Toon posts:

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 249 250 251 Laatste
Acties:
  • 914.490 views

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-05 13:18
_Gast_ schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:35:
[...]

Houd het dan maar op de bank he...
Wel handig om er wat op te houden ja.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-05 18:15
Chaes schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:29:
Lijkt erop dat BNB vooralsnog support vindt op de MA25 op de 4h chart. Zou mooi zijn als die dit houdt, wellicht een move naar boven binnenkort. Wat denken andere chart lezers? Volume lijkt wel wat af te zwakken weer, though.
Ik denk dat 'ie gaat consolideren, nu wordt er een realistische prijs gezocht na die run omhoog. Ik denk dat het de komende tijd ongeveer zo blijft voor er weer grote bewegingen worden gemaakt. Gebeurt vaker bij goeie coins als ada, eth etc.

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23:27
Ray187 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:35:
[...]

Geluk hebben bedoel je, behavle al die personen op het interwappie die een glazenbol hebben en van alles gillen 8)7

Wij zijn in jan 2021 ingestapt en hebben 50% rendement behaald. Puur geluk :+ ETH en BTC en paar altcoins.

Uiteraard een x bedrag ingezet, die we niet nodig hebben om van te leven. Zou wel zuur zijn als die helemaal verdampt, maar die kans is nihil.
Dit is toch wel erg naief. U omschrijft (erg goed) dat het puur geluk was dat je in 2 maanden 50% rendement maakt.
Waarom kunt u dan niet het pure ongeluk hebben dat uw rendement voor de komende 2 maanden -80% is?
U schat die kans nihil..

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-05 17:45
Snikkeldrijer schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:35:
[...]

Haha, het feit dat je (virtueel) op winst staat op dit moment is niet echt een prestatie. Ik denk dat er niemand op dit forum over de afgelopen twee maanden op verlies staat.
Je moest eens weten hoeveel mensen er nog aarzelen om in crypto te stappen

Het ''in crypto stappen'' is eigenlijk al behoorlijk wat..

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:19
Lijkt erop dat BNB vooralsnog support vindt op de MA25 op de 4h chart. Zou mooi zijn als die dit houdt, wellicht een move naar boven binnenkort. Wat denken andere chart lezers? Volume lijkt wel wat af te zwakken weer, though.
Denk eerder dat hij nog een kleine sprong omhoog maakt en dan langzaam iets naar onder side ways gaan. En nog wel even duurt voordat er weer vuurwerk komt.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
ik koop nog een deel, ik hoop echter op een spike naar beneden en dat ie dan mijn target hit.
wanneer er weer een nieuwe launchpool komt is de kans groot dat bnb weer gaat stijgen.

Accumulate when no one is interested, let people pay for a higher price when the hype starts again.

• ronnym
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:48
EvilTurkey schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:27:
Zo te zien gaat ADA vandaag zijn ATH bereiken *O* :9B oOo :)F
ik hoop het ook :P :9

• _Gast_
Machlah schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:38:
[...]

Wel handig om er wat op te houden ja.
Uiteraard

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:54
_Gast_ schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:40:
[...]

Je moest eens weten hoeveel mensen er nog aarzelen om in crypto te stappen

Het ''in crypto stappen'' is eigenlijk al behoorlijk wat..
Wat ook niet vreemd is. Zelf net begonnen. Eeerst via Bitvavo. Das vrij simpel en zou ik ook aanraden aan beginners.

Daarna met de trust wallet gespeeld en Binance. Maar dan wordt het toch al lastiger. ERC20, BEP20... BEP2 etc. Van wallet naar wallet overmaken voor Fiat naar crypto en andersom. Binance naar Smart chain... Ik wil munt X kopen, maar dan kan enkel met ECR20... Hoe krijg ik het van BNB in vredesnaam naar ECR20 tokens???

Uiteindelijk na onderzoek wel duidelijk... Maar dan is 90% al afgehaakt.

Ik snap dat mensen de weg kwijt raken. Toen ik eerst wilde overboeken via Pancakeswap naar Binance was dat ook allemaal gedoe, bleek niet genoeg BNB te hebben voor transaction fee. Heel logisch.. als je het allemaal eenmaal snapt.

Zolang het niet héél simpel is, zullen de echte henk en ingrids niet snel instappen....

[Voor 9% gewijzigd door Waah op 15-04-2021 12:45]

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-03 11:19

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Twee Dee schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:00:
De CAKE APY reward is inmiddels weer opgeklommen naar 247%. De TVL is wel iets teruggekropen maar dat lijkt grotendeels met de waardedaling te maken hebben gehad.

Waar komt die APY stijging dan vandaag? Ik dacht dat de rewards vorige week nog met 20% waren gekort maar de afgelopen dagen weer 50% stijging.

Ik vind 't best want wil CAKE nog wel paar maanden HODLEN - maar zou het ook graag beter willen begrijpen...
Wow, opvallend. Op zich is het ook wel mooi geld te verdienen met iets wat je niet snapt. Kun je straks stoppen met werken, maar kun je aan niemand uitleggen wat je nou precies hebt gedaan :+

Die prijsdaling verklaart het wel een beetje, maar ik vind het ook vreemd gezien de 20% minder rewards. Maar geniet er even van zou ik zeggen.

