[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.211 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:31:
[...]

haha,ik zou het geweldig vinden. Dat zou weer een prachtige crypto-verhaal zijn. $Doge die de $1 passeert.
Nu moet ik wel zeggen dat ik ondertussen heavily invested ben in $Doge. 75% van de portfolio zit erin. Derest nog in BTC voor doge dippies.

All-in doge soon.
Hahaha mooie schop naar alle naysayers. Hoop het voor je man!
Bulligan schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:33:
[...]

NFT op bakeryswap, en naar waarschijnlijkheid meer trading paren op binance.

Had al een flinke zak ingeslagen onder de $1 >:)
Ahh i see! Thanks!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:31:
[...]

haha,ik zou het geweldig vinden. Dat zou weer een prachtige crypto-verhaal zijn. $Doge die de $1 passeert.
Nu moet ik wel zeggen dat ik ondertussen heavily invested ben in $Doge. 75% van de portfolio zit erin. Derest nog in BTC voor doge dippies.

All-in doge soon.
DOGE = Logics.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oR2i0kekCaPJuWtbrEX_fFrl3Hs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HxzCFzebHHC5B9fS0JS8Olmd.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 19:36
resusaapje schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:29:
[...]

Hey, zitten we in dezelfde boot? @Taro zit voorin, en jij? Het is trouwens nog geen donderdagavond... ;)
Same here. Lang geleden dat ik een keer ben uitgestapt en om eerlijk te zijn. Het geeft misschien wel net zoveel stress als "gewoon" hodl'en haha. Belangrijk ook hier is denk ik om een entry te bepalen en een eventuele 'stop loss' (als je dit uitstappen even als een short positie ziet) te zetten. Dan maak je tenminste een trade met bewuste levels en is het niet in de categorie ik ben er even uit en nu maar hopen dat ik ooit weer goed instap.

Easier said than done. Ik heb de onderkant entry en bovenkant 'dan maar weer erin' levels ook nog niet bepaald. Open voor suggesties :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17
Oke true story.. was zojuist even op bezoek bij wat gepensioneerden op een camping, beginnen uit het niets onderling te praten over crypto.. buurman Jos (71) zat er ook al in en verdient geld als water aldus Rien (74). "De Bitcoin staan heel hoog maar er zijn ook andere he.. iets van eurieum of zo."

Ik begon uiteraard wat mee te praten.. tijdens het gesprek gaven ze aan echt in te willen stappen nu.. als dit soort verhalen een beetje als een lopend vuurtje door deze 60+ groep heen loopt komt er nog een flink bak geld bij.. zou het dan echt. Ethereum naar 10k?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DoVRYBWsrwSaBFjjxMj_EQNiBMM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EINUtrwn1VuZBeb8DNiR3hdL.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:43
Apple stock nu ook bij Binance

https://twitter.com/binance/status/1387402470872305666

Zo, nu komen er vast een hele grote Apple schapen die ook in crypto gaan? 8)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:37

lasharor

7 december 2004

Kol Nedra schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:46:

Waarom zou je stock tokens kopen in plaats van de stock zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:28
Over Eth gesproken. Beginnersvraag:

De Gas Fees zijn vrij hoog. Wat is, financieel gezien, het voordeel om ETH als ECR20 token te kopen ipv via BEP20/BEP2 op Binance?

[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 28-04-2021 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:10

MicroWhale

The problem is choice

Waah schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:48:
Over Eth gesproken. Beginnersvraag:

De Gas Fees zijn vrij hoog. Wat is, financieel gezien, het voordeel om ETH als ECR20 token te kopen ipv via BEP20/BEP2 op Binance?
Omdat je op ERC20 de echte blingy ETH krijgt en op BEP wrapped ETH (BETH)?

Vergeet ook niet dat Eth binnenkort (juni) naar London gaat.

[ Voor 8% gewijzigd door MicroWhale op 28-04-2021 15:50 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 22:46

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:46:
Oke true story.. was zojuist even op bezoek bij wat gepensioneerden op een camping, beginnen uit het niets onderling te praten over crypto.. buurman Jos (71) zat er ook al in en verdient geld als water aldus Rien (74). "De Bitcoin staan heel hoog maar er zijn ook andere he.. iets van eurieum of zo."

Ik begon uiteraard wat mee te praten.. tijdens het gesprek gaven ze aan echt in te willen stappen nu.. als dit soort verhalen een beetje als een lopend vuurtje door deze 60+ groep heen loopt komt er nog een flink bak geld bij.. zou het dan echt. Ethereum naar 10k?

[Afbeelding]
Zouden die oudjes niet een beetje de uitzondering op de regel onder de oudjes zijn?

Ik zie mijn zeer voorzichtige, redelijk behoudende ouders (beiden 60+ en gepensioneerd) echt nooit in crypto stappen.

Tot zover mijn wetenschappelijk onderzoek naar de animo onder 60+ om in crypto te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
MicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:49:
[...]

dus.....? :+ Wat maakt dan financieel gezien uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 14:16

The Chosen One

Zie signature!

lasharor schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:48:
[...]

Waarom zou je stock tokens kopen in plaats van de stock zelf?
Je krijgt toch gewoon "rente" (weet niet of dat de juiste benaming is hier) over de BNB? Misschien reden genoeg voor ze.

ps. ik herhaal even een vraag die ik eerder in een al geplaatste post editte en met de slowchat snel gemist is;
De Twitter accounts reageren ook nog niet.

Wat moet Binance perse wel/niet weten van de ID? BSN bijv niet maar wat nog meer?
https://www.binance.com/nl/support/faq/360027287111 staat alleen "maak foto".
BSN, nog meer?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:29
YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:50:
[...]

Zouden die oudjes niet een beetje de uitzondering op de regel onder de oudjes zijn?

Ik zie mijn zeer voorzichtige, redelijk behoudende ouders (beiden 60+ en gepensioneerd) echt nooit in crypto stappen.

Tot zover mijn wetenschappelijk onderzoek naar de animo onder 60+ om in crypto te stappen.
Bij Harry Mens op businessclass komt het toch wel al redelijk vaak voorbij. Of iis dat weer een andere doelgroep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
[...]

die oudjes snappen er idd echt helemaal niks van, die laten rustig een paar ton op de bank wegrotten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Waah schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:51:
[...]

dus.....? :+ Wat maakt dan financieel gezien uit?
BETH voelt voor mij als zo'n plastic Bitcoin munt van AliExpress. Het lijkt wel hetzelfde, maar dat is het niet.
Uiteindelijk kun je die BETH natuurlijk weer inruilen voor 'the real thing'.
Als je verder niks op de ETH netwerk te zoeken hebt (met wallets/DeFi exchanges, etc...) dan maakt het dus niet zoveel uit. (los van de fees)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
BurnerT schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:52:
[...]

Bij Harry Mens op businessclass komt het toch wel al redelijk vaak voorbij. Of iis dat weer een andere doelgroep.
Harry Mens is sowieso niet iemand die dichtbij de 'echte wereld' staat volgens mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 14:16

The Chosen One

Zie signature!

Tja, ouderen kunnen in crypto zitten of gescammed worden door een telefoontje en geld in boeken (als in letterlijk) stoppen. Ok jongeren in theorie ook

De meeste zullen als ze willen investeren toch wel voor stabiliteit gaan omdat ze ouder zijn en kinderen wat na willen laten e.d.
En nou is de ene cryptomunt stabieler dan de andere, risico zal over het hele spectrum toch relatief groot zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door The Chosen One op 28-04-2021 15:55 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:41
Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:52:
[...]

die oudjes snappen er idd echt helemaal niks van, die laten rustig een paar ton op de bank wegrotten.
Die gaan het eind van de volgende bullrun (en iedereen hier in een foute lambo cruisend) niet meer meemaken waarschijnlijk...
Cruiseschepen en bridgen doen ook al een tijdje niks, dus het blijft bij geld op de bank en hortensias denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:52:
[...]

Ja kansloos ouderwets is het. Stelletje senielen.
Als mijn oudjes een paar ton laten wegrotten maar er nog genoeg van overblijft voor mij, dan zal ik mijn kritiek mild houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 08:20
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:06:
[...]

Als je nou straks weer te duur hebt terug gekocht, onthoudt dan
Haha, ja snap ik. Net begonnen, dus ik had t idee aan het begin nog wel risico te kunnen nemen met wat ik erin stak. Hodlen it is vanaf nu, lesson learned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:58

resusaapje

h less

twit schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:41:
[...]

Same here. Lang geleden dat ik een keer ben uitgestapt en om eerlijk te zijn. Het geeft misschien wel net zoveel stress als "gewoon" hodl'en haha. Belangrijk ook hier is denk ik om een entry te bepalen en een eventuele 'stop loss' (als je dit uitstappen even als een short positie ziet) te zetten. Dan maak je tenminste een trade met bewuste levels en is het niet in de categorie ik ben er even uit en nu maar hopen dat ik ooit weer goed instap.

Easier said than done. Ik heb de onderkant entry en bovenkant 'dan maar weer erin' levels ook nog niet bepaald. Open voor suggesties :)
Ik heb een range tussen 51k en 53k gekozen. 51k omdat dat naar verwachting morgen op de onderste rand van de 4H Bollingerband zit. 53k omdat het niet te ver van de huidige prijs zit.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:53:
[...]

Harry Mens is sowieso niet iemand die dichtbij de 'echte wereld' staat volgens mij :+
Harry is echt een legende. Geweldig om die man te zien stuntelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:53
MicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:53:
[...]

BETH voelt voor mij als zo'n plastic Bitcoin munt van AliExpress. Het lijkt wel hetzelfde, maar dat is het niet.
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:17
Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:55:
[...]

Voor 10k/15K per gast wil ik ook wel stuntelen op TV O-)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:55:
[...]

Haha ja dat is wel zo. Die kerel wordt van onkunde alleen nog maar rijker zo lijkt het. Wat een koning ben je dan. Wellicht koning van het land der blinden, maar dan nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
MrFX schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:56:
[...]

Voor 10k/15K per gast wil ik ook wel stuntelen op TV O-)
Voor sommige bagholders is het wel een idee om dan hun bag te promoten bij Harry :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13:35
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:06:
[...]

Als je nou straks weer te duur hebt terug gekocht, onthoudt dan

[Afbeelding]
Bedankt om deze effe op te vissen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hager1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-07 11:43
ENJ op bitvavo is ook aan een leuke trap begonnen. Nu nog instappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Voor ons om te lachen, maar ik denk dat er veel mensen zijn die zich niet beseffen dat ze geen BTC bezitten als ze WBTC of GBTC kopen (of elke andere wrapped coin)... en dat er een extra risico tussenzit omdat deze munten een eigen contract hebben (Ik zeg niet dat het per definitie zo is, maar er kan mee gesjoemeld worden).

Dan heb ik liever het echt dingetje dan een contract waar in staat dat ik recht heb op het echte dingetje als ik het inruil.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:42

-Sander-

///M Powerrrrrr

hager1 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:59:
ENJ op bitvavo is ook aan een leuke trap begonnen. Nu nog instappen?
Instappen op een hele dikke groene kaars is idd de beste tactiek die je kunt volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Voor de meeste inmiddels ouwe koek, maar ik kan (nog) echt genieten om een koers te zien vechten voor een bepaalde positie.
Bij ETH, zie je hem langzaam naar de 0.05 kruipen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
MicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:53:
[...]

Uiteindelijk kun je die BETH natuurlijk weer inruilen voor 'the real thing'.
Als je verder niks op de ETH netwerk te zoeken hebt (met wallets/DeFi exchanges, etc...) dan maakt het dus niet zoveel uit. (los van de fees)
Ik dacht dat je nooit moest handelen op gevoel :+

Maar snap je punt wel. Maar mocht je daytraden (ik niet overigens, ben gewoon benieuwd naar het hoe en wat) dan is via ETH toch eigenlijk geld weggooien vergeleken met BETH? Voor HODL op lange termijn lijkt me ETH wel "veiliger".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:26
[...]

Ik was een paar jaar geleden in London; maar daar was alles veel duurder!
Prijstechnisch gezien kan Eth beter naar Delfzijl of Farmsum gaan.

:+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Waah schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:06:
[...]

Maar snap je punt wel. Maar mocht je daytraden (ik niet overigens, ben gewoon benieuwd naar het hoe en wat) dan is via ETH toch eigenlijk geld weggooien vergeleken met BETH? Voor HODL op lange termijn lijkt me ETH wel "veiliger".
Als je ETH gaat vesturen is het weggegooid geld, dat kun je dan beter omzetten naar tron/trx en dan versturen. Daytraden staat daar verder los van aangezien je ETH de exchange niet verlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:45
Kol Nedra schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:46:

Mooi toch? Des te meer mensen die in crypto springen des te beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Waah schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:06:
[...]

Als je daytrade en ETH bijvoorbeeld Bij Nance koopt, dan is er niks aan de hand. Dan betaal je gewoon de fee van de exchange (in BNB bij nance). Die hoge fee gaat pas op als je het naar een wallet gaat versturen of via een DeFi exchange met een ETH pair verhandelt, dan betaal je voor elke trade de ETH fee ja. Maar dan ben je af en mag je je research opnieuw gaan doen. :P :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Duidelijk verhaal, bedankt voor de ELI5 uitleg _/-\o_

En aan de andere kant: Als ik zie hoeveel mensen in de Safemoon's stappen, met 10% per transactie (kopen, verkopen, andere wallet etc) dan is ETH niet eens zo gek :D

[ Voor 62% gewijzigd door Waah op 28-04-2021 16:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:31
streamnl schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:05:
Voor de meeste inmiddels ouwe koek, maar ik kan (nog) echt genieten om een koers te zien vechten voor een bepaalde positie.
Bij ETH, zie je hem langzaam naar de 0.05 kruipen.
Ik heb mijn ETH ooit gekocht voor 0.1 in 2017 dus nog een lange weg te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Nnoitra schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:09:
[...]

Ik was een paar jaar geleden in London; maar daar was alles veel duurder!
Prijstechnisch gezien kan Eth beter naar Delfzijl of Farmsum gaan.

:+
:?

Laat ETH alsjeblieft naar London gaan! Laat die ETH maar onbetaalbaar worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0re0
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17:02
Waarom hebben we eigenlijk hier niet " Het grote ETH topic"
"Het grote BNB topic"etc etc met alle updates omtrend de coins?

[ Voor 5% gewijzigd door 0re0 op 28-04-2021 16:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:26
MicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:17:
[...]

:?

Laat ETH alsjeblieft naar London gaan! Laat die ETH maar onbetaalbaar worden!
verkapte 'ik heb nauwelijks Eth en wil daarom eerst nog ff zo goedkoop mogelijk Eth kopen' post O-)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
0re0 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:20:
Waarom hebben we eigenlijk hier niet het "Grote ETH topic"
Grote BNB topic"etc etc met alle updates omtrend de coins?
Omdat niemand die leest :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
0re0 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:20:
Waarom hebben we eigenlijk hier niet het "Grote ETH topic"
Grote BNB topic"etc etc met alle updates omtrend de coins?
Omdat de meeste van ons niet nog meer schermen kunnen / willen / mogen kopen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Nnoitra schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:20:
[...]

verkapte 'ik heb nauwelijks Eth en wil daarom eerst nog ff zo goedkoop mogelijk Eth kopen' post O-)
Ah, je bedoelde 'via'.... dan mag ie inderdaad via Fachi naar London :D d:)b

Koop ik ook nog ff wat bij op 0,001 $.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:35

Mooody

elmoody

Dit zijn in retrospect toch fijne aankopen geweest. Buy the dip heet dat 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/sFsQVp7/Schermafbeelding-2021-04-28-om-16-21-58.png

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 28-04-2021 16:24 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Laatst online: 13:35
[...]

Van Berlijn naar Londen, die hebben het momenteel leuker op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:48
Mooody schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:23:
Dit zijn in retrospect toch fijne aankopen geweest. Buy the dip heet dat 8)

[Afbeelding]
Netjes! Maat van mij kocht er 100 in Mei 2020.
Ik op het zelfde moment gekocht maar veeeeeel minder, nog steeds spijt van 😅

Ik zie Ethereum nog makkelijk x4,x5 gaan.

Zie nog veel grotere voorspellingen icm. EIP1559

We gaan het zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Alpina schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:28:
[...]

Netjes! Maat van mij kocht er 100 in Mei 2020.
Ik op het zelfde moment gekocht maar veeeeeel minder, nog steeds spijt van 😅

Ik zie Ethereum nog makkelijk x4,x5 gaan.

Zie nog veel grotere voorspellingen icm. EIP1559

We gaan het zien...
100 ETH in 1 koop is lef hebben, ik deed max 20 ETH per keer :P
Aankopen zijn verdeeld over de periode 2017-2018-2019. Daarna niets meer bijgekocht (helaas).

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Nice.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hu68LtEWCEIfC1Xwl3_3-vAXNe0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xJffzGDiaGnAgNvScnQAfJyI.jpg?f=fotoalbum_large

@Tominatie die rechter is ook wel wat voor jou makker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
Mooody schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:30:
[...]

100 ETH in 1 koop is lef hebben, ik deed max 20 ETH per keer :P
Aankopen zijn verdeeld over de periode 2017-2018-2019. Daarna niets meer bijgekocht (helaas).
Ja hij kon het makkelijk missen, geld maakt geld zeker?
Ik hou 15 tot 20 eth aan als streefgetal.
Zeer benieuwd naar de zomer en de verdere toekomst van Ethereum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Alpina schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:35:
[...]

Ja hij kon het makkelijk missen, geld maakt geld zeker?
Ik hou 15 tot 20 eth aan als streefgetal.
Zeer benieuwd naar de zomer en de verdere toekomst van Ethereum.
32 ETH zou je doel moeten zijn :P 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik wou dat ik er 2 had 8)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Had ik de 21 maar gehodled 3 maanden geleden.

Zero.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Naast de petjes ook nog eens mijn Bitcoin stickers binnengekregen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HEakJh-JN3l2eosLdHfkV5QRiDY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JdIHibksHxgqSjuW1RAcAgoF.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NQAhB9IDJi9zQtodSE7bxb-iLDU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HgHxQ8PTjj3FW9JcKJHHocDi.jpg?f=user_large

Meteen 1 op de Umbrel node geflikkerd.

Vanavond zal ik ff langs een maat, einde avondklok dus dat moet gevierd worden.

Plak ik er ook 1 op zijn PC als hij ff gaat pissen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 19:36
resusaapje schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:55:
[...]

Ik heb een range tussen 51k en 53k gekozen. 51k omdat dat naar verwachting morgen op de onderste rand van de 4H Bollingerband zit. 53k omdat het niet te ver van de huidige prijs zit.
Die snap ik niet helemaal. Je hebt buy orders tussen 51 en 53 gezet bedoel je? En wat is je stop loss level waar je verlies neemt en toch weer in BTC stapt? Of doe je dat niet als onderdeel van je "short" en is dat een kwestie van ik zit in fiat en ik kijk tzt wel weer hoe de BTC erbij staat voor een nieuwe entry?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:42:
[...]

Had ik de 21 maar gehodled 3 maanden geleden.
Ik heb sinds 3 maanden wel mijn ene ETH gehodled *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Skrunsies schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:46:
[...]

Ik hodl mijn restant ook lekker door :>

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:43:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dat zijn zo te zien WBTC? B)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ik heb in december ook mee gedaan aan de geweldige airdrop actie op XRP ( FLR token ). Nu zat ik daarnet wat informatie te zoeken en kwam ik op https://www.livecoinwatch.com/ een waarde tegen van 2 dollar.

Misschien een stomme vraag, maar zou dat dan de waarde zijn mochten we de airdrop vandaag bijvoorbeeld krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

twit schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:45:
[...]

Die snap ik niet helemaal. Je hebt buy orders tussen 51 en 53 gezet bedoel je? En wat is je stop loss level waar je verlies neemt en toch weer in BTC stapt? Of doe je dat niet als onderdeel van je "short" en is dat een kwestie van ik zit in fiat en ik kijk tzt wel weer hoe de BTC erbij staat voor een nieuwe entry?
Correct. Ik heb buy orders gezet voor BUSD naar BTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Skrunsies schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:46:
[...]

De rest laat ik wel lekker staan, komt wel goed. Dan maar minder winst.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:43
Hmmm mijn interesse/investeren in Kira Network (KEX) heeft gewekt, coin is nu stabiel en veel ruimte voor groeien, ik moet nog wel meer research doen voordat ik het doe maar wilde jullie laten weten/delen of er iemand is die al KEX heeft?

https://www.coingecko.com/en/coins/kira-network

in Q3 2021: KIRA & Binance Smart Chain (BSC) Integration"
aangezien BSC huuge is kan dit groot voordeel zijn voor Kira Network

hier hun website en roadmap:
https://kira.network/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:55

knakworst

Get more sats!

Zouden we dan toch de 48k gaan opzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
knakworst schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:10:
Zouden we dan toch de 48k gaan opzoeken?
Op basis waarvan denk je dit nu? Maar ja, ik acht de kans van een 45k - 48k (re)test vrij groot, maar wellicht gaan we eerst resistance vinden op 58k voordat dat gebeurt :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Jedi_Pimp schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:16:
[...]

Op basis waarvan denk je dit nu? Maar ja, ik acht de kans van een 45k - 48k (re)test vrij groot, maar wellicht gaan we eerst resistance vinden op 58k voordat dat gebeurt :)
Nee joh, gewoon in 1 ruk naar de 367.632 dollar

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:33
Pelox schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:16:
[...]

Nee joh, gewoon in 1 ruk naar de 367.632 dollar
En daarna doorstoten naar de 5 miljoen, iedereen blij _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Het Fantoom schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:25:
[...]

En daarna doorstoten naar de 5 miljoen, iedereen blij _/-\o_
Heeft lang genoeg geduurd inmiddels dacht ik zo.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
resusaapje schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:29:
[...]

Hey, zitten we in dezelfde boot? @Taro zit voorin, en jij? Het is trouwens nog geen donderdagavond... ;)
Niet alles gaat in één lijn rechtstreeks omlaag, heb geduld, die dip komt tussen nu en morgen 18:00 waarschijnlijk wel :)

Ik had de paar vorige woensdagen ook momenten waarop ik FOMO had, maar ben aan de zijlijn blijven staan en dat heeft goed uitgepakt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Nu we allemaal aan het dromen zijn over miljonair worden met crypto dacht ik mogelijk wel leuk om mensen hier te vragen wat ze zouden doen als jouw coin(s) je 1e miljoen opleveren.

Welke droom wil je dan waarmaken of wat wil je kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snikkeldrijer
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 28-02 13:12
nemesis2212 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:44:
Nu we allemaal aan het dromen zijn over miljonair worden met crypto dacht ik mogelijk wel leuk om mensen hier te vragen wat ze zouden doen als jouw coin(s) je 1e miljoen opleveren.

25 BTC!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:47

Zodra mijn BTC 1 miljoen waard is zal er niet veel veranderen. Ik hoop er dan nog net zo in te staan als vandaag. Dat is het vastzetten en leuke dingen doen van de rente

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 19:55

WhySoSerious

Be the change.

Niet veel anders. In 1 x FO, dat dan weer wel. Deel weggeven aan directe familie en organisaties die wij een warm hart toedragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Dus als jij 1miljoen hebt is de btc nog maar 40k ??

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
WhySoSerious schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:48:
[...]

Niet veel anders. In 1 x FO, dat dan weer wel. Deel weggeven aan directe familie en organisaties die wij een warm hart toedragen :)
Ik draag je een enorm hard hart toe, dat weet je hè maat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aart staart
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:46
Ik heb zonet voor het eerst mijn portfolio voor het grootste gedeelte omgezet naar USDT. Hiermee wil ik gaan kijken of ik door het zetten van lagere buy orders er uiteindelijk wat mee op schiet t.o.v. het gewoon HODL'en van de coins. Ik beschouw het meer als experiment aangezien ik weet dat het goed timen hiervan heel lastig gaat worden haha. ;)

Nu vroeg ik mij wel af wat de makkelijkste manier is om een portfolio van circa 20 verschillende coins om te zetten naar euro en vervolgens terug te kopen? Ik heb ze net allemaal 1 voor 1 verkocht voor de huidige marktprijs maar dit is wel een tijdrovend klusje. Is hier een makkelijkere manier voor?
Ik dacht eerst aan converteren maar volgens mij zijn de kosten van het 'verkopen' dan een heel stuk hoger.

Ook wil ik mijn portfolio wat gaan verkleinen zodat het allemaal wat overzichterlijker blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:41
Taro schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:29:
[...]

Niet alles gaat in één lijn rechtstreeks omlaag, heb geduld, die dip komt tussen nu en morgen 18:00 waarschijnlijk wel :)

Ik had de paar vorige woensdagen ook momenten waarop ik FOMO had, maar ben aan de zijlijn blijven staan en dat heeft goed uitgepakt.
Heb je dan ook een short geplaatst, of is ver- en inkoop voldoende rendement en risico qua afweging voor je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Gelukszoekr schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:50:
[...]

Ik draag je een enorm hard hart toe, dat weet je hè maat?
Likewise, maar ik heb een vermoeden dat jouw pf groter is dan de mijne :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Dromen? Neuh.

Het is meer om niet arm te worden.

Ik ben ook van mening dat hoe goed het met BTC zal gaan, hoe niet goed het zal zijn met de (macro-)economie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
WhySoSerious schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:52:
[...]

Likewise, maar ik heb een vermoeden dat jouw pf groter is dan de mijne :+
Haha valt mee hoor. Guppy represent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
DaWayne schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:52:
[...]

Heb je dan ook een short geplaatst, of is ver- en inkoop voldoende rendement en risico qua afweging voor je?
Hangt ervan af of ik achter de knoppen kan zitten en welk punt de koers op staat. Ik ben nu toevallig op vakantie, dus in fiat zitten is nu voldoende :) Maar als ik zie dat BTC bijv. een bepaalde weerstand aantikt, dan verkoop ik richting fiat en open ik iets later (uitstappen doe je immers nooit op het perfecte moment) ook regelmatig een short.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Gelukszoekr schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:55:
[...]

Haha valt mee hoor. Guppy represent!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tk2CzDr8u7TVxDsZN4-5XFtYNnA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OzmgGPswKjhN8ZZ8xMx2l4iL.png?f=user_large

[ Voor 34% gewijzigd door Qunix op 28-04-2021 17:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:33:
Nice.

[Afbeelding]

@Tominatie die rechter is ook wel wat voor jou makker.
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:43:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik kwam er ineens achter dat het plaatje in één van mijn eerdere posts, niet helemaal klopte dus ik ben de fotowinkel ingedoken en heb hem aangepast! Nog excuses als je beledigd was door een eerder gebrek aan accuratesse!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4FB8OKHFFbovDkJjh98zLDUF528=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ngfz64GrK3voVgJRel89amtJ.jpg?f=user_large

Mocht je nou een absolute fitboy zijn dan moet ik wellicht toch naar iets anders op zoek, maar dat zien we dan wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinvol
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-07 17:08
Hoi allen,
Ik volg al een tijdje losjes de thread en heb ik meerdere keren mensen zien praten over het feit dat donderdag meestal richting dip gaat voor veel coins, als ik een beetje in mn pf history kijk zie ik ook dat het toevallig vaak op een donderdag of vrijdag flink omlaag ging.

Ik ben in February met zo'n 1000 ingestapt, en heb inmiddels zo'n 350 daar bovenop, zou het vestandig zijn om nu een deel daarvan af te romen, en als er evt een pricedip komt na vandaag, weer goedkoper meer coins te kopen?

Opinions are welcome :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qunix
Zinvol schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:59:
Hoi allen,
Ik volg al een tijdje losjes de thread en heb ik meerdere keren mensen zien praten over het feit dat donderdag meestal richting dip gaat voor veel coins, als ik een beetje in mn pf history kijk zie ik ook dat het toevallig vaak op een donderdag of vrijdag flink omlaag ging.

Ik ben in February met zo'n 1000 ingestapt, en heb inmiddels zo'n 350 daar bovenop, zou het vestandig zijn om nu een deel daarvan af te romen, en als er evt een pricedip komt na vandaag, weer goedkoper meer coins te kopen?

Je kan het beste in je glazen bol kijken voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Hoi allen,

Niemand weet het. Ook standaard schommelingen gekoppeld aan dagen werken ook altijd maar voor een bepaalde periode.

Het kan voor jezelf natuurlijk wel wat rust geven als je een deel van je inleg er uit haalt. Maar dat moet je ook helemaal zelf bepalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ronald.42 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:48:
[...]

Dus als jij 1miljoen hebt is de btc nog maar 40k ??
Wellicht was het voor hem al realiteit en had hij al een miljoen in fiat toen BTC op $40.000 stond... B-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:58:
[...]

[...]

Ik kwam er ineens achter dat het plaatje in één van mijn eerdere posts, niet helemaal klopte dus ik ben de fotowinkel ingedoken en heb hem aangepast! Nog excuses als je beledigd was door een eerder gebrek aan accuratesse!

[Afbeelding]

Mocht je nou een absolute fitboy zijn dan moet ik wellicht toch naar iets anders op zoek, maar dat zien we dan wel weer
Hahaha dit is wel 100% accuraat hoor!

Alleen ben niet zo'n Bitcoin fanaat, ben meer van de Binance Smart Chain.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik zit nu met mijn gokaccount 90x leverage met 30 euro :P

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Hoi allen,

Van ruilen komt huilen.

Is niet zo simpel als het lijkt, de meeste mensen (waaronder mijzelf) krijgen het snel te warm als het toch even stijgt en kopen dan weer hoger in. Sell high and buyback even higher.

[ Voor 11% gewijzigd door Nopheros op 28-04-2021 18:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:50:
[...]

En nu opzoek naar het volgende BSC pareltje
Het enige pareltje daar is toch Cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Voor het eerst succesvol weten mee te doen in een private sale van een nieuwe BSC token. Voelt toch bijzonder om een token *10 te zien doen overnight. Nu is de volgende stap het bepalen van een uitstapmoment, heb in het verleden al vaker een *20 positie naar *5 zien gaan :P

Ben benieuwd hoe lang deze BSC token-gekte nog aanhoudt.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Doen er nog mensen mee met de Covalent tokensale op Coinlist? Vannacht vindt die plaats voor optie 1 (linkje met informatie).

[ Voor 9% gewijzigd door Chaes op 28-04-2021 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Pelox schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:46:

Vast, maar hoezo was jij op bezoek bij gepensioneerden op de camping?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op woensdag 28 april 2021 @ 18:41:
[...]

Zo hoef je geen geld uit te geven aan vakantie, dat kan dan in Crypto

Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/images/16801737.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
[...]

Deze 60 plusser lacht jullie allemaal uit, reken daar maar op O-) :z
Het voordeel is dat de kinderen nu ook al mee profiteren bij de weg :+
De kindjes die hier in de chat zitten kunnen maar beter een schone luier omdoen en verder gaan
met het shillen van hun baggermuntjes. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

@Pelox is zelf gepensioneerd en heeft de camping gekocht om daar rondjes te spitten met zijn 16 lambo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Chaes schreef op woensdag 28 april 2021 @ 18:40:
Doen er nog mensen mee met de Covalent tokensale op Coinlist? Vannacht vindt die plaats voor optie 1 (linkje met informatie).
Ja al mn spaargeld erin

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op woensdag 28 april 2021 @ 18:46:
[...]

Deze 60 plusser lacht jullie allemaal uit, reken daar maar op O-) :z
Het voordeel is dat de kinderen nu ook al mee profiteren bij de weg :+
De kindjes die hier in de chat zitten kunnen maar beter een schone luier omdoen en verder gaan
met het shillen van hun baggermuntjes. :+
Ok boomer :+ _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Nudistencamping. Mocht ik niet zeggen van hem, dus niet verder vertellen, ok?

Toen hij boekte was 1 ETH een standplaats voor een week, nu is dat een flinke trip naar de VS.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:27
Chaes schreef op woensdag 28 april 2021 @ 18:40:
Ik doe niet meer mee. Nadat Capser en Mina niet lukten heb ik uit frustratie RALLY gekocht. En daar nu al spijt van, want dat is een coin met net zoveel toekomst perspectief als $CUNT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Misschien kan er weer eens iemand een poll maken over de leeftijd van de gasten hier ;)
Pagina: 1 ... 108 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!