Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Ik kreeg vanochtend (voor het eerst) de auto niet op temperatuur.
Toch wel lastig als je ramen bevroren zijn :)

Ook de "front" knop indrukken hielp helemaal niets en de auto bleef koud en de ramen dus vol met ijs.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aprofet
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:15
Transparante reparatie- en onderhoudsprijzen
Bij Kia houden we niet van onaangename verrassingen. Daarom zijn er transparante reparatie- en onderhoudsprijzen. Deze prijzen zijn inclusief onderdelen, vloeistoffen, arbeidsloon, klein materiaal, milieukosten en BTW.
Bekijk de tarieven voor jouw Kia op de MijnKia website.
https://www.kia.com/nl/mijnkia/

==>Voor degenen die al de EV6 hebben opgehaald:
  1. Kunnen julie in de mijnKIA omgeving?
  2. Staan daar inderdaad onderhoudsprijzen van de EV6?
  3. Kan deze info in de OP worden toegevoegd?
Voor de niet-zakelijke rijder is dit wellicht interessante info die in een aankoopbeslissing kan worden meegenomen. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:25
Phusebox schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:16:
Hier staat de EV6 ook genoemd nu:
https://update.kia.com/EU/E1/updateNoticeView/373/pop2

In vergelijking met de e-Niro staat hier wel iets achter: "jong-e"? Edit: dat staat dus voor het nieuwe GUI design van de EV6.

[Afbeelding]
Ik zie wel dat de software versie iets afwijkt:
mijn versie (koreaanse download): CV_E.EUR.S5W_L.001.001.21117
versie die nu op de site staat: CV.S5W_L.001.001.21117

zal wel niet veel uitmaken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingOfNorway
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 24-06 11:32
Phusebox schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:16:
Hier staat de EV6 ook genoemd nu:
https://update.kia.com/EU/E1/updateNoticeView/373/pop2

In vergelijking met de e-Niro staat hier wel iets achter: "jong-e"? Edit: dat staat dus voor het nieuwe GUI design van de EV6.

[Afbeelding]
Als ik de Mac versie van de updater probeer te installeren krijg ik eerst een melding dat de digitale handtekening van de software niet gecontroleerd kan worden en daarna wordt door de installer gevraagd om het admin wachtwoord... Geruststellend is het niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiroNiro
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
...
Ik las dat er een camera bug was in de nieuwe software voor de e-niro (wel op facebook, dus weet niet hoe legit het allemaal is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPoers83
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 29-09-2024
Phusebox schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:14:
[...]

Dat dacht ik zelf ook, maar omdat hier en op andere fora mensen waren die zeiden, week xx in 2022, of eind maart. Dat vond ik nogal specifiek, vandaar de vraag.

Maar hopen dat het mee gaat vallen met eventuele vertragingen.
Dat hoop ik ook, eerste vermelding bij bestelling was september/begin oktober... zitten nu bijna in december |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anunnaki
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 19:07
Phusebox schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:31:
Had nog eens geïnformeerd bij de dealer maar ze kunnen pas een leverindicatie geven als de auto geproduceerd is. Vraag me af waar de leverindicaties van jullie dan vandaan komen, is het allemaal giswerk?
Dealer heeft op voorhand slots ingekocht en die verkocht hij. En die auto’s waren qua productie al ingeboekt of zelfs al gemaakt. En aan de hand daarvan konden ze bij mij de exacte levertijden aangeven. Vandaar dat ze ook de bijtelling van dit jaar in veel gevallen kunnen garanderen.

Zo werd dit mij verteld. 🤷🏻‍♂️

Die slots zullen nu wel bij veel dealers op zijn en kunnen ze voor sommige nu geen keiharde leveringen roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Anunnaki schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:50:
[...]

Dealer heeft op voorhand slots ingekocht en die verkocht hij. En die auto’s waren qua productie al ingeboekt of zelfs al gemaakt. En aan de hand daarvan konden ze bij mij de exacte levertijden aangeven. Vandaar dat ze ook de bijtelling van dit jaar in veel gevallen kunnen garanderen.

Zo werd dit mij verteld. 🤷🏻‍♂️

Die slots zullen nu wel bij veel dealers op zijn en kunnen ze nu geen keiharde leveringen roepen.
Ben benieuwd... mijn geluk kennende zal het dan wel december 2022 worden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:14
Helaas was ik te snel, het voorverwarmen via de app werkt nog steeds niet. Als de kabel is aangesloten en de 100% of de ingestelde limiet is bereikt krijg ik nog steeds de foutmelding Laadkabel niet aangesloten blablabla... |:(

Het wordt nu wel vervelend zeker nu het ook kouder wordt dus je ramen ook beslaan. Daarnaast leek de auto wel een beetje de kluts kwijt, kreeg spookmeldingen van LKA en FCA mogelijk door vocht of iets want de auto was behoorlijk vochtig. Heb net even een email naar de dealer gestuurd dus ik ben benieuwd naar de reactie, donderdag ben ik er sowieso vanwege de trekhaak dus hopelijk is er dan wat meer bekend. Lijkt mij Kia hier toch al van op de hoogte is en dit ook serieus neemt. Vanmorgen had ik dus even een baalmoment maar toen dacht ik aan ID3 en alle problemen en toen was dat baalmoment direct voorbij. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Freezhost op 22-11-2021 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:31
Freezhost schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:57:
Helaas was ik te snel, het voorverwarmen via de app werkt nog steeds niet. Als de kabel is aangesloten en de 100% of de ingestelde limiet is bereikt krijg ik nog steeds de foutmelding Laadkabel niet aangesloten blablabla... |:(
Zou het niet zo kunnen zijn dat hij bij 100%/ingestelde limiet stopt met laden en daardoor geen laadkabel meer detecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:17

Peetman

Tjah....

Vraag me af of de kabelvergrendeling nog van invloed is. Bij mij is die alleen vergrendeld tijdens laden, dus als het laden klaar is ziet de auto dat misschien als geen kabel aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
Ja dat denk ik maar dat zou wel heel slecht zijn van de ontwikkelaars. Het zou bizar zijn als dit niet getest is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
@Peetman bij mij altijd vergrendeld, bewust ingesteld hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricEB
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17-09 22:02
Het voorverwarmen via de UVO app werkt bij mij wel (ik plan het niet in, zet hem plm 10 min voor de rit aan). Ik stel hem in op 25 gr, voor de check doe ik voordeur huis open en hoor de auto zoomen...even later warm binnen !

Trekhaak
De trekhaak was nog niet binnen bij aflevering, kabelboom wel. Nu na 2 weken is de trekhaak nog niet binnen en blijkt er een aangepaste kabelboom onderweg te zijn....nou ja, de caravan staat toch in de stalling, dus geen haast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
@EricEB Uit interesse: bedoel je hiermee te zeggen dat voorverwarmen via de Kia Connect app niet werkt, maar via de UVO app wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:26
Voor het voorverwarmen. Wat er misschien misgaat is dat de auto al een laadsessie heeft gehad die klaar is. Wat ik vermoed is dat de auto niet een nieuwe sessie start om nog te gaan voorverwarmen, als hij er al 1 heeft gehad. Dan moet je de kabel er dus opnieuw in en uit doen.

Dus wat zou moeten werken:
- Wanneer auto nog aan het laden is zodra hij moet gaan voorverwarmen (zo'n half uur voor vertrektijd?)
- Wanneer gepland opladen ingepland staat voor een tijdstip ná voorverwarmen.

Waardoor het mogelijk niet werkt (wie kan dit testen?):
- Laden is langer dan half uur voor vertrektijd al afgerond. (maakt het evt. nog uit of automatisch ontgrendelen aan staat?), dus sessie was al gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
EricEB schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:20:
Het voorverwarmen via de UVO app werkt bij mij wel (ik plan het niet in, zet hem plm 10 min voor de rit aan). Ik stel hem in op 25 gr, voor de check doe ik voordeur huis open en hoor de auto zoomen...even later warm binnen !
Met of zonder kabel aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricEB
Franciesco schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:35:
@EricEB Uit interesse: bedoel je hiermee te zeggen dat voorverwarmen via de Kia Connect app niet werkt, maar via de UVO app wel?
Grappig.... de Kia Connect app ken ik niet eens. Volgens de dealer moest ik de UVO app gebruiken, deed hij zelf ook. En ja, deze app werkt prima (al gebruik het niet veel hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricEB
Freezhost schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:46:
[...]

Met of zonder kabel aangesloten?
Heb het net voor de zekerheid geprobeerd...heb de 'granny' (nog geen paal thuis...) aangesloten en via UVO app deed ik de verwarming/airco aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asennamm
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 23:01
Een vraagje aan de gelukkige eigenaren van een EV6.

In de Hyundai Ioniq 5 kun je in het display "je auto" weergeven en dan zie je de auto's om je heen weergegeven. Zo zie je bijvoorbeeld wanneer je op de snelweg ingehaald wordt deze auto aan jouw auto voorbijrijden.

Dit ziet er erg mooi uit.

Heeft de EV6 deze weergave in het display ook?
Ik kon dit nergens vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
asennamm schreef op maandag 22 november 2021 @ 15:12:

In de Hyundai Ioniq 5 kun je in het display "je auto" weergeven en dan zie je de auto's om je heen weergegeven. Zo zie je bijvoorbeeld wanneer je op de snelweg ingehaald wordt deze auto aan jouw auto voorbijrijden.

Ja, maar alleen op de GT-Line met HDA2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asennamm
Phusebox schreef op maandag 22 november 2021 @ 15:13:
[...]

Okay, dat is mooi.
Ziet er erg gelikt uit.

Heb je ergens een video waar dit op te zien is?
Ik kon deze nergens vinden.

Alleen deze van een Ioniq 5 (op 13:54)
YouTube: Ioniq 5 Test | Fahrt ohne zu labern, no comments, Stille im Elektroauto

Gevonden! Thanks voor de tip!:
YouTube: Highway Drive Assist 2 (HDA II) & automatischer Spurwechsel im Kia E...

