Misselijkheid had ik bij vlagen, ook een stuk minder gegeten dan normaal, kon het gelukkig wel binnen houden, maar er waren momenten dat ik dacht dat het misschien verstandig zou zijn geweest om een emmer naast mijn bed neer te zetten, maar gelukkig niet nodig gehad dus.
Inmiddels is het maandag, ff update hoe het nu is.
Zaterdag inderdaad werkelijk alle mogelijke bijwerkingen die genoemd zijn gehad op koorts na. Mijn smartwatch gaf ook aan dat mijn hartslag die dag gemiddeld rond de 100 was, normaliter rond de 75.
Zondag was het al wel wat lager als in van rond de 85. Had die dag ook alleen nog maar hoofdpijn en erg weinig energie.
Vandaag(maandag) bijna weer helemaal beter nog wel af en toe vlagen van vermoeidheid/misselijkheid, maar ben in staat om mijn kantoorbaantje te vervullen, merk wel dat mijn hartslag nog steeds hoger is dan normaal en zelfs hoger is dan zondag, maar ik voel me al wel een stuk beter en verwacht dat ik morgen wel weer helemaal de oude zal zijn.
De tweede prik viel mij dus wel een stuk zwaarder dan de eerste. Enige dat meeviel was dat ik nu al geen pijn meer heb aan mijn arm, terwijl het bij de eerste keer een week lang gevoelig was.