[F1 2021] Race 2 GP van Emilia-Romagna Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 39 Laatste
Acties:
  • 115.134 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 20:28
Knip verkeerd gezien. 😳

[ Voor 69% gewijzigd door DoubleDutch op 17-04-2021 17:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nagynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:41
Denk eigenlijk dat dit enkel goed is voor Verstappen, vaak levert een slechtere generale op zaterdag op zondag mooie dingen op door hem...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:47
nagynl schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:05:
Denk eigenlijk dat dit enkel goed is voor Verstappen, vaak levert een slechtere generale op zaterdag op zondag mooie dingen op door hem...
Boze Max is meestal snelle Max :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 20:28
Het veld zit mooi dicht op elkaar zo, beloofd een mooi seizoen te worden. 😊

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ZL5SZ8qCxAtrRMr-5qI3DH4HcA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9EcitdU8IAhED8vORo8lOpCz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Heeft Bottas nog geluk dat Yuki niet meer meedeed, anders misschien zelfs p9.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleDutch schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:08:
Het veld zit mooi dicht op elkaar zo, beloofd een mooi seizoen te worden. 😊

[Afbeelding]
Dit is een korte baan, dus vandaar dat het ook dichter op elkaar zit. Komende circuits gaan de verschillen echt groter zijn.
Bensimpel schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:13:
Heeft Bottas nog geluk dat Yuki niet meer meedeed, anders misschien zelfs p9.
Yuki heeft nog weinig laten zien...
Arjantje72 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:06:
[...]

Boze Max is meestal snelle Max :)
Ik hou mijn hart vast met de start...

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2021 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:59
Wowowowow wat een goed seizoen, zo dicht bij elkaar allemaal!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Leuke quali. Dat Norris zo dicht bij pole was zegt wel wat over hoe dicht het hier bij elkaar zit. Jammer van Max, maar super dat RB het Mercedes moeilijk kan maken met 2 auto's

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Met twee RBs erachter kan Ham sowieso niet z'n eigen strategie kiezen.

Als Perez dan ook nog eens gaat pushen op softs zodat Ham z'n mediums er eerder doorheen jaagt, staat Max op 1 na de pitstops en rijdt ie hem zo naar de winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik vraag me af of RBR morgen al stal-orders zal uitdelen mocht de situatie zich daar toe lenen... :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:09
naitsoezn schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:23:
Ik vraag me af of RBR morgen al stal-orders zal uitdelen mocht de situatie zich daar toe lenen... :P
Dat zal in eerste instantie niet nodig zijn omdat Per en Ver op een andere strategie staan.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

hansvk schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:25:
[...]

Dat zal in eerste instantie niet nodig zijn omdat Per en Ver op een andere strategie staan.
8)7 Wat een onzin. Verschillende strategie wil toch totaal niet zeggen dat ze niet bij elkaar in de buurt staan richting het eind van de race? :?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Als perez lewis pakt met de start en weg rijdt en max zal lewis niet voorbij komen dan mag perez die race gewoon winnen. Ik denk okk niet dat als perez uiteindelijk eerste rijdt en max tweede dat er een teamorder komt. Daar is het nog veel te vroeg voor in het seizoen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

naitsoezn schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:28:
[...]

8)7 Wat een onzin. Verschillende strategie wil toch totaal niet zeggen dat ze niet bij elkaar in de buurt staan richting het eind van de race? :?
Doe eens lief :>

Het maakt wel een hoop uit. Max zit er weliswaar achter maar heeft gewoon de betere racestrategie. Volgens mij lukt het niet om vanaf rood een 1 stopper te doen, en inhalen is bijna onmogelijk dus zelfs als ze dichtbij elkaar komen op het eind dan zit Perez er al automatisch achter.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Newb678
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19-04-2021
Kenny_026 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:38:
Als perez lewis pakt met de start en weg rijdt en max zal lewis niet voorbij komen dan mag perez die race gewoon winnen. Ik denk okk niet dat als perez uiteindelijk eerste rijdt en max tweede dat er een teamorder komt. Daar is het nog veel te vroeg voor in het seizoen.
Zou best kunnen ja. Als Max maar eind van dit jaar P1 staat vind ik alles goed :P :9 :)F

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Kenny_026 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:38:
Het is aan Perez of hij mag winnen. Hij start op softs en moet eigenlijk wel bij de start inhalen of snel erna.
Want anders is hij volledig afhankelijk van het tempo van Hamilton en hij zal veel eerder moeten stoppen op zijn softs. En zo zal hij zomaar achter Bottas kunnen komen en als hij daar vast komt te zitten, dan is het dag race. Je verliest dan het beste van je banden en dan kan Verstappen zomaar een paar seconden uitlopen en pitten voor minstens P2. Ja, ik ga er vanuit dat Hamilton sneller is dan Bottas. ;)

Perez was touwens niet erg blij met P2. :P

https://streamable.com/755rg0

En voor de zuurpruimen. ;)

https://streamable.com/rvbqy4

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:01

Melkaz

Melkazar

Het lijkt mij ook dat Perez deze mag winnen mocht die kans er komen. Als Max en Hamilton op 2 en 3 staan is het verschil sowieso onderling slechts 3 punten.

Maar het blijft Italië, eerst maar kijken of er geen bandjes klappen of leclerc weer overstuurd in een zekere Red Bull :+

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Newb678
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19-04-2021
Scenario morgen

Perez verschalkt op de rode band Lewis bij de start. Mazepin doet wat hij altijd doet en zorgt voor een safety car. Perez rijd aan de leiding tijdens de safety car en kan zo zijn banden sparen. Als de race weer ‘los’ gaat heeft hij wederom het voordeel van de rode band terwijl Lewis en Max het uitvechten voor p.2 en daarbij veel van de banden vergen. En zo finishen ze uiteindelijk met een 1-2 voor de Red Bulls en Lewis likt zijn wonden op p.3. En Bottas?
Die eindigt ergens in het middenveld en loopt te klagen dat al die McLarens, Ferrari’s en Alpha Tauri’s hem zo aanvallen. Mooi toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Als het hele seizoen zo gaat dan teken ik ervoor. Heerlijk die kleine verschillen!

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

opvallend veel starters op soft!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EzL_QCMVUAYxK7I?format=jpg&name=large

die hadden het anders waarschijnlijk ook erg lastig gehad in Q2, heerlijk z´n veld op elkaar

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:02

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
basvn schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:24:
opvallend veel starters op soft!

[Afbeelding]

die hadden het anders waarschijnlijk ook erg lastig gehad in Q2, heerlijk z´n veld op elkaar
De softs zijn denk ik deze keer een betere keuze om mee te starten. Het is morgen 15 graden en bewolkt, de baan is dus koud en de banden lastiger warm te krijgen. Ook zal de slijtage minder als normaal zijn vermoed ik.

Edit:
Tevens geen Formule 2 dit weekend, helpt ook niet voor de temperatuur.

[ Voor 6% gewijzigd door tweakduke op 17-04-2021 18:33 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:23
Dat wil zeggen dat Max is omgeven van soft banden om zich heen. Alleen Lewis voor hem start op geel. Bottas ook maar die staat er ver achter.

Dat wordt spannend!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:30
Voor hetzelfde geld start morgen iedereen op intermediate en kan de strategie bij voorbaat al het putje in.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Voordeel voor Max is dat hij aan de goede kant start

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 13-09 12:13
Zou Honda al soort van spijt hebben? Misschien komen ze nog terug als F1 op waterstof gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Dat was best een spannende kwalificatie! Ik ben benieuwd hoe klein de verschillen morgen tijdens de race zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:03
Was er voor morgen niet veel regen voorspeld trouwens? Dat zou het hele banden voordeel teniet kunnen doen natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:21
Aan de ene kant teleurgesteld dat Max een foutje maakte en geen pole kon pakken. Of misschien zelfs een front row voor RBR.
Aan de andere kant het was echt heel spannend.
Jammer van Norris zijn tijd ook.
Ben heel benieuwd morgen.
Eigenlijk heb ik 2 races nodig waarin Max Mercedes even helemaal zoekt rijd want dit is niet goed voor mijn hart al die spanning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 06:53
Zie eerder gebeuren dat ze gewoon Ham Per Ver de start doorkomen en dat Per Ham niet kan bijhouden en Ver er op teamorders langs kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 10:29
meenkdrie schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:31:
Zie eerder gebeuren dat ze gewoon Ham Per Ver de start doorkomen en dat Per Ham niet kan bijhouden en Ver er op teamorders langs kan.
PER begint op softs, houdt HAM op en forceert daarmee een vroege stop voor Merc of faciliteert een undercut voor Max :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
zzattack schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:36:
[...]

PER begint op softs, houdt HAM op en forceert daarmee een vroege stop voor Merc of faciliteert een undercut voor Max :P
Verschil tussen de compounds is te klein, gaat hem niet lukken.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mensen, het was allemaal onderdeel van het plan. Ik bedoel, kijk nou hoe Max in FP3 aan het oefenen was met dichtbij Hamilton rijden. :+

https://streamable.com/97hnc6

Oh en Hamilton weet blijkbaar echt niet waar al die pole bandjes naartoe gaan. Dus eh, Bono my tires are really gone. :P

https://streamable.com/xnp8ln

Maar de beste voor het laatst. We hebben er denk ik weer eentje bij. Kimi zat een dutje te doen in de pitbox tijdens FP3. :D

https://streamable.com/gamxh5

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:50:
Mensen, het was allemaal onderdeel van het plan. Ik bedoel, kijk nou hoe Max in FP3 aan het oefenen was met dichtbij Hamilton rijden. :+
Dat zou wat zijn.. de vuile lucht testen :D

Perez als 2e, als afleidingsmanoeuvre,het Hamilton moeilijk maken, en Verstappen zich positioneren om aan te vallen vanachter Hamilton, ipv vanaf de zijkant/2e plek :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat gebeurde er nou met sainz dan? Foutje gemaakt? Had toch easy door moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

VET begint nu een beetje zorgwekkend te worden niet? Elke keer dat sarcasme net zoals vorig jaar bij FER (waar ik het nog enigszins kon begrijpen) tijdens interviews maar er voor mijn gevoel echt geen ene moer van bakken.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
JB schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 20:10:
VET begint nu een beetje zorgwekkend te worden niet? Elke keer dat sarcasme net zoals vorig jaar bij FER (waar ik het nog enigszins kon begrijpen) tijdens interviews maar er voor mijn gevoel echt geen ene moer van bakken.
Nouja, nieuw team, nieuwe mensen, nieuwe auto die t toch niet lekker doet.. Ik denk dat Vettel, en de auto qua evt aanpassingen, nog even zn draai moet vinden :)

Als dit na 5-6 races nog zo is, zonder vooruitgang, ja dan kunnen we ons "zorgen" beginnen te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 14:41
Morgen verpletteren de Red bulls de Mercedessen gewoon. Appie flappie klaar.
Norris erachter zou het plaatje compleet maken.
Edit; en dat van een non Max supporter... Als de race maar spannend is!

[ Voor 22% gewijzigd door TakeAway op 17-04-2021 21:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
TakeAway schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 21:00:
Morgen verpletteren de Red bulls de Mercedessen gewoon. Appie flappie klaar.
Norris erachter zou het plaatje compleet maken.
Edit; en dat van een non Max supporter... Als de race maar spannend is!
Ja of Perez en Max tikken elkaar in de eerste bocht eraf. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
DoeEensGek schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 21:02:
[...]

Daar zet ik mijn geld op in, zou met niks verbazen.
En dan toch weer HAM en BOT op 1 en 2, net als MER alles kado krijgt....
Edit: en niet andersom, want dat mag niet van de Duitse orde :*) :o

[ Voor 10% gewijzigd door TakeAway op 17-04-2021 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

Ik denk dat er tijdens de race geen regen komt. Dus banden met dat koude weer wordt wel belangrijk.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
poor Leno schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 20:02:
[...]

Dat zou wat zijn.. de vuile lucht testen :D

Perez als 2e, als afleidingsmanoeuvre,het Hamilton moeilijk maken, en Verstappen zich positioneren om aan te vallen vanachter Hamilton, ipv vanaf de zijkant/2e plek :7
Nou, dat doet Verstappen best vaak hoor. Je ziet hem vaak bewust vlak achter iemand rijden.
Maar dat tweede is gewoon een fout. Natuurlijk zuur dat het juist gebeurd na twee seizoenen van bijna onafgebroken uitstekende kwalificaties. Ik zie morgen wel wat het word. Het kan namelijk ook dat Hamilton, Perez probeert af te dekken terwijl Verstappen er voorbij schiet met een flinke tow. Het is namelijk een stuk naar de eerste bochten.

Verder is het seizoen is lang en strategisch gezien zit Mercedes hier net lekker met Bottas die waarschijnlijk niet goed ingezet kan worden omdat die achter te veel auto's met zachte banden zit. in ieder geval is het geen Mercedes 1-2 meer en dat is al heel wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

DoeEensGek schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 21:02:
[...]

Ik ga ervan uit dat Perez heeft geleerd van de gevechten bij Force India. Hij weet waarvoor hij naar Red Bull gehaald is. Vechten voor positie mag maar wel fair... Hij zal hem ook mogen winnen als hij tenminste er het beste voor staat.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:20
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 21:37:
[...]

Nou, dat doet Verstappen best vaak hoor. Je ziet hem vaak bewust vlak achter iemand rijden.
Maar dat tweede is gewoon een fout. Natuurlijk zuur dat het juist gebeurd na twee seizoenen van bijna onafgebroken uitstekende kwalificaties. Ik zie morgen wel wat het word. Het kan namelijk ook dat Hamilton, Perez probeert af te dekken terwijl Verstappen er voorbij schiet met een flinke tow. Het is namelijk een stuk naar de eerste bochten.

Verder is het seizoen is lang en strategisch gezien zit Mercedes hier net lekker met Bottas die waarschijnlijk niet goed ingezet kan worden omdat die achter te veel auto's met zachte banden zit. in ieder geval is het geen Mercedes 1-2 meer en dat is al heel wat. :)
Inderdaad, ik ben er vooralsnog echt heel blij mee dat we niet weer naar een volstrekt voorspelbaar seizoen zitten te kunnen, althans waar het de podiumplaatsen betreft.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

Er is blijkbaar weer een NL site die denkt wat gevonden te hebben: https://gp33.nl/heeft-lew...verschreden-zonder-straf/

Ofwel Lewis zou wijd zijn gegaan.

Ik heb de lap even nagekeken en zie dat ie bij bocht 9 keurig binnen de lijntjes blijft (Norris ging daar te ver). En bij Bocht 15 gaat ie wel met zijn wielen buiten de witte lijn, maar blijft met zijn wielen wel op de eerste kerb. Norris gaat daar ook veel wijder. Dus wat ze zeggen klopt niet.

Maar, hoe zat het bij bocht 15, die chicane? Mocht je daar nou wel of niet op de kerb komen? Dus dit is Lewis bij Bocht 15
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mPj8ODE.png Q3 Run 1
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9IoGzCx.png Q3 Run 2

En voor de toevoeging bocht 9
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/99tqFTJ.png Q3 Run 1
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nXKxtsC.png Q3 Run 2

Verstappen doet daar overigens hetzelfde als Lewis. Ik meen dat die bocht 15 toch wat ruimer genomen mocht worden. Maar goed, alles om fake-news te bestrijden...

Hier Max:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Il2Bs7q.png

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 17-04-2021 22:57 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 23:57
Bocht 9 moet je de witte lijn raken.
Bocht 15 moet je de rode kerb raken.
Dus niks aan de hand in die beelden.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:16

Edd

Martinspire schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:53:
Maar, hoe zat het bij bocht 15, die chicane? Mocht je daar nou wel of niet op de kerb komen? Dus dit is Lewis bij Bocht 15
Dat is gewoon op te zoeken in de Event Notes:
Turn 15 - Exit
a) A lap time achieved during any practice session or the race by leaving the track and cutting
behind the red, white and green kerb on the exit of Turn 15, will result in that lap time being
invalidated by the stewards.
Dus kerb = goed.

-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

Edd schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 23:00:
[...]

Dat is gewoon op te zoeken in de Event Notes:

[...]

Dus kerb = goed.
Ja dat dacht ik al en het zien van de lijn van Verstappen bevestigt het. Ofwel weer zo'n dom NL bericht wat weer zoveel fans de ogen doet rollen...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 22:23
Martinspire schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 23:00:
[...]

Ja dat dacht ik al en het zien van de lijn van Verstappen bevestigt het. Ofwel weer zo'n dom NL bericht wat weer zoveel fans de ogen doet rollen...
Clickbait en de Nederlandse foei mentaliteit. Er ligt daar een sensor in het asfalt. Gaat die af, dan gaat er bij Race Control een lampje aan en dan gaan ze kijken. Als je net binnen de lijntjes kleurde gaat het goed en anders ben je je tijd kwijt.

Ik let niet meer op dat soort sites. Als ik F1 nieuws wil pak ik alleen motorsport.com nog. Het voormalig GPUpdate.net. :)

Inmiddels is het Race Dag!!!!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Zin in morgen!

Wat een fijn seizoen zijn we begonnen, eindelijk echt concurrentie zo lijkt het.
Ik hoop dat Max wint maar gun het Perez ook. Norris kan ook wel eens verrassen maar goed het zit zo dicht bij elkaar dat het gewoon genieten wordt :)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:27
Al iets meer bekend over wat de weergoden gaan doen vanmiddag?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29

Pierre

Van nature lui!

hoevenpe schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:35:
Al iets meer bekend over wat de weergoden gaan doen vanmiddag?
https://trackweather.live/formula1/italian-grand-prix

Ik denk dat het droog blijft.

[ Voor 6% gewijzigd door Pierre op 18-04-2021 08:42 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clifdon
  • Laatst online: 13-09 12:51
Droge race, gas er op. Vanwege de P1 van Max vanmiddag ga ik alvast uitgebreid hapjes maken. Wordt een feestje.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Gisteren leuke kwalificatie gezien, helaas kan niet altijd alles perfect gaan. Is toch mooi dat Perez laat zien wat hij kan (en wat Gasley en Albon dus niet konden). Natuurlijk zou ik willen zien dat Max Hamilton zoek rijdt, maar dit is veel spannender en veel leuker om te zien. Zin in de race vandaag!

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29

Pierre

Van nature lui!

Aan welke kant start Max?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:50
Links.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:17
Ik denk dat Max aardig in het gedrang kan komen zitten vandaag in die eerste chicane. De derde plek lijkt mij niet de meest ideale positie op dit smalle circuit. Hoop t beste, maar ik denk dat Hamilton m pakt zonder moeite.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

MrOleo schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:59:
Bocht 9 moet je de witte lijn raken.
Bocht 15 moet je de rode kerb raken.
Dus niks aan de hand in die beelden.
Het is dan ook wel echt enorm stom dat die limieten niet gewoon altijd die witte lijnen zijn. Elk circuit of IN ELK GEVAL elke bocht waar geen gras of gravel naast de baan ligt, overal.

Echt FIA en track limits is Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pLAITyYFVFn_D8BLFjx-YKjfOQQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/P1PtSM29sNCqnWDaJVLpWIHR.png?f=user_large

Ik begrijp niet waarom ze dit niet gewoon altijd zo handhaven (zoals het ook in de regels staat)

[ Voor 9% gewijzigd door JvS op 18-04-2021 09:05 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Laatst online: 23:47
Clifdon schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:43:
Droge race, gas er op. Vanwege de P1 van Max vanmiddag ga ik alvast uitgebreid hapjes maken. Wordt een feestje.
? na de race bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:50
JvS schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:03:
[...]

Het is dan ook wel echt enorm stom dat die limieten niet gewoon altijd die witte lijnen zijn. Elk circuit of IN ELK GEVAL elke bocht waar geen gras of gravel naast de baan ligt, overal.

Echt FIA en track limits is [Afbeelding]
En toch is er een reden voor: er zijn redelijk wat plekken op de gebruikte banen te vinden, waar bepaalde klassen van sport veel moeite hebben om netjes binnen de lijnen te racen. In veel gevallen is het buiten de lijnen raken niet sneller dan binnen de lijnen blijven.

Je krijgt met zeer strikte track limits dat veel coureurs een penalty moeten krijgen. De uitslag gaat dan niet meer over op welke positie je over de finish kwam, maar hoeveel tracklimits je bent overschreden.

Ik vind zelf dat de circuits (die F1 races faciliteren) betere banen moet bouwen. Er zijn namelijk circuits waar tracklimits niet nodig zijn, omdat het buiten de witte lijnen altijd trager is. Zoals bijvoorbeeld (vziw) Red Bull Ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 09:20

Nhz

JvS schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:03:
[...]

Echt FIA en track limits is [Afbeelding]

Ik begrijp niet waarom ze dit niet gewoon altijd zo handhaven (zoals het ook in de regels staat)
Dit inderdaad. Het kan zo eenvoudig zijn. Die kerbs en uitloopstroken etc is leuk, maar als ze gewoon altijd de witte lijnen aanhouden is het super duidelijk.

Met minimaal 2 banden tussen of op de witte lijnen, anders tijd kwijt. In de race 2 waarschuwingen, derde keer 5sec. Vierde keer 10sec. Vijfde keer drive trough. Zesde keer stop and go. Bouw het maar op die straf.

Groetjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:05
Playa del C. schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:10:
Zoals bijvoorbeeld (vziw) Red Bull Ring.
De Red Bull Ring heeft volgens mij track limits in de laatste twee bochten? Ze hebben daar wel geëxperimenteerd met de broodjes, maar volgens mij zijn ze daar uiteindelijk voor een iets mildere variant gegaan en worden track limits gemonitord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

[...]

En toch is er een reden voor: er zijn redelijk wat plekken op de gebruikte banen te vinden, waar bepaalde klassen van sport veel moeite hebben om netjes binnen de lijnen te racen. In veel gevallen is het buiten de lijnen raken niet sneller dan binnen de lijnen blijven.
Hmm, in mijn beleving zijn "het kost moeite om binnen de lijnen te blijven" niet echt verenigen met "Het is niet sneller om buiten de lijnen te raken". Je kan namelijk altijd goed binnen de lijnen blijven, door minder op de grens te rijden. Dat kost alleen wel tijd (vandaar dat ik die combi lastig verenigbaar vind).

Mogelijk mis ik iets, hoe kan het wel heel moeilijk zijn om binnen de lijnen te blijven, maar is het geen voordeel om erbuiten te raken? Juist als het lastig is om erbinnen te blijven, zie ik het als dat er veel voordeel is om er wel buiten te komen.

(Ik bedoelde overigens puur F1 regels, dat andere klasses ergens moeite mee hebben maakt voor f1 regels niet uit)

[ Voor 5% gewijzigd door JvS op 18-04-2021 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 09:20

Nhz

[...]

Je krijgt met zeer strikte track limits dat veel coureurs een penalty moeten krijgen. De uitslag gaat dan niet meer over op welke positie je over de finish kwam, maar hoeveel tracklimits je bent overschreden.

Ik vind zelf dat de circuits (die F1 races faciliteren) betere banen moet bouwen. Er zijn namelijk circuits waar tracklimits niet nodig zijn, omdat het buiten de witte lijnen altijd trager is. Zoals bijvoorbeeld (vziw) Red Bull Ring.
Als het overduidelijk veel langzamer is dan hoeft iemand uiteraard geen straf te krijgen, als iemand dan buiten de baan komt gaat het namelijk om een fout. Een langzame tijd af pakken zal niemand wakker van liggen.

Echter is het nu al zo vaak een gespreksonderwerp dat het dus lang niet altijd zo duidelijk is.

Groetjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 18:04

Spotmatic

Ken sent me

Clifdon schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:43:
In ieder geval hoop ik dat RBR goede zaken doet in het WCC. Met Bottas op P8... op hardere bandjes midden in het verkeer op een baan waarin je bijna niet in kunt halen.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 18:04

Spotmatic

Ken sent me

Vers van het circuit. Het is nu zonnig en droog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dit8utVbLhpC86hpX56V7Avrsgo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/66cRrrlZo3KcGV4JNVbKyswj.jpg?f=fotoalbum_large

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
Volgens mij is het ook beter als het droog blijft

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Het zal m.i. met name oppassen worden voor LEC op de softs vanaf P4. De laatste keer dat Perez, Verstappen en Leclerc bij elkaar in de buurt startten, eindigde dat niet heel best :X

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meenkdrie
AequitasII schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:00:
Ik denk dat Max aardig in het gedrang kan komen zitten vandaag in die eerste chicane. De derde plek lijkt mij niet de meest ideale positie op dit smalle circuit. Hoop t beste, maar ik denk dat Hamilton m pakt zonder moeite.
Dit dacht ik ook, maar vorig seizoen startte hij ook op drie en pakte hij direct p2 en gingen de eerste 4-5 prima door t1/2.

Nu met de nieuwe motor kan het wel eens een heerlijke slipstream worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Laatst online: 13-09 12:51
Ja na de race :). Je moet de hapjes al wel klaar hebben staan he. Als het dan niet zo is, dan heb je in elk geval de snacks nog :D.

Ik verwacht een behoorlijk saai treintje deze race. Dus we zullen er zelf iets van moeten maken.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16

codex

Geen OpenAI agent :)

Op basis van yr.no wat druppels rond de race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yuWW18rbJe04Wq77cH9k-yrq9jE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F2xPfTFKGyzznbV1kb2ettrS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Ik hoop dat bij de start Max gewoon zijn hoofd koel kan houden. Hij start op geel en Perez op rood. In principe zou Perez bij de start het voordeel moeten hebben (tenzij hij een enorme tow voor Max creëert).

Laat Perez dan maar met Lewis het gevecht aan gaan zodat ze beiden hun banden eerder naar de knoppen helpen en Max daar voordeel kan pakken.

We gaan het zien... heb er zin an!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12
Maurice079 schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:37:
Het zal m.i. met name oppassen worden voor LEC op de softs vanaf P4. De laatste keer dat Perez, Verstappen en Leclerc bij elkaar in de buurt startten, eindigde dat niet heel best :X
Perez heeft toen toch gewonnen? ;)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
Max is teleurstellend, Max is een beetje boos dat hij geen pole pakte. Dit gebeurde ook in Mexico toen Ricciardo met de pole vandoor ging...
Max gaat winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:42

Oekol

waka waka hey hey

Dus p1 max p2 ham en p3 perez?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CRYhq_j311nLjifd3Va_iyEXxRw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ud9J0wuvOph1R7JidDf678lI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• renzo4000
Ik vind het sowieso altijd wel grappig hoe het "hero to zero" principe in werking treedt. Max rijdt eigenlijk al heel erg lang strak en nagenoeg foutloos. Gisteren maakte hij inderdaad een rijdersfout (gaf dat zelf ook toe) en meteen staat de halve wereld op zijn kop. Max is ineens geen echte topper zoals Lewis bladiebla en staat onder druk van Perez enz.

Ik geloof best dat hij nu mede door Perez wat meer gepushed wordt maar als hij die fout in bocht drie niet had gemaakt stond hij er misschien wel 2 a 3 tiende voor. Want niet alleen verloor hij tijd in die bocht ook zijn banden waren behoorlijk vies wat hem ook tractie tijd heeft gekost... als ...als... als.

Het zou mooi zijn als hij het vandaag kan laten zien en Lewis en Perez op 20 seconden rijdt.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Perez pakt Hamilton en Max in de bocht erna.

PER-VER-HAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:18
hoevenpe schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:05:
Perez pakt Hamilton en Max in de bocht erna.

PER-VER-HAM
Ver, Per, Ham zou ideaal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Potver. Geen idee waarom maar heb erg veel zin in deze race. Zal waarschijnlijk een klassieke race worden. Eerste vijf ronden super spannend. Dan tot de eerste pitstops even rustig. Dan weer even kijken wat de strategien zijn. Dan weer rustig tot de laatste vijf ronden. Heb er zin in!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
Ben ergens wel bang voor die eerste bocht, herinner me Max, Seb en Kimi nog wat niet goed afliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01
hoevenpe schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:27:
Ben ergens wel bang voor die eerste bocht, herinner me Max, Seb en Kimi nog wat niet goed afliep.
moppelt iets over oude koeien en een sloot

Het grote verschil nu is, dat het niet met een Kimi is die niks kon zien.
En geen seb vettel die toen der tijd niet reed zoals die kon.

Dit keer heb je een Ham, ondanks dat ik hem niet sympatiek vind niet zo heel vaak bij een crash is betrokken (arme Albon).
Een max welke redelijk verstandig (voort) is.
En een Perez die weet dat als die het nu verkloot het zichzelf heel moeilijk gaat maken de rest van het jaar/carriere

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Max blijft Max:

https://www.formula1.com/...7GbWPG2MnJEtyXOmP1x6.html
“[The car] felt alright in FP3, and just in qualifying you change tyres from soft to medium, try to put your lap in and it was all coming along nicely. But then in Q3 on the final run I just didn’t have a good lap. I went off at Turn 3 with two wheels, I know that Honda makes good lawnmowers but I don’t think this one was suited for that! But at least I tried.
_/-\o_ :D

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Diagonaal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 08:22
Iedereen kijkt bij Max naar Lewis en Perez voor hem bij de start. Ik maak me meer zorgen met Leclerc direct achter hem op rood....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:57
demonic schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:31:
[...]

moppelt iets over oude koeien en een sloot

Het grote verschil nu is, dat het niet met een Kimi is die niks kon zien.
En geen seb vettel die toen der tijd niet reed zoals die kon.

Dit keer heb je een Ham, ondanks dat ik hem niet sympatiek vind niet zo heel vaak bij een crash is betrokken (arme Albon).
Een max welke redelijk verstandig (voort) is.
En een Perez die weet dat als die het nu verkloot het zichzelf heel moeilijk gaat maken de rest van het jaar/carriere
Perez is een goede teammate en tikt Hamilton er in de eerste ronde vanaf, en VER rijdt fluitend naar de eindzege.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• renzo4000
Diagonaal schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:47:
Iedereen kijkt bij Max naar Lewis en Perez voor hem bij de start. Ik maak me meer zorgen met Leclerc direct achter hem op rood....
Nou vooral door de kamikazeacties van LEC bij de start, qua racepace is Ferrari er nog lang niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Justevo schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:14:
[...]

Ver, Per, Ham Rus zou ideaal zijn.
;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:34
Ver-Per-Gas zou gaaf zijn voor Honda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

renzo4000 schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:05:
Ik vind het sowieso altijd wel grappig hoe het "hero to zero" principe in werking treedt. Max rijdt eigenlijk al heel erg lang strak en nagenoeg foutloos. Gisteren maakte hij inderdaad een rijdersfout (gaf dat zelf ook toe) en meteen staat de halve wereld op zijn kop. Max is ineens geen echte topper zoals Lewis bladiebla en staat onder druk van Perez enz.
Waar lees je dit? Want ik denk dat dit vooral in je hoofd zit. Of bedoel je dat dit op forums gezegd wordt? Daar moet je niet vanuit gaan, want daar wordt vanalles geroepen aan onzin. Altijd. Over iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
renzo4000 schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:53:
[...]

Nou vooral door de kamikazeacties van LEC bij de start, qua racepace is Ferrari er nog lang niet.
Sowieso zal het mij verbazen als iedereen deze race overleefd. (figuurlijk!) Ik verwacht wel wat uitvallers en een safetycar (of 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Zo.... Ik heb er zin in..... Max op 3, hopelijk kan RB qua strategie nu wel iets doen met hun auto's op 2 en 3..... Ben erg benieuwd naar de snelheid in de race t.o.v. de Benz

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Laatst online: 12-09 20:24
Ik hoop vooral dat ze het allemaal overleven in bocht 1 en dat PER en VER het de Mercedesen moeilijk kunnen gaan maken.

In welke volgorde ze finischen maakt me in dit stadium van het seizoen nog niet uit, er komen nog genoeg 'makkelijkere' races aan voor de RB. In dit soort power circuits was je afgelopen 5 jaar blij met een P3/P4 en dat hoeft nu niet anders te zijn. Uitvallen is dodelijker.

[ Voor 6% gewijzigd door AlxRoelofs op 18-04-2021 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

AlxRoelofs schreef op zondag 18 april 2021 @ 11:13:
Ik hoop vooral dat ze het allemaal overleven in bocht 1 en dat PER en VER het de Mercedesen moeilijk kunnen gaan maken.

In welke volgorde ze finischen maakt me in dit stadium van het seizoen nog niet uit, er komen nog genoeg 'makkelijkere' races aan voor de RB. In dit soort power circuits was je afgelopen 5 jaar blij met een P3/P4 en dat hoeft nu niet anders te zijn. Uitvallen is dodelijker.
Ah... Mee doen om te winnen..... Anders niet van start gaan, ze lijken nu dichter bij de Benz te zitten dan ooit.... Er dus gewoon vol voor gaan.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Laatst online: 12-09 20:24
Bullet NL schreef op zondag 18 april 2021 @ 11:15:
[...]

Ah... Mee doen om te winnen..... Anders niet van start gaan, ze lijken nu dichter bij de Benz te zitten dan ooit.... Er dus gewoon vol voor gaan.
Uiteraard. Als die kans er is absoluut, maar liever P3 of P4 dan kamikaze de eerste bocht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

renzo4000 schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:53:
[...]

Mag toch hopen dat hij geleerd heeft. Hij heeft er niks aan om met de Red Bulls in gevecht te gaan kijkend naar de racepace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
AlxRoelofs schreef op zondag 18 april 2021 @ 11:26:
Als die kans er is absoluut, maar liever P3 of P4 dan kamikaze de eerste bocht in.
Besef dat voor RedBull het WCC belangrijk is, met Perez en Verstappen zie ik ze die wel winnen ook als Hamilton WDC wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik maak me ook zorgen om de eerste (echte) bocht. Dat is in ieder race natuurlijk het gevaarlijkste punt en zeker op een baan waar in halen moeilijk is. Als Verstappen fan hoop ik natuurlijk een beetje dat Perez en Hamilton het zo druk met elkaar hebben dat Verstappen er langs kan, maar een spannend gevecht tot aan de eindstreep is natuurlijk nog beter.

Als inhalen hier zo moeilijk is dan was het misschien wel een goede kandidaat geweest om een sprint-race te testen. In mijn ogen is zo'n sprint-race namelijk vooral 2 keer starten en 2 keer door de eerste bocht moeten en dus twee keer zo veel kans dat de snelle auto's niet voorop beginnen. En met langzamere auto's voorop krijg je logischerwijs meer inhaalacties. Of een reverse grid, maar dat idee lijkt voorlopig te zijn geparkeerd voor F1.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Type-R739 schreef op zondag 18 april 2021 @ 11:01:
[...]

Ver-Per-Gas zou gaaf zijn voor Honda.
En als je als Fransoos groen als lievelingskleur hebt zie je het liefst VER, TSU, PER :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
CAPSLOCK2000 schreef op zondag 18 april 2021 @ 11:34:
Ik maak me ook zorgen om de eerste (echte) bocht. Dat is in ieder race natuurlijk het gevaarlijkste punt en zeker op een baan waar in halen moeilijk is. Als Verstappen fan hoop ik natuurlijk een beetje dat Perez en Hamilton het zo druk met elkaar hebben dat Verstappen er langs kan, maar een spannend gevecht tot aan de eindstreep is natuurlijk nog beter.

Als inhalen hier zo moeilijk is dan was het misschien wel een goede kandidaat geweest om een sprint-race te testen. In mijn ogen is zo'n sprint-race namelijk vooral 2 keer starten en 2 keer door de eerste bocht moeten en dus twee keer zo veel kans dat de snelle auto's niet voorop beginnen. En met langzamere auto's voorop krijg je logischerwijs meer inhaalacties. Of een reverse grid, maar dat idee lijkt voorlopig te zijn geparkeerd voor F1.
Eerste bocht is best gevaarlijk.
Je hebt best kans dat Hamilton zich meer concentreert om Max te blokkeren en dat Perez ervandoor kan gaan.
Hopelijk komt iedereen er zonder schade door want het beloofd spannend te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:07
Ik heb alleen maar flashbacks naar “Multi 21 Seb, Multi 21”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Holk schreef op zondag 18 april 2021 @ 11:44:
Ik heb alleen maar flashbacks naar “Multi 21 Seb, Multi 21”
Biertje nodig? Waar men zich druk om kan maken...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Pagina: 1 ... 14 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.