• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:52

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik speel sinds enkele weken ook F1 2021, ik heb de disc versie voor de ps4 gekocht. Sinds gister heb ik een ps5 en dus ook de upgrade van het spel.
Ik heb op mijn ps5 nu beide versies geïnstalleerd staan. Maar ik moet kennelijk helemaal opnieuw beginnen met de ps5 versie. Hij laadt geen save game van mijn ps4 spel in. Als ik de ps4 versie opstart (op mijn ps5) wordt de save game wel ingeladen.
Is het echt niet mogelijk om mijn progress over te zetten van een ps4 save naar een ps5 save?
Iemand hier ervaring mee?

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-04 18:22

Oxigeon

En zo is dat!

SpeedfreakR schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 07:19:
Ik speel sinds enkele weken ook F1 2021, ik heb de disc versie voor de ps4 gekocht. Sinds gister heb ik een ps5 en dus ook de upgrade van het spel.
Ik heb op mijn ps5 nu beide versies geïnstalleerd staan. Maar ik moet kennelijk helemaal opnieuw beginnen met de ps5 versie. Hij laadt geen save game van mijn ps4 spel in. Als ik de ps4 versie opstart (op mijn ps5) wordt de save game wel ingeladen.
Is het echt niet mogelijk om mijn progress over te zetten van een ps4 save naar een ps5 save?
Iemand hier ervaring mee?
Ik meende al dat ik ergens had gelezen dat dit niet zou werken. Heb het wereldwijde web even afgespeurd en kwam bij het volgende uit. Met andere woorden: het werkt niet

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:52

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Oxigeon schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 07:48:
[...]

Ik meende al dat ik ergens had gelezen dat dit niet zou werken. Heb het wereldwijde web even afgespeurd en kwam bij het volgende uit. Met andere woorden: het werkt niet

[Afbeelding]
Thanks! Dat bevestigt het. Had zelf ook gezocht maar alleen het cross play verhaal gevonden. Naja gelukkig was ik nog niet heel ver met mijn eigen carrière. Dan begin ik gewoon lekker opnieuw!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:50
Kreeg van de week een mail van Steam dat F1 2021 korting had en 38 euro kostte, leek me dan nu wel een mooie tijd om te upgraden. Staat ie er vanochtend ineens voor 21 euro op, toch fijn :) Vermaakte me nog wel met F1 2020 dus was het me niet de oorspronkelijke prijs waard. Ben benieuwd hoe deze gaat bevallen.

• stormbreaker
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-04 18:07
Hebben jullie ook dat je bij F1 2021 alleen bij Monaco allemaal flitsen ziet? Ik heb dat in geen enkele andere game/track, dus lijkt mij echt aan de game (1.12) te liggen.

i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:08
Is het mogelijk om die witte livery van de redbull te halen? Het was leuk voor paar races, maar nu wil ik weer gewoon de donkerblauwe livery. Maar ik weet niet waar ik die kan aanpassen

• Southern Sun
drusloos schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:21:
Is het mogelijk om die witte livery van de redbull te halen? Het was leuk voor paar races, maar nu wil ik weer gewoon de donkerblauwe livery. Maar ik weet niet waar ik die kan aanpassen
Vroeg ik me idd ook meteen af bij de eerste keer opstarten.

Verder veel gegodver net. Helaas heb ik net als voorgaande editie ook met F1 2021 crashes (ego dumper crash) en lijkt het zelfs erger geworden. Eerste fix die ik online vond leek in eerste instantie te werken, maar helaas in ronde 12 / 13 net weer eruit geknald :( Erg frustrerend, wordt nog even verder zoeken.

[Voor 6% gewijzigd door Southern Sun op 02-11-2021 20:33]

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-03 13:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

drusloos schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:21:
Kan niet, verdwijnt weer met de volgende update, wanneer Jeddah en F2 2021 erin komt...

www.youtube.com/DerOllie

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 31-03 16:54
Ik zie dat F1 2021 deal van de week is, weet iemand of je met EA play dan nog extra korting krijgt? zie het er zo niet bij staan in de psn store.

Is 2021 tevens een grote update in vergelijking met f1 2020?

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:03
Kieft91 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:46:
Ik zie dat F1 2021 deal van de week is, weet iemand of je met EA play dan nog extra korting krijgt? zie het er zo niet bij staan in de psn store.

Ligt eraan of je de nieuwe storymodus gaat spelen. Verder zijn het vooral veel kleine wijzigingen en wat nieuwe circuits en wat circuits eruit.

Of die kleine wijzigingen genoeg zijn, dat is aan jezelf. je kan ff een vergelijking/review opzoeken op Youtube. O-)

[Voor 11% gewijzigd door Waah op 04-11-2021 11:26]

• Southern Sun
Kieft91 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:46:

Nee. Daarom heb ik ook gewacht tot de prijzen daalden. Wel leuk is de nieuwe storyline en je hebt Portugal en Imola als nieuwe tracks. De physics voelen wat anders, maar verwacht geen mega update.

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-03 14:28
Vraagje
Ik speel het 2021 spel op de pc
Als ik aan het racen ben kan ik de batterij inzetten om sneller te gaan

Echter als ik de tijdrit ga doen is dat niet mogelijk en reageerde de knop er niet op.
IS dat de standaard of heb ik iets vreemds ingesteld?

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

robnieuw schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:32:
Vraagje

Echter als ik de tijdrit ga doen is dat niet mogelijk en reageerde de knop er niet op.
Standaard, ze willen in tijdrijden niet dat je met ERS (batterij) je tijd kan beinvloeden, moet puur op basis van je rijdend vermogen zijn, en je vermogen om de auto goed op te zetten met een juiste configuratie van de setup van de auto.

[Voor 8% gewijzigd door DerOllie op 07-11-2021 16:47]

www.youtube.com/DerOllie

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:34
robnieuw schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:32:
Vraagje

Je batterij staat standaard op hotlap. Net zoals in kwalificatie training die je kan doen tijdens 1 van de FP's.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-03 10:30
Vandaag update van de game met het Jeddah circuit oOo

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 23:13

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Henkus schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:19:
Vandaag update van de game met het Jeddah circuit oOo
Goed om te weten. Toch even oefenen.

"It's rights out and away we go!"

• AtlAntA
Hann1BaL schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:58:
[...]

Goed om te weten. Toch even oefenen.

"It's rights out and away we go!"
Ik ben erg traag blijkbaar want na 3 dagen snap ik pas dat het niet echt een typo was wat je deed. Moest stiekem toch een beetje gniffelen. ook al is het niet echt een onderwerp om over te lachen. :)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 23:13

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

AtlAntA schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:57:
[...]

Ik ben erg traag blijkbaar want na 3 dagen snap ik pas dat het niet echt een typo was wat je deed. Moest stiekem toch een beetje gniffelen. ook al is het niet echt een onderwerp om over te lachen. :)
Sommige grappen zijn om te lachen en tegelijk om serieus over na te denken inderdaad. Was geen typo nee. ;)

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-04 09:49
Maakt het nu nog uit hoe je de sensitiviteit van je stuur configureert?

Ik speel nu met rotation op 360 (ook zo ingesteld op mijn wheelbase van de Thrustmaster T300). En ik heb de saturation ingame op 20 staan.

Hiervoor speelde ik op 270 wheelrotation en 0 saturation.

Heeft het een nu een voordeel op het ander?

• AtlAntA
b.o.n.s schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:05:
Maakt het nu nog uit hoe je de sensitiviteit van je stuur configureert?

Ik speel nu met rotation op 360 (ook zo ingesteld op mijn wheelbase van de Thrustmaster T300). En ik heb de saturation ingame op 20 staan.

Hiervoor speelde ik op 270 wheelrotation en 0 saturation.

Heeft het een nu een voordeel op het ander?
Volgens mij heb je 1op1 input als je saturation op 0 laat staan. Dat lijkt me dan ook het beste rijden. Je wil toch niet dat het stuur het laatste stukje van je input meer reageert dan je daadwerkelijk zelf aan input doet? Vice versa geldt hetzelfde natuurlijk.

Ikzelf heb met wat natte vinger test werk het stuur altijd op 360 graden staan. Zo komt mijn stuurtuitslag 1 op 1 over met de stuuruitslag in de cockpit view ingame. In ieder geval met de myteam en online auto. Misschien dat dit in andere auto's anders is maar ik denk het niet.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Gister nog even een Grand Prix van 25% op Brazilië gereden , na de kwalificatie begon ik vanaf P3 op de Medium band. De twee Mercedes reden een aantal ronden voorop tot ik een kans kreeg met me DRS ( like Hamilton ) en ze een voor een voorbij ging, totdat ik in ronde 7 of 8 naar binnen moest komen voor de rode band. Ik keek er eerst best wel raar van op dat ik op de soft band werd gezet en toen ik weer op de baan kwam reed ik P9, al vrij snel begon ik in te zien dat de softs helemaal geen slechte keus waren. Ik voelde me op dat moment net Lewis Hamilton, want ik ging erdoorheen alsof het niks voorstelde met inhaalacties tot ik weer P1 reed en toen pas besloten sommige een pitsstop te maken.

Ik moet zeggen dat ik in de uren van My team het nog steeds vind tegenvallen hoe vaak je uitvalt met problemen als je alle "Fault" op High hebt staan, dit mogen ze best nog wel updaten of in F1 2022 vaker laten gebeuren.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-03 16:09
Ik zit zelf nog op F1 2020, voor mij de eerste wat realistischer race game voor me, na een hoop andere codemaster titels zoals Dirt en Grid.

Ik vermaak me echt fantastisch op circuits zoals België of Japan. Maar op de straat circuits kom ik gewoon sommige bochten niet door. Het lijkt wel alsof de huidige F1 wagens een soort slagschepen zijn en niet genoeg willen sturen, zelfs als ik niet aan de max van mijn grip zit. Dit is extra vervelend gemaakt door de challenges met oudere F1 bolides. Deze wagens sturen namelijk een stuk scherper en voelen veel minder aan de grond vast gelijmd.

In mijn carrière heb ik mijn wagen zo snel gemaakt, en zo vastgelijmd op de weg dat het echt lijkt alsof er iets niet klopt.

Settings zoals stuuruitslag e.d. al gecontroleerd, pookje helemaal naar links is inderdaad -100. Dus ik vermoed dat ik meer moet spelen met de instellingen van mijn auto. Maar ik zie niet meteen in met welke settings ik een kleinere draaicirkel zou moeten bewerkstelligen. Heeft iemand hier ideeën over?

Ik speel op PC met een Xbox One controller.

~ Mijn prog blog! ~ @RoyTries

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:42
Gisteren stond deze game ineens voor €11 in Steam (blijkbaar omdat ik vorige delen heb icm met de sale) dus die kon ik niet laten liggen.

Ondanks dat de game binnenkort vast wel weer op Gamepass komt.

Weiger nog steeds full price te betalen tot ze VR toevoegen, maar de grijze keys waren ook gewoon duur dit jaar (iets met EA).

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:35

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

haha, goede tip. Nu ook aangeschaft. speel het momenteel niet, maar voor straks misschien ;)

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:45
De huidige aanbieding op Steam zet me aan het twijfelen. Ik speel nu nog wel eens F1 2017 op een i7 4790k, GTX970 en 16GB ram. Daar draait het spel van 2017 hardstikke soepel op. Nu zie ik dat ik met m'n huidige systeem niet eens zo heel ver boven de minimum specs van het spel zit.
Kan ik F1 2021 wel op medium/high spelen op 1080p? Of zit ik dan naar 20fps te kijken?

Hier staat tekst

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06:50
Grappig.

F1 2021 - 11,99€
Deluxe Upgrade Pack - 9,99€
Totaal: 21,98€

En dan heb je dus effectief hetzelfde als de F1 2021 Deluxe editie... die voor 37,49€ te verkrijgen is.

Dus apart kopen, is dan 15,51€ goedkoper dan de pre-bundled versie ;')

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-04 19:08
Sir_Lion schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:47:
Grappig.

F1 2021 - 11,99€

En dan heb je dus effectief hetzelfde als de F1 2021 Deluxe editie... die voor 37,49€ te verkrijgen is.

F1 2021 - 11,99€

Waar dat?

• Sir_Lion
Steam, maar om die prijs te krijgen moet je volgens mij ook de vorige spellen hebben.

• Astratuner
Ik heb wel een paar vorige versies van F1 game maar er staat hier 21€ voor de game zelf.

Spellen zelf via Eneba enz aangekocht.

• Sir_Lion
Astratuner schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:20:
Ik heb wel een paar vorige versies van F1 game maar er staat hier 21€ voor de game zelf.

Spellen zelf via Eneba enz aangekocht.
Staan ze in je Steam Library?

Ook F1 2020? F1 2019?

• Astratuner
F1 2015, 2018, 2019 en 2020 staan in mijn library.

Ah als ik nu via mijn steam surf lees ik inderdaad ook de 11.99€ voor de game! Top. _/-\o_

[Voor 76% gewijzigd door Astratuner op 25-11-2021 19:24]

• Sir_Lion
Astratuner schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:22:
F1 2015, 2018, 2019 en 2020 staan in mijn library.

Ah als ik nu via mijn steam surf lees ik inderdaad ook de 11.99€ voor de game! Top. _/-\o_
Oh top!

https://tweakers.net/i/YIa1VXapbi1h_JWbFMiOu1hx_14=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VSI23o1ew5h18oCYVB7QgzZZ.png?f=user_large

[Voor 12% gewijzigd door Sir_Lion op 25-11-2021 19:27]

• b.o.n.s
  • Laatst online: 01-04 09:49
AtlAntA schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:41:
[...]

Volgens mij heb je 1op1 input als je saturation op 0 laat staan. Dat lijkt me dan ook het beste rijden. Je wil toch niet dat het stuur het laatste stukje van je input meer reageert dan je daadwerkelijk zelf aan input doet? Vice versa geldt hetzelfde natuurlijk.

Ikzelf heb met wat natte vinger test werk het stuur altijd op 360 graden staan. Zo komt mijn stuurtuitslag 1 op 1 over met de stuuruitslag in de cockpit view ingame. In ieder geval met de myteam en online auto. Misschien dat dit in andere auto's anders is maar ik denk het niet.
Toch omgezet naar 360, op Monaco zal ik hem mogelijk lager zetten.
Op de reguliere banen speelt dit toch wel het mooiste inderdaad vanwege de, wat je zegt, 1 op 1 stuur uitslag.

thanks!

• helpat
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 30-11-2021
Hoihoi allemaal ...Ik gebruik playseat met racestuur (op de xbox one) maar ben opzoek naar een headset voor tijdens de racegame. Voorheen plugde ik mijn "oude headset" in op de controller maar die optie heb ik niet op het stuur...Kan iemand mij verder helpen aanbevelingen doen?? Bedankt alvast

• Waah
Sir_Lion schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:47:
Grappig.

F1 2021 - 11,99€

Als je F1 2021 én braking point wil... kan je dan niet beter f1 2021 kopen + de Braking point pack voor 4,99?

waarom nog 5 euro extra betalen voor een paar stickers, virtual coins en een paar drivers?

Zie nu dat die pack enkel die drivers toevoegt in My Team etc.

11,99 voor de game. Dan is 9,99 voor wat legendary drivers opeens best een klap geld :+

[Voor 12% gewijzigd door Waah op 30-11-2021 12:37]

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:11
b.o.n.s schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:03:
[...]

Toch omgezet naar 360, op Monaco zal ik hem mogelijk lager zetten.
Op de reguliere banen speelt dit toch wel het mooiste inderdaad vanwege de, wat je zegt, 1 op 1 stuur uitslag.

thanks!
Ik heb hem standaard op 300 staan. Geen probleem met hairpins en ik kan de auto beter opvangen

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

F2 2021 is nu live als update voor elk platform.

Ik ben benieuwd of de handling nog erg anders is dan F2 2020 wagens (verwacht het niet trouwens)

www.youtube.com/DerOllie

• LAPJENL70
  • Laatst online: 31-03 20:06
DerOllie schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:30:
F2 2021 is nu live als update voor elk platform.

Ik ben benieuwd of de handling nog erg anders is dan F2 2020 wagens (verwacht het niet trouwens)
?? Wat bedoel je hiermee?

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

De F2 2021 wagens (livery en coureurs van seizoen 2021) zijn nu als update te downloaden voor de game. F2 tot nu toe in de game was F2 2020, dus van vorig jaar. Dus nu met deze update heb je de auto's van F2 van dit seizoen...

En ik was benieuwd of er tussen 2020 wagens en 2021 wagens verschil zou zitten in handling, maar verwacht dat eigenlijk niet.

[Voor 4% gewijzigd door DerOllie op 06-12-2021 15:50]

www.youtube.com/DerOllie

• Pyr0_
  • Laatst online: 00:32
Net Braking Point afgemaakt, lekker cringe feel good einde, maarja wat had ik anders verwacht... :+

Maar wil erna wat potjes MP doen, wat een gedoe zeg. Eerste keer lukt wel meteen, startte ergens midfield omdat de quali in de regen was, en wat denk je? Genadeloos gebeuk in de eerste bocht.. Ik rem nog heel vroeg maarja dat nodigt alleen mensen achter je uit voor een divebomb.. Nouja, so far niets nieuws onder de zon helaas. Maar vervolgens probeer ik opnieuw een lobby in te komen en dan begint het gezeik, kom een lobby in waar de quali al gaande is en vervolgens staar ik naar een lege pitlane totdat de race begint en kan ik lekker spectaten. Niet dat ik gewoon achteraan start zonder tijd.... Maar weer eruit, en opnieuw proberen. Join ik m'n eerste lobby die nog steeds bezig is met de race, ga ik mooi niet op wachten. Opnieuw, error. Opnieuw, join ik de 2de lobby weer, die uiteraard weer bezig is met de race. Opnieuw, dan maar standard race, join ik een lobby die halverwege de race is. Opnieuw, sociallobby dit keer; join een lobby die gewoon vast lijkt te hangen, minuutje gewacht, gebeurt niets. Opnieuw, kom ik in een lobby, waar uiteraard de race nét begonnen is.

Waarom is het zo moeilijk om gewoon een verse lobby in te gaan, wat een gedoe, en dat voor zo'n grote game met zo'n playerbase.... Ongelooflijk.'

Edit: uiteraard is dit gewoon een flinke rant, ff lekker mn gal spuwen. })

[Voor 3% gewijzigd door Pyr0_ op 06-12-2021 16:58]

• Kaasdipje
  • Laatst online: 31-03 08:57
Pyr0_ schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:56:
Net Braking Point afgemaakt, lekker cringe feel good einde, maarja wat had ik anders verwacht... :+

Maar wil erna wat potjes MP doen, wat een gedoe zeg. Eerste keer lukt wel meteen, startte ergens midfield omdat de quali in de regen was, en wat denk je? Genadeloos gebeuk in de eerste bocht.. Ik rem nog heel vroeg maarja dat nodigt alleen mensen achter je uit voor een divebomb.. Nouja, so far niets nieuws onder de zon helaas. Maar vervolgens probeer ik opnieuw een lobby in te komen en dan begint het gezeik, kom een lobby in waar de quali al gaande is en vervolgens staar ik naar een lege pitlane totdat de race begint en kan ik lekker spectaten. Niet dat ik gewoon achteraan start zonder tijd.... Maar weer eruit, en opnieuw proberen. Join ik m'n eerste lobby die nog steeds bezig is met de race, ga ik mooi niet op wachten. Opnieuw, error. Opnieuw, join ik de 2de lobby weer, die uiteraard weer bezig is met de race. Opnieuw, dan maar standard race, join ik een lobby die halverwege de race is. Opnieuw, sociallobby dit keer; join een lobby die gewoon vast lijkt te hangen, minuutje gewacht, gebeurt niets. Opnieuw, kom ik in een lobby, waar uiteraard de race nét begonnen is.

Waarom is het zo moeilijk om gewoon een verse lobby in te gaan, wat een gedoe, en dat voor zo'n grote game met zo'n playerbase.... Ongelooflijk.'

Edit: uiteraard is dit gewoon een flinke rant, ff lekker mn gal spuwen. })
Het is misschien een beetje te try-hard voor je maar er zijn aardig wat online competities waar je 1x in de week een race zou moeten doen. Daar zijn de velden vaak een stuk eerlijker en clean(er).

• Pyr0_
  • Laatst online: 00:32
Kaasdipje schreef op maandag 6 december 2021 @ 17:00:
[...]

Het is misschien een beetje te try-hard voor je maar er zijn aardig wat online competities waar je 1x in de week een race zou moeten doen. Daar zijn de velden vaak een stuk eerlijker en clean(er).
Ik wil gewoon wat casual potjes racen als ik daar zin in heb.. Zoiets is niet persé voor mij weg gelegd. ;)

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Gisteren een Formule 2 race gedaan van 100% :),
Moet bekennen dat als je de Formule 1 rijstijl bent gewend en dan in een Formule 2 auto gaat rijden dat het erg wennen is maar dat je ook merkt dat je vrij makkelijk bij de AI wegrijdt, omdat je toch een andere manier van bochten nemen hebt en het anders inschat volgens mij.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-04 07:26

Zyron

BWRAAAAP

Wel erg zuur dat F2 2021 niet te spelen is in de Career Mode. :(

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:11
Pyr0_ schreef op maandag 6 december 2021 @ 17:02:
[...]

Ik wil gewoon wat casual potjes racen als ik daar zin in heb.. Zoiets is niet persé voor mij weg gelegd. ;)
Ga je ranked races doen . Die zijn iets "veiliger" Anders gewoon een leuke league opzoeken.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• SantinoNL
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02 01:39
Zijn er hier mensen die dit spel met triple screens spelen? Ik krijg dat niet werkend. Ik heb een filmpje gevonden op YouTube waarin iemand redelijk simpel uitlegt dat je in een gamefile via kladblok de resolutie moet aanpassen. Dat heb ik gedaan, alleen start het spel vervolgens op in windowed mode, dus met witte balken aan de bovenkant en mijn taakbalk blijft zichtbaar. Daarnaast moet ik handmatig het scherm links en rechts passend maken door te slepen, terwijl dit volgens het filmpje automatisch zou moeten gaan. De resolutie die het spel ervan maakt is 7674x1360 ipv 7680x1440. Zodra ik ingame fullscreen mode selecteer, kan ik alleen nog maar kiezen voor max 2560x1440 (één scherm).

Ik zal vast iets verkeerd doen, maar ik zie het even niet. Iemand die mij kan helpen? Bedankt!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-03 08:24
G_Dragon schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:11:
Gisteren een Formule 2 race gedaan van 100% :),
Moet bekennen dat als je de Formule 1 rijstijl bent gewend en dan in een Formule 2 auto gaat rijden dat het erg wennen is maar dat je ook merkt dat je vrij makkelijk bij de AI wegrijdt, omdat je toch een andere manier van bochten nemen hebt en het anders inschat volgens mij.
Ik word knettergek van Formule 2. Is net of je niet kan rijden. Is echt wennen zoals je zegt. Blehhhh niks voor mij.

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-03 14:28
Is er iets bekend of er nog een update komt van de baan in AbuDhabi?
de bochten aan beide kanten zijn veranderd en in het spel zit nog de oude baan.

Ik heb nu geen goede vergelijking voor de race
wel jammer voor Max denk ik

• AtlAntA
Afiso schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:52:
[...]

Ik word knettergek van Formule 2. Is net of je niet kan rijden. Is echt wennen zoals je zegt. Blehhhh niks voor mij.
Echt? Ik vind het fantastisch. Bijna leuker dan de F1. Vooral omdat je wat minder grip hebt van de aero en dus je wat meer moet rijden op de mechanische grip. An het begin heel erg wennen maar qua beleving echt fantastisch. Het geluid helpt daar ook zeker bij. :)

• DFA2021F1
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-12-2021
Dit soort spam is ongewenst.

[Voor 83% gewijzigd door Bart ® op 10-12-2021 08:49]

• SantinoNL
Pfff wat een gedoe om dit spel goed werkend te krijgen. Eerst gezeur met de beeldschermen en nu werken de V3 pedalen niet goed. Gas staat in game automatisch al op 100 en remmen op 50, ja dat wordt lastig rijden... Volgens iemand op het Fanatec forum moet ik de CSL DD in compatibility mode zetten voor dit spel, maar als ik dat doe wordt de CSL DD helemaal niet herkend. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

SantinoNL schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:18:
Pfff wat een gedoe om dit spel goed werkend te krijgen. Eerst gezeur met de beeldschermen en nu werken de V3 pedalen niet goed. Gas staat in game automatisch al op 100 en remmen op 50, ja dat wordt lastig rijden... Volgens iemand op het Fanatec forum moet ik de CSL DD in compatibility mode zetten voor dit spel, maar als ik dat doe wordt de CSL DD helemaal niet herkend. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Je moet inderdaad de CSL DD in compatibility mode zetten. (Dat is voorlopig voor de meeste games nodig)

Dan word de CSL DD herkend als CSW 2.5 en zouden de pedalen het goed moeten doen.

Check tevens of je op de laatste versie zit, sinds de laatste patch zou ie in PC mode ook al moeten worden. (Maar dan kreeg ik met mijn pedalen een grote deadzone, dus ik rij nog steeds op compat mode)

• SantinoNL
GeleFles schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:39:
[...]

Je moet inderdaad de CSL DD in compatibility mode zetten. (Dat is voorlopig voor de meeste games nodig)

Dan word de CSL DD herkend als CSW 2.5 en zouden de pedalen het goed moeten doen.

Check tevens of je op de laatste versie zit, sinds de laatste patch zou ie in PC mode ook al moeten worden. (Maar dan kreeg ik met mijn pedalen een grote deadzone, dus ik rij nog steeds op compat mode)
Bedankt voor je reactie.

Het gekke is dat wanneer ik de CSL DD in compatibility mode zet, dan wordt hij niet herkend door het spel. Bij de controls instellingen staat dan alleen een groen vinkje bij mijn keyboard configuratie, maar verder kan ik niks op enable zetten.

Fanalab en Fanatec control panel herkennen de CSL DD overigens ook niet in compatibility mode.

• Divak
  • Laatst online: 01-04 15:00
Hadden jullie nog een speciale code moeten invoeren? Ik zie nu F1 2021 voor €23,99 staan, en heb F1 2015 t/m 2019 in mijn bieb staan. Alleen 2020 ontbreekt..

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-04 13:54

Metian

Snert is vies

Ik heb geen code in hoeven te voeren. En ik heb F1 2016 t/m F1 2019 in mijn bieb staat. F1 2020 niet.

Rupsen, Rapsen.

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-03 16:12

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

helpat schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:14:
Hoihoi allemaal ...Ik gebruik playseat met racestuur (op de xbox one) maar ben opzoek naar een headset voor tijdens de racegame. Voorheen plugde ik mijn "oude headset" in op de controller maar die optie heb ik niet op het stuur...Kan iemand mij verder helpen aanbevelingen doen?? Bedankt alvast
Ik heb deze voor m'n XsX
https://nl.steelseries.co...ts/arctis-1-wireless-xbox

• Divak
  • Laatst online: 01-04 15:00
De 50% is alweer verdwenen, gewoon Fullprice dankzij het kampioenschap van Max :+ Wachten op de volgende aanbieding.

• Sir_Lion
Ben zojuist ook begonnen aan een career mode... Merk toch wel dat ik moeite heb met de setups. In de F1 2020 kon ik altijd de setups van @Nielless gebruiken, maar die zie ik helaas niet in de F1 2021 games. Met zijn setup zat ik in de f1 2020 gewoon PLANTED op de weg in de corners.

Enige kans om ook voor de F1 2021 games een setup te maken?

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 31-03 15:33

Nielless

Born at a very young age.

Sir_Lion schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:29:
Ben zojuist ook begonnen aan een career mode... Merk toch wel dat ik moeite heb met de setups. In de F1 2020 kon ik altijd de setups van @Nielless gebruiken, maar die zie ik helaas niet in de F1 2021 games. Met zijn setup zat ik in de f1 2020 gewoon PLANTED op de weg in de corners.

Enige kans om ook voor de F1 2021 games een setup te maken?
Voor F1 2021 heb ik ook setups hoor ;)
Voeg Nielles maar toe op Steam :P

XBL: Nielless // STEAM: Nielles

• Sir_Lion
Nielless schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:37:
[...]

Voor F1 2021 heb ik ook setups hoor ;)
Voeg Nielles maar toe op Steam :P
Ah, ik zie al waarom! Ik filter op MyTeam x'D.

Zou ik dan die Red Bull setups kunnen gebruiken?

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 31-03 15:33

Nielless

Born at a very young age.

Sir_Lion schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 11:15:
[...]

Ah, ik zie al waarom! Ik filter op MyTeam x'D.

Zou ik dan die Red Bull setups kunnen gebruiken?
Jup, zijn vrij algemene setups

XBL: Nielless // STEAM: Nielles

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20:21
Ik was begonnen aan een Career en startte in F2 van 2020. Nu was ik P1 in de kwalificatie en kon ik in de Race starten op P18.... Is dit normaal? Of een bug?

• Don C
  • Laatst online: 27-01-2022
Goedemorgen,

Ik heb F1 2018 voor mijn zoontje gekocht. We hebben een uitdaging om sneller te rijden. Andere auto’s rijden 300+ Km/h en wij max 270-280
Is er iemand die ons misschien kan helpen hoe dit anders kan? Alvast bedankt grt

• Waah
Don C schreef op zondag 26 december 2021 @ 08:07:
Goedemorgen,

Ik heb F1 2018 voor mijn zoontje gekocht. We hebben een uitdaging om sneller te rijden. Andere auto’s rijden 300+ Km/h en wij max 270-280
Is er iemand die ons misschien kan helpen hoe dit anders kan? Alvast bedankt grt
Moeten iets meer info :+
Rij je met controller of stuur/pedalen?
Welke modus rijd je? Eigen team? Welk team rijd je?

Mijn eerste gevoel: geef je wel echt vol gas? Zeker op pedalen zie je vaak mensen niet hard genoeg duwen. Maar met triggers op je controller wil dat ook wel. In 2020/2021 heb je indicatoren voor hoeveel gas je geeft en hoeveel je remt (groen en rood)

• Don C
  • Laatst online: 27-01-2022
Alvast bedankt voor je reactie.
We spelen met een controller.
We spelen nog niet met een team. Hebben een aantal losse races gereden met verschillende auto’s en merkten toen dat de snelheid niet boven de 260-270 uit kwam. Heb al gekeken of we ERS handmatig moesten zetten maar was ook geen verschil.

• mtr33
  • Laatst online: 01-04 16:47
Throttle saturation @100%? Preferences > Controls, Vibration and Force Feedback > Edit control scheme > Calibration

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Even een crosspost uit het PS5 topic:

Voor de liefhebbers van F1 2021: deze is op dit moment met PS+ digitaal in de sale voor €28.

Máár, de disc versie is nu in de aanbieding voor €34,99 bij Bol.com.

Voor de mensen die liever discs kopen is dit de uitgelezen kans om toch met korting F1 2021 te kopen.

https://www.bol.com/nl/nl...-w.2_23.24.ProductPageUrl

[Voor 12% gewijzigd door Ethiron op 28-12-2021 21:19]

• Scardex
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 01-01-2022
Heeft iemand antwoord op de vraag wanneer ik in career mode my courer zit en de kwalificatie als eerste haal ik alsnog als 3de moet starten . Ik heb geen idee waarom ik steeds terug gezet wordt

• mtr33
Scardex schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 12:56:
Heeft iemand antwoord op de vraag wanneer ik in career mode my courer zit en de kwalificatie als eerste haal ik alsnog als 3de moet starten . Ik heb geen idee waarom ik steeds terug gezet wordt
Known bug, not squashed (yet?).

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-03 22:57
Misschien weet iemand het antwoord hier, ik probeer al een tijd online te racen. Alleen ik krijg elke keer “ Communicating with online services” of een fout code. Kabel of WiFi maakt geen verschil heb gewoon een standaard ziggo modem. Is de online zo brak of is er een goede tip?

• mtr33
ruudjuhnl schreef op zondag 9 januari 2022 @ 23:37:
Misschien weet iemand het antwoord hier, ik probeer al een tijd online te racen. Alleen ik krijg elke keer “ Communicating with online services” of een fout code. Kabel of WiFi maakt geen verschil heb gewoon een standaard ziggo modem. Is de online zo brak of is er een goede tip?
Heb je groen licht http://ecdn.codemasters.com/FOOFS/ServerStatus/Check.htmlif not, check NAT.

EDIT: kijk als je op een console speelt ook of dat apparaat toegang heeft en de NAT instellingen goed staan. Op het Codemasters forum staan een aantal post hierover.

[Voor 14% gewijzigd door mtr33 op 10-01-2022 18:40]

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-03 22:57
Brand gewoon groen. F1 2021 is ook het enige spel dat online niet goed werkt, maar uit jou reactie begrijp ik dat de online functie gewoon goed moet werken.

• Aartenrj
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-01-2022
Samen met een maatje spelen wij carrière voor 2 spelers. Alleen is het zo dat wij bij start van de race altijd gebruikte softs eronder hebben, klopt dit? Ik kan namelijk ook de bandenverdeling niet aanpassen heb ik het idee:( kan iemand mij vertellen of dit anders kan?

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Aartenrj schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:28:
Samen met een maatje spelen wij carrière voor 2 spelers. Alleen is het zo dat wij bij start van de race altijd gebruikte softs eronder hebben, klopt dit? Ik kan namelijk ook de bandenverdeling niet aanpassen heb ik het idee:( kan iemand mij vertellen of dit anders kan?

[Afbeelding]
Het is toch de regel dat je op de band start waarmee je in Q2 top 10 rijd, zou dit misschien de reden zijn? :D
De tien coureurs die namelijk het snelste zijn, en daarmee doorstoten naar Q3, moeten de race aanvangen op de gebruikte banden uit Q2

• Aartenrj
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-01-2022
We doen alleen geen q1,2 en 3 maar 1 sessie van 18 minuten, dan moet het daar aan liggen dan..

• Bananaman123124
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21-03 08:34
Aartenrj schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:39:
We doen alleen geen q1,2 en 3 maar 1 sessie van 18 minuten, dan moet het daar aan liggen dan..
Je start de race op het setje waarmee je de snelste tijd hebt neergezet.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Gisteren toch wel even een van me lifegoals behaald in F1 2021, het klinkt misschien een beetje gek maar er zit een verhaal achter. Ik speel echt al 12 jaar de Formule 1 games en de afgelopen 7 jaar heb ik een vast racemaatje wat ook een kameraad van me is geworden. Hij is vergeleken met mij echt onwijs snel en ik heb ooit mijn doelen gezet om hem ooit te verslaan tijdens een kwalificatie en race, gisteren reden we op het Autodromo Nazionale Monza in Monza.

Ik had nog iets meer dan 2 minuten op de teller staan dus ik besluit op dat moment om de pit uit te rijden, bij mijn outlap kon ik niet rustig gaan rijden want anders zou ik het net niet gaan halen kwa tijd. Hierdoor was mijn batterij iets meer leeg dan wanneer ik normaal een rustige outlap zou rijden, ik zag daarom de mogelijkheid al niet meer om P1 te pakken. Maar toen ik uiteindelijk over de finish kwam in mijn snelle ronde hoorde ik maar 1 woord in mijn oor " Gefeliciteerd " , ik kon het niet geloven natuurlijk dus bleef vragen of hij me niet voor de gek hield. En ja hoor P1, de eerste keer in 7 jaar samen racen dat ik boven hem kwalificeerde _/-\o_

De race....... tja die viel een beetje in het water, wanneer ik in de 3e ronde iets te snel op het gas wil gaan na de eerste bocht verloor ik de auto en tikte mijn voorvleugel eraf. Op naar de volgende keer, de eerste stap is gezet :*)

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:44
Is het bekend of er nog een classic editie update uitkomt van F1 2021 ?

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Albert020 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:08:
Is het bekend of er nog een classic editie update uitkomt van F1 2021 ?
0.000000% kans. Nee, dit jaar niets van die versie.

www.youtube.com/DerOllie

• gamerpanda
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
hallo,

ik heb f12021 op mijn xbox, maar al mijn vrienden hebben een ps4.
ik zoek iemand met wie ik een co op career kan beginnen.
als je bent geïnteresseerd stuur me een berichtje of reageer hier onder.
dit zijn mijn f1 2021 settings:

Ai: 100
Hulpmiddelen: niks alleen racing line
console: xbox

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
gamerpanda schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:59:
hallo,

ik heb f12021 op mijn xbox, maar al mijn vrienden hebben een ps4.
ik zoek iemand met wie ik een co op career kan beginnen.
als je bent geïnteresseerd stuur me een berichtje of reageer hier onder.
dit zijn mijn f1 2021 settings:

Ai: 100
Hulpmiddelen: niks alleen racing line
console: xbox
Ik moet het ooit nog spelen voor de achievements, maar dat wou ik zelf niet op het niveau doen waarop ik normaal speel. Wou eerder lekker ontspannen racen om die achievements te halen, speel my team ook op 100%.

• gamerpanda
G_Dragon schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:15:
[...]

Ik moet het ooit nog spelen voor de achievements, maar dat wou ik zelf niet op het niveau doen waarop ik normaal speel. Wou eerder lekker ontspannen racen om die achievements te halen, speel my team ook op 100%.
bedoel je 100% races?

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Nee de AI difficulty op 100%

• gamerpanda
G_Dragon schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:39:
[...]

Nee de AI difficulty op 100%
ah oke heb je een xbox?

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Jazeker! :) GT: G Dragonn nl

• gamerpanda
ik stuur je vanmiddag een uitnodiging

• gamerpanda
heb je een vriendschapverzoek gestuurt en heb je discord dan kan ik je toevoegen

[Voor 9% gewijzigd door gamerpanda op 27-01-2022 15:13]

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
gamerpanda schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:11:
[...]

heb je een vriendschapverzoek gestuurt en heb je discord dan kan ik je toevoegen
Yes ik doe je een pm

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Haha wat een sessie gisteravond met @gamerpanda !

We hebben een begin gemaakt aan onze co-op carreer, hopelijk heb ik snel weer tijd om verder te gaan want mijn to-do-list is nog best lang en er is niet genoeg tijd om te verdelen O-) .

De eerste vrije training was meten waar ik stond tegenover @gamerpanda, helaas wou ik iets te graag op Imola en werd ik hard afgestraft want ik ging er hard af in bocht 18 waardoor mijn sessie snel over was. De kwalificatie ging gelukkig beter maar ook niet zoals ik zelf had gewild, ik kon niet echt in mijn ritme komen en maakte veel kleine foutjes. Volgens mij ben ik ergens rond P10 geëindigd?

We zijn hierna een social race gaan doen met een andere maat van mij erbij, en dit ging helemaal niet lekker ondanks het erg gezellig was. Want in lap 6 ging ik te vroeg op mijn gas waardoor ik naast de baan raakte en hem net niet op tijd recht kon trekken waardoor ik mijn voorband eraf reed op Monza, na de pitsstops ging @gamerpanda ervoor! Hij kwam de Pitsstraat uit, gaat de eerste bocht in en merkt dat zijn koude banden nog weinig grip hebben dus corriceert zijn auto en geeft vervolgens weer gas bij bocht 2 met grote gevolgen. Hij verliest de achterkant en vliegt zo de muur in, ook voor hem was de sessie toen over voor hem.

We zaten allemaal niet zo goed in ons ritme denk ik, maar dat kan ook niet altijd en er is niks leuker dan leren van je fouten. Dit brengt ook lekker veel variatie in de races!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-03 14:52
Heb een vraagje voor jullie. Ik gebruik 2 pc's om online te racen. Ik host dan me maat naast log in en dan komen er anderen bij. Heb een XS4ALL 500/500 verbinding met de 2 race sims direct op de fritzbox aangesloten. Ookla speedtest geeft down en Up ruim boven de 500 MB

Echter krijgen we deze verbindings fouten ? ook met maar 1 pc aan
krijgen jullie deze fouten ook in het pauze menu tijdens een online sessie?

Bedankt voor eventuele feedback

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:28
Weet iemand waar de setups worden opgeslagen (op pc windows 10), of deze te backuppen zijn voor herinstallatie en of deze te kopieren zijn naar een andere speler?

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-04 17:04
petervandamned schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 12:11:
Heb een vraagje voor jullie. Ik gebruik 2 pc's om online te racen. Ik host dan me maat naast log in en dan komen er anderen bij. Heb een XS4ALL 500/500 verbinding met de 2 race sims direct op de fritzbox aangesloten. Ookla speedtest geeft down en Up ruim boven de 500 MB

Echter krijgen we deze verbindings fouten ? ook met maar 1 pc aan
krijgen jullie deze fouten ook in het pauze menu tijdens een online sessie?

Bedankt voor eventuele feedback
Je zou even kunnen kijken de poorten in je router.
Codemasters zelf geeft aan dat op UDP 3478, 4379 en 4380 open moeten staan. portworward.com geeft op TCP eventueel nog 27015-27030, 27036-27037 extra aan.

Codemasters
PortForward

• FSJerra
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:40
jbbrans schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:15:
Weet iemand waar de setups worden opgeslagen (op pc windows 10), of deze te backuppen zijn voor herinstallatie en of deze te kopieren zijn naar een andere speler?
Staan in Steam Cloud. Hoef je niet te backuppen. Kopieren naar andere spelers kun je doen dmv ze te uploaden naar de steam workshop

Have you tried turning it off and on again?

• jbbrans
FSJerra schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:46:
[...]

Staan in Steam Cloud. Hoef je niet te backuppen. Kopieren naar andere spelers kun je doen dmv ze te uploaden naar de steam workshop
Eerste deel ben ik blij mee.

Ik had gehoopt dat het kopiëren wat makkelijker zou zijn. 24x droge setups en 24x natte setups.

[Voor 3% gewijzigd door jbbrans op 09-02-2022 14:55]

• Eldro19
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18-03 00:56
Goedeavond allemaal,

Ik kijk al lang F1 op tv, maar f1 2021 speel ik zelf voor de 1e keer.

Waar ik in game erg mee worstel is de setup van de auto. Waar halen jullie delen vandaan? In onderstaande link bijvoorbeeld al goed?

https://simracingsetup.co...-2021/austrian-gp-setups/

Ik race eigenlijk alleen gelijke prestaties. Maakt het dan uit welke setup ik neem van een bepaalde auto? Als ik namelijk kijk in de link die ik erbij heb gezet zie je verschillende teams.

Verder is het ook goed om te weten dat ik speel op een ps5 met controller.

Hopelijk kan iemand me helpen hiermee:)

• jbbrans
Eldro19 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 23:29:
Goedeavond allemaal,

Ik kijk al lang F1 op tv, maar f1 2021 speel ik zelf voor de 1e keer.

Waar ik in game erg mee worstel is de setup van de auto. Waar halen jullie delen vandaan? In onderstaande link bijvoorbeeld al goed?

https://simracingsetup.co...-2021/austrian-gp-setups/

Ik race eigenlijk alleen gelijke prestaties. Maakt het dan uit welke setup ik neem van een bepaalde auto? Als ik namelijk kijk in de link die ik erbij heb gezet zie je verschillende teams.

Verder is het ook goed om te weten dat ik speel op een ps5 met controller.

Hopelijk kan iemand me helpen hiermee:)
Er zijn een paar belangrijke wijzigingen geweest in de handling van de auto's, helaas geeft deze site geen indicatie op welke datum de tijd gezet is.
Op youtube zijn een paar filmpjes met setups met wijzigingen na de update. Ik weet niet of deze ook geschikt zijn voor controller besturing.

• Eldro19
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18-03 00:56
@jbbrans Is dit 1 persoon, die van alle circuits een setup heeft of moet ik gewoon even kijken welke recent hebben geupload?

Verder, maakt het uit van welke auto de setup is?
Ik speel altijd met gelijkwaardige prestaties maar kan me voorstellen dat een setup voor een Williams niet op een redbull past. Maar kan nergens vinden of dit echt daadwerkelijk uit maakt voor de set-up van de auto.

Edit: Is dit bijvoorbeeld dan een goede setup voor controller op Oostenrijk?
YouTube: F1 2021 - Austria Hot Lap + Car Setup for Controller | PS5

Is wel een hotlap, weet niet of ik dit dan ook moet gebruiken in de race zelf?
.

[Voor 26% gewijzigd door Eldro19 op 15-02-2022 08:49]

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-03 13:57
Eldro19 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 23:29:

Ik haal ze van www.f1gamesetup.com en werkte voor mij op alle circuits prima, keuze is reuze.

• jbbrans
Eldro19 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:42:
@jbbrans Is dit 1 persoon, die van alle circuits een setup heeft of moet ik gewoon even kijken welke recent hebben geupload?

Verder, maakt het uit van welke auto de setup is?
Ik speel altijd met gelijkwaardige prestaties maar kan me voorstellen dat een setup voor een Williams niet op een redbull past. Maar kan nergens vinden of dit echt daadwerkelijk uit maakt voor de set-up van de auto.

Edit: Is dit bijvoorbeeld dan een goede setup voor controller op Oostenrijk?
YouTube: F1 2021 - Austria Hot Lap + Car Setup for Controller | PS5

Is wel een hotlap, weet niet of ik dit dan ook moet gebruiken in de race zelf?
.
Kijk hier (YouTube: F1 2021 Every Track Best Car Setup (2022 Update!)) even. Heeft ook voor natte banen setups.
Zijn voor equal performance.

Hotlap setups zijn meestal niet geschikt voor races, ze vreten de banden op.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
En toen kreeg ik een klapband tijdens een vriendschappelijke race ... :O

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee