McLaren en Alpine doen het prima
Max: ik heb een probleem...
Fastest lap
Fastest lap
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Alonso gaat ook gewoon lekker
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Als je dit beeld over start/finish ziet, dan kun je wel stellen dat Hamilton en Verstappen een klasse apart zijn
Flickr PSN ID= cheironnl
So Verstappen has a problem with the...*fastest lap Verstappen"
Mercedes weet intern al te melden dat 't aan de Haldex ligt (Diff). ??DaniëlWW2 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:19:
Gaat iets beter met Max.
Maar nu krijgen we Formule 1 ten toppe. Max rijdt gewoon een gat puur door al die verstoorde lucht,
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Differentieelprobleem.. billenknijpen dit
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Wat betekend probleem met de diff? Is hey een groot probleem? Sorry noob hier.
Die Haas is zo te zien een heel nerveuze auto. En dan twee rookies, en een van de twee rijk maar talentvrij...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Lekker bezig PER
Elect a clown, expect a circus.
Perez klimt wel al gestaag weer terug naar de positie waarin hij had moeten starten.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Bottas haakt helemaal af.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:19:
Gaat iets beter met Max.
Maar nu krijgen we Formule 1 ten toppe. Max rijdt gewoon een gat puur door al die verstoorde lucht,
Max vraagt of ze in de pits kunnen letten op z’n battery level.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
PER P13... Gaat goed.
"When you grow up your heart dies"
Ze kunnen eht differentieel aanpassen, zodat ie makkleijker om de hoek gaat of juist weinig slip geeft bij optrekken in een bocht
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Nice gedaan in de zijbalk om de inhaalactie te laten zien.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lekkere gevechten overal
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Perez ook al voorbij Vettel, gaat lekker!
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Tijdens een PIT, ja... Niet tijdens de racewowly schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:21:
Ze kunnen eht differentieel aanpassen, zodat ie makkleijker om de hoek gaat of juist weinig slip geeft bij optrekken in een bocht
Weer dat lampje bij FER hun voor vleugel.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nou Schumacher is al gelost door iedereen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Go Lando
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Het is dus vooral spannend of de Red Bull heel blijft...

Leuk om NOR en LEC weer een keer echt aan het vechten te zien en niet virtueel.
Klamme handjes hierBart-Willem schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:23:
Mijn boefje is liev!
Stroll gaat ook prima...
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ach, die berichten hoor je bijna iedere race wel bij Max. Die geeft echt alles wat hij voelt door.Bart-Willem schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:23:
het gat wordt wel steeds ietsje groter. Maar hij blijft toch dichtbij.Exocet schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:23:
Hamilton lijkt makkelijk te kunnen volgen
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, is de aansluiting met de rest van het veld allang kwijt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vind dit rood van Ferrari wel flink mooier dan dat van vorig jaar. Het mag van mij nog donkerder.
Het ligt nog redelijk dicht bij elkaar. VER rijdt niet ff 5 sec los in een paar rondjes.
Waiting on the world to change
Ah zo ja.. maar ook hij was van de baan af/gespind..DaniëlWW2 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:24:
[...]
Ik vind de livery van de Alpine trouwens echt prachtig
Flickr PSN ID= cheironnl
En PER naar P12.
Vettel is het toch redelijk kwijt lijkt het op, had ergens wel gehoopt dat hij weer de oude zou zijn
Kunt vragen of ze het licht uitdoensjaool schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:25:
Ik vind dit rood van Ferrari wel flink mooier dan dat van vorig jaar. Het mag van mij nog donkerder.
DaniëlWW2 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:24:
[...]
Gelukkig is MSC niet zo'n Kamikaze piloot als dat z'n collega bij Haas is...
Bij mijn weten kunnen ze het differentieel inderdaad gewoon aanpassen.Barres B. schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:25:
[...]
Heeft de F1 niet gewoon een elektronisch sperdifferentieel? Of te wel, dat moet dan softwarematig gewoon aan te passen zijn lijkt mij.
Dat dacht ik dus ook. Maar weet het ook niet exact hoorBarres B. schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:25:
[...]
Heeft de F1 niet gewoon een elektronisch sperdifferentieel? Of te wel, dat moet dan softwarematig gewoon aan te passen zijn lijkt mij.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ik gun het PER wel. Dit kan hij wel...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hamilton blijft te dichtbij. Had gehoopt dat die op 5sec zou zitten nu
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
PER al aan de staart van RAI.
Max heeft ook wat instructies gekregen over de radio om wat instellingen te veranderen waarna hij medlt dat het beter was.Barres B. schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:25:
[...]
Hij kan mick niet eens bijhouden. Dus daar zal wel meer stuk zijn.
Klopt, is 'gewoon' een HALDEX ... Maar die aanpassingen mogen ze niet tijdens de race doen vanwege 'Oneway verkeer'. Alléén uitlezen, dus.Barres B. schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:25:
[...]
Per is een vechter. Dat is goed. Deze race misschien niet nodig (
), maar dat gaat zeker komen dit seizoen.

ALO pit
[ Voor 14% gewijzigd door ViperTim op 28-03-2021 17:28 ]
Maar dat stuk Kermit de kikker achterop is dan wel weer heel lelijk.sjaool schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:25:
Die houdt zijn bandjes goed en wacht op een fout van VER. Zou VER andersom ook gedaan hebben.GAIAjohan schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:27:
Hamilton blijft te dichtbij. Had gehoopt dat die op 5sec zou zitten nu
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
PER op 22.5 sec van VER. Zo snel mogelijk het gat dichtrijden voor de strategie.Spotmatic schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:26:
Ik gun het PER wel. Dit kan hij wel...
Waiting on the world to change
Hij kan natuurlijk wat langer door dan de rest vanwege zijn nieuwere banden.Luapper schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:27:
Per is een vechter. Dat is goed. Deze race misschien niet nodig (), maar dat gaat zeker komen dit seizoen.
Het gat naar HAM wordt niet groter of kleiner. Bottas komt wel steeds meer achterop. Of Max spaart zijn banden en HAM is aan het pushen of beide zijn gelijkwaardig. De pitstops gaan dan belangrijk worden.
Ham kan goed volgen. Blijft rond de 1,5 sec.
Ik denk dat VER op dit moment geen noodzaak ziet om harder te gaan. "Managing the gap"PWM schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:28:
Ik denk dat HAM sneller kan dan VER op dit moment.
Ik denk juist dat Max zijn bandjes aan het managen is, en dat Hamilton zijn banden aan het opbranden is?franssie schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:28:
[...]
Die houdt zijn bandjes goed en wacht op een fout van VER. Zou VER andersom ook gedaan hebben.
NOR is top hoor. Prachtig.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
In vuile lucht slijten de bandjes sneller. Ver doet 'rustig aan' en hoopt zo op strategisch voordeel.
Max countert tijd ham om banden goed te houden.Tito129 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:28:
Ham kan goed volgen. Blijft rond de 1,5 sec.
Ze moeten de map nog wat tweaken of blijven de uitgevallen gevallen gewoon staan?
Niet anders dan anders dus, alleen omgekeerd.warp schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:29:
VER en HAM rijden samen weg van de rest...
BOT zit ook redelijk vast rond de 6s toc VER. Hij kan het dus wel bijbenen maar nog niet versnellen.warp schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:29:
VER en HAM rijden samen weg van de rest...
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
De afstand tussen VER en HAM blijft maar schommelen tussen de 1,4 en 1,9. Wordt nog geen 2 seconden. Gaat dus in deze fase is om de pitstop strategie
Mercede dus nog gewoon snel
HAM beter dan BOT. maar BOT vel voor de res.
VER en RBR lijken er goed bij te zitten.
Echt benieuwd wat PER kan doen in het strategische spelletje
HAM beter dan BOT. maar BOT vel voor de res.
VER en RBR lijken er goed bij te zitten.
Echt benieuwd wat PER kan doen in het strategische spelletje
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
PER door de pitstops nu op P7
Toen dit de afgelopen seizoenen andersom gebeurde dacht ik:"Hamilton doet dit expres, die kan wegrijden als hij wil"tweakduke schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:28:
Het gat naar HAM wordt niet groter of kleiner. Bottas komt wel steeds meer achterop. Of Max spaart zijn banden en HAM is aan het pushen of beide zijn gelijkwaardig. De pitstops gaan dan belangrijk worden.
Nu Max voorop:"OMG, waarom rijdt hij niet weg, Hamilton heeft hem in z'n zak!"
Misschien meer vertrouwen hebben
Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Niet online
Wacht, deed Ferrari daar nu een snellere pitstop op het juiste moment voor Leclerc?
Geeft aan dat Hamilton niet echt mogelijkheid op de baan heeft en undercut de optie wordt.Woudloper schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:30:
De afstand tussen VER en HAM blijft maar schommelen tussen de 1,4 en 1,9. Wordt nog geen 2 seconden. Gaat dus in deze fase is om de pitstop strategie
VER hammertime...
Hammertime voor Max
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Nu Perez vlak achter Hamilton
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ham zijn tijdens zakte wat in: hij heeft zijn banden opgerookt
2.9s pit van HAM. Daar moet Verstappen's team beter kunnen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.