GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ik ben oud genoeg om beter te weten maar jong genoeg om er nog in te geloven.RaptorXS schreef op woensdag 28 april 2021 @ 18:55:
[...]
Misschien kan er weer eens iemand een poll maken over de leeftijd van de gasten hier
Liever niet.RaptorXS schreef op woensdag 28 april 2021 @ 18:55:
[...]
Misschien kan er weer eens iemand een poll maken over de leeftijd van de gasten hier
1) Ik heb de leeftijd dat ik (naar mijn mening) te ver moet scrollen als ik mijn datum moet invullen.
2) Ik vind het voortaan prettig als 60+ers, mij een snotaap noemen
Manual schrijven over hoe om te zetten in fiat staat nog op de to-do list, thanks voor de reminder!Iamthefish schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:04:
Voor de senioren hier onder ons (en eigenlijk ook de niet-senioren); hoe laten jullie je bitcoins achter? In een testament opgenomen ofzo?
Voor de rest is het natuurlijk onderdeel van vermogen.
Je seed opschrijven in je testamentIamthefish schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:04:
Voor de senioren hier onder ons (en eigenlijk ook de niet-senioren); hoe laten jullie je bitcoins achter? In een testament opgenomen ofzo?
Verwijderd
Doe maar niet... Straks komen de mensen er achter dat ik 14 ben.RaptorXS schreef op woensdag 28 april 2021 @ 18:55:
[...]

Verwijderd
Ik neem mijn sats mee mijn graf in, op een ledger die ik in mijn lichaam laat naaien.Iamthefish schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:04:
Zo help ik mijn gezin niet, maar die mensen mag ik toch niet heel erg.
Dan help ik liever de rest van de community door wat extra schaarste te creëeren.
Hodl for life and beyond.
Zo ja, dan zal dat voor Henk en Ingrid bullish fomo nieuws zijn.

200k maar? Ga ik het niet voor doen. Hodl!Ricardovv schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:11:
https://bitcoinmagazine.n...-prijs-van-200000-in-2022
Gewoon omdat het kan..
(Dromen dan😀)
Follow the money.Glenn Hoddle schreef op woensdag 28 april 2021 @ 18:41:
[...]
Vast, maar hoezo was jij op bezoek bij gepensioneerden op de camping?
Zero.
Vast meer, nu ook Facebook in BTC zit. Natuurlijk volgen er meer, Bill Gates natuurlijk niet zegt ie 🤣WhySoSerious schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:13:
[...]
200k maar? Ga ik het niet voor doen. Hodl!
nothing stops this train
als we 200k zien deze run dan is dat voor het einde van dit jaar want de bearrun is alweer begonnen in 2022... 200k in 2022 is zo'n aparte claim...Ricardovv schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:11:
https://bitcoinmagazine.n...-prijs-van-200000-in-2022
Gewoon omdat het kan..
(Dromen dan😀)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
hoe laat?-Sander- schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:12:
Vanavond zal Facebook de kwartaalcijfers tonen, hierin zal bekend worden of ze Bitcoin hebben gekocht.
Zo ja, dan zal dat voor Henk en Ingrid bullish fomo nieuws zijn.![]()
23 uur meen ik gelezen te hebben.
Er staat ook 700k in hoor, dus idd HODL!WhySoSerious schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:13:
[...]
200k maar? Ga ik het niet voor doen. Hodl!
*edit* Ik vind de vergelijking met het aantal mensen dat BTC kan gebruiken echt kant noch wal raken, maar ja.
[ Voor 21% gewijzigd door MicroWhale op 28-04-2021 19:34 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

[ Voor 4% gewijzigd door Qunix op 28-04-2021 19:37 ]
Iets met 3 keer is scheepsrecht?veertje schreef op woensdag 28 april 2021 @ 18:50:
[...]
Ik doe niet meer mee. Nadat Capser en Mina niet lukten heb ik uit frustratie RALLY gekocht. En daar nu al spijt van, want dat is een coin met net zoveel toekomst perspectief als $CUNT.
Bedankt, in één rechte lijn naar 272k is hiermee bevestigdaart staart schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:51:
Ik heb zonet voor het eerst mijn portfolio voor het grootste gedeelte omgezet naar USDT. Hiermee wil ik gaan kijken of ik door het zetten van lagere buy orders er uiteindelijk wat mee op schiet t.o.v. het gewoon HODL'en van de coins.
Heb geld klaar staan maar als er geen fomo is voor clover (ben zelf te lui om het uit te zoeken
[EDIT]
Wat een baggertijd btw, 2 uur 's nachts? Laat maar
[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 28-04-2021 19:44 ]
Holy shit, snel uitcashen dan!pim schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:46:
Meer mensen hier op Bittrex?
Ik heb ineens XYM(Symbol) in mijn account, ter waarde van 76 miljoen dollar
[Afbeelding]
Signature
3090's for everyonepim schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:46:
[Afbeelding]

