drusloos schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 18:37:
Er zijn een aantal dingen die ik niet goed begrijp in het spel:
- de aston martin safety car ontbreekt, erg jammer.
- her zou nu mogelijk moeten zijn meer schade aan je auto op te kunnen lopen, zoals de sideboards enzo, wat je ook kan zien in je mfd. Ik heb al flinke botsingen gehad, maar aan de zijkant breekt nooit wat af. Enkel de voorvleugel op wielophanging breekt af. Nooit een lekke band, nooit een sideboard die afbreekt. De settings staan allemaal op simulatie.
- je banden of remmen moet weliswaar opwarmen, en na een safety car merk ik dat de banden kouder zijn. Maar ik heb nooit last van te warme banden of remmen. Hoe ik m’n settings of banden druk ook zet. Ik deze ervaring. Ook verremmen en een vlakke kant hebben voel ik totaal niet terug in het rij gedrag.
- waarom hebben ze in het F2 seizoen een of andere kindercommentator neer gezet met een raar Italiaans accent. Dit spel is niet voor 5 jarigen toch?
- details ontbreken zoals in de 1na laatste bocht in Spanje de gele broodjes. Je mag verwachten dat alle banen gewoon kloppen elk seizoen.
- met hdr aan heb ik een witte waas over het spel wat je niet wegkrijgt, enkel door hdr uit te zetten.
- logische instellingen als enkel kunnen terugspoelen tijdens trainingen maar niet tijdens kwalificatie of race zou logisch zijn.
- waarom nog steeds het laatste stuk van de opwarm ronde de computer je laten rijden naar je gridplek. Je wilt dat eigenlijk zelf doen, nog even je bandjes licht burnen, en desnoods een straf krijgen als je te ver over de lijn staat.
Ze suggereren zelf dat het een simulatie spel is, maar zoveel dingen kloppen niet met een simulatie zijn.
Hoe denken jullie daar over?