• _Gast_
Waah schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:44:
[...]

Wat ook niet vreemd is. Zelf net begonnen. Eeerst via Bitvavo. Das vrij simpel en zou ik ook aanraden aan beginners.

Daarna met de trust wallet gespeeld en Binance. Maar dan wordt het toch al lastiger. ERC20, BEP20... BEP2 etc. Van wallet naar wallet overmaken voor Fiat naar crypto en andersom. Binance naar Smart chain...

Ik snap dat mensen de weg kwijt raken. Toen ik eerst wilde overboeken via Pancakeswap naar Binance was dat ook allemaal gedoe, bleek niet genoeg BNB te hebben voor transaction fee. Heel logisch.. als je het allemaal eenmaal snapt.

Zolang het niet héél simpel is, zullen de echte henk en ingrids niet snel instappen....
Klopt. En zelfs iemand als Taro komt er soms niet uit. Laat staan een newbie. Voor mezelf heb ik al een grote stap genomen door er in te stappen en de basics door te krijgen. Tot nu toe gaat het goed.

• Ray187
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05 13:44
Aarebe1 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:38:
[...]

Dit is toch wel erg naief. U omschrijft (erg goed) dat het puur geluk was dat je in 2 maanden 50% rendement maakt.
Waarom kunt u dan niet het pure ongeluk hebben dat uw rendement voor de komende 2 maanden -80% is?
U schat die kans nihil..
Omdat wij de winst eraf halen, zodat straks de enige inleg onze winst is. Dus onze inleg hebben we straks weer op de bank staan of lekker ijsje gekocht met me gezin :)

Ik schat zelf de kans dat ETH en BTC naar 0 gaan nihil. Er zit teveel geld in om zomaar te verdampen. Maar goed ik heb daar eerlijk gezegd verder geen verstand van, dus kan er ook 100% naast zitten en is de crypto markt over xx periode zo verzadigd dat de bubbel plop zegt, zoals dat met elke bubbel gaat.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:26

St@m

@ Your Service

Snikkeldrijer schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:35:
[...]

Haha, het feit dat je (virtueel) op winst staat op dit moment is niet echt een prestatie. Ik denk dat er niemand op dit forum over de afgelopen twee maanden op verlies staat.
Oh jawel hoor. In de eerste maand in alle valkuilen getrapt. Vervolgens nog te hoog BIFI gekocht die daarna lekker daalde.. Ik heb zeker wel verlies. Maar strategie wat aangepast. Gaat langzaam aan de goede kant uit.

En nog steeds baal ik als een stekker als alles lekker moon gaat, en ik weer naar mijn PF kijk en zie dat er niets verandert of zelfs alles daalt. Maar van munt naar munt springen doe ik niet meer. Lesje wel geleerd :P Maar goed, dan moeten je eigen munten wel stijgen als je van je verlies af wilt komen ;) En dan nog op tijd winst pakken om weer te herinvesteren. Vrijdag stond ik er prima voor. Weekje later gewoon -15%/20% en dan heb ik helemaal niets gedaan.

[Voor 30% gewijzigd door St@m op 15-04-2021 12:53]

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:19
Zie voor BNB wel een bepaalde patroon zich te herhalen.

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 00:42
St@m schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:49:
[...]

Oh jawel hoor. In de eerste maand in alle valkuilen getrapt. Vervolgens nog te hoog BIFI gekocht die daarna lekker daalde.. Ik heb zeker wel verlies. Maar strategie wat aangepast. Gaat langzaam aan de goede kant uit.
Goed bezig, als iets niet werkt is het verstandig om iets te veranderen. Vergt wel wat zelf kritiek. (y)

• Waah
JW04 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:51:
[...]
Goed bezig, als iets niet werkt is het verstandig om iets te veranderen. Vergt wel wat zelf kritiek. (y)
Blind begonnen,klein bedragje en in 3 dagen meteen 50% erbij. Bijgestort en daar ook 30% in een paar dagen.

Toen ingelezen, hier meegekeken, verdiept in coins.... Verlies in een week :+

Mijn les dus geleerd. Mijn originele tactiek werkt! dus:
gewoon blind kopen ter waarde van mijn volledige spaarrekening inclusief dat van de kinderen. Kopen wat leuk lijkt, hier niet meelezen en dan heb ik de lambo binnen een maand. _/-\o_ inclusief mini-lambo voor de kinderen.

Zoiets toch? :+

spoiler:
dit is een grapje natuurlijk... Al klopt het wel van de winst en verlies :D correlatie/causaliteit

• JW04
Waah schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:56:
[...]

Blind begonnen,klein bedragje en in 3 dagen meteen 50% erbij. Bijgestort en daar ook 30% in een paar dagen.

Toen ingelezen, hier meegekeken, verdiept in coins.... Verlies in een week :+

Mijn les dus geleerd. Mijn originele tactiek werkt! dus:
gewoon blind kopen ter waarde van mijn volledige spaarrekening inclusief dat van de kinderen. Kopen wat leuk lijkt, hier niet meelezen en dan heb ik de lambo binnen een maand. _/-\o_ inclusief mini-lambo voor de kinderen.

Zoiets toch? :+

spoiler:
dit is een grapje natuurlijk... Al klopt het wel van de winst en verlies :D correlatie/causaliteit
Klinkt alsof je eerste strategie prima heeft gewerkt. Als dat slechts "geluk" was dan is het wellicht idd handig om voor de lange termijn een plan te maken en te evalueren.

• Waah
JW04 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:00:
[...]
Klinkt alsof je eerste strategie prima heeft gewerkt. Als dat slechts "geluk" was dan is het wellicht idd handig om voor de lange termijn een plan te maken en te evalueren.
Als je blind begint :+ dan is het wel geluk ja O-)

HOT klonk wel leuk. BNB had ik gestaked terwijl ik niet wist dat het dan vast zou staan.... Anders had ik gegarandeerd te vroeg verkocht (nu iets te laat, maar toch leuke winst)

dus als beginner: Doe niet als Waah :+ lees eerst, koop dan. Want had ook absoluut andersom gekund :D

Zit nu meer voor langere termijn, geen daytraden dus. eerder weken/maanden. Wil ruim voor de bear eruit (proberen natuurlijk, lukken is deel 2) en enkel met winst spelen straks. Dan leren van de bear.... en bij consolidatie DCA toepassen

[Voor 27% gewijzigd door Waah op 15-04-2021 13:04]

• Machlah
Prutzertje schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:50:
[...]

Zie voor BNB wel een bepaalde patroon zich te herhalen.

[Afbeelding]
Mooie tekening 8)

• JW04
Waah schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:02:
[...]

Als je blind begint :+ dan is het wel geluk ja O-)

HOT klonk wel leuk. BNB had ik gestaked terwijl ik niet wist dat het dan vast zou staan.... Anders had ik gegarandeerd te vroeg verkocht (nu iets te laat, maar toch leuke winst)

dus als beginner: Doe niet als Waah :+ lees eerst, koop dan. Want had ook absoluut andersom gekund :D
Haha fantastisch begonnen :P Ik stap met mijn trade potje inmiddels nog wel eens in zonder degelijke research. Een aantal TA`s + wat hype is soms voldoende geweest om mij te laten instappen. Tot op heden ong. 50/50 maar in 2018 ong 90% -O- verlies met mijn trade pot. Sad times, maar wel een stuk minder last van FOMO daarna.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-05 18:26
Zijwaarts flamoes patroon?

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:37
W voor BTC? Zou mooi zijn

• Machlah
Dacht meer reversed alien eyes patroon.

• SjoerdV nl
  • Laatst online: 07:26

SjoerdV nl

Be the change.

Tonymalony schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:25:
Volgens mij moet je momenteel wel goed je best doen om op verlies te staan in Crypto :P
https://www.nu.nl/economi...308-1221610324.1596527249

Je eigen valkuilen leren kennen is zeer belangrijk. Liefste doe je dat zo spoedig mogelijk met zo weinig mogelijk.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-09-2021
Ray187 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:35:
Geluk hebben bedoel je, behavle al die personen op het interwappie die een glazenbol hebben en van alles gillen 8)7

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-05 13:37
Nog een mooie om in de gaten te houden.
Dit zal mijn laatste van vandaag zijn omdat ik moet werken :P
Het gaat om WING/BTC
Op 13 april heeft die de bodem bereikt en is terug gebounched op de steunlijn.
Dit is de horizontale dikke zwarte lijn.
Tegelijk kwam hij de dunne zwarte trendlijn tegen.
Ook daar heeft de koers support gevonden en bevind zich weer opweg naar boven.
De top word getest op ongeveer 1194.

Succes weer voor degene die deze meedoen :)

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-05 15:05
0108daniel schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:21:
Het gaat om WING/BTC
[Afbeelding]

Jij werkt enkel nog voor de lol neem ik aan, met al die goede voorspellingen steeds? ;)

PS4

• 0108daniel
kernie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:24:
[...]

Jij werkt enkel nog voor de lol neem ik aan, met al die goede voorspellingen steeds? ;)
Haha bedankt voor het compliment :)
Helaas werk ik (nog) fulltime :P

[Voor 9% gewijzigd door 0108daniel op 15-04-2021 13:26]

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:26
Het gaat om WING/BTC
[Afbeelding]

Los van je TA's, op welke stukjes data scan je een crypto lijst om er vervolgens een paar te kiezen en daar een TA op los te laten?

Ik kan me voorstellen dat je naar een paar kerngetallen of tijdframe grafiekjes kijkt op een site als CMC en zo snel scant naar kandidaten...

Hiervoor ben ik zelf nog zoekende naar een efficiënte methode.

https://opensea.io/seaart

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05 16:31

Twee Dee

Even geen ondertitel

Glenn Hoddle schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:46:
[...]

Wow, opvallend. Op zich is het ook wel mooi geld te verdienen met iets wat je niet snapt. Kun je straks stoppen met werken, maar kun je aan niemand uitleggen wat je nou precies hebt gedaan :+

Die prijsdaling verklaart het wel een beetje, maar ik vind het ook vreemd gezien de 20% minder rewards. Maar geniet er even van zou ik zeggen.
Haha ja ik wist dat ik die kon verwachten... Bedankt he! En al voel ik de neiging, ik ga níks zeggen ter verdediging. Ik incasseer 'm vol op m'n muil. En geniet even van het rendement ;)

Als ik geen ondertitel doe dan ga ik toch ook niet wel iets in mijn signature zetten toch? Nou dan.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-05 15:32
ETH lijkt steun gevonden te hebben op de MA99 (15m), MA25 (1hr) en MA7 (4hr).
Benieuwd of dat sterk genoeg was om verder naar boven te klimmen

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 14:06
donald_dick schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:15:
[...]
Pundi werd gister zwart gemaakt dat het een scamcoin zou zijn.
Door wie?
Als mensen 40% lijden na een token redomination wordt het al snel een scamcoin. Verandert niks aan de use-case.

[Voor 6% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 15-04-2021 13:33]

• TomTorquay
DutchCrownNL schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:30:
MA7(4h)=MA25(1h)=MA99(15m) ;)

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-05 15:32
ohja.. gevalletje "duhh" |:(

zoekt koffie

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:23
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:33:
[...]

Door wie?
Als mensen 40% lijden na een token redomination wordt het al snel een scamcoin.
Buy the rumour sell the news. Voor de migration stond hij aardig in de + en dat lijkt achteraf het beste moment geweest te zijn om hem van de hand te doen. Had ik dat maar gedaan ;w

https://medium.com/chiliz...-partnership-efb0f630c95d

CHZ nieuws en een groene candle. Heb nog wel iets meer nieuws nodig voor ik weer aan mijn inleg zit.

• 0108daniel
enomiss schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:27:
[...]

Los van je TA's, op welke stukjes data scan je een crypto lijst om er vervolgens een paar te kiezen en daar een TA op los te laten?

Ik kan me voorstellen dat je naar een paar kerngetallen of tijdframe grafiekjes kijkt op een site als CMC en zo snel scant naar kandidaten...

Hiervoor ben ik zelf nog zoekende naar een efficiënte methode.
Hiervoor kijk ik eigenlijk naar de coins die licht zijn gestegen of licht zijn gedaald.
Dit doe ik bewust.
Bij munten die een sterke stijging laten zien ben ik al te laat, dus die laat ik gaan.
Bij munten die een sterke daling laten zien wacht ik liever af tot er groende candles verschijnen en de indicatoren wat positiever zijn.
Daarom kijk ik naar munten die een beetje gelijk zijn gebleven.
Van daaruit kijk ik naar iedere munt hoe ze ervoor staan.
Ik hou alleen een lijstje bij van munten die wellicht op korte termijn wat zouden gaan doen.
Ik kijk vooral naar de tijdframes.
Is de RSI op de dag grafiek erg hoog maar op de uur grafiek laag dan laat ik het gaan.
Voor korte termijn traders zou dit prima zijn.
Ik hou meer van het daytraden om posities niet lang open te houden.
Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat de tijdframe erg afhangt van het instap moment.
Dus nogmaals, als de koers op de 1 uur grafiek een koopmoment laat zien MAAR op de dag grafiek is het bearish of staat de RSI hoog dan laat ik het gaan omdat dat uiteindelijk verliesgevend zal zijn.
CMC gebruik ik niet, maar misschien wel een goed idee :)
Ik kijk vooral op Binance daarin zie ik ook duidelijk de verschillen in procenten over 1 dag.

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-05 16:37
0108daniel schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:38:
[...]

Hiervoor kijk ik eigenlijk naar de coins die licht zijn gestegen of licht zijn gedaald.
Dit doe ik bewust.
Bij munten die een sterke stijging laten zien ben ik al te laat, dus die laat ik gaan.
Bij munten die een sterke daling laten zien wacht ik liever af tot er groende candles verschijnen en de indicatoren wat positiever zijn.
Ik hou alleen een lijstje bij van munten die wellicht op korte termijn wat zouden gaan doen.
Is de RSI op de dag grafiek erg hoog maar op de uur grafiek laag dan laat ik het gaan.
Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat de tijdframe erg afhangt van het instap moment.
Dus nogmaals, als de koers op de 1 uur grafiek een koopmoment laat zien MAAR op de dag grafiek is het bearish of staat de RSI hoog dan laat ik het gaan omdat dat uiteindelijk verliesgevend zal zijn.
Ik kijk vooral op Binance daarin zie ik ook duidelijk de verschillen in procenten over 1 dag.
Dank je voor je heldere uitleg. TA is nog een ding wat ik echt nog onder de knie moet krijgen en dit is toch iets wat me wat handvaten geeft. Nogmaals dank. _/-\o_

• olivier2222
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18-05 11:53
Dat is natuurlijk niet helemaal waar... het gemiddelde van de opens/closes van de 24 laatste hourly candles kan flink verschillen van dat van de 99 laatste 15m candles.

• Tabacca
  • Laatst online: 02-05 14:31
0108daniel schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:38:
[...]

Dit doe ik bewust.
Respect man, die analyses van jou zijn weer eens wat anders als "Dikkuh BNB, safem00n en VET is weer vetrokken".
Ik lees je posts dan ook altijd met veel interesse en de tijd dat ik hier nu zit (+- 1 maand) moet ik je nog betrappen op een ander resultaat dan dat je voorspelde _/-\o_

M00N S00N

• JW04
-Sander- schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:05:
Staat er wat te gebeuren met CHZ?
Ik zag meerdere koop orders van boven de 12.000 stuks voorbij komen namelijk.. of is er weer een whale pump actie gaande ?
Er lijkt een groot nieuw contract veiliggesteld te zijn. Dit is niet het gene wat eind apr-21 bekend gemaakt wordt maar gepland staat voor eind mei momenteel. Ik kan zelf alleen nog een gefundeerde gok doen maar het lijkt op een deal met de UEFA, al zijn er een aantal indicaties dat dit ook m een MLB deal kan gaan.

EDIT: als het iets met de UEFA is gat het trouwens om vrouwenvoetbal, even voor de volledigheid.

[Voor 7% gewijzigd door JW04 op 15-04-2021 13:53]

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:26
DutchCrownNL schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:30:
Voor Doge hetzelfde :)

https://opensea.io/seaart

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:59

knakworst

Get Dilberted!

BTC gaat hopelijk ook uitbreken uit zijn dalende tunnel, heeft nu lang genoeg geduurd :P

• TomTorquay
olivier2222 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:45:
Dat is natuurlijk niet helemaal waar... het gemiddelde van de opens/closes van de 24 laatste hourly candles kan flink verschillen van dat van de 99 laatste 15m candles.
Ja, dat is natuurlijk juist. En 4×7 is 28 en geen 25. En 4×25=100 en geen 99. Maar in de praktijk zijn de verschillen meestal verwaarloosbaar. Zoals vandaag blijkbaar ook bij ETH.

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:06
MRDutchfreakNL schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:14:
Nu het shitcoin gehalte hier wat is gedaald de laatste dagen wil ik het maar weer eens herhalen. BAND gaat weer als een raket. 1 van de meest winstgevende coins voor mij van de afgelopen weken _/-\o_

Mag ik mezelf even een schouderklopje geven? 70% gepakt de afgelopen weken. Ja ik weet het safemoon is meer gestegen :P

• TomTorquay
JW04 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:50:
al zijn er een aantal indicaties dat dit ook m een MLB deal kan gaan.
Moest ik toch even opzoeken. Honkbal blijkbaar. Jammer dat het zo Amerikaans gericht blijft dan.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:14
Ik kan al 1.5 kratje pils kopen van mijn safemoon inleg van gisteren #Dikkesafemoon

Sell the dip

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

MRDutchfreakNL schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:56:
[...]

[Afbeelding]

Mag ik mezelf even een schouderklooje geven? 70% gepakt de afgelopen weken. Ja ik weet het safemoon is meer gestegen :P
Van harte! Vergeet vooral niet tijdig een gedeelte van de winst veilig te stellen in een coin die geen shitcoin is volgens @verwijderd69 workflow. die non-shitcoin begint ook met een b en eindigt op een c.

• technoir
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10-12-2021
Partnership met Rakuten?

https://twitter.com/socios/status/1382659171187851264?s=19
JW04 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:50:
[...]
Er lijkt een groot nieuw contract veiliggesteld te zijn. Dit is niet het gene wat eind apr-21 bekend gemaakt wordt maar gepland staat voor eind mei momenteel. Ik kan zelf alleen nog een gefundeerde gok doen maar het lijkt op een deal met de UEFA, al zijn er een aantal indicaties dat dit ook m een MLB deal kan gaan.

EDIT: als het iets met de UEFA is gat het trouwens om vrouwenvoetbal, even voor de volledigheid.

• Snikkeldrijer
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:32
Pelox schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:58:
Ik kan al 1.5 kratje pils kopen van mijn safemoon inleg van gisteren #Dikkesafemoon
Van die dikke 2.4% stijging? Heel netjes hoor

• Twee Dee

Twee Dee

Even geen ondertitel

Weten jullie nog, vroeger, dat je elke dag nauwgezet je tegoed van je betaalrekening naar je spaarrekening omzette... HAHA

Iets anders: Er is weer een 5% APY Activity op Binance, 90 dagen, per 0,01 BTC vast te zetten.
Oh dat ging snel, die is weer vol :+

[Voor 12% gewijzigd door Twee Dee op 15-04-2021 14:02]

Als ik geen ondertitel doe dan ga ik toch ook niet wel iets in mijn signature zetten toch? Nou dan.

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:06
knakworst schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:58:
[...]

Van harte! Vergeet vooral niet tijdig een gedeelte van de winst veilig te stellen in een coin die geen shitcoin is volgens @verwijderd69 workflow. die non-shitcoin begint ook met een b en eindigt op een c.
Ik ben op me werk dus alerts staan aan. Hopelijk gaat hij niet af. Dit is eigenlijk me gamble shit coin potje die al is afgeschreven als verloren in me boekhouding.

Uiteraard stoppen we het dan in die non-shitcoin ;)

• JW04
Die was voor zover ik weet al zeker. Het gaat hierbij volgens mij alleen om de "tegoedbonnen" van Rakuten daarmee kan je dan op de socios app betalen. Ik ging er van uit dat dit al aangekondigd was een tijd geleden. Grappig dat het zo`n impact heeft.

• Raaafie
  • Laatst online: 18-05 17:25
Twee Dee schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:01:
Weten jullie nog, vroeger, dat je elke dag nauwgezet je tegoed van je betaalrekening naar je spaarrekening omzette... HAHA

Iets anders: Er is weer een 5% APY Activity op Binance, 90 dagen, per 0,01 BTC vast te zetten.
Voor die 1.24% doe ik het niet hoor. Krijg 2% per week op PancakeSwap :+
Edit: geen BTC alleen.

• Aarebe1
  • Laatst online: 23:27
Raaafie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:03:
[...]

Op je btc of op cakejes?
Edit: Bedankt ;)

[Voor 3% gewijzigd door Aarebe1 op 15-04-2021 14:05]

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:31

Hari-Bo

F5 addict

@0108daniel Welke app is dit voor op je mobiel? Want ik zie er meerdere in de store :)
Dank alvast!

kokenmetvuur.nl

• keepitfrosty
Twee Dee schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:01:

haha 5% is ook niks ja als je dat vergelijkt met beefy of een autofarm

• BigF25
  • Laatst online: 22:36
Hari-Bo schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:06:
@0108daniel Welke app is dit voor op je mobiel? Want ik zie er meerdere in de store :)
Dank alvast!
tradingview app if im correct

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003

Hari-Bo

F5 addict

BigF25 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:09:
[...]

tradingview app if im correct
Dank, eens kijken of dat werkbaar is op je mobiel.

kokenmetvuur.nl

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 14:06
Raaafie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:03:
[...]
Totdat je op een dag wakker wordt...

• BigF25
  • Laatst online: 22:36
999 pagina's alweer.. MOON! :+

• Twee Dee

Twee Dee

Even geen ondertitel

keepitfrosty schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:08:
[...]

haha 5% is ook niks ja als je dat vergelijkt met beefy of een autofarm
Is idd iets anders - voor dat BTC gedeelte wat je niet wilt (day)traden.

• keepitfrosty
Twee Dee schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:21:
[...]

Is idd iets anders - voor dat BTC gedeelte wat je niet wilt (day)traden.
Hoe bedoel je dat? Dat kan je dan toch tegen hogere APY's wegzetten op een Beefy of een Autofarm als dat je ding is? Persoonlijk hou ik mijn BTC altijd op mijn ledger.

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:12:
[...]

[Afbeelding]
Dat kan maar dan is er wel 8,1 miljard in rook opgegaan. Wel een mooie rugpull, dat wel.

• StevenzeN
Stabiel dagje voor mijn wallet

• _Gast_
Hahaha nice.

[Voor 14% gewijzigd door _Gast_ op 15-04-2021 14:48]

• padraig1973
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-05 16:12
Yup, laat dat nou ook een sponsor van Barcelona zijn (die al een eigen coin heeft op Chiliz Socios platform) én ook partner van de NBA.
The NBA and Rakuten announced a groundbreaking partnership in 2017 when Rakuten became a global marketing partner of the NBA and the league's exclusive distribution partner in Japan for all live NBA games

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:14
Snikkeldrijer schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:59:
[...]

Van die dikke 2.4% stijging? Heel netjes hoor
Een half kratje is iets van 7 euro toch?

Sell the dip

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:09
Heeft er niemand een antwoord op mijn eerder gesteld vraag over doge? :?

• Currry
Eind mei 1 miljoen! Moooon :o

• keepitfrosty
Currry schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:32:
[...]

Eind mei 1 miljoen! Moooon :o
Wanneer hard fork?

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-05 10:56
@Remy!!!! Boefje! Stiekem je bot aanpassen! :+

Ik ging even kijken of ik alle settings goed had staan, en waarom jij TLM/BTC er niet bij hebt...
Toen zag ik dat je je winst naar 1.8% hebt gezet en een extra conditie hebt toegevoegd :)

Heb het nu ook zo aangepast.

Jij staat al op een mooie winst van (ruim) $20 vandaag (toen ik dus keek)

Blog

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:28

MicroWhale

The problem is choice

Yep, mooi stabiel dagje.

Coinbase gaat ook gewoon sideways... denk dat ie nog wel gaat dalen volgende week. Dan is de nieuwigheid er af.

[Voor 25% gewijzigd door MicroWhale op 15-04-2021 14:36]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• TomTorquay
Met de tweets van Elon weet je nooit. Kan dus nog hoger. Maar van een rots duiken? Dat zie ik niet zo snel gebeuren.

• Raaafie
  • Laatst online: 18-05 17:25
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:12:
[...]

[Afbeelding]
Ik zie daar tot dusver nog geen aanleiding toe, het is een van de meest gebruikte dexen van het moment.. Als je BTC staked bij Binance kan er in theorie ook vanalles verkeerd gaan.

• Cryostorm
  • Laatst online: 03-05 16:37
Het gaat om WING/BTC
[Afbeelding]

Toch weer een paar procentjes gepakt. Bedankt voor de tip weer. :)

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:29
Ben.Hahlen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:35:
@Remy!!!! Boefje! Stiekem je bot aanpassen! :+

Ik ging even kijken of ik alle settings goed had staan, en waarom jij TLM/BTC er niet bij hebt...
Toen zag ik dat je je winst naar 1.8% hebt gezet en een extra conditie hebt toegevoegd :)

Heb het nu ook zo aangepast.

Jij staat al op een mooie winst van (ruim) $20 vandaag (toen ik dus keek)
Haha ja sorry :+
Ik denk dat TLM er nog niet was toen ik de bot had aangemaakt, ik zal hem dadelijk eens toevoegen.
Ja die extra conditie zag ik ergens anders voorbij komen, en die lijkt iets minder snel deals te maken, maar wel wat betere deals. Ja m'n winst blijft lekker oplopen, het is helaas niet vergelijkbaar met sommige deals die je 'met de hand' kan maken met bijv. XRP/DOGE e.d. Maar het is tot nu toe een relatief stabiele winst.
Ik heb trouwens ook een stoploss toegevoegd die de bot stopt mocht hij die stoploss halen. Mocht de markt in 1x inklappen dan heb ik in ieder geval niet een bot die maar 'leuke' deals blijft maken.

Voor 3Commas/Bot/Crypto zaken, wees welkom op de Discord server Bot Trading NL Group.

• Ben.Hahlen
Remy!!!! schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:49:
[...]

Haha ja sorry :+
Ik denk dat TLM er nog niet was toen ik de bot had aangemaakt, ik zal hem dadelijk eens toevoegen.
Ja die extra conditie zag ik ergens anders voorbij komen, en die lijkt iets minder snel deals te maken, maar wel wat betere deal. Ja m'n winst blijft lekker oplopen, het is helaas niet vergelijkbaar met sommige deals die je 'met de hand' kan maken met bijv. XRP/DOGE e.d. Maar het is tot nu toe een relatief stabiele winst.
Ik heb trouwens ook een stoploss toegevoegd die de bot stop mocht hij die stoploss halen. Mocht de markt in 1x inklappen dan heb ik in ieder geval niet een bot die maar 'leuke' deals blijft maken.
Ik heb sowieso max 10 deals nog maar, dus het gaat bij mij nog niet zo snel :+
De Stop/Loss zat ook al in de vorige versie van je bot, al heb je hem nu op 35% staan, dat was 25%.

Als ie $4 per dag winst maakt bij mij, is dat nog steeds $120 per maand, dus dat is altijd lekker meegenomen.
...en het scheelt ook heel veel aan het zelf bijhouden, want daar heb ik (officieel) geen tijd voor 8)

Nog één vraag: jij gebruikt de gratis versie van 3Commas toch?

Blog

• Remy!!!!
Ben.Hahlen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:57:
[...]

Ik heb sowieso max 10 deals nog maar, dus het gaat bij mij nog niet zo snel :+
De Stop/Loss zat ook al in de vorige versie van je bot, al heb je hem nu op 35% staan, dat was 25%.
Dat is waar ook, de optie om de bot te stoppen is wel een nieuwe toevoeging (toch? :X )
Als ie $4 per dag winst maakt bij mij, is dat nog steeds $120 per maand, dus dat is altijd lekker meegenomen.
...en het scheelt ook heel veel aan het zelf bijhouden, want daar heb ik (officieel) geen tijd voor 8)

Nog één vraag: jij gebruikt de gratis versie van 3Commas toch?
Ja klopt, ik heb 3 dagen de pro versie gebruikt, maar helemaal niets van de 'extra' mogelijkheden gebruikt. Dus toen even 1 dag de gratis versie geprobeerd om te kijken of er niets omviel aan mijn bot, en hij bleef lekker doorpruttelen.

Voor 3Commas/Bot/Crypto zaken, wees welkom op de Discord server Bot Trading NL Group.

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Mooi gaan wij allemaal dezelfde bot draaien op 3commas?... alle beetjes winst helpen toch... hoe kopieer ik die bot en hoeveel shitcoins moeten er in?

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 22:30

Chaes

#HODL

Mighty schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:00:
Mooi gaan wij allemaal dezelfde bot draaien op 3commas?... alle beetjes winst helpen toch... hoe kopieer ik die bot en hoeveel shitcoins moeten er in?
Zou als ik jou was even wat research doen voordat je er aan begint.

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-05 15:33
3commas vragen kunnen ook bij mij in PM :)

• Ben.Hahlen
Remy!!!! schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:59:
[...]
Dat is waar ook, de optie om de bot te stoppen is wel een nieuwe toevoeging (toch? :X )
Euh... Jij gebruikt hem langer dan ik ;)
[...]
Ja klopt, ik heb 3 dagen de pro versie gebruikt, maar helemaal niets van de 'extra' mogelijkheden gebruikt. Dus toen even 1 dag de gratis versie geprobeerd om te kijken of er niets omviel aan mijn bot, en hij bleef lekker doorpruttelen.
Cool! Dan wachten we rustig af!

Blog

• TomTorquay

• Ben.Hahlen
Wo Ve schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:04:
3commas vragen kunnen ook bij mij in PM :)
...we hebben een topic nodig! :+

Blog

• Khaelos
1000!!!

Tijd voor een nieuwe? *O*

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-03 11:19

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Aarebe1 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:05:
[...]

Op je btc of op cakejes?
Edit: Bedankt ;)
BTC kan tegen 18% per jaar, alleen wel als BTCB. Ik merk dat ik zelf een beetje huiverig ben m'n BTC ergens te parkeren - dat voelt toch als een ander soort coin.

• Ben.Hahlen
[...]

Overigens, waarom zou je de bot stoppen als hij de StopLoss raakt?
  • Close deal - the bot will close the deal in a loss at market rates.
  • Close deal & stop bot - the bot will close the deal in a loss at market rates and stop. It won’t open new deals afterward.
Zoals ik het begrijp, stopt hij de bot dan volledig, dus dan zal er niks nieuws gestart meer worden?

Blog

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-05 08:26
Heb een long lopen op Justin Sun's kindje. Let's see.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-05 22:10
Welke coin gaat het over? Dikke BNB, Cardano? Ik hoop de laatste :9

[Voor 5% gewijzigd door Het Fantoom op 15-04-2021 15:12]

• Khaelos
Haha als Ada op 1000 staat hier ik nooit meer te werken en velen met mij geloof ik O-)

• StevenzeN
Het Fantoom schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:12:
[...]

Welke coin gaat het over? Dikke BNB, Cardano? Ik hoop de laatste :9
Het aantal pagina's in dit topic _O-

• Het Fantoom
StevenzeN schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:14:
[...]

Het aantal pagina's in dit topic _O-
Ah nu zie ik het, ik kan alleen nog maar met cryptokoersen associëren als ik getallen zie.

• Het Fantoom
Khaelos schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:13:
Haha als Ada op 1000 staat hier ik nooit meer te werken en velen met mij geloof ik O-)
Zou wel vet zijn he. Als je op een dag met je slaperige kop wakker wordt, je telefoon erbij pakt en je portfolio staat plots dik over het miljoen heen. Ik zou als een gek alles uitcashen! :9
Nou ja op een tonnetje na misschien, voor het geval dat...

[Voor 7% gewijzigd door Het Fantoom op 15-04-2021 15:20]

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:41
Slux schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:01:
[...]

Nee Slux leeft op het moment alleen, iedereen die bij mij logeerde woont inmiddels in een dikke villa of woonboot, zit nog te wachten op de housewarming uitnodigingen maar volgens mij zijn ze me vergeten :'(
Beetje lastig als je maar één persoon mag uitnodigen natuurlijk, jij bent toch Schizofreen? ;)
Ik denk dat zodra men weer 2 personen of meer mag uitnodigen, automatisch de uitnodigingen op je deurmat doos vallen :+
:>

• Remy!!!!
Ben.Hahlen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:10:
[...]

Overigens, waarom zou je de bot stoppen als hij de StopLoss raakt?

[...]

Zoals ik het begrijp, stopt hij de bot dan volledig, dus dan zal er niks nieuws gestart meer worden?
Omdat ik de stoploss redelijk ruim heb ingesteld (35%) en als de markt instort, heb ik geen zin dat de bot door blijft gaan met deals maken. Dus dan maar liever dat de bot misschien te vaak stopt, dan 1x een halve dag verkeerde deals.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:55
Het Fantoom schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:20:
[...]

Zou wel vet zijn he. Als je op een dag met je slaperige kop wakker, je telefoon erbij pakt en je portfolio staat plots dik over het miljoen heen. Ik zou als een gek alles uitcashen! :9
en dan blijkt je binance account suspended te zijn en kom je niet door de wachtrij van de service heen en tegen de tijd dat het gefixed is, is je coin helemaal dor het putje heen. :X

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:37
zijn op de goede weg, nu de lijn op 63.5 zien te breken en dan is het wel weer snel richting ath gok ik

• Waah
MS-DOOS schreef op donderdag 15 april 2021 @ 10:49:
Is er hier iemand die al trade op Mandala exchange? Mandala werkt op de Binance Cloud. Er is ook een Exchange coin, de MDX.

MDX is $0.45
Max supply 400M
Market cap $105M

Het lijkt me vrij legit en vol potentie. Kijken jullie hiernaar?

Ik heb dit via r/satoshistreetbets
https://www.reddit.com/r/.../?st=KNIMZD3C&sh=b9e72456
MDX vertrekt even... van 0,45 tot 0,55... en alweer terug naar 51 maar toch...
Ben benieuwd waar die ons brengt deze week :+

• Ben.Hahlen
Remy!!!! schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:20:
[...]

Omdat ik de stoploss redelijk ruim heb ingesteld (35%) en als de markt instort, heb ik geen zin dat de bot door blijft gaan met deals maken. Dus dan maar liever dat de bot misschien te vaak stopt, dan 1x een halve dag verkeerde deals.
Duidelijk verhaal.
Krijg je dan ook een notificatie als je bot gestopt is? Want anders mis je ineens een hele dag trades.

Blog

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14-01 16:54
MicroWhale schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:35:
[...]

Yep, mooi stabiel dagje.

Coinbase gaat ook gewoon sideways... denk dat ie nog wel gaat dalen volgende week. Dan is de nieuwigheid er af.
Hier +6% op de daily
Gisteren was bij mij wel rood

Duidelijk een ander soort portfolio als die van jou :P
Lees: meer shitcoins >:)
Pagina: 1 ... 249 250 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee