"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Haters gonna hateremco112 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:41:
[...]
En maar afvragen waar die Ajax-haat vandaan komt
Dat is dan de uitzondering die de regel bevestigt. Mijn ervaring bij Ajax en ook als incognito Ajax supporter tussen het thuispubliek onderschrijven dat. Ik heb nooit gedoe gehad en ben nooit betrokken geweest bij rellen.remco112 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:43:
[...]
Ja, want de spelers en familie van Feyenoord onder 19 zochten de rellen echt op toen ze kampioenswedstrijd op de Toekomst mochten spelen
[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 12-05-2021 14:51 ]
XXXVI
Als ze De Kuip echt willen gaan slopen, zou dat helemaal geen gek idee zijn lijkt mij zo.OPSLAGHOND schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:49:
Als Feyenoord slim is kopiëren ze Ajax, beginnen ze zsm met het nieuwe stadion en geven ze iedere seizoenskaarthouder de kans om 10 kg van De Kuip te kopen voor 5 Euro per Kg.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En al hadden ze in het museum er eentje van papier neer gezet. Deze actie is meer waard dan een echte schaal in een museum.
Van mij mag de KNVB gewoon de schaal in rekening brengen bij Ajax en die zou ik als Ajax gewoon betalen.
Btw top nieuws, vd Looi krijgt een nieuw contract bij Jong Oranje.
We zitten nu nog langer aan hem vast.
In de stadions gebeurt ook helemaal niets. Alles is naar buiten gegaan. En ja, dan worden onschuldige supporters ook betrokken en aangevallen.ephymerous schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:50:
[...]
Dat is dan de uitzondering die de regel bevestigt. Mijn ervaring bij Ajax en ook als incognito Ajax supporter tussen het thuispubliek onderschrijven dat. Ik heb nooit gedoe gehad en ben nooit betrokken geweest bij rellen.
Er zijn nog genoeg andere voorbeelden. Ikea Delft en Swift bijvoorbeeld.
In het verleden al vaker gedaan met bv stoeltjes.OPSLAGHOND schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:49:
Als Feyenoord slim is kopiëren ze Ajax, beginnen ze zsm met het nieuwe stadion en geven ze iedere seizoenskaarthouder de kans om 10 kg van De Kuip te kopen voor 5 Euro per Kg.
Maar wat wil je met een groot blok beton? Of een stuk staal?
Dit werkt alleen met dingen zoals stoeltjes en andere herkenbare onderdelen zoals bijvoorbeeld delen van de tunnel.
Als je dit met de rest wilt doen zul je er eerst iets mee moeten doen zodat het presenteerbaar is. En dan zit je al direct met een flinke kosten post.
Thuistribune maken?Deadsy schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:56:
[...]In het verleden al vaker gedaan met bv stoeltjes.
Maar wat wil je met een groot blok beton? Of een stuk staal?
Stoeltje erbij? +25 Euro.
Thuisbezorgd? +50 Euro.
Stukje gras in een schaalmodel van De Kuip excl. verlichting +299,95 Euro.
Ik las ergens dat "ze" appartementen willen bouwen in de Kuip. Persoonlijk hoop ik dat de Kuip behouden blijft. Al is het alleen maar omdat daarmee nog meer vooroorlogs erfgoed in Rotterdam verloren gaat.Maarten_E schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:51:
[...]
Als ze De Kuip echt willen gaan slopen, zou dat helemaal geen gek idee zijn lijkt mij zo.
XXXVI
Samenwerking met lego doen.OPSLAGHOND schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 15:08:
[...]
Thuistribune maken?
Thuisbezorgd? +50 Euro.
Volledig mee eens, slopen van architectonisch erfgoed als dit is (imho) bijzonder schadelijk voor je imago als stad (zeker als je nagaat dat er sowieso maar weinig kwalitatief hoogwaardig vooroorlogs vastgoed is).ephymerous schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 15:21:
[...]
Ik las ergens dat "ze" appartementen willen bouwen in de Kuip. Persoonlijk hoop ik dat de Kuip behouden blijft. Al is het alleen maar omdat daarmee nog meer vooroorlogs erfgoed in Rotterdam verloren gaat.
De dadendrang in verband met de nieuwbouw is wat mij betreft ook enorm overtrokken.
[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 12-05-2021 15:29 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Tja hoeveel ervan is nog origineel, en wat blijft van het design over na de aanpassingen die nodig zijn voor de woningen, en dat zullen denk ik geen goedkope appartementen worden.ephymerous schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 15:21:
[...]
Ik las ergens dat "ze" appartementen willen bouwen in de Kuip. Persoonlijk hoop ik dat de Kuip behouden blijft. Al is het alleen maar omdat daarmee nog meer vooroorlogs erfgoed in Rotterdam verloren gaat.
Appels / Peren.remco112 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:43:
[...]
Ja, want de spelers en familie van Feyenoord onder 19 zochten de rellen echt op toen ze kampioenswedstrijd op de Toekomst mochten spelen
Dat gezegd hebbende staan Feyenoorders erom bekend om op allerlei slinkse manieren in het thuispubliek te komen dus al die incidenten schaar ik onder irrelevant in deze discussie.
PSV gaat zich zeer waarschijnlijk versterken met Yiandro Raap. De slechts veertienjarige jeugdspeler van Feyenoord staat in de nadrukkelijke belangstelling van de club uit Eindhoven, die daarmee Ajax aftroeft. Het is de tweede keer in relatief korte tijd dat PSV een jeugdspeler oppikt uit de jeugdopleiding van de Rotterdammers. Afgelopen zomer maakte Cheick Touré eveneens de overstap naar de huidige nummer twee van de Eredivisie.
Ik vind dat minder belangrijk. Het is een iconisch ding midden in de stad. Als je het sloopt dan komt er weer nieuwbouw. Dan creëer je imho een stukje "Almere buiten" alleen dan erg ver buiten Almere. En ik ben niet enthousiast over de architectuur in AlmereDeadsy schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 15:59:
[...]
Tja hoeveel ervan is nog origineel, en wat blijft van het design over na de aanpassingen die nodig zijn voor de woningen, en dat zullen denk ik geen goedkope appartementen worden.
Maar ik zie het wel voor me hoor. Appartementen op verschillende plekken in het stadion. Een mooi park met ontmoetingsplekken op het veld. Lijkt me erg tof
[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 12-05-2021 16:25 ]
XXXVI
Of je doet hetzelfde als met het Olympisch Stadion in Amsterdam. Daar zitten bedrijven onder de tribunes, stadion zelf is nog functioneel. Ajax speelt er af en toe (oefen) wedstrijden, er wordt atletiek gedaan (zal in de Kuip er niet inzitten denk ik, want geen sintelbaan), er heeft een ijsbaan gelegen, start/eindpunt van de marathon, wat concerten en feestjes.ephymerous schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:24:
[...]
Maar ik zie het wel voor me hoor. Appartementen op verschillende plekken in het stadion. Een mooi park met ontmoetingsplekken op het veld. Lijkt me erg tof
Mensen die vinden dat het herenakkoord geschonden is hebben niet door waar het herenakkoord voor is.toolkist schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:15:
Tot zover het gezeur dat Ajax steeds maar weer het herenakkoord schendt...
[...]
Het enige wat er nu is tov van voor het akkoord is dat er extra betaald wordt.
Veel te kort door de bocht, misschien heeft de speler zelf contact met PSV en Ajax opgenomen. Speelt zelf vanaf 2019 bij Feyenoord, kwam van ADO, misschien is het gewoon een ordinaire clubhopper.toolkist schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:15:
[...]
Hoezo appels/peren? Was een wedstrijd waar de familie van de Feyenoord-spelers aanwezig mochten zijn. Ajax is zo bizar dom geweest om hun harde kern ook uit te nodigenTyphone schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:09:
[...]
Appels / Peren.
Dat gezegd hebbende staan Feyenoorders erom bekend om op allerlei slinkse manieren in het thuispubliek te komen dus al die incidenten schaar ik onder irrelevant in deze discussie.

FLKG (Feyenoord Losse Kaarten Groep) Prachtig!!! Wat daar slinks aan is, moet je me even uitleggen.
Raap is twee jaar geleden door Feyenoord bij ADO weggeplukt. (En door ADO even daarvoor waarschijnlijk bij een regioclub - zo werkt dat tegenwoordig)toolkist schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:15:
[...]
Heb het al eerder gezegd, maar in mijn ogen is die hele jeugdopleiding pure kindermishandeling. Jonge kinderen worden uit hun gezin getrokken (ouders mogen hooguit nog zorgen dat ze op door de club bepaalde momenten naar bed gaan en eten wat de club voorschrijft). Voor ouders met dollartekens in de ogen komt hun droom uit. (Ik heb er zat gezien bij de voetbalscholen die constant zaten te loeren of hun zoon wel opviel bij de scouts)
En wat betreft Toure, dat is een ander verhaal. Die is niet van Feyenoord overgestapt naar de nummer 2 van de eredivisie maar naar de nummer 14 van de eerste divisie.
alles kan off-topic
Waarom zijn er uit- en thuisvakken denk je?remco112 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:31:
[...]FLKG (Feyenoord Losse Kaarten Groep) Prachtig!!! Wat daar slinks aan is, moet je me even uitleggen.
Omdat het waarschijnlijk nog steeds nodig is om groeperingen te scheiden omdat ze zich niet kunnen gedragen. Een spijtige realiteit die overigens niet snel zal veranderenOPSLAGHOND schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:49:
[...]
Waarom zijn er uit- en thuisvakken denk je?
Ondanks het verleden verwacht ik niet dat er een partij is die dit jarenlang vrijwillig kan blijven ophoesten. Hoeveel (mooie) historie er ook geschreven is.
Nee het is zeker niet gratis, maar ik denk dat het Olympisch Stadion wel een goede vergelijking is. Het zou wellicht kunnen.DoeEensGek schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:06:
Ben wel benieuwd of sommige doorhebben wat het kost om de kuip, naast een nieuw stadion, om nostalgische redenen in ere te houden.
Ondanks het verleden verwacht ik niet dat er een partij is die dit jarenlang vrijwillig kan blijven ophoesten. Hoeveel (mooie) historie er ook geschreven is.
Ik heb niets met het Feyenoord Stadion van mij mogen ze het platgooien. Ben er een keer geweest, prima wedstrijd gezien maar ik heb niet de unieke stadion beleving gehad die sommige met de kuip hebben.
Het was overigens deze wedstrijd:
:fill(white):strip_exif()/f/image/eNTZLtXCdRJM6arzNveAzWQu.png?f=user_large)
Kan helemaal kloppen. Dat wordt hier echter nooit zo benoemd als Ajax interesse toont, dan is Ajax de club die de afspraken schendtremco112 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:25:
[...]
Veel te kort door de bocht, misschien heeft de speler zelf contact met PSV en Ajax opgenomen. Speelt zelf vanaf 2019 bij Feyenoord, kwam van ADO, misschien is het gewoon een ordinaire clubhopper.
De beste of de minst slechte!Deadsy schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:34:
Wie denken jullie dat gaan promoveren?
Cambuur en Kowet (hoop ik)Deadsy schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:34:
alles kan off-topic
Kan mij niet voorstellen dat De Graafschap niet weet te winnen van Helmond Sport..Deadsy schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:34:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Bij Mike Kleijn en Shiloh 't Zand is dat dus wel het geval geweesttoolkist schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:24:
[...]
Kan helemaal kloppen. Dat wordt hier echter nooit zo benoemd als Ajax interesse toont, dan is Ajax de club die de afspraken schendt
Bij overige spelers die vanuit Feyenoord naar Ajax zijn gegaan (Speksnijder, van der Sloot en Lang bijvoorbeeld ) kwam het initiatief vanuit de speler zelf. Daar heb ik totaal geen moeite mee. Even goede vrienden
[ Voor 27% gewijzigd door remco112 op 12-05-2021 20:09 ]
Ik had verwacht dat die onderste 'onbetaalbaar' zou zijn. Goed geïndoctrineerd door de reclame..OPSLAGHOND schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 15:08:
[...]
Thuistribune maken?
Thuisbezorgd? +50 Euro.
Maar ja, het blijft wel Feyenoord natuurlijk
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Niet om teExocet schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:40:
Gestaakt bij de Graafschap vanwege de regen, competitievervalsing! 😁
maar dit zijn buien, geen regenmierenneuken
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Je kunt er een vijver mee vullen jaSuperkiwi schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:08:
[...]
Niet om te
[...]
maar dit zijn buien, geen regen
KNMI!Exocet schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:40:
Gestaakt bij de Graafschap vanwege de regen, competitievervalsing! 😁
Zou wel het leukst zijn als de Graafschap gewoon moet winnenDeadsy schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:45:
Met de huidige standen pakt Go Ahead de 2e plek
Nou dat is dus nu het geval. Nu mogen ze het laten zien.Exocet schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:48:
[...]
Zou wel het leukst zijn als de Graafschap gewoon moet winnen
Niet zo moeilijk als alles recht op je afkomttoolkist schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:55:
Kanonnen die keeper van Jong PSV staat me een partijtje lekker te keepen zeg.
[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 12-05-2021 22:02 ]
Ja hij wil volgend seizoen lager staantoolkist schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:01:
Snap er overigens weer eens niks van. Trainer Wels presteert prima met TOP Oss, ze staan ruim boven waar je TOP zou mogen verwachten op basis van het budget, en dus wordt zijn contract niet verlengd "omdat de voorzitter/eigenaar wat anders wil"
200% inderdaad, onbegrijpelijke beslissingExocet schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:07:
De Graafschap krijgt nu kans na kans. Al had die ene speler zijn tweede geel moeten krijgen voor een schwalbe.
Nu heeft er spontaan iemand 'last van z'n hoofd' zodat ze een extra wissel kunnen gebruiken (zo vertellen ze het net tenminste)
Dan hebben de de Graafschap supporters hun spandoek voor hem dan kennelijk niet voor niets gemaakt.toolkist schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:20:
Geen 2e geel voor schwalbe, geen penalty voor duw in de rug, de scheids krijgt de schijn tegen...
alles kan off-topic
Soms moet je hoofdstukken een keer afsluiten.Typhone schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:50:
Ik verwacht dalijk hossende Ajacieden door het hele land als de Graafschap het niet mocht halen. Oh wacht… 😅
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Na 9 jaar gewoond te hebben in Helmond (😎) ben ik pro Helmond Sport. Zigge zagge zigge zagge Helliemunt! Maar die mannetje kwamen altijd trainen bij de sportschool waar ik trainde en die deden altijd maar vage oefeningen. Zie daar de teloorgang van Helmond Sport
[ Voor 22% gewijzigd door Typhone op 12-05-2021 22:56 ]
alles kan off-topic
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:40
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dan kun je een seizoen of misschien 2 in de eredivisie spelen en degraderen ze weer. Ze zitten al jaren er tussenin.
alles kan off-topic
Graafschap lijkt Barca wel... Mooi de boel verkloten
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 12-05-2021 23:02 ]
- tweakduke
Ach ja een aantal clubs doen stuivertje wisselenHarribo schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:01:
Nou net alsof Go Ahead Eagles een blijvertje in de Eredivisie is....
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 40% gewijzigd door ephymerous op 12-05-2021 23:05 ]
XXXVI
Gefeli Kowet!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Dan mag Go Ahead een jaar
Ja maar dat is natuurlijk wel moeilijk, zeker als je al niet kunt winnen van Helmond etcElPaco schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:07:
De Graafschap kan toch gewoon nog via de play offs naar de eredivisie?
[ Voor 67% gewijzigd door Harribo op 12-05-2021 23:08 ]
Ja maar je gaat liever direct dan dat je playoffs moet spelenElPaco schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:07:
Waar denk je waar deze scheidsrechter woont?forzav schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:57:
De scheids doet in ieder geval veel om de Graafschap te helpen, nu ook weer met tijd bijtellen, zal me niet verbazen als er 5 minuten bijkomt terwijl het spel vrijwel niet stil heeft gelegen
Serieus echt onbegrijpelijk dat ze hem hebben aangesteld voor deze wedstrijd, een Achterhoeker, woont bij mij in het dorp.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
ephymerous schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:07:
Mooi man, ik denk dat Sjaak Swart thuis staat te feesten
:fill(white):strip_exif()/f/image/7CBTVfLGqUebXuRYY0kBeYjJ.png?f=user_large)
Die winnen niet van Emmen of Willem II.ElPaco schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:07:
Of VVV of ADO..
Strijd om plek 2,strijd onderin en een stel play offs. En als we dan allemaal van een welverdiende vakantie willen genieten komt er dat nietszeggende EK tussendoor.
Dat zien we dan wel weer. Emmen of Willem II moeten 2 rondes spelen, eerst tegen Volendam of Nac. Dat moeten ze ook maar zien te overleven.
Emmen speelt zich morgen zeker tegen Heerenveen. Willem II heeft aan een gelijkspel tegen ADO genoeg.ElPaco schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:22:
[...]
Of VVV of ADO..het is in ieder geval nog spannend genoeg.
Strijd om plek 2,strijd onderin en een stel play offs. En als we dan allemaal van een welverdiende vakantie willen genieten komt er dat nietszeggende EK tussendoor.
Wel ervan uitgaande dat Ajax van VVV wint natuurlijk
Ik "hoop" van niet, na dat kinderachtige gedrag tegen NAC gun ik ze nog wel een jaartje KKD.Qu3st schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:27:
[...]
Zouden ze na dit makkelijk winnen van Roda? Ik ben bang van niet voor ze.

En dat alleen omdat wat bobo's geen uitzondering krijgen op de quarantaine regels die in Engeland gelden....
Daar naai je dan ik weet niet hoeveel duizend supporters voor.
Wat zeiden ze ook alweer rond die SuperLeague, iets met "voor de fans"?

Dat heb ik gemist, watskebeurt?toolkist schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:29:
[...]
Ik "hoop" van niet, na dat kinderachtige gedrag tegen NAC gun ik ze nog wel een jaartje KKD.
XXXVI
Ik wil fc Groningen kijken, dat is op espn 5 opeens omdat alle eredivisie wedstrijden op hetzelfde tijdstip gespeeld worden.
Ik heb daarom via ziggo daarvoor maar een dagpas besteld zoals ze dat noemen om toch te kan kijken.
Zijn mensen op de hoogte
Is er geen schakelkanaal? Je had ook in kunnen loggen op ESPN, je Ziggo account koppelen en dan is die wedstrijd via de app of website te bekijken. Scheelt weer onnodig geld verspillen.Harribo schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:39:
Voor de mensen die ziggo hebben, de standaard eredivisie pakket bestaat uit espn 1-3.
Ik wil fc Groningen kijken, dat is op espn 5 opeens omdat alle eredivisie wedstrijden op hetzelfde tijdstip gespeeld worden.
Ik heb daarom via ziggo daarvoor maar een dagpas besteld zoals ze dat noemen om toch te kan kijken.
Zijn mensen op de hoogte
Zo, ik snap dat je teleurgesteld bent maar hier toont Seuntjes zich wel een slechte verliezer.
Net getest met de app. Espn 4 en 5 werken dan niet als je dat niet in je Ziggo abbo hebt. Espn 1-3 wel want die heb ik in mijn ziggo abbo.Qu3st schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:48:
[...]
Is er geen schakelkanaal? Je had ook in kunnen loggen op ESPN, je Ziggo account koppelen en dan is die wedstrijd via de app of website te bekijken. Scheelt weer onnodig geld verspillen.
Zou natuurlijk ook te mooi zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 13-05-2021 10:27 ]
Er komen ook wedstrijden op ESPN watch, daar kan je wel met je Ziggo account op kijken als het goed is. Als ik in de app kijk, dan is Groningen tegen AZ op ESPN 5 en ESPN extra, denk dat die extra in de app/website te kijken is.Harribo schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:26:
[...]
Net getest met de app. Espn 4 en 5 werken dan niet als je dat niet in je Ziggo abbo hebt. Espn 1-3 wel want die heb ik in mijn ziggo abbo.
Zou natuurlijk ook te mooi zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Qu3st op 13-05-2021 10:32 ]
Meestal gooien ze de kanalen gewoon onder het eredivisie pakket open als er eredivisie wedstrijden te zien zijn. Je zou dus geen dagpas hoeven te kopen.Harribo schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:39:
Voor de mensen die ziggo hebben, de standaard eredivisie pakket bestaat uit espn 1-3.
Zijn mensen op de hoogte
Heerlijk, de allersmerigste speler op de NL velden (degene die o.a. Veltman er voor ik weet niet hoe lang uit trapte) die huilie huilie doet...PolarBear schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:59:
[Streamable]
Zo, ik snap dat je teleurgesteld bent maar hier toont Seuntjes zich wel een slechte verliezer.
Dat zijn ze dus niet.Qu3st schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:30:
[...]
Er komen ook wedstrijden op ESPN watch, daar kan je wel met je Ziggo account op kijken als het goed is. Als ik in de app kijk, dan is Groningen tegen AZ op ESPN 5 en ESPN extra, denk dat die extra in de app/website te kijken is.
Jij hebt wrs alle espn zenders in je pakket
Dat zou mooi zijn maar dat lees ik nergens tot nu toe en kan daar dus dan ook niet vanuit gaanDoeEensGek schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:31:
[...]
Meestal gooien ze de kanalen gewoon onder het eredivisie pakket open als er eredivisie wedstrijden te zien zijn. Je zou dus geen dagpas hoeven te kopen.
Een kind in een volwassen outfit.toolkist schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:51:
[...]
Heerlijk, de allersmerigste speler op de NL velden (degene die o.a. Veltman er voor ik weet niet hoe lang uit trapte) die huilie huilie doet...
Misschien had hij er gewoon 1 af moeten maken...
Wat een hoop kansen kregen ze
[ Voor 50% gewijzigd door Harribo op 13-05-2021 10:57 ]
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken