[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.209 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Ik ben nu na een aantal weken nog niet verder gekomen met mijn bescheiden hoeveelheid ADA. Wil het op coinbase storten maar Daedalus heeft of connection problems of mijn computer loopt vast. Is een laptop van tien jaar oud met de vereiste 4GB ram en dual core processor.

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

MicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:42:
[...]

O kak, haha, daar had ik dus totaal overheen gekeken. Ik zag DODO geselecteerd en de knop was 'actief' dus ging er automatisch van uit dat je die dan ook in kan drukken. Er niet bij stilstaand dat die foutmelding dan om de hoek komt zeilen.

Pff, dat wordt dus inderdaad een dikke moon van DODO afwachten voordat het weg is. :/
Of gewoon wat Dodo kopen en dan verkopen.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:07

resusaapje

h less

MicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:42:
[...]

O kak, haha, daar had ik dus totaal overheen gekeken. Ik zag DODO geselecteerd en de knop was 'actief' dus ging er automatisch van uit dat je die dan ook in kan drukken. Er niet bij stilstaand dat die foutmelding dan om de hoek komt zeilen.

Pff, dat wordt dus inderdaad een dikke moon van DODO afwachten voordat het weg is. :/
Of DODO bijkopen en staken tegen nu 54% á 15 dagen.

En hopen dat de koers ondertussen niet instort ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

resusaapje schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:53:
[...]

Of DODO bijkopen en staken tegen nu 54% á 15 dagen.

En hopen dat de koers ondertussen niet instort ;)
Als je denkt dat een rentepercentage van 54% een overleefbare inflatie is dan heb je nog een hoop te leren :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:33
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:56:
[...]

Als je denkt dat een rentepercentage van 54% een overleefbare inflatie is dan heb je nog een hoop te leren :+
Alsof Doge in een normaal systeem enige overlevingskans heeft. En toch maakt die bijzondere sprongen.

Logica op BTC toepassen is al lastig. Logica op alts nog lastiger....

Logica op shitcoins? HA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-09 10:39
Richh schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:17:
[...]

Ja, bij de mensen die op hogere koers inkopen. Als je niet meer inkoopt op hoge koersen, betaal je onmogelijk de winst van een ander.

Ik zeg ook niet dat het gegarandeerd veilig is, alleen dat het veiliger is :)
ALS je niet meer inkoopt op hoge koersen

Maar dat gebeurt dus wel. Er wordt wel ingekocht op hoge hoge koersen. En daar haalt men dan zijn winst vandaan.

Je kunt het veiliger noemen. Ik noem het minder onveilig. Heel dat crypto gebeuren is riskant. Daarom slaat het nergens op om de moraalridder uit te hangen als je in crypto zit. :)

[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 28-04-2021 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:08

MicroWhale

The problem is choice

Mighty schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:53:
[...]

Of gewoon wat Dodo kopen en dan verkopen.
Dat is toch precies hetzelfde als enkel en alleen iets kopen omdat het in de aanbieding is. Je bent geld kwijt aan iets dat je niet wilde hebben, maar omdat het nu goedkoper was heb je het toch gekocht.

Je bent geld kwijt (fees om te kopen + fees om te verkopen/wisselen) en je wint er 0 cent mee terug.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:47
[...]

Daarnaast zal die 54% op jaarbasis zijn, dus op 15 dagen vrijwel niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 19:36
Taro schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:28:
BTC daalt, DOGE knalt... Wat een circus. Ik kon mijn DOGE orders niet verwijderen om handmatig te verkopen ("Network error"), dus hopelijk worden die alsnog aangetikt :)
Je zei gisteravond vanochtend te verkopen anticiperend op dipje. Ik had wat sell orders geplaatst 56.1 , 2, 3 in trapjes maar dat bleek te ambitieus. Jij vanochtend alsnog uitgestapt na wakker worden of had je je sell orders al anders staan om op dipje te anticiperen? Wederom een trade pot of 100%-pot uitstap? (Just curious :) ).

Het patroon BTC dipt / stolt een beetje en de alts komen weer tot leven is in ieder geval wéer bewezen lijkt het. Dat is toch wel een vrij sterk recurring pattern aan het worden. Al zie ik wel dat het anders dan anders niet totaal groen of totaal rood is, met name BNB, ETH, Cake etc in de plus.. En uiteraard, DOGE..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik weet niet wat doge aan het doen is..
Maar nog even dan maak ik van mijn sell order.
Een stop loss en dan er maar achteraan.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Je gaat er te serieus op in ;)

Maar voorspelling: ALS BTC nog even stabiel blijft, verwacht ik dat DODO vandaag nog de 0,038 kan aantikken, wat een 15% oplevert.

Reden: RSI(10) zat in de buurt van de 30, MACD( 8 ) en ( 21 ) wisselen zo meteen van positie. Koopsignaal.
Daarnaast zit de koers momenteel onderin de 4H Bollingerband en is er veel ruimte naar boven.

Zelf doe ik het niet, want risico-avers en als beginner weinig vertrouwen in de eigen analyse-skills :>

[ Voor 5% gewijzigd door resusaapje op 28-04-2021 11:13 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@twit Zie het NK topic ivm toelichting: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3" :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Nopheros schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:04:
[...]

Daarnaast zal die 54% op jaarbasis zijn, dus op 15 dagen vrijwel niets?
54%/26=2% toch? Dus jah, niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Weten jullie nog goede twitter accounts, van traders in deze tijdzone? Ik volg best aardig wat amerikanen, maar het is nu een beetje stil op mijn feed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 17:19
resusaapje schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:11:
[...]

54%/26=2% toch? Dus jah, niet veel
Als je het heel exact wil berekenen wat je rendement is voor een X-aantal dagen, dan is het in dit geval: 0,54/365*15*100=2.22%

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

https://www.nu.nl/economi...-om-te-kunnen-sparen.html

New money incoming!

Pro-tip, lees de comments niet...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
_Gast_ schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:59:
[...]

ALS je niet meer inkoopt op hoge koersen

Maar dat gebeurt dus wel. Er wordt wel ingekocht op hoge hoge koersen. En daar haalt men dan zijn winst vandaan.

Je kunt het veiliger noemen. Ik noem het minder onveilig. Heel dat crypto gebeuren is riskant. Daarom slaat het nergens op om de moraalridder uit te hangen als je in crypto zit. :)
Gelukkig wordt er ingekocht op hoge koersen, anders zou niemand mijn winst financieren >:)

Je doet net alsof ik de moraalridder uit zit te hangen, maar dat is natuurlijk niet het geval. Er zit een wezenlijk verschil tussen het risico in Bitcoin en het risico in shitcoins, dat is alles wat ik zeg.

High-risk, high-reward natuurlijk.
Daarnaast ontken ik helemaal niet dat het risico in Bitcoin groot is, ik zeg alleen maar dat shitcoins risicovoller zijn. Of minder onveilig, vind ik ook een prima benaming hoor...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Doge is echt een leuk cointje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:23
volgens mij gaan we naar beneden, heb me btc verkocht

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb extra gekocht deze dip, verwacht soon nieuwe ATH’s.

Fiat is niet langer houdbaar. Brrrrr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:29:
volgens mij gaan we naar beneden, heb me btc verkocht
*mijn BTC

Het mag hier dan wel een shitshow zijn maar laten we er voor zorgen dat de shitcoins en niet de spelling ons de das om doen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Yesss!!!! De verdere uitholling van het banksysteem.

Een korte toelichting: Ze zijn zo gewend geraakt aan hun eigen positie dat ze een aantal dingen niet beseffen...
- zij hebben een schuld bij de rekeninghouder
- ze lenen het geleende geld (op al je rekeningen) tot 10x uit aan anderen om er geld mee te verdienen
- jij krijgt niks van het profijt dat zij hebben om een schuld bij jou aan te gaan
- ze vragen abonnementsgeld te betalen om een schuld bij ze te mogen hebben :?
- ze rekenen negatieve rente om hun eigen schuld bij jou te verminderen :?

Hoe krommer het wordt, hoe meer mensen naar alternatieven zullen bewegen.

Vooral de laatste zin dat de ECB de negatieve rente bewust oplegt om de economie te stimuleren is enorm naief. Er zijn inmiddels genoeg alternatieven naast de oude banken om je geld wel (en sommigen redelijk risicovrij) te laten renderen. Ik denk dat ze nog onvoldoende rekening houden met het feit dat mensen altijd de weg van de minste weerstand zoeken en gewoon naar een alternatief overstappen. Als het te gortig wordt, komt er gewoon een leegloop van de oude banken naar de nieuwe.

[ Voor 21% gewijzigd door MicroWhale op 28-04-2021 11:36 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Persoonlijk betwijfel ik of het veel effect heeft voor de crypto markt. Het merendeel van de hoge vermogende zullen wel andere manieren bedenken en denk ik nog relatief terughoudend zijn om in de crypto markt te stappen.
Daarbij gaat het alleen om liquide middelen. Aandelen en dergelijk worden al niet meegenomen en die leveren nu ook een mooi rendement op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 16:47
4 foute beslissingen al vandaag.. high gekocht, low verkocht, high gekocht, low verkocht.. best knap.

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-09 15:36
Pelox schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:35:
4 foute beslissingen al vandaag.. high gekocht, low verkocht, high gekocht, low verkocht.. best knap.
Daarom altijd het advies verkoop nooit met verlies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Wat mij persoonlijk hielp, is om het model van "Heiken Ashi" te gebruiken. Dit kan met een gratis account op Tradingview en er is genoeg materiaal op YouTube te vinden.
Het voordeel van dit model is dat je niet op impuls gaat acteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tabacca
  • Laatst online: 08:05
HODLLLLL!! Je gaat me toch niet vertellen dat je je geliefde NEO <3 verkocht hebt hè!! :(

Scheißemünze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
100k per bitcoin isn kwestie van 2 weekies.

Vanaf nu all-in hodl. Doge ook hele lijpe tech. Btc en doge, meer heb je niet nodig. De revolutie staat te beginnen door de negatieve rentes. Fiat is niet meer te redden.

Zero soon.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6oX-qEs6Qt-3vU_mtYRSSeacedE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YsGxVHw7njuWmOhoNLqhf3gC.jpg?f=fotoalbum_large

Fuck the (((bankers)))

Its happening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik heb BTC high verkocht, straks bij 48k weer kopen :+

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Richh schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:26:
[...]

Gelukkig wordt er ingekocht op hoge koersen, anders zou niemand mijn winst financieren >:)

Je doet net alsof ik de moraalridder uit zit te hangen, maar dat is natuurlijk niet het geval. Er zit een wezenlijk verschil tussen het risico in Bitcoin en het risico in shitcoins, dat is alles wat ik zeg.

High-risk, high-reward natuurlijk.
Daarnaast ontken ik helemaal niet dat het risico in Bitcoin groot is, ik zeg alleen maar dat shitcoins risicovoller zijn. Of minder onveilig, vind ik ook een prima benaming hoor...
Hahaha daarom. In dat opzicht werkt Bitcoin gewoon hetzelfde als de shitcoins. :p

Ja ok misschien was jij het niet. Maar velen hier vinden shitcoins not done, omdat het buiten HUN grens gaat. Ja goed, dan stap je er toch niet in? Je kunt er niet omheen dat er een groeiende belangstelling voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:39:

Vanaf nu all-in hodl. Doge ook hele lijpe tech. Btc en doge, meer heb je niet nodig. De revolutie staat te beginnen door de negatieve rentes. Fiat is niet meer te redden.

Zero soon.
Heb je een bron? Blijft natuurlijk koffiedik kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

_Gast_ schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:40:
[...]

Hahaha daarom. In dat opzicht werkt Bitcoin gewoon hetzelfde als de shitcoins. :p

Ja ok misschien was jij het niet. Maar velen hier vinden shitcoins not done, omdat het buiten HUN grens gaat. Ja goed, dan stap je er toch niet in? Je kunt er niet omheen dat er een groeiende belangstelling voor is.
Uiteindelijk vind iedereen hier alles prima als er aan het eind v/d rit winst uit gehaald wordt. Al het gezeur is maar ruis.

Sommige waarschuwingen daargelaten natuurlijk - er zijn van die projecten (zoals $FINE gisteren) waar het helemaal fout gaat. En als iedereen dan maar met de oogkleppen op en slippages waarmee je de 3e wereldoorlog kan financieren op confirm blijft rammen... Tjah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
Grote twijfel hier wanneer mijn portfolio nog verder aan te vullen met extra bitcoins.....

nog wachten of toch nu..

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:43:
[...]

Koffiedik was ook z'n bron. Of een restje bier, who knows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:39:

Zero soon.
BTC kan ik inkomen,
DOGE => Lower high, lower low...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
[...]

Ik ben de bron.

Een veteraan met 5 jaar ervaring, meer heb je niet nodig.

100k soon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:46

YES

Moderator General Chat
[...]

Altijd die kritische vragen..
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:45:
[...]

Het lijkt hier net Nieuwsuur...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:44:
[...]

Ik ben de bron.

Een veteraan met 5 jaar ervaring, meer heb je niet nodig.

100k soon.
_/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://media2.giphy.com/media/IzuM4MSGsdkAQOIwsI/200w.webp?cid=ecf05e47tuer9k5l4f259dbjs0kulrufo738pujpw2thcgtj&rid=200w.webp&ct=g

[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 28-04-2021 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:45:
[...]

Haha ik ben nog wel nieuw in dit wereldje. Ik had in 2018 0.01 bitcoin verkocht en niks meer mee gedaan, toen verkocht in oktober 2020. Had ik nooit moeten doen :O Ach ik heb ervan geleerd haha. Als het niet omhoog gaat lekker vasthouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trently
Remko.me schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:43:
Grote twijfel hier wanneer mijn portfolio nog verder aan te vullen met extra bitcoins.....

nog wachten of toch nu..
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/67088104
Mijn ETH verwachting is uitgekomen en als dat klopt, dan zou ik nog even wachten met inkopen.
Dat is wel ieder geval wat ik zelf doe. Op dit moment hebben we nauwelijks een natuurlijke correctie gehad kijkend naar de 4H kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
[...]

Net de koffieprut onder de rozestruiken gegooid, dat vinden ze lekker en het helpt prima tegen mieren etc.
Ontopic, 100K. BTC? Zekers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Als je alle BNB in de vault hebt, dan kunnen daar waarschijnlijk geen feest uit betaald worden? Dus altijd iets van BNB in de spot wallet. Vind dat wel jammer, zo moet je steeds in de gaten houden of er genoeg BNB in de spot is, terwijl je het maximaal in de vault wil hebben.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
[...]

Uiteindelijk vind iedereen hier alles prima als er aan het eind v/d rit winst uit gehaald wordt. Al het gezeur is maar ruis.

Sommige waarschuwingen daargelaten natuurlijk - er zijn van die projecten (zoals $FINE gisteren) waar het helemaal fout gaat. En als iedereen dan maar met de oogkleppen op en slippages waarmee je de 3e wereldoorlog kan financieren op confirm blijft rammen... Tjah.
Klopt. De waarschuwingen zijn zeker belangrijk. Maar er is ook een eigen verantwoordelijkheid. Eigenlijk verpesten de mensen met oogkleppen het voor de rest. Ze gaan dan de mist in en dan kun je opeens ook geen ICO's meer bespreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
enomiss schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:50:
Als je alle BNB in de vault hebt, dan kunnen daar waarschijnlijk geen feest uit betaald worden? Dus altijd iets van BNB in de spot wallet. Vind dat wel jammer, zo moet je steeds in de gaten houden of er genoeg BNB in de spot is, terwijl je het maximaal in de vault wil hebben.
Klopt, maar als je bv €10 aan bnb in je spot wallet heb staan kun je lang vooruit hoor :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Trently schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:48:
[...]

Mijn ETH verwachting is uitgekomen en als dat klopt, dan zou ik nog even wachten met inkopen.
Dat is wel ieder geval wat ik zelf doe. Op dit moment hebben we nauwelijks een natuurlijke correctie gehad kijkend naar de 4H kaart
Kijk eens naar ETH/BTC... hij kietelt de 0.05.... ik zou niet teveel naar de USDT pair kijken, want deze is veel spannender. En gezien het sentiment denk ik eerder dat hij nog even door die 0.05 wil dan dat hij nu een correctie gaat doen. Bovendien zitten we nog steeds boven de 0.046, wat ook een goed teken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
[...]

hoe noemt die groene/rode golfbeweging bij die grafiek?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:46:
[...]

Het lijkt hier net Nieuwsuur...
Ja ik snap het niet, iemand geeft je een tip, en dan wordt het gewoon in twijfel getrokken. Willen we nou blind rijk of rekt worden met zijn allen of niet!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
[...]

Ik zie het idd..
Op welk niveau heb jij je inkoop nu staan dan?
Ik krijg namelijk het gevoel dat hij terug om hoog gaat bewegen, gestaagd omhoog zonder grote verrassingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
@Richh Later als ik groot ben wil ik net zoals jij zijn :) Ik heb het geduld niet, zit me hier op te vreten af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Laatst online: 06:54
Kol Nedra schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:51:
[...]

Klopt, maar als je bv €10 aan bnb in je spot wallet heb staan kun je lang vooruit hoor :)
Een tientje aan fee is er zo doorheen hoor :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:51:
[...]

Ja ik snap het niet, iemand geeft je een tip, en dan wordt het gewoon in twijfel getrokken. Willen we nou blind rijk of rekt worden met zijn allen of niet!?
Ik "shillde" gisteravond Jupiter omdat ik het er best solide uit vind zien voor een beginnend project, maar verder dan de webpagina doorgeven, wat kan je eigenlijk aan info geven om een advies onderbouwd te hebben?

Het project heeft daadwerkelijk tech-integraties (chat-app op de blockchain, bijvoorbeeld), een solide holder-base en een actieve roadmap en twitter (niet onbelangrijk).

Maar goed, daar zijn er waarschijnlijk nog duizend en een van. Uiteindelijk is het maar net waar je klikt en uitkomt om keuzes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
BurnerT schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:53:
[...]

Een tientje aan fee is er zo doorheen hoor :p
bij mij niet, kan er denk wel 2 maanden mee doen ^^

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 10:41
_Gast_ schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:50:
[...]

Klopt. De waarschuwingen zijn zeker belangrijk. Maar er is ook een eigen verantwoordelijkheid. Eigenlijk verpesten de mensen met oogkleppen het voor de rest. Ze gaan dan de mist in en dan kun je opeens ook geen ICO's meer bespreken?
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/474x/0d/93/ae/0d93ae7c8de4e974efe5e27d17b2136b.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

_Gast_ schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:40:
[...]

Jij snapt niet wat Bitcoin is _O-

Ga lekker BEP20 shitcoins kopen en hodlen voor 10 jaar, en kom dan hier terug om verder te praten. _O-

Eens kijken hoeveel sats je er nog voor krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
_Gast_ schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:50:
[...]

Hebberigheid wint het snel van verstand, vandaar dat een aantal mensen er gewoon in tuint. Waarschuwen vind ik, daardoor, een soort morele verplichting, maar dat is misschien voor anderen weer heel anders.

Maar ik ben het met je eens, als je ergens mee de boot in gaat of juist een slag mist, betekent het niet meteen dat het niet meer besproken mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
MicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:51:
[...]

Kijk eens naar ETH/BTC... hij kietelt de 0.05.... ik zou niet teveel naar de USDT pair kijken, want deze is veel spannender. En gezien het sentiment denk ik eerder dat hij nog even door die 0.05 wil dan dat hij nu een correctie gaat doen. Bovendien zitten we nog steeds boven de 0.046, wat ook een goed teken is.
Had ik vanochtend naar gekeken, maar dan zou op basis van mijn parameters het voorlopig nog redelijk zijwaarts bewegen.

Ik heb mijn onderbouwing enerzijds ook gedaan op de melding van Taro om nu even niet in te kopen, tot morgenavond. Zelf hou ik het vandaag in de gaten tussen het werk door... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:59
Ik pik een hoop geluiden op van mensen die van plan zijn BTC te shorten (short-term) omdat het niet hard genoeg stijgt.. Snap de gedachtengang niet helemaal, we zijn zojuist van 47k weer omhoog gestoven. Momentum zou redelijk stabiel moeten blijven zodra we door de 1D EMA klimmen

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trently
freshprince schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:51:
[...]

hoe noemt die groene/rode golfbeweging bij die grafiek?
Smoothed Heiken Ashi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trently
Remko.me schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:52:
[...]

Ik zie het idd..
Op welk niveau heb jij je inkoop nu staan dan?
Ik krijg namelijk het gevoel dat hij terug om hoog gaat bewegen, gestaagd omhoog zonder grote verrassingen
Op $2450

Om dit gevoel te onderdrukken kijk ik veel naar de Heiken Ashi kaarten, om het moment vanuit een ander perspectief te bekijken.
Het is wel echt iets waar ik zelf mee vooruit kan. Het is ook niet gezegd dat ik het nu wel goed heb, omdat ik gisteren 'toevallig' bij het juiste eind had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Zijn jullie al bezig met tekeningen maken om straks als NFT aan te bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
ScuL schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:56:
Ik pik een hoop geluiden op van mensen die van plan zijn BTC te shorten (short-term) omdat het niet hard genoeg stijgt.. Snap de gedachtengang niet helemaal, we zijn zojuist van 47k weer omhoog gestoven. Momentum zou redelijk stabiel moeten blijven zodra we door de 1D EMA klimmen
Dat zou ik nu niet erg vinden O-)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:58:
Dochter full-time aan de keukentafel gezet.

Eindelijk eens geld aan verdienen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:54:
[...]

Ik "shillde" gisteravond Jupiter omdat ik het er best solide uit vind zien voor een beginnend project, maar verder dan de webpagina doorgeven, wat kan je eigenlijk aan info geven om een advies onderbouwd te hebben?

Het project heeft daadwerkelijk tech-integraties (chat-app op de blockchain, bijvoorbeeld), een solide holder-base en een actieve roadmap en twitter (niet onbelangrijk).

Maar goed, daar zijn er waarschijnlijk nog duizend en een van. Uiteindelijk is het maar net waar je klikt en uitkomt om keuzes te maken.
Het enige wat ik zelf wil lezen als iemand iets shilled, is de usecase. Als ik daarbij denk, joh dat is iets wat echt wat gaat toevoegen, ga ik zelf wel verder kijken. Als ik de usecase al waardeloos/niets toevoegend vind, doe ik er niets mee.

(even mijn kansloze gokjes op pcs buiten beschouwing latend natuurlijk, haalt bovenstaande kletspraat meteen mooi onderuit :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Trently schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:57:
[...]

Op $2450

Om dit gevoel te onderdrukken kijk ik veel naar de Heiken Ashi kaarten, om het moment vanuit een ander perspectief te bekijken.
Het is wel echt iets waar ik zelf mee vooruit kan. Het is ook niet gezegd dat ik het nu wel goed heb, omdat ik gisteren 'toevallig' bij het juiste eind had.
Idem hier 2400 misschien is 2450 reëler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
WhySoSerious schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:59:
[...]

Dochter full-time aan de keukentafel gezet.

Eindelijk eens geld aan verdienen!
Wordt toch verdorie ook eens tijd dat kids geld op gaan leveren in plaats van je portemonnee/wallet minstens 18 jaar lang langzaam leeg trekken.

Ik moet nog even geduld hebben, de eerste is onderweg, maar ik ga dit wel even meenemen. Zodra ze een potlood vast kan houden gaat er verdomme getekend worden!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig nog die custom CSS voor mij?

Kan ik er weer wat naampjes in pleuren zodat ik niet meer triggered raak door constant dezelfde shitcoin praat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:35

Mooody

elmoody

Ik ga mijn schoonmoeder als NFT aanbieden. Mijn schoonvader weet er van en deelt mee in de opbrengsten.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:02:
[...]

Ik ga mijn schoonmoeder als NFT aanbieden. Mijn schoonvader weet er van en deelt mee in de opbrengsten.
Jij doet al het werk en verlost hem van een groot probleem en hij wil er nog wat aan overhouden ook. Hij heeft wel lef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:01:

Kan ik er weer wat naampjes in pleuren zodat ik niet meer triggered raak door constant dezelfde shitcoin praat.
koop doge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:04:
[...]

Jij doet al het werk en verlost hem van een groot probleem en hij wil er nog wat aan overhouden ook. Hij heeft wel lef.
Het was zijn idee. Ik voer alleen uit, niet met tegenzin overigens.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 28-04-2021 12:07 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:06:
[...]

Het was zijn idee. Ik voer alleen uit, niet met tegenzin overigens.
Zo had ik het nog niet begrepen. Goed bezig!
Eén ding, verwacht je dat ze wat oplevert?

Mijn schoonmoeder zou nog geen safemoon opleveren als NFT gok ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Er staan er al een stuk of 30 klaar :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:08:
[...]

Zo had ik het nog niet begrepen. Goed bezig!
Eén ding, verwacht je dat ze wat oplevert?

Mijn schoonmoeder zou nog geen safemoon opleveren als NFT gok ik.
Ik verwacht dat een eventuele koper gebruik zal maken van het retourneerrecht binnen de 7 dagen zichttermijn. Wellicht al op de eerste dag. Daarom hebben mijn schoonvader en ik bedacht om een weekje onder te duiken na het online plaatsen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:04:
[...]

Hij heeft natuurlijk wel al een jaartje of 25 minimaal geinvesteerd....

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Weet je wat geen shitcoin is en hele goede tech?

XMR. Monero. Privacy bitcoin.
Die gaat de laatste tijd echt heel lekker ook. Beetje onderbelicht imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:06
Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:14:

Yup, ik vroeg hier gister ook al om en merkte ook op dat er amper over gepraat werd. Eigenlijk een van de enige coins waar ik redelijk zeker van ben dat hij blijft stijgen, zolang het de coin naar keuze is in de darknetmarkets. Een van mijn beste alt coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:29

Room42 in "[feature request] Mute user op forum"

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:14:

Dat is dankzij Elon's illegale organen handel op het Darkweb uit de kofferbak van z'n Tesla Cybertruck.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Had nou maar geluisterd... 8)

Een blinde kip vind ook wel eens een graankorrel :)

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Skalders schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:16:
[...]

Yup, ik vroeg hier gister ook al om en merkte ook op dat er amper over gepraat werd. Eigenlijk een van de enige coins waar ik redelijk zeker van ben dat hij blijft stijgen, zolang het de coin naar keuze is in de darknetmarkets. Een van mijn beste alt coins.
Zekers, hold er vanwege de community + omdat ik het gewoon een goed project vindt een aantal al een langere tijd.

Wel geinig om de prijs de laatste tijd constant te zien gainen. Zou mij niks verbazen als we snel de $1000 zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
brick5492 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:37:
[...]

Daarom altijd het advies verkoop nooit met verlies ;)
Dat is onmogelijk ;)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Trently schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:55:
[...]

Had ik vanochtend naar gekeken, maar dan zou op basis van mijn parameters het voorlopig nog redelijk zijwaarts bewegen.

Ik heb mijn onderbouwing enerzijds ook gedaan op de melding van Taro om nu even niet in te kopen, tot morgenavond. Zelf hou ik het vandaag in de gaten tussen het werk door... :)
Gezien de stijging is het sowieso verstandig om even te wachten met ETH ja. En Taro heeft idd goede analyses als aanvulling op je eigen onderzoek. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Geniaal die Doge, wederom breakoutje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb je straks nog maar een user of 3 zichtbaar in de Slowchat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:06

RvV

Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:22:
Geniaal die Doge Musk, wederom breakoutje.
Fixed O-)

Y'24

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:24:
[...]

Zo heb je straks nog maar een user of 3 zichtbaar in de Slowchat :+
Prima zat. Lekker in mijn eigen bubbel.

In real life heb je daar gewoon vuurwapens voor.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Pelox
Succes met shitcoins kopen iedereen!

De terrassen zijn weer open, geniet ervan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ewAq5PV34S3OiTg7IegTu_sc2a4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4KHVSsjH4rBzTc8nZ1Oq8zrH.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:25:
[...]

Prima zat. Lekker in mijn eigen bubbel.

In real life heb je daar gewoon vuurwapens voor.
Weet niet, ik kreeg gewoon dit beeld in mijn hoofd bij die opmerking :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0HCRq7kKw_BQLnsMdFR_l69Yg6s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tfGWwqQXoCQiOWbgFhPanCAH.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Pelox schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:27:

[Afbeelding]
Nu nog het weer en dan zie je mij hier ook niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
freshprince schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:28:
[...]

Nu nog het weer en dan zie je mij hier ook niet meer :D
Als je met het huidige weer, in dit land, niet tevreden bent, heb je het niet makkelijk :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:28:
[...]

Weet niet, ik kreeg gewoon dit beeld in mijn hoofd bij die opmerking :+
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ryzZKHkg-BOm5t-UNHsu6xyt11c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CZVosWQcLyFu245PXHlp5Dt7.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Laatst online: 06:54

[Afbeelding]
Accepteren ze daar ook de binancecard? Dat zou dan win-win zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 14:16

The Chosen One

Zie signature!

Wilde eens een kijkje nemen in de cryptowerreld. In deze corona tijd heb ik nog wat geld "over". Start post doorgelezen, (laatste X pagina's (phoeh)).

Mogelijk die kraken (app) eens downloaden maar nu moet ik verify account doen met id kaart.
Alleen https://support.kraken.co...e-the-verification-tiers- staat dat het voor starter niet hoeft?

Mis ik wat? En indien het verplicht is wat hebben ze zelf nodig en wat dus niet? Staan wel instructies hoe het moet maar niet wat ze wel/niet willen.

(en kon telefoon nummer niet invoeren, 06-1234567 kan ik wel op next drukken, 06-12345678 niet. 612345678 goed dan?)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online

[Afbeelding]
is dat een skuumkoppe?
Geniet ervan gooz! Vergeet niet doge te kopen trouwens, moon soon :P :9B

Bier. Zon. Doge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47

Wil je mij je lijstje doorsturen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-09 22:31

[Afbeelding]
Vraag eens of ze $CUNT accepteren :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Pagina: 1 ... 105 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!