Toon posts:

Cowboy E-Bike ervaringen en modificatie topic.

Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste
Acties:

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:24
Nou mijn fiets voor levering februari is op de valreep geleverd op 28 februari.
Wel lekkere bezorging hoor, sturen 27-2 om 11.30 een mailtje, als je morgen niet kan laat het dan voor 12:00 weten 8)7

Maargoed, de fiets bevalt wel. Fietst lekker. Standaard en slot had ik er zo op. Nu nog wat langere ritjes maken :)

• HcV83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-03 19:44
Ook 27 feb melding binnen gekregen waarbij levering op 7 maart (eenzijdig) is ingepland door Vos Logistics. Mail gestuurd naar hun voor andere leverdatum. Gooien ze er gewoon +7 dagen bovenop. Nu heb ik geen haast met ontvangen van de fiets maar dit soort logistieke onzin haalt echt het bloed onder de nagels vandaan. Geloof dus ook totaal niet dat de bf maart en april leveringen op tijd worden geleverd.

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:56
Ben heel benieuwd wanneer mijn april Cowboy daadwerkelijk arriveert. Hoop wel dat ie er voor juni is, dan ga ik namelijk verhuizen en wordt mijn dagelijkse rit 10km i.p.v. 3.

Nu draaide ik daar vroegâh mijn hand niet voor om (22km enkele reis naar de middelbare school), maar ik word ook een dagje ouder.

Is er eigenlijk een overzicht van welke accessoires iedereen besteld? Ik ben vrij lang en ben dus op zoek naar een zadel- en stuurverlenger, maar eigenlijk ook naar een standaard, slot en bagagedrager.

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:24
Knul schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:27:
Ben heel benieuwd wanneer mijn april Cowboy daadwerkelijk arriveert. Hoop wel dat ie er voor juni is, dan ga ik namelijk verhuizen en wordt mijn dagelijkse rit 10km i.p.v. 3.

Nu draaide ik daar vroegâh mijn hand niet voor om (22km enkele reis naar de middelbare school), maar ik word ook een dagje ouder.

Is er eigenlijk een overzicht van welke accessoires iedereen besteld? Ik ben vrij lang en ben dus op zoek naar een zadel- en stuurverlenger, maar eigenlijk ook naar een standaard, slot en bagagedrager.
zadel en stuur kan ik je niet mee helpen.
Ik heb een ursus standaard erop met een 3d geprint ding erbij (zie marktplaats) en een gewoon axa xxl block.
Dat zit er prima op

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dabutcha76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-03 21:48

Is er eigenlijk een overzicht van welke accessoires iedereen bestelt? Ik ben vrij lang en ben dus op zoek naar een zadel- en stuurverlenger, maar eigenlijk ook naar een standaard, slot en bagagedrager.
Ik heb inmiddels (die van mij komt als het goed is in april) de volgende spullen al geregeld. Ik ben 1m91.Ik ga nog even afwachten of het met de zadelhoogte goed zit voor mijn lengte, als daar aan gesleuteld moet worden bepaal ik of ik dat met een 'gewone' verhoger ga doen of dat ik daar ook de Redshift-route ga bewandelen.

7800 WP Panasonic Kuro HIT-N325 @ West 255 | Live PVoutput

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:17
dabutcha76 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:00:
[...]

Ik heb inmiddels (die van mij komt als het goed is in april) de volgende spullen al geregeld. Ik ben 1m91.Ik ga nog even afwachten of het met de zadelhoogte goed zit voor mijn lengte, als daar aan gesleuteld moet worden bepaal ik of ik dat met een 'gewone' verhoger ga doen of dat ik daar ook de Redshift-route ga bewandelen.
Ik krijg die van mij hopelijk ook in april. De Redshift Shockstop ga ik denk ik ook aanschaffen, wel prijzig maar ik lees er goede dingen over. Ik ben benieuwd!

Heb je trouwens een linkje naar de marktplaats advertentie van dat Urus plaatje?

• koerskii
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:25

Als je iets terug leest kun je een post van mij vinden met accessoires. :)

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-03 16:20
Helaas toch te lang gewacht.. ik was van plan een Circulair C3 aan te schaffen, maar zie dat de prijzen stilletjes verhoogd zijn van €1490 naar €1890. Vind ik toch een aanzienlijk verschil..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thunder68
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:22
blaCkduSt schreef op maandag 6 maart 2023 @ 10:29:
Helaas toch te lang gewacht.. ik was van plan een Circulair C3 aan te schaffen, maar zie dat de prijzen stilletjes verhoogd zijn van €1490 naar €1890. Vind ik toch een aanzienlijk verschil..
Tja, dat valt dan tegen. Wat je nog zou kunnen doen is op Marktplaats kijken, daar worden nieuwe C3's aangeboden voor bedragen rond de 1500 tot 1650 euro ofzo met levering in april. Dit zijn waarschijnlijk fietsen die met de Blackfriday-aanbieding gekocht zijn en gelijk doorverkocht worden. Op zich heb je dan een nieuwe C3 mét 2 jaar garantie voor dat geld. Is goedkoper dan nu een circulair kopen.

• thunder68
Zag op facebook een aankondiging van Cowboy waaruit af te leiden is dat er een software-update voor de fiets aankomt; iemand die toevallig wat meer weet?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hansgrave
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:56
thunder68 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 11:27:
Zag op facebook een aankondiging van Cowboy waaruit af te leiden is dat er een software-update voor de fiets aankomt; iemand die toevallig wat meer weet? [Afbeelding]
Ik ontving gisteren een update van de IOS app met als beschrijving: Ondersteuning voor de volgende fietsupdate v4.17.0

• thunder68
thunder68 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 11:27:
Zag op facebook een aankondiging van Cowboy waaruit af te leiden is dat er een software-update voor de fiets aankomt; iemand die toevallig wat meer weet?
Vandaag weer een tipje van de sluier: komt over als dat ze de ondersteuning heuvel-op wat optimaliseren. Benieuwd naar!

• hansgrave
Beetje jammer dit: persbericht van Cowboy zegt: "Cowboy brengt vanaf donderdag een ota-update uit voor de Cowboy 4- en 4ST-e-bikes". Dus niet de 3 zoals mijn ios app update wel aangaf.

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:27
hansgrave schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 07:50:
Beetje jammer dit: persbericht van Cowboy zegt: "Cowboy brengt vanaf donderdag een ota-update uit voor de Cowboy 4- en 4ST-e-bikes". Dus niet de 3 zoals mijn ios app update wel aangaf.
Inderdaad jammer. Nu klinkt het als obsolete by design.

Wel fijn voor de C4 fietsers. Maar wel jammer voor degene die net een circulaire c3 hebben ontvangen of nog moeten ontvangen..

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:26
hansgrave schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 07:50:
Stond er letterlijk dat de 3 het ook zou ontvangen, of alleen de tekst zoals in het screenshot hierboven?

• hansgrave
freshy98 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 08:31:
[...]

Stond er letterlijk dat de 3 het ook zou ontvangen, of alleen de tekst zoals in het screenshot hierboven?
Ik heb een 3 en de melding stond in de app als algemene update, niet dat dit exclusief was voor de 4.

• kai_the_one
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-03 14:06
Woont er iemand in de buurt van Haarlem met een C4 waarop ik een proefrit kan maken?

[Voor 4% gewijzigd door kai_the_one op 10-03-2023 09:27]

• NordicMan
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 13:29
Wat is de resale waarde van een 2 jaar oude C3 met een 3.5k km ongeveer?

Met het nieuwe cafetariaplan van mijn werk zou ik een C4 kunnen aanschaffen. I.v.m. garantie e.d. lijkt het me wel interessant, mijn C3 te verkopen en de C4 in de plaats te nemen.
(Door bruto loon te kunnen gebruiken, komt het neer op een 1500E die ik zelf betaal voor een c4)

• meshy
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 12:22
TheKerremenke schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 08:00:
[...]

Inderdaad jammer. Nu klinkt het als obsolete by design.

Wel fijn voor de C4 fietsers. Maar wel jammer voor degene die net een circulaire c3 hebben ontvangen of nog moeten ontvangen..
Wiet weet wordt dit toegevoegd aan de app die niet genoemd mag worden of een andere variant?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
meshy schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 12:33:
[...]

Wiet weet wordt dit toegevoegd aan de app die niet genoemd mag worden of een andere variant?
Het zit in de firmware van de fiets niet in de motorcontroller zover ik kan zien.
Daarnaast heb ik een vermoeden dat de benodigde sensoren niet aanwezig zijn op de oudere modellen.

Ik zoek nog een donatie C4 om ongetemd onderzoek op te doen.

• marten12
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-03 23:18
Ik begrijp het concept van AdaptivPower niet helemaal. Je kiest een elektrische fiets in de basis al zodat je in weer en wind 25 kunt blijven fietsen. Het lijkt nu net alsof dat bij Cowboys nog niet kon (én daarmee lijkt het zeker geen USP).

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:13

Audione0

Strijdt der titanen

marten12 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 18:19:
Ik begrijp het concept van AdaptivPower niet helemaal. Je kiest een elektrische fiets in de basis al zodat je in weer en wind 25 kunt blijven fietsen. Het lijkt nu net alsof dat bij Cowboys nog niet kon (én daarmee lijkt het zeker geen USP).
Ik vraag me het indd ook af. Er zit een druk sensor op, dus je zou zeggen dat bij meer tegenwind de sensor adaptief reageert op de mate van druk uitoefenen wanneer het harder waait en heuvelop rijdt. En bij minder wind en heuvelafwaarts minder accu verbruikt. Ik heb het zelf nog niet ervaren omdat ik nog niet met de nieuwste firmware gereden heb.. Dus een echt kennisdrager ben ik nog niet..

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

• John Woo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-03 12:28
Ik heb de nieuwe firmware geïnstalleerd en zie op de data verschil. Wanneer ik naar de stad fiets (ongeveer 3km) dan zit daar onderweg een stevige klim in. Afgelopen week zonder de nieuwe update had ik 150 watt ondersteuning en 92 watt eigen kracht. Nu met de nieuwe firmware is het 152 watt en 74 watt.

Wat betreft gevoel merk ik geen verschil. Ik had meer ondersteuning in het algemeen en bij een stevige klim specifiek nog wel fijn gevonden.

• mjvdzwet
  • Niet online
John Woo schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:06:
Ik heb de nieuwe firmware geïnstalleerd en zie op de data verschil. Wanneer ik naar de stad fiets (ongeveer 3km) dan zit daar onderweg een stevige klim in. Afgelopen week zonder de nieuwe update had ik 150 watt ondersteuning en 92 watt eigen kracht. Nu met de nieuwe firmware is het 152 watt en 74 watt.

Wat betreft gevoel merk ik geen verschil. Ik had meer ondersteuning in het algemeen en bij een stevige klim specifiek nog wel fijn gevonden.
Gezien het verschil in wattages denk ik dat wind een grotere rol heeft gespeeld. Gezien je in totaal minder watt uur hebt verbruikt.

• marten12
Zijn er al meer mensen die hun ervaring met de nieuwe update van C4 kunnen delen? Ik ben erg benieuwd naar praktijk ervaringen.

• Audione0
  • Laatst online: 08:13

Audione0

Strijdt der titanen

marten12 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:15:
Zijn er al meer mensen die hun ervaring met de nieuwe update van C4 kunnen delen? Ik ben erg benieuwd naar praktijk ervaringen.
Vandaag een stukje gaan rijden, maar ik merk geen verschil. Voelt allemaal hetzelfde kwa rijgedrag. Wellicht zijn er nuances te vinden, maar ik kan ze iig niet bespeuren.

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:58
marten12 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:15:
Ik vind hem in eco modus erg prettig rijden. Radius van 50 naar 70km.
Met adaptive heeft ie meer power, dat was wel fijn bij windkracht 7 tegen afgelopen dinsdag. Radius van 50 naar 30-35km ongeveer.

• mr_MKZ
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 27-03 22:00
Vandaag de c3 ontvangen na black friday deal levering in FEB. direct ook 100 euro terug gekregen ivm late levering.

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Iemand hier met de C1(+) of C2 icm spatborden. Die van mij ratelen nogal en ik wil het geluid graag weghebben. Nu dacht ik aan zelfklevende zwarte pads maar kan niet echt lange/dunne vinden.

