kan iemand mij helpen met het draaien van de Nginx en AdGuard addons tegelijkertijd?
Ik had AdGuard draaien, werkte perfect. In router ingesteld als DNS server en alles ging door AdGuard heen. Ik wilde echter ook Nginx draaien zodat ik via NAAM.duckdns.org ook wat veiliger kon navigeren. Ik kreeg hier de foutmelding dat poort 443 al in gebruik was. Na lang zoeken kwam ik er achter dat dit de AdGuard addon is.
Als ik deze disable, kan ik Nginx starten en werkt alles goed. Ik wil echter ook graag AdGuaard draaien. Ik dacht dat dit zou kunnen door AdGuard aan een ander poort toe te wijzen, maar als ik op de 'configuration' tab een andere poort invul (deze stond op 53) en in mijn router de DNS weer omzet naar mijn interne ip-adres van HA, werkt het niet meer...
toevoeging: als ik de addon start en ik klik op WEB UI krijg ik mijn HA dashboard getoond in het HA dashboard? als ik daarin weer klik op WEB UI krijg ik weer een dashboard in een dashboard in een dashboard
update: inmiddels heb ik het draaiend gekregen door in de adguard addon het vinkje bij 'https' uit te zetten. echter nu kom ik niet meer in de WEB UI en krijg ik de foutmelding: '502 Bad Gateway' als ik via mijn lokale IP probeer, of ik krijg weer een HA dashboard in een dashboard als ik het vanaf duckdns probeer...
[
Voor 25% gewijzigd door
B-Force op 13-06-2022 21:21
]