[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.211 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 20:26
Machlah schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:02:
[...]

Hoort wel MEME tekst op het plaatje en alleen Jaapio mag dit doen
Oja die tekst.. en jaapio is al een beetje uitgerangeerd hoor qua plaatjes :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

Chaes

#HODL

[...]

Hoort wel MEME tekst op het plaatje en alleen Jaapio mag dit doen (ik kijk dit op het werk btw)
Iedereen werkt toch thuis? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Khaelos schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:04:
[...]

is dit het beste dame die je kon vinden? ;)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoort wel MEME tekst op het plaatje en alleen Jaapio mag dit doen (ik kijk dit op het werk btw)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kMa2w4dbgulyfNfxmiF4myOZpUc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GKzjuEF3Z8lpQlDiHwEyY6sy.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 29-09 22:46

YES

Moderator General Chat
Khaelos schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:04:
[...]

What the hell.
Was de sfeer zo goed dat er maar meteen ruzie gezocht moet worden om de boel weer in balans te krijgen?
:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:12
Chaes schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:05:
[...]

Maar wel op werk-laptops, die mogelijk loggen, via werk-VPNs, die mogelijk loggen :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Zie je... gelijk een factor 10 leuker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Chaes schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:05:
[...]

Nee, heb vitaal beroep... ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
Bobmeister schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:04:
[...]

[...]

Nee, jij legt het verkeerd uit. Jij hebt het gewoon over traden.
Shorten en longen is traden zonder dat je het aandeel in bezit hebt.
Een call en put is een optie om op tijdstip x aandeel y te (ver)kopen voor z.
In de stock market wellicht, in crypto is die betekenis anders. cmiiw :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
nemesis2212 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:05:
is dit het beste dame die je kon vinden? ;)
:?
Eerlijk gezegd bij de beste dames die ik hier al heb zien voorbij komen. Prachtig naturel!

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

2 dikke techs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olivier2222
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18:54
Kyumia schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:08:
[...]

In de stock market wellicht, in crypto is die betekenis anders. cmiiw :)
Ook in de stock market is ‘long gaan’ gewoon het kopen van een aandeel, waarbij je deze dus in bezit hebt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Heb wat ETH verkocht op 2700 en fiat naar mijn rekening laten overboeken. Af en toe moet je ook wat winst nemen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
olivier2222 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:10:
[...]

Ook in de stock market is ‘long gaan’ gewoon het kopen van een aandeel, waarbij je deze dus in bezit hebt.
Dan is mijn informatie toch juist? Misschien komt mn comment niet helemaal goed over. Wat ik bedoelde is "het zou best kunnen zijn dat dit zo is in de stock market (zit niet echt in de stocks), maar in crypto betekent long gaan wat ik zojuist heb uitgelegd"

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

En weer een nieuwe ATH voor ETH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kyumia
That being said: ETH €2250 gebroken *O* *O* GO ETH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
BAKE gaat anders ook wel lekker vandaag.
Zou die CAKE achterna gaan qua bedrag. En deze horen niet bijelkaar toch qua bedrijf?

omdat de sites vrijwel zelfde uitzien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:10

MicroWhale

The problem is choice

Kyumia schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:13:
That being said: ETH €2250 gebroken *O* *O* GO ETH :)
Die 0.05 zal wel voor wat weerstand gaan zorgen hoor... maak je borst maar nat voor een een rode kaars als die aangetikt wordt.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:57

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:35

knakworst

Get more sats!

nemesis2212 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:13:
BAKE gaat anders ook wel lekker vandaag.
Zou die CAKE achterna gaan qua bedrag. En deze horen niet bijelkaar toch qua bedrijf?

omdat de sites vrijwel zelfde uitzien
Kijk eens naar pizza en marshmallow defi. Sommige toetsenborden hebben versleten ctrl-c en ctrl-v toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
MicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:15:
[...]

Die 0.05 zal wel voor wat weerstand gaan zorgen hoor... maak je borst maar nat voor een een rode kaars als die aangetikt wordt.
Volgens de graph van Cowen zou dit pas rond 53/54 gebeuren, met wellicht nog ruimte voor een uitbraak naar boven. Dit hoop ik dan ook ten zeerste :) idem voor het scenario waarbij het grote resistance level op 0.05 wordt doorbroken. Ik pak mijn popcorn er alvast bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Kyumia schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:16:
[...]

Volgens de graph van Cowen zou dit pas rond 53/54 gebeuren, met wellicht nog ruimte voor een uitbraak naar boven. Dit hoop ik dan ook ten zeerste :) idem voor het scenario waarbij het grote resistance level op 0.05 wordt doorbroken. Ik pak mijn popcorn er alvast bij :)
laat hem eerst nog even 2300 aantikken 8)7

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:59
BTC aan het stijgen? Was dat nou? Ik zit in stablecoin wachtend op een 48k BTC prijs 👀

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
Eth lijkt nog wel wat verder te willen, topdag weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
Remko.me schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:17:
[...]

laat hem eerst nog even 2300 aantikken 8)7
Als BTC op deze prijs stabiel blijft dan zal de 0.05 eerder aangetikt worden dan de 2300 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
knakworst schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:16:
[...]

Kijk eens naar pizza en marshmallow defi. Sommige toetsenborden hebben versleten ctrl-c en ctrl-v toetsen.
ik zag ook hotdogswap, maar daar kreeg ik een certificaat fout dus die maar niet geopend...ja er zijn er teveel die op elkaar lijken. best hilarisch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:55

WhySoSerious

Be the change.

Wat heb je voor de NFT betaald als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Kyumia schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:19:
[...]

Als BTC op deze prijs stabiel blijft dan zal de 0.05 eerder aangetikt worden dan de 2300 ;)
Vrees het ook, maar heb nu hold staan inmiddels bij 2300 neig ik weer te verkopen dus tja... :+

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SDfhm8_5PO_Foqp-vKeELJGuTAw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Xdr9U3RuGSDrEuxCQcobeIy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gpAM7Jqi_UFhRBi4Muz9NADsUV0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IuzaetzZ9vG9XSqNMwCppTgo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:34
elektriekert schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:23:
[...]

Ik heb mijn vingers gebrand door halverwege 2017 in te stappen en niet rond het eind van het jaar te verkopen.
Inleg FIAT ging x10 om vervolgens helemaal in te storten. (-80% van mijn inleg)
Gelukkig de jaren erna DCA gedaan en nu deels aan het uitcashen.

Heb je de aanschaf gedaan na wat TA of op goed geluk?
Dan kan je jezelf ook nog de vraag stellen wat je verwachting is. Wil je in 2 dagen 50% winst hebben of I dat over 2 maanden ook prima?
Als je nu in de markt stapt kan je mijn inziens nog wel winst maken, echter is crypto zo onvoorspelbaar als de pest. Velen waaronder mijzelf denken dat de markt nog zo’n 6-12 maanden kan stijgen.
Ik denk eerder richting 6 maar dit is puur gebaseerd op mijn water 8)7

Waar je op moet letten is niet dat je hebzuchtig of met emotie handelt.
(Dit is precies wat ieder normaal mens doet btw ;) )

Als ik jouw reactie lees vind je het al vervelend dat je vers nieuwe aangeschafte coin is gedaald.
Emotie komt om de hoek kijken :9

Je kan met wat TA (Fibonacci levels e.d.) een voorspelling doen.
Maar het blijft crypto en die is nogal volatiel :Y
TA? Alle termen moet nog landen bij mij. De aanschaf heb ik gedaan met wat vooronderzoek. Alleen probeer ik nu de trend te leren, de verschillende patronen van een trend en daarmee op het juiste moment in te stappen in een coin. Alleen gaat mij dat nog niet goed af, te veel nog op geluk en gevoel en op basis van de kleur rood, het is nog de verkeerde aanpak. Wil mij hier nog verder in verdiepen, want er is meer dan alleen de trend.

Ik weet van mijzelf dat ik een beetje gevoelig ben als het gaat om emotie, door nu met een klein bedrag te oefenen geeft toch stiekem al wat handelen uit emotie. Het hoort er bij, maar wil er wat meer grip op krijgen, onder andere door het te begrijpen en de achtergrond op tijd te zien van een bepaalde koerswijziging (op basis van welk gerucht, nieuws, hype of gebeurtenis stijgt of daalt een coin). Alleen nog meer betrouwbare bronnen zien te vinden waar je vroeg kunt zien of er interessante coins zijn die het waard zijn om te investeren.

Bedankt voor de tip, Fibonacci levels ga ik verder opzoeken om meer te weten te komen over de trend analyses.

Overigens had ik zoals eerder zei een klein bedag gestopt in VET, deze is hier na flink omlaag gegaan. Na wat onderzoek opnieuw wat coins aangeschaft op een van de laagte momenten. Gisteren is VET flink geklommen na een punt dat ik mijn inleg+ een heel klein bedrag terug zou hebben. Besloten om te holden.

---------------------------------------------------------------------------

Hoe komen jullie er op tijd achter dat een coin flink zal groeien? Bijvoorbeeld Bake, MATIC, SOL zijn recent flink gegroeid, hoe stappen jullie op tijd in?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

MuVo schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:24:
[...]

Hoe komen jullie er op tijd achter dat een coin flink zal groeien? Bijvoorbeeld Bake, MATIC, SOL zijn recent flink gegroeid, hoe stappen jullie op tijd in?
Tijdreizen natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rt2fVjAXN1gA6ZJ0gcXeZGaLj1M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ud2wFgiiC2FiOo9Bj2XmIN4i.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
Niet. Het is allemaal veel moeilijker dan sommigen laten uitschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:03

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:17:
BTC aan het stijgen? Was dat nou? Ik zit in stablecoin wachtend op een 48k BTC prijs 👀
Hey, zitten we in dezelfde boot? @Taro zit voorin, en jij? Het is trouwens nog geen donderdagavond... ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:59
resusaapje schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:29:
[...]

Hey, zitten we in dezelfde boot? @Taro zit voorin, en jij? Het is trouwens nog geen donderdagavond... ;)
zit waarschijnlijk op de trekhaak en bij iedere drempel voel ik dat ik rekt ga!

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
resusaapje schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:29:
[...]

Ik zit ook in die schuit, ergens in het midden. Ik wacht het ook af tot donderdag, einde middag op zijn laatst.
De boot is wat krakkemikkig en het water momenteel nogal wild, maar wie weet leggen we donderdagmiddag, of eerder al, aan bij een stijger waar we mooi goedkoop satjes kunnen inkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

TA? Alle termen moet nog landen bij mij. De aanschaf heb ik gedaan met wat vooronderzoek. Alleen probeer ik nu de trend te leren, de verschillende patronen van een trend en daarmee op het juiste moment in te stappen in een coin. Alleen gaat mij dat nog niet goed af, te veel nog op geluk en gevoel en op basis van de kleur rood, het is nog de verkeerde aanpak. Wil mij hier nog verder in verdiepen, want er is meer dan alleen de trend.

Ik weet van mijzelf dat ik een beetje gevoelig ben als het gaat om emotie, door nu met een klein bedrag te oefenen geeft toch stiekem al wat handelen uit emotie. Het hoort er bij, maar wil er wat meer grip op krijgen, onder andere door het te begrijpen en de achtergrond op tijd te zien van een bepaalde koerswijziging (op basis van welk gerucht, nieuws, hype of gebeurtenis stijgt of daalt een coin). Alleen nog meer betrouwbare bronnen zien te vinden waar je vroeg kunt zien of er interessante coins zijn die het waard zijn om te investeren.

Bedankt voor de tip, Fibonacci levels ga ik verder opzoeken om meer te weten te komen over de trend analyses.

Overigens had ik zoals eerder zei een klein bedag gestopt in VET, deze is hier na flink omlaag gegaan. Na wat onderzoek opnieuw wat coins aangeschaft op een van de laagte momenten. Gisteren is VET flink geklommen na een punt dat ik mijn inleg+ een heel klein bedrag terug zou hebben. Besloten om te holden.

---------------------------------------------------------------------------

Als je iets meer updates wilt qua Vet icm Fibonacci, kijk eens naar Coins Kid op Youtube. Heerlijke rustige uitleg van wat hij ziet gebeuren, zonder advies, op dagelijkse basis, inclusief Fibonacci en nog wat indicatoren. Elk filmpje zo'n 6-10 minuten.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:35

Mooody

elmoody

Vandaag weer een BSC rug pull. Deze keer $50 miljoen van BSC users naar de galamiezen.
Uranium migration has been exploited, the following address has 50m in it The only thing that matters is keeping the funds on BSC, everyone please start tweeting this address to Binance immediately asking them to stop transfers.

If you have a binance account please log in and immediately report stolen funds with this address, they have a mechanism for this as well.
https://twitter.com/Urani.../1387245696454041600?s=20

Kon je gif op innemen dat er veel geld verloren zal gaan. Niet alleen door exit scams, maar ook omdat dit soort projectjes (scripts) heel snel in elkaar zijn geflanst en waarschijnlijk vol leaks zitten. Be warned.

[ Voor 105% gewijzigd door Mooody op 28-04-2021 14:36 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 13:45
Mooody schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:32:
Vandaag weer een BSC rug pull. Deze keer $50 miljoen van BSC users naar de galamiezen.

Be warned.
Yup ik had ook wat geparkeerd staan bij uranium. Poef gone with the wind haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

[...]

Be warned.
Ouch. :) Het voelt goed om mij een keer aan mijn exit-strategy te houden trouwens. Wijze les uit 2017 die ik ten uitvoer breng!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Be warned.
Daar gaat weer een next Bitcoin.

Maar die BEP20 tokens zijn precies hetzelfde als Bitcoin. Daarom doet Bitcoin ook iedere dag 15× een rugpull.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:31:
[...]

Ik zit ook in die schuit, ergens in het midden. Ik wacht het ook af tot donderdag, einde middag op zijn laatst.
De boot is wat krakkemikkig en het water momenteel nogal wild, maar wie weet leggen we donderdagmiddag, of eerder al, aan bij een stijger waar we mooi goedkoop satjes kunnen inkopen.
Ali Baba vliegt samen met 40 42 eenhoorns op een ethereum tapijtje de lucht in :)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13:35
Nnoitra schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:07:
[...]

Maar wel op werk-laptops, die mogelijk loggen, via werk-VPNs, die mogelijk loggen :+
Gelukkig kan ik aan de logs. Meer zelfs, gewoon even de FW rules aanpassen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13:35
De onderste tekst verbergt die 2 mooie ronde bitcoins. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:37:
[...]

Ali Baba vliegt samen met 40 42 eenhoorns op een ethereum tapijtje de lucht in :)
Mocht ons bootje zinken kan je ons dan op je tapijt of op een eenhoorn laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nnoitra schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:07:
[...]

Sinds een tijd kan ik via mijn privé PC een virtual desktop opstarten en zo op mijn werk inloggen. Mochten ze de boel alsnog allemaal loggen en gaan nakijken, dan wens ik degene die dat moet doen sterkte (the things I've seen..) en mijzelf ook met het zoeken naar een nieuwe baan en de aanklacht die ik dan doe vanwege het inbreken op mijn privé pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kon je gif op innemen dat er veel geld verloren zal gaan. Niet alleen door exit scams, maar ook omdat dit soort projectjes (scripts) heel snel in elkaar zijn geflanst en waarschijnlijk vol leaks zitten. Be warned.
Maar komt wel goed. Die Binance chain is meer gecentraliseerd dan een accu in een gesloten stroomkring.

CZ doet wel even een rollbackje, klaar. Funds are Safu.

Heerlijk toch, een centrale autorisatie op een heule dikke smart chain.

Dikke tech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 19:49
Ik zit te denken om mijn ETH te gaan staken. Alleen nu twijfel ik over feit dat je ETH gelocked is totdat ETH 2.0 live is. Wil het liefst op Binance blijven maar hoor ook veel positieve verhalen over Rocketpool wat er binnenkort aan zit te komen. Wie heeft zijn Ethereum nog meer gestaked en waarom zou je het wel of niet doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:39:
[...]

Mocht ons bootje zinken kan je ons dan op je tapijt of op een eenhoorn laten?
Nee.
Gij zult niet in fiat blijven.
Kunnen we dit het 11e gebod maken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nnoitra
YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:41:
[...]

Sinds een tijd kan ik via mijn privé PC een virtual desktop opstarten en zo op mijn werk inloggen. Mochten ze de boel alsnog allemaal loggen en gaan nakijken, dan wens ik degene die dat moet doen sterkte (the things I've seen..) en mijzelf ook met het zoeken naar een nieuwe baan en de aanklacht die ik dan doe vanwege het inbreken op mijn privé pc.
Er zijn natuurlijk manieren (waar ik zelf ook dankbaar gebruik van maak :+ ) om dat soort praktijken tegen te werken.
Maar als je vanaf een privé computer alles, dmv een VPN, over je bedrijfsnetwerk laat lopen, dan gaat het "privé pc" argument niet meer op.

Ik draai een Windows VM op m'n privé PC en de VPN draait daarbinnen. Alleen werk gerelateerde data gaat over de VPN O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holdem_NL schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:46:
Ik zit te denken om mijn ETH te gaan staken. Alleen nu twijfel ik over feit dat je ETH gelocked is totdat ETH 2.0 live is. Wil het liefst op Binance blijven maar hoor ook veel positieve verhalen over Rocketpool wat er binnenkort aan zit te komen. Wie heeft zijn Ethereum nog meer gestaked en waarom zou je het wel of niet doen?
Je kan je ETH traden met BETH, dat is effectief hetzelfde als ETH staken bij binance, behalve dat het vaak goedkoper is! Je krijgt dus meer BETH voor je ETH en je krijgt precies dezelfde rente over je BETH holdings.

Je kan dus ook ALTIJD weer uitstappen door je BETH om te ruilen naar ETH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:38

[...]

BSC is per definitie een complete gok. Kost geen drol om wat te listen en als iedereen forked van een contract waar fouten inzitten gaat alles helemaal leip. _/-\o_ :D Ik kan er eerlijk gezegd niet zo erg om malen als ik dit zo lees, al die lui die maar een bnb knallen om elke token omdat die minder dan 24 uur bestaat. ik hun iedereen winst, maar die hebberigheid kan dus keihard afgestraft worden. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:47:
[...]

Nee.
Gij zult niet in fiat blijven.
Kunnen we dit het 11e gebod maken?
Ik wil dan ook graag mee op jouw kleedje om alsnog naar een bazaar of souk te kunnen vliegen waar de sats ook tegen gunstige prijzen te krijgen zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:04
YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:49:
[...]

Ik wil dan ook graag mee op jouw kleedje om alsnog naar een bazaar of souk te kunnen vliegen waar de sats ook tegen gunstige prijzen te krijgen zijn
Dan ga ik ook mee, alweer tijdje geleden dat ik aan de waterpijp zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mannowlahn schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:49:
[...]

BSC is per definitie een complete gok. Kost geen drol om wat te listen en als iedereen forked van een contract waar fouten inzitten gaat alles helemaal leip. _/-\o_ :D Ik kan er eerlijk gezegd niet zo erg om malen als ik dit zo lees, al die lui die maar een bnb knallen om elke token omdat die minder dan 24 uur bestaat. ik hun iedereen winst, maar die hebberigheid kan dus keihard afgestraft worden. O-)
Als ik het zo snel lees was dit een V1 naar V2 migratie van dezelfde token, en die is tot 2x toe gerugpulled :+

Een ezel...... juist

En nu opzoek naar het volgende BSC pareltje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nnoitra schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:47:
[...]

Er zijn natuurlijk manieren (waar ik zelf ook dankbaar gebruik van maak :+ ) om dat soort praktijken tegen te werken.
Maar als je vanaf een privé computer alles, dmv een VPN, over je bedrijfsnetwerk laat lopen, dan gaat het "privé pc" argument niet meer op.

Ik draai een Windows VM op m'n privé PC en de VPN draait daarbinnen. Alleen werk gerelateerde data gaat over de VPN O-)
Nee, alleen de data binnen de VM gaat over de VPN inderdaad. VM op 1 scherm, wat ik de rest van de dag doe op het andere scherm.
Het is dus nog wel degelijk mijn privé pc.

Daarom ook mijn opmerking, als ze op de één of andere manier achterhalen wat ik allemaal op mijn privé pc uitspook, ga ik ze aanklagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holdem_NL
  • Laatst online: 28-09 19:49
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:48:
[...]

Je kan je ETH traden met BETH, dat is effectief hetzelfde als ETH staken bij binance, behalve dat het vaak goedkoper is! Je krijgt dus meer BETH voor je ETH en je krijgt precies dezelfde rente over je BETH holdings.

Je kan dus ook ALTIJD weer uitstappen door je BETH om te ruilen naar ETH.
En dit traden kan dus ook op Binance of moet ik naar andere opties kijken? Voor mij is de grootste drempel dat ze gelocked zijn dus dan zou dit ideaal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:38
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:50:
[...]

Als ik het zo snel lees was dit een V1 naar V2 migratie van dezelfde token, en die is tot 2x toe gerugpulled :+

Een ezel...... juist

En nu opzoek naar het volgende BSC pareltje
Geef het even 5 minuten voordat een een of ander persoon weer een top mierda token(bestaat deze al? anders wellicht een leuk BCS idee) gevonden heeft op BSC met goede devvers (php script kiddies) met een website zonder ssl en copy paste white paper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:49:
[...]

Ok dat kan wel.
En wat betreft de prijs, vandaag is (bijna) altijd gunstiger dan morgen :) maar het gevaar is wel, dat het ineens flink kan gaan stormen en we van het tapijtje afdenderen en op een of ander kerkhof neervallen...just saying...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:53:
[...]

Ok dat kan wel.
En wat betreft de prijs, vandaag is (bijna) altijd gunstiger dan morgen :) maar het gevaar is wel, dat het ineens flink kan gaan stormen en we van het tapijtje afdenderen en op een of ander kerkhof neervallen...just saying...
Ja ik begin ergens een beetje bang te worden dat de btc prijs gewoon lekker blijft door stijgen, het bootje kapseist en het kleedje uit de lucht geblazen wordt. Liggen we dan, op een kerkhof met nutteloze fiat in onze binnenzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holdem_NL schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:52:
[...]

En dit traden kan dus ook op Binance of moet ik naar andere opties kijken? Voor mij is de grootste drempel dat ze gelocked zijn dus dan zou dit ideaal zijn..
Je trade ze op Binance. Je ETH zijn gelocked in zoverre dat je BETH krijg (Binance ETH token) die je weer terug kan swappen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:35

Mooody

elmoody

mannowlahn schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:52:
[...]

Geef het even 5 minuten voordat een een of ander persoon weer een top mierda token(bestaat deze al? anders wellicht een leuk BCS idee) gevonden heeft op BSC met goede devvers (php script kiddies) met een website zonder ssl en copy paste white paper.
Vaak ziet zo'n white paper er letterlijk uit als een white paper....
Ze gokken er op dat je het toch niet aanklikt :P

Afbeeldingslocatie: https://cdn2.hubspot.net/hub/53/file-1523870381-jpg/blog-files/white-paper-208x300.jpgg

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 28-04-2021 14:59 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

mannowlahn schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:52:
[...]

Rugpull Moon Millionaretoken ($SAFU)

Lets go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:59:
[...]

Rugpull Moon Millionaretoken ($SAFU)

Lets go
Gewoon 2 minuten te laat.. pfff..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

@Tominatie kom net je vriendin tegen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PHPOw9gQP1p39XXDV1YSS7b1wj4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VEhzuGKKUppiPKn8PN1DLgTJ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Laatst online: 20-09 08:20
Ik dacht slim te wezen bij Eth rond 2150 te verkopen en wilde met flinke dip weer inzetten, dacht dat het wel ging dalen namelijk kijkend naar hoe het de afgelopen tijd ging. Was niet zo'n slimme actie zo te zien. Is t handig om nu toch weer in te zetten of toch beter op een ,hopelijke, dip te wachten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:10

MicroWhale

The problem is choice

Ik denk dat ze die ETH dadelijk keihard door de 0.05 gaan duwen. Zo is het al een paar keer gegaan namelijk: Langzaam naar de (psychologische) grens toekruipen, maar wel eronder blijven. En dan opeens BAM! Zwaar veel kopen, zodat hij er ver genoeg boven zit dat de rode candle er niet meer onder komt.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:58:
[...]

Vaak ziet zo'n white paper er letterlijk uit als een white paper....
Ze gokken er op dat je het toch niet aanklikt :P

[Afbeelding]
Wauw, ziet er veelbelovend uit die whitepaper. Clean, overzichtelijk, niet teveel onzin! Waar kan ik mijn hele hebben en houden investeren want ik heb er alle vertrouwen in!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Veertien14 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:04:
Ik dacht slim te wezen bij Eth rond 2150 te verkopen en wilde met flinke dip weer inzetten, dacht dat het wel ging dalen namelijk kijkend naar hoe het de afgelopen tijd ging. Was niet zo'n slimme actie zo te zien. Is t handig om nu toch weer in te zetten of toch beter op een ,hopelijke, dip te wachten?
Als je nou straks weer te duur hebt terug gekocht, onthoudt dan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NTbTXFpduLaEQRzoH7Qm1pkfJus=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uHRE7o3pC1nltmwevWR9f1QC.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 00:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IQuRoIB_zmkhTSYy2hZUeo7MQqY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KDJmRLjagC4uS2V6fhoE844e.jpg?f=fotoalbum_large

Vooruit, even meedoen met de meme train.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:33
Je hebt haar wel in de zevende hemel gebracht zo te zien _O-

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olivier2222
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18:54
Kyumia schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:12:
[...]

Dan is mijn informatie toch juist? Misschien komt mn comment niet helemaal goed over. Wat ik bedoelde is "het zou best kunnen zijn dat dit zo is in de stock market (zit niet echt in de stocks), maar in crypto betekent long gaan wat ik zojuist heb uitgelegd"

:)
Zeker, het was ook meer een toevoeging aan jouw bericht en daarmee een verdere ontkrachting van het bericht van Bobmeister. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Sluw schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:09:
[Afbeelding]

Vooruit, even meedoen met de meme train.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hZvMRKbWy9zxGoppW8Wult8odlc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CjktCWtDo2bNa2xfet38qcXm.jpg?f=user_large

Ja leuk, memes! oOo

[ Voor 7% gewijzigd door YES op 28-04-2021 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Die 0.05 van ETH tov BTC, speciaal tooltje of gewoon in bijv tradingview de ETHBTC toevoegen aan de watchlist? Lijkt er wel heel erg op namelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y3QtziqX7OYDvbX8JgjaBhl4IYQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Ux8wg5AchdDuJtHfswovXtgz.png?f=user_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:33

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:13:
Die 0.05 van ETH tov BTC, speciaal tooltje of gewoon in bijv tradingview de ETHBTC toevoegen aan de watchlist? Lijkt er wel heel erg op namelijk.

[Afbeelding]
Of gewoon op Binance het BTC/ETH tradingpair openen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Mijn god, waar kan ik dit pareltje kopen? :+ :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:19

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Heb eens 100,- naar BNB gezet en wil dat staken. Kan iemand mij zeggen of het momenteel correct staat en ik geen obvious zaken heb gemist?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SmEcekH_339nUAW9JK3FImlp_p8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qd6PWCP7sHMsqT0n1e7fzrNF.png?f=fotoalbum_large

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dragon2b
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:10
Kuusj schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:17:
Heb eens 100,- naar BNB gezet en wil dat staken. Kan iemand mij zeggen of het momenteel correct staat en ik geen obvious zaken heb gemist?
[Afbeelding]
Het staat volgens mij correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
Iemand enig idee waarom Bake zo hard gaat? Ben al een poosje aan het staken tegen 24% apy en dat was een leuke verrassing vanmorgen.

Kon online niets vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door StevenzeN op 28-04-2021 15:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kuusj schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:17:
[Afbeelding]
Yep, staat helemaal goed.