• mjvdzwet
  • Niet online
Limbeckx schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 10:02:
Iemand hier met de C1(+) of C2 icm spatborden. Die van mij ratelen nogal en ik wil het geluid graag weghebben. Nu dacht ik aan zelfklevende zwarte pads maar kan niet echt lange/dunne vinden.
Ik heb een C1+ met SKS Edge spatborden.
Voor zitten er 2 stukjes dubbelzijdig foam tape (zwart) tussen. Achter heb ik een extra bevestiging gemaakt aan mijn bagagedrager.

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07:04
Vandaag eindelijk mijn black friday C3 binnengekregen die eigenlijk in februari geleverd had moeten worden. Tot mijn verbazing zit er geen standaard op, misschien had ik me beter in moeten lezen maar ik vind dat best teleurstellend voor een fiets in deze prijsklasse. Heeft iemand een tip voor een stevige en bijpassend standaard?

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:32
Tjenok schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 11:01:
Vandaag eindelijk mijn black friday C3 binnengekregen die eigenlijk in februari geleverd had moeten worden. Tot mijn verbazing zit er geen standaard op, misschien had ik me beter in moeten lezen maar ik vind dat best teleurstellend voor een fiets in deze prijsklasse. Heeft iemand een tip voor een stevige en bijpassend standaard?
Misschien dit topic even doorlezen? Kleine moeite voor een fiets in deze prijsklasse ;)

• TheKerremenke
Tjenok schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 11:01:
Iedere maar dan ook iedere review geeft dit als groot nadeel van de cowboy C3 aan. Kwestie van beter inlezen dus.

Maar tip; https://link.marktplaats....ttons&utm_content=app_ios

Of bij decathlon.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Melvinstr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-03 08:37
Hey all,

Ben even benieuwd naar de levering van de cowboy 3 tijdens een van de laatste acties waarbij je kan laten leveren in januari, februari, maart of april.
Worden ze over het algemeen begin of einde van de maand geleverd? Dan weet ik of ik al kan gaan aftellen of nog even geduld moet hebben.

• Melvinstr
En wellicht een additionele vraag, ik begrijp dat de laatste update bij het C4 model je nu wat meer vrijheid hebt met instellen van de ondersteuning. Komt zo'n feature ook naar de C3?

• mjvdzwet
  • Niet online
Melvinstr schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 16:16:
En wellicht een additionele vraag, ik begrijp dat de laatste update bij het C4 model je nu wat meer vrijheid hebt met instellen van de ondersteuning. Komt zo'n feature ook naar de C3?
Misschien, eerder niet dan wel gok ik.

Daarnaast heeft de motor natuur maar 30nm ten opzichte van 45nm op de C4.

• Bartoow
Zojuist bericht gekregen dat mijn C3 onderweg is.
Besteld tijdens Black Friday voor levering april.

Zou binnen 10 dagen geleverd moeten worden, ik ben benieuwd :)

• Singraaf
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 27-03 22:13
Bartoow schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:18:
Zojuist bericht gekregen dat mijn C3 onderweg is.
Besteld tijdens Black Friday voor levering april.

Zou binnen 10 dagen geleverd moeten worden, ik ben benieuwd :)
Dat is heel mooi voor je en ook lekker snel.
Cowboy gaf aan alles chronologisch uit te leveren (en op kleur), welke dag heb jij de bestelling gedaan?

• TheKerremenke
Singraaf schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 18:15:
[...]

Cowboy gaf aan alles chronologisch uit te leveren (en op kleur), welke dag heb jij de bestelling gedaan?
Op Black Friday :+
Geintje >:)

• Bartoow
Singraaf schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 18:15:
[...]

Zwarte fiets en idd zoals hierboven, op Black Friday besteld idd! :9
Ik geloof een paar uurtjes nadat de actie online stond.

• elbeannie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-03 08:26
Bartoow schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 18:52:
[...]

Same here :)

• Singraaf
Bartoow schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 18:52:
[...]

Black Friday was 25-11 en ik heb al op 23-11 besteld (ook een zwarte), maar nog niks gehoord.

Nog ff geduld dus....

• Bartoow
Singraaf schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 20:23:
[...]

Black Friday was 25-11 en ik heb al op 23-11 besteld (ook een zwarte), maar nog niks gehoord.

Nog ff geduld dus....
Oeps dan heb ik idd ook eerder besteld. Ik was even vergeten dat de actie al eerder was dan Black Friday. Gewoon de eerste dag van de actie dus.

• Singraaf
Bartoow schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 20:29:
[...]

Oeps dan heb ik idd ook eerder besteld. Ik was even vergeten dat de actie al eerder was dan Black Friday. Gewoon de eerste dag van de actie dus.
Als ik me niet vergis is de BF actie op 22 Nov. gelanceerd.

• Melvinstr
Ik heb nu inderdaad ook bericht dat ze binnen 10 dagen leveren. Top!

• mitchellK
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-03 11:57
ZIjn er nog meer mensen met een C3 die een soort hinderlijk getik horen tijdens het fietsen? Het is er tijdens het trappen maar ook als je de pedalen stil houdt. Ik heb zelf het idee dat het van de remkabels af komt, het lijkt namenlijk iets minder te worden als ik de 2 kabels tegen elkaar aan knijp tijdens het fietsen. Ik hoor graag jullie ervaringen!

• NordicMan
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 13:29
mitchellK schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 09:44:
ZIjn er nog meer mensen met een C3 die een soort hinderlijk getik horen tijdens het fietsen? Het is er tijdens het trappen maar ook als je de pedalen stil houdt. Ik heb zelf het idee dat het van de remkabels af komt, het lijkt namenlijk iets minder te worden als ik de 2 kabels tegen elkaar aan knijp tijdens het fietsen. Ik hoor graag jullie ervaringen!
Kan best,
Als ik eens even zonder handen rijd, trillen de kabels ook wat lawaaierig tegen elkaar.

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15:39
Afgelopen woensdag de nieuwe firmware op m'n C3 gezet. Vandaag op weg naar m'n werk valt tijdens het fietsen de ondersteuning iedere zoveel seconde weg. Hij blijft meestal wel aan staan, om dan 2 seconde later weer ondersteuning te geven. Iedere zoveel minuten gaat hij op slot en dan moet ik hem handmatig weer aan zetten. Best lastig als je een stormachtig tegenwindje hebt.
De accu lijkt er nog strak in te zitten en de aansluiting is ook nog oké. Zit nergens los ook.

Dus we gaan de cowboy helpdesk ook maar eens ervaren. Ben benieuwd waar ze mee komen. Volgens mij heb ik hem net iets langer dan een jaar, dus zal wel geen garantie meer krijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Niet online
chevsticks schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 15:14:
Afgelopen woensdag de nieuwe firmware op m'n C3 gezet. Vandaag op weg naar m'n werk valt tijdens het fietsen de ondersteuning iedere zoveel seconde weg. Hij blijft meestal wel aan staan, om dan 2 seconde later weer ondersteuning te geven. Iedere zoveel minuten gaat hij op slot en dan moet ik hem handmatig weer aan zetten. Best lastig als je een stormachtig tegenwindje hebt.
De accu lijkt er nog strak in te zitten en de aansluiting is ook nog oké. Zit nergens los ook.

Dus we gaan de cowboy helpdesk ook maar eens ervaren. Ben benieuwd waar ze mee komen. Volgens mij heb ik hem net iets langer dan een jaar, dus zal wel geen garantie meer krijgen.
Je hebt sowieso 2 jaar garantie.

Heb je auto-lock aanstaan? want dan kan het zijn dat de bluetooth verbinding wegvalt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15:39
mjvdzwet schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 15:25:
[...]

Je hebt sowieso 2 jaar garantie.

Heb je auto-lock aanstaan? want dan kan het zijn dat de bluetooth verbinding wegvalt.
Had binnen 2 minuten antwoord van de helpdesk, inderdaad 2 jaar garantie.
Komt morgen al een monteur langs om er naar te kijken, waarschijnlijk toch problemen met de connectie tussen accu en fiets. Gaan proberen het met een spacer op te lossen, hopelijk werkt het. :)

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:26
Zojuist bericht ontvangen dat mijn C3 (Black Friday april levering) binnen 10 dagen geleverd gaat worden.
Ben benieuwd.

• marten12
Ook mijn BF C3 (mineral grey) wordt binnen 10 dagen geleverd. Besteld op 22 november.

• Singraaf
Vanmiddag ook mail gehad dat mijn bestelde C3 binnen 10 dagen verwacht mag worden.

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:30

Rincewind

Take me in your arms tonight

En ik doe ook mee aan de feestvreugde want ik heb ook mijn verzendbevestiging in de mail gevonden! Nu als een dolle even de nodige accessoires kopen (standaard en slot..)

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joost_K
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-03 14:42
mitchellK schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 09:44:
Ik heb een vergelijkbare ervaring met mijn BF C3, nu 2.5 week in bezit. Iedere rotatie klinkt het alsof er iets aanloopt bij het voorwiel.

Wel heb ik de stuurpen vervangen met een exemplaar met grotere hoek, alsmede een stuurpen verlenging, waardoor een van de remkabels vrij krap zit (maar niet té krap). Ik heb de fiets daarvoor amper gebruikt dus kan inmiddels niet meer inschatten of dit wellicht relevant is geweest.

[Voor 0% gewijzigd door Joost_K op 25-03-2023 14:42. Reden: spelling fix]

• mjvdzwet
  • Niet online
Joost_K schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:31:
[...]

Ik heb een vergelijkbare ervaring met mijn BF C3, nu 2.5 week in bezit. Iedere rotatie klinkt het alsof er iets aanloopt bij het voorwiel.

Wel heb ik de stuurpen vervangen met een exemplaar met grotere hoek, alsmede een stuurpen verlenging, waardoor een van de remkabels vrij krap zit (maar niet té krap). Ik heb de fiets daarvoor amper gebruikt dus kan inmiddels niet meer inschatting of dit wellicht relevant is geweest.
Controleer of het borg schroefje van de riemspanner goed is aangedraaid. Daar kan het tikken vandaan komen.

• Greenfield
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-03 21:47
mr_MKZ schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 16:38:
Vandaag de c3 ontvangen na black friday deal levering in FEB. direct ook 100 euro terug gekregen ivm late levering.
No way! Ik had er achteraan gemaild omdat ik mijn fiets ook pas in maart geleverd werd. Ik kreeg te horen dat het voor iedereen 3 weken later was. Oftewel jammer dan.

• mwa
  • Laatst online: 15:33
Helaas alle circular modellen uitverkocht. Wat zijn de ervaring qua nieuwe stock? Duurt dat lang voordat ze aangeleverd zijn?

• mjvdzwet
  • Niet online
mwa schreef op maandag 27 maart 2023 @ 07:32:
Helaas alle circular modellen uitverkocht. Wat zijn de ervaring qua nieuwe stock? Duurt dat lang voordat ze aangeleverd zijn?
Dat is heel variabel. Je zit nu weer aan het begin van het fiets seizoen. Wat je vaak ziet is dat ze de komende 2 maanden minder aanbieden om zo meer nieuwe te verkopen. Een aantal daarvan worden retour gestuurd en gaan dan mid/eind zomer er weer uit als circular.

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:55

Safaci

Transhumanist

Ik kan het niet zo snel vinden, maar welke Redshift stuurpen past er op de C3? Op Amazon zie ik zowel een 28.6 mm variant als een van 31.8 mm.

REDSHIFT ShockStop Suspension Stem https://amzn.eu/d/7RAillw

Edit: nevermind, 31.8 mm is voor oversized voor Canyon en Giant fietsen

[Voor 16% gewijzigd door Safaci op 27-03-2023 10:41]

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

• mwa
  • Laatst online: 15:33
mjvdzwet schreef op maandag 27 maart 2023 @ 07:35:
[...]

Dat is heel variabel. Je zit nu weer aan het begin van het fiets seizoen. Wat je vaak ziet is dat ze de komende 2 maanden minder aanbieden om zo meer nieuwe te verkopen. Een aantal daarvan worden retour gestuurd en gaan dan mid/eind zomer er weer uit als circular.
Dank, dan moet ik maar wat geduld hebben.
Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste

Let op:
Let op! Het delen van referrals is op tweakers.net niet toegestaan en iedere referral zal daarom na constatering direct worden verwijderd.
Het algemeen beleid #verbodenspam

In Nederland bij wet vastgelegd dat een ebike geen ondersteuning mag geven boven de 25 km/u en een speed-pedelec geen trapondersteuning mag geven boven de 45km/u.

Welke regels gelden voor mijn elektrische fiets (e-bike)?

Tips & tricks op deze beperkingen te omzeilen worden gezien als opvoeren en zijn, net als software cracks, illegaal en niet toegestaan op het forum en worden derhalve verwijderd.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee