[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.294 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
TomTorquay schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 01:39:
Het uur van de waarheid nadert voor BTC. Binnen de 24h moet er gekozen worden: ofwel ATH doorbreken, ofwel door de MA25 op de 4h vallen...
Idd, of we gaan weer terug naar 44k!
Misschien loopt Ada voor en gaat die weer terug naar 0.90 (voorteken?)

Zucht Ada gekocht (me daily trade vermogen op 1.031) lijkt erop dat ik een rustig weekend heb, het is nu hodl weekend voor me waarschijnlijk...... Tijd om naar bed te gaan en morgen kijken wat de schade is 😴

[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 13-03-2021 01:45 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Ook nog wakker opzoek naar een muntje om me trade bag in te gooien. Neig naar ENJ, steeds meer exposure voot nfts en met 1.7bil mc valt het ook mee.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Aarebe1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:01:
Ondanks dat we geen ATH hebben, heb ik zelf wel een mijlpaal bereikt.
Ik ben geen twintiger meer en ik trakteer!:

[Afbeelding]
Daar rook ik morgen ene op, proficiat! Nu begint het leven pas echt :D

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09

[Afbeelding]
Gefeliciteerd *O*

Ik hoop dat je de groene kaarsjes snel uitblaast en de rode kaarsen helemaal laat opbranden.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:11
Winsten gepakt en in Fiat. Gaan de rit wel zien.

[ Voor 4% gewijzigd door AMARONE op 13-03-2021 03:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
TomTorquay schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 01:39:
Het uur van de waarheid nadert voor BTC. Binnen de 24h moet er gekozen worden: ofwel ATH doorbreken, ofwel door de MA25 op de 4h vallen...
Waarom 'moet' dat?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_u_DEE8wL4hqRpNBnqlBrnb12EA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2Qtn5nBWzvh2ax7dD29ZLwXH.jpg?f=user_large

[ Voor 29% gewijzigd door jowi op 13-03-2021 06:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:44

St@m

@ Your Service

St@m schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:55:
Nou, naar bed. Centen in CHZ, verkoop limit gezet op 94 cent, wie weet doen de Aziaten nog gek. Mocht het morgen op 30 cent staan, dan mag ik REKT zeggen toch?
Nou, dat valt mee :p
CHR is in ieder geval nog niet dood zie ik :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Had vannacht ook een klein spannend ritje gemaakt met CHZ. Vanochtend overgestapt naar MBL die opeens uit het niets kwam. Ben benieuwd of deze het net zoals CHZ dagen achter elkaar weet vol te houden. Het aanbieden van NFT voor films biedt natuurlijk perspectief. Had er nog nooit van gehoord voor deze jump.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
MikeR87 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:43:
[...]

Ik weet het, geen bedragen etc. Maar door dit soort posts denk ik soms wel eens "En ik piepen wanneer ik $ 50 verlies pak.."

We moeten allemaal ergens beginnen O-)
De reden dat ik het in dit geval wél deel: Benadrukken dat je erg voorzichtig moet zijn en blijven. Het traden gaat mij doorgaans prima af, maar het is niet alleen maar positief, terwijl het menselijk is om alleen je successen te delen. Ik vind dat ik ook mijn mindere acties of dagen moet delen. Al is het maar zodat het een ander niet overkomt. Denk niet dat je een bepaalde pump wel even kan meepakken omdat je getipt wordt dat die eraan komt. Laat ik het erop houden dat ik met die actie meer dan 10.000 USD heb verloren binnen 2 minuten.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Van harte met je baardag! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:22

WhySoSerious

Be the change.

Lijkt me een uitermate puik plan dat je haar opneemt in je gallery.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:00:
[...]

De reden dat ik het in dit geval wél deel: Benadrukken dat je erg voorzichtig moet zijn en blijven. Het traden gaat mij doorgaans prima af, maar het is niet alleen maar positief, terwijl het menselijk is om alleen je successen te delen. Ik vind dat ik ook mijn mindere acties of dagen moet delen. Al is het maar zodat het een ander niet overkomt. Denk niet dat je een bepaalde pump wel even kan meepakken omdat je getipt wordt dat die eraan komt. Laat ik het erop houden dat ik met die actie meer dan 10.000 USD heb verloren binnen 2 minuten.
Ziek... Maar wel respect dat je het deelt.

Soms lijkt het of mensen alleen maar succes hebben, maar zelfs de meest succesvolle traders maken soms een flinke uitglijder.

Als je bijbehorend risico neemt ontkom je daar ook niet aan denk ik, of je moet buitenproportioneel veel geluk hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
CHZ gisteren weer opgepakt op 1202 sats toen de lage buy orders op 5-10 sats na niet werden geraakt ;) en zojuist bijgekocht. ANKR blijft ook maar gaan. Fiat waarde pf is lager dan gisteravond door Bitcoin, maar qua sats gelukkig wel gestegen.

Ik twijfel over wanneer uit te stappen bij ANKR, de ATH ligt op Binance op 156 sats, daar kan je dus wel wat weerstand verwachten. Denk dat ik rond 148-152 sats 50% de deur uit doe en daarna of lager door een terugval richting 128 sats of hoger rond de 162 weer instap.

En idd Gefeliciteerd @Aarebe1 :)

Edit: Oh, vannacht al wat sell orders geraakt, dat verklaart ook een en ander:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eYrfLTBST0HDD7FinfkgQzaZDMM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CdRHx5HQT35NJWLY7C29bcmK.png?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 13-03-2021 08:19 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:04
Taro schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:14:
CHZ gisteren weer opgepakt op 1202 sats toen de lage buy orders op 5-10 sats na niet werden geraakt ;) en zojuist bijgekocht. ANKR blijft ook maar gaan. Fiat waarde pf is lager dan gisteravond door Bitcoin, maar qua sats gelukkig wel gestegen.

Ik twijfel over wanneer uit te stappen bij ANKR, de ATH ligt op Binance op 156 sats, daar kan je dus wel wat weerstand verwachten. Denk dat ik rond 148-152 sats 50% de deur uit doe en daarna of lager door een terugval richting 128 sats of hoger rond de 162 weer instap.

En idd Gefeliciteerd @Aarebe1 :)
Klaar voor een Chill en Eaze weekend? 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
mrb85 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:19:
[...]

Klaar voor een Chill en Eaze weekend? 😄
Ja, laat maar komen *O* , ik moet nog even wat goedmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Nog mensen die in dat DODO zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Slux schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:26:
Ja helaas wel... ingestapt bij de launch rond 6.7 USDT had ook nog wat launchpad Dodo’s maar nu bagholder.

[ Voor 22% gewijzigd door Mighty op 13-03-2021 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De DODO trein is al een tijd geleden verlaten. Ik was geloof ik de aanstichter van de DODO gekte hier in het topic. Ik had ze al op gate.io gekocht voor Binance listing.

De volgende DODO is Donnie.Finance.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2021 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Treintje lijkt wel weer op gang te komen vandaag, had er meer van verwacht maar misschien komt het nog, zo ging het ook met dat UNFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethan..1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 09:31
Kan iemand mij uitleggen naar aanleiding van de volgende situatie

Ik koop voor €50 crypto valuta via een market order een *,******** bedrag en een *,******* aan crypto

Ik plaats daarna een limit sell order eerst de crypto selecteren en het verkoop bedrag en dan krijg ik de volgende melding wat doe ik hier fout.???

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nnxgcjvI9yNNts26f0ga0tFu9uA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7XcHB5HAG4k19nLSLOkqNI1i.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SXlti0OtHbW8Jkl2HcnBJf0kH_0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8CrmlFqtyqUKcM3af3AJ8Erk.jpg?f=user_large

Iemand enig idee ik ben vrij nieuw hierin maar ik kom er niet achter wat ik fout doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:38

JT

VETAK y0

ANKR wat doe je nadat ik je enkele dagen terug heb verkocht voor 60 omdat je steeds stuiterde :') ;(

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@ethan..1 Welke exchange is dat? Binance hanteert bijv. een minimum van 10 USD per order, maar >50 Euro moet toch voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
ethan..1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:33:

Ik koop voor €50 crypto valuta via een market order een *,******** bedrag en een *,******* aan crypto

Ik plaats daarna een limit sell order eerst de crypto selecteren en het verkoop bedrag en dan krijg ik de volgende melding wat doe ik hier fout.???

