• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-04 17:52

BPi

Matched: ruilen, Auto, pas
Robertos147 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:37:
[Afbeelding]

Auto is pas sinds april in gebruik, ~4500km gelopen. Op de achterbumper is een kleine beschadiging, wat prima in 1-2 dagen gemaakt kan zijn. Beetje bizar dat ze de hele auto gaan omruilen hiervoor? Of hebben meer mensen soortgelijk mailtje ontvangen?
Ik ben vooral nieuwsgierig of er al mensen zijn die hebben geruild.
Mijne nu ruim 20k na 11 maand. Maar verder niets mis mee. Overigens nog geen mail ontvangen.
Als ze ruilen, dan graag voor een nieuwe. Dan heeft het voor mij tenminste voordelen ipv nadelen. Als ik zie dat ze voor ongeveer de nieuweprijs te koop staan (de ene een jaar oud, de andere een paar maand, de ene maar paar duizend kilometer en de andere 30k) voor 39 tm 42.000 euro, dan snap ik ze bij Lynk wel om ons een nieuwe te geven. Wij rijden tegen een scherp tarief (met afschrijving = bijna 0) met de reclameborden rond.

• de2xnis
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-03-2025
Matched: ruilen, Auto, pas
Diante601 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:32:
Mailtje is ook bij mij binnengekomen... De auto is een gloednieuw 22' model (R kenteken), heb hem net 2 maanden en al 4000km gereden. Vorige week was de auto opgehaald voor een software update en nu het mailtje voor hem om te ruilen...?

Ik had deze week een afspraak staan om de blauwe delen te wrappen maar daar wacht ik dus wel even mee haha.

Zijn er meerdere mensen die een 22' model rijden en deze mail ook hebben gekregen?

[Afbeelding]
Heb deze mail ook gehad vanmorgen. Heb de L&C nu pas 4 weken. Splinternieuw 2022 R kenteken.
Pagina: 1

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.