Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:21
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
winwiz schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:55:
Toto: Haal de zandzakken er maar uit... Engineer: Die zijn er al uit.. Toto: verdammt und jetzt?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HY9jZwodD6eFtK2rEoTlJPZj.jpg?f=user_large)
En nu hou ik maar op met jinxen
Norris gaat nog een keer als Hamilton.
Zou toch wat zijn laatste minuut :--)
Heat cycle en proef startJelmer93 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:58:
Outlap HAM.
Hopelijk krijgt ie dat in de kwalificatie ook voor elkaar.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
HAM pitJelmer93 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:58:
Outlap HAM.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik zie het ja,
Ik kan het eigenlijk gewoon niet geloven. Nu ben ik echt super nieuwsgierig naar de quali zo
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
https://streamable.com/9rpp01
Maar het is ook gewoon echt S2. Als het klopt dat de Honda nu vergelijkbaar vermogen heeft met Mercedes, dan gaat dat nog wat worden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vertrouw het ook nog niet helemaal. Mercedes is geniepigJelmer93 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:01:
[...]
Ik zie het ja,
Ik kan het eigenlijk gewoon niet geloven. Nu ben ik echt super nieuwsgierig naar de quali zo
Als Max wint zou een mooie bonus zijn!
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Maar of de Honda al voluit staat weten we ook niet.Chefbierrr schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:02:
Mercedes, toch nog aan het sandbaggen volgens F1TV, de performance racemode moet nog aangezet worden...
Honda ook, reken daar maar op.Chefbierrr schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:02:
Mercedes, toch nog aan het sandbaggen volgens F1TV, de performance racemode moet nog aangezet worden...
Hoe je het ook bekijkt, Red Bull ziet er goed uit. Sowieso is zo'n verschil in de FP3 best bijzonder.
Ik ben het met je eens! Ik kan het ook echt niet geloven. 3 weken speculatie... nog een paar uurtjes en we weten het.Siebeh schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:04:
Ik geloof nooit dat het verschil echt 7 tiende is. In Q3 staat die Merc weer vol open let maar op.
Bij redbull ook 😉Chefbierrr schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:02:
je kent de nieuwe regels wat betreft motorstanden sinds vorig seizoen?Siebeh schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:04:
Ik geloof nooit dat het verschil echt 7 tiende is. In Q3 staat die Merc weer vol open let maar op.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Zelfs als Mercedes de boel open schroeft ga je geen 0.6/7 goedmaken. En de Honda rijdt ook nog niet op de max.Chefbierrr schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:02:
Ben nog in denial maar heb toch voor VER gekozen.Hippocampus schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:04:
[...]
Tijd voor een polletje dus![]()
Poll: Wie pakt de eerste pole position van dit seizoen?
• HAM
• BOT
• VER
• PER
• LEC
• SAI
• RIC
• NOR
• None of the above.
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Mag ik stiekem hopen dat Max Ham op 7 titels gaat houden
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ja dat verwacht ik ook...Chefbierrr schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:02:
Hamilton verprutste bocht 10.Siebeh schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:04:
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Wintertest: Hoop
P1: Hoop
P2: Hoop
P3: Hoop
Q1: Hoop
Q2: Hoop
Q3: Mercedes 1 - 2
Race: Get in there Lewis!...
Pff, nog 3 uur..
HAMBOTVER-nightmaresHumma Kavula schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:07:
Spannend dit, maar ergens waak ik toch voor Mercedes:
Pff, nog 3 uur..
Ik vrees nog steeds voor dit scenario, en ik zal pas na de Q voorzichtig wat anders gaan denken. Al moet ik toegeven dat de tekenen bij Red Bull wel heel erg positief zijn tov andere jarenHumma Kavula schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:07:
Spannend dit, maar ergens waak ik toch voor Mercedes:
Pff, nog 3 uur..
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar rijdt wel met de MaxJustevo schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:06:
[...]
