freshprince schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:38:
[...]
Polkadot vind ik ook echt knap maar daarbij vraag ik mij af of dit qwa investeringen alleen bij de "nerds" zal blijven.
Ik heb de 2 al goed naast elkaar gelegd en qwa algemene adoptie heb ik meer vertrouwen in ADA.
Ik heb de indruk dat DOT niet ver genoeg buiten de lijnen denkt als het op adoptie/user friendlyness aankomt.
Heb ze beide in de hodl pot (50% en 30%) dus w/e

Jij denkt vanuit de consument, terwijl je vanuit de ontwikkelaar moet denken.
Zij moeten namelijk een product bouwen op het platform. De consument is alleen afnemer en merkt waarschijnlijk niet eens op welk platform het product draait.
Inmiddels staat er ruim 300 projecten te trappelen om op Kusama live te mogen gaan, terwijl Cardano nog steeds bezig is met smart contracts. Denk dat het wel goed komt met de adoptie bij Polkadot
Vergeet niet dat Polkadot in veel zaken een verlengde van Ethereum zal gaan worden, waar Cardano echt vanaf 0 moet beginnen met het aantrekken van ontwikkelaars. Het verschil in "userbase" tussen Cardano en Polkadot is op dit moment al erg groot en zal alleen maar groter worden (omdat Cardano nog lang niet live is). Had een paar dagen geleden wat grafiekjes gepost daarover.
[
Voor 9% gewijzigd door
Mooody op 27-04-2021 20:51
]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.