Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Kijk, da's goed voor mekaar. Proost en eet ze!streamnl schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:47:
Mijn vrouw wil dit jaar hapjes maken wat “uit de regio” komt. (Ze kookt graag)
Dus vandaag meze met een licht gekoelde rode wijntje![]()
[Afbeelding]
Veel plezier iedereen vandaag
Voor iedereen: heel veel plezier, en een entertaining race toegewenst!

Nee, joh, ze hebben alleen even gecheckt of die Japanner op zijn racefiets achter in die auto nog een beetje lekker zit.StefanVerkerk schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:48:
Ze zijn nog aan het sleutelen aan de Engine Cover van Max zijn auto. Hopen dat die er straks niet direct afvliegt.
"When you grow up your heart dies"
Ik vertrouw het pas bij de finishvlag. De trauma's van de poepstarts van de Honda en de ploffende Renaults kom ik qua zenuwen denk ik nooit meer overheenPWM schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:49:
De eerste ronde is het enige wat telt imho. De eerste 3-4 bochten zonder problemen doorkomen en hij kan naar de winst cruisen. Hopelijk beginnen we het jaar niet weer met matige starts van de Honda
https://f1manager.info/ranking/4605
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Dat wit doet pijn aan mijn ogen.nachtnet schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:50:
[...]
staat op de telefoon waar ik de foto mee nam+ Desktop met dit topic staat aan de andere kant van de muur.
[Afbeelding]
😛
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Trouwens, wat was die site van 'Mazespin' die van Gameren liet zien?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dat is thuiswerken voor F1 coureurs, corona proof.Mel33 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:51:
Vroeger toen ik 8 was en mijn racebaan kreeg, dacht ik dat we allemaal thuis zouden zitten en de f1 wagens vanuit huis zullem besturen in toekomst
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Volgende race is bij jou.streamnl schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:47:
Mijn vrouw wil dit jaar hapjes maken wat “uit de regio” komt. (Ze kookt graag)
Dus vandaag meze met een licht gekoelde rode wijntje![]()
[Afbeelding]
Veel plezier iedereen vandaag
Maaruh, lekker bourgondisch genieten. Enjoy!
Moge de beste rijder winnen
Dat en hoe gaat het met de bandenslijtage gedurende de race .RoD schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:50:
[...]
Ik vertrouw het pas bij de finishvlag. De trauma's van de poepstarts van de Honda en de ploffende Renaults kom ik qua zenuwen denk ik nooit meer overheen
Hoop rookies bij de start, wie weet een SC. Ik heb wel last van gezonde spanning
Desalniettemin fijne race allemaal!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mogelijk gaan wij hem meer zien dan Max. Want achterin valt hopelijk meer te belevenDaWayne schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:54:
Let's go. Ik ben erg benieuw of Perez voor de pitstops al voldoende aansluiting kan vinden om zo de druk wel op de Mercedes te kunnen zetten/houden.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Have fun allemaal. Zet hem op Max!
Ik heb het in de F2 in ieder geval niet gezien. De baan was wel erg stoffig, maar dat leek op de actie weinig invloed te hebben.HollowGamer schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:56:
Gaat de wind veel invloed hebben?
Zit er weer klaar voor. Fijne race allen!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Fijne race allemaal. 💪
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Pierre schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:56:
Zit nou eens stil op de bank roept mijn vriendin.

Iedereen kent het gevoel!
Have fun!
Waiting on the world to change
Mazepin was geschrokken van de hoeveelheid DF die hij kwijt was achter een andere auto, dus ik denk dat F1-auto's daar veel gevoeliger voor zijn.RoD schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:56:
[...]
Ik heb het in de F2 in ieder geval niet gezien. De baan was wel erg stoffig, maar dat leek op de actie weinig invloed te hebben.
Fijne race iedereen.
Ik verwacht eigenlijk stiekem wel veel van Yuki the rookie.
Verwijderd
Wordt dit het langste racetopic ooit?
Veel plezier met de race allemaal!

Hé, Olav spreekt Mazepin op zijn Frans uit, apart.
[ Voor 27% gewijzigd door Maarten_E op 28-03-2021 17:00 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Er is nog een topic dat je kunt checken. Het is dacht ik ook op RTL DE, al was het daar met rechten ook veranderd dacht ik.Maarten_E schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:00:
Fijne race iedereen, heb geen Ziggo, dus dan maar GP Radio en Tweakers.
Waiting on the world to change
Wat een geslinger....JB schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:00:
Poepstart!
Wc gaan.. checksjaool schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:54:
TV met Ziggo check, tablet met F1TV Pro check, smartphone met live timing check en laptop met Tweakers check... let's a go...
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Veel plezier met de race!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
(Zenuwachtig....)
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
RTL DE niet meer, net gecheckt. Merci voor de tipHollowGamer schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:01:
[...]
Er is nog een topic dat je kunt checken. Het is dacht ik ook op RTL DE, al was het daar met rechten ook veranderd dacht ik.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Oohjah, go redbull! Go honda!
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Toch de mediums ipv de hard voor Perez. Maar wellicht omdat er om hem heen toch snelle auto's staan. We gaan het zien als de softs pitten denk ikSpotmatic schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:55:
[...]
Mogelijk gaan wij hem meer zien dan Max. Want achterin valt hopelijk meer te beleven
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.