Jij bent er eentje die geniet als het max niet lukt?Blokker_1999 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:14:
[...]
Te vroeg? Hoe kom je erbij? Hij is vandaag toch echt sneller in dezelfde wagen op dezelfde baan onder dezelfde omstandigheden.
Max half door het grind met flink overstuur, dan nog op een halve tiende.
Als je dit iedere kwalificatie doet ok, maar het is de 2e race en gebeurt zeden. Niet zo zuurNewb678 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:14:
Zo word je geen kampioen.
Hamilton foutloos. Max snelste wagen en fout sector 1
Mooi, HAM op P1
en eigenlijk vind ik het nog leuker dat Perez op P2 staat met een afwijkende bandenkeuze.
Bottas op 8 valt wel erg tegen, maar zo kan red bull mooi met 2 auto's Hamilton aanvallen
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Perez start op rood. Dus Max heeft de beste racestrategie. Perez kan Hamilton evt nog pesten bij de start.
I served in a company of heroes.
Ik kan er ook niet bij dat mensen niet genieten van dit seizoen. Ieder foutje wordt nu afgestraft en zo hoort het te zijn, niks geen ruime marge om hem op je sloffen binnen te halen.Maurice079 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:14:
Wat is iedereen hier zuur zeg.. Fantastische kwalificatie gezien joh!
Bensimpel
Positieve meneer
* Bensimpel gaat maar weer weg hier, verzuurde mensen hier zeg..
Morgen wint max gewoon en is alles weer oranje, pfff
Morgen wint max gewoon en is alles weer oranje, pfff
😆 - Denk ook eens om ;)
Waarbij hij in Bahrein een perfecte ronder op de baan legde. It's all in the game.Vos schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:15:
[...]
Als je dit iedere kwalificatie doet ok, maar het is de 2e race en gebeurt zeden. Niet zo zuur.
Dit is echt wel een heel mooi resultaat. Mercedes gesplit. RBR 2/3, Norris, Lec. Dat wordt mooi morgen
Sowieso schrijf je zo!
Checco this is James....sjaool schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:15:
Dat wordt morgen interessant want PER start op soft en VER en HAM op geel. Dat wordt een undercut van PER op HAM en VER pakt daarna P1...
Waiting on the world to change
Nee, ik ben iemand die het beu is om altijd maar het gezeik te moeten horen van mensen die zeggen dat Perez Max nooit zal kunnen bijhouden, die Max aanzien als iemand die ongrijpbaar is voor zijn teamgenoot.Kenny_026 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:15:
[...]
Jij bent er eentje die geniet als het max niet lukt?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Nergens voor nodig die azijn, tenminstte niet dat ik teleurgesteld ben. Ik ben benieuwd naar morgen.Illegal_Alien schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:13:
Ok jongens (en meiden) trek de vaten azijn maar weer open....
Want: It ain't over 'till the fat lady sings.
Je zou bijna denken dat vandaag de punten uitgedeeld worden aan de reacties te zien..Maurice079 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:14:
Wat is iedereen hier zuur zeg.. Fantastische kwalificatie gezien joh!
Maar idd mooie kwali, lekker dicht bij elkaar
En ook mooi voor Perez, heeft ie meteen een boost voor z’n zelfvertrouwen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Eindelijk een voltallig Redbull wat HAM onder druk kan zetten. BOT zal hard moeten trappelen morgen om nog wat te betekenen.
Gewoon 2x een eigen fout. Eerste rondje te dicht achter Stroll vertrokken. Tweede ronde er bijna af. Dus net wat te veel gepushed.Hippocampus schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:13:
Met de opluchting van Hamilton en de 2e plek voor Perez ga ik bijna denken dat Max iets aan de hand heeft met die auto. (of gewoon heeft zitten trutten om snel te zijn)
EDIT: Dit is dus niet zuur bedoeld. Mooie Quali gezien en zin in morgen.
[ Voor 8% gewijzigd door vliegnerd op 17-04-2021 15:19 ]
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oh ja, Perez staat op softs. Dat kan nog leuk worden als hij goed wegkomt.vhal schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:15:
Mooi, HAM op P1en eigenlijk vind ik het nog leuker dat Perez op P2 staat met een afwijkende bandenkeuze.
Want Mercedes heeft een probleem met Bottas op een miserabele P8. Nu zit Hamilton in de RBR sandwich en je kan hier echt niet inhalen. Strategisch is dit niet fijn voor Mercedes.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Omdat ik niet iemand beoordeel op een paar races. Dus gewoon afwachtenBlokker_1999 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:14:
[...]
Te vroeg? Hoe kom je erbij? Hij is vandaag toch echt sneller in dezelfde wagen op dezelfde baan onder dezelfde omstandigheden.
Max: "het kan niet elke keer goed zijn".
Jawel Max. dat moet gewoon!
Ik zou het doen!
Kalm aan allemaal. Het is pas race 2. "Parijs is nog ver." Red Bull zit er gewoon goed bij.
Bensimpel
Positieve meneer
Mensen wilden hier een snelle teamgenoot die max verder kan pushen
hebben we er eindelijk eentje, is het weer niet goed.

😆 - Denk ook eens om ;)
Als Mercedes nog druk wil uitoefenen op Red Bull zetten ze Russell in die tweede auto... Bottas is wel klaar lijkt mij...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
We heard you the first time.Bensimpel schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:17:
Zo erg valt het ook wel mee, toch?Bensimpel schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:17:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat is die van interviewer
[ Voor 3% gewijzigd door rammes op 17-04-2021 15:19 ]
Ik zou het doen!
Dat gaat morgen nog leuk worden met de tracklimits, hoeveel tijdstraffen gaan er nodig zijn?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat zou ergens wel een terechte wissel zijn halverwege het seizoenPatrickC schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:18:
Als Mercedes nog druk wil uitoefenen op Red Bull zetten ze Russell in die tweede auto... Bottas is wel klaar lijkt mij...
Nou ja, punt is natuurlijk wel dat HAM eigenlijk ALTIJD maximaal presteert... geen fouten maakt. Vorige race had RB moeten winnen, nu had Max pole moeten hebben. Je moet gewoon wel die kansen pakken want MER is enorm stabiel en HAM maakt geen fouten.
Na 100 jaren dominantie nog in de underdog rol kruipen. Jammer.Exocet schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:18:
Hamilton weer enorm verbaasd
Dit. Mercedes heeft gat al gedicht dat is duidelijk.rammes schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:17:
Max: "het kan niet elke keer goed zijn".
Slechte kwali Max
- DaniëlWW2
- Niet online
Serieus mensen, die RB16B is gewoon echt de betere auto. Kijk naar waar Bottas staat. We hebben nu ook eindelijk eens een goede kwalificatie gehad en weer zuur doen. Oh en Max is pissig dus morgen nog sneller.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooi dat Perez er goed bij zit. Maakt het tenminste weer eens wat onvoorspelbaarder zo
zonde voor Norris dat z'n tijd werd afgepakt.
Bensimpel
Positieve meneer
geen als je mercedes heetgambieter schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:18:
Dat gaat morgen nog leuk worden met de tracklimits, hoeveel tijdstraffen gaan er nodig zijn?
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik wacht geduldig op een memo van de FIA dat ze het morgen toch weer anders gaan doen...gambieter schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:18:
Ik denk eerder dat HAM nu echt uitgedaagd wordt en nu kan laten zien dat hij terecht WK is. En tot nu toe laat hij dat ook zien, alles klopt en hij haalt meer uit de wagen.Exocet schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:18:
Hamilton weer enorm verbaasd
Dus voor ons alleen maar beter!
Waiting on the world to change
Valsecchi. Italiaan heeft z'n enthousiasme altijd op 11 staan.
Iedereen hier had toch verwacht dat Verstappen die pole zou pakken? Het was dat hij een foutje maakte. Dus logisch dat ze bij Mercedes verbaasd zijn dan toch?Vos schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:19:
[...]
Na 100 jaren dominantie nog in de underdog rol kruipen. Jammer.
Hopelijk geen fuck up met de Red Bull strategie nu ze weer eens met 2 auto's vooraan staan
Sowieso schrijf je zo!
Ach, kan gebeuren. Deze korte baan straft kleine foutjes vrij hard af.
Perez denkt morgen bij de start, "Nu of nooit". Gaat er iets te enthousiast in en rijdt zichzelf en Hamilton van de baan. Zitten we weer naar een saaie race te kijken.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:17:
[...]
Oh ja, Perez staat op softs. Dat kan nog leuk worden als hij goed wegkomt.
Want Mercedes heeft een probleem met Bottas op een miserabele P8. Nu zit Hamilton in de RBR sandwich en je kan hier echt niet inhalen. Strategisch is dit niet fijn voor Mercedes.
Wel goed voor het kampioenschap van Verstappen
Quali is idd super leuk en spannend zo... maar leuk als je in principe de snelste auto hebt, als de ander uiteindelijk meer punten haalt doordat je het her en der laat liggen maakt dat het alleen maar zuurderDaniëlWW2 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:19:
Serieus mensen, die RB16B is gewoon echt de betere auto. Kijk naar waar Bottas staat. We hebben nu ook eindelijk eens een goede kwalificatie gehad en weer zuur doen. Oh en Max is pissig dus morgen nog sneller.
Euh? Het is race 2, de Bulls staan 2 en 3. Waar staat Bottas? Wat een gezever om een p3.Newb678 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:19:
[...]
Dit. Mercedes heeft gat al gedicht dat is duidelijk.
Slechte kwali Max
We hebben alle ingrediënten voor een heel mooi seizoen iig.
Spannond!
Spannond!
HAM staat er wel weer gewoon... De bevestiging dat hij echt GOAT is.
Maar wat een toffe quali. En morgen weer een mooie race hoop ik. Nul inhalen, dus start spannend en dan de strategie van (hopelijk) 2 Red Bulls versus Hamilton.
Maar wat een toffe quali. En morgen weer een mooie race hoop ik. Nul inhalen, dus start spannend en dan de strategie van (hopelijk) 2 Red Bulls versus Hamilton.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Bensimpel
Positieve meneer
Zelfs Lewis maakt fouten, verdomd weinig maar ook hij is niet perfect.m0ridin schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:19:
Nou ja, punt is natuurlijk wel dat HAM eigenlijk ALTIJD maximaal presteert... geen fouten maakt. Vorige race had RB moeten winnen, nu had Max pole moeten hebben. Je moet gewoon wel die kansen pakken want MER is enorm stabiel en HAM maakt geen fouten.
😆 - Denk ook eens om ;)
"Qualificaties zeggen niks!"
(niet zo zuur mensen, wordt een leuke race morgen)
(niet zo zuur mensen, wordt een leuke race morgen)
[ Voor 49% gewijzigd door noo op 17-04-2021 15:22 ]
Max door het gras en nog maar 0,08s langzamer. Een goed rondje en hij was 3 tiende sneller geweest.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik niet persePhilip Ross schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:20:
[...]
Iedereen hier had toch verwacht dat Verstappen die pole zou pakken? Het was dat hij een foutje maakte. Dus logisch dat ze bij Mercedes verbaasd zijn dan toch?
Het in de underdogpositie kruipen deden ze laatste paar jaar soms ook.
Het weekend is voor mij nu al naar de klote eerst die drama bij alle kabels en nu max op P3 door een rookie mistake. Morgen dus niet kijken.
Laten PER en HAM mekaar maar de baan uit vechten.
2 hondjes vechten om nummer 1, de 3e gaat ermee heen
2 hondjes vechten om nummer 1, de 3e gaat ermee heen
- DaniëlWW2
- Niet online
He, dat zijn 26 punten. Niks mis mee.autje schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:20:
[...]
Perez denkt morgen bij de start, "Nu of nooit". Gaat er iets te enthousiast in en rijdt zichzelf en Hamilton van de baan. Zitten we weer naar een saaie race te kijken.
Wel goed voor het kampioenschap van Verstappen.
Gelukkig is dit seizoen erg lang en Hamilton is geen prutser ofzo. Elke race pole gaat nooit gebeuren met kleinere marges.m0ridin schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:20:
[...]
Quali is idd super leuk en spannend zo... maar leuk als je in principe de snelste auto hebt, als de ander uiteindelijk meer punten haalt doordat je het her en der laat liggen maakt dat het alleen maar zuurder
Het blijft wel een gave baan, misschien niet voor de race maar in qualy is het een mooi circuit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Trixi schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:22:
Het weekend is voor mij nu al naar de klote eerst die drama bij alle kabels en nu max op P3 door een rookie mistake. Morgen dus niet kijken.

Max is pissig op zichzelf vanwege dat ene foutje. Maar het journaille ziet weer allemaal dingen die er niet zijn. Een botsing tussen VER en HAM tijdens het lopen wordt nu al uitgelicht als zijnde een psychologisch spelletje... Pfff...
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 17-04-2021 15:23 ]
"When you grow up your heart dies"
Ik zie Perez morgen Hamilton eraf tikken en wint Verstappen op z'n sloffen.
Is dit niet gewoon de ideale situatie voor Max? PER die het HAM moeilijk maakt en kan ophouden bij de start. Vervolgens met de slipstream er voorbij.
Ach een mens mag hopen
Ach een mens mag hopen
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
5 jaar lang het geluk gehad, nu eindelijk een keer echt de strijd aan gaan.
We kunnen allemaal unaniem zeggen dat onze max de druk NIET aan kan. Ik denk wel dat Perez dit kan, en zie hem ook alw favoriet in de strijd met Hamilton.
Mvg,
Roybs
We kunnen allemaal unaniem zeggen dat onze max de druk NIET aan kan. Ik denk wel dat Perez dit kan, en zie hem ook alw favoriet in de strijd met Hamilton.
Mvg,
Roybs
Misschien wel, druk op Hamilton, dus minder voor de bandjes.Spotmatic schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:23:
Is dit niet gewoon de ideale situatie voor Max? PER die het HAM moeilijk maakt en kan ophouden bij de start. Vervolgens met de slipstream er voorbij.
Ach een mens mag hopen
Proest!Roybs schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:24:
Mvg,
Roybs
Mvg,
Vos
BOT is in ieder geval nu al uitgespeeld. In verkeer wordt dat niks met die Mercedes. Dus hopen dat PER HAM snel in kan halen en dat VER vervolgens HAM onder druk kan zetten... Het is in ieder geval 2 tegen 1 morgen.
Duurde even voordat het kwartje viel

Op deze baan kom je niet 1,2,3 voorbij. Imola waren vorig jaar minste inhaalacties van gehele jaar. 6 stuks. Hamilton wint morgen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:19:
Je bent je sarcasme-tag vergetenRoybs schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:24:
Mvg,
Roybs
PER: Zeer netjes. Boven verwachting.
VER: Erg jammer van het rijdersfoutje. Anders Pole.
HAM: Consistent en goed als vrijwel altijd.
BOT: Tot Q3 heel goed. Q3 valt erg tegen.
Maar dit is toch een "Mercedes" circuit
Dus nog steeds best positief voor RBR.
Echter ben nu al bang dat RBR dit seizoen eigenlijk de net wat betere auto heeft maar de consistentie van HAM uiteindelijk het verschil maakt......
BOT: Tot Q3 heel goed. Q3 valt erg tegen.
Maar dit is toch een "Mercedes" circuit
Echter ben nu al bang dat RBR dit seizoen eigenlijk de net wat betere auto heeft maar de consistentie van HAM uiteindelijk het verschil maakt......

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 17-04-2021 15:29 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dit is toch ook gewoon het gevolg van t missen van FP2 gisteren? Tracktime is gewoon heel belangrijk.
Je hebt nu vermoedelijk twee RB's achter je en als je dan niet sneller bent, dan kan het weleens een lastig verhaal worden voor Hamilton.Newb678 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:26:
[...]
Op deze baan kom je niet 1,2,3 voorbij. Imola waren vorig jaar minste inhaalacties van gehele jaar. 6 stuks. Hamilton wint morgen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hamilton krijgt morgen te maken met twee Red Bulls die andere strategie rijden. Het is goed mogelijk dat een van de twee ervoor gaat komen na de pitstops.Newb678 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:26:
[...]
Op deze baan kom je niet 1,2,3 voorbij. Imola waren vorig jaar minste inhaalacties van gehele jaar. 6 stuks. Hamilton wint morgen.
Verwijderd
Mooi, dan hoef jij morgen niet te kijken.Newb678 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:26:
[...]
Wat mij betreft de betere kant (op droog), voor de start. Op rechts is het minder schoon. Maar als daar een bak water overheen gaat tot de start morgen, dan zal dat ook niet veel verschil meer maken.Vos schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:20:
[...]
Euh? Het is race 2, de Bulls staan 2 en 3. Waar staat Bottas? Wat een gezever om een p3.
Kan het zo snel niet zien, maar wat was het "verlies" in sector 1 van Verstappen zijn foutje tov zijn eerste Q3 run?
Testing, one, two ...
Dan is het wel een WDC waar HAM voor heeft moeten knokken, dan verdiend hij t ook, maar hoop dat Max de punten gaan pakken. Zolang t spannend seizoen word tussen 2 teams, maakt de winnaar niet uit voor mijHelp!!!! schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:28:
PER: Zeer netjes. Boven verwachting.
Maar dit is toch een "Mercedes" circuitDus nog steeds best positief voor RBR.
Zolang we maar spannende races en qually hebben.
P3 is wel gunstiger bij de start denk ik. Slipstream tot bocht 2, eerste knik telt niet echt.
Slechte Q3 voor Max en Bottas. Ik verwacht Max in de 2e race zo'n 3 a 4 tienden sneller dan Perez. Maar Max maakte net als Bottas wat foutjes. Hamilton was terecht verbaasd. Max terecht teleurgesteld.
Dus goede qualy voor Hamilton en Perez.
Morgen worden de punten verdeeld in een race waarbij Perez er gelukkig top bij zit en waar we een enerverende 1 ronde kunnen verwachten met daarna weer een hoop strategie.
Dus goede qualy voor Hamilton en Perez.
Morgen worden de punten verdeeld in een race waarbij Perez er gelukkig top bij zit en waar we een enerverende 1 ronde kunnen verwachten met daarna weer een hoop strategie.
Hier says the TV wat anders. Zal wel merk gerelateerd zijn 😏
Testing, one, two ...
Inderdaad, maar toch liever Max als WDC.MC_Sparkles schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:30:
[...]
Dan is het wel een WDC waar HAM voor heeft moeten knokken, dan verdiend hij t ook, maar hoop dat Max de punten gaan pakken. Zolang t spannend seizoen word tussen 2 teams, maakt de winnaar niet uit voor mij
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Als HAM dit jaar wereldkampioen wordt zal dat waarschijnlijk ook het kampioenschap zijn waar hij het meest trots op is. Het jaar van Rosberg was toch een ander soort kampioenschap.MC_Sparkles schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:30:
[...]
Dan is het wel een WDC waar HAM voor heeft moeten knokken, dan verdiend hij t ook, maar hoop dat Max de punten gaan pakken. Zolang t spannend seizoen word tussen 2 teams, maakt de winnaar niet uit voor mij
Verwijderd
Jammer van die laatste ronde van Max... morgen in de sandwich tussen Perez en Leclerc.
Ik voorspel carnage met de top4 in de eerste bochten...

Max pakt ham al in de eerste bocht, alleen perez moet voor ham ook komen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik zou het wel als een klein wonder beschouwen als de top 10 er heelhuids uit komt jaVerwijderd schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:35:
Jammer van die laatste ronde van Max... morgen in de sandwich tussen Perez en Leclerc.
PSN: xMaurice93
Ik ben wel echt blij voor Perez. Denk niet dat hij het mentaal echt nodig had. Maar dit zal hem wel goed doen.
Het had zomaar een jaartje neuspeuteren voor hem kunnen zijn dus dit is wel een aardige wending.Vuvuzela schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:42:
[...]
Ik ben wel echt blij voor Perez. Denk niet dat hij het mentaal echt nodig had. Maar dit zal hem wel goed doen.
Na vorige race hadden we nog geen goed beeld van hem in de Redbull maar hopelijk kan ie dat morgen rechtzetten.
Dit laat wel zien dat Perez wel echt een goede rijder is. Ben blij voor het team dat ze eindelijk 2 goede rijders hebben, verder ben ik wel benieuwd hoe dit gaat uitspelen morgen.Hippocampus schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:45:
[...]
Het had zomaar een jaartje neuspeuteren voor hem kunnen zijn dus dit is wel een aardige wending.
Na vorige race hadden we nog geen goed beeld van hem in de Redbull maar hopelijk kan ie dat morgen rechtzetten.
Dit is een hele goede dag voor F1. Er is geen team wat er met kop en schouders bovenuit steekt, Verstappen zit weer eens achter zijn teamgenoot. McLaren was er met Norris heel dichtbij. Williams maakt stappen.
Zo is het gelukkig wat minder voorspelbaar. Ik ga morgen ogen tekort komen met de te verwachten actie. Een soort sprintrace met Bottas en Norris startend achter Gasly, Leclerc en Ricciardo, Lewis vs Perez vs Max, Alonso en Tsunoda vanuit het achterveld.
Zo is het gelukkig wat minder voorspelbaar. Ik ga morgen ogen tekort komen met de te verwachten actie. Een soort sprintrace met Bottas en Norris startend achter Gasly, Leclerc en Ricciardo, Lewis vs Perez vs Max, Alonso en Tsunoda vanuit het achterveld.
Ja, nu hoop ik niet dat er volgend jaar weer een team is dat een loophole heeft gevonden.SunriseBGN schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:52:
Dit is een hele goede dag voor F1. Er is geen team wat er met kop en schouders bovenuit steekt, Verstappen zit weer eens achter zijn teamgenoot. McLaren was er met Norris heel dichtbij. Williams maakt stappen.
Morgen worden de punten verdeeld. NOR zit er gewoon goed bij, hopelijk morgen ookSouthern Sun schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:19:
Mooi dat Perez er goed bij zit. Maakt het tenminste weer eens wat onvoorspelbaarder zozonde voor Norris dat z'n tijd werd afgepakt.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Heis meer van deze geloof ik;
Testing, one, two ...
As we speak regent het op Imola en spoelt al het rubber van de baan 
Morgen Inters of FW, hoop op een leuke mix met veel pitstops, dan blijken er toch nog wat positiewissels mogelijk te zijn op dat smalle asfalt.
Morgen Inters of FW, hoop op een leuke mix met veel pitstops, dan blijken er toch nog wat positiewissels mogelijk te zijn op dat smalle asfalt.
A bit messy Q3, lost out in turn 3. Still, P3 is a good starting position for the race. All to play for tomorrow, looking forward to it 👊 #KeepPushing 🇮🇹 #ImolaGP pic.twitter.com/KvIlfB2wit
— Max Verstappen (@Max33Verstappen) 17 april 2021
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Geen woord over Perez gezegd door Max. Prima uitgangspositie voor de race, maar hij zal echt balen als een stekker. (en terecht).
Sowieso schrijf je zo!
Die witte velgen zijn wel gaaf hoor
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Niet online
Just in.nadroJ schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 16:15:
Geen woord over Perez gezegd door Max. Prima uitgangspositie voor de race, maar hij zal echt balen als een stekker. (en terecht).
Angry Dutch person smashed door.
-Günther Steiner condemns senseless violence against that door.
-Toto Wolff wonders if smashing a table would not have been better.
Wat mij betreft een erg leuke Q gezien. Helaas voor Norris, en voor Max. Maar gezien de snelheid van Perez, heeft Red Bull het goed voor elkaar.
...
Als een klein foutje het verschil is tussen pole en P3 dan kunnen we dit seizoen nog veel meer moois verwachten. Ik vond deze kwalificatie dan ook een van de leukste van de afgelopen tijd.Luxicon schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 16:38:
Wat mij betreft een erg leuke Q gezien. Helaas voor Norris, en voor Max. Maar gezien de snelheid van Perez, heeft Red Bull het goed voor elkaar.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.