid uit: hoe zie ik nou mijn percentuele winsten per coin? Via de professional en lite versie van binance zie ik hoogstens de totale portefeuille en alleen van tov gisteren.
Ik hoef Neo niet meer te noemen. Die kondigt zichzelf wel aanNnoitra schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:01:
[...]
Heeeeeeeeeeeey!
Doe es ff terugkomen jij![]()
Je vergeet NEO te noemen
Ruimte genoeg nog:
:strip_exif()/f/image/q6owrUDgoh1HcTI03liOKQvY.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 43% gewijzigd door Pelox op 17-04-2021 07:25 ]
Zero.
Het is een stuk makkelijk als je de inleg van je winst terug hebt gepakt. Met die winst kan je dan "gokken".streamnl schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 07:17:
Het idee dat sommige mensen met hoge bedragen “gokt”, vind ik erg interessant.
Dus in binance kan t niet? Lijkt me vrij essentiële informatie voor een trading platform?oNo schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 07:19:
[...]
Coinstats.app is wel goed. Ik gebruikte altijd Delta maar die was niet meer accuraat, ik weet niet waarom. Wellicht ben ik de enige, dan is die app ook prima.
:strip_exif()/f/image/Xov4bvL0Y9tvdqOWckAw28Wa.jpg?f=fotoalbum_large)
SHIB is mijn kratjes Hertog op een absurd tempo aan het verveelvuldigen. Dit lijkt me een behoorlijk gezonde en natuurlijke groei van een platform met uitzonderlijke technologische en maatschappelijke potentie.
Of nou ja. Het USP is op dit moment 'iedereen kan er een miljoen van kopen zonder dat het pijn doet', en ze vermarkten zichzelf als 'DOGE-killer'. Maar techniek dus. Heel mooi. En er komt een eigen exchange. Binnenkort. In mei. Zeggen ze.
Gekkenhuis.
Peace is not simply the absence of war.
Snap ik helemaal.oNo schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 07:22:
[...]
Het is een stuk makkelijk als je de inleg van je winst terug hebt gepakt. Met die winst kan je dan "gokken".
Maar zoal in de op staat, eerst rustig ervaren en dan pas “meedoen”.
Ik wil dat in een overzicht, van m'n hele PF. Met coinstats kan ik van m'n PF of favorieten kiezen voor verschillende kolommen.MagniArtistique schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 07:24:
[...]
Dus in binance kan t niet? Lijkt me vrij essentiële informatie voor een trading platform?
Aantal, waarde, prijs, 1h/24/7d change, P/L last trade.
En dan via een toggle door verschillende currencies (BTC/USDT/EUR)
Heel makkelijk en snel overzicht.
Dit is wat je wil.
Ik heb em zelluf ook.
Nu kopen, misschien is die morgen weg.
Speciale prijs.
Also ik jou was...
Bedenk me nu dat ik ooit nog 230k aan VET had staan een tijd geleden 😂
[ Voor 6% gewijzigd door sjorremans op 17-04-2021 07:38 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat ervaren gaat wel lukken. Het is altijd risicovol, maar nu extreem imho. Ik denk dat je de negatieve kant die je gaat ervaren fataal kan zijn, rekt.streamnl schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 07:34:
[...]
Snap ik helemaal.
Maar zoal in de op staat, eerst rustig ervaren en dan pas “meedoen”.
Ik heb een geluk gehad vrij laat maar wel onderin de bear market te zijn begonnen. M'n eerste BTC was voor < 3k en LTC rond de 20 USDT.
De fouten die ik heb gemaakt deden pijn, maar waren niet fataal. Daar heb ik nu profijt van imho.
Toch leuk wakker worden. Gisteravond in de "dip" nog even wat in Safemoon gestopt (miss Waah wilde ook er wat tegenaan gooien). Word je wakker met 35% winst voor haar (na berekenen tokenomics 20% eraf).
To the moon
Nu nog kijken of ze hun 1 miljoen gaan ophalen voor een eigen exchange. Dan zie ik hem nog wel harder stijgen.
To the moon
Nu nog kijken of ze hun 1 miljoen gaan ophalen voor een eigen exchange. Dan zie ik hem nog wel harder stijgen.
Ik weet nog niet wat ik ga doen.oNo schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 07:41:
[...]
Dat ervaren gaat wel lukken. Het is altijd risicovol, maar nu extreem imho. Ik denk dat je de negatieve kant die je gaat ervaren fataal kan zijn, rekt.
Ik heb een geluk gehad vrij laat maar wel onderin de bear market te zijn begonnen. M'n eerste BTC was voor < 3k en LTC rond de 20 USDT.
De fouten die ik heb gemaakt deden pijn, maar waren niet fataal. Daar heb ik nu profijt van imho.
Misschien helemaal niets en laat ik alles gewoon staan en kijk ik wel waar BitCoin eindigt.
Voor nu is het vooral interessant waarom het soms wel hard omhoog gaat en soms helemaal niet. Ook wat de gevolgen zijn als iets stijgt en/of zakt.
Mijn 1 kratje pils zijn er inmiddels bijna 3! Laat die terrassen nog maar dicht, ik red me wel.Waah schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 08:06:
Toch leuk wakker worden. Gisteravond in de "dip" nog even wat in Safemoon gestopt (miss Waah wilde ook er wat tegenaan gooien). Word je wakker met 35% winst voor haar (na berekenen tokenomics 20% eraf).
To the moon![]()
Zero.
Dayumn, VET in mijn PF heeft al ruim 20x gedaan
En die heb ik dan een jaartje geleden aangeschaft “omdat ie zo laag stond” en zo werd gehyped in 2017/2018
Goeie keus geweest
En die heb ik dan een jaartje geleden aangeschaft “omdat ie zo laag stond” en zo werd gehyped in 2017/2018
Goeie keus geweest
Goedemorgen luitjes, is er iemand die mij kort kan uitleggen hoe ik coins kan swappen via pancakeswap ?
Ik heb al een trust wallet aangemaakt waarop ik een klein beetje BNB heb gezet om te testen. Nu wil ik graag die BNB swappen naar een andere coin, alleen geeft pancakeswap aan dat ik geen saldo van BNB heb. Iemand die weet hoe dit kan ?
Lees ook steeds iets over minimaal 1,5 CAKE in leggen om gebruik te kunnen maken van pancakeswap. Ligt het daaraan ?
Alvast bedankt 😁
Ik heb al een trust wallet aangemaakt waarop ik een klein beetje BNB heb gezet om te testen. Nu wil ik graag die BNB swappen naar een andere coin, alleen geeft pancakeswap aan dat ik geen saldo van BNB heb. Iemand die weet hoe dit kan ?
Lees ook steeds iets over minimaal 1,5 CAKE in leggen om gebruik te kunnen maken van pancakeswap. Ligt het daaraan ?
Alvast bedankt 😁
BNB wordt gebruikt voor de fees. BNB bep 20 (BSC) welteverstaan. Ik denk dat je BNB op bep2 hebt, of ALLE BNB probeert om te wisselen.aart staart schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 08:22:
Goedemorgen luitjes, is er iemand die mij kort kan uitleggen hoe ik coins kan swappen via pancakeswap ?
Alvast bedankt 😁
Of je hebt pancakeswap op verkeerde protocol staan, staat er rechstboven naast de drie punten een logo van ethereum of binance? Het moet het logo van binance zijn.
Die 1,5 cake is trouwens om een profile te creëren. Niet verplicht maar dan kun je wel meedoen met IFO's.
[ Voor 15% gewijzigd door knakworst op 17-04-2021 08:33 ]
Dat protocol probleem had ik al opgelost inderdaad! Ik probeer nu via 'ruilen' De BNB van bep2 naar bep20 om te zetten. Dat zal het wel zijn dan!knakworst schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 08:29:
[...]
BNB wordt gebruikt voor de fees. BNB bep 20 (BSC) welteverstaan. Ik denk dat je BNB op bep2 hebt, of ALLE BNB probeert om te wisselen.
Of je hebt pancakeswap op verkeerde protocol staan, staat er rechstboven naast de drie punten een logo van ethereum of binance? Het moet het logo van binance zijn.
Is het het handigst om zowel de bep2 als de bep20 versie in je wallet te hebben? Zag dat mijn BNB ook automatisch al gestaked stond voor 7 dagen 🤔
In je trust wallet moet je BNB (Geel icoon) wisselen naar Smart Chain (zwart bnb icoon).
Die kan je op pancakeswap omwisselen.
Houd altijd wat een paar euro aan Smart Chain en BNB op je trust wallet. Want voor elke transactie heb je die nodig.... Beetje lullig als je wilt verkopen en het kan niet omdat je geen BNB hebt.
Die kan je op pancakeswap omwisselen.
Houd altijd wat een paar euro aan Smart Chain en BNB op je trust wallet. Want voor elke transactie heb je die nodig.... Beetje lullig als je wilt verkopen en het kan niet omdat je geen BNB hebt.
A bit of safemoon in your wallet put away keeps the doctor away.
Met wat Neo in je zak, heb je niks aan het leren van een vak.knakworst schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 08:38:
A bit of safemoon in your wallet put away keeps the doctor away.
Zero.
Ah nu snap ik het denk ik.
Kan ik vanuit mijn binance spot wallet mijn BNB zowel via de bep2 als de bep20 versturen? Dat ik zelf bepaal in wat voor vorm het in mijn trust wallet komt? Zolang ik het corresponderende opnameadres maar gebruik natuurlijk 😇
Kan ik vanuit mijn binance spot wallet mijn BNB zowel via de bep2 als de bep20 versturen? Dat ik zelf bepaal in wat voor vorm het in mijn trust wallet komt? Zolang ik het corresponderende opnameadres maar gebruik natuurlijk 😇
Die werd hier geshilled en blind ingestapt op 40. Op 60 dacht ik hij staat stil en lekker verkocht... Iets meer geduld was beter geweest.Pelox schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 08:43:
[...]
Met wat Neo in je zak, heb je niks aan het leren van een vak.
Als je in binance op de withdraw knop drukt zie je precies wat je vraagtaart staart schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 08:48:
Ah nu snap ik het denk ik.

haha jaa, maar er komt zo'n gele waarschuwing bij te staan. Dus dacht check het maar even. Voordat mijn geld ergens in de blockchain verdwijnt...knakworst schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 08:49:
[...]
Als je in binance op de withdraw knop drukt zie je precies wat je vraagt
Komt er nog een speciale NEO $100 party? Met wat neo(n)lampjes?

Je hebt al een mooie meme?Mr.P!nk schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 08:57:
Komt er nog een speciale NEO $100 party? Met wat neo(n)lampjes?
Wanneer je denkt dat het feestje over is, staan alle coins weer dik in de +, heb ik hier een zak met USDT wachtende op een mooie dip. Ben wel erg benieuwd waar dit vanaf hier heengaat. Ik verwachte dat mensen met kerst 2017 elkaar massaal zouden aansteken om crypto's te kopen. Niets was minder waar haha
Ik zit nog 100% in Bitcoin, maar ik zit te denken om ook een beetje ALTS in mijn portfolio op te nemen.
NEO, ADA, DOT, VET
Lijkt mij geen raar portfolio toch?
NEO, ADA, DOT, VET
Zo heb even een paar stoplosses op een deel VET gezet. Heb ze al sinds VEN dus het mag wel eens wat op gaan leveren haha. Portfolio was er lekker door gestegen vannacht. Wel weer het dilemma als de stoploss af gaat: lager inkopen of veilig terug in BTC zetten. Aangezien de bullmarkt nog niet voorbij is koop er meer VET voor denk ik. 
@PWSteal en een stukje hond? (DOGE) Als ik zie hoe die deze bullmarkt gaat baal ik er nog steeds van om die niet te hebben

@PWSteal en een stukje hond? (DOGE) Als ik zie hoe die deze bullmarkt gaat baal ik er nog steeds van om die niet te hebben
[ Voor 16% gewijzigd door sh4d0wman op 17-04-2021 09:07 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Het spelletje wordt wel steeds risicovoller natuurlijk.PWSteal schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:04:
Ik zit nog 100% in Bitcoin, maar ik zit te denken om ook een beetje ALTS in mijn portfolio op te nemen.
NEO, ADA, DOT, VET
Zero.
De hond sla ik over. Vertrouw die voor geen meter momenteel.sh4d0wman schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:06:
Zo heb even een paar stoplosses op een deel VET gezet. Heb ze al sinds VEN dus het mag wel eens wat op gaan leveren haha. Portfolio was er lekker door gestegen vannacht. Wel weer het dilemma als de stoploss af gaat: lager inkopen of veilig terug in BTC zetten. Aangezien de bullmarkt nog niet voorbij is koop er meer VET voor denk ik.
Zal je net zien, koop ik een keer wat alts, alles -50%Pelox schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:08:
[...]
Het spelletje wordt wel steeds risicovoller natuurlijk.

Ik zou ze ook zeker niet nu aanschaffen maar in een fatsoenlijke dip...... (meestal kakken we de zondag weer wat in, na de do en vr dipjes)PWSteal schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:09:
[...]
De hond sla ik over. Vertrouw die voor geen meter momenteel.
[ Voor 11% gewijzigd door sh4d0wman op 17-04-2021 09:11 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Heyy Tweakers, vraagjuh
Heb zojuist Trustwallet app gedownload en een wallet aangemaakt om het te connecten met Pancakeswap, echter krijg ik telkens t volgende: No provides was found..
Hoe kan ik dit oplossen?
Heb zojuist Trustwallet app gedownload en een wallet aangemaakt om het te connecten met Pancakeswap, echter krijg ik telkens t volgende: No provides was found..
Hoe kan ik dit oplossen?
google is zat te vinden zag ik als ik zoek op No providers was found-Naamloos- schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:12:
Heyy Tweakers, vraagjuh
Hoe kan ik dit oplossen?
Weet niet of in trustwallet app ook een browzer zit net als in metamask maar daar werkte het bij mij wel. Via chrome of andere browser kreeg ik ook die melding.-Naamloos- schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:12:
Heyy Tweakers, vraagjuh
Hoe kan ik dit oplossen?
Had ik ook. Het ligt aan je protocol keuze. Rechtsboven in het beeldscherm staan die 3 stippen met het ethereum logo'tje. Dat ethereum logo moet je veranderen naar Binance logo.-Naamloos- schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:12:
Heyy Tweakers, vraagjuh
Hoe kan ik dit oplossen?
Ik zit er al in sinds antshares en ze stonden ooit op 125. Dus ik blijf erin tot er een ath komt.knakworst schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 08:48:
[...]
Die werd hier geshilled en blind ingestapt op 40. Op 60 dacht ik hij staat stil en lekker verkocht... Iets meer geduld was beter geweest.
Kan dit enkel via pc/laptop?
Ik doe het namelijk via telefoon
Europa is wakker en m'n PF sterft weer aan negatyfus.
Altijd maar weer winst pakken in plaats van hodl

Daar valt niet zo gek veel aan uit te leggen, ga naar de site, connect je wallet en swap coins.roflexx schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:08:
Iemand snelle uitleg voor uniswap?
How-to's zat op Youtube.
Maar hou rekening met bizar hoge fee tussen de $30 en de $60 per transactie zomaar. Beter naar xDai of Pancake swap (BSC).
Als niemand verkoopt kan er ook niemand kopen en kan de prijs ook niet omhoogmercapto schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:23:
Dan doen we het samen ✌️ Zelfde bootje haha. Daarna maar wat stop losses er op en kijken of ik de hoeveelheid neo eens wat kan ophogen (eindelijk)-Splash- schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:21:
[...]
Ik zit er al in sinds antshares en ze stonden ooit op 125. Dus ik blijf erin tot er een ath komt.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Gewoon op youtube invoeren. Heb je zo een uitleg!roflexx schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:08:
Neo 100usd! Tijd voor een feestje op de maan!!
:strip_exif()/f/image/06VUeg7THqySxBjG646nCoWi.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet echt druk hier trouwens..
:strip_exif()/f/image/06VUeg7THqySxBjG646nCoWi.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet echt druk hier trouwens..
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 17-04-2021 09:26 ]
Zero.
Wacht maar tot Amerika daar straks overheen komtmercapto schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:23:
Ja geef maar.roflexx schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:08:
Heb ik afgelopen nacht gedaan op 360 sat, bijna precies op de dip een aantal verkochtsh4d0wman schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:06:

Prima om te hebben inderdaad, maar of nu kopen verstandig is weet ik niet. Wachten op een dip lijkt me beter.PWSteal schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:04:
NEO, ADA, DOT, VET
[ Voor 11% gewijzigd door moca op 17-04-2021 09:36 ]
Kan ook via telefoon-Naamloos- schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:23:
Kan dit enkel via pc/laptop?
Heerlijk wakker worden zo. Doge short met 60% profit gesloten. Doordat ik m'n positie op 39 en 45 cent verdubbelde heb ik er een leuk bedrag aan overgehouden.
Overigens wel zuur dat m'n order in eerste instantie twee keer net niet werd geraakt, op 0,2 en 0,3 cent na. Had graag de bounces geshort, maar ach.
:strip_exif()/f/image/M9jcYsWjW7JZEW15YlZp2HRY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LHkOEh6EmrHTNsxDD9hSAKZj.jpg?f=fotoalbum_large)
Net weer een laddertje shorts geplaatst en de eerste op 33 cent weer geraakt. Laat maar doorgaan die fomo
Overigens wel zuur dat m'n order in eerste instantie twee keer net niet werd geraakt, op 0,2 en 0,3 cent na. Had graag de bounces geshort, maar ach.
:strip_exif()/f/image/M9jcYsWjW7JZEW15YlZp2HRY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LHkOEh6EmrHTNsxDD9hSAKZj.jpg?f=fotoalbum_large)
Net weer een laddertje shorts geplaatst en de eerste op 33 cent weer geraakt. Laat maar doorgaan die fomo
En het feestje lijkt voorbij.Geertwa schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:32:
NEO gaat stevig door hoor
Hopelijk heb jij/jullie er snel weer 1
Nee joh, even support vinden en hup door naar 175 dollar.streamnl schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:37:
[...]
En het feestje lijkt voorbij.
Hopelijk heb jij/jullie er snel weer 1
Zero.
Simpele DeFi Exchangeroflexx schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:08:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
2 dagen geleden shib gekocht voor $25 en nu 330 waard lol. benieuwd wat hij deze week gaat doen
NEO
De munt waar mijn crypto avontuur mee begon in 2017 helpt me nu uit de brand nadat ik hem weer terug vond op 45 dollar na een tip van onze @Pelox
Als ik al die tijd bij NEO gebleven was had ik nu mijn huis kunnen afbetalen denk ik maar ik ben door alle shitcoins heen gefietst ondertussen.. en daar veel geld op verloren... Achja.. met een beetje geluk gaat NEO nog ff door en sta ik eindelijk na 3 jaar weer op winst ten opzichte van mijn inleg

Als ik al die tijd bij NEO gebleven was had ik nu mijn huis kunnen afbetalen denk ik maar ik ben door alle shitcoins heen gefietst ondertussen.. en daar veel geld op verloren... Achja.. met een beetje geluk gaat NEO nog ff door en sta ik eindelijk na 3 jaar weer op winst ten opzichte van mijn inleg
Bedankt voor je hulp. Echter zie ik dit niet op de mobile versie, moet dit dan via webbrowser?aart staart schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:19:
[...]
Had ik ook. Het ligt aan je protocol keuze. Rechtsboven in het beeldscherm staan die 3 stippen met het ethereum logo'tje. Dat ethereum logo moet je veranderen naar Binance logo.
Wat denken jullie trouwens van ICX? Als we kijken naar coins die nog niet zo gek veel zijn gestegen, dan is dit er denk ik eentje van.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
FlutprojectDaacuso schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:48:
Wat denken jullie trouwens van ICX?
Het enige waar ik aan kan denken is Ian Balina.Daacuso schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:48:
Wat denken jullie trouwens van ICX? Als we kijken naar coins die nog niet zo gek veel zijn gestegen, dan is dit er denk ik eentje van.
Maar daar heb je geen antwoord mee op je vraag
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
De laatste tijd was het ook redelijk rustig omtrent de ontwikkeling en releases van ICON.Daacuso schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:48:
Je ziet wel dat met de release van ICON 2.0 Alpha op 15-4 de waarde nu aan het stijgen is.
Ik denk ook zeker op de korte tot middellange termijn, uitgaande van de huidige 'bullish' markt, een stijging er zeker nog inzit. Het is zeker niet 'the-next-best-thing', maar het project zelf heeft zeker toegevoegde waarde in mijn ogen.
Ach, vergelijk maar eens met vorige maand of vorig jaar... holy wat een stijging. En als je dan bedenkt dat het nog niet afgelopen is...

