Mijn support tickets zijn altijd binnen een dagje gefixed bij Binance. Horrorverhalen kan je overal over vinden.Bensimpel schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:09:
[...]
lol![]()
https://www.reddit.com/r/...lye4n5/binance_extortion/
https://www.reddit.com/r/...to_let_binance_know_that/
https://www.reddit.com/r/...pport_wont_reply_or_chat/
https://www.reddit.com/r/...al_please_remain_patient/
Binance is leuk, totdat je problemen krijgt. Dan uhm succes..
Deze is ook aardig:
https://bitcoinmagazine.n...r-de-loep-meldt-bloomberg
https://bitcoinmagazine.n...r-de-loep-meldt-bloomberg
Ik heb gisteren precies hetzelfde gedaan. Kan alles prima vinden. Prima app (gewoon in de AppStore ophalen?) en alles spreekt voor zich. Beetje Google en Reddit en GoT en gaan maarjowi schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:39:
Nou, account aangemaakt binance, maar nu kan ik nergens een menu vinden waarmee ik bijv. 2fa in kan stellen of uberhaupt mijn accountgegevens kan zien? wtf? waar zit dat verstopt? Ik ben wel ingelogd, ik zie ook geen uitlog button oid.
Bij aanmelden was de site NL, nu is ie engels en staat NL ook nergens vermeld als keuze?
Geen beste indruk tot nu toe moet ik zeggen...
Oh wacht. Vlaams. Prima.
Laten we beginnen bij... hoe log ik uit?
Laat ik de site maar even voor wat het is. Op naar de app!
Download knop van de ios app op de site werkt ook niet. Man man man...
Als dit soort basis dingen al niet werkt....
mis ik iets? wat is er vanaf 25 maart?Kol Nedra schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:55:
Na de mooie Ada dip vannacht is mijn portfolio nu 65% Ada, 10% bnb en 25% btc.
Het is misschien nog net te vroeg voor Ada maar volgende week zeer druk op het werk dus weinig tijd voor daytraden, ik verwacht vanaf 25 maart dat Ada alleen maar gaat klimmen t/m 31 maart met een nieuwe ATH!
Bensimpel
Positieve meneer
Dan had jij geluk, bij mij ruim 1 week. 2 keer was het ticket geresolved omdat ik niet binnen 4 minuten kon replyen op de chat... De support is daar echt het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt..Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:10:
[...]
Mijn support tickets zijn altijd binnen een dagje gefixed bij Binance. Horrorverhalen kan je overal over vinden.
😆 - Denk ook eens om ;)
Gelukkig geld dat dan voor Binance US. die app gebruikt hier niemand

Ik weet het, geen bedragen, maar had een overgebleven 30 euro op Binance in CHZ gegooid en een kruisje geslagen. Het heeft nu een waarde van 525 euro.

Verwijderd
Gister ook 28x langs gekomen.
Nou. Zal je een tipje geven dan. Binance website layout veranderd afhankelijk van schermgrootte.
Full size is veel makkelijker dan windowed of op tablet/telefoon.
28x? Wauw. Ja sorry ik heb ook nog een leven naast GoT.
Wat is je exit strategie?StrongArmLance schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:15:
Ik weet het, geen bedragen, maar had een overgebleven 30 euro op Binance in CHZ gegooid en een kruisje geslagen. Het heeft nu een waarde van 525 euro.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Verwijderd
Not your keys not your coins.Crawl NL schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:06:
[...]
Weet in ieder geval dat jouw funds safu zijn
Funds are safu. Totdat ze het niet zijn.
Vergis je niet en laat je niet misleiden door zijn prachtige crypto adoptie tweets. CZ zit hier niet om jou te helpen. CZ geeft geen fuck om jouw funds, het enige waar CZ om geeft is dat jouw funds op zijn exchange staan en fees of liquiditeit genereren.
CZ zit hier niet voor de eenhoorns en regenbogen. CZ zit hier maar voor 1 ding en dat is dominante marktleider worden op veel fronten zodat zijn bedrijf, token en daarmee vermogen tot ongekende proporties kunnen groeien.
Trust no one. Except Bitcoin. It's trustless.
Wel schattig dat men nu ook denkt dat mijn fondsen bij bitvavo staan en niet op cold storage. Lief.
1 CHZ = 1 CHZ.
Nee. Ik ga hier komende tijd in delen wat van af halen en door laten gaan. Dit had ik al kunnen doen toen 'ie op 300 stond, of zelfs op 100. Maar dan zou ik wel afwijken van mijn strategie (voor Altseason i/h geheel), maar goed, dit is een bijzonder geval.
Gefeliciteerd met je profits waak er voor dat je ze niet terug geeft aan de markt.StrongArmLance schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:28:
[...]
1 CHZ = 1 CHZ.
Nee. Ik ga hier komende tijd in delen wat van af halen en door laten gaan. Dit had ik al kunnen doen toen 'ie op 300 stond, of zelfs op 100. Maar dan zou ik wel afwijken van mijn strategie (voor Altseason i/h geheel), maar goed, dit is een bijzonder geval.
Dankje. Er zijn meerdere coins waar ik inmiddels boven de 10x mee zit. Ik ben er tot op heden afgebleven omdat het meeste nog moet komen en ik weinig zin heb om de piek te moeten verkopen en de dip te moeten kopen. Tot nu toe heeft 't mij geen windeieren gelegd, maar ik ben bewust van de risico's.MrFX schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:30:
[...]
Gefeliciteerd met je profits waak er voor dat je ze niet terug geeft aan de markt.
Dingen die je nooit moet doen: kijken hoe koers van coin gaat nadat je het hebt verkocht 
Nou ja, alsnog 300% winst met ANKR, dus moet niet klagen

Maar het blijft moeilijk een coin op waarde te schatten i.t.t. bijvoorbeeld aandelen. Het is puur greed en feer meten op basis van TA.
Mijn reactie is ook weer een reactie op een reactieVerwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:23:
[...]
Not your keys not your coins.
Funds are safu. Totdat ze het niet zijn.
Vergis je niet en laat je niet misleiden door zijn prachtige crypto adoptie tweets. CZ zit hier niet om jou te helpen. CZ geeft geen fuck om jouw funds, het enige waar CZ om geeft is dat jouw funds op zijn exchange staan en fees of liquiditeit genereren.
CZ zit hier niet voor de eenhoorns en regenbogen. CZ zit hier maar voor 1 ding en dat is dominante marktleider worden op veel fronten zodat zijn bedrijf, token en daarmee vermogen tot ongekende proporties kunnen groeien.
Trust no one. Except Bitcoin. It's trustless.
Voor mij persoonlijk hangt er teveel franje rondom Binance. Het trekt veel aandacht, wat uiteraard ten goede komt aan veel zaken rondom actief traden. De groene candles volgen elkaar in rap tempo op voor Binance. Een correctie ligt op de loer
Verwijderd
Wel doen: leren tevreden te zijn met je winst. Als de greed te sterk wordt ga je verliezen.sOid schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:37:
Dingen die je nooit moet doen: kijken hoe koers van coin gaat nadat je het hebt verkocht
Groene kaarsen op ADA, moon!!11
Helemaal waar! Hoe was het ook al weer? "Nobody ever got poor by taking profits" ofzoVerwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:50:
[...]
Wel doen: leren tevreden te zijn met je winst. Als de greed te sterk wordt ga je verliezen.
sOid schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:37:
4 maanden geleden 14m aan TEL en 13k aan GET verkocht voor een schijtprijs nadat ik 3 jaar hodlde. Omgezet in BTC.sOid schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:37:
Als je de koersen van beide munten nu checked is het meer dan 100k aan EUR waard.
Omdat deze patronen elkaar zullen raken binnen enkele uren. Je kan er vanuit gaan dat Bitcoin een beweging gaat maken.
Ik ga er nog steeds vanuit dat we een dikke groene kaars gaan zien, maar het moet nu wel snel gebeuren. Anders gaan we een rode kaars krijgen. Hoe dan ook, actie
Bitcoin - A weapon of mass disruption
We doen nu weer een poging zie ik. Eens zien of die groene kaars richting de 58 gaat of dat we "weer" resistance vinden.Gelukszoekr schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:55:
[...]
Omdat deze patronen elkaar zullen raken binnen enkele uren. Je kan er vanuit gaan dat Bitcoin een beweging gaat maken.
Ik ga er nog steeds vanuit dat we een dikke groene kaars gaan zien, maar het moet nu wel snel gebeuren. Anders gaan we een rode kaars krijgen. Hoe dan ook, actie
AuwWorstkaas schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:54:
[...]
[...]
4 maanden geleden 14m aan TEL en 13k aan GET verkocht voor een schijtprijs nadat ik 3 jaar hodlde. Omgezet in BTC.
Als je de koersen van beide munten nu checked is het meer dan 100k aan EUR waard.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Mag je dit cup & handle noemen?
https://www.binance.com/en/trade/1INCH_BTC?layout=pro
https://www.binance.com/en/trade/1INCH_BTC?layout=pro
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Ja.roflexx schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:09:
New ath btc incoming?!
Zero.
58k in ieder geval als boter doorheen gesneden.
Edit: WTF
[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 13-03-2021 11:12 ]
Het is een mooie dag om mijn Bitcoin shirt weer te dragen 
Happy New ATH guys

Happy New ATH guys

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat een prachtige groene kaars, 60k incoming!

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Zozo FOMO of tweet Elon????
Gratis dollars voor iedereen wellicht?knakworst schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:14:
Zozo FOMO of tweet Elon????
Zero.
Welnee ik zie een giga rode kaars met btc pairVis schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:14:
ETH ook heel sterk mee 🙌🏼
We stijgen door tot 61k verwacht ik, daarna stabiel boven de 60 hopelijk.Justevo schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:16:
Houdt gelijk goed stand.
Zero.
CHZ ingeruild voor ADA uurtje geleden.. pakt goed uit voorlopig
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Wat gek!nemesis2212 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:19:
even een dump candle voor chz
Zero.
Zat er aan te komen
Niet gek gezien wat BTC doet. En wat we al hebben gedan de afgelopen dagen.nemesis2212 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:19:
even een dump candle voor chz
Hopelijk pushen we nu ook gelijk door naar die 61K.
[ Voor 8% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 13-03-2021 11:21 ]
Meestal worden op een dergelijke mark wat sell orders gehit en zakken we terug. Dus ik verwacht dat áls we vandaag de 60k breken, dat we daarna terugzakken naar ongeveer 56-58k. Maar de trend is dan gezet, dus komen sneller weer boven de 60k uit dan.Pelox schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:18:
[...]
We stijgen door tot 61k verwacht ik, daarna stabiel boven de 60 hopelijk.
PSN/Steam: Xamsix
haha idd. vast een miljonair die vandaag weer zijn binance opent en denkt, oh shit.
krabbelt alweer omhoog gelukkig!
Heeft juist een rode kaars richting de nieuwe btc athroflexx schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:21:
Ada gaat ook lekker mee
Ecodan warmtepomp
Vandaag is toch de dag dat de Amerikanen dat geld krijgen?
Ik zie wel waar dat heen gegaan is
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Eens zien of ik wat leuks kan kopen dat nu naar beneden dondert puur vanwege de btc ath
Misschien gaat ANKR weer naar de 60 
Jij was toch weg?
[ Voor 4% gewijzigd door JT op 13-03-2021 11:30 ]
Ecodan warmtepomp
Gaan het morgen aan de beurs zien.Khaelos schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:28:
Ik denk het persoonlijk wel.
Graag ath bericht op nu.nl, ik wil de comments lezen onder genot van mijn kop koffie.
Bensimpel
Positieve meneer
Niet vandaag, eerste mensen krijgen maandag pas hun geld, niet iedereen tegelijkertijd natuurlijk. Dus dat duurt nog wel een weekje.Khaelos schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:28:
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Toen ik stopte ging het niet echt lekker met Bitcoin.JT schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:29:
Eens zien of ik wat leuks kan kopen dat nu naar beneden dondert puur vanwege de btc ath
[...]
Jij was toch weg?![]()
Ik voel me verantwoordelijk.
Bensimpel
Positieve meneer
Morgen is het zondag, de beurzen zijn in het weekend gesloten hoor. Maandag gaat het beginnen.WhySoSerious schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:30:
[...]
Gaan het morgen aan de beurs zien.
Ik denk het persoonlijk wel.
😆 - Denk ook eens om ;)
Wat ben jij toch een topkerel, moreel ethische topperVerwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:30:
[...]
Toen ik stopte ging het niet echt lekker met Bitcoin.
Ik voel me verantwoordelijk.
Ecodan warmtepomp
Als je 24/7 op groene candles wacht raak je de dagen kwijt.Bensimpel schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:31:
[...]
Morgen is het zondag, de beurzen zijn in het weekend gesloten hoor. Maandag gaat het beginnen.
CHZ lijkt toch weer te gaan. Misschien toch instapmomentje
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
50k euro is de weerstand nu, die euro speelt toch ook altijd een rol.
Oh wacht.. 50k euro en 60k dollar loopt bijna gelijk.. vandaar.
Oh wacht.. 50k euro en 60k dollar loopt bijna gelijk.. vandaar.
[ Voor 33% gewijzigd door Pelox op 13-03-2021 11:34 ]
Zero.
Of zou het 60k dollar zijn?Pelox schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:33:
50k euro is de weerstand nu, die euro speelt toch ook altijd een rol.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
50k€ = 60k$ toch?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Khaelos schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:35:
50k€ = 60k$ toch?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik zie eventuele instapmomenten op de 0,65 en anders 0,53zwembroek schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:32:
CHZ lijkt toch weer te gaan. Misschien toch instapmomentje
Momentum ligt nu gewoon even bij BTC.
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 13-03-2021 11:38 ]
Nog wel, maandag zijn er weer wat meer dollars dan euro's, maar we ronden af voor de eenvoudigKhaelos schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:35:
50k€ = 60k$ toch?
Multitasken
:strip_exif()/f/image/oNJ4E41fYOf28qRq0fkRki5m.jpg?f=fotoalbum_large)
Moet eens wat aan mijn cable management gaan doen..
:strip_exif()/f/image/oNJ4E41fYOf28qRq0fkRki5m.jpg?f=fotoalbum_large)
Moet eens wat aan mijn cable management gaan doen..
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 13-03-2021 11:43 ]
Zero.
Klopt, sorry. I blame it on the baby.Bensimpel schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:31:
[...]
Morgen is het zondag, de beurzen zijn in het weekend gesloten hoor. Maandag gaat het beginnen.
Wel lekker dat het morgen pas zondag is. Maar met stijgingen als deze is iedere dag binnenkort een weekenddag voor sommigen.
Die €50 - $60k is een klein psychologisch grensje. De technische target zit rond de $72k
Binance bezwijkt onder het gewicht van 60k? Ik kan m'n pf niet meer inzien.....
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Ik zit in een diepe geestelijke morele strijd tussen de vreugde van dit speculatie circus en de toekomst van ons breedgedragen financiële stelsel.JT schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:31:
[...]
Wat ben jij toch een topkerel, moreel ethische topperJij zit er natuurlijk ook in voor de tech en het milieu
Beide zullen uiteindelijk veel mensen duperen, de val van fiat zou zelfs tot honger en oorlog kunnen leiden. Met massale dood en verderf als direct gevolg van een halve eeuw financieel wanbeleid.
Het is daarnaast ook nog verkiezingstijd. Dan ben ik altijd chagerijnig als fuck.
Maar wat doe je eraan.
Gewoon maar lekker de oogkleppen op en het interwebs vervuilen met wat Bitcoin babes.
Nothing newNoedelsupke schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:42:
Binance bezwijkt onder het gewicht van 60k? Ik kan m'n pf niet meer inzien.....
Ik heb zelf de analyse niet gemaakt maar ik heb er wel een hoop bekeken de afgelopen dagen. De meeste komen toch uit op 61K en daar boven eigenlijk weinig weerstand tot inderdaad de 72K-74K. Dat word voor mij ook een level om langzamerhand eens na te gaan denken om een gedeelte van me long term wallet te gaan verkopen.Gelukszoekr schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:41:
Die €50 - $60k is een klein psychologisch grensje. De technische target zit rond de $72k
Hier postte ik vanmorgen nog over. Voor een een grote nee om me daar aan te melden.
[ Voor 18% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 13-03-2021 11:46 ]
HAPPY NEW FUCKING ATH LADS.
Toch nog groene verjaardagskaarsen!
Mooooon.

En hopelijk wordt de 60k babe geiler dan die pijnlijke herinnering aan de 50k 'babe'..
Mooooon.

En hopelijk wordt de 60k babe geiler dan die pijnlijke herinnering aan de 50k 'babe'..
[ Voor 32% gewijzigd door Aarebe1 op 13-03-2021 11:53 ]
Nog gefelicteerd!Aarebe1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:52:
Mooooon.![]()
![]()

Zero.
Feli!Aarebe1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:52:
Mooooon.![]()
![]()
Ecodan warmtepomp
Wat ik mis bij binance is een alarm melding mogelijkheid..
Niet op munt basis maar op totaal pf inhoud op basis van btc en usdt.
Kunnen we niet allemaal even een melding inschieten bij binance om hier om te verzoeken?
Niet op munt basis maar op totaal pf inhoud op basis van btc en usdt.
Kunnen we niet allemaal even een melding inschieten bij binance om hier om te verzoeken?
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Gefeliciteerd met de groene kaars allemaal... ik stapte om 11.00 uit op 57500, in de verwachting net als gisteren een dip te krijgen en op 56k weer in te stappen...11.05 raket naar MOON
Nu instappen lijkt me niet meer verstandig.
Weer wat geleerd, nooit All out gaan 😭

Nu instappen lijkt me niet meer verstandig.
Weer wat geleerd, nooit All out gaan 😭
It didn't happen if it's not on Binance
Zeau. 1inch herstelt supersnel na een dip door de nieuwe ath. Zat al te twijfelen om daar in te gaan.
Edit: zakt weer in met de nadering van 60k
Edit: zakt weer in met de nadering van 60k
[ Voor 19% gewijzigd door JT op 13-03-2021 12:05 ]
Ecodan warmtepomp
En de 50k euro geraakt.op BUSD pair omgerekend maar niet in EUR. Nu 60k USDT nog op binance.
[ Voor 32% gewijzigd door knakworst op 13-03-2021 12:05 ]
Eens eens. Flinke arbitrage tussen fenix en binance.Victor Belli schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:03:
[...]
It didn't happen if it's not on Binance
CZ loopt gewoon de prijs te drukkenWhySoSerious schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:04:
[...]
Eens eens. Flinke arbitrage tussen fenix en binance.
Volgens CMC net niet (59.974). Kom op BTC.
59995 ben ik tevreden 😆knakworst schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:03:
En de 50k euro geraakt. Nu 60k USDT nog op binance.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Met vertraging gaat ETH nu zelfs harder dan BTC.Vis schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:14:
ETH ook heel sterk mee 🙌🏼
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!