Ik ook, moest effe andere beugel ophangen voor mijn laadkabel.
Effe de klopboor in de stopcontact onder de achterbank gedrukt
Ging mooi
:strip_exif()/f/image/8gFeegxQZYTdSsIPrn8PMrt9.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door stimpyrulez op 16-11-2021 12:10 ]
[ Voor 28% gewijzigd door stimpyrulez op 16-11-2021 12:10 ]
Ja die ja, vanuit Hengelo-West richting A1/Almelo. Die scherpe bocht. Gaat bij mij ook altijd uit zichzelf omlaag richting 100/110.stimpyrulez schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:07:
[...]
Dit is ACC op Navigatie.
Moet zeggen dat ik het vanochtend in die bocht niet heb geprobeerd.
wel bij vanaf hengelo richting almelo (A35 ) vlak voor afslag borne west (of wellicht doel je deze?).
Daar ging bij mij laatst ook automatisch de snelheid van 120 naar +/- 110.
Of wel, dan gebruikt de ACC de navigatie kaart om te weten of er een scherpe bocht aankomt.
Haha ja ik ook met een föhn om die rare dealer sticker weg te halen!stimpyrulez schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:09:
[...]
Effe de klopboor in de stopcontact onder de achterbank gedrukt
Ging mooi
Alleen staat in de prijslijst dan weer SCC en niet N-SCC.de meester01 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:06:
[...]
Staat gewoon op de website van KIA onder 'EV6'![]()
[Afbeelding]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ACC op navigatie bij de Enyaq is dat auto remt bij naderen van rotondes en afslagen (naar ik begrijp).Dartlink schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:50:
[...]
Wat is ACC op Navigatie?
Mijn cruise control gaat soms langzamer rijden als ik op de snelweg rij met daarin een scherpe bocht. @stimpyrulez kan dat vast bevestigen (A35 -> A1 bij Borne-west)
Rijdt sinds 05-10-2022 een KIA EV6 GT-line rwd Runway Red
Ah nee, dat doet de EV6 niet voor zover ik heb gemerkt.HansAuutB schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:18:
[...]
ACC op navigatie bij de Enyaq is dat auto remt bij naderen van rotondes en afslagen (naar ik begrijp).
ACC in de bebouwde kom is sowieso meestal niet echt handig, vind ik. Gebruik het alleen op snelwegen, autowegen en 80km wegen.HansAuutB schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:18:
[...]
ACC op navigatie bij de Enyaq is dat auto remt bij naderen van rotondes en afslagen (naar ik begrijp).
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 16-11-2021 12:21 ]
Eens. Reed laatst binnen bebouwde kom 50KM/h op ACC, maar stond nog ingesteld op 80KM/h want ik kwam van buiten de bebouwde kom. Auto voor me ging de rotonde op en ik werd ineens heel drukPhusebox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:20:
[...]
ACC in de bebouwde kom is sowieso meestal niet echt handig, vind ik. Gebruik het alleen op snelwegen, autowegen en 80km wegen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Master_A
Bij de Enyaq gaat het verder. Ook remmen voor rotondes en afslagen.de meester01 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:06:
[...]
Staat gewoon op de website van KIA onder 'EV6'![]()
[Afbeelding]
Nu nog een keer in de fileEricEB schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:41:
Heb het gister uitgeprobeerd...
ACC aan, alle herkenning aan tav belijning en dan handen los van stuur...
biuzar, je gaat exact 10 seconden autonoom rijden, auto mindert vaart voor de bocht en gaat zelf de bocht in met plm 65 km/h...daarna weer versnellen, heel vreemde gewaarwording, ruim na de bocht waren de 10 seconden 'voorbij' en moest ik weer stuur vasthouden
Ik rij zoveel mogelijk met ACC (of gewoon CC).Phusebox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:20:
[...]
ACC in de bebouwde kom is sowieso meestal niet echt handig, vind ik. Gebruik het alleen op snelwegen, autowegen en 80km wegen.
Speaking of file, vorige week dus ook file moeten rijden. En inderdaad volledig automatisch stoppen en wegrijden. Ideaal! Geen knopjes meer die je moet indrukken enzo. Volgens mij enkel als HDA aanstaat.stimpyrulez schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:13:
[...]
Nu nog een keer in de file
Niet remmen maar wachten tot de ACC hem vanzelf stil zet.
Was voor mij met mijn vorige auto echt super 'eng'. Je moet vertrouwen hebben in de techniek dat dit goed gaat (en dat gaat het)
That’s pretty cool! Nice that someone had the confidence to try it and let us know it worked 👍EricEB schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:41:
Heb het gister uitgeprobeerd...
ACC aan, alle herkenning aan tav belijning en dan handen los van stuur...
biuzar, je gaat exact 10 seconden autonoom rijden, auto mindert vaart voor de bocht en gaat zelf de bocht in met plm 65 km/h...daarna weer versnellen, heel vreemde gewaarwording, ruim na de bocht waren de 10 seconden 'voorbij' en moest ik weer stuur vasthouden
Dit heb ik gedaan...ik kende het al van mijn Passat, gewoon vertrouwen hebben...stimpyrulez schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:13:
[...]
Was voor mij met mijn vorige auto echt super 'eng'. Je moet vertrouwen hebben in de techniek dat dit goed gaat (en dat gaat het)
Voor zover ik begrepen heb kan zoiets ook met de smart regeneration optie in de EV6:Amiet01 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:35:
ACC is niet handig idd binnen de bebouwde kom, maar in de Audi Q4 en Skoda Enyaq wordt de navigatie informatie dus gebruikt om steeds meer regeneration te gebruiken naarmate je een rotonde nadert wanneer je de regen instelling op "auto" hebt staan. Vond het tijdens proefrit in de Q4 best wel nice. Ook afstand tot voorligger werd gebruikt.
Mede door het prijsverschil valt de Q4 toch af voor mij en ga ik voor een Yacht Blue GT-Line AWD :-)
Smart regeneration system
The Smart Regeneration System controls the regenerative braking automatically according to the road gradient and driving condition of the vehicle in front.
The system minimizes the unnecessary operation of the brake and acceleration pedal, improving the electric efficiency and assisting the driver.
Ook handig voor stilstaande filesxxander968 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:18:
V2L lijkt me prachtig. In de frunk een frietpan die aangesloten is op de auto. 52 liter dus dat kan zo’n mooie dubbele pan in. Snacks en friet tegelijk bakken. Kan de dealer af en toe toch nog de olie verversen.
Ik heb vanmorgen mijn Plus opgehaald en even voor je geïnformeerd; hij heeft nog 1 Plus staan die direct leverbaar is, deze wittehenrov schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:55:
Ik zit er zelf over te denken om mijn bestelling voor een EV6 58KwH af te zeggen/ om te buigen.
De vertraging van september naar 'heel misschien nog dit jaar' stelt mij voor een aantal praktische problemen. Allemaal wel oplosbaar maar desalniettemin vervelend en kostbaar.
Daarnaast realiseer ik mede dankzij dit forum dat het uitrustingsniveau van de Basis heel wat lager is dan die van de Plus terwijl ik wel lekker ben gemaakt met het uitrustingsniveau van de GT-Line. Ik was in de waan dat alleen de accu en vermogen kleiner waren.
Het verschil tussen een basis na 1-1 en een plus voor 1-1 is financieel/relatief zo klein dat ik nu al weet dat ik ga balen van het lagere uitrustingsniveau. Ik heb mijn contactpersoon gevraagd een Plus te regelen vóór 27-1 en anders denk ik dat ik overstap naar een ID.4 of Enyaq. Heel erg veel minder mooi en sexy.
Maar wrschnlk wel meer bang for my buck.
Weet iemand toevallig nog ergens een plus op voorraad te staan?
Welke dealer is dat?Adjo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:34:
[...]
Ik heb vanmorgen mijn Plus opgehaald en even voor je geïnformeerd; hij heeft nog 1 Plus staan die direct leverbaar is, deze witte
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kia Werkhoven in Houten, vraag even naar Adrie v/d Pol
Ik hoor graag van iemand of de EV6 dat ook kan. Want ik weet niet of ik het aandurf dat als eerste te proberen.stimpyrulez schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:13:
[...]
Inmiddels akkoord gegeven op de offerte aan Athlon. Ik heb Kia Wolters (IJsselstein) doorgegeven als voorkeursdealer.Speedfight schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:39:
Ik heb via Athlon een optie op een Kia EV6 GT-Line RWD 77Kwh.
Deze zou op 18 juni bij Kia in bestelling zijn gezet.
De auto zou inmiddels al geproduceerd zijn en "in december" in Nederland aankomen.
Durft iemand te voorspellen op welke boot deze auto staat?
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Mooi. Veel plezier ermee.Adjo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:42:
Hierbij mijn nieuwe Plus RWD. Vanmorgen opgehaald en eerste 50 km gezoefd...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Interstellar Grey kan ik zeggen na alle kleuren uitvoerig te hebben bekekenHansAuutB schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:54:
[...]
Mooi. Veel plezier ermee.
Is dit zwart of grey?
KingOfNorway schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:50:
[...]
Ik hoor graag van iemand of de EV6 dat ook kan. Want ik weet niet of ik het aandurf dat als eerste te proberen.
Dartlink schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:14:
[...]
Speaking of file, vorige week dus ook file moeten rijden. En inderdaad volledig automatisch stoppen en wegrijden. Ideaal! Geen knopjes meer die je moet indrukken enzo. Volgens mij enkel als HDA aanstaat.
[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 16-11-2021 14:06 ]
[ Voor 29% gewijzigd door legofan op 21-11-2021 06:44 ]
Ja dit doet hij zeker onder normale omstandigheden, dus als je al in de file rijdt, als het verkeer voor je ookaf moet remmen voor een file of in stadsverkeer bij stoplichten.KingOfNorway schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:50:
[...]
Ik hoor graag van iemand of de EV6 dat ook kan. Want ik weet niet of ik het aandurf dat als eerste te proberen.
Interstellar Grey, oftewel antraciet...HansAuutB schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:54:
[...]
Mooi. Veel plezier ermee.
Is dit zwart of grey?
Super!legofan schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:18:
[Afbeelding]
Ik ben sinds een paar dagen de berijder van een EV6 77.4 kWh RWD GT-Line Aurora Black Pearl (lease-auto, 1 maand geleden "uit voorraad" besteld na een aantal dealers te hebben gebeld) en heb alles op dit forum gevolgd. Ik kon jullie deze foto niet onthouden, wat een fraaie auto!
Mijn ervaringen na 500 km:
Positief
- Wat een upgrade t.o.v. de e-Niro die ik hiervoor reed!
- Met een lengte van 198 cm een prima zicht in dode hoek linksachter
- Nog voldoende ruimte voor een achterpassagier van 180 cm achter de bestuurder van 198 cm
- Met bestuurder en/of passagier van ca 180 cm echt een zeer riante voetenruimte voor achterpassagiers
- Alle rij ondersteuning is heel erg goed uitgewerkt, nog beter dan bij de e-Niro
- HUD geeft alle info die je wenst
- Koplampen geven prima licht, wel wat minder dan bij een BMW 3-serie High-Executive (uit 2020)
- Suede op de stoelen zit voortreffelijk
Nog wennen
- Stuurbewegingen bij lane assist
Negatief
- Met een lengte van ca 180 cm nauwelijks zicht in dode hoek linksachter omdat de stoel verder naar voren staat dan bij een langere bestuurder (198 cm). Daardoor bijna gecrasht bij te snel 2 rijbanen naar links opschuiven op de snelweg. Dat was dus een goede waarschuwing, mijn eerste bijna crash door eigen schuld in 35 jaar autorijden.
Nog geen van jullie problemen ervaren gelukkig. Het geluid van het Meridian systeem heeft me ook nog niet overtuigd.
zie mijn eerdere reactie van vandaag om 13.29 uur....KingOfNorway schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:50:
[...]
Oei die Glacier is toch erg mooi! Ik krijg de witte (de glacier was niet op tijd uit voorraad leverbaar in mijn geval ..)EricEB schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:03:
[...]
zie mijn eerdere reactie van vandaag om 13.29 uur....
De kleur is mooi en de zwarte elementen (spiegels, A stijlen) ook, daardoor lijkt het dak te 'zweven'. Ik heb zelf alleen moeite met de zwarte wielkasten. Was voor mij reden om een donkere kleur te nemen.EricEB schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:07:
Mooi hoor ( gefeliciteerd en veel fun ermee natuurlijk..) al dat grijs en zwart !
Ik wilde eerst een witte maar ben overstag gegaan na het zien van de kleur Glacier...steekt juist het zwarte van de bumpers, dorpels en ramen mooi af !
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ook gaaf al zie ik niet veel verschil met wit op de foto. Dacht dat deze meer creme was.EricEB schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:07:
Mooi hoor ( gefeliciteerd en veel fun ermee natuurlijk..) al dat grijs en zwart !
Ik wilde eerst een witte maar ben overstag gegaan na het zien van de kleur Glacier...steekt juist het zwarte van de bumpers, dorpels en ramen mooi af !
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Yup hele mooie kleur. Ik moest voor wit gaan, Glacier is niet in de GT-Line mogelijk.EricEB schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:07:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Had/heb ik zelf ook een beetje. Eens kijken of die ooit makkelijk te wrappen zijn, los van de rest van de auto. Of spuiten.Adjo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:48:
[...]
Ik heb zelf alleen moeite met de zwarte wielkasten. Was voor mij reden om een donkere kleur te nemen.
Volgende week woensdag krijg ik de volgende update mbt de verwarming..... Die van vorige week heeft niet echt geholpen.anc schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:26:
[...]
jij bent gemeen!![]()
Ik zat net trouwens iets te klooien met de verwarming. Gewoon algemeen aanzetten of vooraf verwarmen deed het niet. Maar als ik driver only en airco erbij aanzet dan verwarmt hij wel, niet heel erg veel maar toch wat.
Ik heb vandaag zo'n 120 km aan kortere ritten gedaan, eigenlijk geen issues gehad met verwarming. Ik zet heat aan en airco uit en dan zo'n 21 C, dat gaat prima. Morgen een langere rit en voor het eerst (in m'n leven) laden. Ik ga voor een Ionity snellader met de Kia card. Heb duidelijk instructies van de dealer, waarmee ik niet in zombie mode terecht zou moeten kunnen komen....grotegok schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:31:
[...]
Volgende week woensdag krijg ik de volgende update mbt de verwarming..... Die van vorige week heeft niet echt geholpen.
Adrie van der Poel? 😉Adjo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:36:
[...]
Kia Werkhoven in Houten, vraag even naar Adrie v/d Pol
[ Voor 5% gewijzigd door Ihkvdb op 16-11-2021 18:40 ]
Ik heb morgen een afspraak bij de garage staan voor de verwarming. Gaan ze het een en ander uitlezen. Ben benieuwd.grotegok schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:31:
[...]
Volgende week woensdag krijg ik de volgende update mbt de verwarming..... Die van vorige week heeft niet echt geholpen.
Zou je die ajb willen delen?Adjo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:39:
[...]
Heb duidelijk instructies van de dealer, waarmee ik niet in zombie mode terecht zou moeten kunnen komen....
Op zich bekend, zo staat het ook in handleiding:
Deze handleiding gebruik ikbello2011 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:05:
Bestaat het instructieboekje van de EV6 ook in een digitale (pdf) versie? Zo ja, weet iemand waar ik deze kan vinden en downloaden.
Theflying
Je hebt deze:bello2011 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:05:
Bestaat het instructieboekje van de EV6 ook in een digitale (pdf) versie? Zo ja, weet iemand waar ik deze kan vinden en downloaden.
I went to my kia dealer and they told me to have the a/c and heat buttons "on" to get heat from the system.
It seems to work untill you switch off the a/c. The it starts to blow cold air even with heat button active. If you turn a/c again with heat button active you won't get any more heat until you stop the car, switch it off, get out and lock it.
zie mijn eerdere posts mbt (mijn) verwarming / airco...grotegok schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:31:
[...]
Dat is nog eens commitment: je klanten om 21.15 's avonds bellen dat hun auto er istommy2d87 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:25:
Zojuist gebeld door mijn dealer dat mijn Yacht Blue RWD GT-Line binnen is en dat ik hem volgende week kan komen halen. Wellicht dat ik dan ook eindelijk kan bijdragen aan dit draadje in plaats van alleen maar lezen wat jullie al allemaal uitgezocht hebben over deze pracht-bak.
Vandaag heb ik een afspraak bij de garage om de verwarming na te laten kijken. Zal ze dit gelijk meegeven. Tnx!EricEB schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:52:
[...]
zie mijn eerdere posts mbt (mijn) verwarming / airco...
Temp stond tussen 22 en 27 en toch ijskoude lucht....na eerste inspectie bleek dit al bij meer rijders te zijn gemeld en bekend bij Kia NL.
Eea is NIET met software te herstellen. Bij mijn auto is een onderdeel vervangen (regelunit), vandaag opgehaald en alles werkt nu perfekt. Ik moet het een week in de gaten houden maar men (Kia NL en dealer) vermoedt dat dit de oplossing is.
Ah ok. Lekker duidelijk:Freezhost schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:38:
Dat is de handleiding voor de GEN5W navigatie, dus geen OTA voor de auto zelf.
[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 17-11-2021 08:45 ]
Op het EV scherm sowieso, staat zelfs in de online manual zoFreezhost schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:01:
@Phusebox Ik heb nergens de Ioniq 5 gezien, mogelijk was dat in de beta software het geval?
Ik heb volgende week een afspraak voor het monteren van de trekhaak
Ik vind dat best wel slordig. Niet persé dat het meer op een Ioniq 5 lijkt. Zou ook een Niro kunnen zijn bv. Maar een generiek plaatje...je wil toch je 'eigen' auto zien. Bij andere merken zie je ook je eigen model. En net zo als met de 360 camera...dan zie je wel de EV6 maar altijd een witte...kan dat nou niet beter?Phusebox schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:09:
[...]
Op het EV scherm sowieso, staat zelfs in de online manual zo![]()
[Afbeelding]
Helemaal mee eens, idem voor de kleur van de auto in 360 view.alwinus schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:35:
[...]
Ik vind dat best wel slordig. Niet persé dat het meer op een Ioniq 5 lijkt. Zou ook een Niro kunnen zijn bv. Maar een generiek plaatje...je wil toch je 'eigen' auto zien. Bij andere merken zie je ook je eigen model. En net zo als met de 360 camera...dan zie je wel de EV6 maar altijd een witte...kan dat nou niet beter?
Absoluut geen halszaken maar geeft naar mijn idee net wat meer beleving. En dat ze oog hebben voor details.
Gefeliciteerd! En goed om te weten dat het moment van leveren bij dealer tot ophalen voor jou ongeveer een week is. Ik heb te horen gekregen dat m'n witte GT-Line 29 november aankomt bij dealer, en enige wat zeggen is: levering 'medio' december.tommy2d87 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:25:
Zojuist gebeld door mijn dealer dat mijn Yacht Blue RWD GT-Line binnen is en dat ik hem volgende week kan komen halen. Wellicht dat ik dan ook eindelijk kan bijdragen aan dit draadje in plaats van alleen maar lezen wat jullie al allemaal uitgezocht hebben over deze pracht-bak.
Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...
Si--HOOLIE-- schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:07:
Hebben de gene die de auto al in bezit hebben, ook al het koffiezetapparaat erbij gekregen??
but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!
De eerste 1500 mensen die een EV6 bestelden zouden daar een zo'n Nespresso koffie apparaat bij krijgen. Wel een zeer basis model. Je moet er even specifiek om vragen, KIA Nederland stuurt ze dan op.Reacher schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:45:
Wat is dat verhaal rondom dat koffiezetapparaat ? Want daar heb ik de dealer bij mij nooit iets over horen zeggen?
Jep, 2 dagen na het afhalen van de auto werd ik gebeld dat er nog een koffiezetapparaat stond voor mij.--HOOLIE-- schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:07:
Hebben de gene die de auto al in bezit hebben, ook al het koffiezetapparaat erbij gekregen??
born to do porn!
Hopelijk is dat bij mij ook het issue.. Morgen gaat voor de 2e keer de KIA naar de garage om te kijken naar het verwarming probleem.EricEB schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:52:
[...]
zie mijn eerdere posts mbt (mijn) verwarming / airco...
Temp stond tussen 22 en 27 en toch ijskoude lucht....na eerste inspectie bleek dit al bij meer rijders te zijn gemeld en bekend bij Kia NL.
Eea is NIET met software te herstellen. Bij mijn auto is een onderdeel vervangen (regelunit), vandaag opgehaald en alles werkt nu perfekt. Ik moet het een week in de gaten houden maar men (Kia NL en dealer) vermoedt dat dit de oplossing is.
mooi logo, maar wat mag ik meer zien? hoe wat en waar?Lion-Art schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:16:
Altijd fun als je de materialen heb staan om iets leuks te maken.
[Afbeelding]
Was net wat dingen met de lasersnijder aan het maken, en ik heb nog wat geborsteld kunststof materiaal liggen. Dit heeft ook aan de achterkant een 3m kleef laag.JPoers83 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:23:
[...]
mooi logo, maar wat mag ik meer zien? hoe wat en waar?
Ow zo, het is nog los, ik dacht je hebt het al ergens opgeplaktLion-Art schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:40:
[...]
Was net wat dingen met de lasersnijder aan het maken, en ik heb nog wat geborsteld kunststof materiaal liggen. Dit heeft ook aan de achterkant een 3m kleef laag.
Dus ik dacht laat ik het nieuwe Kia logo een maken.
Materiaal is een 1mm dik.
[Afbeelding]
Welke dealer/LM?king_dude schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:59:
Helaas. 58kw versie verlaat van wk47 naar wk52[Afbeelding]
Had het op een andere machine geplakt, niks met een auto te makenJPoers83 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:13:
[...]
Ow zo, het is nog los, ik dacht je hebt het al ergens opgeplakt
born to do porn!
En het alarm klasse 3 systeem is nog niet via Kia te koop. Wel raar dat in andere landen dit standaard is en hier weer niet, zeker als verzekeraars er blijkbaar moeilijk over doen.Reacher schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:05:
Als je particulier de auto wil verzekeren kan ik je vertellen dat afhankelijk van waar je woont en welke dekking je wenst dit nog wel lastig kan zijn.
Veel verzekeraars wilde niets zonder klasse 3 alarm. Tenzij je bereid was te zaken met de dekking tot 50.000 euro. Beetje afhankelijk van je model is het een trade-off tussen kosten maken voor alarm installatie of je dekking bijstellen.
Ik vond het iig weer een hele hoop gedoe.
Best triest zo'n reactie. Zijn nog blijven hangen in de jaren '90 daar.Dartlink schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:21:
Ook nog gehad over ons lijstje, maar daar wilden ze niks van weten en moesten we maar bij Kia Nederland aanbieden.
Die optie is er wel. Te bestellen als optie. zie op pagina 26 in deze accessoires lijst. Onderdeelnummer ZKCVC046273. Zie https://dedigitaleshowroom.nedlinx.nl/EV6/Phusebox schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:16:
[...]
En het alarm klasse 3 systeem is nog niet via Kia te koop. Wel raar dat in andere landen dit standaard is en hier weer niet, zeker als verzekeraars er blijkbaar moeilijk over doen.
Bij Kia Zelf verzekeren, dan kunnen ze het moeilijk weigerenMaar die zullen wel duur zijn.
Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue
Mjah, zo ken ik ze ook niet uit mijn Ceed tijd die ik ook via hen in onderhoud had. In plaats van dat ze een mailadres doorgeven ofzo, nee enkel het algemene telefoonnummer van ze (0888 - 542 542)Phusebox schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:25:
[...]
Best triest zo'n reactie. Zijn nog blijven hangen in de jaren '90 daar.
De optie is er wel, maar de website van Kia en de dealer zeggen: nog niet beschikbaar.bitwizz schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:26:
[...]
Die optie is er wel. Te bestellen als optie. zie op pagina 26 in deze accessoires lijst. Onderdeelnummer ZKCVC046273. Zie https://dedigitaleshowroom.nedlinx.nl/EV6/
Ik ken van Mossel niet anders. Ze sturen daar sterk op output, niet direct op belang van de klant.Phusebox schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:25:
[...]
Best triest zo'n reactie. Zijn nog blijven hangen in de jaren '90 daar.
born to do porn!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq