[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.207 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
_Gast_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 23:17:
Ik kan mijn ogen niet geloven. Jullie zijn eindelijk bekeerd. :D
Hou je ook een overzicht bij hoeveel rendement je hebt behaald met al je trades (en dan de fees afgetrokken en zo)?

Ik ben eerlijk gezegd wel reuze benieuwd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10:39
Qunix schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 23:21:
[...]

Hou je ook een overzicht bij hoeveel rendement je hebt behaald met al je trades (en dan de fees afgetrokken en zo)?

Ik ben eerlijk gezegd wel reuze benieuwd. :+
Ik heb een ''shitcoin potje'' en die zit voorlopig in de plus :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 19:20
DaCoTa schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 23:26:
Denk dat de laatste twee pagina's geheel geschrapt kunnen worden.
Eens. We hebben Bitcoin, shitcoin, en scamcoin. Van die laatste categorie worden er op dit moment legio gelanceerd. En helaas lekker geshilled op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Laatst online: 09-01-2024
_Gast_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 23:24:
[...]

Ik heb een ''shitcoin potje'' en die zit voorlopig in de plus :D
Dus het moment dat je begon tot nu zit je "nog wel in de plus", maar je bent niet zeker ervan :D
Haha! Maar goed dat je een aparte potje hebt :)

Ik heb een botje een tijd terug laten handelen op Binance (apart potje) in BNB/BTC en BTC/USDT en had een rendement van ±5% geloof ik in 48h. Maar vind ik geen goede data.
Ikzelf heb een keer actief na een bericht hier op Neo gezeten (deze maand nog) en letterlijk binnen 5 minuten na kopen het verkocht (achteraf gezien op de top van die dag) en een rendement van ±0,005BTC behaald, met de fees dus afgetrokken.

Ik heb geen andere coins dan Bitcoin momenteel. Beetje spelen is wel leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:14
Is eigenlijk wel erg he, alle coins HODL ik, maar met mijn BTC ga ik traden voor leuke gains!
Ik zat gisteren nog te kijken naar ZIL, toen niet gedaan, en zie hem omhoog gegaan zijn ZIL/BTC

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10:39
Hahaha paar tientjes gemaakt op CUNT. Eruit gegaan omdat ik de boel zo ga afsluiten. Thanks Roellie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 23:30:
Is eigenlijk wel erg he, alle coins HODL ik, maar met mijn BTC ga ik traden voor leuke gains!
Ik zat gisteren nog te kijken naar ZIL, toen niet gedaan, en zie hem omhoog gegaan zijn ZIL/BTC
Nooit BTC verkopen. Altijd shitcoinwinst gebruiken om andere shitcoins te kopen.
Tevens zelfbescherming; Maak je geen winst met shitcoins in deze bullmarket, dan kun je beter ook geen andere shitcoins kopen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dus...

Ethereum.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-09 22:31
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 23:38:
Misschien word ik te oud voor dit forum, maar kunnen we stoppen met de pies en poep grapjes?
Het zal de alcohol zijn, het is immers nog Koningsdag

Maar je hebt gelijk. Je cunt te ver gaan..

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
55,5K lijkt wat een hobbeltje in de weg..

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Mensen die ooit serieus nadachten over serieus investeren in crypto en dan in dit topic belanden... Helemaal gedesillusioneerd.

[ Voor 8% gewijzigd door enomiss op 28-04-2021 00:53 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Ach fuck it.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8FN-Mq3vC_WgY3XB_PJI6f11m5A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vzw1KZyDGCm9j9FDIQbYsmec.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/feUTyxNx3sr7WjCaWnGsLWqvu58=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PaLDR17vAC6dNSiDnfWn2cuf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ORlsu1uQkX3SPSedKWx21ndIJvE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZZz0kMOQRCDNtvHLEAxas8U6.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KcynGWN3iSM9KgEbtN7QGjmf1d4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PEoLMIXNO5ATFBty86y2wIgG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Z_HULJKlYFImRHxrWDyfrWOYJg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/muVftfbRHrFdhaOBuL49hEzT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sx90TYLFMCEXPXmKlI1rTQ5RZIw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P1t7xcgwZskHimsTytYAxOqo.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-1F8owtysgjcbafZ_smnRcnf2aY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cYffzrUb454E0n4sbgYET6E2.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q3RQslSePRmm-1G_NI3Zm-WUOws=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LL50J1LAXY7e5ZOsmpNwad9D.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OftvqW83zMacnQOeNS7iGNB1uAs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rHK9kkrWRryTo1RdVoxk8tFX.jpg?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2021 00:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:24
Happy heeft net een 50K$ donatie aangekondigd voor komende vrijdag, meer dan dubbele van vorige vrijdag, en CEX listing vrijdag of maandag. Ben benieuwd naar hoe de chart gaat evolueren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ARK WALLET is bijna af..

Nu versie 2.95..(alleen ARK coins)
Wordt versie 3. Volgende coins worden ondersteund:

LSK
ADA
ATOM
AVAX
BTC
DOT
EGLD
EOS
ETH
NEO
SOL
TRX
XLM
XRP

Dan moet de prijs toch wel mega gaan pompen als dat af is :*) }:O >:)

[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 28-04-2021 01:51 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skalders
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uMXL8XjuB7okdLgZ4svPyktF_XE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4WKo2MbEmMHJb1uc4gg9vPOb.jpg?f=user_large

Thanks, shitcoins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh je hebt fine gekocht.

Wil je even uithuilen over je verlies of heb je dat al op de Refinable twitter gedaan? Wat een shitshow is het daar nu :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Skalders schreef op woensdag 28 april 2021 @ 01:04:
Happy heeft net een 50K$ donatie aangekondigd voor komende vrijdag, meer dan dubbele van vorige vrijdag, en CEX listing vrijdag of maandag. Ben benieuwd naar hoe de chart gaat evolueren :-)
Voor nu lijkt de aankondiging niet veel te doen - neerwaartse trend zet nog door.

Happy heeft ook nog niet zo veel bekendheid, de website is nog niet geweldig etc. Het staat wel op de roadmap, dus ik heb vertrouwen in groei.

Hoewel dat $fine debacle zeker geen goed zal doen aan de bereidheid van mensen om Pancakeswap te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
de laatste dagen lees ik de berichten terug vanaf een uur of 2000uur. Vaak leer ik van sommige berichten. Nu…. Ik heb niets gemist :')

Ik ga btc wel in de gaten houden en de afgelopen weken terug bekijken om te zien wat @Taro op woensdag doet tot donderdag.

Zelf laat ik hem staan. Ben (nog) niet goed in handelen. En “er voor werken “ kost me meer geld dan ik niets doe. De omgekeerde wereld wat ik mijn leerlingen leer :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Iemand een idee welke airdrop het meeste opgeleverd heeft bij release? Is dat ONT? Lijkt erop dat de airdrop van Dfinity ook een hele berg geld gaat opleveren namelijk. Wel gebaseerd op een IOU prijs, maar toch.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Sydney08 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 07:08:
Iemand een idee welke airdrop het meeste opgeleverd heeft bij release? Is dat ONT? Lijkt erop dat de airdrop van Dfinity ook een hele berg geld gaat opleveren namelijk. Wel gebaseerd op een IOU prijs, maar toch.
Uniswap?
De 400 gratis tokens van vorig jaar zijn nu €13.200,- waard.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Gebruiken jullie een site zoals airdrops.io of dergelijke om airdrops in de gaten te houden? Andere bronnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Skalders schreef op woensdag 28 april 2021 @ 07:16:
Gebruiken jullie een site zoals airdrops.io of dergelijke om airdrops in de gaten te houden? Andere bronnen?
Lol ik wist niet eens dat dit bestond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Lekker dippen vannacht, :(
Was ik toch gisteravond maar even terug in BTC gegaan met m'n shitcoins, nou ja, nou maar weer hodl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:10
De BTC-ETH-shitcoins cycle op kleinere niveau is weer compleet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:48

knakworst

Get more sats!

