My Team Delta Spiders Seizoen 1
Het was me een waardig seizoen met de AI op 99%, eentje die ik niet snel meer zal vergeten.
Een waardige strijd om de titel tussen mij en Bottas, ook al had ik tegen mezelf gezegd dat ik de eerste 3 seizoenen geen wereldkampioen wou worden werd ik het toch. Zelfs wanneer ik mezelf probeerde af te remmen door soms me team maat voor te laten gaan tijdens de race, zodat hij daar voordeel uit kon halen. Gelukkig werd het kampioenschap wel pas in de laatste race bepaald en niet al vroeg in het seizoen want dat bederft het speelplezier.
Elke race had ik wel 1 tot 2 safety cars door ongevallen of vuil op de baan na een klein ongeval, zelfs een race meegemaakt met 5 safety cars waarbij we op het eind nog maar met 10 auto's op het veld waren. Het enige wat ik echt heel erg teleurstellend vind is de
Fault Frequency en
Fault types want had hier veel meer verwachtingen bij, ik reed zelfs 1 race met een motor waarbij 3 onderdelen over de 80% beschadigd waren omdat ik was vergeten deze te vervangen en alsnog reedt ik de race uit zonder enige uitval. Dit mogen ze van mij bij een volgende patch echt verbeteren en zorgen dat je minimaal 1 of 2 keer in een my team seizoen uitvalt, want nu merk je er gewoon helemaal niks van. De enigste DNF in mijn carreer als rijder was op Monaco, daar probeerde Norris mij in te halen op een onmogelijk stuk en dat ging compleet mis waardoor we beide in de muur crashte.
Het seizoen was me in ieder geval een waardig seizoen waar ik het gevoel bij heb dat ik veel heb moeten knokken voor me plek op de baan, daarin is de AI wel een stuk verbeterd. Ze laten je niet zomaar meer langs zonder een verdedigende maneuver te maken en dit zorgt er vaak nog wel voor dat jij je hele inhaalactie compleet anders moet uitvoeren in een split-second, gewoon heerlijk dat je zo scherp moet blijven.
We beginnen het tweede seizoen met een hogere niveau AI 101%,
en een nieuwe teammaat: Michael Schumacher..
Voor Norris had ik helaas Spec 2 nodig.
Mijn settings:
Career Settings:
Meet The Press : On
Department Event Frequency : Increased
Facility Management : On
R&D Management : On
Resources:
Team Acclaim Rate (player) : Reduced
Team Acclaim Rate (AI) : Increased
Acclaim Rate (Player) : Reduced
Acclaim Rate (AI) : Increased
Resource Rate (Player) : Reduced
Resource Rate (AI) : Increased
Cash Rate (Player) : Reduced
Cash Rate (AI) : Increased
Player Faults:
Fault Frequency : Standard ( kan alleen maar op off, low of standard )
Fault Types : High