Market sellen en wegsluizen?pim schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:46:
[Afbeelding]
Edit: Oh wacht. Misschien even netjes melden en terugsturen naar de ontvanger?
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 28-04-2021 19:51 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Misschien niet handig om dit aan de grote klok te hangen?pim schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:46:
[Afbeelding]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Helaas niet in mijn Bittrex holdings....pim schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:46:
[Afbeelding]
Nu kun je wel lekker whale games spelen
Kost 1 minuut om achter z'n naam te komen en de stad waar hij woont.Wom schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:49:
[...]
Misschien niet handig om dit aan de grote klok te hangen?
Iemand nog een boormachine over?
XYM is de airdrop van NEM (XEM): https://bittrexglobal.zen...pport-for-NEM-XEM-Holderspim schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:46:
[Afbeelding]
Veiligstellen, andere identiteit aannemen en rentenieren
Wil eerder zien wat er aan de hand is, en of meerdere mensen er 'last' van hebben.
CMC geeft er maar 0.3$ voorpim schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:46:
[Afbeelding]
Anders wil ik er wel 10
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik had XEM, ter waarde van $1000, maar heb het verkocht 2 maanden geleden..Hmm... Bizar.Bananeman schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:52:
[...]
XYM is de airdrop van NEM (XEM): https://bittrexglobal.zen...pport-for-NEM-XEM-Holders
Veiligstellen, andere identiteit aannemen en rentenieren
Denk dat iemand een comma verkeerd heeft geplaatst dan.pim schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:53:
[...]
Ik had XEM, ter waarde van $1000, maar heb het verkocht 2 maanden geleden..Hmm... Bizar.
Al geprobeerd een bitcoin te kopen?
Die 1.400 XEM is iig nooit 1.400 btc waard, nog geen Lambo bestellen duspim schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:53:
[...]
Ik had XEM, ter waarde van $1000, maar heb het verkocht 2 maanden geleden..Hmm... Bizar.
Wel rare fout.
edit: 1.400 btc is ongeveer die $76.989.103 dus de fout is dat ze van 1.400 XEM 1.400 btc maken... bijzonder.
[ Voor 15% gewijzigd door Bananeman op 28-04-2021 19:56 ]
Verwijderd
De waarde staat verkeerd.pim schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:46:
[Afbeelding]
Er kwam net weer een pareltje van een reclame voorbij. Stapeltje bovenop je
** Laten we deze in de kiem smoren **
[ Voor 61% gewijzigd door Taro op 28-04-2021 20:07 ]
net tijdens de Airdrop dan. ik heb ook honderden xym op binance die ik niet kan verkopen of withdrawen. maar kan je daar xym wel traden of verkopen?pim schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:53:
[...]
Een grote drol op het bureau van je baas leggen, komt wel heel dichtbij zo

Maar Jezus... gefeliciteerd man!
(andere kant van de medaille... er is nu ook iemand flink aan het zweten en vloeken

