Ik sluit zeker niet uit dat CHZ echt nog wel hogere toppen neer gaat zetten en/of structureel blijft stijgen, maar als mijn inzet in een paar dagen x3 gaat, dan neem ik liever even winst.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:49:
[...]
We zijn niet voor niks als dagen lang hard omhoog aan het gaan. CHZ groeit hard op het gebied van fantokens. Die slaan aan, zie de koersen. Dat ze hiervoor NFT gebruiken maakt de FOMO onhoudbaar.
Misschien koop ik 1/3e wel weer terug, dan speel ik in principe met +-50% van de winst, dat is wel redelijk op safe
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
VeChainBoulaMouzer schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:53:
Haha, kwam deze pf nog tegen wat ik toen in gebruik had...![]()
https://cointrackr.com/s/c1vDNr0yO4PeR
Soms is slikken beter dan met lege handen staan, zolang je d’r maar wat van leert.corneedebruin schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:52:
toch gefomod op chz en sta ruim 25% verlies...
Maar holden denk.. stom stom
Persoonlijk zou ik hem houden. Ik heb alweer een gedeelte ingekocht na even adempauze en de rook was opgetrokken.corneedebruin schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:52:
toch gefomod op chz en sta ruim 25% verlies...
Maar holden denk.. stom stom
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik volg je 200%. Maar het verschil is dat jij kan traden, ik niet. Heb de voorbije maanden te vaak een ‘buy high sell low’ gedaan. Ook de verschillende functies qua shorten/stop/leverage ben ik niet mee vertrouwd. Heb begin deze week een flufje CHZ gekocht en nu is het HODL. Deze week dus al X3 en hoop dat dit de volgende Elrond Gold is die eens even een stempel komt zetten en naar enkele dollars per stuk gaat.Taro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:30:
[...]
Dat kan ook
Maar ik kijk het even aan met CHZ, staat nu -35% tov mijn hoogste verkoopprijs, eerst maar zien dat dat weer wordt goedgemaakt.
Naar mijn gevoel zijn BTC en ETH een beetje op hun hoogtepunt. Voor sommige Alts is het nu echt Alt season. Ik geloof in CHZ, niet omwille van het achterliggend project, maar wel omdat de stempel gedrukt is. Iedereen kent de naam. Volume is enorm. Heeft top 20 gedaan en al een week lang de nummer 1 qua 7-daagse stijging.
En dan die naam ... Chill & Eaze
Ja ga ik maar doen denk hij is al een week ath naar ath aan het verbreken.St@m schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:55:
[...]
Persoonlijk zou ik hem houden. Ik heb alweer een gedeelte ingekocht na even adempauze en de rook was opgetrokken.
Het is meer dat ik ze op 80 dollar cent gekocht heb😂
FOMO in optima forma.corneedebruin schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:57:
[...]
Ja ga ik maar doen denk hij is al een week ath naar ath aan het verbreken.
Verkoop je moeder, kinderen, huis, auto en al wat er aan vasthangt.corneedebruin schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:57:
[...]
Ga all in op de nu voordelige CHZ prijs.
Volgende maand Lambo
Ja, ik weet niet met welke bedragen je speelt (hoef ik ook niet te weten) maar het verschil is nu ~10 cent. Ik vermoed dat dat nog wel rechttrekt, misschien vanavond, misschien volgende week.. maar misschien gaat het ook wel naar 0. Ik denk dat het nog niet over is. Maar dat ben ik. Mijn mening over deze coins icm met sport en verzamelen heb ik al eerder gedeeld. En vooral het verzamelaspect is sterk denk ik (maar ik ben dan ook een verzamelaar en ken het sentiment heel goed).corneedebruin schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:57:
[...]
Edit: en in de tijd dat ik type is het verschil nog 6 cent
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 12-03-2021 22:05 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
nothing stops this train
Nu alweer op 75. let op!corneedebruin schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:57:
[...]
True maar ik zou in matic blijven.St@m schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:04:
[...]
Ja, ik weet niet met welke bedragen je speelt (hoef ik ook niet te weten) maar het verschil is nu ~10 cent. Ik vermoed dat dat nog wel rechttrekt, misschien vanavond, misschien volgende week.. maar misschien gaat het ook wel naar 0. Ik denk dat het nog niet over is. Maar dat ben ik. Mijn mening over deze coins icm met sport en verzamelen heb ik al eerder gedeeld. En vooral het verzamelaspect is sterk denk ik (maar ik ben dan ook een verzamelaar en ken het sentiment heel goed).
Edit: en in de tijd dat ik type is het verschil nog 6 cent
Bedragen varieren van 5-7K over de loop van 2 maanden bij elkaar gehandeld.
Ik hou hem zo wie zo voor nu ik verkoop eigenlijk nooit met verlies maar wie weet wat chz nog gaat doen met die stimulus checks die er aan komen😂
[ Voor 8% gewijzigd door JustC op 12-03-2021 22:09 ]
Das meer dan ikcorneedebruin schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:08:
[...]
True maar ik zou in matic blijven.
Bedragen varieren van 5-7K over de loop van 2 maanden bij elkaar gehandeld.
anders mij wel.rda schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:11:
Crypto haat mij.
probeer op binance te kopen via ideal....banxa "neemt geen nieuwe dingen aan" dus werkt niet.
en bij mastercard loopt hij te zeuren over foutieve 3d secure code terwijl die 100% correct is
+gisteravond mijn chz voor 0.47 verkocht en in nem gestopt voor de airdrop. en stond chz net op 0.9 zie ik nice...
+2: wat eth naar metamask gestuurd om te ruilen naar weth en te swappen via uniswap. blijft alles in pending hangen al uren en er gebeurd niks en veeeeel te dure onzin (gelukkig maar paar tientjes)
niet mijn beste dag

fml morgen maar proberen
[ Voor 36% gewijzigd door nemesis2212 op 12-03-2021 22:18 ]
Ik zou willen dat ze mijn geld niet zouden aannemen.nemesis2212 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:15:
[...]
anders mij wel.
probeer op binance te kopen via ideal....banxa "neemt geen nieuwe dingen aan" dus werkt niet.
en bij mastercard loopt hij te zeuren over foutieve 3d secure code terwijl die 100% correct is
+gisteravond mijn chz voor 0.47 verkocht en in nem gestopt voor de airdrop. niet mijn beste dag![]()
fml morgen maar proberen
Verder wel +15% op pf van de week, maar.. weird... XEM bagholder.. yay.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Als Chiliz nog een keer over de kop gaat eet ik mijn hoed op. (pakt, hoed uit kast).aalekss schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:18:
Trouwens over 10 uur gaat de CHZ/EUR beurs op Binance open. Zal dit nog zorgen voor een stijging?
*geen financieel advies)*
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
🚔 A payment of 3 #BTC (169,846 USD) was just made to a confirmed Malware address!https://t.co/Ukb0wTR3po
— Whale Alert (@whale_alert) 12 maart 2021
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Wow Ik dacht al dat het fishy was..Taro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:22:
Ach ja, ik had afgelopen zondag de roodste dag ooit in mijn pf en wat dalende alts hier en daar overkomen iedereen, maar het kan altijd nog erger:
[Twitter]
Damn.. Kappa
Jep. Zoals ik al zei, accepteerden ze mijn geld maar nietTaro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:22:
Ach ja, ik had afgelopen zondag de roodste dag ooit in mijn pf en wat dalende alts hier en daar overkomen iedereen, maar het kan altijd nog erger:
[Twitter]
Als je precies 3 BTC kunt overmaken, dan heb je vaak nog wel meer dan dat (anders was het bijv. 2.96 BTC geweest) en dan kan je dit wel lijdenrda schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:24:
[...]
Jep. Zoals ik al zei, accepteerden ze mijn geld maar niet
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 12-03-2021 22:28 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Hier ook ingesprongen op 198, inmiddels is 'ie vertrokken. Geen idee wat die MimbleWimble nou precies inhoudt, maar het heeft volgens mij iets met privacy te maken? Zit wel een leuke stijging in denk ik, vooral omdat ie ook wat achterbleef t.a.v. BTC.Kol Nedra schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:27:
Op 192.7 in LTC gesprongen, misschien kan het iets lager wel maar goed gevoel bij.
15 maart de MimbleWimble voor LTC 💪🏻
Waren dat shorts, ik zie die dag een grote groene paal in mijn pnlTaro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:22:
Ach ja, ik had afgelopen zondag de roodste dag ooit in mijn pf
Als je toch al in positie zit kun je erover denken om een volgende keer steeds kleine plukjes te verkopen...hexta schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:29:
bnb rustig omhoog zien gaan, lekker blijven kijken, bnb rustig terug zien keren, en ik ben terug bij af. Ergens had ik in moeten grijpen.
Gewoon lekker meerdere sellordertjes gespreid plaatsen boven de koers en maar wachten. Worden ze geraakt heb je winst, worden ze niet geraakt word je er niet slechter van (dan dat je nu bent).
Bij vrijwel alle assets die ik bezit, heb ik meerdere sellordertjes (doorgaans zo'n 5 tot 20% van m'n stack) verspreid staan boven de koersen. Die zet ik op basis van levels (als er ooit prijsactie is geweest op dat niveau tenminste, anders net onder 'hele bedragen' (beetje frontrunnen
Met de recente stijging van ADA ben ik daarmee bijvoorbeeld te voorzichtig geweest, die steeg nadat ik mijn laatste pluk (met winst) had verkocht, nog eens zowat 100%.
Maar op zo'n moment moet je eigenlijk aan de profits denken die je hébt gemaakt en niet aan de profits die je hád kunnen maken.
Maar ervan geprofiteerd, dát heb ik in ieder geval.
Geld verdienen met wachten, hoe mooi kan het zijn.
(In sommige gevallen duurt wachten echter wel verrekte lang...)
Lijkt me de ideale mentaliteit richting financiële afgrond, als je dit motto voor elke shitcoin die pumpt hanteertfRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:16:
Jongens. CHZ gewoon hodlen. Die staat komende week op $2. Er is niet voor niets zoveel animo.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Nee, ik had die dag een 10x long op Bitcoin lopen (Die ging prima), CHZ met wat verlies verkocht (jaja, op 259 sats... if only I knewknakworst schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:41:
[...]
Waren dat shorts, ik zie die dag een grote groene paal in mijn pnl
Daar heb ik eigenlijk nog nooit last van gehad, tot deze keer. Dat was voor mij ook de reden om weer wat terug te schalen, ik werd te laks en met dat bedrag had ik erg leuke dingen kunnen doen.
[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 12-03-2021 23:00 ]
Als of we een ethiek prijs willen ontvangen met onze trades, dan zou ik wel investeren in Braziliaanse bossen.TomTorquay schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:54:
[...]
Lijkt me de ideale mentaliteit richting financiële afgrond, als je dit motto voor elke shitcoin die pumpt hanteert
Populous?Taro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:57:
[...]
...maar pakte een mooie P&D coin mee incl. de rode candle die volgde. Shit happens, maar die actie betreur ik nog meerdere keren per dag...
2/3 Verkocht op 0,72. Kom van 0,26.
Hoe doen jullie dit met koop maar vooral verkooporders? Stop de
Winst in BTC maar een stop limit met een BTC pair vind ik best lastig nog. Ik denk liever in EUR of USD. Maar als ik eerst USDT instel en dan weer naar BTC overmaak betaal je dubbele kosten.
Is daar een handigheidje voor? Of zijn jullie zo verbitcoined dat dit er helemaal ingesleten is.
Ik zag je nick laatst voorbij komen op YouTube bij DoopieCash, was jij dat ook?
Ik doe een gedeelte naar mijn binance card in bnb, gokje voor de verkansie straks, en ik heb onlangs weer bijgestort in mijn speelpot, dus dat eerst weer terug naar de rekening. Zodra ik de inleg er weer uit heb naar BTC.readytoflow schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:07:
Nou de stop loss was geraakt voor CHZ.
Winst in BTC maar een stop limit met een BTC pair vind ik best lastig nog. Ik denk liever in EUR of USD. Maar als ik eerst USDT instel en dan weer naar BTC overmaak betaal je dubbele kosten.
Is daar een handigheidje voor? Of zijn jullie zo verbitcoined dat dit er helemaal ingesleten is.
Maar bij mij is het wellicht wat anders, gezamenlijke funds gaan naar de HODL pot, mijn eigen centen zijn om te gokken/spelen.
Als het kan doe ik direct naar het pair wat ik wil hebben. Al maakt die 0.01? % ook niet heel veel uit imo (met mijn bedragen)
[ Voor 80% gewijzigd door St@m op 12-03-2021 23:16 ]
Ik reken gewoon even snel de procenten uit in een Excel sheetje, handel wel in BTC pair ja. Ik bepaal altijd van te voren hoeveel % winst ik wil pakken.readytoflow schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:07:
Nou de stop loss was geraakt voor CHZ.
Geen idee wat je geld kwijtraken aan een shitcoin met ethiek te maken heeftmannowlahn schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:59:
Als of we een ethiek prijs willen ontvangen met onze trades, dan zou ik wel investeren in Braziliaanse bossen.

Kalm aan. Niet gaan FOMO'en.Raaafie schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:22:
Heb echt geen idee waar fiat in te stoppen nu.. Heb het idee de trein gemist te hebben met NFT gerelateerde projecten en alle andere coins zijn down en BTC is twijfelachtig aan het doen.. Wordt weer een saai weekend ben ik bang
BTC of Euro's..
Over een week ga je verdrietig zijn dat je geen Chiliz gekocht hebt nu ze voor de laatste keer aan 50-60 cent in de uitverkoop staanRaaafie schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:22:
Heb echt geen idee waar fiat in te stoppen nu.. Heb het idee de trein gemist te hebben met NFT gerelateerde projecten, alle andere coins zijn down en BTC is momenteel twijfelachtig aan het doen.. Wordt weer een saai weekend ben ik bang

Anyway, tijdens mijn onderzoek naar nieuwe pareltjes beland op bao finance. Ziet er wel interessant uit, maar kan mijn vinger niet helemaal leggen nog erop wat het is om de trekker over te halen en een gokje te wagen. Misschien omdat ik niet zij kunnen uitleggen in de kroeg wat het precies doet.
Antimatter (matter) heb ik dan wel een flufje van gekocht. Zij gaan april live met de eerste onchain derivaten (ethereum). O.a. Op uniswap en pancake te vinden. Mijn inkoop lag rond de 3.50, en gaat steady omhoog.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Die gaat al een paar dagen verticaalmrb85 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:24:
[...]
Over een week ga je verdrietig zijn dat je geen Chiliz gekocht hebt nu ze voor de laatste keer aan 50-60 cent in de uitverkoop staan![]()
![]()
![]()
Shiiiiit! Te eager met CHZ. Op $ 0.82 besloten te wachten of ie weer richting de $ 1 zou gaan. Nu op .65..
Wel blij dat ik andere muntjes niet verkocht heb toen ze ineens onder inkoopprijs doken, nu weer stijgend
Moest ik even van me afschrijven.
//Lief dagboek//
Geld is geld, dammit!Pelox schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:22:
[...]
Dat zijn die fomo hoppers, springen van shitcoin maar shitcoin achter de groene kaarsen aan..
Maar de kans -hoe klein ook- dat je net die ene Alt pakt die x3-4-5-6 moooon gaat. Verleidelijk.Taro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:38:
[...]
Hangt van je doel af. Op de korte termijn kan je met de juiste alts (en zonder de verkeerde alts ernaast) natuurlijk meer verdienen dan met alleen BTC. Alleen is BTC op de langere termijn (>1 jaar) vaak winstgevender. Kijk maar naar toplijstjes met alts van een paar jaar geleden, dat ziet er weer heel anders uit.
[ Voor 63% gewijzigd door MikeR87 op 12-03-2021 23:40 ]
/f/image/a9CiCicVzRjxPLnEMACkESEk.png?f=fotoalbum_large)
Ondanks de zware FOMO gevoelens omtrent CHZ blijf ik toch alles houden in BTC. We gaan het wel zien.Raaafie schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:26:
[...]
Die gaat al een paar dagen verticaalNo way dat ik daar nu geld ga instoppen.
Voor mij was 'ie mooi idd
Ik zat er al ff in en had een sell staan op 0.0002967
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/coGVxhhw8IMZlz23IvAwDwmo.jpg?f=user_large)
Geen grote dus heb de bedragen maar laten staan.
Aankoop kan ik niet zo snel terugvinden, is nogal lastig op Binance voor langer terug.
Maar zo heb ik bij meerdere coins die erg laag staan, kleine plukjes aangekocht met 'verloren geld' in de hoop dat ze P&D-en, en sells staan op fatsoenlijke hoogte. Dat levert zo af en toe best wat op.
Beetje geluk moet je soms hebben.
That's me indeedSt@m schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:08:
[...]
offtopic:
Ik zag je nick laatst voorbij komen op YouTube bij DoopieCash, was jij dat ook?
Mag graag kijken naar hun streams.
Dan heb je mijn geld gestolentoilet_paper schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:30:
[...]
Voor mij was 'ie mooi idd![]()
Ik zat er al ff in en had een sell staan op 0.0002967
[Afbeelding]
Geen grote dus heb de bedragen maar laten staan.
Aankoop kan ik niet zo snel terugvinden, is nogal lastig op Binance voor langer terug.
Maar zo heb ik bij meerdere coins die erg laag staan, kleine plukjes aangekocht met 'verloren geld' in de hoop dat ze P&D-en, en sells staan op fatsoenlijke hoogte. Dat levert zo af en toe best wat op.
Beetje geluk moet je soms hebben.
Dat is het idee van hodl.. hodl dus en niet traden. Gewoon jaren vasthouden.roflexx schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:30:
Vraag me af degene die hier telkens zeggen ik hold btc. Doen jullie wel aan daytraden ermee? Anders schiet het toch ook niet op?
Zero.
Ik wel daytraden met BTC om zo BTC te verhogen, daytraden met BTC levert meer op voor mij dan alleen hodl en verder niks mee doen, mocht daytraden de target niet halen met BTC, gewoon lekker laten staan en komt het volgende keer wellicht aan de beurtroflexx schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:30:
Vraag me af degene die hier telkens zeggen ik hold btc. Doen jullie wel aan daytraden ermee? Anders schiet het toch ook niet op?
nothing stops this train
Ik denk eerder 'geleend'Taro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:31:
[...]
Dan heb je mijn geld gestolenIk zat er met "iets" meer in.
Een andere keer 'leen' je het vast weer terug, ik maak ook regelmatig missers.
Nou vooruit, door jou heb ik weer wat extra "uitgestelde winst"toilet_paper schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:33:
[...]
Ik denk eerder 'geleend'![]()
Een andere keer 'leen' je het vast weer terug, ik maak ook regelmatig missers.
Schiet prima op hoor, heb al behoorlijk wat winst te pakken en ben ingestapt 5/1/2021.roflexx schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:30:
Als ik dit soort winst met traditioneel beleggen wil halen ben ik 10 jaar verder.
Edit: Reef eindelijk ook weer een flinke groene dag. Daar was ik in een opwelling ingestapt begin vorige maand tijdens de kleine "hype". Sindsdien op verlies gestaan maar sinds vandaag op break-even. Het is een erg ambitieus project, maar misschien wel té ambitieus en daardoor risicovol.
[ Voor 26% gewijzigd door Raaafie op 12-03-2021 23:36 ]
We spreken elkaar binnen een jaar nog eensRaaafie schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:34:
Schiet prima op hoor, heb al behoorlijk wat winst te pakken en ben ingestapt 5/1/2021.
[ Voor 14% gewijzigd door TomTorquay op 12-03-2021 23:36 ]
Ik heb in 2014 ook Bitcoins gehad en helaas verkocht. Als ik die had gehold was ik binnen geweest.. Met andere woorden: hodl heeft tot nu toe altijd profit opgeleverd. Ik ben sinds dit jaar periodiek BTC aan het kopen en dat blijf ik de komende jaren doen.TomTorquay schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:36:
[...]
We spreken elkaar binnen een jaar nog eens
Nou Nou niet zo bearishTomTorquay schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:36:
[...]
We spreken elkaar binnen een jaar nog eens
Maar pak je ook winst?Raaafie schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:38:
[...]
Ik heb in 2014 ook Bitcoins gehad en helaas verkocht. Als ik die had gehold was ik binnen geweest.. Met andere woorden: hodl heeft tot nu toe altijd profit opgeleverd. Ik ben sinds dit jaar periodiek BTC aan het kopen en dat blijf ik de komende jaren doen.
Ik weet het, geen bedragen etc. Maar door dit soort posts denk ik soms wel eens "En ik piepen wanneer ik $ 50 verlies pak.."Taro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:31:
[...]
Dan heb je mijn geld gestolenIk zat er met "iets" meer in.
We moeten allemaal ergens beginnen

Nee, ik heb geen euro's nodig dus laat het liever in Bitcoin zitten.
[ Voor 3% gewijzigd door Raaafie op 12-03-2021 23:51 ]
Zo zit ik er met BTC ook in, mocht het echt 'de' coin blijven, dan is het naar mijn idee niet onverstandig om er eens in de zoveel tijd wat geld in te stoppen.Raaafie schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:49:
[...]
Nee, ik heb het geld niet nodig dus laat het liever in Bitcoin zitten.
En ja misschien stop je er 1000 in, en is het een maand daarna maar 500 waard, maar op de lange termijn maak je er mogelijk (hopelijk!) winst op.
CKBRaaafie schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:22:
Heb echt geen idee waar fiat in te stoppen nu.. Heb het idee de trein gemist te hebben met NFT gerelateerde projecten, alle andere coins zijn down en BTC is momenteel twijfelachtig aan het doen.. Wordt weer een saai weekend ben ik bang
Geen reden 😁 (ik hodl ze een tijd naast btc en eth en kijk wel waar we eindigen)
[ Voor 8% gewijzigd door Alpina op 12-03-2021 23:53 ]
Aziaten Dumpen alleen toch?St@m schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:55:
Nou, naar bed. Centen in CHZ, verkoop limit gezet op 94 cent, wie weet doen de Aziaten nog gek. Mocht het morgen op 30 cent staan, dan mag ik REKT zeggen toch?
nothing stops this train
Nah, freaky friday vandaag. Das een feestdag in Azië
Ik wil een Crypto.com kaart aanvragen (en dus een account aanmaken) en ik zie overal en nergens referals langskomen. Wat ik alleen nog niet gevonden heb is of er ook referrals zijn voor de laagste tier. Ik vind wel referrals voor 50$ bij het staken van 5k CRO (+- 900$), maar dat is mij iets te gortig. Heeft iemand hier hetzelfde pad al bewandeld en moet ik beter zoeken of kan ik gewoon stoppen met zoeken?
Overigens ben ik er van op de hoogte dat de staking eisen deze maand nog aangepast gaan worden.
Ik op dat moment enorm balen, want CHZ ging toen al heel snel van (fictief) €0,4 naar €0,3. Dus ik balen als de pest, maar nu ben ik wel blij
Maar het gaat nu een gok worden, hoe lang blijft deze groei aanhouden?...
Gelukkig gaat het niet om een extreem bedrag, dus als het niets wordt dan is het jammer. En als het wel wat wordt, dan wordt het FUNDA!
Even voor mijn lekenblik een paar vragen (in dit geval specifiek naar CHZ, maar mogelijk breder te beantwoorden?):
1. Stel je voor dat CHZ nu enorm daalt naar €0,0001. Hoe verstandig is het dan om het alsnog te HODLen? Want als een coin echt zo laag zakt, is het bijna niet de moeite waard om het alsnog uit te betalen, naar mijn idee.
2. Hoe realistisch is het dat een coin van onder de €1/$1 binnen 1 week/maand, daar ruim boven gaat zitten?
Congrats!Aarebe1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:01:
Ondanks dat we geen ATH hebben, heb ik zelf wel een mijlpaal bereikt.
Ik ben geen twintiger meer en ik trakteer!:
[Afbeelding]
Gefeliciteerd jonkie!Aarebe1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:01:
[Afbeelding]
Moet ik het aanpassen naar 'dertiger'?
Voel me nog wel een jonkie!
Van harte!Aarebe1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:01:
[Afbeelding]
oefffff deze mag wel de 59k babe zijnAarebe1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:01:
[Afbeelding]
nothing stops this train
Huh wat..?Aarebe1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:01:
[Afbeelding]
Oh, van harte!
Heb nog Cake in de aanbieding, zacht prijsje? 
Gefeliciteerd! Welkom bij de clubAarebe1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:01:
[Afbeelding]
Gefeliciteerd ouwe!Aarebe1 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:01:
Bedankt voor de traktatie, je hebt goeie smaak
nothing stops this train
Valt ook samen met de 200MA op de 4h. Dat hier tijdelijke steun gevonden wordt is vrij waarschijnlijk.Kol Nedra schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:34:
ada gaat richting de 1! daar zit wel flinke support!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dit kan eindelijk het keerpunt worden, maar misschien net te vroeg ivm 31 maart pas echt DE RUN waarschijnlijkTomTorquay schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:37:
[...]
Valt ook samen met de 200MA op de 4h. Dat hier tijdelijke steun gevonden wordt is vrij waarschijnlijk.
nothing stops this train
Volgens mij voor velen de reden om niet te verkopen en te wachten.Kol Nedra schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:48:
[...]
Dit kan eindelijk het keerpunt worden, maar misschien net te vroeg ivm 31 maart pas echt DE RUN waarschijnlijk
[ Voor 15% gewijzigd door MikeR87 op 13-03-2021 00:49 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik ben erin gegaan, lager dan 1 verwacht ik zoiezo niet zo snel, hij lijkt nu te gaan stijgen, maar nog net te vroeg om het zeker te weten, over 3 minuten begint wel de nieuwe cycle dag.....Khaelos schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:56:
zojuist even 0.2 ETH omgezet in 340 ADA lager zal hij toch niet zakken![]()
ff een dumpje zie ik van iemand.....wilt nog ff zijn PNL iets hoger maken aan einde vd dag ^^
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 13-03-2021 00:59 ]
nothing stops this train
[ Voor 6% gewijzigd door Khaelos op 13-03-2021 01:03 ]
ach ja, is dat eigenlijk vaker na een PNL reset day?
nothing stops this train
Wat had je dan verwacht?Khaelos schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:46:
pff ja ada.. man man man wat stel je me teleur.. op 0,93E nog bijgekocht maar hij blijft maar zakken
Ja, let er maar eens op. Om 0:02 UTC is er wel vaker een spike.Kol Nedra schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 01:04:
ach ja, is dat eigenlijk vaker na een PNL reset day?
morgen ochtend of lente groen of bloedrood

al -30% sinds de ATH denk ik. Kunnen we zeggen vanaf hier dat het enkel slechter zal gaan? 2017 repeat?
What the hell, ik dacht echt dat het niet nog veel harder/gekker zou gaan maar hij pakt gewoon doorTomTorquay schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 01:11:
ANKR zet de tradingdag meteen goed in: +15% na tien minuten![]()

Cardano en Polka zijn de 2021 variant wat voor mij IOTA en consorten in 2017 was. Je hoort van die laatste nu niks meer en ik ben bang als BTC weer een daling inzet van een jaartje die dingen waardeloos worden. Leuk voor korte termijn gains, maar zeer risicovol.Khaelos schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:56:
zojuist even 0.2 ETH omgezet in 340 ADA lager zal hij toch niet zakken![]()
Daytraden jammer genoeg (nog) geen tijd voor hiero.roflexx schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:30:
Doe wel aan leverage traden (voorheen Bitmex, tegenwoordig Bybit) puur omdat ik dat geweldig leuk vind. Maar dat zie ik niet als daytraden, want ik zit soms wekenlang in een positie.
Bovendien levert me dat per saldo niet zoveel op. De paar keren dat ik een vette trade te pakken heb, wegen haast niet op tegen al die keren dat mijn stoploss wordt gehit als ik naar een entry zit te vissen.
(Ik moet wel zeggen dat als je dat een jaartje of wat doet, dat je er dan wel degelijk beter in wordt. Je moet daarbij een bepaalde strategie voor jezelf ontwikkelen die werkt, maar dat kost simpelweg zeeën van tijd. Gaat met name over het bepalen van entries, exits en positiegroottes en het op de juiste wijze hanteren van stoplosses.
Maar ja, als je goed wilt kunnen motorrijden of vrouwen versieren, moet je dat ook eerst een aantal jaren doen. Dat is hiermee niet anders. Maar ik zie bij mezelf wel degelijk vooruitgang, dus ik ga er vrolijk mee verder (met leverage trading dus, vrouwen versieren hoef ik in principe niet meer).)
Hoofdzakelijk probeer ik de swings te pakken. Dus nu al een tijdje aan het 'uitschalen' bij BTC. Al vanaf 19k USD zelfs. Heb daarnaast in de 'Big Dip' begin 2020 fatsoenlijk BTC (en ETH) bijgekocht. Ook in de 3-4k USD-range eind '18 - begin '19 aardig geaccumuleerd. Maar toen stond ik met mijn PF onderwater, dus was ik (te) terughoudend. Achteraf... kijk je een koe in de kont.
Maar met dat soort swings kun je bassens geld maken.
Daarnaast heb ik wél een pluk BTC (en ETH, 'n paar andere coins, en zelfs een plukje XRP) staan voor de hodl.
Dus ik schaar mezelf zowel tussen de traders als tussen de hodlers.
Maar ja, wat is hodl...
Zodra mijn tradepot leegverkocht is als de prijzen enorm up gaan, breek ik wel degelijk de hodl pot aan om óók die (stapsgewijs uiteraard) te gaan verkopen. Dus dan ben je eigenlijk ook geen hodler meer.
Maar dat probeer ik zo lang mogelijk uit te stellen.
Die hodl pot ben ik langzaam maar zeker aan het vergroten door er af en toe wat naartoe te schuiven. Maar de meeste BTC die ik verdien met de swings (ook middels traden van alts tegen BTC op bijv. Binance) zet ik weer in nog hogere sells weg, zodat het punt waar ik aan mijn hodl pot moet gaan komen, a.h.w. omhoog wordt geschoven.
Mijn huidige tradepot aan beschikbare BTC staat bijvoorbeeld aan sells verdeeld tot ongeveer 100k (dus buiten de BTC die in allerlei lage shitcoin-buyordertjes vastzit uiteraard). Maar ja, als we dit jaar naar 200k gaan, ga ik echt wel aan het verkopen met de hodl pot.
Kortom, ik heb al een redelijk % van mijn BTC verkocht inmiddels als gevolg van de recente bullrun. Dus als ie ff weer de 20k zou opzoeken, zou ik allerminst erg vinden.
Begin echter steeds meer de overtuiging kwijt te raken dattie nog weer zover omlaag gaat... Maar ja, ik weet ook dat ik dat wel vaker heb gehad, en BTC vervolgens alsnog kanoniehard onderuit ging.
De buyordertjes staan i.i.g. klaar.
Stap persoonlijk ook nooit middels marketbuys in. Dus op P&D's meeliften waarover we het zostraks hadden (zoals Populous), is aan mij niet besteed. Ik ben meer van het (extreem hoog danwel extreem laag) ordertjes plaatsen en maar wachten. Ik laat de koers maar naar me toekomen i.p.v. erachteraan te jagen.
Maar om terug te komen op jouw vraag 'Anders schiet het toch ook niet op?':
Middels actief traden kun je wel degelijk meer winst pakken dan met enkel 'hodlen'. Je moet dan echter wél weten wat je doet.
En vanwege de sterke stijging over vrijwel het gehele spectrum staan de 'hodlers' er vrijwel allemaal erg goed voor. Dus zeggen 'dat het niet opschiet' is -behalve als je net komt kijken- compleet niet aan de orde. Het schiet verschrikkelijk op. Veel sneller kun je de pegels niet verdienen, ook al ben je hodler.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!