Denk dat daar wel afspraken over gemaakt zijn, de huidige 1e doelman gaat weg en ik denk niet dat PEC de centen heeft om een doelman te halen die dan met Scherpen moet gaan concureren.Napo schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:48:
[...]
Mag hopen dat hij daar veel minuten mag maken en dat hij de verrassing van volgend seizoen gaat zijn.
Tenzij Onana een verkeerd pilletje slikt en bij PEC tekent ...Deadsy schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:36:
[...]Denk dat daar wel afspraken over gemaakt zijn, de huidige 1e doelman gaat weg en ik denk niet dat PEC de centen heeft om een doelman te halen die dan met Scherpen moet gaan concureren.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Prima straf voor hem toch ?OPSLAGHOND schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:09:
[...]
Tenzij Onana een verkeerd pilletje slikt en bij PEC tekent ...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Welke Feyenoorder gaat er voor meer dan 15 miljoen weg? Dat gebeurt never voorlopig.
Zelfs Dick niet.Typhone schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:17:
Welke Feyenoorder gaat er voor meer dan 15 miljoen weg? Dat gebeurt never voorlopig.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Of verkopen aan BrightonDeadsy schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:43:
[...]
Geloof dat ze ook wel moeten verkopen om echt te investeren.
En er zijn nu niet echt veel spelers waar je geld voor kunt vangen.
ps. Ajax gaat Scherpen verhuren aan PEC
Hoop het niet.
Hij is jong en heeft echt wel potentie.
Gewoon een jaar verhuren, misschien zelfs twee.
Brighton zal niet veel betalen, dus dan kun je daar financiële risico echt wel nemen en hun afwijzen.
Ik denk niet dat hij een Ajax keeper is, daar heeft hij de rust niet voor aan de balDeadsy schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 01:50:
[...]
Hoop het niet.
Brighton zal niet veel betalen, dus dan kun je daar financiële risico echt wel nemen en hun afwijzen.
Gezellige babbelaars hier er is nog hoop voor het EK!
Join ons!
Tweakers FC Euro 2020 (EK2021) Voetbalpoule
Laat die Gorter overigens maar naar Ajax komen en Scherpen weg. Misschien wordt ie nog eens echt top maar de lat bij Ajax is de afgelopen jaren wel wat hoger geworden.
Overigens die haat naar Stekelenburg bij hoge ballen enzo... niet voor het één of het ander maar zo'n beetje elke uittrap van Stekelenburg komt aan en is op de stropdas. Hoevaak bij Onana ballen wel niet over de zijlijn vlogen geeft aan dat er toch wel meerdere aspecten zijn aan het keepersvak dan alleen een extreem goede lijnkeeper met reflexen.
Join ons!
Tweakers FC Euro 2020 (EK2021) Voetbalpoule
Laat die Gorter overigens maar naar Ajax komen en Scherpen weg. Misschien wordt ie nog eens echt top maar de lat bij Ajax is de afgelopen jaren wel wat hoger geworden.
Overigens die haat naar Stekelenburg bij hoge ballen enzo... niet voor het één of het ander maar zo'n beetje elke uittrap van Stekelenburg komt aan en is op de stropdas. Hoevaak bij Onana ballen wel niet over de zijlijn vlogen geeft aan dat er toch wel meerdere aspecten zijn aan het keepersvak dan alleen een extreem goede lijnkeeper met reflexen.
Eens, heb hem nog niet fantastisch zien keepen, dus of hij écht Ajax 1 materiaal is weet ik niet, maar hij is pas 21 jaar. Lekker 1-2 jaar naar PEC (of een andere Erediviseclub) en dan zien we wel waar hij staat in zijn ontwikkeling.Deadsy schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 01:50:
[...]
Hoop het niet.
Dat werd ook van onana, cilissen etc gezegd418O2 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:33:
[...]
Ik denk niet dat hij een Ajax keeper is, daar heeft hij de rust niet voor aan de bal
Mwoah, vond het bij hun niet zo heftig.
Als je hem kwijt kan voor een paar miljoen en je kan winst pakken zou ik dat lekker doen
Onana was in het begin ook wel eens wat aan het grabbelen. Maar no way in de mate van Scherpen inderdaad
Verkopen die hap. Labyad en Klaiber ook al weg?
XXXVI
Onana was volgens mij met name in z'n veldspel wel eens wat te zeker van zichzelf. Qua reddingen zag je wel al de klasse er vanaf stralen. Dat is tenminste wat mij bijstaat van wat ik van hem zag in de KKD wedstrijden met Jong Ajax.ephymerous schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:25:
[...]
Onana was in het begin ook wel eens wat aan het grabbelen. Maar no way in de mate van Scherpen inderdaad![]()
Verkopen die hap. Labyad en Klaiber ook al weg?
Klaiber hoeft van mij niet per se weg, dan heb ik liever dat Schuurs verkocht wordt.
Van mij hoeft Klaiber ook niet weg. Goede back up rechtsback met een goede mentaliteit. Prima om achter de hand te hebben en speelde de laatste wedstrijden dat hij mee mocht doen ook zeer verdienstelijk.
Vanavond aan de andere kant van de Maas spelen. Ik geef Sparta best wel kans. We hebben het dit seizoen boven verwachting gedaan. Beetje jammer dat die playoffs maar over 1 wedstrijd gaan en we dus naar Zuid moeten 
Sparta moet sowieso 2x uit spelen. We hebben dit jaar ons lange record verbroken door een keer 3 keer op rij uit te winnen
Kunnen ze dat voortaan niet even home & away doen ofzo?
Sparta moet sowieso 2x uit spelen. We hebben dit jaar ons lange record verbroken door een keer 3 keer op rij uit te winnen
Doen ze toch alleen vanwege de EK en corönu?Vlassie1980 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:00:
Snoei weg bij de Graafschap.
Dus hij wordt ontslagen omdat zijn spitsen niet één van de 20 opgelegde kansen kunnen benutten?
Ik heb nu meer mijn twijfels over het management van de Graafschap dan Snoei.
Dus hij wordt ontslagen omdat zijn spitsen niet één van de 20 opgelegde kansen kunnen benutten?
Dat sentiment wordt al heel lang gedeeld door de supporters bij de club.Harribo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:32:
[ Voor 19% gewijzigd door Japser op 19-05-2021 12:40 ]
Sparta zit best wel in een 'flow', benieuwd of ze dat kunnen waarmaken / voortzetten!Vlassie1980 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:00:
Vanavond aan de andere kant van de Maas spelen. Ik geef Sparta best wel kans. We hebben het dit seizoen boven verwachting gedaan. Beetje jammer dat die playoffs maar over 1 wedstrijd gaan en we dus naar Zuid moeten
'Gunfactor' hebben ze sowieso.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ja waar die flow opeens vandaan is gekomen though? Voor de winterstop (en begin dit jaar) was het toch écht niet zoveel als ik het me goed herinner in elk geval.Ramzzz schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 13:03:
[...]
Sparta zit best wel in een 'flow', benieuwd of ze dat kunnen waarmaken / voortzetten!
'Gunfactor' hebben ze sowieso.
Een dijk van een keeper, goeie sfeer onderling, sterkhouders zonder blessures, opbloeiende talenten, dat soort dingen helpt altijd wel.Typhone schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 13:05:
[...]
Ja waar die flow opeens vandaan is gekomen though? Voor de winterstop (en begin dit jaar) was het toch écht niet zoveel als ik het me goed herinner in elk geval.
[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 19-05-2021 13:06 ]
Laten we hopen dat het bij 1x blijftVlassie1980 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:00:
Aboutaleb is ook voor Sparta vanavond.
Ja. Toch verwacht ik weinig van fc Groningen. Ze spelen gewoon slecht af en toe, als dat gebeurt, doet een Robben daar ook weinig aanVerwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 13:06:
Zoals het er nu uitziet speelt Robben vanavond ook in de basis bij FC Groningen.
Laten we hopen dat hij Elia een lesje leert. Volwassen qua leeftijd, qua gedrag een kind.Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 13:06:
Zoals het er nu uitziet speelt Robben vanavond ook in de basis bij FC Groningen.
Verwijderd
Tegen Emmen had ik het gevoel dat Robben de boel wel aan het voetballen kreeg. Maja, Utrecht is wel iets andere koek als Emmen qua tegenstand. (Al willen ze in Emmen graag anders geloven als ik enkele collega's de laatste tijd hoorHarribo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 13:09:
[...]
Ja. Toch verwacht ik weinig van fc Groningen. Ze spelen gewoon slecht af en toe, als dat gebeurt, doet een Robben daar ook weinig aan
Heb je daar nog twijfels over na dat kinderachtig gedoe rondom NAC/Seuntjes?Harribo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:32:
Snoei weg bij de Graafschap.
Coaches de schuld geven is een modetrend, al heel lang.Harribo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:32:
Wellicht doen veel spelers van een KKD club het wel met opzet, promoveren betekent namelijk doorselecteren.
Emmen won niet lang geleden van UtrechtVerwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 13:15:
[...]
Tegen Emmen had ik het gevoel dat Robben de boel wel aan het voetballen kreeg. Maja, Utrecht is wel iets andere koek als Emmen qua tegenstand. (Al willen ze in Emmen graag anders geloven als ik enkele collega's de laatste tijd hoor)
Waarschijnlijk zal het meest gemotiveerde team de pot winnen.Vos schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:26:
[...]
Emmen won niet lang geleden van Utrecht. Die pot was Groningen erg goed en Emmen erg slecht. Maar normaliter is Utrecht wel stukkie beter dan Emmen ja.
Dan vrees ik voor Groningen. Dat zit, zeker aan het begin van een wedstrijd, zo passieloos, ongeconcentreerd en sloom de bal breed - en terug te tikken.
Tis niet voor niets dat Buijs een tijd geleden zich schor schreeuwde aan de zijlijn. Dat heeft dit fc Groningen soms ook nodig.
Robben deed het tegen Emmen goed maar je ziet nog wel dat hij tijden geen hele wedstrijden heeft gespeeld. Als hij wedstrijd ritme zou op kunnen doen, zal hij waarschijnlijk weer echt kunnen schitteren.
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 19-05-2021 16:27 ]
Speelt Feyenoord vanavond voor spek en bonen?
De voetbalbond is samen met Feyenoord volop bezig om stadions en burgemeesters van andere voetbalsteden te vragen of zij een finale met Feyenoord willen organiseren. De bereidheid daartoe is echter nauwelijks aanwezig...
De KNVB heeft met instemming van de stad Rotterdam voorgesteld om de finale een dag te verplaatsen, maar FC Utrecht en FC Groningen zien die verplaatsing niet zitten. Zij beroepen zich op het reglement...
Ach ja, Sparta zie ik nog wel winnen van Feyenoord dan is de discussie ook klaar. Maar deze wedstrijd kan toch op ontzettend veel plekken gespeeld worden? Er is toch geen publiek bij.strafschop schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:40:
Speelt Feyenoord vanavond voor spek en bonen?
[...]
[...]
Dit is weer zo lekker kleinzerig:
Maar op andere vlakken wel solidariteit verlangen natuurlijk
Die hopen stiekem erop dat de wedstrijd dan niet doorgaat en in 'winst' voor hun wordt omgezet.De KNVB heeft met instemming van de stad Rotterdam voorgesteld om de finale een dag te verplaatsen, maar FC Utrecht en FC Groningen zien die verplaatsing niet zitten. Zij beroepen zich op het reglement, dat niet voorziet in een dergelijk uitstel.

Float like a butterfly, sting like a bee.
De clubs (Feyenoord in dit geval) moeten gewoon hun zaken op orde hebben en zorgen dat ze in dit soort situaties kunnen voldoen aan de afgesproken regels. Inmiddels is het een paar dagen voor die wedstrijd en als club zou ik er ook minder happig om zijn. Je zou overigens wel enigszins mogen hopen dat Sparta Feyenoord zou kunnen voorzien van een neutrale locatie.Martinusz schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:01:
Dit is weer zo lekker kleinzerig:
[...]
