• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-03 16:06
Eldro19 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 23:29:
Goedeavond allemaal,

Ik kijk al lang F1 op tv, maar f1 2021 speel ik zelf voor de 1e keer.

Waar ik in game erg mee worstel is de setup van de auto. Waar halen jullie delen vandaan? In onderstaande link bijvoorbeeld al goed?

……
Wat een goede manier is, is de setups te gebruiken van time trial.
Wanneer je naar time trial gaat kun je de setups laden van iedereen die een tijd op het bord heeft gezet. Dus ook de setup van diegene met de snelste tijd.

Een van de eigenschappen van time trial is dat de banden temperatuur en ERS gelockt zijn.
En met name de bandentemperatuur is iets waar je op moet letten. Hoge bandendruk is ideaal voor time trial, maar kan snel voor een over verhitte band zorgen daar buiten.

Mijn idee, pak een setup van iemand uit de top 10, een waar je zelf comfortabel bij voelt, en ga daar eens een ronde of 10 mee rijden in een training of wedstrijd. Pas daarna de bandendruk aan zodat de temperatuur in de juiste window blijft.

Veel plezier d:)b

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:28
Weet iemand de benodigde internet bandbreedte als ik een 20 spelers server wil opzetten?

Ik vind de huidige “beginner friendly” social play erg wispelturig en wil voor wat gametijd met vrienden en aangevuld met vreemden in de weekenden een multiplayer sessie opstarten. Maar kan nergens iets over de bandbreedte vinden.
Om nu de moeite van alles opzetten en erachter te komen dat mijn internet niet voldoende is, te voorkomen, wil ik dit punt graag afvinken.

[Voor 17% gewijzigd door jbbrans op 16-02-2022 23:56]

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hier word ik niet zo blij van..
Doe maar gewoon niet EA..

F1 2022 Introduceert mogelijk supercars

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:08
G_Dragon schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 14:12:

Er zijn zelfs geruchten dat je in fifa 23 straks tafelvoetbal kan spelen

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:34
G_Dragon schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 14:12:

Je kan de de nieuwste ferrari of McLaren kopen voor 6 miljoen pitcoin.. -O-

Qua marketing wel slim maar ik heb liever dat de focus op de daadwerkelijke gameplay komt te liggen. Maargoed dit is EA dus de F1 games zullen net zo'n melkkoe worden als de Fifa spellen ben ik bang.

Als dat het geval is dan zal ik en velen met mij de minder legale kant opgaan.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-03 10:39
Gister de game gekocht voor de PS5 in de aanbieding.
De Deluxe versie is nu 17 euro.

Ben totaal nieuw met F1 games en ben een Carreer begonnen in de F2. Tot nu toe vind ik het erg tof.
De 120 fps is sowieso echt heerlijk.

Een tutorial of iets dergelijks had ik verder wel handig gevonden. Denk dat ik maar een paar youtube video's ga kijken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:11
Tricto schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:26:

Ben totaal nieuw met F1 games en ben een Carreer begonnen in de F2. Tot nu toe vind ik het erg tof.

Een tutorial of iets dergelijks had ik verder wel handig gevonden. Denk dat ik maar een paar youtube video's ga kijken.
Remmen is angst. Meer hoef je niet te weten, :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Beempje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-03 16:24
Tricto schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:26:

Belangrijkste is denk ik dat je het zo gek voor jezelf kunt maken als je wilt. Als je zoveel mogelijk het "echte" gevoel wilt benaderen is het aan te raden het rijden met hulpmiddelen (die standaard aan staan) af te bouwen. Als je gewoon lekker wilt racen, laat ze by all means aan staan. Als je merkt dat je te veel of te makkelijk wint, gooi de AI omhoog. Etc.

Het is echt een tof spel waar je ontzettend de diepte in kunt gaan als je wilt. Maar het hoeft absoluut niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-03 10:39
Ik heb inmiddels een paar uurtjes geracet. Begonnen op een AI van 30 en zit nu op 57. Elke keer als ik het gevoel heb onrealistisch snel te zijn dan gooi ik de AI een paar punten omhoog.
Als assist heb ik de corner drivelines aan staan en TCS. Schakelen automatisch en de KERS + PIT hulp eb ik aanstaan. Speel het met een controller en vind t erg leuk. Een race zonder flashbacks rijden zit er nog niet in. Wel gaat het elke race weer beter. Behalve net Monaco.. man man. Uiteindelijk de flashback niet eens meer gebruikt en gewoon akkoord gegaan met een uitgevallen auto.

Tis dat ik thuis nog volop in een verbouwing zit. Maar een stuurtje etc. is toch wel iets wat we echt heel erg vet lijkt.

• Beempje
Tricto schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 13:38:
Ik heb inmiddels een paar uurtjes geracet. Begonnen op een AI van 30 en zit nu op 57. Elke keer als ik het gevoel heb onrealistisch snel te zijn dan gooi ik de AI een paar punten omhoog.
Als assist heb ik de corner drivelines aan staan en TCS. Schakelen automatisch en de KERS + PIT hulp eb ik aanstaan. Speel het met een controller en vind t erg leuk. Een race zonder flashbacks rijden zit er nog niet in. Wel gaat het elke race weer beter. Behalve net Monaco.. man man. Uiteindelijk de flashback niet eens meer gebruikt en gewoon akkoord gegaan met een uitgevallen auto.

Tis dat ik thuis nog volop in een verbouwing zit. Maar een stuurtje etc. is toch wel iets wat we echt heel erg vet lijkt.
Ik heb alle driving assist uitstaan op pitstops na, maar heb ook altijd de flashbacks aan. Soms heb je ze de hele race niet nodig, om dan 3 rondes voor het einde iets compleet te verknallen. Dan is het wel lekker om te kunnen terugspoelen.

En idd, met een stuurtje is wel een dikke aanrader! Have fun!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Dit gaf me ergens hoop, maar vandaag geen aankondiging gezien...

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-04 12:48

Racing_Reporter

Contentmaker

Nah, het is Aarav. Die doet alles voor aandacht. It gets here when it gets here.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• kiiv3H
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-03 09:04
Hij zat er niet ver naast, de reveal van F1 22 is morgen ;)

Klik, EA site

[Voor 42% gewijzigd door kiiv3H op 20-04-2022 19:32]

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
kiiv3H schreef op woensdag 20 april 2022 @ 19:30:
Hij zat er niet ver naast, de reveal van F1 22 is morgen ;)

[Afbeelding]

Klik, EA site
Nicee!
Kan hem helaas op het werk niet bekijken, hoe laat loopt die timer af?

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:31

Pierre

Van nature lui!

G_Dragon schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:00:
[...]

Nicee!
Kan hem helaas op het werk niet bekijken, hoe laat loopt die timer af?
Over 3 uur.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• kiiv3H
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-03 09:04
Yes, 17:00.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb er zin in!
Het nieuwe Topic staat ook al online zodat mensen na kunnen praten over de trailer en zal deze morgen gaan updaten als mijn werk het toelaat :P

[Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 21-04-2022 16:11]

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-03 20:06
Nou over die trailer valt weinig na te praten.

[Voor 4% gewijzigd door LAPJENL70 op 22-04-2022 16:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03 16:23
Heeft dit spel nog een update gekregenen met het circuit van Miami? Wou die anders wel even uitproberen, zodat ik die al wat ken voor komend weekend. :)

[Voor 38% gewijzigd door Sydney08 op 02-05-2022 20:30]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beempje
Sydney08 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 20:30:
Heeft dit spel nog een update gekregenen met het circuit van Miami? Wou die anders wel even uitproberen, zodat ik die al wat ken voor komend weekend. :)
Nope, helaas :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:03
LAPJENL70 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 19:58:
Nou over die trailer valt weinig na te praten.
Als dit is wat ze laten zien :+ ben ik bang dat er weinig veranderd is :D
Pre-order now!... op basis van een pre-rendered auto? Que?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Lekker dan.. ik kan niet meer in my team save omdat er een error is met de my icons pack..

Denk herinstalleer de pack even, maar nu verschijnt die niet meer bij manage game :/ dit is balen..

EDIT: Werkt weer, geen idee waaraan het lag..

[Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 09-05-2022 11:08]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wat een knotsgekke race in Brazilië:

Het begon met een geweldige start vanaf P1 na een onverwachte kwalificatie, want normaal rij ik maximaal P11 tot P8 in de kwalificatie. Maar ik ben een grote fan van deze baan en dat zag je direct terug in de resultaten van de kwalificatie, maar al vrij snel kreeg de race een aparte wending. Want na de eerste bocht was er een gele vlag en ik zag in mijn spiegels alleen maar puin in de ronde vliegen, waarop ik de replay ben gaan kijken om te zien wat er nou precies gebeurde. Wat ik toen zag, oh my g... wat een mega crash :D

Ik wist door de weersvoorspellingen dat er kans was op regen in de race dus toen ik bij ronde 9 de pit in moest bleef ik buiten op de gok en ging pas in ronde 14 naar binnen toen er wel regen viel en iedereen moest pitten. Tot mijn grote verbazing ging Russel weer naar buiten op de rode band :?

Dit is uiteindelijk een aparte race geweest met een uitslag die ik nog nooit eerder heb meegemaakt.

[Voor 48% gewijzigd door G_Dragon op 09-05-2022 08:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Hebben ze afgelopen week toevallig een patch uitgebracht voor deze game? Want hij is mij nu al 3 keer in een uur vastgelopen op de Xbox Series X :/

[Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 10-05-2022 17:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20:21
Heeft het zin om een voltooide training te herhalen voor punten of iets? Ben nu een career begonnen en heb ik P2 alle trainingen voltooid. Als ik in P3 er nu nog een een keer doe levert dit iets op?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 23:13

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Cloud_VII schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 20:15:
Heeft het zin om een voltooide training te herhalen voor punten of iets? Ben nu een career begonnen en heb ik P2 alle trainingen voltooid. Als ik in P3 er nu nog een een keer doe levert dit iets op?
Per race event is er een max aantal punten. Als je die dus al in P2 hebt, dan heeft het geen zin om die in P3 weer te doen. Dat levert niets meer op

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cloud_VII
Heb sinds paar weken een playseat met t300 stuurtje. Helemaal geweldig. Zojuist mijn 1e F1 Career race gedaan. F2 was echt een makkie. Elke race die ik won hoogde ik de AI op. F1 is wel andere koek. Ik starte vanaf pole. Maar in bocht 1 lag ik al op P4. Door een iets te agressieve inhaal actie werd tijdens de pit ook de voorvleugel vervangen. Kostbare seconden. De laatste ronden gevochten voor P4 maar de Red Bulls waren te snel (rij zelf in een Ferrari). Moest het doen met P5. Kijk nu al uit naar de volgende race.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-02 02:41
Cloud_VII schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 22:47:
Heb sinds paar weken een playseat met t300 stuurtje. Helemaal geweldig. Zojuist mijn 1e F1 Career race gedaan. F2 was echt een makkie. Elke race die ik won hoogde ik de AI op. F1 is wel andere koek. Ik starte vanaf pole. Maar in bocht 1 lag ik al op P4. Door een iets te agressieve inhaal actie werd tijdens de pit ook de voorvleugel vervangen. Kostbare seconden. De laatste ronden gevochten voor P4 maar de Red Bulls waren te snel (rij zelf in een Ferrari). Moest het doen met P5. Kijk nu al uit naar de volgende race.
Wat voor playseat? Ben al een tijdje aan het kijken en zoeken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cloud_VII
llovesoccerx7 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:14:
[...]
Wat voor playseat? Ben al een tijdje aan het kijken en zoeken?
Een basic playseat challenge. Toch een leuke ervaring en makkelijk op te bergen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ik moet die achievement nog voor de 2 player carreer.. kan helaas niet in split-screen, maar er is een snelle manier om hem te halen met een 2e speler.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-03 16:35
G_Dragon schreef op zondag 5 juni 2022 @ 21:40:
Ik moet die achievement nog voor de 2 player carreer.. kan helaas niet in split-screen, maar er is een snelle manier om hem te halen met een 2e speler.
Ja, maar dit werkt inderdaad alleen via multiplayer: 2 player coop career selecteren en een GP van 10 races instellen. Dan in de lobby de 2e speler uitnodigen. Vervolgens de sessie van de eerste 9 races direct na de start stoppen en vervolgens de laatste race uitrijden. Je krijgt dan de 2 speler race achievement en het voltooien van een seizoen.

Voeg me maar toe als het niet lukt: psn Hanspatat050

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
HansPatat050 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 09:37:
[...]

Ja, maar dit werkt inderdaad alleen via multiplayer: 2 player coop career selecteren en een GP van 10 races instellen. Dan in de lobby de 2e speler uitnodigen. Vervolgens de sessie van de eerste 9 races direct na de start stoppen en vervolgens de laatste race uitrijden. Je krijgt dan de 2 speler race achievement en het voltooien van een seizoen.

Voeg me maar toe als het niet lukt: psn Hanspatat050
Thanks! Volgens mij is er geen cross play sorry, ik speel op Xbox namelijk :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-03 16:35
G_Dragon schreef op maandag 6 juni 2022 @ 09:51:
[...]

Klopt inderdaad, helaas. Even een andere boosting partner zoeken dan :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Waah
G_Dragon schreef op maandag 6 juni 2022 @ 09:51:
[...]

Ik hoop dat ze dat voor F1 2022 eens fixen, maar ben bang van niet |:(
Met alle consoles en PC draaiend op x86 moet het toch niet zó ingewikkeld zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beempje
Waah schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:32:
[...]

Ik hoop dat ze dat voor F1 2022 eens fixen, maar ben bang van niet |:(
Met alle consoles en PC draaiend op x86 moet het toch niet zó ingewikkeld zijn?
Is het ook niet. Technisch gezien is cross play voor de meeste games een eitje.

PC en consoles worden vaak gescheiden gehouden vanwege performanceverschillen (denk aan FPS waarbij console spelers kansloos zijn tegen PC spelers met KB/muis). Consoles onderling worden vaak gescheiden gehouden omdat Sony en/of MS en/of Nintendo hun eigen ecosysteem gescheiden willen houden. Vaak wil de grootste speler van dat moment geen crossplay, om daarmee nog meer consumenten naar hun platform te trekken (zie: Sony de laatste jaren).

Dus ingewikkeld? Nee. Allemaal politiek.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waah
Beempje schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:42:
[...]

Is het ook niet. Technisch gezien is cross play voor de meeste games een eitje.

PC en consoles worden vaak gescheiden gehouden vanwege performanceverschillen (denk aan FPS waarbij console spelers kansloos zijn tegen PC spelers met KB/muis). Consoles onderling worden vaak gescheiden gehouden omdat Sony en/of MS en/of Nintendo hun eigen ecosysteem gescheiden willen houden. Vaak wil de grootste speler van dat moment geen crossplay, om daarmee nog meer consumenten naar hun platform te trekken (zie: Sony de laatste jaren).

Dus ingewikkeld? Nee. Allemaal politiek.
Klopt. Maar optie 1 is niet relevant voor F1 games (tenminste, geen PC speler die op keyboard speelt hoop ik) en er is al een mix tussen stuur en controller.

Optie 2 zou kunnen. Maar aangezien Xbox en PC erg gecombineerd is zou dat juist een unique selling point zijn voor de Xbox. Maarja... het is zoals het is. Vriend heeft de game op de xbox, maar ga geen xbox kopen + ander stuur om dan samen te kunnen spelen. En 2 sturen op 1 console kan ook niet 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beempje
Waah schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:48:
[...]

Klopt. Maar optie 1 is niet relevant voor F1 games (tenminste, geen PC speler die op keyboard speelt hoop ik) en er is al een mix tussen stuur en controller.

Optie 2 zou kunnen. Maar aangezien Xbox en PC erg gecombineerd is zou dat juist een unique selling point zijn voor de Xbox. Maarja... het is zoals het is. Vriend heeft de game op de xbox, maar ga geen xbox kopen + ander stuur om dan samen te kunnen spelen. En 2 sturen op 1 console kan ook niet 8)7
Nouja bij racegames kan de hoeveelheid fps een voordeel geven aan PC spelers (in theorie). En volgens mij is bij bijv ACC de simulatie op consoles op bepaalde vlakken anders dan op PC. Dus dat kunnen ook redenen zijn om eea gescheiden te houden. Zeg niet dat dat ook hier het geval is, maar om aan te geven dat er alsnog redenen kunnen zijn.

Ben het verder met je eens hoor, waar het kan zoveel mogelijk cross cross platform!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Jemig wat zijn die online services slecht bij F1 2021, kom er pas nu achter dat het joinen van een social play of ranked gewoon niet lukt. Steeds connection failed terwijl ik mijn nat open heb staan en de Xbox bekabeld heb aangesloten,

Acties:
  • +6Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
*O*

Acties:
  • +3Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Vanmiddag even een 50% race gedaan op 110% ai :) ( speel nog met controller, kan nog niet wennen aan de Thrustmaster TMX)

[Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 20-06-2022 17:02]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-03 10:20
Ik ben van Alpine naar Mclaren gegaan (met carriere halverwege het seizoen), de eerste race met dat team een engine issue gehad. Dus moest acuut stoppen met de race. Dacht ik: Nou vervang ik ook meteen alle onderdelen van de motor. Meteen de volgende race weer een engine fail.... Spijt van de overgang :P

• Cloud_VII
Vanavond voor het eerst training en quali in Monaco gedaan met stuurtje. Man man man. Wat een drama. Na mijn 4 poles en p3 nu een p19. De race is wel in de regen. We gaan het zien. Volgende races maar flink pushen. Zal mijn 3e plek in het WK zeker verliezen.

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-03 11:59
Edit: nvm!

[Voor 90% gewijzigd door Robbdie op 12-07-2022 18:57]

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee