Elect a clown, expect a circus.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:30
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Je hebt gelijk, in ieder geval wel dat Feyenoord enorme gaten laat vallen als er een omschakeling is.toolkist schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:45:
[...]
Die goal was toch niet de fout van de rechtsback? Fer z'n fantastische pass, heel eventueel het centrale duo wat niet echt goed opgesteld stond al werden die natuurlijk verrast.
Omdat dickie denkt dat je met dit team tegen iedere tegenstander afwachtend moet spelen.Superkiwi schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:47:
Iemand die mij kan vertellen waarom Feyenoord tegen de nummer laatst van de eredivisie zo verdedigend en afwachtend speelt? Ado staat met het hele team ver naar voren omdat Feyenoord dat toelaat.
Hier moet je als Feyenoord toch gewoon de baas zijn?
Het zal volgend jaar heus geen makkelijker jaar worden maar ik snak echt naar het einde van dit seizoen.
PSN: Finally_Chris
Advocaat.Superkiwi schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:47:
Iemand die mij kan vertellen waarom Feyenoord tegen de nummer laatst van de eredivisie zo verdedigend en afwachtend speelt? Ado staat met het hele team ver naar voren omdat Feyenoord dat toelaat.
Dit is gewoon de hand van Advocaat. Je mag het niet zeggen, maar hij kost Feyenoord gewoon punten en creëert deze problemen. Advocaat weigert om zelfs tegen de nummer laatst van eigen kracht uit te gaan, en uiteraard breng je jezelf zo in de problemen.Superkiwi schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:47:
Toornstra pakt even geel en mist ook de Klassieker. Linsen is geblesseerd uitgevallen dus die is er waarschijnlijk ook niet bij.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Mijn sympathie voor Advocaat is overigens ook volledig verdwenen, wat een zure oude man is dat geworden zeg. Constant op alles en iedereen afgeven en niet presteren.
Gaat nog heel wat worden om een team op te stellenph4ge schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:50:
[...]
Dit is gewoon de hand van Advocaat. Je mag het niet zeggen, maar hij kost Feyenoord gewoon punten en creëert deze problemen. Advocaat weigert om zelfs tegen de nummer laatst van eigen kracht uit te gaan, en uiteraard breng je jezelf zo in de problemen.
Toornstra pakt even geel en mist ook de Klassieker. Linsen is geblesseerd uitgevallen dus die is er waarschijnlijk ook niet bij.
Misschien een extra keeper opstellen, die kan je waarschijnlijk wel gebruiken volgende week.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Oké, duidelijk.
Wat hebben jullie zij een k#ttrainer jongens.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
JULLIE? Ho ho! REPORTED!Superkiwi schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:54:
[...]
[...]
[...]
[...]
Oké, duidelijk.
Wat hebben jullie een k#ttrainer jongens.
Inderdaad wat is Ten Hag een k#ttrainerSuperkiwi schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:54:
[...]
[...]
[...]
[...]
Oké, duidelijk.
Wat hebben jullie een k#ttrainer jongens.
Volgende week gewoon op papier afhandelen, 3-0 voor Ajax. Er is toch geen publiek bij en die wedstrijd zal weinig entertainment waarde hebben vanwege de vorm van Feyenoord en Ajax die niets meer hoeft. Aan de andere kant hoop ik als Ajacied op een mooie wedstrijd waar Feyenoord verder gezichtsverlies voorkomt en hoop uit kan putten voor komend seizoen.ph4ge schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:50:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Op papier afhandelen? Niks daarvan, ik wil de erehaag in de Kuip niet missenHan schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:56:
[...]
Volgende week gewoon op papier afhandelen, 3-0 voor Ajax. Er is toch geen publiek bij en die wedstrijd zal weinig entertainment waarde hebben vanwege de vorm van Feyenoord en Ajax die niets meer hoeft. Aan de andere kant hoop ik als Ajacied op een mooie wedstrijd waar Feyenoord verder gezichtsverlies voorkomt en hoop uit kan putten voor komend seizoen.
In januari stonden de clubs er niet heel anders voor en was het uiteindelijk toch een leuke wedstrijd waarbij Feyenoord de betere was. De bal is rond, hoewel hij spontaan vierkant lijkt te worden als Feyenoord balbezit heeft vandaag.Han schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:56:
[...]
Volgende week gewoon op papier afhandelen, 3-0 voor Ajax. Er is toch geen publiek bij en die wedstrijd zal weinig entertainment waarde hebben vanwege de vorm van Feyenoord en Ajax die niets meer hoeft. Aan de andere kant hoop ik als Ajacied op een mooie wedstrijd waar Feyenoord verder gezichtsverlies voorkomt en hoop uit kan putten voor komend seizoen.
Dat gaat hoe dan ook niet gebeuren, dat is helemaal geen traditie in Nederland en deed Ajax zelf ook niet op die momenten dat er een kampioen langskwam.toolkist schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:57:
Op papier afhandelen? Niks daarvan, ik wil de erehaag in de Kuip niet missen
[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 02-05-2021 12:59 ]
Ik sta echt met verbazing te kijken. Helemaal eens met @CR1691. Gelukkig kan ik ondertussen wat klusjes doen in de garage, want als je hier voor moet gaan zitten.
Weet je wat het is? Je helpt met je kansloze verdedigende opstelling ADO in een zetel, waardoor elk vertrouwen bij Feyenoord weg is en ADO vleugels krijgt. Je strijdplan omgooien valt ook niet mee. Door de achterstand kan ADO heerlijk zijn spelletje spelen terwijl Feyenoord juist moeite heeft met muren beslechten.CR1691 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:57:
Wat een zielloze vertoning weer. Ga nou eens voetballen
Op het veld denken de spelers natuurlijk precies wat de fans thuis ook denken: "Daar gaan we weer, bedankt Dick."
Volgens mij ga je er niet aan ontkomen om het opportunistisch te proberen en hopen dat hij een keer goed valt.
[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 02-05-2021 13:06 ]
Ik heb mijn boek (The Witcher) opzij gelegd om weer eens een wedstrijd te kijken.DoeEensGek schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:00:
[...]
(...) want als je hier voor moet gaan zitten.
Nu kan ik je al vertellen dat ik het komende uur gewoon weer aan het lezen ga
[ Voor 6% gewijzigd door OMX2000 op 02-05-2021 13:22 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Jorgensen komt erin dus bozenik zal wel weer gewisseld wordenph4ge schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:05:
[...]
Weet je wat het is? Je helpt met je kansloze verdedigende opstelling ADO in een zetel, waardoor elk vertrouwen bij Feyenoord weg is en ADO vleugels krijgt. Je strijdplan omgooien valt ook niet mee. Door de achterstand kan ADO heerlijk zijn spelletje spelen terwijl Feyenoord juist moeite heeft met muren beslechten.
Op het veld denken de spelers natuurlijk precies wat de fans thuis ook denken: "Daar gaan we weer, bedankt Dick."
Volgens mij ga je er niet aan ontkomen om het opportunistisch te proberen en hopen dat hij een keer goed valt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6g3LYroLj5KXrbS8mxItahtC.jpg?f=user_large)
Leuk geprobeerd maar werkelijk niemand is bezig met die wedstrijdGynnad schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:12:
Feyenoord kijkt natuurlijk al vooruit naar volgende week, dan ontvangen ze de kampioen. Wedstrijd van het jaar voor ze, niet gek dat de focus wat minder is nu.
Ja, want die heeft laten zien in ieder geval weinig kansen nodig te hebben, het ongelijk van Dick bewijzen kunnen we natuurlijk niet hebben.CR1691 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:13:
[...]
Jorgensen komt erin dus bozenik zal wel weer gewisseld worden
Een ander coach zou zich richten op de aanvoer naar de spitsen in plaats van zn spitsen kapot te maken.
Blijf maar herhalen dat het volledig op het conto van Advocaat te noteren valt, wellicht gaan anderen er nog in geloven ook. Er liggen meer oorzaken ten grondslag aan de zeer wisselvallige prestaties. Ten eerste inzien dat het kampioenschap van 2017 een incident was en niet elk seizoen roepen dat je kampioen kan worden (alles kan uiteraard). Maar goed, het kan beter nu slecht gaan dan aan het begin van volgend seizoen, ik gun Feyenoord een kampioenswaardige ploeg maar dan moet er echt iets structureel gaan veranderen en dat lijkt er allerminst op.ph4ge schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:50:
[...]
Dit is gewoon de hand van Advocaat. Je mag het niet zeggen, maar hij kost Feyenoord gewoon punten en creëert deze problemen. Advocaat weigert om zelfs tegen de nummer laatst van eigen kracht uit te gaan, en uiteraard breng je jezelf zo in de problemen.
Niemand geeft alleen advocaat de schuld. Het team is over de gehele linie te matig om dit seizoen met de nummers 1 tot en met 4 te concurreren.Vincent Dave schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:15:
[...]
Blijf maar herhalen dat het volledig op het conto van Advocaat te noteren valt, wellicht gaan anderen er nog in geloven ook. Er liggen meer oorzaken ten grondslag aan de zeer wisselvallige prestaties. Ten eerste inzien dat het kampioenschap van 2017 een incident was en niet elk seizoen roepen dat je kampioen kan worden (alles kan uiteraard). Maar goed, het kan beter nu slecht gaan dan aan het begin van volgend seizoen, ik gun Feyenoord een kampioenswaardige ploeg maar dan moet er echt iets structureel gaan veranderen en dat lijkt er allerminst op.
Maar hij maakt zichzelf belachelijk door tegen werkelijk iedere tegenstander alleen vanuit de omschakeling te willen spelen. Diemers en Linssen mogen een half seizoen aankloten terwijl een jonge speler als bozenik na 1 mindere helft spelen de wind van voren krijgt. Dat helpt zo’n speler ook niet.
Dick en Feyenoord zijn een jaar te lang met elkaar doorgegaan. Dat is jammer want vorig jaar heeft hij ons goed geholpen. Dit jaar is dat trucje uitgewerkt.
[ Voor 15% gewijzigd door CR1691 op 02-05-2021 13:20 ]
Europees voetbal mislopen met deze selectie is een wanprestatie, verliezen van clubs als ADO ook. Niemand heeft het over het kampioenschap, maar dit is nog steeds ver onder de maat. Feyenoord geeft het ook niet weg tegen de clubs die er boven staan, dan blijken de verschillen klein. Ze geven het consequent weg in dit soort potten.Vincent Dave schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:15:
Blijf maar herhalen dat het volledig op het conto van Advocaat te noteren valt, wellicht gaan anderen er nog in geloven ook. Er liggen meer oorzaken ten grondslag aan de zeer wisselvallige prestaties. Ten eerste inzien dat het kampioenschap van 2017 een incident was en niet elk seizoen roepen dat je kampioen kan worden (alles kan uiteraard). Maar goed, het kan beter nu slecht gaan dan aan het begin van volgend seizoen, ik gun Feyenoord een kampioenswaardige ploeg maar dan moet er echt iets structureel gaan veranderen en dat lijkt er allerminst op.
Bovendien vragen zelfs mensen die Feyenoord niet volgen zich af waarom er zo defensief gespeeld wordt tegen ADO. Dat is gewoon terechte kritiek.
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 02-05-2021 13:21 ]
Lekkere spelers dan. Als dat werkelijk zo zou zijn dan mag ik toch hopen dat het elftal de boel zelf om zet en gaat voetballen op een manier die naar eigen mening wel hout snijdt. Helemaal als blijkt dat de tactiek van de (notabene vertrekkende) trainer niks brengt. Of zijn de spelers van Feyenoord van een dermate belabberd niveau dat ze dat niet zelf kunnen en enkel kunnen spelen als het hun wordt voorgekauwd door een trainer?ph4ge schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:05:.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat zie je dus regelmatig gebeuren dat de spelers aanvallen en Advocaat ze terug roept. Ik geloof er niet in dat een trainer er alleen voor de sier zit, die heeft grote impact en een Advocaat kan je niet zomaar negeren.Han schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:18:
[...]
Lekkere spelers dan. Als dat werkelijk zo zou zijn dan mag ik toch hopen dat het elftal de boel zelf om zet en gaat voetballen op een manier die naar eigen mening wel hout snijdt. Helemaal als blijkt dat de tactiek van de (notabene vertrekkende) trainer niks brengt. Of zijn de spelers van Feyenoord van een dermate belabberd niveau dat ze dat niet zelf kunnen en enkel kunnen spelen als het hun wordt voorgekauwd door een trainer?
Hou toch eens op met dit soort clichés.Vincent Dave schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:15:
[...]
Ten eerste: de titel was éénmalig maar geen toevallig incident. Het was een periode waar er wel gewoon een goed elftal stond waarbij de verhoudingen klopte. Dat van Geel en Gio dat daarna om zeep hebben geholpen is weer wat anders.
Ten tweede: geen enkele Feyenoorder dacht dat Feyenoord kampioen kon worden dit jaar, en vorig jaar ook niet. Dus stop nu eens dat iedere keer maar in de groep te trollen. Daar ben ik wel een beetje klaar mee.
Ten derde: how the fuck zouden Feyenoorders niet mogen klagen over de trainer? We hebben godsamme toch wel beter materiaal dan ADO? En als geen top materiaal hebben, mogen we dan s.v.p. verwachten dat een trainer er een beetje een concept in brengt waar iedereen weet wat hij moet doen? Lukt ook in de 1e divisie, dus dat zou bij Feyenoord zeker moeten lukken.
Is op de langere termijn alleen maar goed voor Feyenoord. Denk je dat Slot een nieuw team gaat bouwen gebaseerd op spelers met zo'n instelling?
In 2018 werd PSV nog kampioen tegen Ajax. In 2009 kwam AZ op bezoek bij Ajax de speelronde nadat ze kampioen waren. Beide gevallen was er geen erehaag.DoeEensGek schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:22:
Jullie hadden het over een erehaag bij de klassieker, maar hoevaak is het eigenlijk voorgekomen dan bij een topper of klassieker in competitie verband er al een kampioen is?
[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 02-05-2021 13:26 ]
Van mij hoeft het ook niet zo hoor. Het is niet bepaald een traditie hier. Het is vooral leuk om wat bevriende Feyenoordsupporters mee te sarrenph4ge schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:23:
[...]
In 2018 werd PSV nog kampioen tegen Ajax. In 2009 kwam AZ op bezoek bij Ajax de speelronde nadat ze kampioen waren. Beide gevallen was er geen erehaag.
[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 02-05-2021 13:30 ]
XXXVI
Jeugdspelers die het hele seizoen geen competitie hebben gespeeld tegen een ingespeeld kampioenselftal? In Venlo zijn ze voor, komen ze mooi van dat vervelende record af.OMX2000 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:10:
Ik zou er het scheit schijt aan hebben volgende week gewoon jeugd opstellen. Dit team speelt tergend slecht
Als mijn geheugen nog enigszins in orde is staat me bij dat de klassieker (lees: Ajax vs Feyenoord) veelal vlak na de winterstop gespeeld wordt.DoeEensGek schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:22:
Jullie hadden het over een erehaag bij de klassieker, maar hoevaak is het eigenlijk voorgekomen dan bij een topper of klassieker in competitie verband er al een kampioen is?
Als we het enkel over klassiekers hebben is het antwoord op je vraag: zelden.
Plaatsing voor de groepsfase levert zo'n 3 miljoen euro op, ongeveer net zoveel als de EL nu (EL wordt 4 miljoen euro). Komen andere inkomsten natuurlijk nog bij, plus exposure en Europese ranking.D-e-n schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:29:
Hoeveel levert die Conference League eigenlijk op? Is het wel de moeite? Misschien kun je beter rustig met een voorbereiding aan het volgende seizoen beginnen. Wat automatismen erin slijpen enzo, is wel nodig....
Je moet er zeker je neus niet voor ophalen, het is geen CL maar Feyenoord kan het geld goed gebruiken.
Feyenoord kwam op 2 mei 1999 als kampioen naar Amsterdam met een aangepast elftal vanwege schorsingen en foute liedjes. Eindstand 6-0. Geen erehaag zover ik mij kan herinneren.DoeEensGek schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:22:
Je begrijp het verkeerd, het is dankzij Advocaat dat we er niet nog veel harder af gaan tegen ADO. Kritiek is verboden. Overigens zie ik hem zelf opstappen, hij heeft echt geen zin in playoffs.CR1691 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:34:
Echt schandalig dit. Stop er aub mee advocaat
[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 02-05-2021 13:36 ]
Care… de zgn ingespeelde spelers bakken er geen ene zak van!Sempy schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:30:
[...]
Jeugdspelers die het hele seizoen geen competitie hebben gespeeld tegen een ingespeeld kampioenselftal? In Venlo zijn ze voor, komen ze mooi van dat vervelende record af.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:30
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Advocaat mag van mij ook opstappen. Dit is wel erg pijnlijk.
Waar was dat nou weer voor nodig?
[ Voor 88% gewijzigd door Ramzzz op 03-05-2021 12:47 ]
Haha er zit ergens 1 Feyenoorder die er nog wel blij mee is zo te horen.CR1691 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:44:
Nou nou doelpuntje hoor
Leuk voor Advocaat dat juist de spelers die hij compleet heeft afgeschreven scoren, en daar niet veel kansen voor nodig hadden.
[ Voor 24% gewijzigd door ph4ge op 02-05-2021 13:46 ]
Het is toch veel mooier om tegen een aartsrivaal kampioen te worden. Gewoon een weekje uitstellen en FC Emmen wat punten gunnen om hen zo de nacompetitie te laten ontlopen.D-e-n schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:39:
Wat drinken die Ajacieden graag? Of zitten er wellicht een aantal pillengebruikers of snuivers tussen? Dan lijkt het me een strak plan de feestvierders de komende week van voorraad te voorzien. En dan maar hopen dat ze er zondag last van hebben, kan t wellicht nog een beetje meevallen.
Tegen psv was er nog geen kampioen dus dat was logisch. Maar goed het komt niet vaak voor. Een erehaag hoeft ook niet zo van mij.ph4ge schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:23:
[...]
In 2018 werd PSV nog kampioen tegen Ajax. In 2009 kwam AZ op bezoek bij Ajax de speelronde nadat ze kampioen waren. Beide gevallen was er geen erehaag.
Alhoewel supporters vaak een erehaag geven!
[ Voor 90% gewijzigd door Vincent Dave op 02-05-2021 13:58 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Geen retorische vragen stellenD-e-n schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:39:
Wat drinken die Ajacieden graag? Of zitten er wellicht een aantal pillengebruikers of snuivers tussen?
Onnodig machtsvertoon bij het stadion. #afcasc #ajax #kampioenen #Amsterdam pic.twitter.com/fo03kERmkO
— AFCA Supportersclub (@AFCASC) 2 mei 2021
:strip_exif()/f/image/ibH0syQdKiLKXpaSf8CdCsMP.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/dl6npf0cqYftn9QlQaNkdxRE.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/6cxHP2HuEJGRTCU5U1HSIUmI.jpg?f=fotoalbum_medium)
Kijkende naar de overtredingen en het moment lijkt het er meer op dat hij misschien geen zin heeft in die wedstrijd dan dat het nuttige overtreding was of dat het uit frusttratie wasjaapstobbe schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:09:
Berghuis en Toornstra beide niet bij de wedstrijd tegen Ajax...

Gelukkig zijn de terrassen nog tot 18:00 openGynnad schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:09:
Een (klein) feestje zoals vorige week bij de Johan Cruijff ArenA zal er vandaag niet in zitten..
Hij was al geschorst door zn eerste gele kaart.Napo schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:10:
[...]
Kijkende naar de overtredingen en het moment lijkt het er meer op dat hij misschien geen zin heeft in die wedstrijd dan dat het nuttige overtreding was of dat het uit frusttratie was
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
...
Volgens mij had Feyenoord begin dit seizoen 1 scout en hebben ze er inmiddels al meerdere aangesteld. Dat gaat dus iig de goede kant op.Luxicon schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:19:
Feyenoord zet zichzelf zwaar voor schut door te verliezen van Den Haag. Terwijl de punten nu extra belangrijk zijn, laten ze het liggen. Het is te hopen dat ze met Slot betere tijden gaat kennen, en de spelers erop vooruit gaan, maar ook de scouting, want het is echt niet veel soeps.
Het is bar slecht van Ajax dat hij er überhaupt om moet vragen...Maarten_E schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:14:
God, Mr. Ajax zit te klagen dat hij er niet bij kan zijn op de radio, mag nu toch in het stadion zijn "want hij is Mr. Ajax"....
Jaa we moeten ff een ander plekkie zoeken voor het feestje, schijnt dat een oud Ajacied nog een loods heeft waar je feestjes kan houden.Gynnad schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:09:
Een (klein) feestje zoals vorige week bij de Johan Cruijff ArenA zal er vandaag niet in zitten..
[Embed]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Advocaat wil nog niet stoppen na drie wedstrijden.Vos schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:21:
Wtf Feyenoord? Strohalm voor Ado dit.
DoeEensGek schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:31:
[...]
Jaa we moeten ff een ander plekkie zoeken voor het feestje,

Gewoon thuis een flesje open trekken. Kun je ook dronken van worden.
Hahaha scherp!DoeEensGek schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:31:
[...]
(...) schijnt dat een oud Ajacied nog een loods heeft waar je feestjes kan houden.
De rekening van jaren doormodderen met Van Geel en van Bronckhorst. Feyenoord was goed op weg, dat duo heeft er dus ook mooi prijzen mee kunnen pakken. Maar vervolgens is er niet ingezet op doorontwikkelen.Luxicon schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:19:
Feyenoord zet zichzelf zwaar voor schut door te verliezen van Den Haag. Terwijl de punten nu extra belangrijk zijn, laten ze het liggen. Het is te hopen dat ze met Slot betere tijden gaat kennen, en de spelers erop vooruit gaan, maar ook de scouting, want het is echt niet veel soeps.
Advocaat heeft het beste uit het materiaal gehaald maar, zoals bekend, hij is geen trainer die spelers ontwikkelt. Nu komt alles samen en zijn we weer 10 jaar terug. Geen doorbrekende talenten en geen geld. En dan zeg ik nogmaals, vooral met dank aan onze gelauwerde prijzenpakkers.
alles kan off-topic
Ik weet niet of Advocaat over 24 uur nog trainer van Feyenoord is. Zeer openhartig in interview net #adofey
— vincentschildkamp (@vinschildkamp) 2 mei 2021
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gedurende één seizoen. Maar de geschiedenis leert dat hij het tweede seizoen altijd een probleem krijgt, juist met het doorontwikkelen. Advocaat is wat dat betreft de ideale trainer voor een noodscenario, maar een ramp voor de lange termijn.Ankona schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:38:
[...]
Advocaat heeft het beste uit het materiaal gehaald
Oke, juist. Duidelijk verhaal. Hoe kijk jij tegen een nieuw stadion aan? Is er nu een moderne / sterke visie voor de toekomst aanwezig, zodat het met o.a. Slot de goede kant op kan gaan?Ankona schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:38:
[...]
De rekening van jaren doormodderen met Van Geel en van Bronckhorst. Feyenoord was goed op weg, dat duo heeft er dus ook mooi prijzen mee kunnen pakken. Maar vervolgens is er niet ingezet op doorontwikkelen.
Advocaat heeft het beste uit het materiaal gehaald maar, zoals bekend, hij is geen trainer die spelers ontwikkelt. Nu komt alles samen en zijn we weer 10 jaar terug. Geen doorbrekende talenten en geen geld. En dan zeg ik nogmaals, vooral met dank aan onze gelauwerde prijzenpakkers.
...
De geschienis is echter wel de geschiedenis. Buiten Feyenoord is het meer dan 10 jaar geleden dat Advocaat langer dan één jaar bij een club heeft gezetenD-e-n schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:41:
[...]
Gedurende één seizoen. Maar de geschiedenis leert dat hij het tweede seizoen altijd een probleem krijgt, juist met het doorontwikkelen. Advocaat is wat dat betreft de ideale trainer voor een noodscenario, maar een ramp voor de lange termijn.
Hopelijk zit Advocaat er komende week ook!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Advocaat pakt de punten, hij ontwikkelt niet je team. Prima bondscoach of paniek coach om degradatie te voorkomen (zoals hij bij Sparta probeerde) Hij snapt het spelletje en wat er bij de spelers leeft. Niets mis mee, maar het was niet zonder reden dat de meeste mensen twee jaar geleden blij waren dat Advocaat geen trainer van Feyenoord werd.D-e-n schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:41:
[...]
Gedurende één seizoen. Maar de geschiedenis leert dat hij het tweede seizoen altijd een probleem krijgt, juist met het doorontwikkelen. Advocaat is wat dat betreft de ideale trainer voor een noodscenario, maar een ramp voor de lange termijn.
Ontzettend jammer dat de jong ploeg dit jaar geen wedstrijden mocht spelen. Arnesen heeft daar juist vol op ingezet en spelers gehaald die nog niet goed genoeg voor het eerste zijn maar daar een of twee jaar hadden moeten rijpen. Die spelers mochten nu af en toe toch met het eerste meedoen en worden nu ook als miskoop bestempeld.
alles kan off-topic
...
Formerly known as Ragdoll
Waarom verhuren ze die jongens dan niet aan een KKD ploeg? Genoeg tijd voor gehad lijkt me zo.Ankona schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:48:
Ontzettend jammer dat de jong ploeg dit jaar geen wedstrijden mocht spelen. Arnesen heeft daar juist vol op ingezet en spelers gehaald die nog niet goed genoeg voor het eerste zijn maar daar een of twee jaar hadden moeten rijpen. Die spelers mochten nu af en toe toch met het eerste meedoen en worden nu ook als miskoop bestempeld.
Nieuwe stadion heb ik niet zo'n uitgesproken mening over. Het is een hoop sentiment aan de ene kant en een veel ruimer businessplan aan de andere kant.Luxicon schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:43:
[...]
Oke, juist. Duidelijk verhaal. Hoe kijk jij tegen een nieuw stadion aan? Is er nu een moderne / sterke visie voor de toekomst aanwezig, zodat het met o.a. Slot de goede kant op kan gaan?
Ik geloof wel dat er iets moet gebeuren waarmee meer inkomsten uit het stadion gehaald kunnen worden. Of dat het met grondige herbouw van de huidige heilige Kuip kan of beter met een nieuwbouw. Geen idee. Wat betreft het sentiment, hoe lang hebben ze in Amsterdam gehuild over het afscheid van De Meer?
En die nieuwbouw zelf, dat kost centen maar dat is niet alleen voor het stadion. Er worden ook woningen, winkels en kantoren gebouwd, het stadion is er maar een deel van.
Waar ik me meer zorgen over maak is de verkoop van de club zelf. Veel supporters hopen daarop. Dan heb je eenmalig een zak geld maar ben je wel je club kwijt en ben je daarna de speelbal van dubieuze investeerders.
alles kan off-topic
NepsupporterVos schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:51:
Hup Emmen
Kan helaas niet kijken. Hopelijk gelijkspelletje
Gewoon een kampioenschap waardige overwinning graag
Hebben ze ook wel gedaan. Burger, Vente, Bannis, Antonucci, Silva, Johnsen.toolkist schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:53:
[...]
Waarom verhuren ze die jongens dan niet aan een KKD ploeg? Genoeg tijd voor gehad lijkt me zo.
Probleem met verhuur is dan wel weer dat je ze zelf niet meer beschikbaar hebt. Vanuit een eigen jong team kun je ze zo lenen.
alles kan off-topic
RB FeyenoordAnkona schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:54:
[...]
Nieuwe stadion heb ik niet zo'n uitgesproken mening over. Het is een hoop sentiment aan de ene kant en een veel ruimer businessplan aan de andere kant.
Ik geloof wel dat er iets moet gebeuren waarmee meer inkomsten uit het stadion gehaald kunnen worden. Of dat het met grondige herbouw van de huidige heilige Kuip kan of beter met een nieuwbouw. Geen idee. Wat betreft het sentiment, hoe lang hebben ze in Amsterdam gehuild over het afscheid van De Meer?
En die nieuwbouw zelf, dat kost centen maar dat is niet alleen voor het stadion. Er worden ook woningen, winkels en kantoren gebouwd, het stadion is er maar een deel van.
Waar ik me meer zorgen over maak is de verkoop van de club zelf. Veel supporters hopen daarop. Dan heb je eenmalig een zak geld maar ben je wel je club kwijt en ben je daarna de speelbal van dubieuze investeerders.
...
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken