PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:41
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
erutangiS
Bensimpel
Positieve meneer
Geelcheiron schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:42:
Reed Max de laatste ronde op rood of geel?
😆 - Denk ook eens om ;)
Wel op rood.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik ben toch malle pietje niet!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Current tires stond toch echt op rood in beeld.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Idd onwijs domme gok.PatrickC schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:42:
Red Bull.... wie heeft gekozen om PER op mediums weg te sturen?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Precies zoals ik het al aangaf dus. Alleen met een typo.Chiron schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:42:
[...]
Volgens mij had ie zn snelste tijd op de mediums en breekt ie nu af op softs, dus morgen op mediums starten
Hele=gele.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
ff het gevoel van de soft band krijgen voor Q3.robbinonline schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:40:
Waarom Max op Soft rijd snap ik niet
I served in a company of heroes.
Vierkante banden zijn inderdaad beter.NotSoSteady schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:42:
Tja, beetje knullig van Red Bull. Deze teams leren het nooit. Altijd onnodige risico's nemen, terwijl hij met de ronde band eenvoudig was doorgegaan.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Excuses, op de cam zie ik nu rood.
I have no special talent. I am only passionately curious.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Aan de andere kant, hij rijdt ze in de 1e rondes makkelijker voorbij en kan dan met een betere strategie rijden.NotSoSteady schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:42:
Tja, beetje knullig van Red Bull. Deze teams leren het nooit. Altijd onnodige risico's nemen, terwijl hij met de ronde band eenvoudig was doorgegaan.
Dus zal in de race wel goed komen voor ze. Beetje knullig blijft het wel.
Tomorrow is not today!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Met als verschil dat VER aan het verdedigen was en harder kon.Vos schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:43:
[...]
Inderdaad, 3 tiende achter Max. Dat is niet schokkend veel.
Ferrari had nog ergens wat 2018-blokken liggen lijkt het.
Wat gaan we krijgen in Q3..
Jemig..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb het idee dat ik er met de factor 3,6 er niet zover naast zit.DataGhost schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:37:
[...]
Eerste keer zei hij 4,3 en het beeld 14, tweede keer zei hij 3,nogwat (minder) en het beeld zei 18 (meer) dus dat lijkt me niet de juiste conclusie. Die 4,3 zou trouwens 15,5 zijn. Waarschijnlijk verschillende meetstations dus.
De windsnelheid wisselt continu.
PER is een beetje dom..... en dan niet PER zelf, maar denk vooral de strategisten van RBR.
Waiting on the world to change
10 coureurs gaan we krijgen.G_Dragon schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:44:
Ohh.. mijn hartslag dit is niet gezond mensen
Wat gaan we krijgen in Q3..
Jemig..
⏩ PVOutput☀️
Piece together what could never be.
Illegal_Alien schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:43:
[...]
Vierkante banden zijn inderdaad beter.

Snap niet dat ze het nog steeds proberen op vierkante banden, dat is toch vragen om problemenNotSoSteady schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:42:
Snel die Yuki promoveren naar RBRBarturion schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:45:
Dussss alles zag er florissant uit tot Max zn vloer aan gort reed en Perez een gokje nam op geel. Als alles goed gaat kun je altijd nog je eigen glazen ingooien natuurlijk.
I am the great Cornholio!
"When you grow up your heart dies"
Jammer van die vloerschade bij Max.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Of de reactie van Horner?sjaool schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:47:
Iemand al een ongecensureerde board radio van PER gevonden?
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
- DaniëlWW2
- Niet online
Nope.Kees_frl schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:48:
Mogen ze bij Max straks na de kwalificatie de vloer repareren? Sorry als die vraag al gesteld is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
1. HamiltonJelmer93 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:48:
Voorspellingen Q3 graag! :--)
2. Bottas
3. Verstappen
Ham bot ...niks... VerJelmer93 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:48:
"When you grow up your heart dies"
0.3 Bot
0.7 Ver
En of dat nu komt door z'n vloer, of de sandbags van merc, we zien het morgen in de race wel
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 27-03-2021 16:49 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Op soft. Dus dat zegt nog niet zoveel voor Q3.sjaool schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:48:
Max had net 2 keer paars en ging vlak voor de finishlijn van het gas...
Logisch hij reed op rood, ik weet dat Olav geel zei maar het was echt rood.sjaool schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:48:
Max had net 2 keer paars en ging vlak voor de finishlijn van het gas...
Volgens Sky wel, als ze inderdaad schade kunnen aantonen. Voor eenzelfde specificatie natuurljik.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Als Max zn vloer teveel kapot gereden heeft zie ik hem geen pole pakken. Beetje eigen schuld dan.Jelmer93 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:48:
Ik verwacht dus 1. Ham 2. Bot 3. Max
Heb je al het voorrecht om daar aanwezig te zijn, ga je tijdens q3 in een draaimolentje zitten?
Piece together what could never be.
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh ja, die uitzondering op de regel.mjjveldt schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:49:
[...]
Volgens Sky wel, als ze inderdaad schade kunnen aantonen. Voor eenzelfde specificatie natuurljik.
Klopt volgens mij ook, kan het ff zo snel niet vinden om het te bewijzenmjjveldt schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:49:
[...]

Verwijderd
Dat dacht ik ik ook als het een gevaarlijke situatie kan opbrengen. Morgen veel wind dus kapotte ondervloer = instabiel en gevaarlijk...mjjveldt schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:49:
[...]
Lucky Ham ten voeten uit
1. ALO
2. STR
3. GAS
Alleen omdat dan de reacties amusant zouden zijn.
Tsjah, lucky.. Max rijdt zijn vloer stuk, Ham niet
Mijn boefje is liev!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het is nog 6 minuten.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
Mooi gat geslagen overigens met BOT. Dus het moet toch wel minimaal eerste startrij worden, zou je zeggen.
En dat is lang niet altijd meer een snellere run. Die eerste is heel belangrijk.DutchCrownNL schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:53:
Dat was run 1, nog 1 te gaan
⏩ PVOutput☀️
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.