God morks in wysterious ways.
Of gewoon wat Dodo kopen en dan verkopen.MicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:42:
[...]
O kak, haha, daar had ik dus totaal overheen gekeken. Ik zag DODO geselecteerd en de knop was 'actief' dus ging er automatisch van uit dat je die dan ook in kan drukken. Er niet bij stilstaand dat die foutmelding dan om de hoek komt zeilen.
Pff, dat wordt dus inderdaad een dikke moon van DODO afwachten voordat het weg is.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Of DODO bijkopen en staken tegen nu 54% á 15 dagen.MicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:42:
[...]
O kak, haha, daar had ik dus totaal overheen gekeken. Ik zag DODO geselecteerd en de knop was 'actief' dus ging er automatisch van uit dat je die dan ook in kan drukken. Er niet bij stilstaand dat die foutmelding dan om de hoek komt zeilen.
Pff, dat wordt dus inderdaad een dikke moon van DODO afwachten voordat het weg is.
En hopen dat de koers ondertussen niet instort
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Als je denkt dat een rentepercentage van 54% een overleefbare inflatie is dan heb je nog een hoop te lerenresusaapje schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:53:
[...]
Of DODO bijkopen en staken tegen nu 54% á 15 dagen.
En hopen dat de koers ondertussen niet instort
Alsof Doge in een normaal systeem enige overlevingskans heeft. En toch maakt die bijzondere sprongen.Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:56:
[...]
Als je denkt dat een rentepercentage van 54% een overleefbare inflatie is dan heb je nog een hoop te leren
Logica op BTC toepassen is al lastig. Logica op alts nog lastiger....
Logica op shitcoins? HA!
ALS je niet meer inkoopt op hoge koersenRichh schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:17:
[...]
Ja, bij de mensen die op hogere koers inkopen. Als je niet meer inkoopt op hoge koersen, betaal je onmogelijk de winst van een ander.
Ik zeg ook niet dat het gegarandeerd veilig is, alleen dat het veiliger is
Maar dat gebeurt dus wel. Er wordt wel ingekocht op hoge hoge koersen. En daar haalt men dan zijn winst vandaan.
Je kunt het veiliger noemen. Ik noem het minder onveilig. Heel dat crypto gebeuren is riskant. Daarom slaat het nergens op om de moraalridder uit te hangen als je in crypto zit.
[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 28-04-2021 11:02 ]
Dat is toch precies hetzelfde als enkel en alleen iets kopen omdat het in de aanbieding is. Je bent geld kwijt aan iets dat je niet wilde hebben, maar omdat het nu goedkoper was heb je het toch gekocht.
Je bent geld kwijt (fees om te kopen + fees om te verkopen/wisselen) en je wint er 0 cent mee terug.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Daarnaast zal die 54% op jaarbasis zijn, dus op 15 dagen vrijwel niets?Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:56:
[...]
Als je denkt dat een rentepercentage van 54% een overleefbare inflatie is dan heb je nog een hoop te leren
Je zei gisteravond vanochtend te verkopen anticiperend op dipje. Ik had wat sell orders geplaatst 56.1 , 2, 3 in trapjes maar dat bleek te ambitieus. Jij vanochtend alsnog uitgestapt na wakker worden of had je je sell orders al anders staan om op dipje te anticiperen? Wederom een trade pot of 100%-pot uitstap? (Just curiousTaro schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:28:
BTC daalt, DOGE knalt... Wat een circus. Ik kon mijn DOGE orders niet verwijderen om handmatig te verkopen ("Network error"), dus hopelijk worden die alsnog aangetikt
Het patroon BTC dipt / stolt een beetje en de alts komen weer tot leven is in ieder geval wéer bewezen lijkt het. Dat is toch wel een vrij sterk recurring pattern aan het worden. Al zie ik wel dat het anders dan anders niet totaal groen of totaal rood is, met name BNB, ETH, Cake etc in de plus.. En uiteraard, DOGE..
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Maar nog even dan maak ik van mijn sell order.
Een stop loss en dan er maar achteraan.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Je gaat er te serieus op inVerwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:56:
[...]
