• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:31
brackman schreef op donderdag 18 december 2025 @ 21:49:
[...]

Je kunt niet zelf langsgaan waar de auto staat. ;) . ontkoppelen, accu lader eraan en laden.

Ik ben benieuwd naar de staat van eigen 12v batterij na iccu overlijden.
Er was maand ervoor nieuwe zelfde ruk 12 v accu ingezet onder garantie.
Half januari eerste onderhoudsbeurt binnen de 2 jaar, aan gedrag van 12 v accu zou ie de lading vasthoudtest weer kunnen falen.
We gaan het zien dat is weer onder de 2 jaar garantie. 8)
Nee, is bijna een uur rijden en afgesloten terrein.

En die 12V tests van Kia... heb 3x binnen een maand stil gestaan met lege accu en hun test zei dat de accu goed was. Zelf 270 euro betaald om de accu te vervangen en daarna nooit meer gehad.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:02

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Phusebox schreef op donderdag 18 december 2025 @ 10:41:
Ik ben benieuwd hoe lang mijn reparatie dit keer gaat duren, zeker gezien de feestdagen. Auto staat sinds maandagochtend bij de dealer maar ze hebben hem nog niet aangeraakt, ondanks mijn verzoek om de 12V accu op te laden en eventueel te ontkoppelen.

Zul je zien dat ik zo meteen, na de ICCU reparatie, weer zelf voor een kapotte 12V mag opdraaien, na eerst drie keer ergens op de pechhulp te hebben gewacht omdat ie leeg is.

Tot zover "het gaat nu snel" met het vervangen van de ICCU.
Bij mij begaf de ICCU het afgelopen weekend. 12V wilde niet meer laden (gaf 11,8V aan), dus de auto had er verder ook geen zin meer in. Auto is weggesleept en ik kreeg gisteren het telefoontje van de dealer dat hij gerepareerd was.
Dat viel me 100% mee, want ik was er vanuit gegaan dat het wel medio januari zou worden.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:31
BlaTieBla schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 08:01:
[...]

Bij mij begaf de ICCU het afgelopen weekend. 12V wilde niet meer laden (gaf 11,8V aan), dus de auto had er verder ook geen zin meer in. Auto is weggesleept en ik kreeg gisteren het telefoontje van de dealer dat hij gerepareerd was.
Dat viel me 100% mee, want ik was er vanuit gegaan dat het wel medio januari zou worden.
Bij mij is de diagnose nog niet eens gedaan die voor goedkeuring naar Kia moet.

Ach ja. Deze Niro EV van 2024 rijdt ook prima.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 454 455 Laatste

Let op:
Openbaar laden, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.

Bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6 mogen in: Het KIA EV6 leveringen topic