2-0!!!
Emmen is niet te remmen!!
[ Voor 38% gewijzigd door Maarten_E op 13-05-2021 15:44 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het is wel VVV.Gynnad schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:45:
Hoppa 2-0, goal van Haller en dat terwijl ze met 10 man staan..
Zelfs met 10 man moet je daar gewoon van winnen
Als hij dat nou in Europa had gedaan, helemaal niet gezien die gast...DoeEensGek schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:45:
En Haller scoort! Het is uniek!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zijn ouders hadden hem niet opgegeven hoorde ik.Maarten_E schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:46:
[...]
Als hij dat nou in Europa had gedaan, helemaal niet gezien die gast...
Dat was niet serieus bedoeld.
[ Voor 29% gewijzigd door Luxicon op 13-05-2021 15:49 ]
...
Volgens mij heeft ie al vaker gescoord toch?DoeEensGek schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:45:
En Haller scoort! Het is uniek!

Berghuis gaat er net geblesseerd af, dus komt goed.ParaDroid2 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:48:
Nou, hopelijk wint Feyenoord dan niet. Aangezien Vitesse het weer eens niet lukt tegen eenvoudige tegenstanders
Ze wilden het papiertje niet tekenen wat hij had meegekregen.DoeEensGek schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:47:
[...]
Zijn ouders hadden hem niet opgegeven hoorde ik.
Dus mocht hij niet mee.
...
Geen rood natuurlijk. Higler knows best...Gynnad schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:52:
lol die speler van VVV tegen Rensch.. 'In the streets I kill you my friend..'
Ok, never mind. Uit het niets.ElPaco schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:50:
[...]
Berghuis gaat er net geblesseerd af, dus komt goed.
Credits gaan naar de keeper van Heracles, belchinezen al gespot?Deadsy schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:52:
Feyenoord maakt ook nog een goal
Echt, wat een malloot hé? Had hier de VAR mogen ingrijpen? Hopelijk gaat ie een paar wedstrijden krijgen, wat een idioot die gast.Gynnad schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:52:
lol die speler van VVV tegen Rensch.. 'In the streets I kill you my friend..'
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:12
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Wat? Waar? Wanneer?Luxicon schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:54:
Geen rood? Bizar echt.
Mag hopen zelfs dat de politie bij hem langs komt. Dit is gewoon bedreigen. Ik had em zelf gelijk plat gelegd. Maarja ik ben ook geen profHan schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:54:
[...]
Echt, wat een malloot hé? Had hier de VAR mogen ingrijpen? Hopelijk gaat ie een paar wedstrijden krijgen, wat een idioot die gast.
Vitesse die de 4e plek uit handen gaat geven. Maar nu een penalty voor Heracles.
Ik zou als de KNVB hem een paar wedstrijden schorsen hiervoor.DoeEensGek schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:56:
[Streamable]https://streamable.com/y1n8qo
"In the streets I kill you my friend" Zinedine Machach
Die kerel zegt 'In the streets I kill you' tegen Rensch?
...
100% terechtremco112 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:57:
Wat een belachelijke penalty voor Heracles. Kut-scheidsrechter
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ben je mal, lig hier heerlijk op de bank, ik nergens heen.
- tweakduke
Groningen - AZ nog steeds gelijk.
Heel licht contact, bij Berghuis was er meer contact en dan fluit hij niet. Tegen ADO ook zo'n spotgoedkope penalty tegen.
[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 13-05-2021 16:01 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zelden zo gelachenHan schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:59:
[...]
Ben je mal, lig hier heerlijk op de bank, ik nergens heen.

Ja dat wordt nog wat. Maar misschien wil hij niet meer tegen Ajax spelentweakduke schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:59:
Bazoer was overigens licht ontvlambaar bij Vitesse, dat ging echt nergens over hoe hij geel kreeg. Hou je dan gewoon een beetje in.
Groningen - AZ nog steeds gelijk.
Precies, hij viel al en toen was er contact met Botteghin.ph4ge schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:00:
[...]
Heel licht contact, bij Berghuis was er meer contact en dan fluit hij niet.
Ah een BerghuisjeParaDroid2 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:01:
[...]
Ja dat wordt nog wat. Maar misschien wil hij niet meer tegen Ajax spelen
Nah, dat is dan mooi meegenomen. Kan mij voorstellen dat je weinig te lachen hebt dit seizoen, dus hoe mooi is het dat er toch nog een lach op je gezicht komt
Er was gewoon contact en de penalty kan je gewoon geven. Wellicht even die roze bril afzetten?
1-4ElPaco schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:03:
Nou, ADO doet wat terug. Gaat het ze nog lukken?
...
Neen.ElPaco schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:03:
Nou, ADO doet wat terug. Gaat het ze nog lukken?
Btw, waarom gaan ADO supporters naar het stadion? Dachten ze soms dat ze niet gingen degraderen?
Net was het nog ‘100% terecht’ en nu opeens ‘kan je gewoon geven’ wat is het nou?Han schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:03:
[...]
