Die werkten niet.Jasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:33:
Ik zie trouwens veel nieuwe types van mondkapjes in de paddock. Deal met de andere mondkapjes leverancier is overleden?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Die werkten niet.Jasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:33:
Ik zie trouwens veel nieuwe types van mondkapjes in de paddock. Deal met de andere mondkapjes leverancier is overleden?
Ja want die hadden gelogen over de effectiviteit.Jasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:33:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Neah niet direct, maar Italie heeft het standaard type wat ze hiervoor gebruikte verboden omdat de fabriekant niet voldoende kon aantonen dat ze de volledige 200 uur werken oid.Jasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:33:
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
:)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nee, een bepaald type mondkapje bleek erger dan de kwaal te zijn en worden niet meer gebruikt.Jasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:33:
"When you grow up your heart dies"
Max zei gisteren niet dat hij gewoon fouten had gemaakt in Q3?werphengel schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:37:
Ik heb het idee dat er altijd wel een "foutje" aan de auto wordt gevonden als het bij Max niet gaat, zoals gister bij Quali.
Dan denk ik kom op Max zeg gewoon dat je een foutje hebt gemaakt, kan gebeuren. Hij maakt het zich zelf dan zo moeilijk.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij had al gezegd dat hij een foutje had gemaakt in die lap. Maar als er óók een technische fout bij de auto was, dan is dat ook jammer.werphengel schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:37:
Ik heb het idee dat er altijd wel een "foutje" aan de auto wordt gevonden als het bij Max niet gaat, zoals gister bij Quali.
Dan denk ik kom op Max zeg gewoon dat je een foutje hebt gemaakt, kan gebeuren. Hij maakt het zich zelf dan zo moeilijk.
The tin foil hat is strong with this onewerphengel schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:37:
Buxton moet echt even een valiumpje nemen zeg.Jasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:38:
Buxton heeft het over NOG meer regen!
Als hij nog meer opgewonden wordt maakt hij het NOG natter.Jasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:38:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dat sowiesoJustevo schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:39:
[...]
Buxton moet echt even een valiumpje nemen zeg.
ahh.. you're new here xD hahahJustevo schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:39:
[...]
Grappig om te horen hoe enthousiast hij er van wordtJasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:38:
Echt, lijkt wel alsof hij de race aan het verslaan is. Wat een ADHD'erJustevo schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:39:
[...]
lekker dan!streamnl schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:41:
Mijn vrouw wil dit jaar hapjes maken wat “uit de regio” komt.
Race 1 GP van Bahrein
Vandaag had ze te weinig tijd om zelf iets te maken... Gelukkig kan je ook bestellen
Vandaag een "Antipasti & Brood" met een wijntje uit Sicilië.
[Afbeelding]
Fijne race iedereen!
duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV
Welke van de twee?Bensimpel schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:42:
het is onrustig bij mercedes.
Wel lekker, maar antipasta is toch vrij simpel? Die kun je als het ware as-is in de supermarkt kopen, wat broodjes afbakken e.d. ...streamnl schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:41:
Mijn vrouw wil dit jaar hapjes maken wat “uit de regio” komt.
Race 1 GP van Bahrein
Vandaag had ze te weinig tijd om zelf iets te maken... Gelukkig kan je ook bestellen
Vandaag een "Antipasti & Brood" met een wijntje uit Sicilië.
[Afbeelding]
Fijne race iedereen!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Go Mazepin!Amphiebietje schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:42:
Dus wie gokt op een harmonica-effect bij de crash start omdat iemand achterin doorglijdt naar voren?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Bensimpel
Positieve meneer
beide, remmen van bot hadden problemen en die van lewis preventief vervangen volgens ziggo
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat is het volgens mij elke raceBensimpel schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:42:
het is onrustig bij mercedes.
Knap dat ze 7x WC zijn geworden dan.Jasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:44:
[...]
Dat is het volgens mij elke raceHun machines werken top, maar de mensen zitten niet zo straks in een geoliede machine als bij bijvoorbeeld Redbull heb ik het idee
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Dat klinkt exact hetzelfde als dat ze bij Stroll en Vettel gedaan hebben...Bensimpel schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:44:
[...]
beide, remmen van bot hadden problemen en die van lewis preventief vervangen volgens ziggo
Lucky
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ze baalt ook een beetje maar we (lees mijn vrouw) hadden weinig tijd en we wisten niet of we op tijd terug waren.Sir_Lion schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:42:
[...]
Wel lekker, maar antipasta is toch vrij simpel? Die kun je als het ware as-is in de supermarkt kopen, wat broodjes afbakken e.d. ...
Zie niet in waarom je dat besteld had
Zal je zien dat hij ineens een Рейнгод* is.YakuzA schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:43:
[...]
Go Mazepin!
Hij neemt de rol van Grosjean over
Komt omdat die wagens van hen zo goed zijn dat die het tijdsverlies door het personeel compenseren
Wat zijn de coördinaten?.... Ik kom wel helpen hoorstreamnl schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:45:
[...]
Ze baalt ook een beetje maar we (lees mijn vrouw) hadden weinig tijd en we wisten niet of we op tijd terug waren.
Dit was op de terugweg naar huis op te halen bij een Italiaan
PSN: xMaurice93
Бог дожд.Illegal_Alien schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:45:
[...]
Zal je zien dat hij ineens een Рейнгод* is.
*blame google translate.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Waiting on the world to change
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Divino, HapertMrSparkels schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:46:
[...]
Wat zijn de coördinaten?.... Ik kom wel helpen hoor
Bensimpel
Positieve meneer
De helft
😆 - Denk ook eens om ;)
Ja die gaf hij ook aan, maargoed you get it.
[ Voor 6% gewijzigd door Chiron op 18-04-2021 14:50 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Da's wel een eindje lopen vanaf de kust...
Kan misschien nog leuk worden in de race als de problemen opnieuw komen.Bensimpel schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:44:
[...]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Bensimpel
Positieve meneer
Softs? dan heeft die wel ballen zeg.Franco10 schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:51:
Gaat Perez nu op z'n softs zo wegrijden van de rest? Da's hem gegund!
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik heb mijn zenuwen echt zelden onder controle bij de startsjaool schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:51:
Ik ben best een beetje zenuwachtig voor deze start... Het kan carnage worden...
Verwacht dat vanaf P5-P10, de bulls komen er wel doorheen.sjaool schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:51:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Meestal degenen met de meeste mechanische grip. Ik verwacht dat Max, Lewis en Lance goede zaken gaat doen, en ben heel benieuwd wat Yuki gaat laten zien vandaag.Exocet schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:50:
Wie heeft qua setup het meeste voordeel in de regen?
Volgens mijn vriendin ben ik dat altijd voor de race.sjaool schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:51:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik was al zenuwachtig, dit helpt niet mee hahasjaool schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:51:
Ik ga er vanuit dat het inters of wets worden. De baan is zeiknat in sommige bochten.Franco10 schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:51:
Het is maar een spelletje...Wom schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:52:
Kriebels in de buik gevoedt door de onzekerheid. Zin in!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ah, de RB strategie is Perez HAM eraf laten knallen (letterlijk), en dan kan Max winnen.Franco10 schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:51:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Bensimpel
Positieve meneer
Strat van RB is punten pakken voor het contructreurskampioenschap.Amphiebietje schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:55:
[...]
Ah, de RB strategie is Perez HAM eraf laten knallen (letterlijk), en dan kan Max winnen.
😆 - Denk ook eens om ;)
I have no special talent. I am only passionately curious.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Dit dus, en hopen dat Perez Hamilton eraf tikt.Spotmatic schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:55:
Tijd voor Max om zijn eerste natte race te winnen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Bensimpel
Positieve meneer
Kamphuis heeft corona en is herstellende.Franko P. schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:57:
Geen idee waarom van Gelder de presentatie doet (ik volg niets buiten de F1) maar wat mij betreft blijft ie dat doen!
😆 - Denk ook eens om ;)
Anoniem: 499527
Hockenheim 2019?Spotmatic schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:55:
Tijd voor Max om zijn eerste natte race te winnen.
Dit ziet er niet uit alsof je er op slicks kan starten in ieder geval.StefanVerkerk schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:55:
80% kans op regen tijdens de race.
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door KleineJoop op 18-04-2021 15:03 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq