Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
...
Cogitationis poenam nemo patitur
Weer zo lang mogelijk wachten om tow te minimaliseren.PatrickC schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:10:
Ben benieuwd hoe Max de herstart nu weer gaat aanpakken... allemaal fullspeed met koude bandjes op bocht 1 af?
PSN: xMaurice93
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Race!Bullet NL schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:11:
Lekker bezig....... is LEC voorbij gegaan aan PER tijdens de race of onder geel?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Not yet. .... als ie hem voorzichtig naar de pit kan krijgen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Mag volgens mij wel als je schade hebt... is namelijk niet veilig.Quad schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:11:
Schumacher zonder neus, mag niet eens naar binnen zo. Lekker dan.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Volgens mij tijdens race: PER ging even wijd..Bullet NL schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:11:
Lekker bezig....... is LEC voorbij gegaan aan PER tijdens de race of onder geel?
Kan me nog een race herinneren waar Max hem ook kwijt was en dat het uiteindelijk niet zoveel uitmaakte...DaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:11:
Is het ook niet, maar die endplates zijn echt heel erg belangrijk voor aerodynamica.
Zielige reactie, ga lekker op een brits forum lopen wauwelenDj-sannieboy schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:11:
Toch mooi al die Oranje brillen hier. Ben benieuwd hoe de reacties waren als het andersom geweest was.
Hoe dan ook, ik hoop dat Hamilton’m terugpakt!
...
Waiting on the world to change
Blijkbaar niet want heeft een volledig rondje erop zitten al..PatrickC schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:12:
[...]
Mag volgens mij wel als je schade hebt... is namelijk niet veilig.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

erutangiS
PSN: bollsie
Valt ook niet mee met de regen.dawg schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:12:
De rookies moeten nog even wennen zo te zien.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is volgens mij een vrij standaard procedure tijdens wet starts. Alleen vorig jaar konden ze het niet aan, door het motormanagment. Als ik het me goed herinneren in ieder gevalpinda powerrr schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:12:
Volgens SKY is VER gestart in 2e versnelling en dat heeft hem het voordeel gegeven.
Volgens mij starten ze allemaal in de 2e versnelling in de regen.pinda powerrr schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:12:
Volgens SKY is VER gestart in 2e versnelling en dat heeft hem het voordeel gegeven.
spuit 11... is ook moeilijk bijhouden in dit topic
[ Voor 21% gewijzigd door The_Butler op 18-04-2021 15:15 ]
at your service
Oke, blijft dat zo, wat zijn de verwachtingen?DoeEensGek schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:13:
Het regent toch behoorlijk.
...
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Paar minuten geleden kwam sky met een radio waarin ze zeiden dat ze nog minstens 10 minuten regen verwachten. Dus waarschijnlijk nog wel een natte restart.Luxicon schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:12:
Allemaal leuk en aardig, maar nu wordt er niet geraced op het natte asfalt.. zal wel drogen zo? Of komt er nog meer regen aan?
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh ja die race. Maar dat deed wel wat pijn. Volgens mij was het alleen niet zoveel als Hamilton heeft.warp schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:12:
[...]
Kan me nog een race herinneren waar Max hem ook kwijt was en dat het uiteindelijk niet zoveel uitmaakte...
Moet dat nou zo'n opmerking?Dj-sannieboy schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:11:
Toch mooi al die Oranje brillen hier. Ben benieuwd hoe de reacties waren als het andersom geweest was.
Hoe dan ook, ik hoop dat Hamilton’m terugpakt!
"When you grow up your heart dies"
Genieten dit, zelfs al die SC rondjes
Wel apart. Vorig jaar waren de Honda's de enige die in 1 startten in de regen...The_Butler schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:13:
Ik hoor op Sky dat Ver gestart was in de tweede versnelling, en dat hij daardoor zo lekker weg kwam....
Schumacher spint achter de safety car: "jammer zeg"
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
ze moeten eerst een espresso zetten en drinken....__fred__ schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:14:
Och we zijn weer in Italië, die SC gaat zo 10 ronden duren. Ga es opruimen en wegslepen
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Nou, eerlijk gezegd vind ik het nu al verpest. Eerst racen we in de regen, en nu een eeuwigheid met SC tot het droog is en Mercedes alle tijd heeft om alles weer op orde te maken..ScorpionSquad schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:14:
[...]
Paar minuten geleden kwam sky met een radio waarin ze zeiden dat ze nog minstens 10 minuten regen verwachten. Dus waarschijnlijk nog wel een natte restart.
...
BOT ook niet lekker weg, 2 posities kwijt
Cogitationis poenam nemo patitur
Inderdaad, toch wel vreemd... je zou zeggen dat veiligheid alles in in het huidige F1.Quad schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:13:
[...]
Blijkbaar niet want heeft een volledig rondje erop zitten al..
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vorig jaar heeft VER nog een start verneukt door in 1e te starten en de rest om hem heen in 2e. Dus daar heeft hij van geleerd.chevsticks schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:13:
[...]
Is volgens mij een vrij standaard procedure tijdens wet starts. Alleen vorig jaar konden ze het niet aan, door het motormanagment. Als ik het me goed herinneren in ieder geval
Waiting on the world to change
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:56
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Vraag me soms af of mensen met dit soort opmerkingen dat niet een ander kleur brilletje op hebben.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Waar heb jij die bingokaart van HAM gevonden?Cass Casey schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:14:
Heeft HAM al geklaagd over de snelheid van de pitlane? Moet mijn bingokaart bijhouden.
Vind het nog knapper dat de pitlane zelf beweegt.
...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Omdat MSC crashte ten hoogte van de pit lane exit. Dus door zijn eigen fout kon hij ook niet de ronde erna een nieuwe neus nemen. Dubbel pech dus.sambalbaj schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:12:
waarom is de pitlane dicht?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
...
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is stilDaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:19:
Hamilton moet flinke schade hebben. Iemand zijn radio aan het luisteren?
I have no special talent. I am only passionately curious.
En een paar minuten later vreet die Red Bull de beschadigde Mercedes met huid en haar op zoals je zietLuxicon schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:15:
[...]
Nou, eerlijk gezegd vind ik het nu al verpest. Eerst racen we in de regen, en nu een eeuwigheid met SC tot het droog is en Mercedes alle tijd heeft om alles weer op orde te maken.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.