Afgezien van Happy ben ik zelf helemaal uit die BSC ongein. Paar dagen lol gehad, maar de laatste posities knalde het vrijwel meteen onderuit nadat ik PCS tevoorschijn heb kunnen toveren.
BSC chain retetraaaag.
Wanneer komt er eens een chain die daar allemaal geen last van heeft...
Verwijderd
KuChain.freshprince schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:43:
BSC chain retetraaaag.
Dikke tech.

Mijn ERC20 token is sinds de ochtend nog bezig.freshprince schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:43:
BSC chain retetraaaag.
Nooit meer voor mij
Ook de enige die ik gehaald heb inderdaad. Verwacht er niet mee in lambo-land te komen. Maar de persoon erachter lijkt me wel integer en het concept vind ik wel mooi. (Heb er niet al te veel in gestopt uiteraard, maar heb blijkbaar wel 10 cijfers voor de komma.merauder schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:43:
Afgezien van Happy ben ik zelf helemaal uit die BSC ongein. Paar dagen lol gehad, maar de laatste posities knalde het vrijwel meteen onderuit nadat ik PCS tevoorschijn heb kunnen toveren.

Verwijderd
Ah, VeChain heeft ook weer een nieuwe afslag op de roadmap gevonden om muntjes te slijten zie ik.
Blijft mooi hoe het allemaal werkt, snufje NFT, beetje chips en een duplo lego robot...
Bam. Mass adoption baby.
Dikke tech.
Hoezo traag? Mijn withdraw transactie om 15:42 was er in 4 minuten door.freshprince schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:43:
BSC chain retetraaaag.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Die Pannekoekenzut zou de toekomst van fintech zijn?
lol
lol
Sinds die FINE listing hé.Nnoitra schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:48:
[...]
Hoezo traag? Mijn withdraw transactie om 15:42 was er in 4 minuten door.
BSC kan het niet aan!

Zegt niks. Met hoeveel gas?Nnoitra schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:48:
[...]
https://opensea.io/seaart
Zo, dit was voldoende amusement voor vandaag. Ik trek me terug onder mijn brug.
0.1 BNB winst baby!
0.1 BNB winst baby!
[ Voor 12% gewijzigd door freshprince op 27-04-2021 16:52 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
De blocks van bsc zijn elke 3 seconden. 4 Minuten is dus retetraag, met dank aan de shitcoins. Misschien moeten ze van ethereum leren en de fees verhogenNnoitra schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:48:
[...]
Crypto! Transactions at the speed of light! Binnekort zal ik hier net als jaapio ook dikke tech moeten gaan roepen
Market cap =\= hoeveelheid geld in omloopVerwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:42:
[...]
Gezonde marktwerking inderdaad.
Vanuit thin air in seconden ineens bijna 4 miljard USD getoverd.
De FED en ECB kunnen hier nog wat van leren.
Verwijderd
Jongens ik vind het allemaal heerlijk om te volgen dit, en ik hoop dat jullie er een mooie duit aan overhouden.
Maar, als je nu gewoon even je hersenen kalibreert naar een ietwat nuchter punt en van een afstandje de situatie overziet...
Dan kunnen we toch concluderen dat dit nergens, maar dan ook echt helemaal nergens meer over gaat?
Niet om salty te zijn of te misgunnen of wat dan ook...
Maar gewoon het feit dat mensen 2 Binance muntjes van bijna 600 dollar per stuk stukgooien met hoge slippage op een vastlopende gecentraliseerde smart chain bij een site die pancakeswap heet...
Had me dit eind 2017 verteld en ik zou zweren dat je 69 uur wakker was op een coctail van amfetamine, GHB en LSD.
Maar, als je nu gewoon even je hersenen kalibreert naar een ietwat nuchter punt en van een afstandje de situatie overziet...
Dan kunnen we toch concluderen dat dit nergens, maar dan ook echt helemaal nergens meer over gaat?
Maar gewoon het feit dat mensen 2 Binance muntjes van bijna 600 dollar per stuk stukgooien met hoge slippage op een vastlopende gecentraliseerde smart chain bij een site die pancakeswap heet...
Had me dit eind 2017 verteld en ik zou zweren dat je 69 uur wakker was op een coctail van amfetamine, GHB en LSD.
Bij VET gaan we nu maar naar liefst 5 planeten, als ik het plaatje mag geloven.Luca schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:02:
[...]
Ah shit dachten we eindelijk af te zijn van de NFT hype, komen ze weer met eNFT's.
[ Voor 5% gewijzigd door __Tripps__ op 27-04-2021 17:05 ]
Met dank aan safemoon en consoorten.knakworst schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:53:
[...]
De blocks van bsc zijn elke 3 seconden. 4 Minuten is dus retetraag, met dank aan de shitcoins. Misschien moeten ze van ethereum leren en de fees verhogen
/f/image/KeMs08r5rlbhmODQizHoEfty.png?f=fotoalbum_large)
Ik denk, Jaapio, dat de gemiddelde trader in dit soort muntjes de wat jongere generatie vertegenwoordigt. Persoonlijk zit ik er niet zo op te wachten, maar de afgelopen maand(en?) merk ik dat ik wat dat betreft in de minderheid ben. Het vliegt wel weer over!Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:03:
Jongens ik vind het allemaal heerlijk om te volgen dit, en ik hoop dat jullie er een mooie duit aan overhouden.
poocoin laat bij mij inmiddels ook niet meer echter heb ik pancakeswap nog openstaan en ik krijg steeds meer fine voor $100 bnb, inmiddels bijna 50 stuks.
Fine= instant rekt. Doe het niet.
Verwijderd
Haha misschien, maar maakt verder ook niet uit. Ik vind het gewoon fascinerend hoe het zover heeft kunnen komen in een vrij korte periode.Snikkeldrijer schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:16:
[...]
Ik denk, Jaapio, dat de gemiddelde trader in dit soort muntjes de wat jongere generatie vertegenwoordigt. Persoonlijk zit ik er niet zo op te wachten, maar de afgelopen maand(en?) merk ik dat ik wat dat betreft in de minderheid ben. Het vliegt wel weer over!
En laten we eerlijk zijn; als Ethereum 2.0 succesvol weet te launchen en de fee's daarmee laag kan houden + op kan schalen naar overcapaciteit van de huidige vraag...
Dan is Ethereum een pareltje van diamanten goud, ingelegd met robijnen en overgoten met platina.
Ik heb er een paar weten te bemachtigen, tussen alle crashes door. Voel mij nu wel een beetje vies.enomiss schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:23:
Fine= instant rekt. Doe het niet.
Standaard binance shizzel; 0.000126 BNB
Withdrawal Van Binance naar metamsk adres.
Verwijderd
Ik ken dit gevoel.Fox11 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:31:
[...]
Ik heb er een paar weten te bemachtigen, tussen alle crashes door. Voel mij nu wel een beetje vies.
Een fles wodka en 3 uren douchen met scrubgel helpt.
Je kan de prijs ook zien op BSCscan.Nopheros schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:20:
poocoin laat bij mij inmiddels ook niet meer echter heb ik pancakeswap nog openstaan en ik krijg steeds meer fine voor $100 bnb, inmiddels bijna 50 stuks.
Hmm zit ik even lekker een film te Netflixen heb ik 123 berichten gemist 😂 wat nou slowchat 🤣
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Vergeleken met andere technieken nog steeds retesnel; zeker voor de $0.07 aan feeknakworst schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:53:
[...]
De blocks van bsc zijn elke 3 seconden. 4 Minuten is dus retetraag, met dank aan de shitcoins. Misschien moeten ze van ethereum leren en de fees verhogen
Zo'n uitschieter van ETH, wat was de trigger dat ie zo naar boven schiet?
En is zoiets te "voorspellen" via een TA?
Jastreamnl schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:35:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik zelf kijk altijd hoe m'n theebladeren opdrogen eigenlijk. Voor ik vegan werd bestudeerde ik de ingewanden van een kikker. Maar beide methoden zijn qua uitkomt gelijk.streamnl schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:35:
Komen nooit uit.
De FINE scam winnaars hebben even hun winst in ETH geïnvesteerd.streamnl schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:35:
Naja, ETH zat al weer even tegen haar ATH aan te hikken, dus gek was het niet. Exact de reden waarom ik het tijdens de dip gekocht heb. Maar goed, da's puur sentiment.streamnl schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:35:
Ik zag overigens ook wel wat TA die zoiets deden suggereren. Dus ja, het is te voorspellen maar onthoud wel dat TA nooit 100% accuraat is. Als er iets gebeurt in de markt, stort het zo in elkaar en mag het opnieuw beginnen.
Verwijderd
Tja diegene die 1200$ op die 150 muntjes kapot sloeg hier zit nog in de leerfase gok ik. Pancake geeft toch duidelijk aan wat je gaat krijgen. Als je dan verder geen idee hebt wat je aan het doen bent.Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:03:
Hoort er bij. Ik was gisteren ook 0.25bnb kwint aan een fuckup.
Die cocktail van je zie ik overigens wel zitten na anderhalf jaar geen festival. Waar kan ik hem bestellen en heet ie de "Jaapio"?
Nu dusstreamnl schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:15:
Kom ETH, ga voorbij de 2650
Mijn eerste ATH waar ik ook aan mee doe
enomiss schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:38:
[...]
De FINE scam winnaars hebben even hun winst in ETH geïnvesteerd.

DYORY
Marktwerking heet dat. Is echt geen nieuw fenomeen.
[ Voor 13% gewijzigd door Nnoitra op 27-04-2021 17:46 ]
Binance heeft ze niet voor niets in hun blog genoemd.Fox11 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:31:
[...]
Ik heb er een paar weten te bemachtigen, tussen alle crashes door. Voel mij nu wel een beetje vies.
Met een beetje mazzel komt de listing op Binance er ook 'gewoon'.
Met nog meer mazzel is er een link tussen $FINE en de eerder vandaag aangekondigde Binance NFT marketplace a man can dream

Eigenlijk is het net als masturberen. Op het moment is het leuk, maar als naderhand het verstand het weer overneemt zijn die BBW-vrouwen in public toch niet zo aantrekkelijk en bedenk je je dat je beter iets anders met je tijd had kunnen doen.Fox11 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:31:
[...]
Verwijderd
Tja, een scam is het niet, maar de werking van Pancakeswap maakt dit soort launches wel zuur voor de kopers.
Geen goede start voor de token, veel boze klagers etc. Wel fijn voor de IDO kopers/verkopers.
https://bscscan.com/token...aAE4580057187923aeC331227
Kijk dan naar al die transacties. Refresh een minuut later en kijk dan naar de transacties.
Mensen kopen FINE alsof je btc met korting koopt.
Kijk dan naar al die transacties. Refresh een minuut later en kijk dan naar de transacties.
Mensen kopen FINE alsof je btc met korting koopt.
De enige die een normaal antwoord geeft. Bedankt.
Vandaar mijn vraag.
Ik begrijp dat het nooit 100% accuraat is, echter zie ik aan jullie berichten dat een grafiek goed kunnen lezen, veel verschil kan maken.Luca schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:39:
Naja, ETH zat al weer even tegen haar ATH aan te hikken, dus gek was het niet. Exact de reden waarom ik het tijdens de dip gekocht heb. Maar goed, da's puur sentiment.
Ik zag overigens ook wel wat TA die zoiets deden suggereren. Dus ja, het is te voorspellen maar onthoud wel dat TA nooit 100% accuraat is. Als er iets gebeurt in de markt, stort het zo in elkaar en mag het opnieuw beginnen.
Vandaar mijn vraag.
Marktwerking anyone?Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:45:
[...]
Tja, een scam is het niet, maar de werking van Pancakeswap maakt dit soort launches wel zuur voor de kopers.
Geen goede start voor de token, veel boze klagers etc. Wel fijn voor de IDO kopers/verkopers.
Bij een nieuwe listing op Binance schieten de prijzen toch ook gigantisch omhoog om vervolgens weer gigantisch in te kakken?
Meest recente voorbeeld is, als ik me niet vergis, dat TLM geval.
Je ziet zelfs dat de prijs soms in elkaar zakt bij listing op Binance. Zag het vorige week nog, weet ff niet meer welke coin. Iedereen blij want Binance, blijkt het dat de coin 40% van haar waarde verliest.Nnoitra schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:49:
[...]
Marktwerking anyone?
Bij een nieuwe listing op Binance schieten de prijzen toch ook gigantisch omhoog om vervolgens weer gigantisch in te kakken?

Coin zal vast gestegen zijn op het nieuws van de listing?Luca schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:50:
[...]
Je ziet zelfs dat de prijs soms in elkaar zakt bij listing op Binance. Zag het vorige week nog, weet ff niet meer welke coin. Iedereen blij want Binance, blijkt het dat de coin 40% van haar waarde verliest.
Geen idee, ik weet niet eens meer welke coin het was dus laat staan datNopheros schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:51:
[...]
Coin zal vast gestegen zijn op het nieuws van de listing?
Verwijderd
Mwah, daar gaat het meestal ongeveer dubbel, dan half, dan naar normaal.Nnoitra schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:49:
[...]
Marktwerking anyone?
Hier ging het x300 en dan -80% en het gaat nog naar -99% voordat de dag voorbij is.
TLM listing was net wat anders. De eerste listing, MXC, was toen de ENIGE exchange met een zeer beperkt aantal beschikbare tokens.
Het was van te voren aangegeven dat zodra Binance listing live ging, ook de echte geminede coins vrij zouden komen. Dus de supply ging van 50.000 naar 50.000.000.000 ofzo.
Lol, hier vandaag lekkere winsten gemaakt door wat longs te openen (en sluiten) en toen deze vanwege FOMO via $FINE weer omgezet in een gelijkblijvende pf-waarde.
Echt iedere keer sla ik me weer voor mijn kop. Ik was al wantrouwend toen ik zag hoeveel Fine ik kreeg.
Lijkt wel mijn spaarrekening, eind van de dag gelijk gebleven qua waarde.
Enerverend maar wel een beetje zonde...
(Henk van Ingrid gaat weer in een hoekje zitten schamen omdat hij werd getriggerd door "de nieuwe safemoon, waarbij hij wel x26 had gedaan, deze kon ik dan nie laten lopen)
Echt iedere keer sla ik me weer voor mijn kop. Ik was al wantrouwend toen ik zag hoeveel Fine ik kreeg.
(Henk van Ingrid gaat weer in een hoekje zitten schamen omdat hij werd getriggerd door "de nieuwe safemoon, waarbij hij wel x26 had gedaan, deze kon ik dan nie laten lopen)
[ Voor 18% gewijzigd door DaWayne op 27-04-2021 17:57 ]
Verwijderd
Dat is compleet normaal. Aankondiging van listing: +50%.Luca schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:50:
[...]
Je ziet zelfs dat de prijs soms in elkaar zakt bij listing op Binance. Zag het vorige week nog, weet ff niet meer welke coin. Iedereen blij want Binance, blijkt het dat de coin 40% van haar waarde verliest.
Listing: -30/40%
De crypto wereld is heel lastig om d.m.v. TA's echt gegrond te kunnen analyseren. Althans dat vind ik, maar het kan aan mij liggen.streamnl schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:46:
De enige die een normaal antwoord geeft. Bedankt.
[...]
Ik begrijp dat het nooit 100% accuraat is, echter zie ik aan jullie berichten dat een grafiek goed kunnen lezen, veel verschil kan maken.
Vandaar mijn vraag.
Ik probeer het als amateur, maar soms zit ik er ook wel naast.
Als de 4H kaart enige indicatie is van de verwachting, op basis van de afgelopen dagen, dan zouden we vannacht rond 02:00 het ATH behalen van 2710-2720 en dan naar beneden zakken. Al zou ik als ik jullie was niet er teveel geld op inzetten
/f/image/RoB9j5jsjQB66X5k7hNcOhwN.png?f=fotoalbum_large)
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:03:
Verwijderd
Stilletjes vanuit het hoekje....: $happy is toch de nieuwe safemoonDaWayne schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:55:
Lol, hier vandaag lekkere winsten gemaakt door wat longs te openen (en sluiten) en toen deze vanwege FOMO via $FINE weer omgezet in een gelijkblijvende pf-waarde.
Ja, die Fine ben ik ook nog niet enthousiast over. Wel over mijn $Mint pepermunten, want die ging vandaag heel veel keer over de kop.
Heb van vreugde nu een deeltje geherinvesteerd in een nog kleiner en ook lief muntje, de Hamtaro.
Te schattig zo'n hamster. Dus kan niet mis.
Heb van vreugde nu een deeltje geherinvesteerd in een nog kleiner en ook lief muntje, de Hamtaro.
Te schattig zo'n hamster. Dus kan niet mis.
En boys en girls, is er nog wat nieuws gebeurd in Tweakers Cryptoland? Oh ik zie dips, oplevingen, scams, shitcoins, trage tech, icos, ATH voor ETH en Jaapio memes...niks bijzonders dus 
Wij vieren vandaag een verjaardag met de familie, zonder Cake. Die komt na 21:00. En nee Ali Baba heeft niks met Willempie te maken, alhoewel, het zijn allebei een soort van sprookjesfiguren.
Wij vieren vandaag een verjaardag met de familie, zonder Cake. Die komt na 21:00. En nee Ali Baba heeft niks met Willempie te maken, alhoewel, het zijn allebei een soort van sprookjesfiguren.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik zeg ook nergens dat het niet normaal is.Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:57:
[...]
Dat is compleet normaal. Aankondiging van listing: +50%.
Listing: -30/40%
ETH All time high
ETC heeft nog een +70% candle nodig om op zijn niveau van 10 dagen geleden te komen

ETC heeft nog een +70% candle nodig om op zijn niveau van 10 dagen geleden te komen

Hier zat natuurlijk heel wat meer marketing achter, onder andere vanuit Binance zelf.Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:55:
[...]
Mwah, daar gaat het meestal ongeveer dubbel, dan half, dan naar normaal.
Hier ging het x300 en dan -80% en het gaat nog naar -99% voordat de dag voorbij is.
Dus véél meer vraag.
Principe blijft deels hetzelfde; komt beschikbaar voor een véél groter publiekTLM listing was net wat anders. De eerste listing, MXC, was toen de ENIGE exchange met een zeer beperkt aantal beschikbare tokens.
Daar gaat het vaak fout; je kunt aangeven wat je wil maar het gros leest het niet of snapt het niet.Het was van te voren aangegeven dat zodra Binance listing live ging, ook de echte geminede coins vrij zouden komen. Dus de supply ging van 50.000 naar 50.000.000.000 ofzo.
Maar goed; ik heb er wel vertrouwen in.
Haha, die crap heb ik ook nog een plukje van. Zelfde als de postcodeloterij. Zeer kleine kans op moon, met een goededoelen-concept.Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:58:
[...]
Stilletjes vanuit het hoekje....: $happy is toch de nieuwe safemoon
Qua shitcoinerij, ik doe niet meer mee. (Tenzij FOMO

$Fine, iedereen op twitter voelt zich genaaid. En terecht.
Komt zowel door PCS als door $Fine.
PCS die de hele tijd vastloopt bij een grote lancering.
Slippage zetten op 49% (Ja dit is advies van de mods op Telegram).
Ja dan krijg je dit soort taferelen.
Ik ga voorlopig niet meer op PCS of Uniswap kopen.
Werd dat geadviseerd door de mods? 🤦🏼 Ik ben max tot elf gegaan en gestopt daarna.kx22 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:27:
HappyCoin gaat het maken, let maar op! Het concept is goed, omdat mijn aankoop met Fine niet gelukt is heb ik maar meer HappyCoin aangeschaftVerwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:58:
[...]
nothing stops this train
Henk en Ingrid zien iemand shillen op TikTok, surfen naar PCS en zetten slippage op 49%
En dan boos zijn..
Verwijderd
Mods hebben echt NOOIT slippage op 49% aangeraden. Dat zijn allemaal fake-scam-mods. Telegram zit er vol mee.kx22 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:27:
oh belangrijk nieuws: Er gaan op twitter weer fake Elon Musk tweets rond met BTC (en bnb en eth) giveaway. NIET DOEN, IS FAKE, IS EEN SCAM
Kreeg weer een berichtje van een maat die er bijna ingetrapt was. Ik heb echt nieuwe vrienden nodig.
Wat is slippage? Soort van fee waar de hoogste het eerste recht van kopen heeft?
Of daal af naar hun niveau (en wijzig je username dan evenVerwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:37:
[...]
Kreeg weer een berichtje van een maat die er bijna ingetrapt was. Ik heb echt nieuwe vrienden nodig.
Fine. Such scam. Amaze
[ Voor 18% gewijzigd door enomiss op 27-04-2021 18:41 ]
Moet zeggen dat ik elk moment van de dag wel weer een nieuwe coin voorbij zie komen die maximaal geshild wordt. En mensen blijven erin trappen.. Leuk voor de vroege instappers maar de meeste mensen worden geburned.
Maximale acceptatie van prijsveranderingenWhySoSerious schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:38:
Wat is slippage? Soort van fee waar de hoogste het eerste recht van kopen heeft?
Delta van de prijs tussen de markt (verkoper) en de koper (jij bijv.).WhySoSerious schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:38:
Bij BTC is dit gemiddeld 0,01%.
Als je de slippage op bv. 49% zet dan geef je als het ware aan dat je bereid bent 49% meer te betalen voor je tokens.WhySoSerious schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:38:
What is slippage?
Verwijderd
Over shilling gesproken. Ik heb net Jupiter gekocht. Werkende dApp chat applicatie. Soort van nutteloze use-case die in ieder geval werkt. Doe ermee wat je wilt.
Gelukkig heb ik deze hype ook weer langs me heen laten gaan. Begin steeds minder zin in een gokje te krijgen door dit soort verhalen.
Heb me bag met oracles als LINK maar vooral BAND in de dip flink vergroot. Voor het eerst eigenlijk dat ik niet met meer dan 50% in BTC zit. Voorlopig nog geen spijt van maar hopelijk blijft dat zo.
Heb me bag met oracles als LINK maar vooral BAND in de dip flink vergroot. Voor het eerst eigenlijk dat ik niet met meer dan 50% in BTC zit. Voorlopig nog geen spijt van maar hopelijk blijft dat zo.
Wat verwachten we van BTC? Daling aankomende nacht?
1 woord voor, STFU. (Top 50 coins only vanaf nu)Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:58:
[...]
Er moet echt een ban komen op het benoemen van de nieuwe safemoon (alles), de nieuwe bnb (Cro/kcs), de nieuwe happy (wat is überhaupt de deal daarmee).
Dat en alcoholische versnaperingen kosten regelmatig teveel sats. Foei.
[ Voor 31% gewijzigd door DaWayne op 27-04-2021 19:00 ]
Wordt echt tijd om shillen zonder onderbouwing te bannen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:53:
Over shilling gesproken. Ik heb net Jupiter gekocht. Werkende dApp chat applicatie. Soort van nutteloze use-case die in ieder geval werkt. Doe ermee wat je wilt.
Is Safemoon qua marketcap inmiddels al top 50?DaWayne schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:57:
[...]
1 woord voor, STFU. (Top 50 coins only vanaf nu)
Er moet echt een ban komen op het benoemen van de nieuwe safemoon (alles), de nieuwe bnb (Cro/kcs), de nieuwe happy (wat is überhaupt de deal daarmee).
Dat en alcoholische versnaperingen kosten regelmatig teveel sats. Foei.
Ik zie niet zo heel veel verschil in de topmunten en de shitcoins. Het is allemaal even onvoorspelbaar als het weer.
Als er meer kopers dan verkopers zijn dan zal de prijs een opwaartse beweging maken. Zijn er echter meer verkopers dan zal er een neergaande beweging komen. Ik verwacht een hogere prijs als de koers omhoog gaat. Kijkend naar het verleden zou je kunnen concluderen dat we in 50% van de gevallen naar beneden gaan. Of we gaan naar beneden, of omhoog.Ricardovv schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:57:
Wat verwachten we van BTC? Daling aankomende nacht?
Ik denk dat we verder naar rechts zullen bewegen. Al weet je het nooit zeker
Verwijderd
Kijk, hier kan ik wat mee. Ik denk dat ik hodl.Gelukszoekr schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 19:05:
[...]
Als er meer kopers dan verkopers zijn dan zal de prijs een opwaartse beweging maken. Zijn er echter meer verkopers dan zal er een neergaande beweging komen. Ik verwacht een hogere prijs als de koers omhoog gaat. Kijkend naar het verleden zou je kunnen concluderen dat we in 50% van de gevallen naar beneden gaan. Of we gaan naar beneden, of omhoog.
😂😂Gelukszoekr schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 19:05:
[...]
Als er meer kopers dan verkopers zijn dan zal de prijs een opwaartse beweging maken. Zijn er echter meer verkopers dan zal er een neergaande beweging komen. Ik verwacht een hogere prijs als de koers omhoog gaat. Kijkend naar het verleden zou je kunnen concluderen dat we in 50% van de gevallen naar beneden gaan. Of we gaan naar beneden, of omhoog.
Lol, you are not in of for the tech zie ik al.Fox11 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 19:02:
[...]
Is Safemoon qua marketcap inmiddels al top 50?
Ik zie niet zo heel veel verschil in de topmunten en de shitcoins. Het is allemaal even onvoorspelbaar als het weer.
Zowel qua use case (tech), als qua verhandelbaarheid(exchanges) is er wel een groot verschil.
Ook qua volatiliteit, daardoor heb ik er ook wat van meegepikt en ben ik niet 100% tegen.
Maar de gemiddelde shitcoin wordt nu al geshilled als het management überhaupt niet incognito is maar voor de camera komt.
Is "verhandelbaar" (of niet meer) via PCS en is volgens telegram de nieuwe " happy safemoon".
The thing is, deze gaan kort omhoog, en daarna weer omlaag tot vrijwel nihil. Jouw winsten zijn dus 100% de verliezen van iemand die later die shill heeft meegekregen. Geen enkel ander doel zit erachter.
Kan je van vinden wat je wilt, maar ik houd van meer eerbare manieren om geld mee te verdienen.
Tenzij de tijd ineens stilstaat, dan gaan we niet meer naar rechts.Gelukszoekr schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 19:05:
[...]
Bij PCS wil ik wat verkopen bij een munt, heb op approve klikt maar nu staat daar al een halfuur 'approving' zonder resultaat. kan er ook niet opnieuw op klikken.
Iemand dit al aan de hand gehad en een mogelijke oplossing?
@0108danielMystikal schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:31:
[...]
Vandaag weer verkocht met 23% winst. Tnx voor de tip!
Idem, thanks. Verkoop jij dit al of wacht je nog af? (hive/btc) Zie je dit als een zinvolle coin om verder te HODLen?
Verwijderd
Same!Kol Nedra schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:36:
[...]
HappyCoin gaat het maken, let maar op! Het concept is goed, omdat mijn aankoop met Fine niet gelukt is heb ik maar meer HappyCoin aangeschaft
Verwijderd
De approval moet je normaal in je wallet bevestigen. Schermpje open ergens?Skalders schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 19:18:
Bij PCS wil ik wat verkopen bij een munt, heb op approve klikt maar nu staat daar al een halfuur 'approving' zonder resultaat. kan er ook niet opnieuw op klikken.
Ik heb em al een halfuur geleden bevestigd. smartphone al herstart,..Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 19:29:
[...]
De approval moet je normaal in je wallet bevestigen. Schermpje open ergens?
We couldn't make you wait until Thursday! We're announcing our partnership with Ethiopia's Ministry of Education to create a blockchain-based national ID and attainment recording system. Rolling out to 5M students, this is the world’s largest blockchain deployment #CardanoAfrica
— Input Output Media (@IOHKMedia) 27 april 2021
Verwijderd
Hm... Zelfde wallet ook op de PC toevallig? Daar ff kijken?Skalders schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 19:31:
[...]
Ik heb em al een halfuur geleden bevestigd. smartphone al herstart,..
Je hebt ook geen transaction ID zeker. Je kan in de bscexplorer even kijken of er een transaction pending is voor je walletadres?
"Rolling out to 5M students, this is the world’s largest blockchain deployment"
Cardano lekker op de hypetrain?
ICX had bijvoorbeeld een half jaar geleden al een project dat 15m personen per jaar omvatte;
"(www.iconloop.com), South Korea’s leading blockchain technology company, today announced that Jeju Island, the country’s most popular domestic tourist destination, will use its Decentralized Identity (‘DID’) blockchain technology to provide private, secure COVID-19 contact tracing to the island’s 15 million annual visitors. "
Wel bij de les blijven Charles....
Veel hype idd. Vind het iig een beetje een anti-climax.
Had vandaag al wat ADA verkocht voor btc. De rest hodl ik voorlopig.
Had vandaag al wat ADA verkocht voor btc. De rest hodl ik voorlopig.
ROSE/BTC kan interessant zijn als ik kijk met Heikin-Ashi.
Wat denk jij @0108daniel met jouw manier van kijken naar grafiekjes?
Wat denk jij @0108daniel met jouw manier van kijken naar grafiekjes?
nothing stops this train
Ik weet niet waarom er over het algemeen zo een negatief sentiment hangt rond Cardano hier.
Is dit enkel omdat ze nog niets praktisch hebben (smart contracts)? Of is er hier ook nog een andere reden voor?
Als je kijkt naar het doel vind ik de use case best toch wel uniek in de crypto.
Is dit enkel omdat ze nog niets praktisch hebben (smart contracts)? Of is er hier ook nog een andere reden voor?
Als je kijkt naar het doel vind ik de use case best toch wel uniek in de crypto.
Ik heb Hive/BTC inmiddels verkochtSkalders schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 19:21:
[...]
@0108daniel
Idem, thanks. Verkoop jij dit al of wacht je nog af? (hive/btc) Zie je dit als een zinvolle coin om verder te HODLen?
Zelf kijk ik nooit naar de lange termijn omdat ik meer een daytrader ben,
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!