[ Voor 21% gewijzigd door asennamm op 22-11-2021 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
  • Nu online
EricEB schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:48:
[...]

Grappig.... de Kia Connect app ken ik niet eens. Volgens de dealer moest ik de UVO app gebruiken, deed hij zelf ook. En ja, deze app werkt prima (al gebruik het niet veel hoor)
Het schijnt dat Kia connect juist de nieuwe app is die je moet gaan gebruiken... Maar het kan natuurlijk zomaar zijn dat voorverwarmen met de oude app (UVO) wel werkt en met de nieuwe app (nog) niet. Iets om uit te proberen door de EV6 eigenaren? Helaas ben ik dat zelf nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redez
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 12-02-2024
Phusebox schreef op maandag 22 november 2021 @ 15:13:
[...]

Hoe weet je of dit onderdeel is van de HDA2?
Ik heb hier ook al e.e.a. voorbij zien komen dat HDA2 slechts de automatische lane-wissel betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Redez schreef op maandag 22 november 2021 @ 15:57:
[...]

Hoe weet je of dit onderdeel is van de HDA2?
Ik heb hier ook al e.e.a. voorbij zien komen dat HDA2 slechts de automatische lane-wissel betreft.
Zonder de camera's die nodig zijn voor HDA2 of de 360 graden parkeerhulp, kan hij ook niet die auto's in beeld brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
  • Nu online
In onderstaande video wordt gezegd dat Mobility Service nog diverse EV6 exemplaren op voorraad heeft: wellicht interessant voor mensen die er nog eentje willen met het huidge bijtellingstarief?
P.S.: idem voor de IONIQ 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMania
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-06 12:38
[...]

FF checke..
Gebruik je gepland opwarmen via de UVO, of instant remote opwarmen?

Instant remote opwarmen werkt bij namelijk ook via de KIA connect app. Maar gepland voorverwarmen krijg ik ook steeds de melding dat de stekker er niet inzit. Dat staat dan overigens ook in de status melding van de app. Overigens werkt gepland opladen via de app wel weer, ondanks dat de app in het status overzicht meld dat er geen stekker in zit.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMania
aprofet schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:39:

==>Voor degenen die al de EV6 hebben opgehaald:
  1. Kunnen julie in de mijnKIA omgeving?
  2. Staan daar inderdaad onderhoudsprijzen van de EV6?
  3. Kan deze info in de OP worden toegevoegd?
Voor de niet-zakelijke rijder is dit wellicht interessante info die in een aankoopbeslissing kan worden meegenomen. Alvast bedankt.
Ik kan al dagen niet inloggen in mijn KIA...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EricEB
PsychoMania schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:29:
[...]

FF checke..

Instant remote opwarmen werkt bij namelijk ook via de KIA connect app. Maar gepland voorverwarmen krijg ik ook steeds de melding dat de stekker er niet inzit. Dat staat dan overigens ook in de status melding van de app. Overigens werkt gepland opladen via de app wel weer, ondanks dat de app in het status overzicht meld dat er geen stekker in zit.... 8)7
zie mijn eerdere post...
Na deze post heb ik het nog getest of dit ook werkt met de auto aan de eenvoudige 220V lader (granny...nog geen laadpaal thuis) gekoppeld. Ja dus, via UVO app auto voorverwarmen is mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen.zwrt
  • Laatst online: 13-06-2023
PsychoMania schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:29:
[...]

FF checke..

Kan je niet proberen een keer gepland op te warmen als je zeker weet dat de auto nog aan het laden is? Dan weet je zeker dat er een sessie actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redez
Phusebox schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:08:
[...]

Zonder de camera's die nodig zijn voor HDA2 of de 360 graden parkeerhulp, kan hij ook niet die auto's in beeld brengen.
Zou kunnen, maar in principe zou hij de camera's niet nodig moeten hebben om deze auto's 'in beeld' te brengen, daar waar het niet daadwerkelijk beelden zijn, maar gewoon 'blokjes'. Lijkt me dat een sensor zoals b.v. dodehoek detectie / front warning sensoren dit eventueel ook kunnen.
Misschien dat er Plus rijders zijn die e.e.a. kunnen toelichten? Ben hier wel benieuwd naar... Is zoiets wat je niet duidelijk uit een catalogus/prijslijst kan opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Redez schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:19:
[...]

Zou kunnen, maar in principe zou hij de camera's niet nodig moeten hebben om deze auto's 'in beeld' te brengen, daar waar het niet daadwerkelijk beelden zijn, maar gewoon 'blokjes'. Lijkt me dat een sensor zoals b.v. dodehoek detectie / front warning sensoren dit eventueel ook kunnen.
Misschien dat er Plus rijders zijn die e.e.a. kunnen toelichten? Ben hier wel benieuwd naar... Is zoiets wat je niet duidelijk uit een catalogus/prijslijst kan opmaken.
Hij gebruikt het om auto lane change te kunnen doen, en dat kan HDA (1) niet. Dus ik betwijfel het ten zeerste. Volgens mij toont hij namelijk ook vrachtwagens anders dan auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

Redez schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:19:
[...]

Denk het ook niet HDA1 detecteert alleen aan voor en achterkant. HDA 2 kan ook aan de zijkanten. Wordt ook voor meer gebruikt dan alleen lane change overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
alwinus schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:37:
[...]

Denk het ook niet HDA1 detecteert alleen aan voor en achterkant. HDA 2 kan ook aan de zijkanten. Wordt ook voor meer gebruikt dan alleen lane change overigens.
Maar de Plus heeft wel blind spot warning. Dus niet alleen voor- en achterkant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redez
Phusebox schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:38:
[...]

Tja we zullen zien.
Kan mijn Plus volgende week donderdag ophalen ;-) dus mocht er tot dan geen enkele Plus rijder feedback geven dan zal ik wel even kijken

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• SanEV
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fMZ4F7B2B0H-1JLJ8DR0k__FtzU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KefJ6vyTGd0tOQUNzSgLvaek.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingOfNorway
Phusebox schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:38:
[...]

Dode hoek detectie gaat niet middels.een camera maar middels een proximity sensor. Die reageert op veranderingen in magnetische velden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SanEV
  • Laatst online: 09-01-2024
Vandaag 21inch rebel er onder laten zetten.😁
Dacht, laat ik de foto maar posten, zelf had ik al op internet gezocht naar fotos met deze velgen voor dat ik ze uitgekozen had. Maar nergens kunnen vinden dus wellicht dat dit anderen die zoeken in dit forum kan helpen met de keuze. Ben er zelf erg blij mee.

[ Voor 79% gewijzigd door SanEV op 22-11-2021 18:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
SanEV schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:51:
Dacht, laat ik de foto maar posten, zelf had ik al op internet gezocht naar fotos met deze velgen voor dat ik ze uitgekozen had. Maar nergens kunnen vinden dus wellicht dat dit anderen die zoeken in dit forum kan helpen met de keuze. Ben er zelf erg blij mee.
Benieuwd wat het doet met de range... Staat hem verder goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PsychoMania
koen.zwrt schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:53:
[...]

Kan je niet proberen een keer gepland op te warmen als je zeker weet dat de auto nog aan het laden is? Dan weet je zeker dat er een sessie actief is.
Heb dit zojuist geprobeerd. Zelfde melding, stekker zit er niet, terwijl hij aan het laden is... :'(
Nu ook de UVO app geinstalleerd. Nu een geplande laad sessie voor vannacht en gepland opwarmen voor 8u.
Ben benieuwd... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
  • Nu online
Keep us posted over je bevindingen met gepland verwarmen icm UVO app @PsychoMania!
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT900
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 02-06 23:14
Die update is niet eentje om snel snel te doen 😅
Auto is nu al een half uur bezig

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Phusebox
Voor wie graag wat meer orde wil scheppen in het opbergvak van de armsteun:
https://www.amazon.de/dp/B09LH3MKHX/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asennamm
Redez schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:44:
[...]

Tja we zullen zien.
Kan mijn Plus volgende week donderdag ophalen ;-) dus mocht er tot dan geen enkele Plus rijder feedback geven dan zal ik wel even kijken
Zou heel fijn zijn.
Ik kom er niet er niet achter welke versies deze weergave in het display hebben.

Ik vroeg het o.a. omdat ik Duitsland aan het kijken ben. En daar heeft de gt-line wel o.a. hda2, maar geen 360 graden camera en blind spot camera's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• king_dude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reacher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:55

Reacher

oldschool

asennamm schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:20:
[...]

Zou heel fijn zijn.
Ik kom er niet er niet achter welke versies deze weergave in het display hebben.

Ik vroeg het o.a. omdat ik Duitsland aan het kijken ben. En daar heeft de gt-line wel o.a. hda2, maar geen 360 graden camera en blind spot camera's.
De plus heeft dit _niet_

Ik heb het nog even getest voor je, zit er niet op. Je ziet wel een waarschuwingskleur om de auto heen in het scherm achter het stuur. Maar geen animatie van auto’s zoals tesla doet.

but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anunnaki
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 19:07
asennamm schreef op maandag 22 november 2021 @ 15:12:

GT-Line heeft dit.

Hier kan je er iets van zien:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• someone4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 08:26
Kan je in de EV6 twee navigaties tegelijk gebruiken?

Wat ik bedoel: je geeft een destination op in de default EV6 navigatie, en daarna open je Apple Carplay waarin je bv Waze gebruikt. Begeleid de HUD en dash je dan nog naar het oorspronkelijk ingestelde adres (via de EV6 navigatie)? In mijn huidige auto kan dat nooit gecombineerd worden, wat ik erg jammer vind. Ik snap uiteraard dat de Carplay navigatie niet in de HUD en dash zal verschijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dartlink
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:12
Nope. Als je Kia Navigatie gebruikt cancelt Waze en v.v.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EricEB
PsychoMania schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:27:
[...]

Heb dit zojuist geprobeerd. Zelfde melding, stekker zit er niet, terwijl hij aan het laden is... :'(
Nu ook de UVO app geinstalleerd. Nu een geplande laad sessie voor vannacht en gepland opwarmen voor 8u.
Ben benieuwd... (8>
Ik ga geen nacht wachten... :-)

Heb de EV6 aan de 220V lader geprikt, stond op 78%
Daarna met de UVO app eerst een rit gepland. Vanavond om 22.30 wegrijden...
Daarna de airco/verwarming gepland op 24,5 graden. De app dwingt je om verwarming minimaal een half uur voor vertrek aan te laten gaan. Dus 22.00 uur zou de verwarming aan moeten gaan...

Om 21.57 met telefoon in de hand ( geen sleutel mee...springt hij open en verbreekt hij wellicht opdracht...) naast de auto gestaan. Dat waren 3 koude minuten op de oprit....

Klokslag 22.00 uur kleine klik en gezoem...ja hoor, de verwarming / airco pomp slaat aan ! En de auto hangt gewoon aan de lader (granny).

Het werkt dus ! Nu snel tijden aanpassen...morgenochtend ook een arme auto bij wegrijden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovit
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-07 07:40
Weet iemand of de HUD ook werkt met waze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartlink
Oh wow nice!

Ik heb datzelfde een aantal weken geleden getest en toen werkte het niet. Wellicht is er iets in de backend verandert? Ik ga het ook eens testen binnenkort!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dartlink
marcovit schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:14:
Weet iemand of de HUB ook werkt met waze?
HUB of HUD? Bij HUD; nee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asennamm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pilot41Day
  • Laatst online: 11-02 21:35
SanEV schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:51:
Maakt de auto helemaal af, het is een grote auto met behoorlijke wielkasten en de 21 inch komt hierdoor goed tot zijn recht.
Bedankt voor de foto, geeft mij een goede indruk van hoe het in het “ echt” er uitziet.
Ik heb de GT besteld in Moonscape Matt maar moet nog tot september volgend jaar wachten, en deze is ook met 21 inch uitgerust.
Ben benieuwd naar je verbruik met deze combinatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMania
EricEB schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:09:
[...]

Daarna de airco/verwarming gepland op 24,5 graden. De app dwingt je om verwarming minimaal een half uur voor vertrek aan te laten gaan. Dus 22.00 uur zou de verwarming aan moeten gaan...

Om 21.57 met telefoon in de hand ( geen sleutel mee...springt hij open en verbreekt hij wellicht opdracht...) naast de auto gestaan. Dat waren 3 koude minuten op de oprit....

Klokslag 22.00 uur kleine klik en gezoem...ja hoor, de verwarming / airco pomp slaat aan ! En de auto hangt gewoon aan de lader (granny).

Het werkt dus ! Nu snel tijden aanpassen...morgenochtend ook een arme auto bij wegrijden !
Ben benieuwd of het ook werkt als het laden eerder afgerond is dan de vertrektijd...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• marcokootstra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-07 09:05
BDelamontagne schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:06:
[...]

Jammer dat dat geen Tweakers (lijken te) zijn... Haha
Vandaag door dealer gebeld met de heugelijke mededeling dat mijn auto is geleverd!! 58kw steelgrey.
Gelukkig dus dit jaar op kenteken. 4 Dec is de omruil actie ingepland.

Als ik tzt nuttige info heb zal ik dat hier delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcokootstra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-07 09:05
Iemand bekend met dit bedrijf; http://www.Wegdam.eu ??

Hebben diverse ioniq en ev6 te koop staan. Heb even contact gezocht en ze reageren snel. Niet alles staat op de site, dus misschien de moeite om te informeren voor degene die nog een ev6 zoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grotegok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 19:12
EV6 navigatie update staat weer open op de officiële KIA website

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jYs2SRUlMPg7OCfMHJObulX39pQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1qztcjA6qyoPvy3XlxR7FHaj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xEpEgZrROCxOkIuZgpPqGmtGQJk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BzVLA8S8rKvu0t1uVnn7gsd9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VJLfTbM_ERK38DXMib9VRpfYVkQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ryk8melQhDnbhZXhSlGx5pRt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
grotegok schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 07:04:
Gisteren ook al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30

anc

Iusedto schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:31:
Ik kreeg vanochtend (voor het eerst) de auto niet op temperatuur.
Toch wel lastig als je ramen bevroren zijn :)

Ook de "front" knop indrukken hielp helemaal niets en de auto bleef koud en de ramen dus vol met ijs.
Ik merk de laatste keren op dat wanneer ik ga klooien met de driver only knop dat hij soms dan ineens aanspringt!
Niet echt heeeeel warm, maar prima om het klimaat wat te verbeteren in de auto.
Echter wel op 27 graden, want op 23 graden voelt het nog steeds koud aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-09 12:46
someone4 schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:57:
Kan je in de EV6 twee navigaties tegelijk gebruiken?

Wat ik bedoel: je geeft een destination op in de default EV6 navigatie, en daarna open je Apple Carplay waarin je bv Waze gebruikt. Begeleid de HUD en dash je dan nog naar het oorspronkelijk ingestelde adres (via de EV6 navigatie)? In mijn huidige auto kan dat nooit gecombineerd worden, wat ik erg jammer vind. Ik snap uiteraard dat de Carplay navigatie niet in de HUD en dash zal verschijnen.
BMW kan dit wel, daar kun je CarPlay in de HUD en dash krijgen. Jammer dat dit bij de KIA niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT900
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 02-06 23:14

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb hem er gisterenavond nog op gezet , bij standaard update was de EV6 1u30 bezig met de update. Geen idee hoe lang de snelle update duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterSn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-07 22:50
Heeft iemand nog meer last van de standaard instelling voor de snelheidswaarschuwing geluidjes/bliepjes?

Het uitzetten (via instellingen > car/auto > snelheidswaarschuwing) kan, maar werkt maar alleen voor die rit.
De volgende rit staat hij gewoon weer op waarschuwen.

Aangezien ik elke dag een trajectcontrole heb waar je 80 mag, maar op de teller makkelijk 84 kan word ik helemaal gek van de bliepjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:31
De oplossing lijkt me behoorlijk eenvoudig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BDelamontagne
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11-09 09:39
marcokootstra schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:38:
[...]

Vandaag door dealer gebeld met de heugelijke mededeling dat mijn auto is geleverd!! 58kw steelgrey.
Gelukkig dus dit jaar op kenteken. 4 Dec is de omruil actie ingepland.

Als ik tzt nuttige info heb zal ik dat hier delen.
Lekker zeg! Dat is mooi op tijd inderdaad. Ben heel erg benieuw naar het interieur, maar ook vooral naar de actieradius bij deze temperaturen. Veel plezier!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• henrov
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-08 11:48
Loei123 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:33:
De oplossing lijkt me behoorlijk eenvoudig.
:+
4 km/u zachter of bliepjes...

Waar ligt de grootste ergernis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dartlink
Geen idee hoe goed de snelheidsensor van jouw auto is gekalibreerd, maar bij mij is 80 op de teller ook 80 op de GPS (FM, Waze, Externe GPS). Bij 140kmh maar 2km/h verschil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adjo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 21:18

Adjo

my first vectrex...

henrov schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:37:
[...]

:+
4 km/u zachter of bliepjes...

Waar ligt de grootste ergernis?
In je rijdersprofiel kun je veel instellingen vastleggen (via de Kia Connect app). Wellicht dat je deze instellingen ook als voorkeur aan/uit kunt zetten. Op het moment dat je de auto start, kies je je gebruikersprofiel en zal die je voorkeursinstellingen overnemen
fyi bij mij staat deze functie nl standaard uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterSn
Adjo schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:40:
[...]

In je rijdersprofiel kun je veel instellingen vastleggen (via de Kia Connect app). Wellicht dat je deze instellingen ook als voorkeur aan/uit kunt zetten. Op het moment dat je de auto start, kies je je gebruikersprofiel en zal die je voorkeursinstellingen overnemen
fyi bij mij staat deze functie nl standaard uit...
Ja dit heb ik geprobeerd, maar lukt helaas niet. Hij neemt de instelling niet over :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
PsychoMania schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:22:
[...]

Ben benieuwd of het ook werkt als het laden eerder afgerond is dan de vertrektijd...
Ik ook al denk ik dat ik het antwoord al weet, maar met een granny lader duur het wel even voor het laden afgerond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:50

Arfman

Drome!

[...]

Die dealer is (net als Van Mossel in Hengelo destijds) niet goed op de hoogte. Kia Connect is de nieuwe app, UVO zal op termijn uitgefaseerd worden.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gekke vraag, maar is dit een keuze om het met een USB te doen?
Neem aan dat Kia/Hyundai hier voor de Ioniq5/EV6 toch een OTA pushen, net zoals de andere updates?

Of krijg je ze met de USB sneller binnen?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
Je zou verwachten dat deze update ook via OTA geïnstalleerd wordt maar mogelijk werkt dat nog niet met de versie. Kan me ook niet voorstellen dat ze dan ook het hele pakket moeten downloaden want dan gaat het wel even duren. Voor zover ik weet was er nog geen bericht in de auto over deze versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:53
Weet niet meer wie het zei, maar volgens mij gaf iemand aan dat de EV6 op dit moment geen OTA ondersteunt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KingOfNorway
Freezhost schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:24:
Je zou verwachten dat deze update ook via OTA geïnstalleerd wordt maar mogelijk werkt dat nog niet met de versie. Kan me ook niet voorstellen dat ze dan ook het hele pakket moeten downloaden want dan gaat het wel even duren. Voor zover ik weet was er nog geen bericht in de auto over deze versie.
Het betreft hier volgens mij een update van de software en niet zo zeer een update van de kaarten. Als ik het goed heb begrepen maken Kia en Hyundai gebruik van TomTom traffic services voor hun navigatie. Ik kan mij voorstellen dat kaart updates OTA gaan, maar dat de update van de onderliggende software via een USB gaat vanwege de omvang. Wij zijn in Nederland gezegend met goede mobiele netwerken, echter in heel veel andere landen is dat niet zo. Om dan meerdere GB's door de lucht richting de auto te sturen is dan niet realistisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PieterSn
KingOfNorway schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:37:
[...]

Om dan meerdere GB's door de lucht richting de auto te sturen is dan niet realistisch.
Tesla doet niet anders haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henrov
PieterSn schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:42:
[...]

Tesla doet niet anders haha
Er kunnen honderden redenen zijn waarom deze keuze op deze manier beslist is.
Gokken waarom is mi niet zo heel zinvol. Misschien heeft KIA er niet aan gedacht, misschien zijn de kosten een factor, misschien besteed KIA die kosten liever aan bouwkwaliteit. Het blijft gokken en gissen.
Vergelijkingen met andere partijen ook niet. Mijn buurman wast zijn auto met de hand, ik niet.
Daar hebben we elk onze eigen redenen voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:50

Arfman

Drome!

Er zijn hardnekkige geruchten dat voor de Gen5W systemen een OTA functionaliteit zal komen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bogey555
  • Laatst online: 17-09 15:51
Inderdaad mooie velgen. Ik heb een zwarte GT in bestelling staan en was wel nieuwsgierig naar andere velgen dus dit geeft een mooi beeld. En ik zou ook wel eens willen weten wat dit doet met het verbruik. Als je de cijfers van de GT ziet is dat maar 406 km ipv 486 km. Rijd nu zelf met ongeveer dezelfde velgen als jij op 265/30/20 en ik verbruik toch dik 10L/100 km met een A5 cabrio Quattro 2.0TDI. Zou toch een pak minder zijn met smallere banden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asennamm
alwinus schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:37:
[...]

Dan verwacht ik dat een Duitse versie n met P1 pakket ook deze weergave in het display heeft. Deze heeft namelijk HDA2. Net als de gt-line in Duitsland overigens.

P1 – Air-Paket:
- Adapter für V2L-Nutzung
- Aktiver Totwinkelassistent mit Lenk- und Bremseingriff (Blind Spot Collision Avoidance Assist, BCA)A inkl.
Querverkehrwarner hinten
inkl. Notbremsfunktion (Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist, RCCA)A und Ausstiegsassistent
(Safe Exit Assist, SEA)A
- Ambiente-Beleuchtung
- Autobahnassistent II (Highway Driving Assist, HDA II)A
Frontkollisionswarner (Forward Collision Avoidance Assist – Abbiegefunktion und Querverkehr, FCA-
JX/CROSS)A
- Heckklappe elektrisch (inkl. Sensorsteuerung)
- Induktive Ladestation fü-kompatible Smartphones
- Kindersicherung hintere Türen (sensorgesteuert)
- Insassenalarm, sensorgesteuert (Rear Occopant Alert, ROA)
- Parksensoren vorn und hinten (PDW fr/rr)A
- Sitze Dark” mit veganem Bezug in Lederoptik (Schwarz)
- Türgriff mit automatischer Flush-Funktion
- V2L (Vehicle-to-Load): Laden von externen Geriäten mit max. 3,6 kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomVeeCee
  • Laatst online: 12-10-2022
De eerste 500km zijn een feit. Wat ben ik blij met deze auto. Er is maar 1 ding dat me een beetje frustreert, en zoals al eerder gelezen in dit topic, krijg ik de auto niet voorverwarmd. De Kia connect app zegt dat de climate control geactiveerd is, maar er gebeurt niets. Niet zonder kabel, niet met kabel. Noppes. Vrij vervelend. Hopelijk heeft iemand van jullie de magic tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
  • Nu online
@TomVeeCee Probeer het eens met de UVO app (ipv Kia connect). Afgaande op wat berichten in dit topic leek dat wel te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asennamm
Beetje voor de hand liggend, maar toch.

Hoe je het display moet rebooten:
YouTube: How to reboot head unit on Kia EV6

Staat bij dat je dit ook kunt doen wanneer Kia connect niet reageert op de app.

[ Voor 18% gewijzigd door asennamm op 23-11-2021 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik zag trouwens gisteravond op enkele Duitse sites en forums levertijden van 12 maanden langskomen... *slik*
Dit wordt een heel lange zit ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
  • Nu online
De levertijden in de diverse landen verschilt nogal. Dus ik probeer vooral niet in paniek te raken over een mogelijke lange levertijd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartlink
asennamm schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:21:
Beetje voor de hand liggend, maar toch.

Hoe je het display moet rebooten:
YouTube: How to reboot head unit on Kia EV6

Staat bij dat je dit ook kunt doen wanneer Kia connect niet reageert op de app.
Nu naast sleutel 10 en 13, ook een paperclip in de auto meenemen! :+

Maar staat inderdaad ook in het boekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricEB
EricEB schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:09:
[...]

Update

Gisteravond werkte het gepland voorverwarmen met de UVO app wel.
Had voor vanochtend wederom gepland: 8.00 uur vertrek, dus 7.30 uur voorverwarmen.
Kijk ik bij de auto....geen gezoem, maar ook geen knipperende laadlampje..!

Vreemd, geen voorverwarming maar nog vreemder dat het laden was gestopt. (auto 82%).
Heb snel de auto via de app instant voorverwarmd...dat werkte wel.
Ga het nog wel een keer proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman

Peetman

Tjah....

Heb het voorverwarmen via de app gisteravond getest, moest toch in de auto wachten tijdens zwemles. Climate control aangezet op 24 graden en er kwam warme lucht uit de blaasopeningen bij de voorruit.

Onze auto gaat over 3 weken naar de dealer. Dan monteren ze de trekhaak, zetten er all season banden onder (Michelin CrossClimate 2) en lezen ze het klimaatcontrole systeem uit voor evt foutmeldingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henrov
Dartlink schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:28:
[...]

Nu naast sleutel 10 en 13, ook een paperclip in de auto meenemen! :+
Ik neem aan dat bij en auto van 50k dat je die er bij krijgt? O-)

[ Voor 7% gewijzigd door henrov op 23-11-2021 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAuutB
  • Laatst online: 10:58
henrov schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:47:
[...]

Ik neem aan dat bij en auto van 50k dat je die er bij krijgt? O-)
De paperclip bedoel je toch?

Rijdt sinds 05-10-2022 een KIA EV6 GT-line rwd Runway Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimonia2
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10-08 12:41
Peetman schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:39:
Heb het voorverwarmen via de app gisteravond getest, moest toch in de auto wachten tijdens zwemles. Climate control aangezet op 24 graden en er kwam warme lucht uit de blaasopeningen bij de voorruit.

Onze auto gaat over 3 weken naar de dealer. Dan monteren ze de trekhaak, zetten er all season banden onder (Michelin CrossClimate 2) en lezen ze het klimaatcontrole systeem uit voor evt foutmeldingen.
Bij welke dealer zit je, en weten ze zeker dat de trekhaak+kabelboom dan binnen is?

Mijn dealer verwacht pas januari, maar heeft eigenlijk geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harm289
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 17:40
BDelamontagne schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:34:
[...]

Lekker zeg! Dat is mooi op tijd inderdaad. Ben heel erg benieuw naar het interieur, maar ook vooral naar de actieradius bij deze temperaturen. Veel plezier!
Er staat al een 58kW te koop in NL, al lijkt deze toch iets anders te zijn dan in de folder. (Pianolak, sfeerverlichting etc.) De accu capaciteit lijkt wel te kloppen, zie display op 1 van de foto's. 140km range bij 48% accu.

https://www.yourlease.nl/...12%2Focc16599234-d27d7a67

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrov
HansAuutB schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:51:
[...]

De paperclip bedoel je toch?
Jaja. De sleutels zitten alleen bij de GT, dat zal duidelijk zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door henrov op 23-11-2021 11:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:58
ik snap ook niet dat mensen klagen over de verwarming bij een auto van 50k.
Trek gewoon een dikke jas aan. Beter voor het milieu ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricEB
Zimonia2 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:52:
[...]

Bij welke dealer zit je, en weten ze zeker dat de trekhaak+kabelboom dan binnen is?

mmm, bij mij ook haperingen in de na-levering... kabelboom was binnen maar bleek aanpassing nodig te hebben, daar is nu het wachten op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman

Peetman

Tjah....

Zimonia2 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:52:
[...]

Content Den Bosch. Begreep van de week dat er komende 5 weken zo'n 500 trekhaaksets worden uitgeleverd over heel NL. Ze hebben er nu voor ons een van de dealervoorraad gereserveerd (mag ook wel aangezien we daar al in april voor hadden getekend).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koen.zwrt
  • Laatst online: 13-06-2023
Even contact gehad met Wensink in Lelystad wanneer zij mijn KIA EV6 58kWh RWD verwachten.
Geplande aankomst in Lelystad staat nu op 23-12-2021. Sowieso staat hij op tijd op kenteken. Levering zal waarschijnlijk net in het nieuwe jaar zijn gok ik.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JPoers83
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 29-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NhY5oVRymPDvYKeiwMzPCcqh-y4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Tky9YKGs8qS5BLc7PPyID8S.jpg?f=fotoalbum_large

De mensen die in december nog een EV6 verwachten kunnen weer adem halen, de morning Lynn is door het Suezkanaal en is geen Everdwars tegengekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BDelamontagne
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11-09 09:39
JPoers83 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:56:
[Afbeelding]

De mensen die in december nog een EV6 verwachten kunnen weer adem halen, de morning Lynn is door het Suezkanaal en is geen Everdwars tegengekomen.
Daar komt mijn 58kWh'tje :D
Pagina: 1 ... 47 ... 446 Laatste

Let op:
Openbaar laden, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.

Bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6 mogen in: Het KIA EV6 leveringen topic