Hoop dat XLM en HNT nog wat gaan doen binnenkort...

20% tokenomics? Alleen bij aankoop zeg je de slippage op 11% toch? Of ben je ook bij verkoop nog een keer aan de beurt met afrekenen?Waah schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 08:06:
To the moon![]()
@Kol Nedra en je shib gister nog verkocht of gehouden?
Verwijderd
MicroWhale schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:57:
[...]
Ach, vergelijk maar eens met vorige maand of vorig jaar... holy wat een stijging. En als je dan bedenkt dat het nog niet afgelopen is...![]()
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WsKQN1PgTHKH6YiF7I9HP522.jpg?f=user_large)
Ik denk dat ik die Lambo maar ga laten varen en over 10 jaar gewoon naar Ibiza verhuis.
Mag dat ook? Of hoor ik er dan niet meer bij?
Heb ze nognemesis2212 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 10:00:
@Kol Nedra en je shib gister nog verkocht of gehouden?
nothing stops this train
ik zou St Tropez doen, dan kan je ook nog is vanaf het terras de hele dag lambo’s kijken 😃MicroWhale schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 10:01:
Ik denk dat ik die Lambo maar ga laten varen en over 10 jaar gewoon naar Ibiza verhuis.
Helaas heeft Neo de 100 niet kunnen houden.. komt wel weer. Hoop ik tenminste.
Mijn zoontje met dezelfde naam heeft in ieder geval een passende trui aan voor nu. Even kijken of hij ook rode truien heeft, dan gooi ik die alvast in de kliko.
Update: geen rode truien.. ik zie nu pas dat die raketten ook omlaag gaan.. hmm
Mijn zoontje met dezelfde naam heeft in ieder geval een passende trui aan voor nu. Even kijken of hij ook rode truien heeft, dan gooi ik die alvast in de kliko.
Update: geen rode truien.. ik zie nu pas dat die raketten ook omlaag gaan.. hmm

:strip_exif()/f/image/DpL0IUaiVXnjD8NfLwjUqSCs.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 17-04-2021 10:10 ]
Zero.
Die shibu coin staat toch nie op pancake?BeyondThunder schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:24:
[...]
Daar valt niet zo gek veel aan uit te leggen, ga naar de site, connect je wallet en swap coins.
How-to's zat op Youtube.
Maar hou rekening met bizar hoge fee tussen de $30 en de $60 per transactie zomaar. Beter naar xDai of Pancake swap (BSC).
Je bent ook maar een mens, ik heb mijn 100% BTC strategie ook iets aangepast. 30% alts nu, maar enkel om meer BTC te vergaren. Zet ook direct sellorders in kleine porties om zo het risico te verlagen.
was het maar 400nemesis2212 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 10:07:
[...]
nice dus nu je 400 x3?😋 kan vast nog hoger!
inleg was 30 euro, maar zeer mooie gains
je snapt wel dat mijn handen erg jeuken
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 17-04-2021 10:16 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Ik zit al sinds de oerknal in de shitcoins.BTC100K2021 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 10:08:
[...]
Je bent ook maar een mens, ik heb mijn 100% BTC strategie ook iets aangepast. 30% alts nu, maar enkel om meer BTC te vergaren. Zet ook direct sellorders in kleine porties om zo het risico te verlagen.
En ja, sommige zijn x20 gegaan, maar dan nog...
Vandaag niet. En dat zuigt gewoon.
Jaapio needs a new pair of lambo's.
Oof.
https://twitter.com/b4ndid4o/status/1383263665411956741
De reacties erop dat hij maar gewoon moet HODLen, komt allemaal goed.
Zul je zien dat het ook nog waar is.

Storj gaat sia nog wel achteraan. All in.
Verwijderd
Dit is de andere kant van de pumps... Maar komop...Louw Post schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 10:13:
Oof.
200k DOGE op 0.44?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EH1lUacKaIXG8Gns2H7RaOoo.gif?f=user_large)
De vibe langs die hele zuidkust daar bevalt me niet zo, anders was dat mss wel een optie geweest.nemesis2212 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 10:05:
[...]
ik zou St Tropez doen, dan kan je ook nog is vanaf het terras de hele dag lambo’s kijken 😃
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!