Edit: @pim , zoals al door enkele aangegeven. Misschien wel wijs om je plaatje te wissen.
You never know who is watching you
[ Voor 19% gewijzigd door streamnl op 28-04-2021 19:59 ]
Lekker!pim schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:46:
[Afbeelding]
pim schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:46:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/qAowhCIRdHjEORBTn88bt8pu.jpg?f=fotoalbum_large)
Haha nice!pim schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:46:
[Afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Verwijderd
Waar slaat dat toch op? Hij heeft nog geen 5k$ en een misgewaardeerde token op zijn account staan.streamnl schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:57:
Of iemand heeft een komma en een punt gewisseld.
Een grote drol op het bureau van je baas leggen, komt wel heel dichtbij zo![]()
Maar Jezus... gefeliciteerd man!
(andere kant van de medaille... er is nu ook iemand flink aan het zweten en vloeken![]()
)
Edit: @pim , zoals al door enkele aangegeven. Misschien wel wijs om je plaatje te wissen.
You never know who is watching you
Ben je nou echt bang dat de schroevendraaiergang voor zn 5k komt? Je kan bij elke gek inbreken en 5k van de spaarrekening jatten.
Pim, je bent een topper. Ik ging even kijken of ik ook multimiljonair ben geworden, dat bleek niet zo te zijn, maar toch een leuke schatkist gevonden op Bittrex (Al >3 jaar niet geweestpim schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:46:
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/XxYuBMljGH8wgvDAcYfNol6o.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Bang? Nee.Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:02:
[...]
Waar slaat dat toch op? Hij heeft nog geen 5k$ en een misgewaardeerde token op zijn account staan.
Ben je nou echt bang dat de schroevendraaiergang voor zn 5k komt? Je kan bij elke gek inbreken en 5k van de spaarrekening jatten.
Geloof ik dat men voor minder ergens inbreekt?? Ja, absoluut.
Maakt mij dat een pessimist? Misschien wel, of misschien ben ik gewoon een realist.
https://twitter.com/bittr.../1387455107671920642?s=21pim schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:46:
[Afbeelding]
Ze hebben net de XYM trading geopend, ik heb allemaal speculaties nu over wat er kan zijn ontstaan. Haha hou je ons op de hoogte?
Verwijderd
Je kan bij iedereen inbreken als je bereid bent een schroevendraaier op iemand zn knie te zetten voor 5k. Denk je nou echt dat het moeilijk is om iemand te vinden met 5k?streamnl schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:04:
[...]
Bang? Nee.
Geloof ik dat men voor minder ergens inbreekt?? Ja, absoluut.
Maakt mij dat een pessimist? Misschien wel, of misschien ben ik gewoon een realist.
** Knip **
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 28-04-2021 20:39 ]
Pardon?Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:05:
[...]
Je kan bij iedereen inbreken als je bereid bent een schroevendraaier op iemand zn knie te zetten voor 5k. Denk je nou echt dat het moeilijk is om iemand te vinden met 5k?
** Knip **
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 28-04-2021 20:39 ]
Verwijderd
Er is NIKS aan de hand. Hij heeft 1400XYM. Dat die wallet dat naar 1400BTC vertaald is gewoon een foutje.stormfly schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:05:
[...]
https://twitter.com/bittr.../1387455107671920642?s=21
Ze hebben net de XYM trading geopend, ik heb allemaal speculaties nu over wat er kan zijn ontstaan. Haha hou je ons op de hoogte?
Wat aan sensatie om niks hier.
Verwijderd
Je waarschuwt iemand dat hij niet online moet prijsgeven dat hij 5000 dollar heeft omdat er anders wellicht iemand het komt stelen.
Een crimineel gaat dus moeite doen aan de hand van een tweaker accountje om iemand te vinden waar 5000 dollar van gestolen kan worden.
Dat kan van 90% van Nederland.
Het ging mij om het volgende:Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:08:
[...]
Je waarschuwt iemand dat hij niet online moet prijsgeven dat hij 5000 dollar heeft omdat er anders wellicht iemand het komt stelen.
Een crimineel gaat dus moeite doen aan de hand van een tweaker accountje om iemand te vinden waar 5000 dollar van gestolen kan worden.
Dat kan van 90% van Nederland.
"Hoe broke zijn jullie"
Onrespectvol van je. Je kent mij/ons niet en je weet ook totaal niet hoe iemand zijn/haar situatie is.
Ik ga jouw (en mijn) berichten rapporteren, zodat de tread (weer) gezellig en netjes wordt.
Laat ons toch fantaseren over Pim zijn miljoenen.
Dromen mag he, is heel gezond, maar ehhh bedankt: plop weg droomVerwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:07:
[...]
Er is NIKS aan de hand. Hij heeft 1400XYM. Dat die wallet dat naar 1400BTC vertaald is gewoon een foutje.
Wat aan sensatie om niks hier.
Verwijderd
Hij duwt er al de hele dag tegenaan... Zou prettig zijn!Darrell schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:12:
Eth weer onderweg naar nieuwe ath en wellicht door de 0,05 heen.
Dat momentum zou hem wel eens een 200$ boost kunnen geven.
Precies mijn gedachten ;-) dit is toch waar je allemaal een keer op hooptstreamnl schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:11:
[...]
Laat ons toch fantaseren over Pim zijn miljoenen.
hopelijk ga ik het nu wel zien. Ben gewoon een half uur langer op mijn werk gebleven om "het momentje" mee te maken. Helaas. En het was nog wel zo mooi "motorrijweer"Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:13:
[...]
Hij duwt er al de hele dag tegenaan... Zou prettig zijn!
Dat momentum zou hem wel eens een 200$ boost kunnen geven.
Mag ie trouwens wel opschieten, nog 14% batterij op mijn Macbook. Anders moet ik opstaan...
Appart zetten dat geld vanaf blijven tot iemand er naar vraagt, laat ze er maar lekker achter aan gaan
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 28-04-2021 20:18 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Als het een Macbook met M1 chip is, schijn je op die 14% nog wel 2x een nieuwe ATH te kunnen meemakenstreamnl schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:16:
[...]
hopelijk ga ik het nu wel zien. Ben gewoon een half uur langer op mijn werk gebleven om "het momentje" mee te maken. Helaas. En het was nog wel zo mooi "motorrijweer"
Mag ie trouwens wel opschieten, nog 14% batterij op mijn Macbook. Anders moet ik opstaan...
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Bij Crypto.com is ie er al doorheenDarrell schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:12:
/f/image/0dVFwbeJBQ0OiNmVTxt9tBo0.png?f=fotoalbum_large)
UberLurker Departement #GG.
Verwijderd
Lekker betrouwbaar, op je grafiek lijkt hij er nog duidelijk onder te zitten?Skrunsies schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:20:
[...]
Bij Crypto.com is ie er al doorheen![]()
[Afbeelding]
Ah wacht. Je hebt de chart op 1d staan
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2021 20:22 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Liberteh op 28-04-2021 20:22 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Hij pielt al de hele tijd net onder die prijs, dus ik vermoed dat als ie gaat dat ie dan ook meteen goed gaat zeg maar.Darrell schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:12:
ECB had dit eerder vandaag getweet:Liberteh schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:22:
Powell van de Fed gaat over 8 minuten iets verkondigen dus als er opeens grote volatiliteit ontstaat dan weten jullie waarom.
🇪🇺@Isabel_Schnabel: Price changes of particular goods are not the same as general inflation. We are currently seeing price increases for some goods, like lumber, which may eventually be transmitted to consumer prices, depending on their weight in the consumption basket. #AskECB https://t.co/L18LFU6BgG
— European Central Bank (@ecb) 28 april 2021

Sorry ik vraag het toch even, wat is de 0,05?Darrell schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:12:
BTC prijs van 1 ETH.stormfly schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:23:
[...]
Sorry ik vraag het toch even, wat is de 0,05?
Tomorrow is not today!
1 ETH = 0.05 BTCstormfly schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:23:
[...]
Ofwel de ETH/BTC trading pair.
0,05 BTC voor 1 ETHstormfly schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:23:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Zeg zulke dingen nu niet...MicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:23:
[...]
Hij pielt al de hele tijd net onder die prijs, dus ik vermoed dat als ie gaat dat ie dan ook meteen goed gaat zeg maar.
Ik heb wat opzij liggen voor BTC (!!!) als ie naar zijn 40K gaat...
Alsof mijn uitspraken ergens invloed op hebben.streamnl schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:25:
[...]
Zeg zulke dingen nu niet...
Ik heb wat opzij liggen voor BTC (!!!) als ie naar zijn 40K gaat...

Binance nog nietSkrunsies schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:20:
[...]
Bij Crypto.com is ie er al doorheen![]()
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/V659A2biRrQseku7eh0Rr1f8.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee. Dit is blijkbaar echt een 2021 dingetje. Vroeger werd de prijs van een altcoin alleen uitgedrukt in BTC. Dus ik betaal 0.05 BTC voor 1 ETH. Met al die handige apps komt iedereen aanzetten met de EUR prijs voor 1 ETH, terwijl het traden hoofdzakelijk gaat in USDT en BTC...
Handig is anders.
Nee, en ik probeer mijn eigen plan te volgen.MicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:26:
[...]
Alsof mijn uitspraken ergens invloed op hebben.
Al zijn jullie voor mij wel de "ervaren rotten" van het vak waar ik veel van leer.
Nou hup allemaal naar Crypto.com met jullie ETH tjes

Ook al zijn die grafieken daar verre van betrouwbaar

UberLurker Departement #GG.
EUR doe ik gelukkig niet, dat maakt het erg verwarrend. Wat is met de sideways BTC nu het verstandigst om mee te traden BTC of USDT?MicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:27:
[...]
Nee. Dit is blijkbaar echt een 2021 dingetje. Vroeger werd de prijs van een altcoin alleen uitgedrukt in BTC. Dus ik betaal 0.05 BTC voor 1 ETH. Met al die handige apps komt iedereen aanzetten met de EUR prijs voor 1 ETH, terwijl het traden hoofdzakelijk gaat in USDT en BTC...
Handig is anders.
Goed bezig!streamnl schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:28:
[...]
Nee, en ik probeer mijn eigen plan te volgen.
Al zijn jullie voor mij wel de "ervaren rotten" van het vak waar ik veel van leer.
Als dat ervaren slaat op dat ik af en toe iets wijs lijk te roepen over hoe je aan portfolio balancering en risicomanagement zou moeten doen, dan vind ik het prima... maar als het gaat om slim traden moet je bij iemand anders zijn.
Wat is je doel? Waarom zit je in crypto? Welke strategieën volg je?stormfly schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:29:
[...]
EUR doe ik gelukkig niet, dat maakt het erg verwarrend. Wat is met de sideways BTC nu het verstandigst om mee te traden BTC of USDT?
Zo los is die vraag niet te beantwoorden namelijk.
+ er staat een wall van 1300 ETH sells op 0.05, dus er zal flink wat volume moeten zijn om daar 'eventjes' doorheen te eten.
Is een gemiddelde over de afgelopen 30 dagen. Dus of even wachten, of bijkopen om het moment naar voren te trekken.waztafel schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:29:
Vanwege de mogelijkheid voor een sub-account wil ik proberen in aanmerking te komen voor een VIP 1 status bij binance. Trading volume moet goed komen en ik heb voldoende BNB in mn spot wallet maar toch geeft ie een veel lagere BNB balance aan. Zie ik iets over het hoofd?
Ik HODL wat, en ik probeer nu wat meer in te spelen op peaks en dips. Door winsten te gaan nemen en lager in te kopen. Ook wat met futures gespeeld maar daar heb ik te weinig tijd voor, ik liep steeds achter de feiten aan. Met spot trading heb je dan "tenminste" nog de coins, en geen liquidatie.MicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:31:
[...]
Wat is je doel? Waarom zit je in crypto? Welke strategieën volg je?
Zo los is die vraag niet te beantwoorden namelijk.
Als leek zeg ik: als BTC stijgt kan je beter in BTC handelen want dan rendeert dat ook mee?
Verwijderd
Ik geloof dat het om de gemiddelde BNB holding van je afgelopen maand gaat - dan zou je deze balans even vast moeten houden.waztafel schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:29:
Vanwege de mogelijkheid voor een sub-account wil ik proberen in aanmerking te komen voor een VIP 1 status bij binance. Trading volume moet goed komen en ik heb voldoende BNB in mn spot wallet maar toch geeft ie een veel lagere BNB balance aan. Zie ik iets over het hoofd?
Uitprinten dat screenshot, ergens tussen je papieren verstoppen en laat je erfgenamen zich maar rot zoeken waar dat fortuin is geblevenstormfly schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:14:
[...]
Precies mijn gedachten ;-) dit is toch waar je allemaal een keer op hoopt
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
[ Voor 21% gewijzigd door _Gast_ op 28-04-2021 21:02 ]
Vandaag contact met de Bitvavo helpdesk gehad over 2 dingetjes en eentje daarvan was of het opnemen van de coins in dollars op de roadmap staat en dat werd bevestigd. Dus "ooit" zullen ook de Bitvavo gebruikers zoals ik meer in dollars dan in euro's rekenen. nu nog leren in BTC te gaan denkenMicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:27:
[...]
Handig is anders.
Er zijn megaveel strategieën om te accumuleren.stormfly schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:38:
[...]
Ik HODL wat, en ik probeer nu wat meer in te spelen op peaks en dips. Door winsten te gaan nemen en lager in te kopen. Ook wat met futures gespeeld maar daar heb ik te weinig tijd voor, ik liep steeds achter de feiten aan. Met spot trading heb je dan "tenminste" nog de coins, en geen liquidatie.
Als leek zeg ik: als BTC stijgt kan je beter in BTC handelen want dan rendeert dat ook mee?
Voorbeeld:
- Daytraden: Positie innemen en afsluiten bij x% winst. Einde dag alles afsluiten en naar $
- Daytraden: Maar dan alles naar BTC
- Varianten op daytraden zoals scalpen, arbitrage, etc... en over meerdere dagen/weken/maanden heen
- HODL+DCA: Elke maand voor x€ aan BTC bijkopen
- Stacking Sats (meer BTC verzamelen door Alts te kopen (termijn: dag/week/maand/jaar)
- Meerdere van bovenstaande
... en dan speelt ook nog mee met welk % van je portfolio je welk van bovenstaande doet.
Dus wat jij zegt kán vast waar zijn, maar is compleet afhankelijk van welke strategie je hanteert voor je portfolio.
:strip_exif()/f/image/gzxOXdU8iSpBIJDhpkqRnm1W.jpg?f=fotoalbum_large)
Of toch niet?
Geef het maar op jongens, ik koop jullie shit. Alles op BTC 😁
[ Voor 6% gewijzigd door DaWayne op 28-04-2021 21:05 ]
In BTC of $ denken hoeft niet hè, maar het is wel handig als je het wereldje in duikt, want vrijwel elke expert doet dat... dus als je die wilt begrijpen.Ngangatar schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:01:
[...]
Vandaag contact met de Bitvavo helpdesk gehad over 2 dingetjes en eentje daarvan was of het opnemen van de coins in dollars op de roadmap staat en dat werd bevestigd. Dus "ooit" zullen ook de Bitvavo gebruikers zoals ik meer in dollars dan in euro's rekenen. nu nog leren in BTC te gaan denken.
Wel goed dat Bitvavo dat gaat doen. Aan de andere kant maakt het niet zoveel meer over een paar jaar volgens mij. Dan is het veel of veel, waarin dat dan ook wordt uitgedrukt.
Meteen verzenden die hap.DaWayne schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:03:
Over foutieve meldingen gesproken, ik ben de blijde eigenaar van circa 30 Fine.
[...]
Of toch niet?
Al denk ik wel dat de gehele market cap van die coin instort als alleen jij gaat verkopen

