Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandmegens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-06 20:04
Matched: dakdragers
bengelboz schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:29:
hoi, ik mag die van mij op 4 mei ophalen in Rdam. :). weet iemand of je een fietsendrager ( niet op de trekhaak) ergens kunt bestellen? bijvoorbeeld zo een die op de achterklep past.. tips zijn welkom.
Je kan het evt op de dakdragers zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiff81
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-05 19:39
Goedemorgen Lynk mensen!

Ik mag dinsdag mijn 01 ophalen… erg veel zin in. Ik kan hem vrijdag gelijk meenemen op vakantie.
Alleen even een vraag.
Ik moet een dakkoffer gaan gebruiken ivm het vele wat wij mee moeten nemen.

Wie weet wat de minimale en Máximale afmeting is voor de dakkoffer en ook welke dakdragers op de 01 kunnen 🤔🤔🤔

Ik hoor en lees het graag!!

Veilige km’s gewenst aan alle Lynkies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Polo Diablo
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 13-06 17:06
Stiff81 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:07:
Goedemorgen Lynk mensen!

Ik mag dinsdag mijn 01 ophalen… erg veel zin in. Ik kan hem vrijdag gelijk meenemen op vakantie.
Alleen even een vraag.
Ik moet een dakkoffer gaan gebruiken ivm het vele wat wij mee moeten nemen.

Wie weet wat de minimale en Máximale afmeting is voor de dakkoffer en ook welke dakdragers op de 01 kunnen 🤔🤔🤔

Ik hoor en lees het graag!!

Veilige km’s gewenst aan alle Lynkies.
Hi, fijn! Ik kan je niet helpen met de dakkoffer maar wel een vraag.

Wanneer heb je je bestelling definitief geplaatst en wanneer ben je gebeld voor het maken van de afspraak voor levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
@Stiff81 Het lijkt een gesloten dakrail te zijn waar prima universele dakdragers voor te vinden zijn. Zelf heb ik een dakdragers en koffer gehuurd bij Topspace (voor een Volvo V90). Ik weet niet of zij de Lynk en Co al in hun systeem hebben maar hebben vast de juiste materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiff81
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-05 19:39
El Polo Diablo schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:10:
[...]

Hi, fijn! Ik kan je niet helpen met de dakkoffer maar wel een vraag.

Wanneer heb je je bestelling definitief geplaatst en wanneer ben je gebeld voor het maken van de afspraak voor levering?
Volgens mij eind 2020, begin 2021.
Deveon schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:25:
@Stiff81 Het lijkt een gesloten dakrail te zijn waar prima universele dakdragers voor te vinden zijn. Zelf heb ik een dakdragers en koffer gehuurd bij Topspace (voor een Volvo V90). Ik weet niet of zij de Lynk en Co al in hun systeem hebben maar hebben vast de juiste materiaal.
Oké. Dus in principe zou er elke dakkoffer op kunnen? Niet dat ik een te grote huur/koop?

Heb je je dakkoffer al op de 01 gehad? Heb je er een foto?

Bovenal dank voor je reactie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roeldive
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 05-06 20:46
Wat betreft de dakdragers: ik heb de 'Twinny Load Dakdragerset universeel Aluminium Driver 124cm voor auto's met railing' aangeschaft, die zijn betaalbaar en werken prima! (i.c.m. geleende Thule Motion XT XXL: deze was wel aan de grote kant waardoor de bak aan de voorkant wat veel overhang had, voorkeur zou uitgaan naar een versie die iets korter is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-06 16:30

BPi

roeldive schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:27:
Wat betreft de dakdragers: ik heb de 'Twinny Load Dakdragerset universeel Aluminium Driver 124cm voor auto's met railing' aangeschaft, die zijn betaalbaar en werken prima! (i.c.m. geleende Thule Motion XT XXL: deze was wel aan de grote kant waardoor de bak aan de voorkant wat veel overhang had, voorkeur zou uitgaan naar een versie die iets korter is).
Weet je wat de afstand voor en achter tussen de railing is? of zou je die willen opmeten? Zou wel willen weten of mijn wingbars van de v70 (overgenomen van V50 bezitter) ook gaan passen.

Heb je toevallig de kofferbak al eens opgemeten? Ik kan alleen aantal liters vinden maar zou ook min en maten willen weten. Bij voorbeeld diepte op de bodem, diepte bovenzijde leuning, breedte tussen de wielkasten, hoogte tot "hoedenplank"...
Op internet vind ik wel mooie plaatjes van mijn huidige auto en ook van XC40, maar de vraag is of die maten ivm extra lengte ook overeenkomen met die van de Lynk.

Iemand al goede opzetspiegels gevonden? Of zijn de spiegels ook overgenomen van het Volvo broertje en passen de XC40 spiegels?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• misku
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
TheDan54 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:01:
[...]

Ik zie het. Ik keek bij Leaseplan alleen bij Private Lease. Daar hadden ze wel de Polestar 2 in de Pilot Plus uitvoering; geen Lynk 01.

Bij zakelijke lease dus wel. Maar prijsstelling en voorwaarden zijn onherkenbaar of in ieder geval heel anders dan bij Lynk & Co zelf in de vorm van het membership ... of zie ik het verkeerd?
Dit is uiteraard per zakelijke klant verschillend, afhankelijk van km stand en leasetermijn. Uiteindelijk, onderaan de streep betaal ik minder dan 500 euro netto voor de auto, met 40k km voor een looptijd van 4 jaar. Dat vind ik een goede deal :) (oh en daarbij zit de trekhaak, laadpas, dakdragers en een laadstation thuis).t ik

Edit: en ja, dan zit ik 4 jaar aan de auto vast, maar dat is vrij gebruikelijk bij zakelijk leasen. Tevens mag ik hem natuurlijk niet verhuren, maar ik heb hem dagelijks nodig voor mijn werk.

[ Voor 11% gewijzigd door misku op 01-10-2021 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 28-05 17:28
misku schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 22:56:
[...]

Dit is uiteraard per zakelijke klant verschillend, afhankelijk van km stand en leasetermijn. Uiteindelijk, onderaan de streep betaal ik minder dan 500 euro netto voor de auto, met 40k km voor een looptijd van 4 jaar. Dat vind ik een goede deal :) (oh en daarbij zit de trekhaak, laadpas, dakdragers en een laadstation thuis).t ik

Edit: en ja, dan zit ik 4 jaar aan de auto vast, maar dat is vrij gebruikelijk bij zakelijk leasen. Tevens mag ik hem natuurlijk niet verhuren, maar ik heb hem dagelijks nodig voor mijn werk.
Lijkt een nette deal maar wat bedoel je met minder dan 500 euro netto? Ex BTW? Dus incl BTW minder dan 600 euro voor 4 jaar 40K per jaar all-in? Dat lijkt me onwaarschijnlijk…….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-05 09:16
Muro01 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 04:56:
[...].
Maar ze hebben wel chromen randje onderaan de deuren, dat hebben de zwarte modellen niet.
Volgensmij ook bij zwart hoor, alleen zwarte dakdragers idd bij blauw..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08:42
Muro01 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 04:56:
[...]

Valt me nu pas op, de blauwe auto's hebben geen geborstelde chromen dakkoffer houders.
Maar ze hebben wel chromen randje onderaan de deuren, dat hebben de zwarte modellen niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OASUea6GOSSfabpo-z87gFJzAF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RwDFsuJnczG0X9DbgvZksI7Z.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m9_QZ3W-UxBbm2k2Jlpi57s57xQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ji3oc8ypGOQAsQhVIxb9eEJw.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vind de zwarte dakdragers trouwens erg fraai bij de rest van het dak. Ik ben erg blij mee dat op de blauwe geen chromen dakdragers zitten.

[ Voor 27% gewijzigd door Oizo1981 op 08-10-2021 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
Oizo1981 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:54:
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Ik vind de zwarte dakdragers trouwens erg fraai bij de rest van het dak. Ik ben erg blij mee dat op de blauwe geen chromen dakdragers zitten.
Mooie fotos! Eindelijk eens 'naast' elkaar.. zwarte dakdragers op zwart was ook mooier denk ik, toch blij met mn keuze voor de zwarte d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-10-2022
Oizo1981 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:54:
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Ik vind dat zwarte op blauw wel mooier, maar zilver op zwart vind ik ook mooi.
Hebben ze wel over nagedacht bij LC👍😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syjq8ak
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03-02-2023
Rmaxx schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:06:
[...]

Mooie fotos! Eindelijk eens 'naast' elkaar.. zwarte dakdragers op zwart was ook mooier denk ik, toch blij met mn keuze voor de zwarte d:)b
Hahaha, smaken verschillen maar blijkbaar is er nog een issue....

Wees je wel bewust van wat een kleur over jou als persoon zegt. Zo schijnt rood voor energiek en daadkrachtig te staan en geel voor intelligent. Uit Brits onderzoek blijkt dat bestuurders van blauwe auto's het agressiefst rijden. Op plaats twee en drie staan bestuurders van zilveren en zwarte auto's.

Mijn vrouw heeft de kleur gekozen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Vandaag “onze” 01 opgehaald. Bij vertrek in Diemen 4km op de teller, inmiddels 250km 😀
Hij rijdt lekker en zit prima. Zometeen kabeltje eraan, dan is ie morgen weer vol!

V70 dakdragers passen overigens niet..

[ Voor 10% gewijzigd door cyberdj op 19-11-2021 18:50 ]

C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

cyberdj schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 18:49:

V70 dakdragers passen overigens niet..
Wat voor soort dragers heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edsub
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 00:55
Ik las hierboven dat Lynk&Co CS de Thule Evo Wingbar dakdragers aanbeveelt.
Nu is dat volgens mij alleen een serie, met nogal een paar verschillende voeten.
Iemand 'de gouden tipc voor welke Thule dakdrager (liefst met n aerodynamisch profiel) op de auto past?

(Ik had nog Lidl dragers liggen die enkele jaren terug prima op een BMW 5 gingen, die passen absoluut slecht op de 01)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:32
Welk type wingbar wordt aanbevolen? (heb nl. een set liggen - beste dakdragers ooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baassii
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11-06 21:33
edsub schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:46:
Nu is dat volgens mij alleen een serie, met nogal een paar verschillende voeten.
Iemand 'de gouden tipc voor welke Thule dakdrager (liefst met n aerodynamisch profiel) op de auto past?

(Ik had nog Lidl dragers liggen die enkele jaren terug prima op een BMW 5 gingen, die passen absoluut slecht op de 01)
Ik heb nog een setje thule wingbars liggen met voetjes voor de v40, die passen ook op de v60 en 50. Als die op de lynk passen kun je ze van me overnemen. Ik kan het volgend weekend proberen, zit nu in Fr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
edsub schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:46:

Zoek op Thule in het forum, is al meermaals benoemd.
Uit mijn hoofd: Voet 775 en stang 7113 (126cm).

Heb een tijdje terug V70 dragers geprobeerd, die passen niet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• edsub
Geen matches
GEVONDEN: Juiste en aerodynamische dakdrager voor de Lynk&Co 01

De Thule Wingbar Edge 9585 (dat is de set met een M en een L stang).
Je zet deze vast mbv rubberomklede staalband OM de langsrails.
Weinig windgeruis, low fit en citycrash tested....

Misschien niet t goedkoopste, maar past erg mooi.
Ik was niet zeker van de maat, dus heb ik de gekocht bij een zaak-met-service (Paddock One in Elst).

Hij had in alu alleen de set met twee L stangen op voorraad, maar deze stangen blijk je prima te kunnen inkorten (1 schroefje eruit, voet eraf, alu afkorten en omgekeerd weer in elkaar zetten). Hebben ze voor mij gedaan in Elst.
Als je dus een L + L set (nr 9583) op marktplaats ziet zou je dit dus ook zelf kunnen doen, scheelt maar zo bijna de helft....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jqlfGmAlHzy68RsTRdv6ult0PQ8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V75gnJXf58DHxyNCuOZ65w4z.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LPPan7Y2xnjzLzUR9nQ3fV7OYpk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KVhdK6i8nJQhm9wvE6YZwNBJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DDcv8q32RcjZBV9d6rkCqXIXXZ4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C4uiXn7twbjKcQEVk4TYyUof.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tI3fLcRn0qjWE5_cFxQVcjrToPQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h1VrzoiHmqjoo4j8BhfEIzmv.jpg?f=fotoalbum_tile

Let op:het gaat dus om de Wingbar Edge in de 958X serie, niet die uit de 959X serie!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyberdj
Geen matches
edsub schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 12:18:

Ik was niet zeker van de maat, dus heb ik de gekocht bij een zaak-met-service (Paddock One in Elst).

Hij had in alu alleen de set met twee L stangen op voorraad, maar deze stangen blijk je prima te kunnen inkorten (1 schroefje eruit, voet eraf, alu afkorten en omgekeerd weer in elkaar zetten). Hebben ze voor mij gedaan in Elst.
Als je dus een L + L set (nr 9583) op marktplaats ziet zou je dit dus ook zelf kunnen doen, scheelt maar zo bijna de helft....

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]

Let op:het gasa dus om de Wingbar Edge in de 958X serie, niet die uit de 959X serie!!
Ziet er goed uit! Wil je eens de ruimte tussen de zwarte voeten aan de bovenzijde opmeten?
Ik neem aan dat er een T-bar zit (waar het rubbe nu zit). Wil weten of 4 fietsen gaan passen, ben dan afhankelijk van de ruimte tussen de voeten in.

edit 23:20
setje gevonden op marktplaats (9583, 2x L dus). Hoeveel is de stang ingekort? Hebben ze dat gewoon met een ijzerzaag gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JHoorn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-05 21:33
Geen matches

Let op:het gaat dus om de Wingbar Edge in de 958X serie, niet die uit de 959X serie!!
Gaat dat wel goed met je shark vin antenne? Lijkt mij vrij critisch bij bepaalde dakkoffers die "over" de draagbalk vallen. Of vertekend de foto?

🚙 Lynk & Co 01 | 🔌 Alfen Eve Pro | 🤖 HA | 🌞 4kW zw | 🔋 MT Venus 5.12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• edsub
Vanmiddag onze Thule (Atlantis, de grootste destijds) dakbox op de Thule Wingbar Edge dakdragers gezet.
Er blijft ong één cm ruimte tussen de GPS dakvin en de onderkant van de box over.
En de achterklep kan net helemaal open.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fGNkdGMoOHTw5jyLwE-KRqPOpJo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ToKhQ4ISN5f2dcQLHD4TYHoH.jpg?f=fotoalbum_large

Positie dakdragers: voorste zover mogelijk naar voren, achterste op 75cm h.o.h. dakbox wat verder naar voren, dan heb je voldoende hoogte om een verlaagde dakbox te monteren en kan de achterklep ook helemaal open.
(Zie mijn eerdere post over dit type dakdrager dat dus erg mooi past op de Lynk&Co 01)

[ Voor 13% gewijzigd door edsub op 26-12-2021 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyberdj
Geen matches

[Afbeelding]

Mijn setje (via marktplaats weten te bemachtigen) vandaag binnengekregen. Heb ook 2 L stangen. Voor past, achter niet. Torx schroef eruit gedraaid, voet eraf gehaald en 4,5cm ingekort. Nu past ie prima. Voor de DHZ-ers een koud kunstje (10 min werk).
Heb hem uiteindelijk met de afkortzaag gezaagd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rTn1IPhssiVzlH5Gbo2UJV3Yq6o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nY3m70QqeSFjpqcx6D4GiFpc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XS5KyxJjY0gy9r_nwU3W58_NsO4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mRuKltkbwpEILeKhD0CE21JE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastjean
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-06 22:02

Bastjean

Lynk01 sinds 01okt '21

niekvanprooijen schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:17:
...
Gevonden met Thule Wingbar en een Hapro Carver 8.5 dakkoffer.
De klemmen van de Wingbar passen wel, maar de kapjes moesten even bewerkt worden. Blijkbaar heeft de 01 een brede rail...
Zit solide vast en kan er makkelijk weer afgehaald worden.
Nu nog een plekje vinden voor de koffer als ie niet op de auto zit 🤔
Mooie combi, ik ga ook op zoek naar een wingbar.

Heb zelf een thule Motion XXL dakkoffer hier op de foto op mijn vorige auto.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/beiWDMwun60GguVg5mr_DIlvg5A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NjfqBGZVVklUnCSg3Paq8d5c.jpg?f=fotoalbum_large
De dakdragers van de BMW passen in ieder geval voor geen mogelijkheid. Heb jij toevallig van jou dakdragers ook maten of een typenummer?

De dakkoffer heb ik aan het plafond van mijn garage gehangen met twee spanbanden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dthFTqEGEvhgiDTsd7E9jzmCi7E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zyqdiHsmH4nickr2K2IbAsVE.jpg?f=fotoalbum_large

Bastjean

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niekvanprooijen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:45
Bastjean schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:59:
[...]

[Afbeelding]
De dakdragers van de BMW passen in ieder geval voor geen mogelijkheid. Heb jij toevallig van jou dakdragers ook maten of een typenummer?

De dakkoffer heb ik aan het plafond van mijn garage gehangen met twee spanbanden.
[Afbeelding]
Top! Dat aan het plafond had ik gisteren ook maar bedacht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8DWGDasz8lodk9noiStUFpWtRl4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gW5CMcsq9HTP2fHWKbPkw7rZ.jpg?f=fotoalbum_large
Even met een paar houtjes gefixt.
Ik heb geen typenummer of maten helaas. Was via marktplaats en ben er heen gereden om te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zeer mooie vorige auto, vanwaar de overstap als ik vragen mag? Voelt dat niet als n stap(je) terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewtje
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12-06 15:39
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Als je enkele pagina's terugzoekt waren er een aantal die een geschikte dakdrager hadden gevonden. Volgensmij Thule Wingbar Edge 9585 maat M/L ofzoiets.

Aiko Neostar 4550Wp + Growatt MIN 4200 TL-XH | MG ZS EV LLR MY23

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hollanda
Geen matches
jjvsvd schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:24:
Hallo allemaal,
heeft een van jullie ervaring met de winterbanden in combi met sneeuwkettingen?

En toevallig iemand een set sneeuwkettingen te leen/te huur/te koop?
Is voor periode 18feb/27feb in de buurt van Amsterdam/Haarlem zou mooi zijn... anders ook goed
Dank!
Is al eerder uitgelegd, even zoeken dus.

Afhankelijk of wij zelf wel/niet gaan heb ik alle winterbenodigdheden wel/niet te huur. Stuur maar een PB bij interesse.

[Afbeelding]

Voor de liefhebber: ik heb nog een L + L set beschikbaar en kan deze ook aanpassen naar L + M zodat deze past op de 01.

[ Voor 67% gewijzigd door Hollanda op 19-01-2022 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
6pack15 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 11:19:
Zijn hier nog Lynkers die in de periode voor 10-02-22 t/m 20/02/22 een Lynk incl winterbanden/sneeuwkettingen vrij hebben staan? Ik sta zelf nog op de wachtlijst helaas,,

Helaas zit de filter optie winterbanden niet in de app, dat in combinatie met het gebrek aan een chat functie maakt het niet bruikbaar voor een wintersport boeking bijv.
Ik misschien. Dochter heeft arm gebroken. Weten vrijdag of we wel of niet gaan. Heb eigen banden/velgen én centrax kettingen én dakdragers thule edge én dakkoffer (wel vergoeding uiteraard). PB maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PkZZP
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 06-04 16:47
Hollanda schreef op maandag 31 januari 2022 @ 23:43:
[...]

Ik misschien. Dochter heeft arm gebroken. Weten vrijdag of we wel of niet gaan. Heb eigen banden/velgen én centrax kettingen én dakdragers thule edge én dakkoffer (wel vergoeding uiteraard). PB maar.
Even vanuit een andere regio, een korte vraag. Welke maat Centrax kettingen heb je/gaan er onder de winterbanden van Link&Co?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BPi

BPi

Verhuren blijft een ding... ik zou het best willen verhuren als ik weet wie de huurder is en ook rechtsreeks contact kan hebben over beschikbaarheid en bijvoorbeeld afspraken kan maken over eigen spullen in de auto (boodschappen krat, kinderstoelen etc.). Mijn motor heb ik de afgelopen jaren meermaals verhuurd via een platform. Daarbij ben ik in controll in de afspraken.
Ik heb het al eens aangegeven via Co:lab. Natuurlijk geen reactie (teleurstellend).

Voor de rijders in Breda: Zojuist een set Thule dakdragers gehaald. 2x L, dus nog eentje in te korten (iemand met goede zaag? 😇).
Deze set is, afhankelijk van beschikbaarheid voor een kleine vergoeding te leen. Eventueel met (tot) 3 thule fietsendragers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hollanda
ckkat schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:08:
Vraag; is er een Lynk rijder met winterbanden die van 18-27 maart wil wisselen, uiteraard met bijbetaling? Dan kan ik met een gerust hart op rijden naar de wintersport. Ophalen geen probleem, hoor het graag.
Banden met velgen en eventueel dakdragers en een koffer kan ik je aan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckkat
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-04-2023
Hollanda schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:23:
[...]

Banden met velgen en eventueel dakdragers en een koffer kan ik je aan helpen.
U got a DM. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syjq8ak
Vorige week alle dakdrager bedrijven nagebeld voor een nieuw setje dakdragers, kom slechts bij alle bedrijven op eentje uit de Thule Wingbar edge 9582 uit.
Past prima, straks een rondje om te kijken of de geluiden wel in orde zijn, installatie met een soort rubberen band om de dakrails van de Lynk heen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MsM2mkCadK8iVpnBa5KW-9BOvgs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kO5ymA0qrQGI5Skoc2Hx84zf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ctYAuzQTulOB_o5AcIw5UJ9LWw4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1yakhcSNjHaogr6C2h9LcDeD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Obhjttq4pdzRiBXaz6sapW5mr3I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YSaovjKBlkOVGvdo45GPhfQG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syjq8ak
syjq8ak schreef op zondag 8 mei 2022 @ 12:01:
Vorige week alle dakdrager bedrijven nagebeld voor een nieuw setje dakdragers, kom slechts bij alle bedrijven op eentje uit de Thule Wingbar edge 9582 uit.
Past prima, straks een rondje om te kijken of de geluiden wel in orde zijn, installatie met een soort rubberen band om de dakrails van de Lynk heen.[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
En het dak kan niet meer helemaal open, wellicht moet de achterste dakdraker iets naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastjean

Bastjean

Lynk01 sinds 01okt '21

Mag ik van iemand die die dakdragers voor de Lynk & Co heeft en in de buurt van Utrecht (Leidsche Rijn) woont, deze een keer lenen om te passen? Ik wil weten of mijn Thule dakkoffer XXL bij gebruik van de dakdrager de antenne vin niet raakt en of de achterklep nog wel genoeg open kan.

Als dank een lekker flesje wijn Graag een DM

Bastjean

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyberdj
Bastjean schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:19:
Mag ik van iemand die die dakdragers voor de Lynk & Co heeft en in de buurt van Utrecht (Leidsche Rijn) woont, deze een keer lenen om te passen? Ik wil weten of mijn Thule dakkoffer XXL bij gebruik van de dakdrager de antenne vin niet raakt en of de achterklep nog wel genoeg open kan.

Als dank een lekker flesje wijn Graag een DM
Ik woon niet echt in de buurt, maar heb wel foto’s gepost vorige week:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/71358096

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyberdj
Past prima, straks een rondje om te kijken of de geluiden wel in orde zijn, installatie met een soort rubberen band om de dakrails van de Lynk heen.[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/71358096

dragers zijn redelijk stil, aerodynamica is best wel ok (verbruik met skibox 7,7l/100km over 950 km)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastjean

Bastjean

Lynk01 sinds 01okt '21

Hi Cyberdj
Dank voor de foto van de Volvo dakkoffer in combinatie met de Thule. Bemoedigend voor mij.

Mijn Thule XXL dakkoffer is nog een slag lomper. Zou daarom mooi zijn om deze koffer even te kunnen passen voordat ik 270 euro uitgeef aan een Thule Wingbar edge 9582/9583 of 9585.
[...]
... ik ga ook op zoek naar een wingbar.

[Afbeelding]
De dakdragers van de BMW passen in ieder geval voor geen mogelijkheid. ...
Dus mocht iemand in de buurt van Utrecht al in het bezit zijn van passende wingbars, dan hoor ik dat graag.

Bastjean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:53
Hoi, ik heb een beetje gezocht maar ik kan zo niets concreets vinden.
Heeft iemand ervaring welke dakdragers en koffer ik kan aanschaffen die op mijn Lynk 01 passen.
En natuurlijk eventueel het dak nog open kan ?
Ik hoor het graag, alvast bedankt

edit , niet goed gekeken in de laatste posts 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door x360junkie op 09-05-2022 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis.passage
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-08-2024
x360junkie schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:15:
[...]

had de laatste posts idd nog niet gezien, |:(
Deze dakdragerset werd vorig jaar ook genoemd in dit forum: https://www.bol.com/nl/nl...x0tC3Q_0_1.2.ProductImage

Ik heb deze dakdragers besteld, krijg ze morgen binnen. Laat wel weten of het iets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 15:41
dennis.passage schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:42:
[...]

Deze dakdragerset werd vorig jaar ook genoemd in dit forum: https://www.bol.com/nl/nl...x0tC3Q_0_1.2.ProductImage

Ik heb deze dakdragers besteld, krijg ze morgen binnen. Laat wel weten of het iets is.
En? Is het wat? Ik ga ook een setje dragers bestellen...

- Maar je maakt wel wat mee! -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Wil deze combi bestellen, zijn er nadelen i.c.m. de Lync en Co? Zie ze namelijk niet?

https://www.travelproshop...e-evo-dakdragers-lynk-co/

https://www.travelproshop...er-motion-xt-m-400-liter/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis.passage
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-08-2024
edsub schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:09:
[...]

Ik zou die NIET doen. Heb nog een setje liggen en heb t niet aangedurft daarmee op pad te gaan op de Lynk&Co (destijds gekocht voor op n BMW 5 serie, dat ging prima).
Heb uiteindelijk een Thule set gekocht (zie mijn eerdere post met foto's) .
Ja, t is een klap geld, maar dat t goed vastzit is me wel wat waard....
Waarom deze niet doen? Heb jij geen goede reiservaring met deze dakdragers? Ze blijven goed vastzitten en ook met dakkoffer gaat het eigenlijk wel prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
Zelfde dragers, enkele weken geleden wat foto’s geplaatst. Let op dat het schuifdak niet meer open kan schuiven (bij mij niet althans). Op kiep ging wel nog. Wellicht als je de dragers iets anders positioneert gaat het schuifdak wel nog open.
Ben wel heel tevreden met de dragers, ook in combi met het dakkoffer. In vergelijking met mijn vorige auto icm de dakdragers is dit toch een stuk stiller (gestroomlijnder).

Ow.. meet trouwens ook de hoogte even op! Die van mij kwam op 203cm uit. Ervaring uit het verleden leert dat in het buitenland vaak parkings zijn met hoogtebeperking. Daar stonden we dan met onze 197cm hoge auto met dakkoffer aan de Cote d’Azur. Parking na parking (openlucht!) voorzien van een paal/balk met maximale doorrijhoogte van 185cm Gelukkig was er 1 parking met grind, waar de autobanden wat sporen gemaakt hadden en we iets lager uitkwamen. In stadscentra hetzelfde, parkeergarages is al helemaal ellende..

Afgelopen vakantie op de tol in Frankrijk pasten we net door de fastlane/ T(olbadge) rijstrook (max 2,00m) met de 01 incl dakkoffer.

[ Voor 28% gewijzigd door cyberdj op 19-05-2022 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviator79
cyberdj schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 19:23:
[...]

Zelfde dragers, enkele weken geleden wat foto’s geplaatst. Let op dat het schuifdak niet meer open kan schuiven (bij mij niet althans). Op kiep ging wel nog. Wellicht als je de dragers iets anders positioneert gaat het schuifdak wel nog open.
Ben wel heel tevreden met de dragers, ook in combi met het dakkoffer. In vergelijking met mijn vorige auto icm de dakdragers is dit toch een stuk stiller (gestroomlijnder).

Ow.. meet trouwens ook de hoogte even op! Die van mij kwam op 203cm uit. Ervaring uit het verleden leert dat in het buitenland vaak parkings zijn met hoogtebeperking. Daar stonden we dan met onze 197cm hoge auto met dakkoffer aan de Cote d’Azur. Parking na parking (openlucht!) voorzien van een paal/balk met maximale doorrijhoogte van 185cm Gelukkig was er 1 parking met grind, waar de autobanden wat sporen gemaakt hadden en we iets lager uitkwamen. In stadscentra hetzelfde, parkeergarages is al helemaal ellende..

Afgelopen vakantie op de tol in Frankrijk pasten we net door de fastlane/ T(olbadge) rijstrook (max 2,00m) met de 01 incl dakkoffer.
Ja, die hoogte, da's altijd leuk. Ik kom van nog hogere auto's dus ken het euvel , haal altijd de koffer op plaats van bestemming asap van het dak (plus ik rij door de tolpoortjes met een caravan :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deviator79
Update dakdragers:

Dakraam kan open, maar niet helemaal naar achter.
Wel erg strakke dragers moet ik zeggen.
(deze dus: https://www.halfords.nl/t...ZI9Jdg3IgUtRoCu5oQAvD_BwE)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8CbaqYQEVRzwtduwleuc0HgH8_E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CaFcp7lgLcwXeOWofFCexH0Y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lKvqwGsBRh6JD3kQf8z7qiDlx3E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9SNS06lNwQfILN17DZ6Op3qX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jqf-WV7I83aUC4zhQopnmgMesbw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VBuic2gZlbiDOFegHyi2nTAK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/guxmqARcShrOCr6FLLz7UhtO3LM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3QGfB06JnMVVowHC8taJMfGj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
Deviator79 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:56:
Update dakdragers:

Dakraam kan open, maar niet helemaal naar achter.
Wel erg strakke dragers moet ik zeggen.
(deze dus: https://www.halfords.nl/t...ZI9Jdg3IgUtRoCu5oQAvD_BwE)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Waarschijnlijk gaat schuiven (net) niet meer als je het dakkoffer erop zet. Bij mij komt het “pootje” waarmee je het dakkoffer om de stang klemt dan tegen het glas van het schuifdak aan.
Kantelen werkt wel omdat het dak dan alleen achter omhoog komt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aRaX44ywy22g12EE6l5_auWGSCo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/C7gpQvbTZqsH9gOlGlfrJ6uL.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.t.heemskerk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 04-10-2022

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Een vraag voor de zekerheid en ter bevestiging. Welke thule wingbar edge past nu echt?
Is het de 9582 (M+M) of de 9585 (M+L)

Dank voor de reactie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rmaxx
Ik zag net toevallig dat er originele dakdragers zijn, 300,- bij Lynk & Co A'dam blijkbaar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q1Yno4MGtfl7c2SKMH7TZ8ONYY0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z6D0H9ql8UNjK7RafbSgaKAd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdV
  • Registratie: April 2022
  • Nu online
Rmaxx schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:45:
Ik zag net toevallig dat er originele dakdragers zijn, 300,- bij Lynk & Co A'dam blijkbaar:
[Afbeelding]
Alleen in de club in Adam verkrijgbaar? Ik kom er verder niks over tegen op internet namelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bastjean

Bastjean

Lynk01 sinds 01okt '21

Ik had op mijn 5 serie de grote Motion XXL van 610 liter (zie eerdere post) en dacht dat deze op de Lynk niet zou passen. Dit lukt nu echter wel in combinatie met de relatief hoge Thule 775 universele dakdragers om over de 'vin' antenne te komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GnxnW6AfRQdo7ykusJh6q_bTdSw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3v5oKBp0tUT375CT39dGl7qR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M0DZ6qFeeB5B_hw4v5AIcCOCEjE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5nRnkxw1xH4QzZ0OtGcFZDEm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C01LR78pzgfEXoASeJZ01fh5_WA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RY54ryxZg58N1ObAxRT5vKew.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cY_X7q9vi57Gjw83fUG3yWXjWF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ds3hFJ4OlZ5EVWr108WOch5F.jpg?f=fotoalbum_large

De dakkoffer moet dan in de voorste stand, zodat de achterklep nog open kan. Normaalgesproken raakt de achterklep de dakkoffer in de uiterste stand, maar de hoogte van het openen van de achterklep is af te stellen zodat deze de dakkoffer niet niet raakt bij automatisch openen en je wel bij de spullen kunt.

Bastjean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15:38
Net even de klantenservice gebeld voor winterbanden en dakdragers. Ik kreeg Hans aan de lijn, aardige kerel.

Voor de winterbanden krijg ik een mail met mijn bestelling, die moet ik dan bevestigen en dan zou ik tussen 4 en 6 weken een afspraak met de werkplaats moeten hebben.

De Lynk & Co dakdragers zijn bij de club verkrijgbaar. Die zou ik even moeten mailen. Alleen is daar geen e-mailadres van te vinden. Andere optie was www.montblancgroup.com. Daar kan je inderdaad Lynk & Co als automerk selecteren (alleen verkeerd gespeld ;-)). Dan kom je bij dezelfde dakdragers uit die je ook in de Car Guide ziet (https://www.lynkco.com/nl...pic:Install_the_roof_rack). Vind ik een mooi systeem. Alleen bij retailers zie je er geen in Nederland zitten. Dichtstbijzijnde is voor mij in Duitsland, op 172 km afstand.

Ik wil wel graag deze dakdragers, dus ik zal de klantenservice binnenkort maar weer eens bellen voor het e-mailadres van de club. Vind het een beetje omslachtig om daar langs te gaan. Is natuurlijk superhip, maar niet echt een praktische locatie als je niet in Amsterdam woont...

Ik kan ook één voor één de retailers van Mont Blanc opzoeken en kijken of die een webshop hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door oldostofjas op 01-11-2022 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
oldostofjas schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:49:
Net even de klantenservice gebeld voor winterbanden en dakdragers. Ik kreeg Hans aan de lijn, aardige kerel.

Voor de winterbanden krijg ik een mail met mijn bestelling, die moet ik dan bevestigen en dan zou ik tussen 4 en 6 weken een afspraak met de werkplaats moeten hebben.

De Lynk & Co dakdragers zijn bij de club verkrijgbaar. Die zou ik even moeten mailen. Alleen is daar geen e-mailadres van te vinden. Andere optie was www.montblancgroup.com. Daar kan je inderdaad Lynk & Co als automerk selecteren (alleen verkeerd gespeld ;-)). Dan kom je bij dezelfde dakdragers uit die je ook in de Car Guide ziet (https://www.lynkco.com/nl...pic:Install_the_roof_rack). Vind ik een mooi systeem. Alleen bij retailers zie je er geen in Nederland zitten. Dichtstbijzijnde is voor mij in Duitsland, op 172 km afstand.

Ik wil wel graag deze dakdragers, dus ik zal de klantenservice binnenkort maar weer eens bellen voor het e-mailadres van de club. Vind het een beetje omslachtig om daar langs te gaan. Is natuurlijk superhip, maar niet echt een praktische locatie als je niet in Amsterdam woont...

Ik kan ook één voor één de retailers van Mont Blanc opzoeken en kijken of die een webshop hebben.
Ook ik heb vanochtend gebeld met L&C. Tegen mij zeiden ze voor wat betreft winterbanden dat ze eigenlijk niets voor me kunnen betekenen (op korte termijn althans). Geen mail voor bestelling, levertijd onbekend. Ik heb nu de 4e keer gebeld en probeer al vanaf 6 september winterbanden te krijgen. Ik heb aangegeven zelf wel voor een oplossing te zoeken (ik ga zelf wel ergens een setje scoren, of het nou mag of niet).

edit: geslaagd, bij Mudde&Kok autoparts hadden ze nog een set 18" originele L&C velgen met winterbanden liggen. Die zijn het geworden. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y5kFF3tLZ3zO1qsnS5gN72wtzYs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IkLCjOustCbVqvOKnT1P7NJV.jpg?f=user_large

edit 2: Zojuist wel nog door L&C teruggebeld (ook door Hans ;) Hij gaf aan wellicht nog iets te kunnen betekenen op kortere termijn. Aan hem de situatie nog een keer uitgelegd en aangegeven dat ik het zelf inmiddels geregeld heb. Fijn om te horen dat er toch uiteindelijk iets gedaan is na lang aandringen, maar voor mij net te laat.

[ Voor 15% gewijzigd door cyberdj op 01-11-2022 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Voor de discussie over dakdragers:
https://www.instagram.com...IH1g/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
Ik heb er al een reactie op gestuurd. Ik wil ze hebben, maar ik wil niet naar de club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdml
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 17-08-2024
Geen matches
Maakt er iemand gebruik van een fietsendrager aan de achterklep? Bij Thule staat de Lynk niet in de lijst met auto’s waar ze op passen. Op zijn zusje de Volvo XC40 passen ze echter ook niet.

Vandaag met een fiets op de dakdrager gereden en ik werd niet echt vrolijk van het elektrische bereik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Websphinxie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-01 22:23
Geen matches
Rdml schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:22:
Maakt er iemand gebruik van een fietsendrager aan de achterklep? Bij Thule staat de Lynk niet in de lijst met auto’s waar ze op passen. Op zijn zusje de Volvo XC40 passen ze echter ook niet.

Vandaag met een fiets op de dakdrager gereden en ik werd niet echt vrolijk van het elektrische bereik.
Hoe smal of rank je fiets ook is, op iedere auto is een dakkoffer/fietsendrager/bankstel een drama. De totale aerodynamica wordt om zeep geholpen. Je zou ook eens kunnen kijken bij zo'n Frans sportwarenhuis ;) die hebben redelijk veel universeel spul. Ik verwacht overigens een soortgelijk issue met aerodynamica. De drag die je hebt met lucht die over de auto naar de achterkant trekt wordt zwaar verstoort.

[ Voor 10% gewijzigd door Websphinxie op 20-11-2022 09:18 ]

16 x 455Wp & Enphase IQ7+ (7,3 kWp) - PVoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pushnoi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-05 18:01
Geen matches
Rdml schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:22:

Vergeet ook niet dat deze temperaturen funest zijn voor de range :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

[...]

Even een schopje. :) Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om 300 euro uit te geven aan dakdragers. Hoe is jouw ervaring met deze, een half jaartje (en hopelijk een vakantie) verder?

Nomen nescio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cyberdj
Bra-Jo schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:25:
[...]

Even een schopje. :) Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om 300 euro uit te geven aan dakdragers. Hoe is jouw ervaring met deze, een half jaartje (en hopelijk een vakantie) verder?
De Menabo set past ook:
Bekijk Menabo Dakdrager Universeel Set - Open Dakrails - Zilver op: https://www.bol.com/nl/p/...s-zilver/9200000058932233

Hij zit alleen niet supermooi, maar wel stevig. 2500km mee gereden zonder problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Geen matches
cyberdj schreef op zondag 11 december 2022 @ 21:29:
[...]

De Menabo set past ook:
Bekijk Menabo Dakdrager Universeel Set - Open Dakrails - Zilver op: https://www.bol.com/nl/p/...s-zilver/9200000058932233

Hij zit alleen niet supermooi, maar wel stevig. 2500km mee gereden zonder problemen.
Tnx voor de tip. Mooi is leuk, maar 65 euro is leuker. ;)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:45
Geen matches
[...]

De Menabo set past ook:

Heb jij foto's van hoe ze zitten>? Want dit zou voor mij wel een optie zijn voor erbij inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
Slottiee schreef op zondag 18 december 2022 @ 12:40:
[...]

Klopt, de mobiliteitscoulance zoals deze nu op de site staat geldt vanaf 8 november.

Wat betreft het blijven rijden in de 01 die ik nu heb, gaf de mevrouw bij het bergingsbedrijf aan dat zij nog nooit heeft meegemaakt dat een leenauto via Logicx voor langere tijd wordt verlengd. Dus zij gaf aan dat waarschijnlijk de Volvo dealer die de schadeafhandeling op zich neemt zorg zal dragen voor een andere vervangende auto. Maar ik weet niet wat de ervaringen hier zijn...?
Ik rijd momenteel ook in een 01 van Logicx rond. Deze gaat niet terug voordat ik “mijn eigen” 01 terug heb. Vakantie staat voor de deur, diverse milieustickers in allereil aangevraagd gister (FR en DLD), dakdragers erop, skibox erop, (eigen) winterbanden eronder en de auto eens grondig schoongemaakt. Officieel moet ik hem ook dinsdag inleveren, maar dat gaat hem niet worden.. (tenzij mijn 01 gemaakt is natuurlijk, maar die staat vooralsnog voor 11-01 ingepland)

[ Voor 4% gewijzigd door cyberdj op 18-12-2022 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edsub
Geen matches
[...]

De Menabo set past ook:

Ik heb due Menabo / Lidl dragers ook, maar vertrouw die dingen echt niet op de Lynk&Co rails (heb ze ooit voor n BMW 5 gekocht, dat ging prima).
Die Thules zitten perfect. Via Marktplaats bespaar je zomaar de helft van t geld. Je kunt ze evt ook zelf inkorten. Heb ik n jaar terug (oid) over gepost. Ik zou dat eerder doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
Net via de chat op de website van Lynk & Co gevraagd of er nog dakdragers op voorraad zijn bij de club in Amsterdam. Kreeg vrij snel het antwoord dat ze nog 8 sets hebben. Die communicatie werkt in ieder geval goed! Zaterdag maar eens naar Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Martijn schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:36:
[...]

Dank voor je suggestie maar ik ga mijn vakantie niet ophangen aan de crappy huur functionaliteit van Lynk… ;)
Snap ik. Eenmalig is dan ook nog weer anders dan dat je al weet dat dit voor 3 a 4x per jaar zal zijn.

Nu bedenk ik mij...
Mijn auto is van ca. 18 tm 26 februari te huur (Breda). Voorzien van winterbanden, trekhaak en milieusticker voor Duitsland.
Daarbij zijn optioneel dakdragers, fietsendrager (op trekhaak of dak) of motortrailer mee te huren.
Heb je interesse? Neem even contact op. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannesbeterams
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-06 09:22
BPi schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 08:54:
[...]

Snap ik. Eenmalig is dan ook nog weer anders dan dat je al weet dat dit voor 3 a 4x per jaar zal zijn.

Nu bedenk ik mij...
Mijn auto is van ca. 18 tm 26 februari te huur (Breda). Voorzien van winterbanden, trekhaak en milieusticker voor Duitsland.
Daarbij zijn optioneel dakdragers, fietsendrager (op trekhaak of dak) of motortrailer mee te huren.
Heb je interesse? Neem even contact op. :w
Pm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mbezuijen
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 30-08-2023
Iemand ervaring met dakdragers voor de Lynk? Vind de dakdragers van Lynk nogal aan de dure kant..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• juwlez
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-06 07:42
Mbezuijen schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 07:38:
Iemand ervaring met dakdragers voor de Lynk? Vind de dakdragers van Lynk nogal aan de dure kant..
Is al meerdere keren besproken in dit topic. Even zoek functie gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondsdol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-06 11:19
Vraagje: is er iemand in de buurt van Zwolle die misschien zijn dakdragers aan mij wil uitlenen / verhuren van 27 februari t/m 2 maart?

We hebben het plan om er een weekje tussenuit te gaan met de kids + hond en dan is het wel fijn om een dakkoffer te hebben. Een dakkoffer heb ik al, maar nog geen dakdrager. En voor +/- EUR 300 vind ik het een behoorlijk prijzige uitgave... 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
hondsdol schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:40:
Vraagje: is er iemand in de buurt van Zwolle die misschien zijn dakdragers aan mij wil uitlenen / verhuren van 27 februari t/m 2 maart?

We hebben het plan om er een weekje tussenuit te gaan met de kids + hond en dan is het wel fijn om een dakkoffer te hebben. Een dakkoffer heb ik al, maar nog geen dakdrager. En voor +/- EUR 300 vind ik het een behoorlijk prijzige uitgave... 😬
Ik ben die week zelf weg (incl. mijn dakdragers) ;) Heb trouwens een set universele gekocht via MP die al eerder in het topic voorbijkwamen (Menabo). Zien er niet zo strak uit als Thule, zit wel vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
hondsdol schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:40:

Mag je eigenlijk wel huisdieren vervoeren in de M2M wagens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikdB
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 20-07-2023
Bastjean schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:00:
Ik had op mijn 5 serie de grote Motion XXL van 610 liter (zie eerdere post) en dacht dat deze op de Lynk niet zou passen. Dit lukt nu echter wel in combinatie met de relatief hoge Thule 775 universele dakdragers om over de 'vin' antenne te komen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De dakkoffer moet dan in de voorste stand, zodat de achterklep nog open kan. Normaalgesproken raakt de achterklep de dakkoffer in de uiterste stand, maar de hoogte van het openen van de achterklep is af te stellen zodat deze de dakkoffer niet niet raakt bij automatisch openen en je wel bij de spullen kunt.
Ik heb deze Thule Motion XXL dakkoffer ook. Maar ik vroeg mij af of de originele dakdragers van Lynk&Co (volgens mij ook van Thule) met deze dakkoffer wel past?

Ik ben zelf wel fan van de Wingbar vanwege geluidreductie en die Lynk&Co dragers hebben dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
ErikdB schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 18:49:
[...]

Ik heb deze Thule Motion XXL dakkoffer ook. Maar ik vroeg mij af of de originele dakdragers van Lynk&Co (volgens mij ook van Thule) met deze dakkoffer wel past?

Ik ben zelf wel fan van de Wingbar vanwege geluidreductie en die Lynk&Co dragers hebben dat ook.
Heb zelf op aanraden van iemand hier universele dragers gekocht (via marktplaats), zitten muurvast. Weet alleen niet of die Thule koffers daarop passen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5zPI2B10MqEBibClLptJ-EPrFuI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xfap6VChb3GPQoM4zPvzsIWF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
ErikdB schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 18:49:
[...]

De originele dakdragers zijn niet van Thule, maar van MontBlanc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikdB
  • Laatst online: 20-07-2023
oldostofjas schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 19:20:
[...]

De originele dakdragers zijn niet van Thule, maar van MontBlanc.
Zijn die wel hoger geplaatst dan de Thule Wingbars denk je? Ik zit met mijn Thule Motion XXL koffer met dikke onderbuik ivm sharkvin zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-05 14:08

Jentae

Houdt van aglets.

Jaloers op degenen met een trekhaak!

Heb voor een kortere besteltijd (net eigen bedrijf gestart, moest oude leaseauto inleveren en heb net) ééntje genomen zonder trekhaak (en dakdragers vorige auto verkocht), maar dat was toch minder handig ivm 2 racefietsen/mountainbikes vervoeren... dan maar kijken of ze achterin passen.

Weet iemand trouwens hoe je de ongebruikte icoontjes op je homescreen kunt verwijderen (zoals Apple Car Play)? Ik kan ze alleen verslepen (wat lekker ongebruiksvriendelijk werkt) naar een andere positie.

Thanks!

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
Jentae schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 14:28:
Jaloers op degenen met een trekhaak!

Heb voor een kortere besteltijd (net eigen bedrijf gestart, moest oude leaseauto inleveren en heb net) ééntje genomen zonder trekhaak (en dakdragers vorige auto verkocht), maar dat was toch minder handig ivm 2 racefietsen/mountainbikes vervoeren... dan maar kijken of ze achterin passen.

Weet iemand trouwens hoe je de ongebruikte icoontjes op je homescreen kunt verwijderen (zoals Apple Car Play)? Ik kan ze alleen verslepen (wat lekker ongebruiksvriendelijk werkt) naar een andere positie.

Thanks!
Dan moet je ze naar de tweede pagina toe slepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rh0DL
  • Laatst online: 30-04-2023
Zijn er mensen hier met ervaring van dakdragers voor surfboards (2 stuks) lengte 2400mm. Ik zoek een set dakdragers die ik kan bestellen voor op de Lynk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyberdj
Rh0DL schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:12:
Zijn er mensen hier met ervaring van dakdragers voor surfboards (2 stuks) lengte 2400mm. Ik zoek een set dakdragers die ik kan bestellen voor op de Lynk.
Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• cyberdj
Mbezuijen schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:32:
[...]

Tijdje geleden natuurlijk, maar hoe heb je dit bereikt? Met volle accu en tank op pad, eerst elektrisch rijden, hierna op benzine en accu opladen tijdens rijden, dan weer elektrisch, etc etc etc?

Ben erg benieuwd
Toevallig gisteren weer 1000km gereden, 2 volwassenen, 2 kinderen, volle kofferbak en skibox op het dak.

Vertrokken met 80% brandstof en 75% accu. Gestart in Val Thorens, dus eerst 30km omlaag, bij aankomst in dal was de accu nagenoeg vol (90%), verbruik stond op 4,5l/100km de laatste 10% bijgeladen op brandstof, daarna gaat de auto over in Accu sparen.

De hele rit heb ik eigenlijk “accu sparen” aangehad en gereden in Power Modus, om zo geforceerd op brandstof te rijden. De hele rit heb ik vervolgens de Adaptive Cruise Control op 105 km/h gehad (en soms wat minder als er snelheidsbeperkingen golden), waarbij ik enkel bij het inhalen versnelde naar ca 125 km/h. Gemiddelde snelheid was 92km/h.

Bij Dijon heb ik vervolgens 20 liter getankt en in Luxemburg 30 liter. Tot slot in Luik nogmaals 10 liter, waarbij ik de laatste 60km tot thuis elektrisch heb gereden.

Totaal dus ongeveer 60 liter op 1000km verbruikt. Dat kwam ook wel overeen met de boordcomputer, die zat op 5,8 a 5,9 liter op 100km.

Het komt dus wel echt aan op (heel) rustig rijden. Op de heenweg was het verbruik gelijkwaardig overigens.

Heb wel een redelijk aerodynamische skibox en ook aerodynamische dakdragers (Thule Wingbar).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VcuB4ygDIiptfn8u_z7zGgntynY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tGsRZvhDKtVjxqqQii42nU1l.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remc1979
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14-06 22:45
Hallo allemaal,

Ik heb de volgende vraag. Passen (zie foto) deze dakdragers op de Lynk en Co?
Dank voor de reactie(s).

Groet,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ohL_iYbd85ck74dAbY70tLKttDc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NuHd78TMPgDR39XjgprFR4La.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BPi

BPi

cyberdj schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:59:
[...]

Toevallig gisteren weer 1000km gereden, 2 volwassenen, 2 kinderen, volle kofferbak en skibox op het dak.

Vertrokken met 80% brandstof en 75% accu. Gestart in Val Thorens, dus eerst 30km omlaag, bij aankomst in dal was de accu nagenoeg vol (90%), verbruik stond op 4,5l/100km de laatste 10% bijgeladen op brandstof, daarna gaat de auto over in Accu sparen.

De hele rit heb ik eigenlijk “accu sparen” aangehad en gereden in Power Modus, om zo geforceerd op brandstof te rijden. De hele rit heb ik vervolgens de Adaptive Cruise Control op 105 km/h gehad (en soms wat minder als er snelheidsbeperkingen golden), waarbij ik enkel bij het inhalen versnelde naar ca 125 km/h. Gemiddelde snelheid was 92km/h.

Bij Dijon heb ik vervolgens 20 liter getankt en in Luxemburg 30 liter. Tot slot in Luik nogmaals 10 liter, waarbij ik de laatste 60km tot thuis elektrisch heb gereden.

Totaal dus ongeveer 60 liter op 1000km verbruikt. Dat kwam ook wel overeen met de boordcomputer, die zat op 5,8 a 5,9 liter op 100km.

Het komt dus wel echt aan op (heel) rustig rijden. Op de heenweg was het verbruik gelijkwaardig overigens.

Heb wel een redelijk aerodynamische skibox en ook aerodynamische dakdragers (Thule Wingbar).

[Afbeelding]
Ik zat op een trip naar Spanje op en neer op 7,35 liter op 100 km, gerekend over een groot deel van de reis (3685 van de 3985 km). Dit is gerekend vanaf tanken in Luxemburg met elektra nagenoeg op. Daarnaast 3 keer de auto vol geladen op locatie (vanaf bijna leeg) waarmee bijna alles op locatie (ca 100 km) gereden en met volle lading weer thuisrit gestart. We hadden een goed volle auto met 4 personen en bagage, Daarbij overal de maximale snelheden aangehouden (100, 110, 120 of 130, + 3 tot 5km). Valt mij ook nog niet echt tegen.

[ Voor 3% gewijzigd door BPi op 08-05-2023 08:49 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remc1979
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14-06 22:45
remc1979 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 08:19:
Hallo allemaal,

Ik heb de volgende vraag. Passen (zie foto) deze dakdragers op de Lynk en Co?
Dank voor de reactie(s).

Groet,

[Afbeelding]
Niemand die dit weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Deviator79 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 13:27:
[...]

Afgaande op de foto denk ik dat het past.

(garantie tot de deurmat op deze uitspraak)
Veiliger is afgaan op de eerder aangehaalde dakdragers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2design
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-05 07:00
Gaat vooral om hoe ver ze uitsteken uiteindelijk, zelf heb ik dakdragers van een mazda 6 erop gehad, deden het prima (ook qua lengte dus) maar had ook dakdrager van schoonouders van een kia sportage die ik had kunnen gebruiken qua lengte.

Gewoon eens erop leggen om te kijken hoe ze uitkomen qua lengte.

[ Voor 8% gewijzigd door in2design op 08-05-2023 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mbezuijen
cyberdj schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:59:
[...]

[Afbeelding]
Heel netjes zeg! Als ik over ga op benzine dan loopt hij wel 1 op 10 denk ik. Met zelfde snelheden als jij benoemd overigens. Wellicht doe ik toch iets verkeerd haha.

Juli gaan we naar Denemarken, dan zal ik het ook eens op deze manier proberen.

Bedankt voor je verslag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:27
[...]

En? Is het iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
BPi schreef op maandag 15 mei 2023 @ 18:28:
[...]

Heb je een trekhaak? Koffer er op gaat namelijk ook prima. Ook niet goedkoop...
Zoiets dus: [Afbeelding]
Geen trekhaak helaas. Dat geduld hadden we niet :).

Nu nog zoekende naar een dakdrager/koffer. Ben geschrokken van de kosten. Ook vind ik het verwarrend dat het lijkt alsof elke dakdrager past, maar niet elke dakdrager even geschikt is (qua wrijving etc).

Ik herinner mij dat iemand hier zijn dakdragerset verhuurde. Bij de officiele verhuurders komt een periode van 3 weken overeen met zo'n €250 aan kosten. Vind ik gezien de nieuwwaarde van het geheel niet zo heel gek, maar ik vind het dan wel aardig prijzig worden, want in 3 jaar heb je de eigen kosten er uit.

Iemand die toevallig zijn set (thule motion xt) wilt verhuren in juli/aug? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-06 16:36
Is er toevallig een Lync rijder die midden juli t/m eerste week augustus dakdragers te leen heeft? Uiteraard tegen vergoeding ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mbezuijen
Martijn schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:04:
Is er toevallig een Lync rijder die midden juli t/m eerste week augustus dakdragers te leen heeft? Uiteraard tegen vergoeding ;).
Kleine tip. Een paar universele kopen op marktplaats, werkt perfect! Zo vaak gebruik je ze niet dus vond het de 300 euro niet waard. Deze waren 25 euro, de fietsendrager 35 😉

Ieder zijn ding natuurlijk, maar bij 120km/h stond alles nog steeds op het dak!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oC0qnCEVGiJM3KMku_l35k6PZpM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nfrAKt0zJ3OrGYmFZe1fxQVz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Mbezuijen op 17-05-2023 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
Ok. Ik ben inmiddels weer wat verder met de afweging of we onze eigen dakdragers + koffer gaan aanschaffen. Het wordt de Wingbar Edge, want ik maak uit alle berichten op dat deze de minste luchtweerstand ervaren. Welke koffer ben ik nog niet helemaal uit, maar dat wordt er waarschijnlijk een van de Motion XT lijn. Welke dunno, want ik heb geen idee welke het beste is qua maatvoering. Voldoet de Motion XT M voor wat ski's en extra bagage?

Ik lees in de eerdere berichten dat je sowieso de set in L+M moet hebben qua dragers. Maar dan de vraag welk type. Hier op tweakers komt vooral de 9582 langs. Het lijkt erop dat het de Thule WingBar Edge 9585: Railing Lengte M + L moet zijn. Voor mij is er wat verwarring ontstaan vanwege het gebruik van verschillende type-aanduidingen en ook op websites telkens specifiek de beschrijving dat het om model 2019 gaat, of model 2019-2021 etc...terwijl ik een model uit 2023 heb en niet weet of de daklijn aangepast is oid.

Op de Thule configurator zie je geen details, behalve serienummers van de losse onderdelen en een totaalprijs van €443: https://www.thule.com/nl-...AFntegreerde%2520dakrails

Zoek ik echter die losse onderdelen bij elkaar dan kom ik op het volgende uit:

Thule WingBar Edge 86 Black (7213B) - 2 stuks a €68,99 = €137,98
Thule Edge Flush Rail 7206 voetenset (4 stuks) a €149,00
Kitset 186150 a €46,50
Totaal: €333,48

[ Voor 9% gewijzigd door GustavSan op 26-05-2023 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zoo dakdragers er opgezet en de skibox er op. Bijna klaar voor de vakantie :)

Let niet op de viezigheid, moet nog even afspuiten😝

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LH6bNBHN7ewlAZKDZYSfsdZ3vxc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RY2SSCu29yTD9VhgJomMXwBs.jpg?f=fotoalbum_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geertjb61
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 09-04 16:11
Ricmaniac schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 11:08:

[Afbeelding]
Fijne vakantie.
Benieuwd of mijn dakdragers (indertijd voor Outlander PHEV gekocht) ook zonder problemen op de Lynk passen of dat ik andere rubbers oid moet regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieshout835
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01-12-2023
Ricmaniac schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 11:08:

[Afbeelding]
Ga je toevalig naar Frankrijk en heb je een Tolwegbadge?

Mijn vraag is of die wel werkt met een Lynk & Co aangezien ik nergens op de vooruit de zwarte puntjes zie die aangeven dat daar de ruit straling van buitenaf wel doorlaat.

Heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
Interessante update voor mensen die met dakdragers enzo bezig zijn. Ik las op veel plekken dat je de Thule Wingbar Edge type 9585 moest hebben (M+L), maar toen ik deze bestelde en het soort auto doorgaf (model 2023) kreeg ik de 9584 (S+M) toegezonden. Ik dacht eerst dat het niet zou passen, maar uiteindelijk bleek dit de juiste set....

Mag ik aannemen dat de dakrails bij deze nieuwe versie dus ietwat is aangepast?

[ Voor 10% gewijzigd door GustavSan op 30-06-2023 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Route-de-Soleil
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 05-03 07:12
GustavSan schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 08:05:
Interessante update voor mensen die met dakdragers enzo bezig zijn. Ik las op veel plekken dat je de Thule Wingbar Edge type 9585 moest hebben (M+L), maar toen ik deze bestelde en het soort auto doorgaf (model 2023) kreeg ik de 9584 (S+M) toegezonden. Ik dacht eerst dat het niet zou passen, maar uiteindelijk bleek dit de juiste set....

Mag ik aannemen dat de dakrails bij deze nieuwe versie dus ietwat is aangepast?
Wingbar Edge type 9582 gebruik ik sinds vorig jaar, lengtes maken dus niets uit, mensen kunnen dus zelf kiezen welk model, altijd makkelijk als er beperkte voorraad is...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ecN_AOd4YG6VyhSAnGJ6eDX4IzU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QqBSkJsJ38cdX9gvgc8lABLH.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 2

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.