Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Je had gewoon alles in Bitcoin moeten stoppen dusMicroWhale schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:22:
[...]
Kak, je zit hoger dan ik (24%)![]()
Ik ga ff jaloers in een hoekje zitten huilen nu
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Klopt, zit voor ~de helft in BTC en dat vind ik wel genoeg. (zie boven, post ff aangepast) ETH, DOT en KSM volgen wel.Richh schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:24:
[...]
Je had gewoon alles in Bitcoin moeten stoppen dus
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Bensimpel
Positieve meneer
inderdaad zeg,Chaes schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:22:
Pundi X blijft wel echt hard gaan nu zeg.
😆 - Denk ook eens om ;)
Waar twijfel je aan dan?Gelukszoekr schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:23:
Ik twijfel om mijn BTC bij crypto.com te stallen tegen 6.5% apy. Wat vinden jullie?
Als je risico wilt spreiden kun je 50/50 bij Crypto.com / Nexo doen.
4% maar bij NEXOMicroWhale schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:27:
[...]
Waar twijfel je aan dan?
Als je risico wilt spreiden kun je 50/50 bij Crypto.com / Nexo doen.
Hij piekt iets te vroeg. Over pakweg 2 weken vindt de reduction plaats. Ik ga zo de winst pakken en van de week maar weer instappen.Chaes schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:22:
Pundi X blijft wel echt hard gaan nu zeg.
Geen ADA, wtf?MicroWhale schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:22:
[...]
Kak, je zit hoger dan ik (24%)![]()
Ik ga ff jaloers in een hoekje zitten huilen nu
Voor de liefhebbers die me na willen doen/rekenen:
BTC 45%
ETH 21%
DOT 19%
KSM 6%
BNB 4%
NEXO 4%
+ Restjes zooi.
BTW ik hodl dus er gebeurt bij mij nooit iets spannends
Mwah, denk niet dat het te vroeg is. Het is overigens nog geen alt season en hij staat nog lang niet op z'n vorige ATHCrawl NL schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:29:
[...]
Hij piekt iets te vroeg. Over pakweg 2 weken vindt de reduction plaats. Ik ga zo de winst pakken en van de week maar weer instappen.
Toch maar op safu.....65% profit vindt ik primaChaes schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:31:
[...]
Mwah, denk niet dat het te vroeg is. Het is overigens nog geen alt season en hij staat nog lang niet op z'n vorige ATH
die stijgt ineens hard!
/f/image/FG6lyrXtqikDmluBYxhFUkx1.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 77% gewijzigd door Khaelos op 13-03-2021 15:56 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Krijg de smaak nu wel lekker te pakken. Niet overmoedig worden alleen.. Blijf er maandelijks een paar tientjes tegenaan gooien en ondertussen maar eens uitzoeken hoe het allemaal écht werkt..
Netjes ik hoop dat je met beide beentjes op de grond kunt blijven.El Caballero schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:54:
Niet gehinderd door enige kennis, ben ik drie weken geleden in de crypto gestapt. Paar keer wat speelgeld erin gestopt (tientjeswerk), in crypto's die her en der aangeraden werden, onder andere Chiliz. Daarmee inmiddels bijna 400% stijging gerealiseerd en m'n CHZ inleg er zojuist uit gehaald. Lekker hoor!
Krijg de smaak nu wel lekker te pakken. Niet overmoedig worden alleen.. Blijf er maandelijks een paar tientjes tegenaan gooien en ondertussen maar eens uitzoeken hoe het allemaal écht werkt..
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Nu.nl commentsectie shilling heeft blijkbaar effect?Khaelos schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:53:
is err nieuws over XRP?
die stijgt ineens hard![Afbeelding]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Haha captain hindsightSt@m schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:01:
[...]
Je hebt sinds gisteren twee momenten gehad om je winst te pakken toch? Toch blijven hangen, met een reden blijkbaar. Wat is er tussen vanmorgen en nu veranderd waardoor je nu denkt dat CHZ instort? Omdat CHZ zich nu sinds BTC aan het beuken is, zich zijdelings beweegt net als zo ongeveer alle alts?
Man je had kunnen uitstappen op 0,88, kunnen instappen op 0,66 en weer kunnen uitstappen op 0,79
Ohja? Lees even terug als je wilt.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
You know what I thinkGelukszoekr schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:23:
Ik twijfel om mijn BTC bij crypto.com te stallen tegen 6.5% apy. Wat vinden jullie?
Bitcoin is kostbaar. Wees er zuinig en voorzichtig mee.
Wat is 6.5% tegenover 3th party risk?
Nexo en crypto.com zijn solide partijen, tot ze het niet zijn.
Maargoed, dat ben ik.
Mwha, ze zijn bang dat ze ingehaald worden door de CHZ community.Khaelos schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:53:
is err nieuws over XRP?
die stijgt ineens hard![Afbeelding]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Nu maar de winstjes van CHZ en MBL in fiat gestopt om de storm even af te wachten. Kon ook geen goedkope shitcoin (0,000x range) vinden die de laatste week al niet flink gestegen was en die ik begrijp.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Ruilen dan? Mij PF 'maar' met 12% in een weekRichh schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:15:
Het gaat wel hard trouwens, 26% in een week tijd is erg fors.
[Afbeelding]
Een paar dagen rustig aan doen is misschien wel gezond.
Ja, dat is het dilemma.Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 16:09:
[...]
You know what I think![]()
Bitcoin is kostbaar. Wees er zuinig en voorzichtig mee.
Wat is 6.5% tegenover 3th party risk?
Nexo en crypto.com zijn solide partijen, tot ze het niet zijn.
Maargoed, dat ben ik.
6.5% is serieus rendament. Maar geen garanties bij dit soort partijen...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Haha echt he 😂. Wel benieuwd of het überhaupt nog iets kan worden met xrp, sommige van die oude meuk wil maar niet dood gaan. Vermoeiend.Richh schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:11:
Toch fijn dat alle Ripple fanboys verhuisd zijn naar de commentsectie van Nu.nl, hebben we er hier wat minder last van.
Wanneer deze weer door de $21 is gebroken. Dat moment gaat komen, maak een screenshot en bedank me later

Ik heb me XRP verdubbeld toen het nieuws van de rechtszaak naar buiten kwam.DarkShadow schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 16:52:
[...]
Haha echt he 😂. Wel benieuwd of het überhaupt nog iets kan worden met xrp, sommige van die oude meuk wil maar niet dood gaan. Vermoeiend.
Shitcoin, scamcoin, centralisatie of wat dan ook; ik durf de gok wel aan
Helemaal geen XRP houders hier?
Ik heb ook nog wat XRP dat ik gewoon vast blijf houden. Maar wat is er volgens jullie aan de hand met XRP? Zo hard stijgt hij toch niet?Jordy198705 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:05:
[...]
Ik heb me XRP verdubbeld toen het nieuws van de rechtszaak naar buiten kwam.
Shitcoin, scamcoin, centralisatie of wat dan ook; ik durf de gok wel aan![]()
Helemaal geen XRP houders hier?
Ik heb ook maar een account aangemaakt en KYC doorlopen.
Net wat je al zei, de Chinezen zullen al m’n gegevens toch al wel hebben 😏
2 vragen
1)Via iDeal fiat opwaarderen gaat niet.
Hoe krijg ik m’n USDT’s vanaf Binance naar BigONE tegen zo laag mogelijke fee?
2)Werkt die iOS app bij jullie?
Ik kom niet ingelogd.
App ziet er nagenoeg hetzelfde uit als Binance app trouwens, beter goed gejat dan slecht bedacht 😎
Dat wordt eens tijd. Terug naar de 0.045 van een maand geleden, en dan door naar 0.149 van 3 jaar geledenWhySoSerious schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:04:
ETH gaat een poging doen.

Inloggen is een beetje raar, dat doe je de eerste keer met je 06 en na je KYC met je email adres. Raakte ik ook van in de war.Supershiva schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:10:
@Verwijderd @Wo Ve
2 vragen
Ik kom niet ingelogd.
App ziet er nagenoeg hetzelfde uit als Binance app trouwens, beter goed gejat dan slecht bedacht 😎
Ik had nog wat EOS liggen wat ik over heb gemaakt. Maar ik zou ver weg blijven van de ERC want de fees zijn niet leuk meer de laatste tijd.
Tnx ga ik straks wel ff wat EOS in slaan.Wo Ve schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:19:
[...]
Inloggen is een beetje raar, dat doe je de eerste keer met je 06 en na je KYC met je email adres. Raakte ik ook van in de war.
Ik had nog wat EOS liggen wat ik over heb gemaakt. Maar ik zou ver weg blijven van de ERC want de fees zijn niet leuk meer de laatste tijd.
App werkt helaas niet voor mij.
Account had ik op de pc al aangemaakt, KYC basis is nu afgerond (kopie paspoort etc)
Nu zou ik KYC advanced willen afronden maar dan moet je een QR code met de app scannen, lekker als de app niet werkt...
Zowel e-mail als 06nummer lukt niet.
Komt een kleine pop-up noem ik het maar met een draaiend rondje erin om aan te geven dat de app aan het laden/connecten is en dat verdwijnt dan op de duur en klaar... app gaat niet verder
Is die advanced KYC afronden echt noodzakelijk?
Ik heb die advanced nog niet afgerond en kan gewoon handelen bij die club.Supershiva schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:29:
[...]
Tnx ga ik straks wel ff wat EOS in slaan.
App werkt helaas niet voor mij.
Account had ik op de pc al aangemaakt, KYC basis is nu afgerond (kopie paspoort etc)
Nu zou ik KYC advanced willen afronden maar dan moet je een QR code met de app scannen, lekker als de app niet werkt...
Zowel e-mail als 06nummer lukt niet.
Komt een kleine pop-up noem ik het maar met een draaiend rondje erin om aan te geven dat de app aan het laden/connecten is en dat verdwijnt dan op de duur en klaar... app gaat niet verder
Is die advanced KYC afronden echt noodzakelijk?
EOS is geen financieel advies, ik weet oprecht niet wat het goedkoopste is, ik had nog wat EOS liggen zoals ik al zei.
App werkt gewoon bij mij op Android.
NFT's zijn nogal hype momenteel, en ik doe wel eens wat fotografie. Dus denk ga die foto's uploaden en te koop aanbieden.
Eerst een account aangemaakt bij Nifty Gateway, om er vervolgens achter te komen dat er een hele registratie procedure aan vast zit voordat je mag verkopen. Maarja, al wel al mijn gegevens ingevoerd inclusief kopie ID.
Vervolgens Rarible geprobeerd; wallet aangemaakt en wat ETH ernaar gestuurd, gelijk 30% van het bedrag kwijt aan fee's. Daarna wou ik wat uploaden; krijg eerst een verificatie die nog eens 30% fee's kostte, en daarna had ik niet genoeg meer om de upload te doen. Daarna mijn ETH weer terug gestuurd en dus nog meer kwijt.
Dus onder de streep:
-Gegevens bij meerdere partijen (Nifty Gateway & Gemini) dus heb GDPR verzoeken gedaan om alles te verwijderen
-80% van de ETH kwijt die ik ervoor gekocht had.
Wijze les: FOMO is een bitch.
-
Klinkt meer als de procedure's niet goed gelezen.PWSteal schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:40:
Ik had vandaag FOMO en echt een domme actie gedaan.
NFT's zijn nogal hype momenteel, en ik doe wel eens wat fotografie. Dus denk ga die foto's uploaden en te koop aanbieden.
Eerst een account aangemaakt bij Nifty Gateway, om er vervolgens achter te komen dat er een hele registratie procedure aan vast zit voordat je mag verkopen. Maarja, al wel al mijn gegevens ingevoerd inclusief kopie ID.
Vervolgens Rarible geprobeerd; wallet aangemaakt en wat ETH ernaar gestuurd, gelijk 30% van het bedrag kwijt aan fee's. Daarna wou ik wat uploaden; krijg eerst een verificatie die nog eens 30% fee's kostte, en daarna had ik niet genoeg meer om de upload te doen. Daarna mijn ETH weer terug gestuurd en dus nog meer kwijt.
Dus onder de streep:
-Gegevens bij meerdere partijen (Nifty Gateway & Gemini) dus heb GDPR verzoeken gedaan om alles te verwijderen
-80% van de ETH kwijt die ik ervoor gekocht had.
Wijze les: FOMO is een bitch.
-
Ik denk het wel, ik doe de pundi nog even in de HODLroflexx schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:01:
Komt dit nog goed met pundi?!
Verwijderd
App werkt bij mij op android super. USDT's gewoon via withdraw/deposit die kant op sturen. Geen deposit fee's. Zo heb ik dat gedaan.Supershiva schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:10:
@Verwijderd @Wo Ve
2 vragen
Ik kom niet ingelogd.
De drop laat even op zicht wachten vandaag. Ik vermoed dat er nu wel meer mensen op de Binance listing zitten te wachten.
Wat is er mis met Pundi?roflexx schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:01:
Gast, wat is dit nou weer voor vraag.roflexx schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:01:
Trek het je niet aan, de arme man heeft XRP.
Ripple doet die shit met je...
Investeren in crypto ipv borstvergroting.
Beste keuze ooit
Of eten, hungry hungry crypto babe!WhySoSerious schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:32:
[...]
Investeren in crypto ipv borstvergroting.
Beste keuze ooit
What’s in a namepletter schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:34:
plet houd niet van big boobs.😘
Hoe pleatter hoe beter?pletter schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:34:
plet houd niet van big boobs.😘
Mijn welgemeende excuses.sOid schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:38:
[...]
Lichtelijk teleurgesteld dat je er niet ook 'better' van hebt gemaakt

En weet je wat? Een huisdier doe je ook niet zomaar weg, dus we HODL-en vrolijk verder

Hou op schei uit, ik had echt enorm veel MANA. Allemaal verkocht jaren/maanden geleden.JME schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:47:
Je zal toch een paar jaar terug wat MANA hebben gekocht als petcoin ("kijken wat ie doet...") en die trouw hebben geHODLt![]()
En weet je wat? Een huisdier doe je ook niet zomaar weg, dus we HODL-en vrolijk verder

Maar eerst gaat ETH naar $2kpletter schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:52:
Flying to 70000$😀
Ligt er aan hoe je het wegzet.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Die Bridget Jones films zijn toch sowieso al geen reet aan?Bensimpel schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:05:
Kaarjes kijken is spannender dan een film voor mij, vriendin snapt er helemaal niks van.

Hoop dat we einde dit jaar nog op 18 bits uitkomen lol
[ Voor 47% gewijzigd door jowi op 13-03-2021 19:30 ]
Jazeker, maar Bitcoin bleef ook lang rond de 32.768 hangenJoebarRC schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:26:
Voor de nerds... zou bitcoin boven de 65536 uitkomen
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Zelfde probleem...H333A schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 16:21:
Ik heb vorige maand FIAT opgenomen (withdrawl) van Binance naar mijn NL bank account via SEPA. Dit is goed gegaan. Je zou dus zeggen dat mijn adres en bank gegevens verified zijn bij Binance.
Nu wil ik weer FIAT opnemen, maar failed mijn withdrawl iedere keer, er staat simpelweg "failed" geen tekst en uitleg. Is er een limiet of storing voor het opnemen van FIAT? Het bedrag is wel lager als vorige keer.
Ik heb uiteraard contact opgenomen met support, echter mijn Queue position: is 10000+ Ervaringen?
Hier zit ik in ieder geval (helaas) niet overheen:
Important notes
Please be aware of the following withdrawal limits:
1 - 100,000 EUR per transaction
1 - 250,000 EUR per day
1 - 250,000 EUR per month
6 x withdraw failed...support= 0
Iemand een idee?
Mooi had een paar maanden geleden bij instappen een paar tientjes ingestoken omdat ik het wel HOT vond. Nu is de vraag hoe HOT het gaat worden...
Weekend?Hepa2612 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:29:
[...]
Zelfde probleem...
Iemand een idee?
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Is vanzelf opgelost, door dag later weer te proberen, kreeg ook netjes dag later reactie van support, maar was dus al niet meer nodig.Hepa2612 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:29:
[...]
Zelfde probleem...
Iemand een idee?
Jouw vrouw is mijn ex dan ?Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:52:
[...]
Hoe kom je aan die afbeelding van mijn vrouw
Oke hier gaat iets fout op mijn telefoon.
[ Voor 10% gewijzigd door RenaldoN op 13-03-2021 19:51 ]
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door RenaldoN op 13-03-2021 19:51 ]
kans is ook nog dat ie gaat stijgen, lastig zo
nothing stops this train
Gewoon holdKol Nedra schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:52:
Ada gaat langzaam, eruit springen en straks als het lager is weer kopen?
kans is ook nog dat ie gaat stijgen, lastig zo
Leuk feitje: 1 MANA was zojuist eventjes meer waard dan 1 ADA!
Ik vertrouw BTC nu niet, zet timeframe op 1 dag en kijk met bollinger bands......kans is dat BTC weer naar de ~45k range gaat.JME schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:57:
ADA gewoon HODL tot ie 3 dollar is. Daarna HODL tot 5. En dan in juni nog eens kijken
Leuk feitje: 1 MANA was zojuist eventjes meer waard dan 1 ADA!
maargoed ik heb het vaak mis, maar ik speel liever safe ^^
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 13-03-2021 20:07 ]
nothing stops this train
Toch veel leuker als in een topic ook dit soort onzin mogelijk is.. Ook de reden dat het NK-topic 33 pagina's heeft en de SC 300 meer
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Kans is zeer klein. Hier consolideren is zeer bullish. Zijn erg weinig sellers over blijkbaar en dat in het weekend. Maandag ff door naar de 65 a 70k rangeKol Nedra schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 20:06:
[...]
Ik vertrouw BTC nu niet, zet timeframe op 1 dag en kijk met bollinger bands......kans is dat BTC weer naar de ~45k range gaat.
maargoed ik heb het vaak mis, maar ik speel liever safe ^^
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Volgens mij wel, maar voor de twijfelaars een prachtige prijs om te verkopen.JoebarRC schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:26:
Voor de nerds... zou bitcoin boven de 65536 uitkomen
Founder @ hybrix.io
priceDiscoveryMode = trueWhySoSerious schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 20:36:
BTC ATH joow...
BTCMaxPrice = null
Happy tradin'!
Alles weer omzetten in Chiliz 😄👍waztafel schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 20:42:
Toch ff benieuwd naar jullie mening. Pump van BTC gemist door zaterdag-dingen en zat al te diep in ANKR en CHZ. Later, toen btc ietwat stabiliseerde nog iets bijgekocht omdat ik de dip wilde kopen. Nu diep in het rood met beide coins en aan t dubben; de nacht er mee in of toch verlies nemen en alles in BTC?
Ik vraag me soms echt met die coins af of ze het noemen naar het eerste voorwerp wat ze tegen komen.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!