Als je die "automatisch overmaken" tab aanzet, dan gaat alle BNB in je wallet elke nacht automatisch de BNB vault in.

Niet handig als je ook aan het traden bent, wel handig als je verder niet trade en je de rente van je BNB meteen weer de BNB vault in wilt knikkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:16:
[...]

Mijn god, waar kan ik dit pareltje kopen? :+ :9
Deels in een FB ad en deels op Tinder, gok ik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Ngangatar schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:13:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/3be17p.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online

Acties:
  • +28 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gRH_N2Np1y7gjG3fLnxVakJH9XA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U2lU7pGlyACsKiaE5qW1WYg4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

"- Elon getting a Shiba Inu dog"

Moon confirmed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
StevenzeN schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:20:
Iemand enig idee waarom Bake zo hard gaat? Ben al een poosje aan het staken tegen 24% apy en dat was een leuke verrassing vanmorgen.

Kon online niets vinden.
Ik denk omdat ze dit gebruiken voor die pancake swap.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:25:
[...]

"- Elon getting a Shiba Inu dog"

Moon confirmed
Doge gaat 1 deze dagen de $1 hitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:25:
[...]

Dat zal even pijn doen, ik had er ooit 100k. Nu durf ik het niet meer aan te raken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wanneer je weer eens de top gekocht hebt en in paniek de dip verkocht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0qk9XgZ7QlQDyseYzyu7u2LkM8w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AZNzL59h2srZCHgecbhVVGZV.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 16:28
Over Safemoon gesproken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8bhsbxesFdJvEFNSIea_NcPjcCA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MgGQWeaJFCGbfKYtX54wk8q2.png?f=user_large
Fundraiser van 1 miljoen is compleet, vandaag geen AMA want druk....

Druk met opzetten van een exchange, of druk met inpakken van de verhuisdozen richting "Insert bananenrepulbiek" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:25:
[...]

Of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Waah schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:28:
[...]

Over Safemoon gesproken
[Afbeelding]

Druk met opzetten van een exchange, of druk met inpakken van de verhuisdozen richting "Insert bananenrepulbiek" :+
Nee is gewoon een smoes.
Ze kunnen hun lach niet meer inhouden tijdens een AMA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
StevenzeN schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:26:
[...]

Dat zal even pijn doen, ik had er ooit 100k. Nu durf ik het niet meer aan te raken.
haha,ik zou het geweldig vinden. Dat zou weer een prachtige crypto-verhaal zijn. $Doge die de $1 passeert.
Nu moet ik wel zeggen dat ik ondertussen heavily invested ben in $Doge. 75% van de portfolio zit erin. Derest nog in BTC voor doge dippies.

All-in doge soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:28:
[...]

Over Safemoon gesproken
[Afbeelding]

Druk met handvaten vastnaaien aan het randje van het tapijt zodat hij er makkelijker onderuit getrokken kan worden? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:37
StevenzeN schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:20:

Kon online niets vinden.
NFT op bakeryswap, en naar waarschijnlijkheid meer trading paren op binance.

Had al een flinke zak ingeslagen onder de $1 >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Bulligan op 28-04-2021 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:31:
[...]

haha,ik zou het geweldig vinden. Dat zou weer een prachtige crypto-verhaal zijn. $Doge die de $1 passeert.
Nu moet ik wel zeggen dat ik ondertussen heavily invested ben in $Doge. 75% van de portfolio zit erin. Derest nog in BTC voor doge dippies.

All-in doge soon.
Die twee uitbraken van vandaag leverden ook een hoop op. Mij niet, ik was te laat en had het waarschijnlijk sowieso niet aangedurfd om er op dat moment een (groot) bedrag in te steken.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 16:28
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:31:
[...]

Druk met handvaten vastnaaien aan het randje van het tapijt zodat hij er makkelijker onderuit getrokken kan worden? :+
Dan hoop ik wel dat ze hun spullen hebben gepakt. Want Safemoon is daadwerkelijk ingeschreven als een soort van BV (een LLC, Limited liability Company). En bij fraude kunnen ze gerechterlijk vervolgd worden in de USA. O-)

Vandaar de verhuisdozen O-)
Pagina: 1 ... 107 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!