En de penalty kan je gewoon geven. Wellicht even die roze bril afzetten?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Mooi toch, dat ze hun club ondanks degradatie blijven steunen? Er gebeuren genoeg gekke dingen onderin de eredivisie dit seizoen.Deadsy schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:04:
[...]
Neen.
Btw, waarom gaan ADO supporters naar het stadion? Dachten ze soms dat ze niet gingen degraderen?
- tweakduke
Gewoon 100% terecht, er is contact (dom) dus je kan deze geven. En deze wordt gegeven dus terecht. Is niet zo moeilijkremco112 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:04:
Net was het nog ‘100% terecht’ en nu opeens ‘kan je gewoon geven’ wat is het nou?
Heb het gevoel dat ze dit niet doen om de club te steunenElPaco schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:05:
[...]
Mooi toch, dat ze hun club ondanks degradatie blijven steunen? Er gebeuren genoeg gekke dingen onderin de eredivisie dit seizoen.
Even geleden al, maarja z’n warming-up duurt ook zo’n 35 minuten voortaan haha.Deadsy schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:05:
ooo Robben is begonnen met de warming up
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Is wisselspelertweakduke schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:06:
Kijken of Robben Groningen op voorsprong kan brengen @Harribo
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Er is pas contact nadat de speler valt. En is contact verboden tegenwoordig? Zo moeilijk is het dus wel.Han schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:06:
[...]
Gewoon 100% terecht, er is contact (dom) dus je kan deze geven. En deze wordt gegeven dus terecht. Is niet zo moeilijk
Prima... jij je zinremco112 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:07:
Zo moeilijk is het dus wel.
Bel de ombudsman
Achja, je kan het ook zo zien, Feyenoord heeft niks te zoeken op plek 3 dit jaar.remco112 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:07:
[...]
Er is pas contact nadat de speler valt. En is contact verboden tegenwoordig? Zo moeilijk is het dus wel.
...
Bedankt voor deze nuttige toevoegingLuxicon schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:08:
[...]
Achja, je kan het ook zo zien, Feyenoord heeft niks te zoeken op plek 3 dit jaar.
Ik hoop het, dan heeft PSV definitief de 2e plek. Zou lekker zijn als de laatste wedstrijd om des keizers baard zou zijn.tweakduke schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:06:
Kijken of Robben Groningen op voorsprong kan brengen @Harribo
Want ondanks alles heb ik meer vertrouwen er in dat hun punten pakken dan bv een Vitesse
- tweakduke
En nu klaar, je moet ook weten wanneer je eens op moet houden. Dat gekibbel heeft de rest van het topic helemaal niks aan. Zelfde voor @Han
Het gaat om plek 4, dat zag ik verkeerd. In die zin lijkt me Feyenoord beter dan Vitesse als het om Europees voetbal aankomt.
...
Deadsy schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:13:
Advocaat pruster met zijn voorspelbare wissels
Denk niet dat het echt anders was gegaan met een andere trainer
Aan Vitesse ligt het niet dat Feyenoord de playoffs in gaat.
[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 13-05-2021 16:15 ]
Wat boeit het nogDeadsy schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:13:
Ten Hag pruster met zijn voorspelbare wissels
Speeltijd geven aan jonge spelers, dat vind ik vrij handig wanneer het niets uitmaakt.
Ja, er staat niets meer op het spel. Je verliest de wedstrijd, maar wat maakt het verder uit?ElPaco schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:18:
Echt zo dom van Danillo. Rood voor natrappen wat echt niet nodig is. Snel hem weghalen als 1e doelpunt maker zondag
Die jonge speler die er in de eerste helft in kwam mocht er anders snel weer vanafDeadsy schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:18:
[...]
Speeltijd geven aan jonge spelers, dat vind ik vrij handig wanneer het niets uitmaakt.
Die hebben er ook geen zin meer in, lopen binnen een kwartier weer van het veldDeadsy schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:18:
[...]
🙃
Zal verder 0 invloed hebben inderdaad, behalve voor mijn voorspelling voor volgende wedstrijd wie de 1e scoortParaDroid2 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:19:
[...]
Ja, er staat niets meer op het spel. Je verliest de wedstrijd, maar wat maakt het verder uit?
Als het vandaag niet lukt, hebben ze daar straks nog +- 90 minuten voor
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Kan hij eerder op zoek naar een nieuwe clubParaDroid2 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:19:
[...]
Ja, er staat niets meer op het spel. Je verliest de wedstrijd, maar wat maakt het verder uit?
Oh ja, ik bedoelde voornamelijk vanuit zijn oogpunt. Hij heeft alleen zichzelf ermeeElPaco schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:21:
[...]
Zal verder 0 invloed hebben inderdaad, behalve voor mijn voorspelling voor volgende wedstrijd wie de 1e scoort
[ Voor 24% gewijzigd door ph4ge op 13-05-2021 16:23 ]
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken