Je kan Telegram koppelen aan al je bots en kiezen waar je berichtjes over krijgt, dat werkt voor mij het beste.Ben.Hahlen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:27:
[...]
Duidelijk verhaal.
Krijg je dan ook een notificatie als je bot gestopt is? Want anders mis je ineens een hele dag trades.
Geen idee, ik hoop het nooit mee te makenBen.Hahlen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:27:
[...]
Duidelijk verhaal.
Krijg je dan ook een notificatie als je bot gestopt is? Want anders mis je ineens een hele dag trades.
Volgens mij kan je wel notificaties aanmaken, want als je bij 'view' kijkt zie je wel diverse message opties.
Groter % shitcoins denk ik ja, want ik heb ze wel maar het effect ervan wordt gedempt door de jongens uit de top 10 (BTC, ETH, DOT >= 80% hiero)Nubtrix schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:27:
[...]
Hier +6% op de daily
Gisteren was bij mij wel rood
Duidelijk een ander soort portfolio als die van jou![]()
Lees: meer shitcoins
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik verwacht op deze 1001e pagina trouwens wel minimaal één post van @Ali Baba 1001
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Indeed. Ik wil best een privé cursus ontvangen, maar als iedereen dat vraagt, krijgt Wo Ve het nogal druk
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
BTC, ETH, DOT = 6%MicroWhale schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:31:
[...]
Groter % shitcoins denk ik ja, want ik heb ze wel maar het effect ervan wordt gedempt door de jongens uit de top 10 (BTC, ETH, DOT >= 80% hiero)

Mijn top 10 durf ik niet te delen, zou nogal uitgelachen worden.
Al is die ook maar bij toeval en door te HODLEN tot stand gekomen
Een rollercoaster is het wel...
Bij mij staat alles in mijn favourites op Binance in het groen? Is dit een Coinbase na effect?
BTC zwabbert wat sideways, dat geeft wat lucht aan de alts.Blaim schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:38:
Bij mij staat alles in mijn favourites op Binance in het groen? Is dit een Coinbase na effect?
Ligt helemaal aan je strategie en risicomanagement.Nubtrix schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:37:
[...]
BTC, ETH, DOT = 6%![]()
Mijn top 10 durf ik niet te delen, zou nogal uitgelachen worden.
Al is die ook maar bij toeval en door te HODLEN tot stand gekomen![]()
Een rollercoaster is het wel...
Even buiten het enorme risico dat je met crypto sowieso loopt, vind ik dat ik een vrij 'lage risico' crypto portfolio heb.
Aan de andere kant heb jij wel veel meer kans op enorm dikke gains (of dik verlies)... en ik niet.
@Ben.Hahlen @Wo Ve @Remy!!!!resusaapje schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:36:
[...]
Indeed. Ik wil best een privé cursus ontvangen, maar als iedereen dat vraagt, krijgt Wo Ve het nogal druk
Ik start wel een topic. Vanavond heb ik meer tijd om de TS te vullen. DM me gerust met tips en onderwerpen.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen jongens, vergeet die TTP niet in de smarttrade module. Ik ben gisteren bijvoorbeeld even all-in gegaan op DOGE, ik zag hem sowieso nog wel 1% stijgen. Dus had de trade ingezet op 1% winst met een 0,2TTP, met als resultaat dat ik onder de douche vandaan kwam en een 5% trade had gesloten omdat hij helemaal 'mee getraild was'.resusaapje schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:36:
[...]
Die bots, let daar mee op. Die slopen zo je hele portfolio in een paar minuten als je het verkeerd instelt. Dus altijd proberen met kleine bedragjes. Als jet een weekje goed gaat de bedragen of aantal trades verhogen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bitcoin - A weapon of mass disruption
1001 nacht... is dat niet precies één bearmarket?
Goed idee om alles te centraliseren. Let wel, er bestaat al een topic over bots. Wel eerder gericht op Profittrailer. Zie hier. Ik zou het in dit nieuwe topic (vrijwel) uitsluitend over 3Commas hebben, ook in de titel. Of is dat niet de bedoeling?bek schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:46:
@Ben.Hahlen @Wo Ve @Remy!!!!
Ik start wel een topic. Vanavond heb ik meer tijd om de TS te vullen. DM me gerust met tips en onderwerpen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Anoniem: 1032405
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ibsOOh1eWfpieef8R7ElTGCn.jpg?f=user_large)
En nee, dat zijn geen gouden munten, maar fysieke casascius coins.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ufgd4eWhFqzmYSgEW2qUbbjJ.jpg?f=user_large)
Die @Ali Baba 1001 rolt harder dan je denkt.
De strategie is niet te snel verkopen zodat ik geen belastingen moet betalenMicroWhale schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:43:
[...]
Ligt helemaal aan je strategie en risicomanagement.
Even buiten het enorme risico dat je met crypto sowieso loopt, vind ik dat ik een vrij 'lage risico' crypto portfolio heb.
Aan de andere kant heb jij wel veel meer kans op enorm dikke gains (of dik verlies)... en ik niet.
De meeste shitcoins hou ik nu 2-3 jaar. Hoop dat mijn verhaal straks standhoud bij de rulingsdienst
En greed. Greed speelt ook mee natuurlijk
Goeie! Ik had gezocht, maar niets gevonden.TomTorquay schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:55:
[...]
Goed idee om alles te centraliseren. Let wel, er bestaat al een topic over bots. Wel eerder gericht op Profittrailer. Zie hier. Ik zou het in dit nieuwe topic (vrijwel) uitsluitend over 3Commas hebben, ook in de titel. Of is dat niet de bedoeling?
FF nadenken.
Mag van mij nog wel even doorgaan. Heb nog wat in te halen.keepitfrosty schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:39:
[...]
BTC zwabbert wat sideways, dat geeft wat lucht aan de alts.
Wel grappig. Had m eerder ook gepost. Maar het geeft ook vooral aan dat het lastige materie is.
Ik ben begonnen met de uitleg over traden van Doopiecash
YouTube: 🤓Wat is Bitcoin En Crypto ? | Cursus: Traden met Bitcoin & Crypto | ...
Ik hoop vanaf volgende week wat in de praktijk te oefenen
Ik ben er vorige week uitgestapt omdat er niks gebeurdeTabacca schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:15:
Iemand in LINK? Gaat lekkerrrrrrrrrrrr #initforthetech
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Klopt, het is lastige materie. Voorlopig oefen ik zonder geld. Gewoon denkbeeldig beslissen. Gaat ene keer goed, andere keer niet.Gelukszoekr schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:12:
[...]
Wel grappig. Had m eerder ook gepost. Maar het geeft ook vooral aan dat het lastige materie is.
Ik ben begonnen met de uitleg over traden van Doopiecash
YouTube: 🤓Wat is Bitcoin En Crypto ? | Cursus: Traden met Bitcoin & Crypto | ...
Ik hoop vanaf volgende week wat in de praktijk te oefenen
Ik gebruik Binance en voor de TA tradingview.Hari-Bo schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:06:
@0108daniel Welke app is dit voor op je mobiel? Want ik zie er meerdere in de store
Dank alvast!
Graag gedaan!Cryostorm schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:42:
[...]
Toch weer een paar procentjes gepakt. Bedankt voor de tip weer.
Zo'n 2,5-3 jaartjes en never nooit niet verkocht, alleen maar bijgekocht. Heb vertrouwen in LINK.Tabacca schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:15:
LINK loopt momenteel lekker 7% te harken op Nexo, in afwachting totdat staking een keertje live gaat.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 15-04-2021 16:24 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
BTC stabiel = altcoins groenBlaim schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:21:
Ja, jongens wat is dit nou weer. Ik snap in één klap helemaal niks meer van de crypto markt. Ik ben de afgelopen weken per dag me 4u of meer in aan het lezen er over en dan staat werkelijk alles in één keer in het groen.
[Afbeelding]
Hoe dan??
Zeker! Voor mijn gevoel echt een blijver met grote partners, heb 'm voor de hodl.Tabacca schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:15:
...als de Telegram Bot dan ook zou koppelen, dan zou het ideaal zijnWo Ve schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:28:
[...]
Je kan Telegram koppelen aan al je bots en kiezen waar je berichtjes over krijgt, dat werkt voor mij het beste.
(Zal wel een temporary hickup zijn... Stop nu wel met /start sturen naar de bot
Alles in het groen ten opzichte van de doller. Zou alles omhoog gaan of de dollar naar beneden?...Blaim schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:21:
Ja, jongens wat is dit nou weer. Ik snap in één klap helemaal niks meer van de crypto markt. Ik ben de afgelopen weken per dag me 4u of meer in aan het lezen er over en dan staat werkelijk alles in één keer in het groen.
[Afbeelding]
Hoe dan??
Paar dagen geleden gekocht met mijn gouden handen... dus die stijgt nog wel naar de 100€ vrees ik.Tabacca schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:15:

De Donald Duck zal toch anders zijn als oom Dagobert een duik neemt in dat grote pakhuis...
.. en met zijn snavel ketst op een paper wallet ter waarde van 2 BTC.
[ Voor 6% gewijzigd door MrMrq op 15-04-2021 16:28 ]
Maktub
Anoniem: 1032405
Gelukszoekr schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:24:
[...]
Alles in het groen ten opzichte van de doller. Zou alles omhoog gaan of de dollar naar beneden?...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gMZDOIuIXEBO09aTX4tmWQu6.jpg?f=user_large)
Ik heb er iets 1.2 link via dat blox tientje, toch leuk!MicroWhale schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:25:
[...]
Paar dagen geleden gekocht met mijn gouden handen... dus die stijgt nog wel naar de 100€ vrees ik.![]()
Zero.
Klopt, het koersverloop van ADA valt echt tegen.ronnym schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:29:
ADA wilt maar niet omhoog schieten...

En dat terwijl Cardano zóveel gebruikt wordt. Het ene project is nog niet live, staat het andere alweer klaar. Gekkenwerk is het!!

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 15-04-2021 16:34 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Heb jij helemaal geen ADA? Wel van plan ooit in te stappen?Mooody schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:33:
[...]
Klopt, het koersverloop van ADA valt echt tegen.
[Afbeelding]
En dat terwijl Cardano zóveel gebruikt wordt. Het ene project is nog niet live, staat het andere alweer klaar. Gekkenwerk is het!!
Ik hodl het de moeder iig
Dpi gaat de laatste tijd ook weer lekker i must say.
welkom bij de clubresusaapje schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:16:
[...]
Ik ben er vorige week uitgestapt omdat er niks gebeurde

Ik zit ook te wachtenronnym schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:29:
ADA wilt maar niet omhoog schieten...
Ik ga toch geen geld in ghost chains steken?Bananeman schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:35:
[...]
Heb jij helemaal geen ADA? Wel van plan ooit in te stappen?
Ik hodl het de moeder iig
Had 100k in stake op testnet. Destijds verkocht om o.a. DOT en KSM te kopen. Prima
Cardano kan best wel wat worden. Tot die tijd kijk ik de kat wel ff uit de boom.
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 15-04-2021 16:43 ]
Welke indicator is dat?A87 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:37:
[Afbeelding]
ARK 4H bodems
We going 2 the meeeoooeeuuwwnn?
Linkje?
Maar er is een nieuwe hype begonnen. BTC groen = altcoins ook groen. De markt is booming nu en als BTC doorstijgt profiteren de altcoins daar ook van.
Holy shit, 100k. DOT en KSM idd ook prima, heb ik ook en verwacht ik ook veel van.Mooody schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:42:
[...]
Ik ga toch geen geld in ghost chains steken?
Had 100k in stake op testnet. Destijds verkocht om o.a. DOT en KSM te kopen. Prima
Cardano kan best wel wat worden. Tot die tijd kijk ik de kat wel ff uit de boom.
Cardano staat er over een aantal maanden hopelijk anders voor met iets concreets i.p.v. de eeuwige belofte(s). Er is veel cynisme over het project en dat begrijp ik wel, tegelijkertijd zie ik het sentiment wel een beetje draaien. Nog hogere verwachtingen dus
Dat is niet wat je zag toen btc voor de nieuwe ath ging. Toen trokken de alts toch echt wel even leeg.benchMarc schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:48:
[...]
Maar er is een nieuwe hype begonnen. BTC groen = altcoins ook groen. De markt is booming nu en als BTC doorstijgt profiteren de altcoins daar ook van.
ik ben een newbie als het aankomt op crypto, dus mocht ik hier verkeerd zitten, al vast mijn excuses.
Ik probeer BTC en BNB over te zetten van crypto.com naar Binance.
Voor address en MEMO gebruik ik de QR code dus dat zou goed moeten zijn,
maar na invoer van de 2FA krijg ik steeds een nietszeggende erro in de crypto.com app.
Met de helpdesk van crypto.com kom ik niet veel verder, iemand tips?
maar na invoer van de 2FA krijg ik steeds een nietszeggende erro in de crypto.com app.
Gebruik de website? Ik heb geen crypto.com account maar neem aan dat dit mogelijk is?Bushie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:53:
ik ben een newbie als het aankomt op crypto, dus mocht ik hier verkeerd zitten, al vast mijn excuses.
Yep, heb't gevonden. Eerst geprobeerd met B&B maar vond niks.A87 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:51:
staat er toch bij??
Toch handig om de error even te vermelden denk ik.Bushie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:53:
Viel toch wel mee? Toen BTC aan het stijgen was stegen veel altcoins (eth, bnb, vet, xrp) ook mee. Pas na de stijging begonnen sommigen ook te droppen?keepitfrosty schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:51:
[...]
Dat is niet wat je zag toen btc voor de nieuwe ath ging. Toen trokken de alts toch echt wel even leeg.
Destijds was 100k ADA niet zo spannend hoor.Bananeman schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:51:
[...]
Holy shit, 100k. DOT en KSM idd ook prima, heb ik ook en verwacht ik ook veel van.
Cardano staat er over een aantal maanden hopelijk anders voor met iets concreets i.p.v. de eeuwige belofte(s). Er is veel cynisme over het project en dat begrijp ik wel, tegelijkertijd zie ik het sentiment wel een beetje draaien. Nog hogere verwachtingen dus
Nu zou je er een mooie 2e handse Lambo van kunnen kopen inderdaad
whyTomTorquay schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:55:
[...]
Yep, heb't gevonden. Eerst geprobeerd met B&B maar vond niks.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik had 35k dacht ik. Dat was dan goed voor €1250. ADA is pas recent door het dak gegaan wat ons betreft
Te laat voor de 1001e pagina, het spijt me.
Ik was aan het werken.
Ja dat doe ik ook nog wel eens...
Maar er kan desondanks wel een moon vanaf hoor
MoooooooooooooN
Ik was aan het werken.
Ja dat doe ik ook nog wel eens...
Maar er kan desondanks wel een moon vanaf hoor
MoooooooooooooN

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
nee zijn twee separate accountsNopheros schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:54:
[...]
Gebruik de website? Ik heb geen crypto.com account maar neem aan dat dit mogelijk is?
Door al dat gelul over lambo's hier heb ik vannacht daadwerkelijk gedroomd dat ik zo'n ding had gekocht. Waarom? Geen idee, want ik heb echt niets met auto's
BTC beweegt al zo'n 20 uur binnen een range van zo'n 2%... dat is toch aardig sideways...benchMarc schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:48:
[...]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik bedoelde idd ook de waarde nu...en mogelijk straks. Nu kon je wellicht al de Lambo van Charles overkopenMooody schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:55:
[...]
Destijds was 100k ADA niet zo spannend hoor.
Nu zou je er een mooie 2e handse Lambo van kunnen kopen inderdaad
fout: probeer het opnieuw of neem contact op met ons ondersteuningsteam via contact@crypto.com voor assistentieStevenzeN schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:55:
[...]
Toch handig om de error even te vermelden denk ik.
We zijn gewoon verwend geraaktiVibes schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:59:
[...]
BTC beweegt al zo'n 20 uur binnen een range van zo'n 2%... dat is toch aardig sideways...
Ik zag hier iemand iets posten over een Rivian R1T, veel mooier dan zo'n lelleke lambo.sOid schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:58:
Door al dat gelul over lambo's hier heb ik vannacht daadwerkelijk gedroomd dat ik zo'n ding had gekocht. Waarom? Geen idee, want ik heb echt niets met auto's
Happy 1001Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:00:
[Afbeelding]
En nee, dat zijn geen gouden munten, maar fysieke casascius coins.
[Afbeelding]
Die @Ali Baba 1001 rolt harder dan je denkt.
Oh nee mag niet.
En je wil Ali Baba niet zien rollen. Fiat moet rollen. Richting coinbees enzo.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Het was niet een enorme drop, maar de pomp van BTC voorbij de ath verloor ook vrij rap stoom. Als BTC echt parabolisch gaat dan gaan de alts zeker wel bloeden.benchMarc schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:55:
[...]
Viel toch wel mee? Toen BTC aan het stijgen was stegen veel altcoins (eth, bnb, vet, xrp) ook mee. Pas na de stijging begonnen sommigen ook te droppen?
Dat is meer mijn ding inderdaad. Speelde overigens een essentiële rol in The Long Way Up. Serietipje! IMDB: Long Way Up (TV Series 2020– )StevenzeN schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:02:
[...]
Ik zag hier iemand iets posten over een Rivian R1T, veel mooier dan zo'n lelleke lambo.
ga je eerder rekthmr schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:07:
Vraagje: wat gebeurt er als ik mijn leverage adjust in een open 'long' positie?
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dat was een mooie call. Ik moest alleen nog een beetje achterstallige posts weglezen waardoor ik hem nu pas lees. Niet kunnen instappen maar de call was spot on!0108daniel schreef op donderdag 15 april 2021 @ 02:36:
Hier komt weer een voorzichtige trade.
Het gaat om COMP/BTC
Er schijnt een bodem gevormd te zijn en de indicatoren staan er goed voor.
[Afbeelding]
De downtrend lijkt over te zijn.
Succes voor degene die deze willen meepakken
Zeker dat het een droom was?sOid schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:58:
https://www.ad.nl/dordrec...3-bij-dordrecht~ad34c069/
LINK verkocht rond de 39 dollar. Natuurlijk gaat ie door.
Haha. Ja, hij was rood. Maar misschien was dat bloedGlenn Hoddle schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:41:
[...]
Zeker dat het een droom was?
[Afbeelding]
het was de 2FA waar crypto.com fout ging, na uitschakelen ging het wel goed.Bushie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:53:
Alles in het groen behalve BTC. Typisch is het wel. Alles dat ik aanraak dit jaar gaat slechter dan gemiddeld
Hoop dat je geen arts bent..Gelukszoekr schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:45:
Alles in het groen behalve BTC. Typisch is het wel. Alles dat ik aanraak dit jaar gaat slechter dan gemiddeld
Je hebt dus wel geleerd dat je niet of te vroeg moet verkopen. Gebeurt bij mij ook hoor in de bull market. Je kiest wel de goede munten uit.Gelukszoekr schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:45:
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Je vergeet nog de obscure coin EUR. Ook in het rood tov USDTGelukszoekr schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:45:
Alles in het groen behalve BTC.
BTC trekt wel weer bij, en dan gaan alle alts weer in het rood. Die +5% dag komt nog wel.Gelukszoekr schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:45:
hoop ik
Tuurlijk komt die dag. Maar je ziet exact wanneer ik instapte, toen de dominantie ging instortenRichh schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:52:
[...]
BTC trekt wel weer bij, en dan gaan alle alts weer in het rood. Die +5% dag komt nog wel.
hoop ik
Hier nog 1Gelukszoekr schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:54:
[...]
Tuurlijk komt die dag. Maar je ziet exact wanneer ik instapte, toen de dominantie ging instorten
Pfft, die KCS wil nog niet vlotten. Beetje jammer van die trading bots die ik op KCS-pairs heb staan. Veel arbitrage en vrij hoge APR, maar als je munt dan 20%zakt, dan doet dat alles wel een beetje teniet.
Nee, daarvoor moet de koers boven de 63000 zijn.pletter schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:14:
Mag de 63000$ Babe?
Babes mogen altijd toch?pletter schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:14:
Mag de 63000$ Babe?
Vroeg ff voor de zekerheid LOL btc zat er dicht op.
Twijfel, twijfel, zou VTHO nog een keer gaan?
eerste raket meegepikt.
maar ik durf eigenlijk niet meer
eerste raket meegepikt.
maar ik durf eigenlijk niet meer
Wel goed koop 200 euro in een kutcoin en je weet het morgen.@hager1
De koers is boven de 38k, dus ik gooi hem er nog maar even in:Richh schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:16:
[...]
Nee, daarvoor moet de koers boven de 63000 zijn.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PgOWgwhTwaykzWTqRuhhpKwI.jpg?f=user_large)
Ach, die goeie ouwe tijdMicroWhale schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:22:
[...]
De koers is boven de 38k, dus ik gooi hem er nog maar even in:
[Afbeelding]

KSM is harder gegaan dan ADA, DOT net iets minder, maar wel die 12% rewards. Dus ik klaag nietBananeman schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:59:
[...]
Ik bedoelde idd ook de waarde nu...en mogelijk straks. Nu kon je wellicht al de Lambo van Charles overkopen
ADA heeft het voordeel dat het in fiat laaggeprijsd is, wat het interessant maakt voor de newbies die met hordes tegelijk via Coinbase binnenstromen op het moment. Ze kijken uiteraard niet naar de tokenomics/supply.
BTC en ETH zijn “te duur”, zelfs Chainlink en DOT kost al een paar tientjes per stuk. Maar met $500 koop je een leuk aantal ADA, Ankr of GRT. Ik gok erop dat GRT ook flink van deze non-logica gaat profiteren de komende tijd. Daarbij werkt de kreet “The Google of Blockchain” natuurlijk ook lekker
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 15-04-2021 18:25 ]
Vroeger hè!?!
Dit is dus pas 3 maanden geleden

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!