[ Voor 44% gewijzigd door Qunix op 28-04-2021 21:08 ]
Het is elke dag weer wat nieuws oppikken en de leercurve is gigantisch in dit wereldje. Laat staan het kunnen scheiden van "zin en onzin" en jezelf niet gek laten maken door FOMO. Gelukkig heb ik daar al 30 jaar niet zo'n last meer vanMicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:04:
[...]
In BTC of $ denken hoeft niet hè, maar het is wel handig als je het wereldje in duikt, want vrijwel elke expert doet dat... dus als je die wilt begrijpen.
Wel goed dat Bitvavo dat gaat doen. Aan de andere kant maakt het niet zoveel meer over een paar jaar volgens mij. Dan is het veel of veel, waarin dat dan ook wordt uitgedrukt.
En omrekenen naar USD is niet zo moeilijk maar het kan gewoon simpeler en als iets simpeler kan, dan sta ik vooraan
Aangezien ik na 2 weken allerlei portfoliotools (Blockfolio, Delta, The Crypto App, mijn wallet heb proberen te syncen maar vastliep was dat mijn 2e vraag aan Bitvavo en ze bevestigden dat dit niet mogelijk is. Alleen handmatig en daar ben ik niet zo van, dus ik ga maar eens kijken naar een andere Wallet/Exchange waar je met ofwel Ideal ofwel Paypal kan betalen.
[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 28-04-2021 21:11 . Reden: onhandige zin ]
Dat is best een luxe tegenwoordig tochDaWayne schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:10:
Haha, ik zou Elon Musk inhuren als bediende met zoveel geld.
Maar helaas:
[Afbeelding]
Kan er net van naar het terras vrijdag

Projectieschermpje op de muur en genieten maar. Who needs Netflix/Disney/Videoland.Kyumia schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:12:
En we zijn inmiddels het 6e uur ingegaan dat ETH strijdt om de 0.05 doorbraak. Normaal gesproken zou ie binnen 1 a 2 candles weer terugbouncen naar beneden, maar deze keer blijft ie stug hangen. Ben benieuwd.
Je hebt de coin niet juist toevoegt, decimaal op 18 zettenDaWayne schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:03:
Over foutieve meldingen gesproken, ik ben de blijde eigenaar van circa 30 Fine.
[Afbeelding]
Of toch niet?
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!