Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik ben toch eerder bang dat het de curbs zijn hier. Die zijn net iets hoger dan gemiddeld. Of beter gezegd, hier zijn ze klassiek, en op al die andere banen hebben we alleen verf en 200m betonnen uitloopstroken over.asing schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:35:
[...]
Nee, die mag je gewoon vervangen. Liever dit dan een de motor, ECU, turbo of iets in die buurt. En liever nu dan morgen of zondag.
Honda : we hebben genoeg vermogen om jullie aandrijfas te wokkelen
RBR : nou....?
Max : het zei krak!
Hij klinkt alsof hij zelf niet kan geloven wat hij zegt.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:38:
Dit is volgens mij het interview met Szafnauer dat ook uitgezonden werd bij SKY tijdens FP2. Zo kan iedereen het zien en erom lachen.
[YouTube: F1 2021 Imola GP - Pre FP2 - Otmar Szafnauer]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
in hoeverre dit representatief is
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik mis even wat context want ik begrijp het niet helemaal.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:38:
Dit is volgens mij het interview met Szafnauer dat ook uitgezonden werd bij SKY tijdens FP2. Zo kan iedereen het zien en erom lachen.
Ik zou het doen!
Als het zogenaamd vlak bij de pits was waarom niet zo'n horde engineers erop af sturen om het allemaal af te dekken zoals Mercedes dat deed.BlackMonkey schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:26:
ff klikken voor de foto's:
[Twitter]
[Twitter]
Sowieso wat mannetjes laten rennen als het niet gezien mag worden maar klaarblijkelijk is het niet zo spannend.
Verwijderd
En hier het artikel, dat kan toch niet serieus genomen worden ? https://www.autosport.com...ng-f1-aero-rules/6294612/DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:38:
- DaniëlWW2
- Niet online
Szafnauer zit al weken te zeuren dat hun briljante auto die ze echt niet hebben overgetekend van Mercedes, het niet zo goed meer doet met de nieuwe reglementen. Daar liep die weer over te zeuren en ik vind het hilarisch.rammes schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:23:
[...]
Ik mis even wat context want ik begrijp het niet helemaal.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
It wasn’t going too bad until we ran into trouble. Better luck tomorrow #KeepPushing 🇮🇹 #ImolaGP pic.twitter.com/1NQ4h6EIIy
— Max Verstappen (@Max33Verstappen) 16 april 2021
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hij heeft in zijn beginjaren al zoveel tegenslag gehad, die is inmiddels wel wat gewend. Met negatief doen bereik je sowieso niks.
"When you grow up your heart dies"
Mja de auto is in de basis ook stukken beter zo lijkt, dat houd je in zekere zin wat positieversjaool schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:06:
[...]
Hij heeft in zijn beginjaren al zoveel tegenslag gehad, die is inmiddels wel wat gewend. Met negatief doen bereik je sowieso niks.
Mijn boefje is liev!
Paar seizoenen geleden was juist high rake in het nadeel toen hoorde je niemand.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:30:
[...]
Szafnauer zit al weken te zeuren dat hun briljante auto die ze echt niet hebben overgetekend van Mercedes, het niet zo goed meer doet met de nieuwe reglementen. Daar liep die weer over te zeuren en ik vind het hilarisch.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
lol, van redditVerwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:25:
[...]
En hier het artikel, dat kan toch niet serieus genomen worden ? https://www.autosport.com...ng-f1-aero-rules/6294612/

Verschrikkelijk ook dat hij telkens bij Sky tijdens de sessies z'n zegje mag doen. Het gedrag van Szafnauer zal uiteindelijk gaan knagen aan de sympathie die mensen voor het team hebben (wat voornamelijk is blijven plakken uit het Jordan tijdperk).DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:30:
[...]
Szafnauer zit al weken te zeuren dat hun briljante auto die ze echt niet hebben overgetekend van Mercedes, het niet zo goed meer doet met de nieuwe reglementen. Daar liep die weer over te zeuren en ik vind het hilarisch.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max zijn roadtrip.
https://streamable.com/s360n9
En de route uitgetekend.
https://streamable.com/q1esgj
En nu ook met de actie op de baan erbij.
https://streamable.com/i0dj2v
Dat jij denkt dat daar nog geluid bij komt kijken geeft wel aan dat je nog zit te wachten op de erfenis.Maarten_E schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:20:
[...]
Dat heb ik dus met de Honda off-throttle. Ding klinkt als een 90-jarige die wordt gesmoord met een kussen...
een treffende spreuk
Ik was er direct al bang voor dat dit de slechtste plek was, de auto kan denk ik niet (van achter zeg maar) door de pitbox heen en moet dus om het circuit heen om dan via de andere kant wel de voorkant van de pit in te kunnen worden gebracht.Chakotay schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:55:
Nu gaat de camera uit terwijl ze compleet de verkeerde kant op gaan? Vreemd... Ze zaten al vlakbij de paddock aan de kant van de pitboxen, maar gingen linksaf en door de tunnelDe pitboxen zijn bij de circel rechtsboven...
[Afbeelding]
een treffende spreuk
Ik mis de context denk ik, waar gaat het precies over?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:38:
- DaniëlWW2
- Niet online
DaniëlWW2 in "[F1 2021] Race 2 GP van Emilia-Romagna"Shinji schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:56:
[...]
Ik mis de context denk ik, waar gaat het precies over?
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Ah, niet ver genoeg terug gescrolled en niet ver genoeg doorgelezen. Thnx!
Wat bedoel je daarmee? Zij hebben toegang tot alle camerabeelden. Zowel van alle camera's op de wagen, de camera's gebruikt voor de TV productie en de beveiligingscamera's rond het circuit. Zij hebben dus meer beelden dan de regie kan gebruiken om te tonen op de world feed.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ik baal wel dat Max niet even hier snelste is in de VT al is het maar om Mercedes weer duidelijk te maken kijk we zijn echt de snelste.
Aan de andere kant als het zaterdag en zondag gebeurt des te beter.
Spanning stijgt weer
Gasly stond wel op een compound zachter hè, alhoewel Mercedes daar ook op gereden heeft (maar niet de tijd op mediums verbeterd). Mercedes ziet er weer bloedsnel uit, dus ben ook erg benieuwd hoe de verhoudingen morgen liggend-vine schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:28:
Wel benieuwd hoe Mercedes er straks voor staat op zaterdag. Als je ziet hoe dicht Gasly erop zit zou Max zonder problemen toch wel sneller moeten zijn.
Ik baal wel dat Max niet even hier snelste is in de VT al is het maar om Mercedes weer duidelijk te maken kijk we zijn echt de snelste.
Aan de andere kant als het zaterdag en zondag gebeurt des te beter.
Spanning stijgt weer

PSN: xMaurice93
Op SKY vertelden ze dat door de storing alles was uitgevallen. Ook de teams hadden nul communicatie meer en meerdere videostreams dood.Blokker_1999 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:15:
[...]
Wat bedoel je daarmee? Zij hebben toegang tot alle camerabeelden. Zowel van alle camera's op de wagen, de camera's gebruikt voor de TV productie en de beveiligingscamera's rond het circuit. Zij hebben dus meer beelden dan de regie kan gebruiken om te tonen op de world feed.
Dus beelden bekijken is dus eerder wat apart...
Waiting on the world to change
Sinds zijn (verdraaide) uitspraken na het Ocon - Verstappen incident in Brazilië, neem ik de man totaal niet meer serieus. Veel uitspraken van teambazen kun je al vaak met een korreltje zout nemen, maar hij spant toch werkelijk de kroon wat dat betreft. Overdrijven alla, maar glashard de waarheid verdraaien is toch heel wat anders.Erwin schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:59:
[...]
Verschrikkelijk ook dat hij telkens bij Sky tijdens de sessies z'n zegje mag doen. Het gedrag van Szafnauer zal uiteindelijk gaan knagen aan de sympathie die mensen voor het team hebben (wat voornamelijk is blijven plakken uit het Jordan tijdperk).
Testing, one, two ...
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:38:

erutangiS
Je moet hem in DTS zien. Dat vond ik ook prachtig.MrOleo schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 20:56:
[...]
Top, helaas de hele dag niks kunnen volgen van de actie, maar dit maakt het weer een beetje goed. Een van de minst likable figuren van de paddock, altijd leuk als dat soort gasten upset zijn.
Je bedoeld mercedes zat er niet dicht op??MailMan schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:54:
Merc was met engine calibratie bezig en verloor .500s op AT op de rechte stukken, dus zo dicht zit AT er niet op.
In drive to survive dacht ik dit ook heel duidelijk te zien bij hem toen met dat schandaal van het kopen van mercedes onderdelen.BlackMonkey schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 21:09:
[...]
Je moet hem in DTS zien. Dat vond ik ook prachtig.
spoiler:Je ziet gewoon de angst in zijn ogen als Lawrence Stroll binnenkomt lopen. Vaak moet hij ook de standpunten van Lawrence bij de pers verdedigen, dat zijn volgens mij niet altijd dingen waar hij zelf 100% achter staat.
[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 16-04-2021 23:47 ]
Beelden worden ook in auto opgeslagen en kunnen ze daarna uitlezen (camera kan ook maar 1 stream versturen, maar na het weekend kun je zomaar onboard beelden die niet zijn uitgezonden wel langs komen op bv YouTube, bv dus een "all the angles" video met front en rearview beelden van T-cam). Daarnaast staat circuit vol met CCTV camera's, als het goed is. Neem aan dat die het wel deden.pinda powerrr schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 20:31:
[...]
Op SKY vertelden ze dat door de storing alles was uitgevallen. Ook de teams hadden nul communicatie meer en meerdere videostreams dood.
Eerder is hier "via via" een linkje langs gekomen dat het om een "track side issue met glasvezel kabel" ging. Daarnaast is het zo dat langs het circuit overal antennes staan, en de auto's alle data, communicatie, en beelden via de T-cam versturen. Lijkt mij dus dat er nu, letterlijk, een kink in de kabel was die allemaal die antennes naast het circuit doet ontsluiten op een (centraal) systeem waaruit FOM dan alles krijgt, de teams hun telemetrie en radio, etc. Daardoor dus dat alles min of meer plat lag.
Overigens melden ze op Sky dat iemand van Mercedes zei dat de radio "half" werkte, alleen "de verkeerde kant op", wat blijkbaar betekend "die lastige coureur kon wel met ons praten, maar wij niet terug".
For obvious reasons, Max is not shown in any of both charts.
Mercedes and Ferrari looked really good today. I would argue that Ferrari could be using a higher engine mode than Mercedes, but the lap times were really encouraging for the Italian team.
Source: me
[ Voor 4% gewijzigd door f1bythenumbers op 17-04-2021 04:24 ]
Gelukkig dat Coronel er niet bij is, Tom dan. "Het is heel simpel".sjaool schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:40:
Formule 1 Café met Doornbos... Deed hij weer netjes... Tom Coronel is er zondag niet bij want hij moet racen...
Renger vind ik ook altijd fijn om naar te kijken en te luisteren.
Computing bit by bit
White tape blanking the rear brake duct, to boost brake temperatures pic.twitter.com/ncmlklssBG
— Craig Scarborough (@ScarbsTech) 16 april 2021
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Mooie beelden, snap alleen nog steeds niet dat het RB het geen hol interesseerde dat andere foto's maakten. Als het Mercedes was geweest stonden de monteurs er 30 sec na de uitvallen wel bij om alles met zeilen af te dekken.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:12:
Soms is het internet echt geweldig.![]()
Max zijn roadtrip.
[Embed: 2021-04-16 15-02-55]
https://streamable.com/s360n9
En de route uitgetekend.
[Embed: ver]
https://streamable.com/q1esgj
En nu ook met de actie op de baan erbij.![]()
[Embed: maz]
https://streamable.com/i0dj2v
Vreemd
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk twee dingen.werphengel schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:18:
[...]
Mooie beelden, snap alleen nog steeds niet dat het RB het geen hol interesseerde dat andere foto's maakten. Als het Mercedes was geweest stonden de monteurs er 30 sec na de uitvallen wel bij om alles met zeilen af te dekken.
Vreemd
Ten eerste is het toch al verloren omdat er echt heel veel foto's gemaakt zullen zijn van die RB16B.
Ten tweede houdt Newey van deceptie. Die staat er een beetje bekend om dat hij bijvoorbeeld opzichtig naar een vloer gaat kijken en zo andere teams het idee geeft dat er iets is. Ondertussen fotografeert er stiekem iemand de ophanging waar het echt om ging.
Je kan echt niks geheim houden en dat weten die teams ook gewoon. Immers kunnen ze zelf ook zeggen dat ze even een foto willen van een bepaald onderdeel en die hebben ze meestal 15 minuten later dan liggen.
Zoals @RobertMe al aangaf kunnen onboards achteraf opgehaald worden van de wagen zelf. Daarnaast staan er rondom de circuits ook vaste camera's ter beveiliging van het circuit (en die F1 dus niet zelf meebrengt). Deze worden bij kleine races gebruikt om het circuit in het oog te houden. Ook deze beelden kunnen door de stewards geraadpleegd worden indien zij dat wensen.pinda powerrr schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 20:31:
[...]
Op SKY vertelden ze dat door de storing alles was uitgevallen. Ook de teams hadden nul communicatie meer en meerdere videostreams dood.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Die CCTV camera's zijn er volgens mij juist om ook alles op de baan te volgen. Juist omdat de TV camera's niet alles vast leggen, onboard beelden niet altijd beschikbaar zijn, etc. De FIA installeert daarom zelf allemaal CCTV camera's zodat elke centimeter circuit in beeld wordt gebracht, en het liefst uit meerdere hoeken.Blokker_1999 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:46:
[...]
Zoals @RobertMe al aangaf kunnen onboards achteraf opgehaald worden van de wagen zelf. Daarnaast staan er rondom de circuits ook vaste camera's ter beveiliging van het circuit (en die F1 dus niet zelf meebrengt). Deze worden bij kleine races gebruikt om het circuit in het oog te houden. Ook deze beelden kunnen door de stewards geraadpleegd worden indien zij dat wensen.
Uit die video.werphengel schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 10:12:
Hoe werkt dat nou, die On-board camera's:
https://streamable.com/lhrga
We zijn tegenwoordig toch ook maar mietjes
/f/image/DATIWGUnDkXc4BB7dO7bOgni.png?f=fotoalbum_large)
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
1 weekend per jaar gaat de prijs omhoogJasphur schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 08:56:
Dat huisje mag wat kosten… of juist niet.
[Afbeelding]
Zo vroeg in het seizoen hebben ze nog geen "vrijdag" motor... Later in het seizoen rijden ze vaak op de vrijdag met een oudere motor maar dat is wel een motor die gewoon in de poule zit.Spotmatic schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:44:
Geen probleem verder. Vrijdagmotor en -bak. Maar ja, je wilt toch ook km's maken.
Vrijdag telt idd niet mee voor de versnellingsbak dus daar zullen ze idd wel een aparte voor gebruiken.
Dit is een buitenboard-camera.alexbl69 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 10:18:
[...]
Uit die video.
We zijn tegenwoordig toch ook maar mietjes...
[Afbeelding]
een treffende spreuk
Morgen wil ik de race buitenshuis kijken.
Gok zo een beetje op 2000-3000mb per uur?
Ligt er natuurlijk aan in welke kwaliteit je wilt kijken. Je kunt (ten opzichte van vorig jaar) nu natuurlijk de kwaliteit bepalen via de webplayer. Vorig jaar heb ik een race buitenshuis op mijn laptop in 1080p25fps gekeken via een hotspot op mijn telefoon, werkte prima. Hoeveel data het verbruikte weet ik niet, niet op gelet.Novarion schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 10:56:
Gok zo een beetje op 2000-3000mb per uur?
- DaniëlWW2
- Niet online
En ja hoor. De FIA heeft de tracklimits in bocht 13 verwijderd.DaniëlWW2 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:52:
[Embed]
Kijken of ze het niet toch op een of andere manier weten te verprutsen.
Echt FFS, stelletje clowns.

https://www.reddit.com/r/...la_gp_on_event_directors/
Ik zou het doen!
[ Voor 10% gewijzigd door TrekDr0p op 17-04-2021 11:09 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Zo kan je herkennen dat het een Haas is.TrekDr0p schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:08:
Lekker wiebel spiegeltje rechts zeg
Ja, elk rondje telt, maar typisch Red Bull eigenlijk. Rustig wakker worden.rammes schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:08:
je zou toch denken dat Verstappen dan direct op de baan zou gaan.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Even goed koffie drinken en andere mensen eerst de baan laten schoonvegen is idd hun adagio.loekf2 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:09:
[...]
Ja, elk rondje telt, maar typisch Red Bull eigenlijk. Rustig wakker worden.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nee maar serieus, als hij vandaag even lekker kwalificeert wordt het bovenin ook nog leuk...
Is er in de drivers meeting dan wel wat gezegd over bocht 13? Of kan je hem nu volop afsnijden?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:02:
[...]
En ja hoor. De FIA heeft de tracklimits in bocht 13 verwijderd.
Echt FFS, stelletje clowns.![]()
![]()
[Afbeelding]
https://www.reddit.com/r/...la_gp_on_event_directors/
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb geen idee wat er gebeurd is. Ik weet alleen dat de FIA weer clowns zijn met hun stomme track limit besluiten.DoeEensGek schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:13:
[...]
Is er in de drivers meeting dan wel wat gezegd over bocht 13? Of kan je hem nu volop afsnijden?
Hij is de verloren km’s nog niet aan het inhalen in ieder geval.MikeyMan schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:21:
Max gaat nu ook niet echt heel voortvarend aan de slag met het aantal rondes... Nog problemen?
Hij was net in beeld, hij zit klaar om te gaanMikeyMan schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:21:
Max gaat nu ook niet echt heel voortvarend aan de slag met het aantal rondes... Nog problemen?
Ik zou het doen!
- DaniëlWW2
- Niet online
- DaniëlWW2
- Niet online
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik zou het doen!
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
PSN: xMaurice93
Had ie maar eerder moeten gaan, je hebt maar kort.talkatoo schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:26:
En dat was weer de kans voor Max.. wat een pech zeg.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Ze zullen hun redenen ervoor hebben.sambalbaj schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:27:
[...]
Had ie maar eerder moeten gaan, je hebt maar kort.
- DaniëlWW2
- Niet online
Voor de kwalificatie in Monaco moeten ze dat misschien echt gaan doen.MikeyMan schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:27:
Kunnen we latifi en mazepin geen apart speelkwartiertje geven? Wat een prutsers
Daar moet iemand gedacht hebben, ik ga eens lekker los op de slangen.sjaool schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:29:
Zo, wat een monster koelers daar bij Red Bull...
Ik zou het doen!
Heb ik iets gemist?MikeyMan schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:27:
Kunnen we latifi en mazepin geen apart speelkwartiertje geven? Wat een prutsers

Max 3 tienden sneller, maar wel op softs...
(En Bottas ging sneller >.> )
Ik zou het doen!
Dit zal een pijnlijke kont hebben nu...
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.