Maar voorspelling: ALS BTC nog even stabiel blijft, verwacht ik dat DODO vandaag nog de 0,038 kan aantikken, wat een 15% oplevert.
Reden: RSI(10) zat in de buurt van de 30, MACD( 8 ) en ( 21 ) wisselen zo meteen van positie. Koopsignaal.
Daarnaast zit de koers momenteel onderin de 4H Bollingerband en is er veel ruimte naar boven.
Zelf doe ik het niet, want risico-avers en als beginner weinig vertrouwen in de eigen analyse-skills
[ Voor 5% gewijzigd door resusaapje op 28-04-2021 11:13 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
54%/26=2% toch? Dus jah, niet veelNopheros schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:04:
[...]
Daarnaast zal die 54% op jaarbasis zijn, dus op 15 dagen vrijwel niets?
Als je het heel exact wil berekenen wat je rendement is voor een X-aantal dagen, dan is het in dit geval: 0,54/365*15*100=2.22%
New money incoming!
Pro-tip, lees de comments niet...
Gelukkig wordt er ingekocht op hoge koersen, anders zou niemand mijn winst financieren_Gast_ schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:59:
[...]
ALS je niet meer inkoopt op hoge koersen
Maar dat gebeurt dus wel. Er wordt wel ingekocht op hoge hoge koersen. En daar haalt men dan zijn winst vandaan.
Je kunt het veiliger noemen. Ik noem het minder onveilig. Heel dat crypto gebeuren is riskant. Daarom slaat het nergens op om de moraalridder uit te hangen als je in crypto zit.
Je doet net alsof ik de moraalridder uit zit te hangen, maar dat is natuurlijk niet het geval. Er zit een wezenlijk verschil tussen het risico in Bitcoin en het risico in shitcoins, dat is alles wat ik zeg.
High-risk, high-reward natuurlijk.
Daarnaast ontken ik helemaal niet dat het risico in Bitcoin groot is, ik zeg alleen maar dat shitcoins risicovoller zijn. Of minder onveilig, vind ik ook een prima benaming hoor...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
nothing stops this train
Verwijderd
*mijn BTCKol Nedra schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:29:
volgens mij gaan we naar beneden, heb me btc verkocht
Het mag hier dan wel een shitshow zijn maar laten we er voor zorgen dat de shitcoins en niet de spelling ons de das om doen
Yesss!!!! De verdere uitholling van het banksysteem.WhySoSerious schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:25:
https://www.nu.nl/economi...-om-te-kunnen-sparen.html
New money incoming!
Een korte toelichting: Ze zijn zo gewend geraakt aan hun eigen positie dat ze een aantal dingen niet beseffen...
- zij hebben een schuld bij de rekeninghouder
- ze lenen het geleende geld (op al je rekeningen) tot 10x uit aan anderen om er geld mee te verdienen
- jij krijgt niks van het profijt dat zij hebben om een schuld bij jou aan te gaan
- ze vragen abonnementsgeld te betalen om een schuld bij ze te mogen hebben
- ze rekenen negatieve rente om hun eigen schuld bij jou te verminderen
Hoe krommer het wordt, hoe meer mensen naar alternatieven zullen bewegen.
Vooral de laatste zin dat de ECB de negatieve rente bewust oplegt om de economie te stimuleren is enorm naief. Er zijn inmiddels genoeg alternatieven naast de oude banken om je geld wel (en sommigen redelijk risicovrij) te laten renderen. Ik denk dat ze nog onvoldoende rekening houden met het feit dat mensen altijd de weg van de minste weerstand zoeken en gewoon naar een alternatief overstappen. Als het te gortig wordt, komt er gewoon een leegloop van de oude banken naar de nieuwe.
[ Voor 21% gewijzigd door MicroWhale op 28-04-2021 11:36 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Persoonlijk betwijfel ik of het veel effect heeft voor de crypto markt. Het merendeel van de hoge vermogende zullen wel andere manieren bedenken en denk ik nog relatief terughoudend zijn om in de crypto markt te stappen.WhySoSerious schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:25:
https://www.nu.nl/economi...-om-te-kunnen-sparen.html
New money incoming!
Daarbij gaat het alleen om liquide middelen. Aandelen en dergelijk worden al niet meegenomen en die leveren nu ook een mooi rendement op.
Zero.
Daarom altijd het advies verkoop nooit met verliesPelox schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:35:
4 foute beslissingen al vandaag.. high gekocht, low verkocht, high gekocht, low verkocht.. best knap.
Wat mij persoonlijk hielp, is om het model van "Heiken Ashi" te gebruiken. Dit kan met een gratis account op Tradingview en er is genoeg materiaal op YouTube te vinden.Pelox schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:35:
4 foute beslissingen al vandaag.. high gekocht, low verkocht, high gekocht, low verkocht.. best knap.
Het voordeel van dit model is dat je niet op impuls gaat acteren.
HODLLLLL!! Je gaat me toch niet vertellen dat je je geliefde NEOPelox schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:35:
Vanaf nu all-in hodl. Doge ook hele lijpe tech. Btc en doge, meer heb je niet nodig. De revolutie staat te beginnen door de negatieve rentes. Fiat is niet meer te redden.
Zero soon.
Ik heb BTC high verkocht, straks bij 48k weer kopenPelox schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:35:
nothing stops this train
Hahaha daarom. In dat opzicht werkt Bitcoin gewoon hetzelfde als de shitcoins.Richh schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:26:
[...]
Gelukkig wordt er ingekocht op hoge koersen, anders zou niemand mijn winst financieren![]()
Je doet net alsof ik de moraalridder uit zit te hangen, maar dat is natuurlijk niet het geval. Er zit een wezenlijk verschil tussen het risico in Bitcoin en het risico in shitcoins, dat is alles wat ik zeg.
High-risk, high-reward natuurlijk.
Daarnaast ontken ik helemaal niet dat het risico in Bitcoin groot is, ik zeg alleen maar dat shitcoins risicovoller zijn. Of minder onveilig, vind ik ook een prima benaming hoor...
Ja ok misschien was jij het niet. Maar velen hier vinden shitcoins not done, omdat het buiten HUN grens gaat. Ja goed, dan stap je er toch niet in? Je kunt er niet omheen dat er een groeiende belangstelling voor is.
Verwijderd
Heb je een bron? Blijft natuurlijk koffiedik kijken.Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:39:
100k per bitcoin isn kwestie van 2 weekies.
Vanaf nu all-in hodl. Doge ook hele lijpe tech. Btc en doge, meer heb je niet nodig. De revolutie staat te beginnen door de negatieve rentes. Fiat is niet meer te redden.
Zero soon.
Verwijderd
Uiteindelijk vind iedereen hier alles prima als er aan het eind v/d rit winst uit gehaald wordt. Al het gezeur is maar ruis._Gast_ schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:40:
[...]
Hahaha daarom. In dat opzicht werkt Bitcoin gewoon hetzelfde als de shitcoins.
Ja ok misschien was jij het niet. Maar velen hier vinden shitcoins not done, omdat het buiten HUN grens gaat. Ja goed, dan stap je er toch niet in? Je kunt er niet omheen dat er een groeiende belangstelling voor is.
Sommige waarschuwingen daargelaten natuurlijk - er zijn van die projecten (zoals $FINE gisteren) waar het helemaal fout gaat. En als iedereen dan maar met de oogkleppen op en slippages waarmee je de 3e wereldoorlog kan financieren op confirm blijft rammen... Tjah.
nog wachten of toch nu..
Verwijderd
Koffiedik was ook z'n bron. Of een restje bier, who knows.Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:43:
[...]
Heb je een bron? Blijft natuurlijk koffiedik kijken.
BTC kan ik inkomen,Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:39:
100k per bitcoin isn kwestie van 2 weekies.
Zero soon.
DOGE => Lower high, lower low...
Ik ben de bron.Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:43:
[...]
Een veteraan met 5 jaar ervaring, meer heb je niet nodig.
100k soon.
Altijd die kritische vragen..Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:43:
[...]
Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:44:
[...]
Ik ben de bron.
Een veteraan met 5 jaar ervaring, meer heb je niet nodig.
100k soon.
[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 28-04-2021 11:48 ]
Verwijderd
Haha ik ben nog wel nieuw in dit wereldje. Ik had in 2018 0.01 bitcoin verkocht en niks meer mee gedaan, toen verkocht in oktober 2020. Had ik nooit moeten doen
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/67088104Remko.me schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:43:
Grote twijfel hier wanneer mijn portfolio nog verder aan te vullen met extra bitcoins.....
nog wachten of toch nu..
Mijn ETH verwachting is uitgekomen en als dat klopt, dan zou ik nog even wachten met inkopen.
Dat is wel ieder geval wat ik zelf doe. Op dit moment hebben we nauwelijks een natuurlijke correctie gehad kijkend naar de 4H kaart
Net de koffieprut onder de rozestruiken gegooid, dat vinden ze lekker en het helpt prima tegen mieren etc.Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:43:
[...]
Ontopic, 100K. BTC? Zekers.
https://opensea.io/seaart
Klopt. De waarschuwingen zijn zeker belangrijk. Maar er is ook een eigen verantwoordelijkheid. Eigenlijk verpesten de mensen met oogkleppen het voor de rest. Ze gaan dan de mist in en dan kun je opeens ook geen ICO's meer bespreken?Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:43:
[...]
Uiteindelijk vind iedereen hier alles prima als er aan het eind v/d rit winst uit gehaald wordt. Al het gezeur is maar ruis.
Sommige waarschuwingen daargelaten natuurlijk - er zijn van die projecten (zoals $FINE gisteren) waar het helemaal fout gaat. En als iedereen dan maar met de oogkleppen op en slippages waarmee je de 3e wereldoorlog kan financieren op confirm blijft rammen... Tjah.
Klopt, maar als je bv €10 aan bnb in je spot wallet heb staan kun je lang vooruit hoorenomiss schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:50:
Als je alle BNB in de vault hebt, dan kunnen daar waarschijnlijk geen feest uit betaald worden? Dus altijd iets van BNB in de spot wallet. Vind dat wel jammer, zo moet je steeds in de gaten houden of er genoeg BNB in de spot is, terwijl je het maximaal in de vault wil hebben.
nothing stops this train
Kijk eens naar ETH/BTC... hij kietelt de 0.05.... ik zou niet teveel naar de USDT pair kijken, want deze is veel spannender. En gezien het sentiment denk ik eerder dat hij nog even door die 0.05 wil dan dat hij nu een correctie gaat doen. Bovendien zitten we nog steeds boven de 0.046, wat ook een goed teken is.Trently schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:48:
[...]
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/67088104
Mijn ETH verwachting is uitgekomen en als dat klopt, dan zou ik nog even wachten met inkopen.
Dat is wel ieder geval wat ik zelf doe. Op dit moment hebben we nauwelijks een natuurlijke correctie gehad kijkend naar de 4H kaart
hoe noemt die groene/rode golfbeweging bij die grafiek?Trently schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:48:
[...]
Ja ik snap het niet, iemand geeft je een tip, en dan wordt het gewoon in twijfel getrokken. Willen we nou blind rijk of rekt worden met zijn allen of niet!?
Ik zie het idd..Trently schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:48:
[...]
Op welk niveau heb jij je inkoop nu staan dan?
Ik krijg namelijk het gevoel dat hij terug om hoog gaat bewegen, gestaagd omhoog zonder grote verrassingen
Een tientje aan fee is er zo doorheen hoorKol Nedra schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:51:
[...]
Klopt, maar als je bv €10 aan bnb in je spot wallet heb staan kun je lang vooruit hoor
Verwijderd
Ik "shillde" gisteravond Jupiter omdat ik het er best solide uit vind zien voor een beginnend project, maar verder dan de webpagina doorgeven, wat kan je eigenlijk aan info geven om een advies onderbouwd te hebben?YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:51:
[...]
Ja ik snap het niet, iemand geeft je een tip, en dan wordt het gewoon in twijfel getrokken. Willen we nou blind rijk of rekt worden met zijn allen of niet!?
Het project heeft daadwerkelijk tech-integraties (chat-app op de blockchain, bijvoorbeeld), een solide holder-base en een actieve roadmap en twitter (niet onbelangrijk).
Maar goed, daar zijn er waarschijnlijk nog duizend en een van. Uiteindelijk is het maar net waar je klikt en uitkomt om keuzes te maken.
bij mij niet, kan er denk wel 2 maanden mee doen ^^
nothing stops this train
_Gast_ schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:50:
[...]
Klopt. De waarschuwingen zijn zeker belangrijk. Maar er is ook een eigen verantwoordelijkheid. Eigenlijk verpesten de mensen met oogkleppen het voor de rest. Ze gaan dan de mist in en dan kun je opeens ook geen ICO's meer bespreken?
Verwijderd
Jij snapt niet wat Bitcoin is_Gast_ schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:40:
[...]
Hahaha daarom. In dat opzicht werkt Bitcoin gewoon hetzelfde als de shitcoins.
Ga lekker BEP20 shitcoins kopen en hodlen voor 10 jaar, en kom dan hier terug om verder te praten.
Eens kijken hoeveel sats je er nog voor krijgt.
Hebberigheid wint het snel van verstand, vandaar dat een aantal mensen er gewoon in tuint. Waarschuwen vind ik, daardoor, een soort morele verplichting, maar dat is misschien voor anderen weer heel anders._Gast_ schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:50:
[...]
Klopt. De waarschuwingen zijn zeker belangrijk. Maar er is ook een eigen verantwoordelijkheid. Eigenlijk verpesten de mensen met oogkleppen het voor de rest. Ze gaan dan de mist in en dan kun je opeens ook geen ICO's meer bespreken?
Maar ik ben het met je eens, als je ergens mee de boot in gaat of juist een slag mist, betekent het niet meteen dat het niet meer besproken mag worden.
Had ik vanochtend naar gekeken, maar dan zou op basis van mijn parameters het voorlopig nog redelijk zijwaarts bewegen.MicroWhale schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:51:
[...]
Kijk eens naar ETH/BTC... hij kietelt de 0.05.... ik zou niet teveel naar de USDT pair kijken, want deze is veel spannender. En gezien het sentiment denk ik eerder dat hij nog even door die 0.05 wil dan dat hij nu een correctie gaat doen. Bovendien zitten we nog steeds boven de 0.046, wat ook een goed teken is.
Ik heb mijn onderbouwing enerzijds ook gedaan op de melding van Taro om nu even niet in te kopen, tot morgenavond. Zelf hou ik het vandaag in de gaten tussen het werk door...
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Smoothed Heiken Ashifreshprince schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:51:
[...]
hoe noemt die groene/rode golfbeweging bij die grafiek?
Op $2450Remko.me schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:52:
[...]
Ik zie het idd..
Op welk niveau heb jij je inkoop nu staan dan?
Ik krijg namelijk het gevoel dat hij terug om hoog gaat bewegen, gestaagd omhoog zonder grote verrassingen
Om dit gevoel te onderdrukken kijk ik veel naar de Heiken Ashi kaarten, om het moment vanuit een ander perspectief te bekijken.
Het is wel echt iets waar ik zelf mee vooruit kan. Het is ook niet gezegd dat ik het nu wel goed heb, omdat ik gisteren 'toevallig' bij het juiste eind had.
Dat zou ik nu niet erg vindenScuL schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:56:
Ik pik een hoop geluiden op van mensen die van plan zijn BTC te shorten (short-term) omdat het niet hard genoeg stijgt.. Snap de gedachtengang niet helemaal, we zijn zojuist van 47k weer omhoog gestoven. Momentum zou redelijk stabiel moeten blijven zodra we door de 1D EMA klimmen
Dochter full-time aan de keukentafel gezet.Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:58:
Zijn jullie al bezig met tekeningen maken om straks als NFT aan te bieden?
Eindelijk eens geld aan verdienen!
Het enige wat ik zelf wil lezen als iemand iets shilled, is de usecase. Als ik daarbij denk, joh dat is iets wat echt wat gaat toevoegen, ga ik zelf wel verder kijken. Als ik de usecase al waardeloos/niets toevoegend vind, doe ik er niets mee.Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:54:
[...]
