Cowboy E-Bike ervaringen en modificatie topic.

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste
Acties:

• Xerras
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-09 10:01
The Inquisitor schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:49:
[...]

Ik ben al weken bezig met brieven sturen naar Cowboy, met de eis geld terug te geven of een vervangende fiets te geven. Ze negeren me, en zodra ik blijf reageren, krijg ik een AI antwoord dat ze niets anders kunnen doen dan blijven wachten op de motorcontroller. Ik ben al 4 brieven verder en nu de koopovereenkomst ontbonden. Wederom een AI antwoord als reactie.

Ik heb de zaak aangemeld bij de rechtsbijstand, ben benieuwd of we nog iets voor elkaar krijgen.
Sterkte! Hou je ons op de hoogte hoe het verder loopt? Ik wacht zelf ook al maanden op terugbetaling van een bestelling die ik ge-annuleerd heb (gaat niet om heel groot bedrag maar toch). Laatste s.v.z. was een reply met "Unfortunately, we are currently experiencing a delay in processing refunds, which explains why you have not yet received the corresponding amount."...

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Xerras schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 10:01:
[...]

Sterkte! Hou je ons op de hoogte hoe het verder loopt? Ik wacht zelf ook al maanden op terugbetaling van een bestelling die ik ge-annuleerd heb (gaat niet om heel groot bedrag maar toch). Laatste s.v.z. was een reply met "Unfortunately, we are currently experiencing a delay in processing refunds, which explains why you have not yet received the corresponding amount."...
Dat bericht heb ik ook gisteren gehad, nadat ik wéér een boos bericht in die chat heb gegooid. Ik ontving weer een mail over het feit dat mijn onderdeel vertraagd was, dus het leek me weer een mooi moment om te klagen :p.
Ik vraag me af of het bericht wel klopt, want hiervoor wilden ze niets weten van omruiling en geld retourneren, maar nu staat er ineens dat het geregistreerd is... ik heb er weinig vertrouwen in, maar het staat nu wel zwart op wit ;)
Pagina: 1 ... 35 36 Laatste

Let op:
Let op! Het delen van referrals is op tweakers.net niet toegestaan en iedere referral zal daarom na constatering direct worden verwijderd.
Het algemeen beleid #verbodenspam

In Nederland bij wet vastgelegd dat een ebike geen ondersteuning mag geven boven de 25 km/u en een speed-pedelec geen trapondersteuning mag geven boven de 45km/u.

Welke regels gelden voor mijn elektrische fiets (e-bike)?

Tips & tricks op deze beperkingen te omzeilen worden gezien als opvoeren en zijn, net als software cracks, illegaal en niet toegestaan op het forum en worden derhalve verwijderd.