Die hopen stiekem erop dat de wedstrijd dan niet doorgaat en in 'winst' voor hun wordt omgezet.
Het is overigens ook niet alsof het Songfestival er opeens is en je mag hopen dat dit eerder als potentiele situatie ter sprake is gekomen.
De sneer over solidariteit is nogal onnodig.
Sparta is waarschijnlijk ook geen optie aangezien het juist Rotterdam is dat moeilijk doet en de boel tegenhoud.
Wat kan Feyenoord hieraan doenNapo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:11:
[...]
De clubs (Feyenoord in dit geval) moeten gewoon hun zaken op orde hebben en zorgen dat ze in dit soort situaties kunnen voldoen aan de afgesproken regels. Inmiddels is het een paar dagen voor die wedstrijd en als club zou ik er ook minder happig om zijn. Je zou overigens wel enigszins mogen hopen dat Sparta Feyenoord zou kunnen voorzien van een neutrale locatie.
Het is overigens ook niet alsof het Songfestival er opeens is en je mag hopen dat dit eerder als potentiele situatie ter sprake is gekomen.
Hebben zij soms deze speeldag bepaald en het songfestival georganiseerd, en zelf geen toestemming gegeven om op deze dag te spelen?
FC Groningen en FC Utrecht kunnen daar toch ook niets aan doen, zij zijn gewoon bereid om op de vastgestelde datum te spelenMartinusz schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:53:
[...]
Wat kan Feyenoord hieraan doen
Hebben zij soms deze speeldag bepaald en het songfestival georganiseerd, en zelf geen toestemming gegeven om op deze dag te spelen?
Feyenoord heeft een rol in het regelen van een locatie, zowel het songfestival als de finale van de playoffs voor Europees voetbal zijn niet gisteren bekend geworden. Dat ze er potentieel in uit komen is natuurlijk recenter maar eenieder die deelneemt aan de competitie is als het goed is bekend met de reglementen en de plichten die daarbij komen kijken. Je zou dus hopen dat ze tijdig overleggen met de lokale driehoek en indien daar niets uitkomt ze toch voor een andere locatie gaan zorgen.
Wellicht zou je de gemeente Rotterdam iets kunnen aanrekenen maar ook daar zijn middelen (bijv. poltieinzet) natuurlijk beperkt edoch blijft het de verantwoordelijkheid van de club om een locatie te regelen.
Mijn inziens mag er in uitzonderingsgevallen best afgeweken worden van de speeldatum maar dan is dat iets om voor de toekomst om de reglementen daarin te laten voorzien.
Sparta speelt dan uit.dutchgio schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:17:
Sparta is waarschijnlijk ook geen optie aangezien het juist Rotterdam is dat moeilijk doet en de boel tegenhoud.
Wat kan Feyenoord er aan doen dat Aboutaleb de wedstrijd niet door wil laten gaan?Napo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:11:
[...]
De clubs (Feyenoord in dit geval) moeten gewoon hun zaken op orde hebben en zorgen dat ze in dit soort situaties kunnen voldoen aan de afgesproken regels. Inmiddels is het een paar dagen voor die wedstrijd en als club zou ik er ook minder happig om zijn. Je zou overigens wel enigszins mogen hopen dat Sparta Feyenoord zou kunnen voorzien van een neutrale locatie.
Vind het ook een fout van de KNVB dat zij dit zo vastgelegd hebben, vanaf het begin van het seizoen stond dit schema vast. De kans (hoe klein ook) dat Feyenoord tegelijkertijd met het songfestival is, is altijd aanwezig geweest. (En ja, ook Feyenoord had dit moeten voorzien!)
Buiten het overleggen met de lokale driehoek en zekerheden vragen (of ze tijdig niet krijgen) weinig tot niets. Zoals je aangeeft moet Feyenoord rekening houden met dit aangezien het niets nieuws is en dus daar in moeten voorzien.remco112 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:29:
[...]
Wat kan Feyenoord er aan doen dat Aboutaleb de wedstrijd niet door wil laten gaan?
De KNVB is natuurlijk er voor de clubs en door de clubs. Dit soort situaties zijn in ieder geval goed om het reglement weer eens te evalueren en of het nog passend is voor de competitie en de clubs.Vind het ook een fout van de KNVB dat zij dit zo vastgelegd hebben, vanaf het begin van het seizoen stond dit schema vast. De kans (hoe klein ook) dat Feyenoord tegelijkertijd met het songfestival is, is altijd aanwezig geweest. (En ja, ook Feyenoord had dit moeten voorzien!)
Hoe zwart/wit het ook is is Feyenoord momenteel de partij die een oplossing moet vinden hoe spijtig het ook is.
Utrecht had best geel mogen hebben na 45 seconden. Robben was gewoon weg geweest. Jammer dat er nu geen kaart komt omdat het zo vroeg in de wedstrijd is.
Over die wedstrijd van Feyenoord, het is toch juist tof om als eigenlijk uitspelende ploeg in je eigen stadion te kunnen spelen? Lijkt me een mooi voordeel, maar wat weet ik er van
Over die wedstrijd van Feyenoord, het is toch juist tof om als eigenlijk uitspelende ploeg in je eigen stadion te kunnen spelen? Lijkt me een mooi voordeel, maar wat weet ik er van
Den Haag wellicht een optie, die hebben AZ ook uit de brand geholpen en is dichtbij.
Voor paar ton mag Feyenoord vast wel in Emmen spelen 
Euh ergens anders, want Emmen speelt zondag ook
Euh ergens anders, want Emmen speelt zondag ook
[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 19-05-2021 18:52 ]
Risicoprofiel van AZ is een stuk lager dan dat van Feyenoord. Dat is denk ik waar het voor burgemeesters van andere steden op stuk loopt. Geen zin om de politie te laten opdraven voor een club uit een andere stad. Zal misschien ook wel meespelen dat de supporters afgelopen zondag niet zo'n heel goed visitekaartje hebben afgegeven.Martinusz schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:51:
Den Haag wellicht een optie, die hebben AZ ook uit de brand geholpen en is dichtbij.
Afgelopen weekend hielp niet mee idd. Maar Feyenoord - Den Haag ligt toch niet zo gevoelig?Sempy schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:56:
[...]
Risicoprofiel van AZ is een stuk lager dan dat van Feyenoord. Dat is denk ik waar het voor burgemeesters van andere steden op stuk loopt. Geen zin om de politie te laten opdraven voor een club uit een andere stad. Zal misschien ook wel meespelen dat de supporters afgelopen zondag niet zo'n heel goed visitekaartje hebben afgegeven.
Eigenlijk zit ik me kapot te ergeren... Fc Utrecht thuis met publiek. Lekkere vervalsing dit.
Utrecht heeft gewoon nu een groot voordeel.
En dan fluit Makkelie het eerste kwartier ook nog voor Utrecht... Gelukkig nu niet meer
En dan fluit Makkelie het eerste kwartier ook nog voor Utrecht... Gelukkig nu niet meer
Volgens mij las ik van de week dat alle ploegen met dit mogelijke scenario hebben ingestemd.Harribo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:06:
Eigenlijk zit ik me kapot te ergeren... Fc Utrecht thuis met publiek. Lekkere vervalsing dit.
Ja maar ik nietVos schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:22:
[...]
Volgens mij las ik van de week dat alle ploegen met dit mogelijke scenario hebben ingestemd.
Je hebt nu wél thuis voordeel. En eenmalig in een knock-out wedstrijd
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 19-05-2021 19:27 ]
Klopt helemaal hoor. Ik ben er blij meeHarribo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:26:
[...]
Ja maar ik niet![]()
Je hebt nu wél thuis voordeel. En eenmalig in een knock-out wedstrijd
Heb zelf een kaart voor zondag, als Emmen morgen wint

Ik hoop het voor Emmen.Vos schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:33:
[...]
Heb zelf een kaart voor zondag, als Emmen morgen wint
Tis rustig hier, iedereen wacht denk ik op Feyenoord.
Denk dat Feyenoord gaat winnen. Sparta leuk team maar geen hoogvlieger
Groningen kan momenteel niet beter
Ik slinger hem nu aan! Saaie wedstrijd tot nu toe?Harribo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:40:
[...]
Ik hoop het voor Emmen.
En Robben uitgefloten? Sommige spelers mag je nooit uitfluiten! Robben is er daar zeker één van!
Ik ben in principe altijd voor de underdog (PSV'er, wat wil je
), van mij mag Sparta de play-offwedstrijd winnen. Vraag mij oprecht af of Feyenoord zoveel beter zou presteren in Europa als ploeg in opbouw.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Best triest wat fc Groningen laat zien.
Ik vrees dat ze gewoon niet beter kunnen, dan is goed verdedigen het belangrijkste nu.
Ik vrees dat ze gewoon niet beter kunnen, dan is goed verdedigen het belangrijkste nu.
Van de streek duwt continu, irritant
Sowieso is Utrecht nu veel aan het schoppen en duwen, gelukkig ziet Makkelie het
Edit : echte vieze schoppers en duwers dat Utrecht, Makkelie had al lang kaarten moeten trekken
Sowieso is Utrecht nu veel aan het schoppen en duwen, gelukkig ziet Makkelie het
Edit : echte vieze schoppers en duwers dat Utrecht, Makkelie had al lang kaarten moeten trekken
[ Voor 82% gewijzigd door Harribo op 19-05-2021 20:02 ]
Waarom trekt Makkelie geen kaarten voor Utrecht?.??
Edit : ja hooooor... 1 overtreding fc Groningen en geel.
Tjongejonge Makkelie, weer een thuisfluiter
Heeft fc Utrecht het publiek en nu ook de scheidsrechter mee. Hoop dat dat weer veranderd
Edit : ja hooooor... 1 overtreding fc Groningen en geel.
Tjongejonge Makkelie, weer een thuisfluiter
Heeft fc Utrecht het publiek en nu ook de scheidsrechter mee. Hoop dat dat weer veranderd
[ Voor 77% gewijzigd door Harribo op 19-05-2021 20:07 ]
Als Sparta het volgend seizoen net zo goed doet als Willem II dit seizoen dan zet ik mijn geld liever op Feyenoord!Maarten_E schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:44:
Ik ben in principe altijd voor de underdog (PSV'er, wat wil je), van mij mag Sparta de play-offwedstrijd winnen. Vraag mij oprecht af of Feyenoord zoveel beter zou presteren in Europa als ploeg in opbouw.

Het is misschien ook rustig omdat het nog geen beste pot is. Kan mijn aandacht er moeilijk bij houden. Tis geen al te best niveau nogHarribo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:40:
[...]
Nee fc Groningen komt gewoon tekort.ElPaco schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:21:
En daar is de 1-0 voor Utrecht. Ik zie Groningen niet meer gelijk komen eerlijk gezegd.
Die van der streek had er wat mij betreft met rood af gemogen. Wat een smerige speler.
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 19-05-2021 20:28 ]
Ik zei precies hetzelfde tegen mijn vriendin, een andere in die categorie is van Bronckhorstremco112 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:41:
[...]
En Robben uitgefloten? Sommige spelers mag je nooit uitfluiten! Robben is er daar zeker één van!
XXXVI
6 minuten, ik ben benieuwd, ze hebben nu wel kansen.Harribo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:26:
[...]
Nee fc Groningen komt gewoon tekort.
Die van der streek had er wat mij betreft met rood af gemogen. Wat een smerige speler.
Nee Groningen is gewoon te zwak.
Creëert geen kansen. Kunnen ze gewoon niet.
Met alleen verdedigen win je geen wedstrijden.
Creëert geen kansen. Kunnen ze gewoon niet.
Met alleen verdedigen win je geen wedstrijden.
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 19-05-2021 20:40 ]
Groningen heeft 0 schoten tussen de palen.
Zegt genoeg.
Het is de afgelopen weken zeer matig.
Boft Utrecht, zo goed vind ik die ook niet.
Zegt genoeg.
Slok nemen terwijl hij naar voren liep?Exocet schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:43:
Waarom nam Padt zijn bidon mee toen ie naar voren ging?
Mag hopen dat we voorlopig niet tegen die Kralingers moeten, daar verliezen we namelijk altijd vanElPaco schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:40:
En klaar! Goal van Utrecht was mooi! Nu op naar (een van) de Rotterdamse derby(s).
En Gözübüyük!ephymerous schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:31:
[...]
Ik zei precies hetzelfde tegen mijn vriendin, een andere in die categorie is van Bronckhorst
Het is jammer voor Robben, maar ik begin ook medelijd met hem te krijgen en dat is niet goed voor zo'n grote speler.Harribo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:42:
Groningen heeft 0 schoten tussen de palen.
Zegt genoeg.
Ik zie Sparta alleen kans maken als Feyenoord een offday heeft
Er is een sleutel in omloop van zijn voodoo poppetje stiekem staat Slot al te coachenElPaco schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:11:
Je ziet Advocaat gewoon balen dat Feyenoord zo naar voren speelt he
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Die keep... vast toneel.
Edit: en inderdaad toneel. “Liesblessure...” die gaan we straks nog wel een keertje zien
Edit: en inderdaad toneel. “Liesblessure...” die gaan we straks nog wel een keertje zien
[ Voor 66% gewijzigd door dr.lowtune op 19-05-2021 21:29 ]
Je laat me toch niet weer op zoek gaan naar screenshots en gifjes hètoolkist schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:31:
Raakte ie de bal echt niet?
En klaar! Dit gaat Sparta nooit meer goed maken.
Feyenoord geeft het misschien nog wel weg, zo zijn ze ook wel weer.
Feyenoord geeft het misschien nog wel weg, zo zijn ze ook wel weer.
En die spartanen janken bij de scheids...
Jorgenson trekt wel aan het shirt van Beugelsdijk net voor de 2e goal om hem voorbij te gaan.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Het toneelstukje heeft geholpen!dr.lowtune schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:26:
Die keep... vast toneel.
Zeker welPrinsPils schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:33:
[...]
Je laat me toch niet weer op zoek gaan naar screenshots en gifjes hè
En er zijn scheidsrechters die fluiten voor die arm op de schouder (en ook echt licht terugtrekken) van Jorgensen bij Beugelsdijk
Beugelsdijk is ook een clown ook; heft zelf buitenspel op, dekt zijn man slecht en glijdt de bal er zelf nog eens in.
En dan alsnog gaan klagen ...
Wilde waarschijnlijk geel krijgenOPSLAGHOND schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:35:
Beugelsdijk is ook een clown ook; heft zelf buitenspel op, dekt zijn man slecht en glijdt de bal er zelf nog eens in.
Hij werd wel heel duidelijk vastgehouden.OPSLAGHOND schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:35:
Geen VAR vandaag?
FC Utrecht gaat Europa in!
[ Voor 5% gewijzigd door DoeEensGek op 19-05-2021 21:36 ]
Geen VAR bij de playoffs? Overduidelijk vasthouden van Jorgensen.
Ook die penalty wil ik nog wel eens terugzien. Aussar raakte volgens mij ook de bal.
Ook die penalty wil ik nog wel eens terugzien. Aussar raakte volgens mij ook de bal.
[ Voor 40% gewijzigd door VDS91 op 19-05-2021 21:39 ]
Sparta speelt op zijn Feyenoords dit seizoen. Zit veel meer voetbal in dat dit, maar ze wilden zo te zien een beetje op de counter loeren. Gemiste kans voor hen.
Hoogtepunt van die show was Davina Michelle.
[ Voor 3% gewijzigd door DoeEensGek op 19-05-2021 21:48 ]
2-0 had gewoon afgekeurd moeten worden ja!
Teruggezien in de rust: penalty volkomen terecht, bij de 2-0 werd inderdaad wel vastgehouden door Jorgensen.
En de Boer 'ja maar hij (Beugelsdijk) probeert zelf ook vast te houden'remco112 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:55:
2-0 had gewoon afgekeurd moeten worden ja!

Alleen doet ie dat niet...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken