[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.206 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:01:
ROSE/BTC kan interessant zijn als ik kijk met Heikin-Ashi.

Wat denk jij @0108daniel met jouw manier van kijken naar grafiekjes? :*)
Heb er een naar gekeken.
Ikzelf ben telaat met instappen, dit had ik afgelopen nacht kunnen doen toen de RSI ook laag stond.
Op dit moment zit de koers tegen een weerstand aan, maar is wel in een uptrend.
Volume gaat opzich wel en de bitcoin ook.
Je zou een gokje kunnen wagen en een verkooporder op 300 kunnen zetten :)
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:24
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 19:35:
[...]

Hm... Zelfde wallet ook op de PC toevallig? Daar ff kijken?

Je hebt ook geen transaction ID zeker. Je kan in de bscexplorer even kijken of er een transaction pending is voor je walletadres?
Trust wallet verwijderen en terug installeren heeft het opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
freshprince schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:07:
Ik weet niet waarom er over het algemeen zo een negatief sentiment hangt rond Cardano hier.
Is dit enkel omdat ze nog niets praktisch hebben (smart contracts)? Of is er hier ook nog een andere reden voor?

Als je kijkt naar het doel vind ik de use case best toch wel uniek in de crypto.
Denkt dat het sentiment tegen cardano wel mee valt. Afgelopen 12 maanden behoorlijke boost meegemaakt.
Die afrikadeal die ze voor elkaar hebben weten te
krijgen is razendknap.

Ada vet zil holo enj

Heerlijke alt muntjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30
Ik weet niet waarom er over het algemeen zo een negatief sentiment hangt rond Cardano hier.
Is dit enkel omdat ze nog niets praktisch hebben (smart contracts)? Of is er hier ook nog een andere reden voor?

Als je kijkt naar het doel vind ik de use case best toch wel uniek in de crypto.
Ik denk omdat de meesten zijn ingestapt sinds ADA 1usd waard is en er sindsdien geen echte actie meer is geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Misschien omdat Charles zo'n blaaskaak is die doet alsof hij alles heeft uitgevonden? Misschien omdat hij een video maakt over elke scheet die hij laat? Hij is er bij Ethereum uitgetrapt, omdat hij daar ook al vervelend was.

Ondanks Charles denk ik dat Cardano best een leuke toekomst zal hebben. Ik denk alleen dat er nu betere investeringen zijn te doen bij vergelijkbare projecten die veel verder zijn (ik noem een Ethereum, ik noem een Polkadot). De kans is groot dat je nog prima op tijd bent om wat geld naar Cardano te gooien op den duur.....

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10:39
DaWayne schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:57:
[...]

1 woord voor, STFU. (Top 50 coins only vanaf nu)
Er moet echt een ban komen op het benoemen van de nieuwe safemoon (alles), de nieuwe bnb (Cro/kcs), de nieuwe happy (wat is überhaupt de deal daarmee).
Dat en alcoholische versnaperingen kosten regelmatig teveel sats. Foei.
Maar waarom niet een eigen topic voor ons? Er is een groeiende groep die ook in deze tokens stapt.

De mods kunnen op zijn minst een test doen. Als het niet bevalt, dan weer een slotje erop.

[ Voor 8% gewijzigd door _Gast_ op 27-04-2021 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Hebben jullie al polk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
_Gast_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:36:
[...]

Maar waarom niet een eigen topic voor ons? Er is een groeiende groep die ook in deze tokens stapt.
Je kunt toch een topic maken, wat houdt je tegen?

Persoonlijk hou ik het liever in 1 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Mooody schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:32:
[...]

Misschien omdat Charles zo'n blaaskaak is die doet alsof hij alles heeft uitgevonden? Misschien omdat hij een video maakt over elke scheet die hij laat? Hij is er bij Ethereum uitgetrapt, omdat hij daar ook al vervelend was.

Ondanks Charles denk ik dat Cardano best een leuke toekomst zal hebben. Ik denk alleen dat er nu betere investeringen zijn te doen bij vergelijkbare projecten die veel verder zijn (ik noem een Ethereum, ik noem een Polkadot). De kans is groot dat je nog prima op tijd bent om wat geld naar Cardano te gooien op den duur.....
Je kan er imo juist beter nu inspringen dan voordat het echt gaat stijgen, iets wat lang stabiel is heeft zeer goede support, daar moet op gebouwd worden. voorbeeld Doge: die was ook wekenlang stabiel, mede dankzij support. Mijn pf ada is 15% die is nu lekker aan het staken voor 90 dagen bij Binance 8)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 16:47
Wat is polk?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Nopheros schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:37:
[...]

Je kunt toch een topic maken, wat houdt je tegen?

Persoonlijk hoe ik het liever in 1 topic.
Nee volgens mij moet je voor een soortgelijke topic een mod raadplegen. (En het is dus al meerdere malen afgewezen, zie feedback topic)

[ Voor 9% gewijzigd door _Gast_ op 27-04-2021 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hou-m-nat
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 17:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Mooody schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:32:
[...]

Polkadot vind ik ook echt knap maar daarbij vraag ik mij af of dit qwa investeringen alleen bij de "nerds" zal blijven.
Ik heb de 2 al goed naast elkaar gelegd en qwa algemene adoptie heb ik meer vertrouwen in ADA.
Ik heb de indruk dat DOT niet ver genoeg buiten de lijnen denkt als het op adoptie/user friendlyness aankomt.

Heb ze beide in de hodl pot (50% en 30%) dus w/e :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Polkamarkets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:37:
[...]

Je kan er imo juist beter nu inspringen dan voordat het echt gaat stijgen, iets wat lang stabiel is heeft zeer goede support, daar moet op gebouwd worden. voorbeeld Doge: die was ook wekenlang stabiel, mede dankzij support. Mijn pf ada is 15% die is nu lekker aan het staken voor 90 dagen bij Binance 8)
Ik had 100k tokens in stake destijds in testnet (toen nog tegen 15%), maar ben het vertrouwen een beetje verloren in Cardano. Heb toen alles verkocht voor Polkadot en Kusama en geen spijt van gehad. (ik had een flufje kunnen houden, maar ik doe niet aan flufjes :P)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ik heb een flufje dot en een snuifje pols

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

freshprince schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:38:
[...]

Polkadot vind ik ook echt knap maar daarbij vraag ik mij af of dit qwa investeringen alleen bij de "nerds" zal blijven.
Ik heb de 2 al goed naast elkaar gelegd en qwa algemene adoptie heb ik meer vertrouwen in ADA.
Ik heb de indruk dat DOT niet ver genoeg buiten de lijnen denkt als het op adoptie/user friendlyness aankomt.

Heb ze beide in de hodl pot (50% en 30%) dus w/e :D
Jij denkt vanuit de consument, terwijl je vanuit de ontwikkelaar moet denken. Zij moeten namelijk een product bouwen op het platform. De consument is alleen afnemer en merkt waarschijnlijk niet eens op welk platform het product draait.

Inmiddels staat er ruim 300 projecten te trappelen om op Kusama live te mogen gaan, terwijl Cardano nog steeds bezig is met smart contracts. Denk dat het wel goed komt met de adoptie bij Polkadot ;)

Vergeet niet dat Polkadot in veel zaken een verlengde van Ethereum zal gaan worden, waar Cardano echt vanaf 0 moet beginnen met het aantrekken van ontwikkelaars. Het verschil in "userbase" tussen Cardano en Polkadot is op dit moment al erg groot en zal alleen maar groter worden (omdat Cardano nog lang niet live is). Had een paar dagen geleden wat grafiekjes gepost daarover.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 27-04-2021 20:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De mods kunnen op zijn minst een test doen. Als het niet bevalt, dan weer een slotje erop.
Je hebt al best vaak om zo'n topic gerekestreerd bij de modjes.

Maak zo'n topic aan zou ik zeggen. Wat houdt je tegen? Even een degelijke openingspost over BSC en pancakeswap, voilà.

Is er veel animo voor; moet het goedkomen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
https://poocoin.app/token...aae4580057187923aec331227

Haha, ik denk dat er redelijk wat bagholders zijn :D.
Wat was me dit voor een 33 cent per token fake launch 8)7

edit: idd 3 cent...

[ Voor 5% gewijzigd door freshprince op 27-04-2021 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
freshprince schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:49:

33 cent? 3 cent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:37

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:49:
[...]

Maak zo'n topic aan zou ik zeggen. Wat houdt je tegen? Even een degelijke openingspost over BSC en pancakeswap, voilà.

En Cumrocket niet te vergeten...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:49:
[...]

Gaat het dan eindelijk gebeuren?? *O* *O*

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/c69d97485b5dbf29b4bf0f6a511802e0/tenor.gif

Acties:
  • +29 Henk 'm!

Verwijderd

@_Gast_

Ik wil zelfs die openingspost voor je opzetten en hem opgemaakt en al sturen in PB.

Een topic starten doe ik niet.

Hoef je geen fuck te doen alleen die openingspost knippen en plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11
Blockfi lijkt opeens een stukje minder interessant vanaf 1 mei: https://twitter.com/BlockFi/status/1386797049014849537

0.0-0.5 BTC: 5%
0.5-20 BTC: 2%
>20BTC: 0.5%

Iemand toevallig een overzichtje paraat van alternatieven?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:52:
@_Gast_

Ik wil zelfs die openingspost voor je opzetten en hem opgemaakt en al sturen in PB.

Deze post verdient minstens 20 duimpjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:04
@_Gast_

Taking one for the team. :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
@_Gast_

Nu moet je het wel doen man... 🤣
Als je nu niet gaat starten dan krijg je wellicht zelfs een ban hahahha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mooody schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:46:
[...]

Jij denkt vanuit de consument, terwijl je vanuit de ontwikkelaar moet denken. Zij moeten namelijk een product bouwen op het platform. De consument is alleen afnemer en merkt waarschijnlijk niet eens op welk platform het product draait.

Inmiddels staat er ruim 300 projecten te trappelen om op Kusama live te mogen gaan, terwijl Cardano nog steeds bezig is met smart contracts. Denk dat het wel goed komt met de adoptie bij Polkadot ;)
Idd, en hier staat Cardano ook nog eens op achterstand doordat smart contracts bij hen moeten worden ontwikkeld in Haskell. Dit is een taal die de meeste ontwikkelaars zich niet eigen zijn en dus nog moeten leren, en het is echt een andere manier van ontwikkelen (functional programming). Pas later zul je ook kunnen ontwikkelen m.b.v. "traditionele" talen.

Ik hodl ADA en DOT en zij maken beide een substantieel deel uit van mijn pf. Bewuste risicospreiding en daarnaast geloof ik dat er ruimte is voor beide platformen. Mijn DOT positie is wat kleiner dan mijn ADA positie, dus ik zal DOT eerst nog wat uitbreiden en daarna wellicht ADA weer.

Ik denk iig dat we nog wel wat kunnen verwachten van beide platformen :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-09 22:31
catchingfire schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:54:
Blockfi lijkt opeens een stukje minder interessant vanaf 1 mei: https://twitter.com/BlockFi/status/1386797049014849537

0.0-0.5 BTC: 5%
0.5-20 BTC: 2%
>20BTC: 0.5%

Iemand toevallig een overzichtje paraat van alternatieven?
Ik zou hier een kijkje nemen
Stablecoins staken?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
[...]

Dit soort discussies aub in het feedback topic voeren, niet hier.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
Het zal mij benieuwen of NEO zijn oude ATH nog aantikt deze run. Je zou toch denken dat het niet bijna anders kan gezien de rest van de munten en de launch van Mainnet 3.0 in september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:38
Ben ik de enige die denkt dat BTC dadelijk weer in elkaar zakt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

iceblack24 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:17:
Ja.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Geertwa schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:13:
Het zal mij benieuwen of NEO zijn oude ATH nog aantikt deze run. Je zou toch denken dat het niet bijna anders kan gezien de rest van de munten en de launch van Mainnet 3.0 in september.
Ik heb ook wat NEO staan omdat ik verwacht dat die nog wat gaat doen. En van zijn broertje ONT ook, als ONT nog naar zijn vorige ATH (0,0012 sats) vs BTC gaat, dan zou dat een megaprestatie zijn, dat is x38. Gaat vast wel lukken :9

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

jzoin2 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:30:
[...]

Denkt dat het sentiment tegen cardano wel mee valt. Afgelopen 12 maanden behoorlijke boost meegemaakt.
Die afrikadeal die ze voor elkaar hebben weten te
krijgen is razendknap.

Ada vet zil holo enj

Heerlijke alt muntjes
Leuke PF en redelijk vergelijkbaar. Hier Ada, Vet, Hot, Chz, Eth & Btc.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Derop en derover ja.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b3pyAWzqrVLH2DMXtoQYv1KhfJ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zxUsSdts23icPn9PR2j2KRVu.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Morgenochtend stap ik sowieso weer uit om dan donderdagavond weer in te stappen. Dus ik hou nog even vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Taro schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:21:
[...]

Morgenochtend stap ik sowieso weer uit om dan donderdagavond weer in te stappen. Dus ik hou nog even vol.
Why?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nee, ik zie dit vaker voorbijkomen. Heb net zelf vanwege dat feit van een coin de helft verkocht om er hopelijk binnenkort voor hetzelfde bedrag er iets meer terug te kopen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bananeman schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:05:
[...]

Idd, en hier staat Cardano ook nog eens op achterstand doordat smart contracts bij hen moeten worden ontwikkeld in Haskell. Dit is een taal die de meeste ontwikkelaars zich niet eigen zijn en dus nog moeten leren, en het is echt een andere manier van ontwikkelen (functional programming). Pas later zul je ook kunnen ontwikkelen m.b.v. "traditionele" talen.

Ik hodl ADA en DOT en zij maken beide een substantieel deel uit van mijn pf. Bewuste risicospreiding en daarnaast geloof ik dat er ruimte is voor beide platformen. Mijn DOT positie is wat kleiner dan mijn ADA positie, dus ik zal DOT eerst nog wat uitbreiden en daarna wellicht ADA weer.

Wij hebben bijna hetzelfde portfolio! Ik heb ook veel vertrouwen in ADA en DOT. Niet om op korte termijn veel mee te verdienen maar meer voor de lange termijn. Ik ben zelf redelijk nieuw met crypto's. Ben in februari ingestapt en afgelopen 2 weken mijn eerste echte dip meegemaakt. Zelf zat ik in lichte paniek en heb niets gedaan. Achteraf had ik zondag toch nog even DOT bij kunnen kopen maar ach. Zodoende leert men. Ben er nu ook achter dat je crypto's niet even in een weekje leert. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dat heb ik de afgelopen weken al een paar keer gedaan. Woensdagochtend uitstappen en donderdagavond instappen, pakt doorgaans goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Bananeman schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:05:
Vooral van Kusama de komende maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Taro schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:26:
[...]

Dat heb ik de afgelopen weken al een paar keer gedaan. Woensdagochtend uitstappen en donderdagavond instappen, pakt doorgaans goed uit.
Ik snap het, ik wacht misschien even op dat kwartaal verslag van Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:27
freshprince schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:49:

edit: idd 3 cent...
Ik wil best nog ff bagholder zijn als die dingen tzt gewoon ruim boven die $20,- uitkomen.
gekocht voor gemiddeld net onder de $4,- trouwens.
Als je Binance in je hoek hebt staan, wat kan er dan nog fout gaan :P

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:26:
[...]

Wij hebben bijna hetzelfde portfolio! Ik heb ook veel vertrouwen in ADA en DOT. Niet om op korte termijn veel mee te verdienen maar meer voor de lange termijn. Ik ben zelf redelijk nieuw met crypto's. Ben in februari ingestapt en afgelopen 2 weken mijn eerste echte dip meegemaakt. Zelf zat ik in lichte paniek en heb niets gedaan. Achteraf had ik zondag toch nog even DOT bij kunnen kopen maar ach. Zodoende leert men. Ben er nu ook achter dat je crypto's niet even in een weekje leert. :P
Vergeet je dotjes niet te staken op Kraken tegen 12%. De jaarlijkse inflatie is +/- 10%, dus staken is eigenlijk een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Nnoitra schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:31:
[...]

Ik wil best nog ff bagholder zijn als die dingen tzt gewoon ruim boven die $20,- uitkomen.
gekocht voor gemiddeld net onder de $4,- trouwens.
Als je Binance in je hoek hebt staan, wat kan er dan nog fout gaan :P
Bijv dat binance precies hetzelfde gaan doen als de makers van Fine van plan zijn _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Nopheros schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:32:
[...]

Bijv dat binance precies hetzelfde gaan doen als de makers van Fair van plan zijn _O-
Leg de grap eens uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
@_Gast_

Is zonde van de moeite. Check even de feedback topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:26:
[...]

Wij hebben bijna hetzelfde portfolio! Ik heb ook veel vertrouwen in ADA en DOT. Niet om op korte termijn veel mee te verdienen maar meer voor de lange termijn.
Idd, langetermijnhodl. Moet wel zeggen dat ik met ADA hodlen tot dusver niet veel ben opgeschoten, heb grotendeels lager ingekocht dan de laatste dip maar per saldo had ik beter ff mijn geld in andere coins kunnen steken, daar winst mee kunnen maken en dan in de dip ADA kopen. Maar da's makkelijk achteraf lullen :)
Mooody schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:28:
[...]

Vooral van Kusama de komende maanden :)
Yep. Ook nog bijgekocht in de dip, dus laat maar komen :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooody schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:32:
[...]

Vergeet je dotjes niet te staken op Kraken tegen 12%. De jaarlijkse inflatie is +/- 10%, dus staken is eigenlijk een must.
Dat is staken op een Exchange toch? Is dat niet risicovol? Althans mij is geleerd Not your keys, not your crypto, dus ik haal altijd mijn tokens naar mijn wallets eigenlijk. Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

_Gast_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:35:
[...]

Ik zie dat je daar zegt:
_Gast_ schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:14:Alleen wel even een reminder: De meeste investeerders in Bitcoin gaan geld verliezen. Het is niet zo clean als het lijkt.
Ik ben wel benieuwd.
Gaan we _Gast dan echt een keer inhoudelijk over Bitcoin horen praten?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MA67fIosibJ_YDk8Zb6GT2FffKE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l91YUgP6YI4VLw4LbxOqLZQF.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/INlmsGF0Jlu4Sdg07B7tdXdjEqY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T7HInyFdowlh2D58HzhlqTac.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 226% gewijzigd door A87 op 27-04-2021 21:47 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:40:
[...]

Dat is staken op een Exchange toch? Is dat niet risicovol? Althans mij is geleerd Not your keys, not your crypto, dus ik haal altijd mijn tokens naar mijn wallets eigenlijk. Of zie ik dat verkeerd?
In de basis heb je gelijk. Maar soms moet je partijen ook durven te vertrouwen om het wereldje te kunnen verkennen :)

Je kan overigens ook rechtstreeks op het Polkadot-netwerk staken, wanneer je de coins in je Ledger hebt. Dat zou voor jou dan de beste oplossing zijn. Zeker als je van plan ze langer te houden, is staken een must.

Je kan ze binnenkort ook uitlenen aan projecten die een parachain willen bemachingen (crowdloan), daar wordt je dan vrij aardig voor beloond.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 27-04-2021 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Wat heeft dat te maken met "wat de makers van fair van plan zijn" ;)

Maar goed, vooralsnog is het afwachten wat en hoe Binance z'n NFT dingen gaat doen.
Time will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Aarebe1 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:41:
[...]

Ik zie dat je daar zegt:

[...]

Ik ben wel benieuwd.
Hahaha het is heel simpel. Jouw Bitcoin winst wordt door anderen opgehoest.

Ze doen het voorkomen alsof mensen alleen geld verliezen bij casino coins. Daarom haalde ik Bitcoin erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 16:17
Als de beer niet tegen die tijd om de hoek komt kijken dan zou dat zomaar kunnen. Maar september duurt nog een eeuwigheid in crypto tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
Aarebe1 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:41:
[...]

Ik zie dat je daar zegt:

[...]

Ik ben wel benieuwd.
Nee dus _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Nnoitra schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:45:
[...]

Wat heeft dat te maken met "wat de makers van fair van plan zijn" ;)

Maar goed, vooralsnog is het afwachten wat en hoe Binance z'n NFT dingen gaat doen.
Time will tell.
Fair had natuurlijk Fine/Refinable moeten zijn, dacht dat je het daar over had? Mijn fout.

Daarnaast, beiden willen dus nu een marketplace voor NTFs gaan maken. Als reactie op jouw tekst, wat kan er verkeerd gaan, dat Binance dus vandaag een twitter bericht plaatst hetzelfde te gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooody schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:45:
[...]

In de basis heb je gelijk. Maar soms moet je partijen ook durven te vertrouwen om het wereldje te kunnen verkennen :)

Je kan overigens ook rechtstreeks op het Polkadot-netwerk staken, wanneer je de coins in je Ledger hebt. Dat zou voor jou dan de beste oplossing zijn. Zeker als je van plan ze langer te houden, is staken een must.

Je kan ze binnenkort ook uitlenen aan projecten die een parachain willen bemachingen (crowdloan), daar wordt je dan vrij aardig voor beloond.
Thanks voor de tip. Ik ga me daar in verdiepen! Ik heb inderdaad een Ledger. Maar ik heb geen 200 DOT tokens.
https://support.polkadot....ake-nominate-on-polkadot-

Dus eigenlijk moet ik flink bijkopen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

_Gast_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:35:
[...]

Feedback gegeven.

Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Nopheros schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:49:
[...]

Fair had natuurlijk Fine/Refinable moeten zijn, dacht dat je het daar over had? Mijn fout.

Daarnaast, beiden willen dus nu een marketplace voor NTFs gaan maken. Als reactie op jouw tekst, wat kan er verkeerd gaan, dat Binance dus vandaag een twitter bericht plaatst hetzelfde te gaan doen.
Vandaar dat subtiele knipoogje naar, wat later bleek, je typo ;)

Dat Binance ook een NFT ding doet, hoeft an sich geen slecht nieuws te zijn.
Sowieso is het lastig oordelen zonder ook maar iets te weten over wat en hoe Binance dat van plan is te doen.
Daarom: time will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:53:
[...]

Feedback gegeven.

Fingers crossed.
Thanks. Even afwachten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
ik denk juist dat die nog even door stijgt. Waaromd enk je dat?

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Cunt- en poocoin, 69 & 420-memes, Doge into space,... wat voor tienjarige giecheltrutten houden zich hier mee bezig zeg? |:(

[ Voor 4% gewijzigd door TomTorquay op 27-04-2021 22:01 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:24
Iets wat ik hier niet vaak voorbij zie komen, wat is jullie mening/positie over XMR? Is eigenlijk de enige waar ik relatief zeker ben over de groei gezien het gebruik in de darknet markets. Tot nu toe ook aardig gegroeid in mijn PF.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

TomTorquay schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 22:00:
[...]

Cunt- en poocoin, 69 & 420-memes, Doge into space,... wat voor tienjarige giecheltrutten houden zich hier mee bezig zeg? |:(
[YouTube: I CREATED A TOKEN (BUY MOONCUNT!)]

8:00 8)7 8)7 8)7 8)7 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ >:)

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 27-04-2021 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
TomTorquay schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 22:00:
[...]

Door wat voor 12-jarigen wordt dit wereldje gefrequenteerd? Cunt- en poocoin, 69 & 420-memes, Doge into space,... wat voor giecheltrutten houden zich hier mee bezig zeg? |:(
Van die giecheltrutten die doorhebben dat ze, zonder consequenties, binnen een paar dagen en soms zelfs een paar uur gewoon een paar tot tientallen BNB's kunnen binnenharken om vervolgens datzelfde trucje een paar dagen later te herhalen..
En die andere giecheltrutten zien groene dildo's icm met geinige namen en dan gaat het verstand op 0 om vervolgens met lege handen te staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik heb Jaapio een duim like gegeven in het feedback topic. Misschien heeft dat wat invloed op de keuze van Taro en .oisyn...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik moet hiervan ook lachen en wenen tegelijk. Wie zijn die idioten die hier geld naar gooien? _O- |:(
Ik kan het de uitvinders van dergelijke coins eigenlijk nauwelijks kwalijk nemen dat ze er geld mee verdienen, dit wereldje is echt compleet doorgeslagen. 1000 red flags en toch blijft het geld toestromen 7(8)7

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
** Toelichting ontbreekt **

[ Voor 79% gewijzigd door Taro op 28-04-2021 09:41 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Waarom?

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 28-04-2021 09:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

TomTorquay schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 22:11:
[...]

Ik moet hiervan ook lachen en wenen tegelijk. Wie zijn die idioten die hier geld naar gooien? _O- |:(
Ik kan het de uitvinders van dergelijke coins eigenlijk nauwelijks kwalijk nemen dat ze er geld mee verdienen, dit wereldje is echt compleet doorgeslagen. 1000 red flags en toch blijft het geld toestromen 7(8)7
Kun je nagaan hoeveel geld er geprint is en hoe bullish dit is voor btc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 19:19
_Gast_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:45:
[...]

Hahaha het is heel simpel. Jouw Bitcoin winst wordt door anderen opgehoest.
Zo werken letterlijk alle crypto's.

Sterker nog, zo werken alle assets.

Overigens heb je wel gelijk, heel veel mensen verliezen er op. Toch denk ik dat de Bitcoin hodl game makkelijker te volbrengen is dan het outperformen van daytraders op shitcoins.

[ Voor 35% gewijzigd door Richh op 27-04-2021 22:31 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Een supermaan buiten, 100 euro in de staatsloterij......
Alles komt in 3en dus
MOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oOo :)F :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12:34
Weet iemand waarom Matic (Polygon) zo extreem stijgt de laatste tijd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Mr.P!nk schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 22:33:
Weet iemand waarom Matic (Polygon) zo extreem stijgt de laatste tijd?
Niet gemerkt dat ETH is losgekomen van BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12:34
Mooody schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 22:34:
[...]

Niet gemerkt dat ETH is losgekomen van BTC?
Goeie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
** Toelichting ontbreekt **

[ Voor 83% gewijzigd door Taro op 28-04-2021 09:46 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Scaling is nodig totdat 2.0 er is. Matic, xDAI, rollups, channels, zkSNARKs etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 19:19
TomTorquay schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 22:11:
[...]

Mwah, ik vind het wel mooi. Ze doen in ieder geval niet meer alsof ze met Blockchain de wereld gaan overnemen met speciale magische chipmachines :) ze schermen niet meer met een product wat nooit af komt en/of marketen zich een lazerus met announcements van een announcement van een partnership.

Dergelijke namen geven net als DOGE gewoon toe dat ze er zijn voor de meme.

Zolang er maar genoeg mensen bereid zijn om daar aan mee te doen wordt het vanzelf een self fulfilling prophecy...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
A87 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 22:39:
[...]

zwaar overpriced, voor 777 miljard tokens
Ik lig helemaal dubbel. Briljant dit. Ik zou het zo nadoen. Behalve dat hij volgens mij 50BNB in de LP knalt, dat is me net wat te gortig :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ondertussen heeft ETH een nieuwe ATH aangetikt vandaag. Niet teveel tijd verspillen aan ruis, daar ga je spijt van krijgen.

Dan maar wat oneliners af en toe. Wellicht helpt het.
Kyumia schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 22:43:
[...]

4 uur geleden toch al? Op welke chart kijk jij?
Oh ik zag het net pas toen ik Delta opende :P

[ Voor 63% gewijzigd door Mooody op 27-04-2021 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
Mooody schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 22:41:
Ondertussen heeft ETH een nieuwe ATH aangetikt vandaag. Niet teveel tijd verspillen aan ruis, daar ga je spijt van krijgen.

4 uur geleden toch al? Op welke chart kijk jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Mooody schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 22:41:

ik zit ook niet voor niks in Eth met pf ~45% terwijl BTC ~25% is :D

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
@_Gast_ Wat zeg jij ervan? Mooncunt?

https://poocoin.app/token...4a6b97432b04ddb5ffcf98331

Heeft potentie, ik ga voor de hodl

-- YouTube: I BURNED $6.3 TRILLION DOLLARS OF CRYPTO!! (and why you should buy w... _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door Gelukszoekr op 27-04-2021 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:47

Chaes

#HODL

Kol Nedra schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 22:44:
[...]

ik zit ook niet voor niks in Eth met pf ~45% terwijl BTC ~25% is :D
Hier ETH ook 45%, maar dan geen BTC :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Richh schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 22:30:
[...]

Zo werken letterlijk alle crypto's.

Sterker nog, zo werken alle assets.

Overigens heb je wel gelijk, heel veel mensen verliezen er op. Toch denk ik dat de Bitcoin hodl game makkelijker te volbrengen is dan het outperformen van daytraders op shitcoins.
Kan kloppen, maar ook de hold game is riskant en brengt verliezers. De winst van al die holders moet ergens vandaan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
https://charts.bogged.fin...581a7F78F57ceE1E65736Be1D

HappyCoin gaat eindelijk een dip maken? *O*
Koop ik weer wat bij d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
Ik kan mijn ogen niet geloven. Jullie zijn eindelijk bekeerd. :D

En CUNT is vertrokken! Dikke groene kaars door Tweakers

[ Voor 31% gewijzigd door _Gast_ op 27-04-2021 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Die CUNT heeft een youtuber die wel aangenaam is met veel volgers enz.
Is nog vroeg. Dus ik zie het eigenlijk wel positief in voor een paar weekjes.
Een safemoon zal het niet worden maar een x4 zou mooi zijn.
En een / 4 is ook ok. Dan blijf ik maar BAGholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
_Gast_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 23:17:
Ik kan mijn ogen niet geloven. Jullie zijn eindelijk bekeerd. :D
"We" lanchen om de absurditeit. Het is een kwestie van tijd voor het hele zooitje in elkaar dondert. Maar dat wil jij nog niet geloven denk ik ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 23:17:
Dit is zoveel potentie, mijn brein kan het niet meer aan.

Ik ben te onvolwassen voor deze markt.
Ik moet me ook aardig inhouden hoor. Wil niet dat jullie een slechte indruk van me krijgen.

Arme Taro trouwens, die mag deze zooi gaan opruimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Laatst online: 28-09 22:39
Dat pancakeswap werkt bij mij voor geen meter. Ene muntje kan ik gewoon kopen/verkopen (kleine bedragen) en de andere zeuren maar over liquiditeit warning. Dan praat ik over bv ankr kopen met 0.4 bnb, slipperage op 11%. Pak ik als voorbeeld cardano dan niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Gelukszoekr schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 23:19:
[...]

"We" lanchen om de absurditeit. Het is een kwestie van tijd voor het hele zooitje in elkaar dondert. Maar dat wil jij nog niet geloven denk ik ;)
Hahaha voorlopig in het groen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
bukkum schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 23:20:
Dat pancakeswap werkt bij mij voor geen meter. Ene muntje kan ik gewoon kopen/verkopen (kleine bedragen) en de andere zeuren maar over liquiditeit warning. Dan praat ik over bv ankr kopen met 0.4 bnb, slipperage op 11%. Pak ik als voorbeeld cardano dan niks aan de hand.
Ja, kan ook met die V1 & V2 toestanden te maken hebben. En wat 99 of 11 achter plaatsen.
Met ronde cijfers lukt het niet goed.
Pagina: 1 ... 103 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!