Zelfs als Mercedes de boel open schroeft ga je geen 0.6/7 goedmaken. En de Honda rijdt ook nog niet op de max.
Ach, Bottas had nog geen stemmen. Dan maar op Bottas gestemd.... (maar ik weet wel dat het Verstappen gaat worden hoor - hoop doet leven toch?)Hippocampus schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:04:
[...]
Tijd voor een polletje dus![]()
Poll: Wie pakt de eerste pole position van dit seizoen?
• HAM
• BOT
• VER
• PER
• LEC
• SAI
• RIC
• NOR
• None of the above.
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Zoals ik al zei, Hamilton verprutste bocht 10 en daarmee de 2e sector. Dat verklaart die 0.6.RoD schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:09:
Mercedes komt altijd als een duveltje uit het doosje, maar in FP3 slaat VER wel een enorm gat met de rest van het veld. Het is hoe dan ook een noemenswaardige FP3, ook met GAS op P3.
Honda is de Chris Amon van constructeurs en motorenleveranciers.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het is wel een extra bewijs dat de Mercedes een diva is geworden...asing schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:11:
[...]
Zoals ik al zei, Hamilton verprutste bocht 10 en daarmee de 2e sector. Dat verklaart die 0.6.
Maar ik hou mijn hart vast idd.
Er reed een Ferrari op een wat onhandig punt. Lewis had gewoon pech.Spotmatic schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:12:
[...]
Het is wel een extra bewijs dat de Mercedes een diva is geworden...
Maar ik hou mijn hart vast idd.
Maar nu wordt het wel erg spannend ja. Wie heeft er nog wat over?
Zouden ze het geplanned hebben bij RBR? Zo van laatste loodjes, Max laat maar weer even zien wat je kan, even een psychologische vuist uitdelenRoD schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:09:
Mercedes komt altijd als een duveltje uit het doosje, maar in FP3 slaat VER wel een enorm gat met de rest van het veld. Het is hoe dan ook een noemenswaardige FP3, ook met GAS op P3.
En dan te bedenken dat de motoren in FP wellicht nog niet helemaal vol open staan... teams laten nooit het achterste van hun tong zien.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ja natuurlijk staat hij dan vol open... Of het genoeg is is wat andersSiebeh schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:04:
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Ooh en vraagje. De motor staat toch altijd vol open, je mag maar met 1 motorstand rijden toch?
Chiron schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:25:
[...]
De stand in de Q moeten ze aanhouden voor de race idd.
Bedankt.BBTM schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:34:
[...]
In de race mogen ze 1 motorstand gebruiken, de stand die ze in Q3 hebben. Daarna mogen ze alleen nog maar naar beneden schroeven, omhoog mag niet. Als je eenmaal lager gaat, blijf je daar ook.
Dus in de training mogen ze wel spelen met de motorstand maar in de kwalificatie en race niet. Duidelijk
[ Voor 80% gewijzigd door Arjantje72 op 27-03-2021 14:38 ]
Waiting on the world to change
De situatie van begin volgend jaar, waar Mercedes ineens een seconde sneller kon in Q3 is passé. Ze kunnen we een paar tiende pakken, maar zonder party mode gaan ze geen gat van een halve seconde naar de rest slaan. Als ze al de snelste kunnen zijn, wat ik sterk betwijfel.winwiz schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:17:
[...]
Ja natuurlijk staat hij dan vol open... Of het genoeg is is wat anders
De stand in de Q moeten ze aanhouden voor de race idd.Arjantje72 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:17:
Ik vind dit wel de beste start van RB sinds jaren . De wagen ligt veel stabieler en ziet er sneller uit en dat in het begin van het seizoen
Ooh en vraagje. De motor staat toch altijd vol open, je mag maar met 1 motorstand rijden toch?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
In de race mogen ze 1 motorstand gebruiken, de stand die ze in Q3 hebben. Daarna mogen ze alleen nog maar naar beneden schroeven, omhoog mag niet. Als je eenmaal lager gaat, blijf je daar ook.Arjantje72 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:17:
Ik vind dit wel de beste start van RB sinds jaren . De wagen ligt veel stabieler en ziet er sneller uit en dat in het begin van het seizoen
RUS
GIO
ALO
VET?
RAInachtnet schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:40:
Wie zijn de slachtoffers in Q1? Naast de gegarandeerde MAZ, LAT, MSH?
RUS
GIO
ALO
VET?
Ik ga stiekem juichen als het Alonso isnachtnet schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:40:
RUS
GIO
ALO
VET?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Herkenbaar. Vind het ook lastig ikv Ocon. Die zie ik ook “graag” af gaan maar icm Alonso is beetje kiezen tussen 2 slechten
Mijn boefje is liev!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat zullen ze zeker proberen met de slijtage op deze baan. Zou mooi zijn als ze daarmee ook het snelste zijn.werphengel schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:45:
Het lijkt me vooral mooi als het de RB lukt op de gele band te starten, daar heb je nu wel voordeel van lijkt me
Mijn boefje is liev!
Ik verwacht Raikonen ook nog wel.. helaas.nachtnet schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:40:
RUS
GIO
ALO
VET?
Verwijderd
@Smultie gezandzakt..(??)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2021 17:21 ]
Wa?Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:02:
Eindelijk. Geweldig dat het lijkt dat Max eindelijk sneller is dan Lewis. Ik kan me niet voorstellen dat Mercedes heeft gesandbacked. Over twee uur weten we het....
Volgens mij maakt het niet uit of ie naar boven of onder gezet wordt, er moet een technische reden voor zijn, m.a.w. alleen als ze de race niet uit kunnen rijden in de huidige stand. Na die aanpassing mag ie niet meer terug.BBTM schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:34:
[...]
In de race mogen ze 1 motorstand gebruiken, de stand die ze in Q3 hebben. Daarna mogen ze alleen nog maar naar beneden schroeven, omhoog mag niet. Als je eenmaal lager gaat, blijf je daar ook.
Snelste poletijd is nog altijd zo'n 3 sec sneller dan de run van Verstappen van vandaag. Ik moet 't nog allemaal zien.Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:02:
Eindelijk. Geweldig dat het lijkt dat Max eindelijk sneller is dan Lewis. Ik kan me niet voorstellen dat Mercedes heeft gesandbacked. Over twee uur weten we het....
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Crofty had het daar ook al over in FP2 sn FP3. Elke keer dat die Verstappen tegen kwam had die echt een gelukkige / zelfverzekerde blik.JB schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:52:
De grijns van Max blijft me bezig houden. Of ik zie iets wat er niet is. Zelfs straks leek het zo toen ie in zijn auto zat. Die ogen vanuit de helm kijkend.
Ik hoop zo dat hij het ook waar maakt. Ik gok dat als het nu ‘verkeerd’ afloopt voor Max er ergens wel ruiten gaan sneuvelen in het motorhome van RBR...RobertMe schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:07:
[...]
Crofty had het daar ook al over in FP2 sn FP3. Elke keer dat die Verstappen tegen kwam had die echt een gelukkige / zelfverzekerde blik.
per aspera ad astra
Denk omdat veel mensen vinden dat hij niets meer te zoeken heeft in de F1.LAD93 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:09:
[...]
Ik hoop zo dat hij het ook waar maakt. Ik gok dat als het nu ‘verkeerd’ afloopt voor Max er ergens wel ruiten gaan sneuvelen in het motorhome van RBR...
Wat mij betreft word die man veel te veel op voetstuk gezet, en opgehemeld alsof ie het beste is wat de hele wereld is overkomen. Vind ie zelf geloof ik ook
Terwijl volgens mij het enige waar ie echt heel goed in is teams in volslagen chaos achterlaten als ie vertrekt.
En ik mag 'm niet maar dat was wel duidelijk geloof ik
Wat overigens niks afdoet aan het fijn dat de man een meer dan begenadigd coureur is.
[ Voor 8% gewijzigd door BM op 27-03-2021 15:11 ]
Xbox
Sorry, maar deze opmerking snap ik niet helemaal. Wat bedoel je precies?BBTM schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:09:
[...]
Denk omdat veel mensen vinden dat hij niets meer te zoeken heeft in de F1.
per aspera ad astra
+1. Dit kan ik totaal niet plaatsen.LAD93 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:12:
[...]
Sorry, maar deze opmerking snap ik niet helemaal. Wat bedoel je precies?
Zo te zien een misquote, lijkt te gaan over alonsoLAD93 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:12:
[...]
Bijvoorbeeld dat hij al genoeg kansen heeft gehad, dat hij altijd op een voetstuk geplaatst wordt als god in de F1, dat hij teams in totale puinhoop achterlaat, het lijstje kan nog wel even door gaan. Dat is de voornaamste reden dat mensen denken dat hij niet meer thuis hoort in de F1, gok ik zo.LAD93 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:12:
[...]
Excuus, ging over Alonso. De verkeerde gequote..
[ Voor 5% gewijzigd door BBTM op 27-03-2021 15:16 ]
Ik gok inderdaad zoals hierboven dat je de verkeerde hebt gequoteBBTM schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:15:
[...]
Bijvoorbeeld dat hij al genoeg kansen heeft gehad, dat hij altijd op een voetstuk geplaatst wordt als god in de F1, dat hij teams in totale puinhoop achterlaat, het lijstje kan nog wel even door gaan. Dat is de voornaamste reden dat mensen denken dat hij niet meer thuis hoort in de F1, gok ik zo.
per aspera ad astra
Heb je zijn docu ooit gezien?BM schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:10:
[...]
Wat mij betreft word die man veel te veel op voetstuk gezet, en opgehemeld alsof ie het beste is wat de hele wereld is overkomen. Vind ie zelf geloof ik ook
Terwijl volgens mij het enige waar ie echt heel goed in is teams in volslagen chaos achterlaten als ie vertrekt.
En ik mag 'm niet maar dat was wel duidelijk geloof ik
Wat overigens niks afdoet aan het fijn dat de man een meer dan begenadigd coureur is.
Waarschijnlijk dat Alonso plek had moeten maken voor een talentvolle jongere correur?!LAD93 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:12:
[...]
Denk dat er weinig topsporters zijn die op leeftijd de hoogste competitie verlaten om naar een lagere klasse te gaan, en dan vervolgens succesvol terugkomen. Zlatan Ibrahimović misschien één van de weinige denk ik, en zelfs daar merk je dat het toch allemal een tandje langzamer is.
Denk dat van Alonso geen wonderen verwacht hoeven te worden en dat Alpine m vooral in dienst genomen heeft voor zn naam/reclame en de hoop dat hij misschien de auto verder zal kunnen ontwikkelen door ervaring.
Signature
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja ik ook, alleen die ~0.7 sec achterstand van HAM op VER in P3 lijkt dus wat onrealistisch veel omdat HAM blijkbaar uit moest wijken in zijn snelste ronde.....G_Dragon schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:31:
Nog een half uurtje en dan gaan we los, vind dit keer wel erg spannend..

Of was dat een ander rondje
[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 27-03-2021 15:37 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
G_Dragon schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:31:
Nog een half uurtje en dan gaan we los, vind dit keer wel erg spannend..
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9w7HW5vctrCzLBKJlrakttTn.gif?f=user_large)
Hier ook hoor, heb al een paar biertjes achter de kiezen vanwege de spanning.
Bier zeg je?Mr.Whitewolf88 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:33:
[...]
[Afbeelding]
Goed idee
Maakt toch niet uit. Er is maar één P1 die telt, en dat is die op zondag.Edd schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:00:
Nou.. Dat is de 3e P1.. Nog maar 2 te gaan.
Hier is al het lekkers ook al bijna op, stond klaar voor de kwalificatieMr.Whitewolf88 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:33:
[...]
[Afbeelding]

:strip_exif()/f/image/RruWQpynuApvZrl97MbSkOwk.jpg?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Goede reden idd, plopMr.Whitewolf88 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:33:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
We gaan het zien maar het lijkt erop dat het geen AA BB CC DD rest start gaat worden en dat geeft toch wat meer spanning in de wedstrijd. Dus AB AC BD CD oid bij de eerste 4 teams?Help!!!! schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:33:
[...]
Ja ik ook, alleen die ~0.7 sec achterstand van HAM op VER in P3 lijkt dus wat onrealistisch veel omdat HAM blijkbaar uit moest wijken in zijn snelste ronde.....
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ja. Maar de build-up is ook goed voor het zelfvertrouwen.RobertMe schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:37:
[...]
Maakt toch niet uit. Er is maar één P1 die telt, en dat is die op zondag.
1: PER
2: HAM
3: GAS
Hoop het niet..
Ga ik de Q nog missen live ook..
Het hele gesprek ging over VER, niet ALO. Vandaar mijn opmerkingBMW_M3 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:23:
[...]
Waarschijnlijk dat Alonso plek had moeten maken voor een talentvolle jongere correur?!
Denk dat er weinig topsporters zijn die op leeftijd de hoogste competitie verlaten om naar een lagere klasse te gaan, en dan vervolgens succesvol terugkomen. Zlatan Ibrahimović misschien één van de weinige denk ik, en zelfs daar merk je dat het toch allemal een tandje langzamer is.
Denk dat van Alonso geen wonderen verwacht hoeven te worden en dat Alpine m vooral in dienst genomen heeft voor zn naam/reclame en de hoop dat hij misschien de auto verder zal kunnen ontwikkelen door ervaring.
per aspera ad astra
Wie was het nou ook alweer die als hij/zij/het niet keek ineens iemand anders won?TrekDr0p schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:42:
Zit je dan bij de tandarts met de kids
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik heb liever OCD, oh wacht 🤡franssie schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:38:
[...]
We gaan het zien maar het lijkt erop dat het geen AA BB CC DD rest start gaat worden en dat geeft toch wat meer spanning in de wedstrijd. Dus AB AC BD CD oid bij de eerste 4 teams?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
[ Voor 4% gewijzigd door Arjantje72 op 27-03-2021 15:45 ]
Ik geloof eerder dat Ham een halve seconde achter Ver zit dan dat de top 15 binnen 1.5 seconde staat.
RB reed met mega zandzakken en McLaren ook een beetje, tot hun eigen verbazing.
Nee klopt. McLaren reed met alles vol open.
Tandarts Plooij?TrekDr0p schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:42:
Zit je dan bij de tandarts met de kids
lijkt de auto van Perez niet gewoon minder rake te hebben door de snelheid? max reedt 2km/u en Perez kwam aardig op snelheid aan.JB schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:50:
Alpino!
Wel grappig dat vergelijken van de rake tussen PER en Max zojuist.
Als ze flat out rechte stuk rijden is er namelijk ook weinig meer van de rake over..
Dacht ik ook meteen. Zij hadden het over minder risico in afstellingGh0stw4lk3r schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:52:
[...]
lijkt de auto van Perez niet gewoon minder rake te hebben door de snelheid? max reedt 2km/u en Perez kwam aardig op snelheid aan.
Als ze flat out rechte stuk rijden is er namelijk ook weinig meer van de rake over..
Mijn boefje is liev!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xC9Sj57BIhFG0ijKpjQzYoSq.gif?f=user_large)
Oké mensen, gaan we!!! Fijne Q allemaal

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.