I served in a company of heroes.
Wellicht kan ie in de topic warningSpotmatic schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:06:
[...]
Ik hou van afkorten. Tikt wat makkelijker dan "Mazepin is gespind". Toch?
- Wanneer heeft Mazepin voor het laatst gespind; https://mazesp.in/
Mijn boefje is liev!
Mja, er zijn officieel nog 22 races te gaan. Hij staat nu al op 7 spins in 1 test, 1 race weekend en 1 sessie van de komende race. Als dit de norm blijft, wordt de reparatie bill erg hoog. Loont dat ten opzichte van de extra inkomsten?Chiron schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:10:
[...]
Magnussen had geen papa Mazepin miljoenen, dus dat was hoe dan ook duurder geweest.
Ik zeg niksSpotmatic schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:11:
[...]
Ik denk dat de reden dat je Grosjean niet noemt het feit is dat die ook wel eens in de buurt van (of in) de pitlane entry wil crashen?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oh en nice jinx dit.StefanVerkerk schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:59:
De belangrijkste graphic doet het in ieder geval.
[Afbeelding]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit is, ja ander topic, uitgelegd in Drive to survive: zonder Mazepin & Schumacher geen UralKali en 1&1. Zonder sponsoren, geen geld. En geen geld, geen Haas F1. Dus wees blij dat ze er zijn, want zo blijft het team tenminste bestaan. De snelste manier om miljonair te worden is immers als miljardair in f1 te stappen.Player1S schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:09:
Vraag me af of het in dit tempo aan het einde van het seizoen goedkoper zou zijn geweest om Magnussen aan te houden voor Haas.
Ja, flink minder sponsor inkomsten maar ook bak minder kosten voor reparaties.
Natuurlijk rijden ze voor spek&bonen mee, maar het geeft die 2 rijders een jaar ervaring; Max heeft ook vaak genoeg in de vangrails gestaan met zijn RB12,13,14,15,16. LeClerc reed vorig jaar Max eraf in de tweede GP in Bahrein als ik het goed heb. Allemaal maken ze domme fouten, dus gun dat aan deze fikse sponsor.
ping 127.212.23.124
ah, dacht het aan mij lag, maar had ik ook.Hann1BaL schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:03:
[...]
Bij mij doet de Race Control app het niet op de computer. De originele app doet het wel voor de VT. Inloggen etc gaat goed, maar de schermen blijven zwart helaas.
De MPV doet het wel, maar de "Watch" in de app niet, en dat is nu juist zo makkelijk om meerdere schermen eenvoudig naast elkaar te zetten.
Overigens kan je de mpv ook gewoon resizen en naast elkaar zetten natuurlijk.
Tijd van werken, tijd van rusten
Je zou toch zeggen dat hij in lagere raceklasses al door de mand moet zijn gevallen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Gekocht natuurlijk 😂hoevenpe schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:18:
Hoe komt Mazepin aan zijn superlicentie?
Je zou toch zeggen dat hij in lagere raceklasses al door de mand moet zijn gevallen.
Er zijn vaker coureurs geweest die in lagere klasses (goede) resultaten hebben neergezet en dan in de F1 door de mand vielen.hoevenpe schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:18:
Je leest dus niet goed. Hypothetischpjottum schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:15:
[...]
Dit is, ja ander topic, uitgelegd in Drive to survive: zonder Mazepin & Schumacher geen UralKali en 1&1. Zonder sponsoren, geen geld. En geen geld, geen Haas F1. Dus wees blij dat ze er zijn, want zo blijft het team tenminste bestaan. De snelste manier om miljonair te worden is immers als miljardair in f1 te stappen.
Natuurlijk rijden ze voor spek&bonen mee, maar het geeft die 2 rijders een jaar ervaring; Max heeft ook vaak genoeg in de vangrails gestaan met zijn RB12,13,14,15,16. LeClerc reed vorig jaar Max eraf in de tweede GP in Bahrein als ik het goed heb. Allemaal maken ze domme fouten, dus gun dat aan deze fikse sponsor.
Magnussen = 2miljoen inkomsten van persoonlijke sponsors, 500.000 extra kosten door brokken. Winst 1,5miljoen
Mazepin = 10 miljoen inkomsten van papalief, 9 miljoen extra kosten door brokken. Winst 1 miljoen.
In dat sommetje, is Magnussen dus beter voor het team. Plus meer kans op een puntje dan met Mazepin.
Natuurlijk was de oorspronkelijke statement van mij overdreven en zal het bedrag wat papa Mazepin betaald een stuk hoger liggen en moet Junior nog flink aan de bak om zoveel schade te rijden.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
- DaniëlWW2
- Niet online
Je kan heel veel punten verdienen als je maar het geld hebt voor de beste teams. Nota bene heeft Mazepin ook enorme afstanden in dacht ik de 2018 Mercedes. Koste miljoenen, maar hij heeft heel wat gereden ter voorbereiding. En toen kwam die in de Haas. Zoals een bepaalde Formule 1 coureur zo goed kan zeggen, KARMA.hoevenpe schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:18:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Schade zal wel op nacalculatie gefactureerd wordenPlayer1S schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:09:
Vraag me af of het in dit tempo aan het einde van het seizoen goedkoper zou zijn geweest om Magnussen aan te houden voor Haas.
Ja, flink minder sponsor inkomsten maar ook bak minder kosten voor reparaties.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Maar eerst wordt het met de borg verrekend.Erwin schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:21:
[...]
Schade zal wel op nacalculatie gefactureerd worden.
Kan jouw oma met 200km/h achteruit inparkeren in de pitlane?Spotmatic schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:22:
Hoe zou die jongen zich nu voelen? De hele wereld schijt op hem en nu rijdt hij ook nog slechter dan mijn oma.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Niks gemist dus, vanmiddag maar even verder kijken dan.
/me werkt nog even rustig verder
Waiting on the world to change
Niet super voorspelbaar, want het waren 2 spinspinda powerrr schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:38:
Ok, dus geen FP1 kunnen kijken resulteert in een nu al voorspelbare spin van MAZ en stopzetten van de sessie.
Maar Mazepin is vaker in beeld en als hij in beeld is staat hij still daardoor zijn de sponsor namen bij mazepin beter leesbaarPlayer1S schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:20:
[...]
Je leest dus niet goed. Hypothetisch
Magnussen = 2miljoen inkomsten van persoonlijke sponsors, 500.000 extra kosten door brokken. Winst 1,5miljoen
Mazepin = 10 miljoen inkomsten van papalief, 9 miljoen extra kosten door brokken. Winst 1 miljoen.
In dat sommetje, is Magnussen dus beter voor het team. Plus meer kans op een puntje dan met Mazepin.
Natuurlijk was de oorspronkelijke statement van mij overdreven en zal het bedrag wat papa Mazepin betaald een stuk hoger liggen en moet Junior nog flink aan de bak om zoveel schade te rijden.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Hoe gaan ze dit uitzoeken zonder beeldenExtigo schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:30:
Ocon en Perez naar de stewards:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Er was alleen cctv beeld van de crash tussen Perez en Ocon. De fransman wilde ruimte geven, perez wilde buitenlangs maar stuurde te vroeg in. Ongelukkige samenloop van omstandigheden lijkt t pic.twitter.com/LpUC392MBV
— Olav Mol®️ (@Olav_Mol) 16 april 2021
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
HAAS had ook een andere vleugel meegenomen:

[ Voor 19% gewijzigd door DataGhost op 16-04-2021 13:07 ]
1. No action from the stewards on the OCO/PER clash in FP1: "Ocon slowed before Turn 5 in order to let Perez by, as well as moving entirely to the inside of the turn. Perez was on a fast lap. The two cars reached the apex at the same time, and just barely touched wheels."
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 16 april 2021
2. "In the end, both drivers agreed in the hearing that it was an unfortunate miscommunication of timing between them, not helped by the fact that both drivers had limited or no communications with their teams at the time. Both drivers agreed that neither was at fault."
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 16 april 2021
[ Voor 22% gewijzigd door basvn op 16-04-2021 13:06 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zij doet normaal gesproken de pre- en/of aftershows bij SKY of interviews tijdens de race waarbij ze in beeld is. Ze is best wel goed in die dingen, maar als live-verslaggever inderdaad iets minder.magnifor schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:03:
[...]
Mag hopen dat het eenmalig is en niet een standaard dingetje?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Er gaan al geruchten dat hij een stoeltje aan het maken is voor in de ATG_Dragon schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:15:
Zijn er nog beelden van Perez?
Bijzonder inderdaadG_Dragon schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:15:
Zijn er nog beelden van Perez?

Mijn boefje is liev!
...
kleine reminder omdat de tijden zijn veranderd komend weekend!
Alleen vandaag en morgen toch? Race is nog gewoon om 15:00 uur?basvn schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:35:
FP2 is over een klein uurtje
kleine reminder omdat de tijden zijn veranderd komend weekend!
Yep!Jasphur schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:37:
[...]
Alleen vandaag en morgen toch? Race is nog gewoon om 15:00 uur?
Ik kan me voorstellen dat de algehele comms problemen ook niet echt hebben geholpen...Erapaz schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:41:
Ocon was nog niet klaar met Red Bull auto's van de baan af rossen?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Die radio moeten ze gewoon verbieden, in de MotoGP kan het ook zonder. Niks mis met even spiegelen voor het insturen.Bansheeben schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:43:
[...]
Ik kan me voorstellen dat de algehele comms problemen ook niet echt hebben geholpen...
De officiële F1 Kalender wordt automatisch bijgewerkt. Handig voor op je telefoon.Jasphur schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:37:
[...]
Alleen vandaag en morgen toch? Race is nog gewoon om 15:00 uur?
https://www.formula1.com/...a_1_Official_Calendar.ics
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
[ Voor 80% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-04-2021 13:59 ]
binnenspiegel, buitenspiegel, schouder toch als je naar links wilt?Erapaz schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:45:
[...]
Die radio moeten ze gewoon verbieden, in de MotoGP kan het ook zonder. Niks mis met even spiegelen voor het insturen.
PH-MRK request startup
Ja dat dacht ik ook, werd bijgewerkt na de sessie-ION- schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:47:
[...]
De officiële F1 Kalender wordt automatisch bijgewerkt. Handig voor op je telefoon.
vergeet je richting aanwijzer niet en daarna nog een keer achter spiegel schouderMrkoekie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:47:
[...]
binnenspiegel, buitenspiegel, schouder toch als je naar links wilt?
In de MotoGP hebben ze ook geen spiegelsErapaz schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:45:
[...]
Die radio moeten ze gewoon verbieden, in de MotoGP kan het ook zonder. Niks mis met even spiegelen voor het insturen.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Moet je nagaan, zonder spiegels gaat het zelfs goed!
Denk dat dat aan de synchronisatie aan jouw kant ligt, bij mij was hij wel bijgewerkt.Erwin schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:50:
[...]
Ja dat dacht ik ook, werd bijgewerkt na de sessie.
Oh, race van vorig jaar.
Als ik mij wil abonneren krijg ik alleen de keuzen alle evenementen in mijn bestaande agenda toe te voegen. Het heeft jaren gewerkt zoals jij beschrijft en ook de NASCAR, Formule-E kalenders staan er op die manier in en up to date. Maar heb geen idee wat ik er nog verder aan kan veranderen-ION- schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:01:
[...]
Denk dat dat aan de synchronisatie aan jouw kant ligt, bij mij was hij wel bijgewerkt.
Idee is leuk maar ze gebruiken de volledige naam van de GP incl de sponsor....-ION- schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:47:
[...]
De officiële F1 Kalender wordt automatisch bijgewerkt. Handig voor op je telefoon.

Ik gebruik die van F1Calendar.com. Daar staan de vrije trainingen niet in maar voor de rest is het niet alsof een autoverkoper je probeert iets te verkopen met teveel tekst en allemaal hoofdletters.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Als je ze aanvinkt krijg je ook gewoon de vrije trainingen erin.asing schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:19:
[...]
Ik gebruik die van F1Calendar.com. Daar staan de vrije trainingen niet in maar voor de rest is het niet alsof een autoverkoper je probeert iets te verkopen met teveel tekst en allemaal hoofdletters.
- DaniëlWW2
- Niet online
daar is 't dan fout gegaan denk ikTrekDr0p schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:54:
[...]
vergeet je richting aanwijzer niet en daarna nog een keer achter spiegel schouder
PH-MRK request startup
Erg netjes

Ja de professionaliteit is al tijden ver te zoeken tijdens de FPs op Ziggo, maar om dan als commentator al Mazespin te gaan zeggen gaat ook wel wat te ver.Suicyder schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:37:
Mooi zeg, verslaggever die Mazepin uitspreekt zoals de website bestaat
Erg netjes
- DaniëlWW2
- Niet online
Rick Winkelman.mark-k schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:38:
[...]
Ja de professionaliteit is al tijden ver te zoeken tijdens de FPs op Ziggo, maar om dan als commentator al Mazespin te gaan zeggen gaat ook wel wat te ver.

Maar ook net dat nu ook Tsunoda zijn derde CE en ES heeft. Dus alleen Verstappen nog op zijn eerste...
[ Voor 59% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-04-2021 14:44 ]
...
Wait whut? 1 race gereden en al 3 motoren gebruikt?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:39:
Rick Winkelman.![]()
Maar ook net dat nu ook Tsunoda zijn derde CE en ES heeft. Dus alleen Verstappen nog op zijn eerste...
Edit: En vroeg me al af of dit dan weggemod zou worden of niet
[ Voor 10% gewijzigd door mark-k op 16-04-2021 14:41 ]
dat word nr 2DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:39:
[...]
Rick Winkelman.(ja, zo kom je ermee weg)
Mwa, Crofty doet het ook. en die deed het eerder dan dat ze dat deden bij ziggo.mark-k schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:38:
[...]
Ja de professionaliteit is al tijden ver te zoeken tijdens de FPs op Ziggo, maar om dan als commentator al Mazespin te gaan zeggen gaat ook wel wat te ver.
Los hiervan, Honda lijkt een probleem te hebben met de control electronics, aangezien iedere honda anders dan die van Max ze al vervangen heeft, wel mogen ze hier maar 2 per seizoen van gebruiken.
En zie direct ook dat Max stuk gaat.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, controle unit en de batterij. Maar nu ook die van Tsunoda na al Perez en Gasly.mark-k schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:40:
[...]
Wait whut? 1 race gereden en al 3 motoren gebruikt?
Verwijderd
Als dit de Italië-vloek is, dan kan ie het maar gehad hebben.
Beter vandaag dan op zaterdag of zondag...

Gearbox in een half uurtje?
Waiting on the world to change
Maarja die Britten heb je ook nog nooit van onpartijdigheid kunnen betichten he.Martin0 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:41:
[...]
Mwa, Crofty doet het ook. en die deed het eerder dan dat ze dat deden bij ziggo.
Los hiervan, Honda lijkt een probleem te hebben met de control electronics, aangezien iedere honda anders dan die van Max ze al vervangen heeft, wel mogen ze hier maar 2 per seizoen van gebruiken.
En zie direct ook dat Max stuk gaat.
Achja, zo heb je Olav ook elke keer dat Grosjean iets verkeerd deed een half recept voor stokbroden horen schreeuwen, de lat lag dus al niet heel hoog.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Oh ik zag CE en dacht meteen Combustion Engine, mr is dan dus Control Electronics oid? Maar nog steeds, 3 rijders al 3 setjes gebruikt na 1 race?? Je mag er maar 2 van ofzo toch?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:41:
[...]
Nee, controle unit en de batterij. Maar nu ook die van Tsunoda na al Perez en Gasly.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze waren nog bezig met zijn auto net.ParaDroid2 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:43:
Mazepin wordt überhaupt maar binnen gehouden? Zijn onboard kwam daarnet online maar is weer offline gegaan.
Paar van die Red Bull blikjes erin en gaan als een zombie.
Hebben ze Perez al weerr gefixed trouwens ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Edit: RBR zegt net dat het niet de gearbox is
[ Voor 13% gewijzigd door Justevo op 16-04-2021 14:45 ]
Is z'n auto alweer klaar dan? Kan even testen zijn.ParaDroid2 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:43:
Mazepin wordt überhaupt maar binnen gehouden? Zijn onboard kwam daarnet online maar is weer offline gegaan.
Voorlopig staat Max zijn auto nog steeds langs de baan. Het zou mij niks verbazen als dat ding daar blijft staan tot het einde van de sessie. Zeker als er geen mogelijkheid is om dat ding op te halen.
:strip_exif()/f/image/UU2VtSX2ivvdjPcReS303rMy.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: nu wat actie rondom de auto van Max. Auto wordt getakeld.
:strip_exif()/f/image/9nQbCmPoPmxDXsvbUiWrQTR1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door StefanVerkerk op 16-04-2021 14:47 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja de control electronics en na een race was het dus al vervangen voor Gasly en Perez en nu Tsunoda.mark-k schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:44:
[...]
Oh ik zag CE en dacht meteen Combustion Engine, mr is dan dus Control Electronics oid? Maar nog steeds, 3 rijders al 3 setjes gebruikt na 1 race?? Je mag er maar 2 van ofzo toch?
Die wandeling zegt ook echt alles.
Mwa over het algemeen is het niet zo vreemd, Bedoel de engelsen zullen voor de engelsen juigen, de nederlanders voor de nederlanders, de duitsers voor de duitsers (oops die doen geen live coverage meer).mark-k schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:43:
[...]
Maarja die Britten heb je ook nog nooit van onpartijdigheid kunnen betichten he.
Achja, zo heb je Olav ook elke keer dat Grosjean iets verkeerd deed een half recept voor stokbroden horen schreeuwen, de lat lag dus al niet heel hoog.
Maar nou vind ik het bij mazepin nou ook niet bepaald erg, hij heeft nou eenmaal deze reputatie. en het was ook meer dat Rick zich meer versprak dan dat hij het daadwerkelijk wou zeggen daar hij zichzelf direct corrigeerde.
Als ik het goed zie, kan de auto vanaf daar zo naar de paddock gerold worden. Word nu ook op een trailer gezet zo te zienStefanVerkerk schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:45:
[...]
Voorlopig staat Max zijn auto nog steeds langs de baan. Het zou mij niks verbazen als dat ding daar blijft staan tot het einde van de sessie. Zeker als er geen mogelijkheid is om dat ding op te halen. [Afbeelding]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Wordt nu weggetakeld. F1TV maar eens aangezwengeld. Die Rick Winkelman alleen roept wat ie ziet heb je ook niets aan.StefanVerkerk schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:45:
[...]
Voorlopig staat Max zijn auto nog steeds langs de baan. Het zou mij niks verbazen als dat ding daar blijft staan tot het einde van de sessie. Zeker als er geen mogelijkheid is om dat ding op te halen. [Afbeelding]
Edit: nu wat actie rondom de auto van Max. Auto wordt getakeld.[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
PSN: xMaurice93
Still on track aan de timings te zien. Maar die zijn natuurlijk niet echt betrouwbaar dit weekend:)loekf2 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:49:
[...]
Wordt nu weggetakeld. F1TV maar eens aangezwengeld. Die Rick Winkelman alleen roept wat ie ziet heb je ook niets aan.
Nja italianen staan er nou ook niet echt bekend om dat ze snel zijn, ze zijn opgefokt maar snel nee.sjaool schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:49:
Die Italianen hebben ook niet echt haast om die wagen van Max weer naar de pits te krijgen... Hoe moeilijk kan het zijn...
- DaniëlWW2
- Niet online
Beter dit dan dat ze de helft van de aerodynamische onderdelen slopen. Dat gebeurd namelijk ook. Ik heb Franz Tost er wel eens over horen lopen klagen dat een auto die weggesleept wordt, vaak met extra schade aankomt.sjaool schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:49:
Die Italianen hebben ook niet echt haast om die wagen van Max weer naar de pits te krijgen... Hoe moeilijk kan het zijn...
Kunnen ze ook niet helpen he, na al die lockdowns. Beetje stroef nog.sjaool schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:49:
Waar brengen ze dat ding in godsnaam heen.StefanVerkerk schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:52:
En daar gaat de auto... geinig, de cam blijft aan. [Afbeelding]
- DaniëlWW2
- Niet online

Dat vraag ik mij ook af. Echt een gigantische omweg dit.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.