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Iemand enig idee ik ben vrij nieuw hierin maar ik kom er niet achter wat ik fout doe
Had ik ook, volgens mij is 100 CHZ het minimun om in te handelen. Not sure maar bij mij werkt het toen ik 'm op 100 zette

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 19:22
Hier ben ik ook weer ingestapt in de Chiliz trein. Waar gaat deze stoppen? De maan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 22:35
** Niet meer doen, al eerder voor gewaarschuwd **

[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 13-03-2021 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Laatst online: 12-05-2022
Zo de laatste dagen weinig goede keuzes gemaakt met mijn speelgeld naast de BTC. Met ANKR en ENJ de boel wel weer lekker recht kunnen trekken. Wat verwachten we dit weekend van de CHZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ethan..1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:33:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Nouja het staat er letterlijk. Te klein bedrag om te verkopen.

De meeste exchanges zijn daar vrij makkelijk in. 50 € te weinig is wel erg strak afgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethan..1
Taro schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:38:
@ethan..1 Welke exchange is dat? Binance hanteert bijv. een minimum van 10 USD per order, maar >50 Euro moet toch voldoende zijn.
Dit doe ik met Bitvavo, kan ik dan ergens zien wat het minimum is om te verkopen/handelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
ethan..1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:41:
[...]

Dit doe ik met Bitvavo, kan ik dan ergens zien wat het minimum is om te verkopen/handelen ?
Ik heb voor je gekeken, minimum is inderdaad 100 CHZ. 99 pakt hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

https://support.bitvavo.c...xr4qr-minimum-orderbedrag

Ik heb nog nooit een dergelijke melding bij Bitvavo gekregen, al handel ik daar alleen met de app in de simpele omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethan..1
Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:41:
[...]

Nouja het staat er letterlijk. Te klein bedrag om te verkopen.

De meeste exchanges zijn daar vrij makkelijk in. 50 € te weinig is wel erg strak afgesteld.
Okay dus bij een limit order of stop limit order om te verkopen zit er dus een marge in ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 22:35
** Feedback mag in het feedback topic: Feedback op het cryptocurrency forum **

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 13-03-2021 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethan..1
Taro schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:45:
[...]

https://support.bitvavo.c...xr4qr-minimum-orderbedrag

Ik heb nog nooit een dergelijke melding bij Bitvavo gekregen, al handel ik daar alleen met de app in de simpele omgeving.
Ja precies ja, ik probeer me iets meer te verdiepen in de geavanceerde omgeving en daar heb ik dus ook dit probleem :X

[ Voor 4% gewijzigd door ethan..1 op 13-03-2021 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
merauder schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:39:
Hier ben ik ook weer ingestapt in de Chiliz trein. Waar gaat deze stoppen? De maan?
Met een slaperig hoofd om 07:15 wakker geworden. Het eerste wat je doet is natuurlijk chz kopen. Om vervolgens anderhalf uur later wakker te worden met je mobiel nog in je hand om te zien dat we alweer 10 procent zijn gestegen.

@Taro respect dat je het deelt. Ik heb van de week ook een trade gemaakt van - 28%. Gelukkig was de inzet een stuk lager als bij jou. Maar de winst van gister was dus eigenlijk een goedmaker van van de ellende eerder in de week.

Voor limit orders op bitvavo inderdaad momenteel minimaal 100chz. Market orders gaan wel daar onder.

[ Voor 7% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 13-03-2021 08:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hier: 100 minimum idd.

https://bitvavo.com/nl/trading-rules

Behoorlijk dikke naaiersstreek van Bitvavo wat mij betreft. Je kan wel voor 50 euro aankopen maar vervolgens niet verkopen 8)7

Sowieso is Bitvavo ruk om te traden. Leuk om e.e.a. uit te vogelen of een incidentele aankoop/verkoop te doen, maar als je echt wat actiever aan het traden bent zou ik toch eens verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethan..1
Iamthefish schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:45:
[...]

Ik heb voor je gekeken, minimum is inderdaad 100 CHZ. 99 pakt hij niet.
Waar kan ik dergelijke info vinden, want ik probeerde er 69 te verkopen en dan kan het wel kloppen idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Ik hodl die dodos van de launchpad nog. Vaak zie je weken later alsnog een pompie op die bsc coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:51:
[...]

Behoorlijk dikke naaiersstreek van Bitvavo wat mij betreft. Je kan wel voor 50 euro aankopen maar vervolgens niet verkopen 8)7

Sowieso is Bitvavo ruk om te traden. Leuk om e.e.a. uit te vogelen of een incidentele aankoop/verkoop te doen, maar als je echt wat actiever aan het traden bent zou ik toch eens verder kijken.
Ik hoop wel dat ze die minimum amounts aanpassen naarmate de coins meer waard worden. Anders ben je zometeen verplicht om trades van duizenden euro's te maken.. misschien toch maar snel alles overzetten naar m'n Binance account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:54
Iamthefish schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:57:
[...]

Ik hoop wel dat ze die minimum amounts aanpassen naarmate de coins meer waard worden. Anders ben je zometeen verplicht om trades van duizenden euro's te maken.. misschien toch maar snel alles overzetten naar m'n Binance account
Wat bedoel je? Alle coins hebben een ander minimum... CHZ krijgt echt wel een lager minimum als die meer waard wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door Sluw op 13-03-2021 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethan..1
Gister kreeg ik ook dit bericht in mijn emailbox dus ze zijn daar wel keuzes aan het maken

" Stoppen met handelen op door BTC genoteerde markten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Is het nu al altseason? Bitcoin en Ethereum gaan horizontaal en de ene na de andere shitcoin ontploft.

Merk wel dat ik nu niet het geduld niet heb om een langere stijging af te wachten. Doordat coins zo snel stijgen denk ik dat ze ook snel kunnen dalen en daardoor pak ik sneller winst bij een paar procent terwijl als ik langer wacht tientallen procenten had kunnen pakken in de bullmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
Mighty schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:02:
Is het nu al altseason? Bitcoin en Ethereum gaan horizontaal en de ene na de andere shitcoin ontploft.

Merk wel dat ik nu niet het geduld niet heb om een langere stijging af te wachten. Doordat coins zo snel stijgen denk ik dat ze ook snel kunnen dalen en daardoor pak ik sneller winst bij een paar procent terwijl als ik langer wacht tientallen procenten had kunnen pakken in de bullmarkt.
BTC stijgt nu toch wel aardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

m0nk

16-09-2003 15.15

Stokstaart schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:21:
Zit er nog iemand in BUX? Is lekker aan het stijgen de laatste tijd.
Ik had er wat nog vanuit het Blockport ico project in 2017. Gaat flink omhoog laatste dagen..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
Sluw schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:00:
[...]

Wat bedoel je? Alle coins hebben een ander minimum... CHZ krijgt echt wel een lager minimum als die meer waard wordt.
Als CZH de €1000 haalt en de minimale order die je kunt plaatsen blijft 100 CHZ, kan je dus alleen (sell) orders plaatsen met een waarde van €100.000.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Gaat eth het eindelijk doen dit weekend?? Vast wel sinds ik gisteren ben uitgestapt :+

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iamthefish schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:57:
[...]

Dat ze een minimum hanteren is opzich geen probleem, maar dat je blijkbaar wel minder dan dat minimum aan muntjes kan aankopen vind ik best wel belachelijk.

Zet dan alleen een minimum in fiat waarde, ben je van dit soort gedonder af.

Ik snap de redenering vanuit Bitvavo niet zo goed, misschien om grote spreads in het orderboek te voorkomen die onervaren klanten problemen opleveren? Volgens mij hebben ze daar sowieso wat volume/liquiditeit probleempjes, aangezien ze ook al de Bitcoin pairs delisten.

Bitvavo is prima als 'broker', maar de trade omgeving zou ik vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethan..1
Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:51:
[...]

Daar begon ik dus idd aan te twijfelen maar hier bij bevestigt idd, en advies hierover is altijd welkom om actief te gaan traden waar kan ik beter terecht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Geertwa schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:04:
[...]

BTC stijgt nu toch wel aardig?
Zit al 2 dagen tegen de 58000 aan te tikken maar komt niet echt verder. Gaat meer en meer zijwaarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ethan..1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:06:
[...]

Daar begon ik dus idd aan te twijfelen maar hier bij bevestigt idd, en advies hierover is altijd welkom om actief te gaan traden waar kan ik beter terecht ?
Binance is de makkelijkste optie. Fijne site, goeie app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iamthefish
Sluw schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:00:
[...]

CHZ krijgt echt wel een lager minimum als die meer waard wordt.
Als dat zo is dan is er niks aan de hand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
Mighty schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:02:

Mijn pf is aardig rood met uitzondering van btc. Hier alles behalve altseason.

Ik verwacht een ath voor btc vandaag trouwens.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ethan..1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:06:
[...]

Binance, Coinbase, Kraken, Kucoin, Huobi of FTX.

Binance heeft de laagste trading fee's en de meeste shitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jowi schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:08:
[...]

Zit al 2 dagen tegen de 58000 aan te tikken maar komt niet echt verder. Gaat meer en meer zijwaarts.
2 hele dagen. Man man.

Ik zeg het nog maar een keer dan voor diegene die er verveeld mee zijn: Donnie (DON) kan je elke nacht kopen voor < 3 en overdag verkopen voor 4>

Mijn 700$ bij big.one exchange is nu in 2 van die waves al 2000$

En een Binance listing is mogelijk aanstaande - ze hebben 2 weken geleden meegedaan aan de Airdrop & nog geen coins daar - gisteren bij een andere exchange de airdrop live gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:10:
[...]

Binance heeft meer shitcoins op dit moment dan ik had in 2017. Bizar!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:10:
[...]

Shit <3 coins <3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
Heeft Binance de laatste tijd op hoge momenten geen problemen gehad? Ik ben om die reden weggegaan bij bittrex en kraken. Ik hoor veel goeds over kucoin misxxhien toch maar eens kijken. Al ben ik tevreden met bitvavo momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:49
m0nk schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:05:
[...]

Ik had er wat nog vanuit het Blockport ico project in 2017. Gaat flink omhoog laatste dagen..
Ja ik vermoed dat mijn zakje daar ook vandaan komt..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jowi
Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:06:
[...]

Bitvavo is prima als 'broker', maar de trade omgeving zou ik vermijden.
Bitvavo is wel erg handig om snel via ideal te storten en op te nemen. Is dat bij binance ook zo? Mijn keuze voor bitvavo was omdat het een nl platform is, zeker als beginner wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Iamthefish schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:05:
[...]

Als CZH de €1000 haalt en de minimale order die je kunt plaatsen blijft 100 CHZ, kan je dus alleen (sell) orders plaatsen met een waarde van €10.000.
mmmmmm... :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:49
Didi op bezoek bij ADHDuitser

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 08:28

watercoolertje

Untertitel

jowi schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:13:
[...]

Bitvavo is wel erg handig om snel via ideal te storten en op te nemen. Is dat bij binance ook zo? Mijn keuze voor bitvavo was omdat het een nl platform is, zeker als beginner wel fijn.
Bijstorten met ideal is bijna instant, en er afhalen weet ik niet, volgens mij zelfde dag buiten het weekend of hooguit 1 dag.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:11:
[...]

2 hele dagen. Man man.

Ik zeg het nog maar een keer dan voor diegene die er verveeld mee zijn: Donnie (DON) kan je elke nacht kopen voor < 3 en overdag verkopen voor 4>
Ieder zijn ding. Ik zit er niet in voor de snelle dubbeltjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
jowi schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:13:
[...]

Ja, kan met Binance ook. Op Binance zijn de fee's ook een stuk lager.

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 13-03-2021 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 20:59
Ha mensen,

Even een vraag.

BNB is inmiddels naar recordhoogte gestegen. Hij staat nu wel iets lager, maar nog steeds ver boven de prijzen van enkele maanden geleden.

BNB had ik vooral voor de cashback op de CC en de mooie vergoedingen via Launchpool / Launchpad. Echter loont vooral het laatste aanzienlijk minder, door de sterke stijging van de BNB prijs.

Als ik naar de huidige Launchpool ALICE kijk, dan levert BUSD staking 2x zoveel op dan BNB staking en bij de launchpad krijg je maar zo weinig van de nieuwe munt. Bij DEGO was er namelijk bijna 5.000.000 mln BNB gestaked. Dat is bij een $ 250 BNB prijs maar liefst 1,2 miljard dollar. Wanneer je 12 BNB inlegde, kreeg je maar voor 0.02 aan DEGO token, dus dat schiet ook niet meer op zou je zeggen.

Hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Bitcoin is als dat buitenwiet stickie waarmee je heel voorzichtig begint na school achter het fietsenhok.

Shitcoins zijn de Methamphetamine, GHB en Fentanyl die je 3 dagen wakker houden en je leven drastisch veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
Ik ga er een account openen. Gebruikte bitvavo om een beetje te kijken hoe en wat, heb wat coins gekocht en op een cold storage gezet als longterm, handelen/daytraden doe ik niet, ben ik niet goed in, Veel te veel verloren met sites als plus500 etc. die hefbomen zijn zo gevaarlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Hmm, heb mijzelf redelijk klem gereden :P
Sta in het rood met alle coins die ik momenteel heb, ik vrees dat ik m'n verlies ergens mee moet nemen om ergens anders in te springen, maar welke coin...want ik weet dat de coin die ik kies direct +15% gaat doen.... :P
ADA, DOT, XEM of TFUEL...
Toch maar die laatste twee denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:35
jowi schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:21:
Ik ga er een account openen. Gebruikte bitvavo om een beetje te kijken hoe en wat, heb wat coins gekocht en op een cold storage gezet als longterm, handelen/daytraden doe ik niet, ben ik niet goed in, Veel te veel verloren met sites als plus500 etc. die hefbomen zijn zo gevaarlijk...
Als je niet gaat traden ben ik benieuwd waarom je dan voor Binance gaat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

jowi schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:21:
Binance kan even overweldigend zijn qua opties, maar als je daar een beetje wegwijs wordt is het wat mij betreft een fijne omgeving om te traden. Vooral de app werkt ook gewoon fijn. En verder nooit problemen gehad omtrent withdrawals etc.

Ze hebben nu eenmaal een hoog volume, de meeste shitcoins en dat is een gouden combi voor hele dikke pumps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Crawl NL schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:24:
[...]

Als je niet gaat traden ben ik benieuwd waarom je dan voor Binance gaat?
Om een alternatief te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ok, ik mag niet jokken, WASP gaat als een tierelier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OOL2G-gFYpKc2nWrzEsiX-CX3Fg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EVWI7UcxrEMYxvziow2wYzaG.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Sinds vorige week een kleine hoeveelheid PERL gekocht op 0,11. Wel een laag volume maar het stijgt gestaag door. Staat nu op 0,16 dollar, door het volume niet met al te grote hoeveelheden instappen.

[ Voor 19% gewijzigd door mannowlahn op 13-03-2021 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Nou, account aangemaakt binance, maar nu kan ik nergens een menu vinden waarmee ik bijv. 2fa in kan stellen of uberhaupt mijn accountgegevens kan zien? wtf? waar zit dat verstopt? Ik ben wel ingelogd, ik zie ook geen uitlog button oid.

Bij aanmelden was de site NL, nu is ie engels en staat NL ook nergens vermeld als keuze?
Geen beste indruk tot nu toe moet ik zeggen...

Oh wacht. Vlaams. Prima.

Laten we beginnen bij... hoe log ik uit?
Laat ik de site maar even voor wat het is. Op naar de app!

Download knop van de ios app op de site werkt ook niet. Man man man...
Als dit soort basis dingen al niet werkt....

[ Voor 46% gewijzigd door jowi op 13-03-2021 09:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:54
Iamthefish schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:05:
[...]

Als CZH de €1000 haalt en de minimale order die je kunt plaatsen blijft 100 CHZ, kan je dus alleen (sell) orders plaatsen met een waarde van €100.000.
Iamthefish schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:08:
[...]

Als dat zo is dan is er niks aan de hand.
Zover ik weet wordt dat af en toe aangepast, alle aantallen in de lijst op hun site vind ik voor dit moment gewoon redelijk. Het lijkt me raar als daar dan 1 uitzondering tussen komt te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
BTC blijft er lekker tegen aan schuren op de daily.Wie weet ....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bHVgjlf9KDJCwKp8r21dNmn9w7A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rfr5N5eAhF6F1mTlUy6wAasA.png?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Crawl NL
Goede onderbouwing ;) Lullen met de meute, heerlijk wat een domheid komt hier toch voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Ik ga dus weer een weekend in met familie verplichtingen en andere onzin.

Hoe traden jullie met Binance op mobiel en houden daar mee je profits in de gaten? Ik vind Delta echt te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb sinds kort een account op Binance en wil even zeker weten dat ik de juiste stappen zet om een aantal coins te kopen. Ik begrijp het verschil tussen de tabbladen ‘Convert’ en ‘Fiat’ niet helemaal.
Mij lijkt dat ik Convert moet gebruiken:
- ik heb mijn wallet gevuld met fiat (€)
- deze moet ik converteren naar BTC of USDT of andere keuze
- met het geconverteerde ‘geld’ kan ik vervolgens altcoins kopen

Maar bij Fiat kan ik ook buy crypto doen met fiat balance (wallet).

Lijkt mij toch feitelijk dezelfde functionaliteit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:41:
Ik heb sinds kort een account op Binance en wil even zeker weten dat ik de juiste stappen zet om een aantal coins te kopen. Ik begrijp het verschil tussen de tabbladen ‘Convert’ en ‘Fiat’ niet helemaal.
Mij lijkt dat ik Convert moet gebruiken:
- ik heb mijn wallet gevuld met fiat (€)
- deze moet ik converteren naar BTC of USDT of andere keuze
- met het geconverteerde ‘geld’ kan ik vervolgens altcoins kopen

Maar bij Fiat kan ik ook buy crypto doen met fiat balance (wallet).

Lijkt mij toch feitelijk dezelfde functionaliteit?
Converteren is een vrij dure marketsell.

Je kunt beter je euro's verkopen via spot market of limit sell.

Je zou ook gewoon euro pairs kunnen traden.

Maar USDT/BUSD hebben het meeste aanbod/volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
Crawl NL schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:40:
[...]

Goede onderbouwing ;) Lullen met de meute, heerlijk wat een domheid komt hier toch voorbij.
Er tegen aan schuren moet zelf voor jou toch te begrijpen zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
MrFX schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:45:
[...]

Het ging over je vogelpoep plaatje wat kant noch wal raakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:44:
[...]

Converteren is een vrij dure marketsell.

Je kunt beter je euro's verkopen via spot market of limit sell.

Je zou ook gewoon euro pairs kunnen traden.

Maar USDT/BUSD hebben het meeste aanbod/volume.
Thx voor de tip. Had al wel bij trade gekeken inderdaad en om te beginnen neem ik een paar koppeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
MrFX schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:45:
[...]

Ik had het over je afbeelding daarvoor. Wel op blijven letten he....anders wordt dat traden ook niets met je ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:38

JT

VETAK y0

Pelox schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:09:
[...]

Mijn pf is aardig rood met uitzondering van btc. Hier alles behalve altseason.

Ik verwacht een ath voor btc vandaag trouwens.
Same here. Ik heb:
- KSM, enige mooi in de plus tov aankoop
- ADA, na dikke piek en die zogenaamd geweldige HODL-strategie nu iets onder mijn inkoop gedoken :X :+
- GRT, na laatste trade -10% ofzo
- DOT, hmmm, beter ingekocht dan gedacht, sta nu nog op +20%
- INJ, ongeveer +10% tov inkoop

ANKR haat ik Ik HODL alles en had veel meer kunnen hebben als ik op pieken had verkocht maar niet gedaan. ANKR stuitert steeds heen en weer tussen 40 en 60 met soms kleine wickjes erboven, ik besluit eens te verkopen en lager in te kopen. Om na die 60 door te gaan naar ruim 150 sat ;( Daar baal ik echt goed van.

Eigenlijk valt de rest ook mee, het is niet heel dramatisch maar het stond allemaal veel hoger :) Altseason is inderdaad nog niet begonnen/voor nu over.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
Crawl NL schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:48:
[...]

Ik had het over je de afbeelding daarvoor. Wel op blijven letten he....anders wordt dat traden ook niets met je ;)
Mijn oprechte excuses :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
JT schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:48:
[...]

Same here. Ik heb:
- KSM, enige mooi in de plus tov aankoop
- ADA, na dikke piek en die zogenaamd geweldige HODL-strategie nu iets onder mijn inkoop gedoken :X :+
- GRT, na laatste trade -10% ofzo
- DOT, hmmm, beter ingekocht dan gedacht, sta nu nog op +20%
- INJ, ongeveer +10% tov inkoop

ANKR haat ik Ik HODL alles en had veel meer kunnen hebben als ik op pieken had verkocht maar niet gedaan. ANKR stuitert steeds heen en weer tussen 40 en 60 met soms kleine wickjes erboven, ik besluit eens te verkopen en lager in te kopen. Om na die 60 door te gaan naar ruim 150 sat ;( Daar baal ik echt goed van.

Eigenlijk valt de rest ook mee, het is niet heel dramatisch maar het stond allemaal veel hoger :) Altseason is inderdaad nog niet begonnen/voor nu over.
Het is bij mij rood op korte termijn trouwens, op lange termijn sta ik met alles in de winst.

Ik koop ook al maanden niets meer bij.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Wo Ve schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:40:

Hoe traden jullie met Binance op mobiel en houden daar mee je profits in de gaten? Ik vind Delta echt te traag.
De binance app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
ik heb vanmorgen opeens op binance QiSwap en Neutrinotoken erbij gekregen. nog meer mensen ook en weet iemand waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
Na de mooie Ada dip vannacht is mijn portfolio nu 65% Ada, 10% bnb en 25% btc.
Het is misschien nog net te vroeg voor Ada maar volgende week zeer druk op het werk dus weinig tijd voor daytraden, ik verwacht vanaf 25 maart dat Ada alleen maar gaat klimmen t/m 31 maart met een nieuwe ATH!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
Wo Ve schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:40:

Ik neem aan dat je net als bij de meeste exchanges een Alert kan instellen? Als ik aan het werk ben of andere verplichtingen heb worden de alerts ingesteld (zowel in de + als in de -) en gaat Whatsapp op Mute. Bij ieder geluidje raak je uiteraard volledig in paniek maar het werkt wel. 8)7

Delta kun je ook alerts instellen maar ik kies dan toch liever voor de exchange waar je op dat moment handelt.

[ Voor 3% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 13-03-2021 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Red87
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 16:44
nemesis2212 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:55:
ik heb vanmorgen opeens op binance QiSwap en Neutrinotoken erbij gekregen. nog meer mensen ook en weet iemand waarom?
Toevallig de token QTUM gehad? Tijdje terug is er een snapshot gemaakt voor de QiSwap AirDrop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Wel weer k.u.t. dat ze alleen een phone app hebben en geen iPad app.. ik snap dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb een mooi stapeltje ADA in bezit voor de hodl, dus een dip betekent in principe een kans om bij te kopen. Desondanks denk ik dat het goed is dat ADA intussen een keer écht gaat deliveren, en dan bedoel ik niet zozeer het waarmaken van beloftes maar het leveren van concrete toepassingen, m.a.w. echte "value".

Charles Hoskinson lijkt intussen ook in een soort van "geen paniek mensen"-modus te zijn geschoten met zijn tweets en video's (meest recente heeft als titel: "Bright horizons", pfff) om uit te wijden over de filosofie en de movement en de community en bla bla bla, waarbij hij makkelijk praten heeft met zijn enorme fortuin en zijn Lambo in de garage (hij wel :+). Nogmaals, ik zit erin voor de hodl, maar dat is omdat ik het geïnvesteerde geld kan missen maar ik als ik het objectief beschouw begint het intussen wel een beetje een slap verhaaltje te worden vanuit Charles met zijn AMA's en andere video's met weinig inhoud.

Benieuwd wat er op korte termijn gaat gebeuren. Hodl :)
P.S. nee ik vind het geen shitcoin :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jowi schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:39:
Nou, account aangemaakt binance, maar nu kan ik nergens een menu vinden waarmee ik bijv. 2fa in kan stellen of uberhaupt mijn accountgegevens kan zien? wtf? waar zit dat verstopt? Ik ben wel ingelogd, ik zie ook geen uitlog button oid.

Bij aanmelden was de site NL, nu is ie engels en staat NL ook nergens vermeld als keuze?

Oh wacht. Vlaams. Prima.

Als je die basis shit al niet kan vinden is traden op internet misschien niet voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:02:
[...]

Als je die basis shit al niet kan vinden is traden op internet misschien niet voor jou.
Of anders misschien Coinbase om in te stappen.. betaal je wel hoge fees voor, maarja.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
jowi schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:39:

Oh wacht. Vlaams. Prima.

Weet in ieder geval dat jouw funds safu zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:02:
[...]

Shit inderdaad. Je zegt het goed.
Ik denk dat de site op ios/safari niet helemaal fris is. Zal zo eens op chrome ofzo proberen.

[ Voor 16% gewijzigd door jowi op 13-03-2021 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik gebruik nu een maandje de Binance iOS app en ik vind hem echt goed. Als je eenvoud zoekt heb je ook de Binance Lite versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

😆 - Denk ook eens om ;)

Pagina: 1 ... 78 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!