Woensdag dipdag is begonnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:19
_Gast_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 22:47:
[...]

Kan kloppen, maar ook de hold game is riskant en brengt verliezers. De winst van al die holders moet ergens vandaan komen...
Ja, bij de mensen die op hogere koers inkopen. Als je niet meer inkoopt op hoge koersen, betaal je onmogelijk de winst van een ander.

Ik zeg ook niet dat het gegarandeerd veilig is, alleen dat het veiliger is :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
streamnl schreef op woensdag 28 april 2021 @ 06:57:
Ik ga btc wel in de gaten houden en de afgelopen weken terug bekijken om te zien wat @Taro op woensdag doet tot donderdag.
Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-09 15:36
IOTA is bezig met de 1.5 Crysalis update van het protocol, ben zeer benieuwd wat dit met de prijs zal doen. Buying volume is al weken aan het toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BTC daalt, DOGE knalt... Wat een circus. Ik kon mijn DOGE orders niet verwijderen om handmatig te verkopen ("Network error"), dus hopelijk worden die alsnog aangetikt :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
ADA daalt vrij rap, straks even wat in pompen

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:28:
BTC daalt, DOGE knalt... Wat een circus. Ik kon mijn DOGE orders niet verwijderen om handmatig te verkopen ("Network error"), dus hopelijk worden die alsnog aangetikt :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Taro schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:28:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eZe5-yt8XRoHsLCnM_xrKTCnlXM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5krJg2pAyBRhc7jrYaC8GTOw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gisteren de helft van een Coin verkocht (om later terug te kopen en er dan hopelijk meer te hebben) omdat deze de afgelopen dagen zo hard was gestegen dat de support geen enkele keer getest was. Als newbie in Crypto (3 weken) dacht ik laat ik het eens proberen met de gedachte: "baat het niet, schaad het een beetje" ;)

Als dit zo doorzet kan dat een leuke en bescheiden zet geweest zijn. Dit maakt het uitlezen van grafieken en candles wel erg leuk. Zal me overigens niet verbazen wanneer ik in 50% van de gevallen flink op mijn plaat zal gaan. Ik wil dit dan ook maar met maximaal 2 coins doen, de rest staat er voor langere termijn en zal ik elke maand een bescheiden bedrag aan toevoegen.

[ Voor 0% gewijzigd door Ngangatar op 28-04-2021 08:33 . Reden: weer eens een typo :) ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 00:08
Nu alweer tijd om bij te kopen? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Toch even een kleine short geopend om wat te proberen hedgen :)
Eens zien hoe dat uitpakt voor een 1ste keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Laatst online: 27-06-2024
MicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:35:
[...]

Twee weken geleden was het hier een pannenkoekenhuis.
Dit topic is constant één grote identiteitscrisis.
Hey hey, niet zo lelijk over pancakes, dit is briljant en gaan miljarden in rond!

Voor de mensen die stables willen farmen. Beefy heeft een nieuwe vault. 60+% op je stables via Belt LP

[ Voor 14% gewijzigd door green-tea op 28-04-2021 08:38 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:04

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

je hebt ook de juiste decimalen erin gezet bij het toevoegen? Het kan nogal een verschil maken want soms pakt ie de 18 niet maar zet ie er 9 neer.
Decimals: 18 is het volgens BSC

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:34

resusaapje

h less

Hmm, ik ga je signaal eens volgen. En ook je aanpak: op de weg naar beneden stukje bij beetje inkopen. Ben benieuwd!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:27

MicroWhale

The problem is choice

green-tea schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:37:
[...]

Hey hey, niet zo lelijk over pancakes, dit is briljant en gaan miljarden in rond!

Voor de mensen die stables willen farmen. Beefy heeft een nieuwe vault. 60+% op je stables via Belt LP
Hey hey, het was eerder iets over dit topic als over dat pannenkoekenhuis.
Ieder zijn smaak. Ik houd gewoon niet zo van pannenkoeken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 16:17
green-tea schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:37:
[...]

Let wel op dat het Belt is. Dezelfde Belt waar de vorige keer een behoorlijk issue speelde omtrent de Venus vaults. Ik zou daar eerst de kat uit de boom kijken voordat ik daar een behoorlijk bedrag aan stables parkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:31
En dan gaan al die botjes, die doge kopen als Elon tweet, weer los --> moon!
Als ome Elon het tijdens SNL voor elkaar krijgt om Doge te promoten gaat dat kreng helemaal los; nog ff vasthouden dan maar :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 16:47
Nnoitra schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:47:
[...]

En dan gaan al die botjes, die doge kopen als Elon tweet, weer los --> moon!
Als ome Elon het tijdens SNL voor elkaar krijgt om Doge te promoten gaat dat kreng helemaal los; nog ff vasthouden dan maar :+
Wat een sneue gast

Zero.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Modbreak:Even met hagel op de berichten van gisteravond en vannacht geschoten. Zoals in de topicwarning wordt vermeld betreft dit geen NSFW-topic. Dat men met deze berichten over de schreef ging wist men prima. Verlaag jezelf de volgende keer niet tot dit niveau en maak in plaats daarvan even een topicreport aan. Laten we het hier voor iedereen gezellig en ook vooral netjes houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
Denk dat @Tominatie wel tevreden zal zijn, hij had vorige week 32K aan doge bijgekocht meen ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:31
Tsja.. Tis een beetje de John McAfee van deze bull run, maar hij pakt het wat slimmer aan.
Of tis voor hem puur voor de lolz, wat ook niet uit te sluiten valt.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Nnoitra schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:53:
[...]

Tsja.. Tis een beetje de John McAfee van deze bull run, maar hij pakt het wat slimmer aan.
Of tis voor hem puur voor de lolz, wat ook niet uit te sluiten valt.
Hij doet het voor de lol en om tegen het bestaande systeem aan te schoppen. (Hij wil niet voor niets op Mars beginnen)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
TLM flink gestegen, nu net alles converted naar bnb, alle beetjes helpen 🙃

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Opvallend hoe diverse munten in mn pf exact hetzelfde patroon hebben met dezelfde soort dippende rode candles rond 08:15.

Had wel wat daling verwacht, maar ik dacht laat ik nou eens niet te snel verkopen deze keer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• freshprince
Katala schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:54:
[...]

Hij doet het voor de lol en om tegen het bestaande systeem aan te schoppen. (Hij wil niet voor niets op Mars beginnen)
Je vergeet hierbij dat hij de crypto space hier ook niet mee helpt :(
Het moet nu echt eens gedaan zijn met deze clown :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Bedankt voor je post. Was een leerzame post. Vooral hoe jij naar de lijnen kijkt over de verschillende tijdzones.

_/-\o_ _/-\o_

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ehm Bake +80%
Die zag ik niet aankomen

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:21
Als je de decimalen op 18 zet heb je het juiste overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
keepitfrosty schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:45:
[...]

Let wel op dat het Belt is. Dezelfde Belt waar de vorige keer een behoorlijk issue speelde omtrent de Venus vaults. Ik zou daar eerst de kat uit de boom kijken voordat ik daar een behoorlijk bedrag aan stables parkeer.
Daarom Beefy discord goed in de gaten houden.

Belt heeft wel enorm veel in hun vaults;

Total Value Locked (TVL)
$3,318,390,750

[ Voor 10% gewijzigd door green-tea op 28-04-2021 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
Pancake gambling, ze hebben de verkeerde naam eraan gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:21
Het gokken wordt zo wel naar een nieuw niveau getild zeg.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Niet normaal dat :o
Maar misschien goed om de gokkers naar daar te leiden ipv. shitcoins :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
En daarom moet je Pancakeswap en hun rommel niet serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
green-tea schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:19:
[...]

Daarom Beefy discord goed in de gaten houden.

Belt heeft wel enorm veel in hun vaults;

Total Value Locked (TVL)
$3,318,390,750
TVL zegt niks over mogelijke f-ups in de code. Maar inderdaad scherp blijven in de TG en discord. Ik ga er vanuit dat ze het nu beter voorelkaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
StevenzeN schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:24:
En daarom moet je Pancakeswap en hun rommel niet serieus nemen.
Omdat ze een gok element toevoegen aan de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistachenootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:48
Ik zat te denken om mijn ETH te gaan staken bij Kraken. Toen las ik dit:

"Staked ETH cannot be unstaked or transferred on the Ethereum network for an unknown period of time. This means that clients should only stake ETH that they plan to hold long-term. This limitation is not specific to Kraken - it is a limitation on the Ethereum network itself."

Je bent dus je ETH kwijt voor onbepaalde tijd? Dat klinkt nogal onheilspellend. Hoe kijken jullie hier tegen aan?

[ Voor 9% gewijzigd door Pistachenootje op 28-04-2021 09:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Pistachenootje schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:35:
Ik zat te denken om mijn ETH te gaan staken bij Kraken. Toen las ik dit:

"Staked ETH cannot be unstaked or transferred on the Ethereum network for an unknown period of time. This means that clients should only stake ETH that they plan to hold long-term. This limitation is not specific to Kraken - it is a limitation on the Ethereum network itself."

Je bent dus je ETH kwijt voor onbepaalde tijd? Dat klinkt nogal onheilspellend. Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Dat is voor ETH 2.0, wel goed je daar even over in te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistachenootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:48
Taro schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:35:
[...]
Dat is voor ETH 2.0, wel goed je daar even over in te lezen.
OK. Heb ik dan ETH 1.0?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

in-le-zen

Hulp:

https://academy.binance.c...-0-and-why-does-it-matter

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2021 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 16:47
readytoflow schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:56:
Opvallend hoe diverse munten in mn pf exact hetzelfde patroon hebben met dezelfde soort dippende rode candles rond 08:15.

Had wel wat daling verwacht, maar ik dacht laat ik nou eens niet te snel verkopen deze keer.
Kan makkelijk dat we zo nog een poging wagen om de weerstand te breken.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:47

Chaes

#HODL

HNT blijft ook wel lekker gaan. +41% afgelopen 7 dagen. Maar ja die had dan ook een redelijke optater gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-09 12:00
Wat vind men hier van bitvavo tov bijv. Kraken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:19
Chaes schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:45:
HNT blijft ook wel lekker gaan. +41% afgelopen 7 dagen. Maar ja die had dan ook een redelijke optater gehad.
Die is ook tegen mijn verwachting zo gestegen en blijft die op dit moment nog in verhouding met andere.
Ik denk door de marketing van de laatste tijd en het aantal nieuwe hotspots dat HNT/Helium nu zo'n toevlucht neemt.
Voorlopig hou ik die ook nog even vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
BSC Station gaat als een speer. Inleg al x3 gegaan.

https://poocoin.app/token...93ea9c43b7e22bb55d5b7f45d

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:38
peterhhh schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:46:
Bitvavo is voor mij prima. ik HODL met name dus de iets hogere transactiekosten neem ik voor lief.

Bij grote bewegingen merk je dat het orderboek dunner is, met name bij dalingen. Hier kun je echter ook van profiteren dus dat werkt beide kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De wallet optie "Hide small balances" bij Binance is volgens mij aangepast? Eerder kreeg ik oude shitcoins niet meer te zien, maar nu zie ik deze weer staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OTvaOqU7Sx4daU7s--ZEU9dTsEg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QLVrLvVeEe5QARZ3R6B0Cxbt.png?f=fotoalbum_large

Heb ooit al een verzoek ingediend om bepaalde coins gewoon weg te kunnen gooien, maar hebben ze niets mee gedaan. Ik wil deze troep niet dagelijks zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:56:
De wallet optie "Hide small balances" bij Binance is volgens mij aangepast? Eerder kreeg ik oude shitcoins niet meer te zien, maar nu zie ik deze weer staan:

[Afbeelding]

Heb ooit al een verzoek ingediend om bepaalde coins gewoon weg te kunnen gooien, maar hebben ze niets mee gedaan. Ik wil deze troep niet dagelijks zien :)
Yep. Herkenbaar. Tot op heden nog niks gehoord.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 22:46

YES

Moderator General Chat

[Afbeelding]

Kan of wil je die kleine balances niet converten naar BNB dan?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Als ik "Hide small balances" aanvink, zie ik helemaal niets in mijn portfolio _O- _O-

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:50

[Afbeelding]

In de app is het vinkje nog wel aanwezig? Verder kun je natuurlijk altijd al dit wisselgeld omzetten naar BNB via 'convert small assets to BNB' (niet dat je daar nu veel beter van wordt maar dan is de troep iig uit zicht ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:35
Op Binance zijn de aandelentokens nu ook zichtbaar in de wallet d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:59:
[...]

Kan of wil je die kleine balances niet converten naar BNB dan?
Kan niet, die coins zijn nooit gelist op Binance (waren Bitcoin forks) en dat is een vereiste om ze om te kunnen zetten naar BNB. Enige optie is Withdraw, maar dat lukt niet omdat de minimale waarde niet wordt bereikt. Ze staan dus al enkele jaren niets te doen in de wallet en dat is geen goede combinatie met een vleugje OCD ;)

@Grimmie187 Het vinkje is er nog wel, maar die zorgde er dus voorheen voor dat deze werden gehide, nu ineens niet meer. En omzetten naar BNB kan niet voor deze coins, ze zijn niet gelist op Binance.

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 28-04-2021 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]

Ze zullen de definitie van "small" wel aangepast hebben. Ik zit ook al tijden met een paar baggercoins, en ook nog 0.00000004 DODO :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
ik gebruik ook gewoon bitvavo

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:03:
[...]

Ze zullen de definitie van "small" wel aangepast hebben. Ik zit ook al tijden met een paar baggercoins, en ook nog 0.00000004 DODO :'(
Maar DODO kan je wel omzetten naar BNB :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:02:
[...]

Kan niet, die coins zijn nooit gelist op Binance (waren Bitcoin forks) en dat is een vereiste om ze om te kunnen zetten naar BNB. Enige optie is Withdraw, maar dat lukt niet omdat de minimale waarde niet wordt bereikt. Ze staan dus al enkele jaren niets te doen in de wallet en dat is geen goede combinatie met een vleugje OCD ;)

@Grimmie187 Het vinkje is er nog wel, maar die zorgde er dus voorheen voor dat deze werden gehide, nu ineens niet meer. En omzetten naar BNB kan niet voor deze coins, ze zijn niet gelist op Binance.
Je bent gewoon een zeer toegewijde bagholder dus. Goed bezig d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Taro schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:02:
[...]

Ah, juist.

Klinkt dan eerder als een bug idd dat na de update vorige week unlisted coins niet meer als wallet assets worden gezien oid?

*edit*
Vanwege datzelfde vleugje OCD ruim ik het wisselgeld na traden ook graag op maar volgens mij kun je het beter laten staan voor future trades dan omzetten naar BNB? Je betaalt wel gewoon iedere keer een fee namelijk..

[ Voor 12% gewijzigd door Grimmie187 op 28-04-2021 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22:06
Remko.me schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:03:
[...]

ik gebruik ook gewoon bitvavo
Moet zeggen dat bitvavo lekker overzichtelijk en clean oogt in tegenstelling tot binance. Het nadeel alleen is dat je minder aanbod hebt kwa coins ( +-80 geloof ik) en dat de fee's idd wat hoger zijn. Ben zelf ook op bitvavo begonnen en denk dat het een top platform is om op in te stappen of te hodlen, binance zit net wat ingewikkelder in elkaar maar biedt wel weer meer mogelijkheden.

Scheißemünze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 01:20
Vannacht gaan slapen met leuke winst, wordt je wakker met verlies. Kennelijk was de top van meeste van mijn alts vannacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:04:
[...]

Maar DODO kan je wel omzetten naar BNB :)
Niet als je maar 0.00000004 hebt - helaas, dus zit ik vast met die baggercoin.

Of - ik koop wat DODO bij en zet het dan weer om naar BNB. Transaction fee betalen om je wallet op te schonen. Prachtig. I love crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:25:
[...]

Niet als je maar 0.00000004 hebt - helaas, dus zit ik vast met die baggercoin.

Of - ik koop wat DODO bij en zet het dan weer om naar BNB. Transaction fee betalen om je wallet op te schonen. Prachtig. I love crypto.
De Convert small assets to BNB optie in je wallet kan die DODO wel omzetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AH5o4UZLMiyHeN5Xeaq7Qs_mbSM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7MQPiQpQtMKEbovW4PEB1FyY.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 28-04-2021 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:26:
[...]

Ik weet wel dat we alletwee eigenwijs zijn maar dat heb ik natuurlijk allang geprobeerd :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/657G0LIa_RLlOSVSDDEnYyDVgvk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PqHhoAqMhCrV2XE3M07itH7N.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:29:
[...]

Ik weet wel dat we alletwee eigenwijs zijn maar dat heb ik natuurlijk allang geprobeerd :+

[Afbeelding]
Klopt toch?
Dan transfer je dus niks van DODO naar BNB.
Doen! Issie weg. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Verwijderd Mhm, dat heb ik nog nooit gezien, vreemd. Maar even hopen dat die goed in prijs stijgt dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:34

resusaapje

h less

Taro schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:26:
[...]

Ben je mal! DODO is de afgelopen dagen +50% gegaan. Nog even zo door en we halen x10. En dan heb ik ehm ehm $3 in da pocket! *O*

Edit: idem trouwens die andere launchpad shitcoins: ALICE: +65%, TLM +90% O+

[ Voor 11% gewijzigd door resusaapje op 28-04-2021 10:36 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Heb mij als 9 jarige Bitcoin veteraan gisteren eens gewaagd aan het begrijpen van dat hele staken en BNB en weet ik wat allemaal. Ik had er al nooit zin in om me er in te verdiepen, maar als ik een tutorial moet gaan volgen om een van de scamcoins te kunnen kopen is het einde toch wel zoek denk ik. Merk echt dat ik het gevoel heb gewoon enorm achter te zijn geraakt qua kennis. 'Vroegah' met alleen BTC en iets later wat altcoins was het goed bij te houden.

Ben in ieder geval zo ver dat ik een Trustwallet heb op mijn telefoon voor deze ongein (wat een naam ook, 'Trust'wallet, geeft mij alles behalve vertrouwen :+), en een euro of 100 van BTC naar BNB heb omgezet om te testen. Vervolgens moet je die weer omzetten naar een token zoals CAKE, maar daar ben ik gestopt.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:30:
[...]

Klopt toch?
Dan transfer je dus niks van DODO naar BNB.
Doen! Issie weg. d:)b
Nee, "doen" kan dus niet want dan komt die error die daar midden in mijn screenshot staat tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuusj schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:33:
Heb mij als 9 jarige Bitcoin veteraan gisteren eens gewaagd aan het begrijpen van dat hele staken en BNB en weet ik wat allemaal. Ik had er al nooit zin in om me er in te verdiepen, maar als ik een tutorial moet gaan volgen om een van de scamcoins te kunnen kopen is het einde toch wel zoek denk ik. Merk echt dat ik het gevoel heb gewoon enorm achter te zijn geraakt qua kennis. 'Vroegah' met alleen BTC en iets later wat altcoins was het goed bij te houden.

Ben in ieder geval zo ver dat ik een Trustwallet heb op mijn telefoon voor deze ongein (wat een naam ook, 'Trust'wallet, geeft mij alles behalve vertrouwen :+), en een euro of 100 van BTC naar BNB heb omgezet om te testen. Vervolgens moet je die weer omzetten naar een token zoals CAKE, maar daar ben ik gestopt.
Staken voor beginners: Laat je BNB lekker BNB zijn en Stake ze in de BNB-Vault van Binance. Dan gaat de rest allemaal auto-magisch. Kind kan de was doen.

APR lager dan die cake rommel natuurlijk, maar wel veel vertrouwder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:34:
[...]

Nee, "doen" kan dus niet want dan komt die error die daar midden in mijn screenshot staat tevoorschijn.
Als de hoeveelheid small assets zo klein wordt dat Binance er nauwelijks meer fee meer over kan heffen werkt de functie plotseling niet meer.. >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kuusj schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:33:

Ja als je denkt dat je zomaar even met speels gemak je geld kan gaan lopen verliezen ben je toch echt aan het verkeerde adres. Er wordt wel wat meer inzet en kennis verwacht alvorens je, je geld in kansloze scamcoins kan stoppen! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:35:
[...]

Staken voor beginners: Laat je BNB lekker BNB zijn en Stake ze in de BNB-Vault van Binance. Dan gaat de rest allemaal auto-magisch. Kind kan de was doen.

APR lager dan die cake rommel natuurlijk, maar wel veel vertrouwder.
Dat is een tip waar ik veel aan ga hebben volgens mij, ik zag al zoiets langskomen her en der maar uiteraard nooit de tijd genomen wat verder te zoeken naar het hoe en wat. Ga ik me daar eens wat over lezen en dan gaan daar BNB'tjes naartoe. Bedankt iig.
YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:37:
[...]

Ja als je denkt dat je zomaar even met speels gemak je geld kan gaan lopen verliezen ben je toch echt aan het verkeerde adres. Er wordt wel wat meer inzet en kennis verwacht alvorens je, je geld in kansloze scamcoins kan stoppen! :+
Hahaha, ja dat geloof ik graag..
Ik wil eigenlijk op zijn minst weten hoe het allemaal in elkaar steekt, omdat een collega mij meer wist te vertellen over het hele BNB verhaal dan ik zelf aan kennis had. Was even wennen na jaren andere mensen wat wijs te kunnen maken over crypto :')

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

O kak, haha, daar had ik dus totaal overheen gekeken. Ik zag DODO geselecteerd en de knop was 'actief' dus ging er automatisch van uit dat je die dan ook in kan drukken. Er niet bij stilstaand dat die foutmelding dan om de hoek komt zeilen.

Pff, dat wordt dus inderdaad een dikke moon van DODO afwachten voordat het weg is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:58
[...]

Ook niet als je het samen met de TLM aanvinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik ben nieuw en gebruik alleen Bitvavo vooralsnog. Groot voordeel voor mij is dat een heel erg simpele tool is met veel overzicht en dat deposits met ideal gedaan kunnen worden. De fee's zijn erg laag.

Nadeeltje vind ik dat het mij nog niet is gelukt ze met een andere portfoliotracker te kunnen synchroniseren, iets wat ik graag wil omdat Bitvavo alleen met euro's werkt, niet met USD als weergave.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kuusj schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:40:
Hahaha, ja dat geloof ik graag..
Ik wil eigenlijk op zijn minst weten hoe het allemaal in elkaar steekt, omdat een collega mij meer wist te vertellen over het hele BNB verhaal dan ik zelf aan kennis had. Was even wennen na jaren andere mensen wat wijs te kunnen maken over crypto :')
Ja ik heb er even mee lopen aanrommelen en ik ben er alweer van genezen. Ben voor een paar tientjes whale (of bagholder, maar whale is leuker om te zeggen :P ) geworden (een coin die zo weinig in circulatie is dat als ik wat verkoop de prijs meteen naar beneden dondert :') ), en twee andere coins doen echt helemaal niets anders dan langzaam minder waard worden met af en toe wat oprispingen. Ik vind het maar rommel.

[ Voor 3% gewijzigd door YES op 28-04-2021 10:46 ]

Pagina: 1 ... 104 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!