Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:27

Zyron

BWRAAAAP

Wel erg zuur dat F2 2021 niet te spelen is in de Career Mode. :(

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:59

backupdevice

Boeh!

Pyr0_ schreef op maandag 6 december 2021 @ 17:02:
[...]

Ik wil gewoon wat casual potjes racen als ik daar zin in heb.. Zoiets is niet persé voor mij weg gelegd. ;)
Ga je ranked races doen . Die zijn iets "veiliger" Anders gewoon een leuke league opzoeken.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SantinoNL
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 12:28
Zijn er hier mensen die dit spel met triple screens spelen? Ik krijg dat niet werkend. Ik heb een filmpje gevonden op YouTube waarin iemand redelijk simpel uitlegt dat je in een gamefile via kladblok de resolutie moet aanpassen. Dat heb ik gedaan, alleen start het spel vervolgens op in windowed mode, dus met witte balken aan de bovenkant en mijn taakbalk blijft zichtbaar. Daarnaast moet ik handmatig het scherm links en rechts passend maken door te slepen, terwijl dit volgens het filmpje automatisch zou moeten gaan. De resolutie die het spel ervan maakt is 7674x1360 ipv 7680x1440. Zodra ik ingame fullscreen mode selecteer, kan ik alleen nog maar kiezen voor max 2560x1440 (één scherm).

Ik zal vast iets verkeerd doen, maar ik zie het even niet. Iemand die mij kan helpen? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-09 18:49
G_Dragon schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:11:
Gisteren een Formule 2 race gedaan van 100% :),
Moet bekennen dat als je de Formule 1 rijstijl bent gewend en dan in een Formule 2 auto gaat rijden dat het erg wennen is maar dat je ook merkt dat je vrij makkelijk bij de AI wegrijdt, omdat je toch een andere manier van bochten nemen hebt en het anders inschat volgens mij.
Ik word knettergek van Formule 2. Is net of je niet kan rijden. Is echt wennen zoals je zegt. Blehhhh niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:03
Is er iets bekend of er nog een update komt van de baan in AbuDhabi?
de bochten aan beide kanten zijn veranderd en in het spel zit nog de oude baan.

Ik heb nu geen goede vergelijking voor de race
wel jammer voor Max denk ik

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1rNKBd5DF9ZqIBkQmIIryzfOp2Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bwU3xM3rVRnM6O5OpFbtJJuo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:34
Afiso schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:52:
[...]

Ik word knettergek van Formule 2. Is net of je niet kan rijden. Is echt wennen zoals je zegt. Blehhhh niks voor mij.
Echt? Ik vind het fantastisch. Bijna leuker dan de F1. Vooral omdat je wat minder grip hebt van de aero en dus je wat meer moet rijden op de mechanische grip. An het begin heel erg wennen maar qua beleving echt fantastisch. Het geluid helpt daar ook zeker bij. :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFA2021F1
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-12-2021
Dit soort spam is ongewenst.

[ Voor 83% gewijzigd door Bart ® op 10-12-2021 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SantinoNL
Pfff wat een gedoe om dit spel goed werkend te krijgen. Eerst gezeur met de beeldschermen en nu werken de V3 pedalen niet goed. Gas staat in game automatisch al op 100 en remmen op 50, ja dat wordt lastig rijden... Volgens iemand op het Fanatec forum moet ik de CSL DD in compatibility mode zetten voor dit spel, maar als ik dat doe wordt de CSL DD helemaal niet herkend. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

SantinoNL schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:18:
Pfff wat een gedoe om dit spel goed werkend te krijgen. Eerst gezeur met de beeldschermen en nu werken de V3 pedalen niet goed. Gas staat in game automatisch al op 100 en remmen op 50, ja dat wordt lastig rijden... Volgens iemand op het Fanatec forum moet ik de CSL DD in compatibility mode zetten voor dit spel, maar als ik dat doe wordt de CSL DD helemaal niet herkend. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Je moet inderdaad de CSL DD in compatibility mode zetten. (Dat is voorlopig voor de meeste games nodig)

Dan word de CSL DD herkend als CSW 2.5 en zouden de pedalen het goed moeten doen.

Check tevens of je op de laatste versie zit, sinds de laatste patch zou ie in PC mode ook al moeten worden. (Maar dan kreeg ik met mijn pedalen een grote deadzone, dus ik rij nog steeds op compat mode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SantinoNL
GeleFles schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:39:
[...]

Je moet inderdaad de CSL DD in compatibility mode zetten. (Dat is voorlopig voor de meeste games nodig)

Dan word de CSL DD herkend als CSW 2.5 en zouden de pedalen het goed moeten doen.

Check tevens of je op de laatste versie zit, sinds de laatste patch zou ie in PC mode ook al moeten worden. (Maar dan kreeg ik met mijn pedalen een grote deadzone, dus ik rij nog steeds op compat mode)
Bedankt voor je reactie.

Het gekke is dat wanneer ik de CSL DD in compatibility mode zet, dan wordt hij niet herkend door het spel. Bij de controls instellingen staat dan alleen een groen vinkje bij mijn keyboard configuratie, maar verder kan ik niks op enable zetten.

