En terecht, had ie maar niet rood moeten worden.
Zijn ook kansen he
Edit: en uni lijkt ook een leuk instapmoment te zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door JT op 13-03-2021 12:12 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Nu nog ETH naar 2k
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Mijn vrouw heeft net via Revolut BTC verkocht voor $63.000
Dat was een optimistische koers.
Ondertussen staat bij mij een sell order klaar op $59999,- die op Binance nog niet geraakt is

Ondertussen staat bij mij een sell order klaar op $59999,- die op Binance nog niet geraakt is
Henk en Ingrid?PWM schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:13:
Mijn vrouw heeft net via Revolut BTC verkocht voor $63.000Dat was een optimistische koers.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Holo gaat trouwens ook goed holo shit haha
Verkocht op 63k?, revolut trekt daar toch zo’n 2% vanaf?PWM schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:13:
Mijn vrouw heeft net via Revolut BTC verkocht voor $63.000Dat was een optimistische koers.
Bij mij staat de verkoop in Revolut nu op 57k6 bij echte waarde 59k7 en koop op een bizarre 61k5 in revolut.
Ik ga ook een bankapp beginnen, snel verdienenJoebarRC schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:20:
[...]
Verkocht op 63k?, revolut trekt daar toch zo’n 2% vanaf?
Bij mij staat de verkoop in Revolut nu op 57k6 bij echte waarde 59k7 en koop op een bizarre 61k5 in revolut.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Nog tijdig kunnen verkopen en om kunnen zetten naar BTC?Taro schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:19:
[...]
Ja, laat maar komen, ik moet nog even wat goedmaken
1%, ze heeft zo'n platinumkaart. Maar die koers doet er wel vaker erg vreemd.JoebarRC schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:20:
[...]
Verkocht op 63k?, revolut trekt daar toch zo’n 2% vanaf?
Ja, alleen met ANKR was ik net iets te laat bij het laatste ritje. Ook vanochtend de andere alts allemaal omgezet naar BTC. Zit voor 99% in BTC, met verder alleen nog XOR, BNB en ETH.JohnW1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:21:
[...]
Nog tijdig kunnen verkopen en om kunnen zetten naar BTC?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Netjes! Ik was het van plan en kreeg achteraf helaas visite waardoor ik dacht kijk er na wel even. Dure visite hahaTaro schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:23:
[...]
Ja, alleen met ANKR was ik net iets te laat bij het laatste ritje. Ook vanochtend de andere alts allemaal omgezet naar BTC. Zit voor 99% in BTC, met verder alleen nog XOR, BNB en ETH.
Hou je het nu vast of zet je het bij 60k weer om naar alts?
[ Voor 6% gewijzigd door JohnW1 op 13-03-2021 12:26 ]
Kom op dan!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Poging 4 op de 60K, meestal de laatste voor de doorbraak... (of knal naar beneden
)
Ik merk dat ik hardop tegen Binance praat op dit moment..
En op basis waarvan was je tot dit besluit gekomen?Taro schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:23:
[...]
Ja, alleen met ANKR was ik net iets te laat bij het laatste ritje. Ook vanochtend de andere alts allemaal omgezet naar BTC. Zit voor 99% in BTC, met verder alleen nog XOR, BNB en ETH.
Ecodan warmtepomp
60k babe pls en zet de 61k alvast klaar.
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 13-03-2021 12:29 ]
Zero.
@Verwijderd heeft het druk vandaag geloof ik, wat een MOOOOON!!!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zag net de 60K op Coinbase verschijnen
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Op welke site kun je ook alweer die enorme longs/shorts en liquidations zien?
lijkt me erg grappig rond dit niveau, maar kan het niet meer vinden.
Waarom eigenlijk? Pump and dump?roflexx schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:18:
Holo gaat trouwens ook goed holo shit haha
https://aggr.trade/rainier15 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:30:
Op welke site kun je ook alweer die enorme longs/shorts en liquidations zien?
(geluid aan:P)
Verwijderd
Er werden een kleine 500 Bitcoins in 45 seconden doorheengesnoept op Binance op 60010.MRDutchfreakNL schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:32:
Een flinke Sell wall geraakt op de 60K. De 1M chart is slecht voor je hart, maar wel leuk op dit soort momenten.[Afbeelding]
Damn, ik denk ik ga weer eens kijken hoe het met de crypto gaat
Gekkenhuis hier! Gefeliciteerd allemaal x)
Ach ja, 60k usd en 50k eur, daar kunnen we niet in 1x doorheen. Zullen een aantal op willen cashen, boeiond...
Over een paar uur wordt de rit naar de volgende planeet wel hervat

Precies, en de stimulus checks moeten nog komenRichh schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:37:
Ach ja, 60k usd en 50k eur, daar kunnen we niet in 1x doorheen. Zullen een aantal op willen cashen, boeiond...
Ik ben eigenlijk wel weer klaar met al dat wisselenJohnW1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:25:
[...]
Hou je het nu vast of zet je het bij 60k weer om naar alts?
CHZ en ANKR blijf ik wel mee traden, maar pas weer als BTC even stil staat.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Leuk voor de BTC en de rest van de markt natuurlijk.Oli4- schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:36:
Damn, ik denk ik ga weer eens kijken hoe het met de crypto gaatGekkenhuis hier! Gefeliciteerd allemaal x)
Investeerders hebben echter veel vertrouwen in ADA zo laat dit artikel zien.
https://www.cryptoglobe.c...da-than-btc-survey-shows/
Ja, maar is toch leuk dat BTC het ook goed doetHoppyF schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:40:
[...]
Leuk voor de BTC en de rest van de markt natuurlijk.
Investeerders hebben echter veel vertrouwen in ADA zo laat dit artikel zien.
https://www.cryptoglobe.c...da-than-btc-survey-shows/
Boys, er staat visite voor de deur voor een plakje natte cake..
Open doen?
Open doen?
Zolang het geen @Verwijderd babes zijn niet open doenAarebe1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:43:
Open doen?
De Televaag is ook wakker:
PREMIUM
Piekende bitcoin meer waard dan $60.000
Zolang we de 61K niet bereikt hebben blijven zitten waar je zitAarebe1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:43:
Open doen?
https://www.google.com/am...ect.eu/bitcoin-60000/amp/
Kim dit net tegen die had een goede glazen bol
Kim dit net tegen die had een goede glazen bol
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

OMG dit kan ik niet eens een babe noemen. Wat een deceptie. Snel door naar de 61k dan maar.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dit gebeurt altijd op dit soort 'psychologische' getallen. Mensen willen blijkbaar uitcashen op een mooi rond bedrag. Dan duikt ie er een paar keer onder om vervolgens de verkopers gedesillusioneerd achter te laten omdat hun opnieuw-inkoop-moment niet meer komt.MRDutchfreakNL schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:32:
Een flinke Sell wall geraakt op de 60K. De 1M chart is slecht voor je hart, maar wel leuk op dit soort momenten.[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ze kunnen (de andere babes) van jouw zijn als je nog even door hodledMicroWhale schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:02:
[...]
![]()
OMG dit kan ik niet eens een babe noemen. Wat een deceptie. Snel door naar de 61k dan maar.
[ Voor 3% gewijzigd door MrFX op 13-03-2021 13:05 ]
De 50k euro heeft ie nog niet gehaald...
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Zagen jullie die dip? Nee gelijk opgekocht
Bagger heRonald.42 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:05:
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
er is iets vreemds aan de hand met ADA.... Die stijgt
Dat direct opkopen op een hoog bedrag; komt dat door Fomo? Of zijn het whales die nu de koers hoog willen houden en straks massaal dumpen om goedkoop in te kopen?
Sicke indicator voor bear market. Abandon ship, market dump je hele stackRonald.42 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:05:
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja.. Dat was nu net niet de bedoeling juist...Bartje-bart schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:10:
Bartje-bart schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:10:

50050 op Binance nuRonald.42 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:05:
/f/image/CkPYLkmBXL9lchuVwLQrJVkp.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 49% gewijzigd door PWM op 13-03-2021 13:16 ]
Kan iets niet vinden op binance. heb van de laatste jaren alle orders verzameld en die kun je dan ergens downloaden.
Kreeg dus mail en daar staat
Statement generated
The Spot order statement you applied for at 2021-03-13 10:56:45(UTC) has been generated.
The link is valid for 7 days.
Please go to [ Orders -> Spot Orders -> Trade/Order History ] page to download the statement.
Maar als ik daar na toe ga is er niks te zien. wat doe ik fout of niet.
Toch gevonden bij Alle orderoverzichten genereren
Kreeg dus mail en daar staat
Statement generated
The Spot order statement you applied for at 2021-03-13 10:56:45(UTC) has been generated.
The link is valid for 7 days.
Please go to [ Orders -> Spot Orders -> Trade/Order History ] page to download the statement.
Maar als ik daar na toe ga is er niks te zien. wat doe ik fout of niet.
Toch gevonden bij Alle orderoverzichten genereren

[ Voor 5% gewijzigd door Toerq op 13-03-2021 13:21 ]
Dat is de conversie prijs maar helaas niet de prijs van BTC/EUR
50K EU op Bitvavo zojuist aangetikt.
LINK is ook uit de downtrend van de afgelopen dagen gekrabbeld. Echter verdenk ik BTC van de stijging.
MANA bezig met een correctie. Even afwachten maar wellicht een leuke entry? Gezien de stijging van afgelopen periode misschien wel een grotere correctie te verwachten. Een van de weinige projecten waar ik me redelijk in verdiept hebt maar (nog) niet in zit. Zeker een interessant project en er worden blijkbaar al flinke bedragen neergelegd voor het kopen van een stukje grond/land.
LINK is ook uit de downtrend van de afgelopen dagen gekrabbeld. Echter verdenk ik BTC van de stijging.
MANA bezig met een correctie. Even afwachten maar wellicht een leuke entry? Gezien de stijging van afgelopen periode misschien wel een grotere correctie te verwachten. Een van de weinige projecten waar ik me redelijk in verdiept hebt maar (nog) niet in zit. Zeker een interessant project en er worden blijkbaar al flinke bedragen neergelegd voor het kopen van een stukje grond/land.
Bij het AD ook:
Koers bitcoin bereikt opnieuw record en doorbreekt en passant 50.000 euro-grens

Weet iemand hoe je de layout in de binance ios app kan aanpassen?
Als je inlogt dan staan er 3 handelsparen allemaal in BUSD...
BNB/BUSD BTC/BUSD ETH/BUSD
mijn fiat is USDT....
Kan ik deze handelsparen in de app aanpassen of probeert CZ die BUSD op deze manier door m'n strot te duwen ?
Voor de rest vind ik het wel een fijne app, alleen dit is irritant
Oh ja... in de Bitvavo app die ik tot voor kort gebruikte had je een lijngrafiek van afgelopen periode voor de totale waarde van je wallet, ik kan die lijngrafiek zo gauw niet vinden in de Binance app, zie ik die over het hoofd?
Als je inlogt dan staan er 3 handelsparen allemaal in BUSD...
BNB/BUSD BTC/BUSD ETH/BUSD
mijn fiat is USDT....
Kan ik deze handelsparen in de app aanpassen of probeert CZ die BUSD op deze manier door m'n strot te duwen ?
Voor de rest vind ik het wel een fijne app, alleen dit is irritant
Oh ja... in de Bitvavo app die ik tot voor kort gebruikte had je een lijngrafiek van afgelopen periode voor de totale waarde van je wallet, ik kan die lijngrafiek zo gauw niet vinden in de Binance app, zie ik die over het hoofd?
Heel onwennig die $60.000 in m'n spotoverzicht
Ben btc aan het verkopen met laddertjes, mooie winst. Ook weer buy orders ingesteld, hoop dus straks op rode candles als Azië wakker wordt ofzo
50k eerst. Dan weer omhoog. Iets met weekend pumps.roflexx schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:35:
Verwachtingen komende week 80k?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Zo blij dat pihole nu.nl hier lekker blacklist. Niet alleen om de (megasuperextreemlinkse) 'inhoud' maar vooral de bizarre shitload aan reclames. Brrr.WhySoSerious schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:34:
https://www.nu.nl/economi...ven-60000-dollar-uit.html
Inclusief reacties.
Genieten.
[ Voor 14% gewijzigd door jowi op 13-03-2021 14:03 ]
Vind de reacties tot nu toe vrij mild. Erg ongewoon dus het wordt gewoonWhySoSerious schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:34:
Inclusief reacties.
Genieten.
Buy high sell low! Zojuist weer ETH bijgekocht, mooi op weg naar de 10k eoy
Verwijderd
Het valt nog mee maar dit is wel een pareltje.WhySoSerious schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:34:
Inclusief reacties.
Genieten.
:strip_exif()/f/image/026ATzcedTRNusGDSrHGiYLO.jpg?f=fotoalbum_large)
Was vorige maand in pundi ingestapt en het is goed.
Lekker muntje zeg. Klinkt ook zo lekker.
Pundiiiii
Pundiiiii
[ Voor 24% gewijzigd door jzoin2 op 13-03-2021 13:57 ]
Verwijderd
Ja aan de top van grote groene candles bijkopen is echt brilkantbrick5492 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:56:
Buy high sell low! Zojuist weer ETH bijgekocht, mooi op weg naar de 10k eoy
Lol f*ck de euroVerwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:56:
[...]
Het valt nog mee maar dit is wel een pareltje.
[Afbeelding]
Ik reed dus net over de A4 en zag op een enorm digitaal reclame bord een bitcoin advertentie, best weird. Er stond geen bedrijf bij ofzoiets.
Zat er al een tijd overna te denken, maar wilde het niet doen omdat het een tijdje sideways ging. Toen tegen mezelf gezegd als er een breakout is koop ik bij.Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:57:
[...]
Ja aan de top van grote groene candles bijkopen is echt brilkant
Kans is erg minimaal. Dit zou zo ongeveer het meest wazige moment zijn voor een pullback naar 50k.mjjveldt schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:38:
[...]
50k eerst. Dan weer omhoog. Iets met weekend pumps.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja PundiX timmert lekker aan de weg! is al maanden het pareltje in mijn portfolio.jzoin2 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:57:
Pundiiiii
Wat denk je? Eind van het jaar 0,01? Moet haalbaar zijn tochBartje-bart schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 14:16:
[...]
Ja PundiX timmert lekker aan de weg! is al maanden het pareltje in mijn portfolio.![]()
Even een reminder gestuurd naar een oud-collega van 3 jaar geleden, verklaarde mij altijd voor gek met mijn btc. Hij stuurde in januari een bericht rond de 40k, twijfelde om in te stappen.. nu even gevraagd of het nog was gelukt. 
Kon het niet laten.. haha wat slecht.
Kon het niet laten.. haha wat slecht.
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 13-03-2021 14:25 ]
Zero.
Simpel. Dat moet omdat de TA dat zegt. En zie wat er drie uur geleden gebeurd is. ATHjowi schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 06:24:
[Het uur van de waarheid nadert voor BTC. Binnen de 24h moet er gekozen worden: ofwel ATH doorbreken, ofwel door de MA25 op de 4h vallen...]
Waarom 'moet' dat?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Geen dank, had npxs verkocht na jaren bagholder te zijn en sindsdien moon 
Werd hongerig van de cake verhalen hier, daar wat plakjes van gehaald. Sindsdien gaat die omlaag xD.
Werd hongerig van de cake verhalen hier, daar wat plakjes van gehaald. Sindsdien gaat die omlaag xD.
Verkoop jij die cake dan eens heel snel.xileS schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 14:25:
Geen dank, had npxs verkocht na jaren bagholder te zijn en sindsdien moon
https://untappd.com/user/OzzBier
Lekker vasthoudenjzoin2 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:57:
Pundiiiii
https://degeldwolf.nl/pundi-x-npxs-kopen-prijsverwachting/
Ook komt er een token reduction en staking aan. Beter zo, een kop koffie betalen met 100.000 NPXS klinkt niet echt lekker. Afwachten wat dit met de koers gaat doen. Ik zeg moon
https://blog.pundix.com/2...en-reduction-poll-result/
[ Voor 29% gewijzigd door Crawl NL op 13-03-2021 14:38 ]
Er is in zijn geheel een bullish sentiment. Absoluut. Op de 4 uur tel ik dat dit de 5de leg omhoog is, en die zou in feite na de nieuwe ath afgebroken kunnen worden.anti elppa schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 14:12:
[...]
Kans is erg minimaal. Dit zou zo ongeveer het meest wazige moment zijn voor een pullback naar 50k.
Maar gezien de stimulus cheques die uitgedeeld gaan worden deze maand hoeft het niet inderdaad. Ik verwacht wel een pullback eerst voordat we de 80k halen. Maar of we eerst de 65k/70k aantikken voordat dat gebeurt geen idee. Tijd zal het leren.
Maar ik ben natuurlijk slechts een beginner, en van nature wat pessimistisch ingesteld.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ik vind helemaal mooi. Voor het eerst weer eens een komma opgeschoven in totale portfolio waarde. De volgende verschuiving is lambo time. EOY?
Nu even vieren en hopen dat we stabiel boven de 60k komen deze week...
Nu even vieren en hopen dat we stabiel boven de 60k komen deze week...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
gok ergens tussen de 70 en 80 weer een pullback van 20 tot 30%. voorbij de 80 zou me verbazen.mjjveldt schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 14:38:
[...]
Er is in zijn geheel een bullish sentiment. Absoluut. Op de 4 uur tel ik dat dit de 5de leg omhoog is, en die zou in feite na de nieuwe ath afgebroken kunnen worden.
Maar gezien de stimulus cheques die uitgedeeld gaan worden deze maand hoeft het niet inderdaad. Ik verwacht wel een pullback eerst voordat we de 80k halen. Maar of we eerst de 65k/70k aantikken voordat dat gebeurt geen idee. Tijd zal het leren.
Maar ik ben natuurlijk slechts een beginner, en van nature wat pessimistisch ingesteld.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Tijdens een rondje op de social media lijkt het alsof de boel op "altploffen" staat.
Ik kan geen één post aanwijzen of zo, maar het is de hoeveelheid "positief sentiment" dat ik tegenkom (of misschien is het hopium) dat me dat laat denken.
Ik kan geen één post aanwijzen of zo, maar het is de hoeveelheid "positief sentiment" dat ik tegenkom (of misschien is het hopium) dat me dat laat denken.
Niks, maar een soort "build up" naar 31ste
nothing stops this train
eind deze maand een Token reduction, dus zal wel ff wat hoger wordenjzoin2 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 14:21:
[...]
Wat denk je? Eind van het jaar 0,01? Moet haalbaar zijn toch

Ja ben ook bang dat CHZ zo volledig instort..
De twijfel blijft enorm om mijn kleine verlies te pakken vooral als je reddit leest is dit de nieuwe doge coin😂😂
Dan moet je eigenlijk als je conclusies trekken.
De twijfel blijft enorm om mijn kleine verlies te pakken vooral als je reddit leest is dit de nieuwe doge coin😂😂
Je hebt sinds gisteren twee momenten gehad om je winst te pakken toch? Toch blijven hangen, met een reden blijkbaar. Wat is er tussen vanmorgen en nu veranderd waardoor je nu denkt dat CHZ instort? Omdat CHZ zich nu sinds BTC aan het beuken is, zich zijdelings beweegt net als zo ongeveer alle alts?corneedebruin schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 14:59:
Ja ben ook bang dat CHZ zo volledig instort..
Man je had kunnen uitstappen op 0,88, kunnen instappen op 0,66 en weer kunnen uitstappen op 0,79
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 13-03-2021 15:02 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat klopt alleen heb ik ook nog een gezin dus kan niet constant op de koersen kijken.St@m schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:01:
[...]
Je hebt sinds gisteren twee momenten gehad om je winst te pakken toch? Toch blijven hangen, met een reden blijkbaar. Wat is er tussen vanmorgen en nu veranderd waardoor je nu denkt dat CHZ instort? Omdat CHZ zich nu sinds BTC aan het beuken is, zich zijdelings beweegt net als zo ongeveer alle alts?
Man je had kunnen uitstappen op 0,88, kunnen instappen op 0,66 en weer kunnen uitstappen op 0,79
Vermoed niet dat het instort maar ik moet dingen zoals fb en reddit vermijden😅
Ik zal gewoon eens even lekker wachten komt denk vooral omdat het om veel geld gaat en ik dit niet gewend ben niemand denk echt. Emotioneel gezien is dat erg lastig
[ Voor 17% gewijzigd door JustC op 13-03-2021 15:13 ]
Toch fijn dat alle Ripple fanboys verhuisd zijn naar de commentsectie van Nu.nl, hebben we er hier wat minder last van.
Da's natuurlijk geen antwoord op de vraagcorneedebruin schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:11:
[...]
Dat klopt alleen heb ik ook nog een gezin dus kan niet constant op de koersen kijken.
Maar je had prima een verkooporder kunnen zetten boven je aankoop.
0,80 FOMO aankoop, 0,81 Limiet verkoop
Was gewoon gehit.
Daarom ook alleen met geld spelen dat je kan missen en er niet van wakker hoeft te liggen. Maar het blijft natuurlijk altijd zonde als iets voor je ogen verdampt. Dan begrijp ik helemaal. Dus ik heb gewoon die knop omgezet dat ik alles kwijt ben.corneedebruin schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:11:
Vermoed niet dat het instort maar ik moet dingen zoals fb en reddit vermijden😅
Ik zal gewoon eens even lekker wachten komt denk vooral omdat het om veel geld gaat en ik dit niet gewend ben niemand denk echt. Emotioneel gezien is dat erg lastig
[ Voor 52% gewijzigd door St@m op 13-03-2021 15:15 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het gaat wel hard trouwens, 26% in een week tijd is erg fors.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O2cx3n9slvvRL20KzakHJxR1.jpg?f=user_large)
Een paar dagen rustig aan doen is misschien wel gezond.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O2cx3n9slvvRL20KzakHJxR1.jpg?f=user_large)
Ik zit op +51,48%.. op 7 dagenRichh schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:15:
Het gaat wel hard trouwens, 26% in een week tijd is erg fors.
[Afbeelding]
Helaas heb ik er niet veel geld in zitten.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Pundi X blijft wel echt hard gaan nu zeg.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!