Ik "shillde" gisteravond Jupiter omdat ik het er best solide uit vind zien voor een beginnend project, maar verder dan de webpagina doorgeven, wat kan je eigenlijk aan info geven om een advies onderbouwd te hebben?
Het project heeft daadwerkelijk tech-integraties (chat-app op de blockchain, bijvoorbeeld), een solide holder-base en een actieve roadmap en twitter (niet onbelangrijk).
Maar goed, daar zijn er waarschijnlijk nog duizend en een van. Uiteindelijk is het maar net waar je klikt en uitkomt om keuzes te maken.
(even mijn kansloze gokjes op pcs buiten beschouwing latend natuurlijk, haalt bovenstaande kletspraat meteen mooi onderuit
Idem hier 2400 misschien is 2450 reëlerTrently schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:57:
[...]
Op $2450
Om dit gevoel te onderdrukken kijk ik veel naar de Heiken Ashi kaarten, om het moment vanuit een ander perspectief te bekijken.
Het is wel echt iets waar ik zelf mee vooruit kan. Het is ook niet gezegd dat ik het nu wel goed heb, omdat ik gisteren 'toevallig' bij het juiste eind had.
Wordt toch verdorie ook eens tijd dat kids geld op gaan leveren in plaats van je portemonnee/wallet minstens 18 jaar lang langzaam leeg trekken.WhySoSerious schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:59:
[...]
Dochter full-time aan de keukentafel gezet.
Eindelijk eens geld aan verdienen!
Ik moet nog even geduld hebben, de eerste is onderweg, maar ik ga dit wel even meenemen. Zodra ze een potlood vast kan houden gaat er verdomme getekend worden!
Verwijderd
Kan ik er weer wat naampjes in pleuren zodat ik niet meer triggered raak door constant dezelfde shitcoin praat.
Ik ga mijn schoonmoeder als NFT aanbieden. Mijn schoonvader weet er van en deelt mee in de opbrengsten.Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:58:
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Jij doet al het werk en verlost hem van een groot probleem en hij wil er nog wat aan overhouden ook. Hij heeft wel lef.Mooody schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:02:
[...]
Ik ga mijn schoonmoeder als NFT aanbieden. Mijn schoonvader weet er van en deelt mee in de opbrengsten.
koop dogeVerwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:01:
Heeft iemand toevallig nog die custom CSS voor mij?
Kan ik er weer wat naampjes in pleuren zodat ik niet meer triggered raak door constant dezelfde shitcoin praat.
Het was zijn idee. Ik voer alleen uit, niet met tegenzin overigens.YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:04:
[...]
Jij doet al het werk en verlost hem van een groot probleem en hij wil er nog wat aan overhouden ook. Hij heeft wel lef.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 28-04-2021 12:07 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zo had ik het nog niet begrepen. Goed bezig!Mooody schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:06:
[...]
Het was zijn idee. Ik voer alleen uit, niet met tegenzin overigens.
Eén ding, verwacht je dat ze wat oplevert?
Mijn schoonmoeder zou nog geen safemoon opleveren als NFT gok ik.
Er staan er al een stuk of 30 klaarTominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:58:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik verwacht dat een eventuele koper gebruik zal maken van het retourneerrecht binnen de 7 dagen zichttermijn. Wellicht al op de eerste dag. Daarom hebben mijn schoonvader en ik bedacht om een weekje onder te duiken na het online plaatsenYES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:08:
[...]
Zo had ik het nog niet begrepen. Goed bezig!
Eén ding, verwacht je dat ze wat oplevert?
Mijn schoonmoeder zou nog geen safemoon opleveren als NFT gok ik.
Hij heeft natuurlijk wel al een jaartje of 25 minimaal geinvesteerd....YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:04:
[...]
Jij doet al het werk en verlost hem van een groot probleem en hij wil er nog wat aan overhouden ook. Hij heeft wel lef.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
XMR. Monero. Privacy bitcoin.
Die gaat de laatste tijd echt heel lekker ook. Beetje onderbelicht imo.
Yup, ik vroeg hier gister ook al om en merkte ook op dat er amper over gepraat werd. Eigenlijk een van de enige coins waar ik redelijk zeker van ben dat hij blijft stijgen, zolang het de coin naar keuze is in de darknetmarkets. Een van mijn beste alt coins.Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:14:
Weet je wat geen shitcoin is en hele goede tech?
Room42 in "[feature request] Mute user op forum"Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:01:
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Dat is dankzij Elon's illegale organen handel op het Darkweb uit de kofferbak van z'n Tesla Cybertruck.Tominatie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:14:
Weet je wat geen shitcoin is en hele goede tech?
Had nou maar geluisterd...
Een blinde kip vind ook wel eens een graankorrel
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Zekers, hold er vanwege de community + omdat ik het gewoon een goed project vindt een aantal al een langere tijd.Skalders schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:16:
[...]
Yup, ik vroeg hier gister ook al om en merkte ook op dat er amper over gepraat werd. Eigenlijk een van de enige coins waar ik redelijk zeker van ben dat hij blijft stijgen, zolang het de coin naar keuze is in de darknetmarkets. Een van mijn beste alt coins.
Wel geinig om de prijs de laatste tijd constant te zien gainen. Zou mij niks verbazen als we snel de $1000 zien.
Dat is onmogelijkbrick5492 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:37:
[...]
Daarom altijd het advies verkoop nooit met verlies
Zero.
Gezien de stijging is het sowieso verstandig om even te wachten met ETH ja. En Taro heeft idd goede analyses als aanvulling op je eigen onderzoek.Trently schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:55:
[...]
Had ik vanochtend naar gekeken, maar dan zou op basis van mijn parameters het voorlopig nog redelijk zijwaarts bewegen.
Ik heb mijn onderbouwing enerzijds ook gedaan op de melding van Taro om nu even niet in te kopen, tot morgenavond. Zelf hou ik het vandaag in de gaten tussen het werk door...
Verwijderd
Prima zat. Lekker in mijn eigen bubbel.Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:24:
[...]
Zo heb je straks nog maar een user of 3 zichtbaar in de Slowchat
In real life heb je daar gewoon vuurwapens voor.
Weet niet, ik kreeg gewoon dit beeld in mijn hoofd bij die opmerkingVerwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:25:
[...]
Prima zat. Lekker in mijn eigen bubbel.
In real life heb je daar gewoon vuurwapens voor.
Nu nog het weer en dan zie je mij hier ook niet meerPelox schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:27:
Succes met shitcoins kopen iedereen!
De terrassen zijn weer open, geniet ervan!
[Afbeelding]
Als je met het huidige weer, in dit land, niet tevreden bent, heb je het niet makkelijkfreshprince schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:28:
[...]
Nu nog het weer en dan zie je mij hier ook niet meer
Verwijderd
YES schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:28:
[...]
Weet niet, ik kreeg gewoon dit beeld in mijn hoofd bij die opmerking![]()
[Afbeelding]
Accepteren ze daar ook de binancecard? Dat zou dan win-win zijn.Pelox schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:27:
[Afbeelding]
Mogelijk die kraken (app) eens downloaden maar nu moet ik verify account doen met id kaart.
Alleen https://support.kraken.co...e-the-verification-tiers- staat dat het voor starter niet hoeft?
Mis ik wat? En indien het verplicht is wat hebben ze zelf nodig en wat dus niet? Staan wel instructies hoe het moet maar niet wat ze wel/niet willen.
(en kon telefoon nummer niet invoeren, 06-1234567 kan ik wel op next drukken, 06-12345678 niet. 612345678 goed dan?)
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
is dat een skuumkoppe?Pelox schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:27:
[Afbeelding]
Geniet ervan gooz! Vergeet niet doge te kopen trouwens, moon soon
Bier. Zon. Doge.
Wil je mij je lijstje doorsturen?Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:01:
Vraag eens of ze $CUNT accepterenPelox schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:27:
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/YsGxVHw7njuWmOhoNLqhf3gC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4KHVSsjH4rBzTc8nZ1Oq8zrH.jpg?f=fotoalbum_large)