Fanalab en Fanatec control panel herkennen de CSL DD overigens ook niet in compatibility mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 21:27
Hadden jullie nog een speciale code moeten invoeren? Ik zie nu F1 2021 voor €23,99 staan, en heb F1 2015 t/m 2019 in mijn bieb staan. Alleen 2020 ontbreekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Ik heb geen code in hoeven te voeren. En ik heb F1 2016 t/m F1 2019 in mijn bieb staat. F1 2020 niet.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-09 15:54

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

helpat schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:14:
Hoihoi allemaal ...Ik gebruik playseat met racestuur (op de xbox one) maar ben opzoek naar een headset voor tijdens de racegame. Voorheen plugde ik mijn "oude headset" in op de controller maar die optie heb ik niet op het stuur...Kan iemand mij verder helpen aanbevelingen doen?? Bedankt alvast
Ik heb deze voor m'n XsX
https://nl.steelseries.co...ts/arctis-1-wireless-xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 21:27
De 50% is alweer verdwenen, gewoon Fullprice dankzij het kampioenschap van Max :+ Wachten op de volgende aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:00
Ben zojuist ook begonnen aan een career mode... Merk toch wel dat ik moeite heb met de setups. In de F1 2020 kon ik altijd de setups van @Nielless gebruiken, maar die zie ik helaas niet in de F1 2021 games. Met zijn setup zat ik in de f1 2020 gewoon PLANTED op de weg in de corners.

Enige kans om ook voor de F1 2021 games een setup te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15:01

Nielless

Born at a very young age.

Sir_Lion schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:29:
Ben zojuist ook begonnen aan een career mode... Merk toch wel dat ik moeite heb met de setups. In de F1 2020 kon ik altijd de setups van @Nielless gebruiken, maar die zie ik helaas niet in de F1 2021 games. Met zijn setup zat ik in de f1 2020 gewoon PLANTED op de weg in de corners.

Enige kans om ook voor de F1 2021 games een setup te maken?
Voor F1 2021 heb ik ook setups hoor ;)
Voeg Nielles maar toe op Steam :P

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:00
Nielless schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:37:
[...]

Voor F1 2021 heb ik ook setups hoor ;)
Voeg Nielles maar toe op Steam :P
Ah, ik zie al waarom! Ik filter op MyTeam x'D.

Zou ik dan die Red Bull setups kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15:01

Nielless

Born at a very young age.

Sir_Lion schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 11:15:
[...]

Ah, ik zie al waarom! Ik filter op MyTeam x'D.

Zou ik dan die Red Bull setups kunnen gebruiken?
Jup, zijn vrij algemene setups

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Nu online
Ik was begonnen aan een Career en startte in F2 van 2020. Nu was ik P1 in de kwalificatie en kon ik in de Race starten op P18.... Is dit normaal? Of een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don C
  • Laatst online: 27-01-2022
Goedemorgen,

Ik heb F1 2018 voor mijn zoontje gekocht. We hebben een uitdaging om sneller te rijden. Andere auto’s rijden 300+ Km/h en wij max 270-280
Is er iemand die ons misschien kan helpen hoe dit anders kan? Alvast bedankt grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:49
Don C schreef op zondag 26 december 2021 @ 08:07:
Goedemorgen,

Ik heb F1 2018 voor mijn zoontje gekocht. We hebben een uitdaging om sneller te rijden. Andere auto’s rijden 300+ Km/h en wij max 270-280
Is er iemand die ons misschien kan helpen hoe dit anders kan? Alvast bedankt grt
Moeten iets meer info :+
Rij je met controller of stuur/pedalen?
Welke modus rijd je? Eigen team? Welk team rijd je?

Mijn eerste gevoel: geef je wel echt vol gas? Zeker op pedalen zie je vaak mensen niet hard genoeg duwen. Maar met triggers op je controller wil dat ook wel. In 2020/2021 heb je indicatoren voor hoeveel gas je geeft en hoeveel je remt (groen en rood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don C
  • Laatst online: 27-01-2022
Alvast bedankt voor je reactie.
We spelen met een controller.
We spelen nog niet met een team. Hebben een aantal losse races gereden met verschillende auto’s en merkten toen dat de snelheid niet boven de 260-270 uit kwam. Heb al gekeken of we ERS handmatig moesten zetten maar was ook geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Laatst online: 16:23
Throttle saturation @100%? Preferences > Controls, Vibration and Force Feedback > Edit control scheme > Calibration

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Even een crosspost uit het PS5 topic:

Voor de liefhebbers van F1 2021: deze is op dit moment met PS+ digitaal in de sale voor €28.

Máár, de disc versie is nu in de aanbieding voor €34,99 bij Bol.com.

Voor de mensen die liever discs kopen is dit de uitgelezen kans om toch met korting F1 2021 te kopen.

https://www.bol.com/nl/nl...-w.2_23.24.ProductPageUrl

[ Voor 12% gewijzigd door Ethiron op 28-12-2021 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scardex
  • Laatst online: 01-01-2022
Heeft iemand antwoord op de vraag wanneer ik in career mode my courer zit en de kwalificatie als eerste haal ik alsnog als 3de moet starten . Ik heb geen idee waarom ik steeds terug gezet wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Scardex schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 12:56:
Heeft iemand antwoord op de vraag wanneer ik in career mode my courer zit en de kwalificatie als eerste haal ik alsnog als 3de moet starten . Ik heb geen idee waarom ik steeds terug gezet wordt
Known bug, not squashed (yet?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 22:01
Misschien weet iemand het antwoord hier, ik probeer al een tijd online te racen. Alleen ik krijg elke keer “ Communicating with online services” of een fout code. Kabel of WiFi maakt geen verschil heb gewoon een standaard ziggo modem. Is de online zo brak of is er een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
ruudjuhnl schreef op zondag 9 januari 2022 @ 23:37:
Misschien weet iemand het antwoord hier, ik probeer al een tijd online te racen. Alleen ik krijg elke keer “ Communicating with online services” of een fout code. Kabel of WiFi maakt geen verschil heb gewoon een standaard ziggo modem. Is de online zo brak of is er een goede tip?
Heb je groen licht http://ecdn.codemasters.com/FOOFS/ServerStatus/Check.htmlif not, check NAT.

EDIT: kijk als je op een console speelt ook of dat apparaat toegang heeft en de NAT instellingen goed staan. Op het Codemasters forum staan een aantal post hierover.

[ Voor 14% gewijzigd door mtr33 op 10-01-2022 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 22:01
Brand gewoon groen. F1 2021 is ook het enige spel dat online niet goed werkt, maar uit jou reactie begrijp ik dat de online functie gewoon goed moet werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aartenrj
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-01-2022
Samen met een maatje spelen wij carrière voor 2 spelers. Alleen is het zo dat wij bij start van de race altijd gebruikte softs eronder hebben, klopt dit? Ik kan namelijk ook de bandenverdeling niet aanpassen heb ik het idee:( kan iemand mij vertellen of dit anders kan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5n_e6xti9VT14_JKhmH9TG6ojFk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rIq6JYlrW1IPNRO8ow113IoV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:33

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Aartenrj schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:28:
Samen met een maatje spelen wij carrière voor 2 spelers. Alleen is het zo dat wij bij start van de race altijd gebruikte softs eronder hebben, klopt dit? Ik kan namelijk ook de bandenverdeling niet aanpassen heb ik het idee:( kan iemand mij vertellen of dit anders kan?

[Afbeelding]
Het is toch de regel dat je op de band start waarmee je in Q2 top 10 rijd, zou dit misschien de reden zijn? :D
De tien coureurs die namelijk het snelste zijn, en daarmee doorstoten naar Q3, moeten de race aanvangen op de gebruikte banden uit Q2

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartenrj
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-01-2022
We doen alleen geen q1,2 en 3 maar 1 sessie van 18 minuten, dan moet het daar aan liggen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananaman123124
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22-07 15:58
Aartenrj schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:39:
We doen alleen geen q1,2 en 3 maar 1 sessie van 18 minuten, dan moet het daar aan liggen dan..
Je start de race op het setje waarmee je de snelste tijd hebt neergezet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gisteren toch wel even een van me lifegoals behaald in F1 2021, het klinkt misschien een beetje gek maar er zit een verhaal achter. Ik speel echt al 12 jaar de Formule 1 games en de afgelopen 7 jaar heb ik een vast racemaatje wat ook een kameraad van me is geworden. Hij is vergeleken met mij echt onwijs snel en ik heb ooit mijn doelen gezet om hem ooit te verslaan tijdens een kwalificatie en race, gisteren reden we op het Autodromo Nazionale Monza in Monza.

Ik had nog iets meer dan 2 minuten op de teller staan dus ik besluit op dat moment om de pit uit te rijden, bij mijn outlap kon ik niet rustig gaan rijden want anders zou ik het net niet gaan halen kwa tijd. Hierdoor was mijn batterij iets meer leeg dan wanneer ik normaal een rustige outlap zou rijden, ik zag daarom de mogelijkheid al niet meer om P1 te pakken. Maar toen ik uiteindelijk over de finish kwam in mijn snelle ronde hoorde ik maar 1 woord in mijn oor " Gefeliciteerd " , ik kon het niet geloven natuurlijk dus bleef vragen of hij me niet voor de gek hield. En ja hoor P1, de eerste keer in 7 jaar samen racen dat ik boven hem kwalificeerde _/-\o_

De race....... tja die viel een beetje in het water, wanneer ik in de 3e ronde iets te snel op het gas wil gaan na de eerste bocht verloor ik de auto en tikte mijn voorvleugel eraf. Op naar de volgende keer, de eerste stap is gezet :*)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:10
Is het bekend of er nog een classic editie update uitkomt van F1 2021 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Albert020 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:08:
Is het bekend of er nog een classic editie update uitkomt van F1 2021 ?
0.000000% kans. Nee, dit jaar niets van die versie.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerpanda
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
hallo,

ik heb f12021 op mijn xbox, maar al mijn vrienden hebben een ps4.
ik zoek iemand met wie ik een co op career kan beginnen.
als je bent geïnteresseerd stuur me een berichtje of reageer hier onder.
dit zijn mijn f1 2021 settings:

Ai: 100
Hulpmiddelen: niks alleen racing line
console: xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
gamerpanda schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:59:
hallo,

ik heb f12021 op mijn xbox, maar al mijn vrienden hebben een ps4.
ik zoek iemand met wie ik een co op career kan beginnen.
als je bent geïnteresseerd stuur me een berichtje of reageer hier onder.
dit zijn mijn f1 2021 settings:

Ai: 100
Hulpmiddelen: niks alleen racing line
console: xbox
Ik moet het ooit nog spelen voor de achievements, maar dat wou ik zelf niet op het niveau doen waarop ik normaal speel. Wou eerder lekker ontspannen racen om die achievements te halen, speel my team ook op 100%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerpanda
G_Dragon schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:15:
[...]

Ik moet het ooit nog spelen voor de achievements, maar dat wou ik zelf niet op het niveau doen waarop ik normaal speel. Wou eerder lekker ontspannen racen om die achievements te halen, speel my team ook op 100%.
bedoel je 100% races?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nee de AI difficulty op 100%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerpanda
G_Dragon schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:39:
[...]

Nee de AI difficulty op 100%
ah oke heb je een xbox?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Jazeker! :) GT: G Dragonn nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerpanda
ik stuur je vanmiddag een uitnodiging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerpanda
heb je een vriendschapverzoek gestuurt en heb je discord dan kan ik je toevoegen

[ Voor 9% gewijzigd door gamerpanda op 27-01-2022 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
gamerpanda schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:11:
[...]

heb je een vriendschapverzoek gestuurt en heb je discord dan kan ik je toevoegen
Yes ik doe je een pm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Haha wat een sessie gisteravond met @gamerpanda !

We hebben een begin gemaakt aan onze co-op carreer, hopelijk heb ik snel weer tijd om verder te gaan want mijn to-do-list is nog best lang en er is niet genoeg tijd om te verdelen O-) .

De eerste vrije training was meten waar ik stond tegenover @gamerpanda, helaas wou ik iets te graag op Imola en werd ik hard afgestraft want ik ging er hard af in bocht 18 waardoor mijn sessie snel over was. De kwalificatie ging gelukkig beter maar ook niet zoals ik zelf had gewild, ik kon niet echt in mijn ritme komen en maakte veel kleine foutjes. Volgens mij ben ik ergens rond P10 geëindigd?

We zijn hierna een social race gaan doen met een andere maat van mij erbij, en dit ging helemaal niet lekker ondanks het erg gezellig was. Want in lap 6 ging ik te vroeg op mijn gas waardoor ik naast de baan raakte en hem net niet op tijd recht kon trekken waardoor ik mijn voorband eraf reed op Monza, na de pitsstops ging @gamerpanda ervoor! Hij kwam de Pitsstraat uit, gaat de eerste bocht in en merkt dat zijn koude banden nog weinig grip hebben dus corriceert zijn auto en geeft vervolgens weer gas bij bocht 2 met grote gevolgen. Hij verliest de achterkant en vliegt zo de muur in, ook voor hem was de sessie toen over voor hem.

We zaten allemaal niet zo goed in ons ritme denk ik, maar dat kan ook niet altijd en er is niks leuker dan leren van je fouten. Dit brengt ook lekker veel variatie in de races!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
Heb een vraagje voor jullie. Ik gebruik 2 pc's om online te racen. Ik host dan me maat naast log in en dan komen er anderen bij. Heb een XS4ALL 500/500 verbinding met de 2 race sims direct op de fritzbox aangesloten. Ookla speedtest geeft down en Up ruim boven de 500 MB

Echter krijgen we deze verbindings fouten ? ook met maar 1 pc aan
krijgen jullie deze fouten ook in het pauze menu tijdens een online sessie?

Bedankt voor eventuele feedback

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g2156yetiC0svhHs-MJAFvIypfA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QXBaumAcWFcXv3N7El8OnoLD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XVo37_3DImbDlO5kd2HVSL1NoSw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S7M3eswJ63kpVlDIl2wIHa94.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:09

jbbrans

Weet iemand waar de setups worden opgeslagen (op pc windows 10), of deze te backuppen zijn voor herinstallatie en of deze te kopieren zijn naar een andere speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:04
petervandamned schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 12:11:
Heb een vraagje voor jullie. Ik gebruik 2 pc's om online te racen. Ik host dan me maat naast log in en dan komen er anderen bij. Heb een XS4ALL 500/500 verbinding met de 2 race sims direct op de fritzbox aangesloten. Ookla speedtest geeft down en Up ruim boven de 500 MB

Echter krijgen we deze verbindings fouten ? ook met maar 1 pc aan
krijgen jullie deze fouten ook in het pauze menu tijdens een online sessie?

Bedankt voor eventuele feedback
Je zou even kunnen kijken de poorten in je router.
Codemasters zelf geeft aan dat op UDP 3478, 4379 en 4380 open moeten staan. portworward.com geeft op TCP eventueel nog 27015-27030, 27036-27037 extra aan.

Codemasters
PortForward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSJerra
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 09-09 14:51
jbbrans schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:15:
Weet iemand waar de setups worden opgeslagen (op pc windows 10), of deze te backuppen zijn voor herinstallatie en of deze te kopieren zijn naar een andere speler?
Staan in Steam Cloud. Hoef je niet te backuppen. Kopieren naar andere spelers kun je doen dmv ze te uploaden naar de steam workshop

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

FSJerra schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:46:
[...]

Staan in Steam Cloud. Hoef je niet te backuppen. Kopieren naar andere spelers kun je doen dmv ze te uploaden naar de steam workshop
Eerste deel ben ik blij mee.

Ik had gehoopt dat het kopiëren wat makkelijker zou zijn. 24x droge setups en 24x natte setups.

[ Voor 3% gewijzigd door jbbrans op 09-02-2022 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldro19
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 25-01 14:13
Goedeavond allemaal,

Ik kijk al lang F1 op tv, maar f1 2021 speel ik zelf voor de 1e keer.

Waar ik in game erg mee worstel is de setup van de auto. Waar halen jullie delen vandaan? In onderstaande link bijvoorbeeld al goed?

https://simracingsetup.co...-2021/austrian-gp-setups/

Ik race eigenlijk alleen gelijke prestaties. Maakt het dan uit welke setup ik neem van een bepaalde auto? Als ik namelijk kijk in de link die ik erbij heb gezet zie je verschillende teams.

Verder is het ook goed om te weten dat ik speel op een ps5 met controller.

Hopelijk kan iemand me helpen hiermee:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

Eldro19 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 23:29:
Goedeavond allemaal,

Waar ik in game erg mee worstel is de setup van de auto. Waar halen jullie delen vandaan? In onderstaande link bijvoorbeeld al goed?

https://simracingsetup.co...-2021/austrian-gp-setups/

Ik race eigenlijk alleen gelijke prestaties. Maakt het dan uit welke setup ik neem van een bepaalde auto? Als ik namelijk kijk in de link die ik erbij heb gezet zie je verschillende teams.

Verder is het ook goed om te weten dat ik speel op een ps5 met controller.

Hopelijk kan iemand me helpen hiermee:)
Er zijn een paar belangrijke wijzigingen geweest in de handling van de auto's, helaas geeft deze site geen indicatie op welke datum de tijd gezet is.
Op youtube zijn een paar filmpjes met setups met wijzigingen na de update. Ik weet niet of deze ook geschikt zijn voor controller besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldro19
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 25-01 14:13
@jbbrans Is dit 1 persoon, die van alle circuits een setup heeft of moet ik gewoon even kijken welke recent hebben geupload?

Verder, maakt het uit van welke auto de setup is?
Ik speel altijd met gelijkwaardige prestaties maar kan me voorstellen dat een setup voor een Williams niet op een redbull past. Maar kan nergens vinden of dit echt daadwerkelijk uit maakt voor de set-up van de auto.

Edit: Is dit bijvoorbeeld dan een goede setup voor controller op Oostenrijk?
YouTube: F1 2021 - Austria Hot Lap + Car Setup for Controller | PS5

Is wel een hotlap, weet niet of ik dit dan ook moet gebruiken in de race zelf?
.

[ Voor 26% gewijzigd door Eldro19 op 15-02-2022 08:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:59

Ik haal ze van www.f1gamesetup.com en werkte voor mij op alle circuits prima, keuze is reuze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

Eldro19 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:42:
@jbbrans Is dit 1 persoon, die van alle circuits een setup heeft of moet ik gewoon even kijken welke recent hebben geupload?

Verder, maakt het uit van welke auto de setup is?
Ik speel altijd met gelijkwaardige prestaties maar kan me voorstellen dat een setup voor een Williams niet op een redbull past. Maar kan nergens vinden of dit echt daadwerkelijk uit maakt voor de set-up van de auto.

Edit: Is dit bijvoorbeeld dan een goede setup voor controller op Oostenrijk?
YouTube: F1 2021 - Austria Hot Lap + Car Setup for Controller | PS5

Is wel een hotlap, weet niet of ik dit dan ook moet gebruiken in de race zelf?
.
Kijk hier (YouTube: F1 2021 Every Track Best Car Setup (2022 Update!)) even. Heeft ook voor natte banen setups.
Zijn voor equal performance.

Hotlap setups zijn meestal niet geschikt voor races, ze vreten de banden op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
En toen kreeg ik een klapband tijdens een vriendschappelijke race ... :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 17:18
Goedeavond allemaal,

……
Wat een goede manier is, is de setups te gebruiken van time trial.
Wanneer je naar time trial gaat kun je de setups laden van iedereen die een tijd op het bord heeft gezet. Dus ook de setup van diegene met de snelste tijd.

Een van de eigenschappen van time trial is dat de banden temperatuur en ERS gelockt zijn.
En met name de bandentemperatuur is iets waar je op moet letten. Hoge bandendruk is ideaal voor time trial, maar kan snel voor een over verhitte band zorgen daar buiten.

Mijn idee, pak een setup van iemand uit de top 10, een waar je zelf comfortabel bij voelt, en ga daar eens een ronde of 10 mee rijden in een training of wedstrijd. Pas daarna de bandendruk aan zodat de temperatuur in de juiste window blijft.

Veel plezier d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

Weet iemand de benodigde internet bandbreedte als ik een 20 spelers server wil opzetten?

Ik vind de huidige “beginner friendly” social play erg wispelturig en wil voor wat gametijd met vrienden en aangevuld met vreemden in de weekenden een multiplayer sessie opstarten. Maar kan nergens iets over de bandbreedte vinden.
Om nu de moeite van alles opzetten en erachter te komen dat mijn internet niet voldoende is, te voorkomen, wil ik dit punt graag afvinken.

[ Voor 17% gewijzigd door jbbrans op 16-02-2022 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hier word ik niet zo blij van..
Doe maar gewoon niet EA..

F1 2022 Introduceert mogelijk supercars

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:22
G_Dragon schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 14:12:

Er zijn zelfs geruchten dat je in fifa 23 straks tafelvoetbal kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 10-09 19:34
G_Dragon schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 14:12:

Je kan de de nieuwste ferrari of McLaren kopen voor 6 miljoen pitcoin.. -O-

Qua marketing wel slim maar ik heb liever dat de focus op de daadwerkelijke gameplay komt te liggen. Maargoed dit is EA dus de F1 games zullen net zo'n melkkoe worden als de Fifa spellen ben ik bang.

Als dat het geval is dan zal ik en velen met mij de minder legale kant opgaan.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:23
Gister de game gekocht voor de PS5 in de aanbieding.
De Deluxe versie is nu 17 euro.

Ben totaal nieuw met F1 games en ben een Carreer begonnen in de F2. Tot nu toe vind ik het erg tof.
De 120 fps is sowieso echt heerlijk.

Een tutorial of iets dergelijks had ik verder wel handig gevonden. Denk dat ik maar een paar youtube video's ga kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:59

backupdevice

Boeh!

Tricto schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:26:

Ben totaal nieuw met F1 games en ben een Carreer begonnen in de F2. Tot nu toe vind ik het erg tof.

Een tutorial of iets dergelijks had ik verder wel handig gevonden. Denk dat ik maar een paar youtube video's ga kijken.
Remmen is angst. Meer hoef je niet te weten, :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beempje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 17:12
Tricto schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:26:

Belangrijkste is denk ik dat je het zo gek voor jezelf kunt maken als je wilt. Als je zoveel mogelijk het "echte" gevoel wilt benaderen is het aan te raden het rijden met hulpmiddelen (die standaard aan staan) af te bouwen. Als je gewoon lekker wilt racen, laat ze by all means aan staan. Als je merkt dat je te veel of te makkelijk wint, gooi de AI omhoog. Etc.

Het is echt een tof spel waar je ontzettend de diepte in kunt gaan als je wilt. Maar het hoeft absoluut niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:23
Ik heb inmiddels een paar uurtjes geracet. Begonnen op een AI van 30 en zit nu op 57. Elke keer als ik het gevoel heb onrealistisch snel te zijn dan gooi ik de AI een paar punten omhoog.
Als assist heb ik de corner drivelines aan staan en TCS. Schakelen automatisch en de KERS + PIT hulp eb ik aanstaan. Speel het met een controller en vind t erg leuk. Een race zonder flashbacks rijden zit er nog niet in. Wel gaat het elke race weer beter. Behalve net Monaco.. man man. Uiteindelijk de flashback niet eens meer gebruikt en gewoon akkoord gegaan met een uitgevallen auto.

Tis dat ik thuis nog volop in een verbouwing zit. Maar een stuurtje etc. is toch wel iets wat we echt heel erg vet lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
Tricto schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 13:38:
Ik heb inmiddels een paar uurtjes geracet. Begonnen op een AI van 30 en zit nu op 57. Elke keer als ik het gevoel heb onrealistisch snel te zijn dan gooi ik de AI een paar punten omhoog.
Als assist heb ik de corner drivelines aan staan en TCS. Schakelen automatisch en de KERS + PIT hulp eb ik aanstaan. Speel het met een controller en vind t erg leuk. Een race zonder flashbacks rijden zit er nog niet in. Wel gaat het elke race weer beter. Behalve net Monaco.. man man. Uiteindelijk de flashback niet eens meer gebruikt en gewoon akkoord gegaan met een uitgevallen auto.

Tis dat ik thuis nog volop in een verbouwing zit. Maar een stuurtje etc. is toch wel iets wat we echt heel erg vet lijkt.
Ik heb alle driving assist uitstaan op pitstops na, maar heb ook altijd de flashbacks aan. Soms heb je ze de hele race niet nodig, om dan 3 rondes voor het einde iets compleet te verknallen. Dan is het wel lekker om te kunnen terugspoelen.

En idd, met een stuurtje is wel een dikke aanrader! Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dit gaf me ergens hoop, maar vandaag geen aankondiging gezien...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aWFZhWDjuyo4GK2KZHBcMqSofxI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TkSxOkUpCnkbJU50hn2Jccj7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

Nah, het is Aarav. Die doet alles voor aandacht. It gets here when it gets here.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Hij zat er niet ver naast, de reveal van F1 22 is morgen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kmZxd5qLrOzv3126RZL2-VgZK5E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wgppquApzqZKBzNyS77ddHLK.png?f=user_large

Klik, EA site

[ Voor 42% gewijzigd door kiiv3H op 20-04-2022 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
kiiv3H schreef op woensdag 20 april 2022 @ 19:30:
Hij zat er niet ver naast, de reveal van F1 22 is morgen ;)

[Afbeelding]

Klik, EA site
Nicee!
Kan hem helaas op het werk niet bekijken, hoe laat loopt die timer af?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

G_Dragon schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:00:
[...]

Nicee!
Kan hem helaas op het werk niet bekijken, hoe laat loopt die timer af?
Over 3 uur.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Yes, 17:00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb er zin in!
Het nieuwe Topic staat ook al online zodat mensen na kunnen praten over de trailer en zal deze morgen gaan updaten als mijn werk het toelaat :P

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 21-04-2022 16:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Laatst online: 15:46
Nou over die trailer valt weinig na te praten.

[ Voor 4% gewijzigd door LAPJENL70 op 22-04-2022 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Heeft dit spel nog een update gekregenen met het circuit van Miami? Wou die anders wel even uitproberen, zodat ik die al wat ken voor komend weekend. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Sydney08 op 02-05-2022 20:30 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beempje
Sydney08 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 20:30:
Heeft dit spel nog een update gekregenen met het circuit van Miami? Wou die anders wel even uitproberen, zodat ik die al wat ken voor komend weekend. :)
Nope, helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
LAPJENL70 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 19:58:
Nou over die trailer valt weinig na te praten.
Als dit is wat ze laten zien :+ ben ik bang dat er weinig veranderd is :D
Pre-order now!... op basis van een pre-rendered auto? Que?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Lekker dan.. ik kan niet meer in my team save omdat er een error is met de my icons pack..

Denk herinstalleer de pack even, maar nu verschijnt die niet meer bij manage game :/ dit is balen..

EDIT: Werkt weer, geen idee waaraan het lag..

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 09-05-2022 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wat een knotsgekke race in Brazilië:

Het begon met een geweldige start vanaf P1 na een onverwachte kwalificatie, want normaal rij ik maximaal P11 tot P8 in de kwalificatie. Maar ik ben een grote fan van deze baan en dat zag je direct terug in de resultaten van de kwalificatie, maar al vrij snel kreeg de race een aparte wending. Want na de eerste bocht was er een gele vlag en ik zag in mijn spiegels alleen maar puin in de ronde vliegen, waarop ik de replay ben gaan kijken om te zien wat er nou precies gebeurde. Wat ik toen zag, oh my g... wat een mega crash :D

Ik wist door de weersvoorspellingen dat er kans was op regen in de race dus toen ik bij ronde 9 de pit in moest bleef ik buiten op de gok en ging pas in ronde 14 naar binnen toen er wel regen viel en iedereen moest pitten. Tot mijn grote verbazing ging Russel weer naar buiten op de rode band :?

Dit is uiteindelijk een aparte race geweest met een uitslag die ik nog nooit eerder heb meegemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q95zJRU6kPwVDm6fM4YYtzhTFTE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yo6OjqBMiMZPbJhAwqVnOTKd.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door G_Dragon op 09-05-2022 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hebben ze afgelopen week toevallig een patch uitgebracht voor deze game? Want hij is mij nu al 3 keer in een uur vastgelopen op de Xbox Series X :/

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 10-05-2022 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Nu online
Heeft het zin om een voltooide training te herhalen voor punten of iets? Ben nu een career begonnen en heb ik P2 alle trainingen voltooid. Als ik in P3 er nu nog een een keer doe levert dit iets op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:56

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Cloud_VII schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 20:15:
Heeft het zin om een voltooide training te herhalen voor punten of iets? Ben nu een career begonnen en heb ik P2 alle trainingen voltooid. Als ik in P3 er nu nog een een keer doe levert dit iets op?
Per race event is er een max aantal punten. Als je die dus al in P2 hebt, dan heeft het geen zin om die in P3 weer te doen. Dat levert niets meer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Nu online
Heb sinds paar weken een playseat met t300 stuurtje. Helemaal geweldig. Zojuist mijn 1e F1 Career race gedaan. F2 was echt een makkie. Elke race die ik won hoogde ik de AI op. F1 is wel andere koek. Ik starte vanaf pole. Maar in bocht 1 lag ik al op P4. Door een iets te agressieve inhaal actie werd tijdens de pit ook de voorvleugel vervangen. Kostbare seconden. De laatste ronden gevochten voor P4 maar de Red Bulls waren te snel (rij zelf in een Ferrari). Moest het doen met P5. Kijk nu al uit naar de volgende race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Cloud_VII schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 22:47:
Heb sinds paar weken een playseat met t300 stuurtje. Helemaal geweldig. Zojuist mijn 1e F1 Career race gedaan. F2 was echt een makkie. Elke race die ik won hoogde ik de AI op. F1 is wel andere koek. Ik starte vanaf pole. Maar in bocht 1 lag ik al op P4. Door een iets te agressieve inhaal actie werd tijdens de pit ook de voorvleugel vervangen. Kostbare seconden. De laatste ronden gevochten voor P4 maar de Red Bulls waren te snel (rij zelf in een Ferrari). Moest het doen met P5. Kijk nu al uit naar de volgende race.
Wat voor playseat? Ben al een tijdje aan het kijken en zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Nu online
llovesoccerx7 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:14:
[...]
Wat voor playseat? Ben al een tijdje aan het kijken en zoeken?
Een basic playseat challenge. Toch een leuke ervaring en makkelijk op te bergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik moet die achievement nog voor de 2 player carreer.. kan helaas niet in split-screen, maar er is een snelle manier om hem te halen met een 2e speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:48
G_Dragon schreef op zondag 5 juni 2022 @ 21:40:
Ik moet die achievement nog voor de 2 player carreer.. kan helaas niet in split-screen, maar er is een snelle manier om hem te halen met een 2e speler.
Ja, maar dit werkt inderdaad alleen via multiplayer: 2 player coop career selecteren en een GP van 10 races instellen. Dan in de lobby de 2e speler uitnodigen. Vervolgens de sessie van de eerste 9 races direct na de start stoppen en vervolgens de laatste race uitrijden. Je krijgt dan de 2 speler race achievement en het voltooien van een seizoen.

Voeg me maar toe als het niet lukt: psn Hanspatat050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
HansPatat050 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 09:37:
[...]

Ja, maar dit werkt inderdaad alleen via multiplayer: 2 player coop career selecteren en een GP van 10 races instellen. Dan in de lobby de 2e speler uitnodigen. Vervolgens de sessie van de eerste 9 races direct na de start stoppen en vervolgens de laatste race uitrijden. Je krijgt dan de 2 speler race achievement en het voltooien van een seizoen.

Voeg me maar toe als het niet lukt: psn Hanspatat050
Thanks! Volgens mij is er geen cross play sorry, ik speel op Xbox namelijk :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:48
G_Dragon schreef op maandag 6 juni 2022 @ 09:51:
[...]

Klopt inderdaad, helaas. Even een andere boosting partner zoeken dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
G_Dragon schreef op maandag 6 juni 2022 @ 09:51:
[...]

Ik hoop dat ze dat voor F1 2022 eens fixen, maar ben bang van niet |:(
Met alle consoles en PC draaiend op x86 moet het toch niet zó ingewikkeld zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
Waah schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:32:
[...]

Ik hoop dat ze dat voor F1 2022 eens fixen, maar ben bang van niet |:(
Met alle consoles en PC draaiend op x86 moet het toch niet zó ingewikkeld zijn?
Is het ook niet. Technisch gezien is cross play voor de meeste games een eitje.

PC en consoles worden vaak gescheiden gehouden vanwege performanceverschillen (denk aan FPS waarbij console spelers kansloos zijn tegen PC spelers met KB/muis). Consoles onderling worden vaak gescheiden gehouden omdat Sony en/of MS en/of Nintendo hun eigen ecosysteem gescheiden willen houden. Vaak wil de grootste speler van dat moment geen crossplay, om daarmee nog meer consumenten naar hun platform te trekken (zie: Sony de laatste jaren).

Dus ingewikkeld? Nee. Allemaal politiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Beempje schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:42:
[...]

Is het ook niet. Technisch gezien is cross play voor de meeste games een eitje.

PC en consoles worden vaak gescheiden gehouden vanwege performanceverschillen (denk aan FPS waarbij console spelers kansloos zijn tegen PC spelers met KB/muis). Consoles onderling worden vaak gescheiden gehouden omdat Sony en/of MS en/of Nintendo hun eigen ecosysteem gescheiden willen houden. Vaak wil de grootste speler van dat moment geen crossplay, om daarmee nog meer consumenten naar hun platform te trekken (zie: Sony de laatste jaren).

Dus ingewikkeld? Nee. Allemaal politiek.
Klopt. Maar optie 1 is niet relevant voor F1 games (tenminste, geen PC speler die op keyboard speelt hoop ik) en er is al een mix tussen stuur en controller.

Optie 2 zou kunnen. Maar aangezien Xbox en PC erg gecombineerd is zou dat juist een unique selling point zijn voor de Xbox. Maarja... het is zoals het is. Vriend heeft de game op de xbox, maar ga geen xbox kopen + ander stuur om dan samen te kunnen spelen. En 2 sturen op 1 console kan ook niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
Waah schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:48:
[...]

Klopt. Maar optie 1 is niet relevant voor F1 games (tenminste, geen PC speler die op keyboard speelt hoop ik) en er is al een mix tussen stuur en controller.

Optie 2 zou kunnen. Maar aangezien Xbox en PC erg gecombineerd is zou dat juist een unique selling point zijn voor de Xbox. Maarja... het is zoals het is. Vriend heeft de game op de xbox, maar ga geen xbox kopen + ander stuur om dan samen te kunnen spelen. En 2 sturen op 1 console kan ook niet 8)7
Nouja bij racegames kan de hoeveelheid fps een voordeel geven aan PC spelers (in theorie). En volgens mij is bij bijv ACC de simulatie op consoles op bepaalde vlakken anders dan op PC. Dus dat kunnen ook redenen zijn om eea gescheiden te houden. Zeg niet dat dat ook hier het geval is, maar om aan te geven dat er alsnog redenen kunnen zijn.

Ben het verder met je eens hoor, waar het kan zoveel mogelijk cross cross platform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Jemig wat zijn die online services slecht bij F1 2021, kom er pas nu achter dat het joinen van een social play of ranked gewoon niet lukt. Steeds connection failed terwijl ik mijn nat open heb staan en de Xbox bekabeld heb aangesloten,

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
*O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xIJkBg8BMOhNdpo6e01g6DrM7CQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/btEAJlWy2nWrebqXtCMRDDsR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vanmiddag even een 50% race gedaan op 110% ai :) ( speel nog met controller, kan nog niet wennen aan de Thrustmaster TMX)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LEogdgHlpXEACGIxaw2wzzkH6wY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LSUwkoLXUSSfAEVIwTdDEeJW.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 20-06-2022 17:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-09 18:05
Ik ben van Alpine naar Mclaren gegaan (met carriere halverwege het seizoen), de eerste race met dat team een engine issue gehad. Dus moest acuut stoppen met de race. Dacht ik: Nou vervang ik ook meteen alle onderdelen van de motor. Meteen de volgende race weer een engine fail.... Spijt van de overgang :P

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Nu online
Vanavond voor het eerst training en quali in Monaco gedaan met stuurtje. Man man man. Wat een drama. Na mijn 4 poles en p3 nu een p19. De race is wel in de regen. We gaan het zien. Volgende races maar flink pushen. Zal mijn 3e plek in het WK zeker verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-09 20:19
Edit: nvm!

[ Voor 90% gewijzigd door Robbdie op 12-07-2022 18:57 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste