Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 12-03-2021 18:47 ]
Ik heb er niet zo'n goed gevoel bij zeg maar. Had zelf een fluffetje Reef in m'n portfolio, maar na een aantal van hun livestreams gezien te hebben ben ik niet echt onder de indruk.DutchCrownNL schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 17:57:
[...]
Bekeken maar ik mis denk ik iets, wat is er mis of opvallend? Of bedoel je dat er mensen van Polkadot en Matic bij betrokken zijn?
[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 12-03-2021 18:47 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ikke wel, kijk elke dag ff in Jaapio zijn foto gallery 😎pletter schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:35:
Gaan we de 58000$ babe zien vandaag?
Ik zit er nog steeds in 🥳
nothing stops this train
[ Voor 86% gewijzigd door TomTorquay op 12-03-2021 19:18 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
https://cryptocurrencyalerting.com/coin-listing-events.html

Je kunt natuurlijk ook eerst met een klein percentage instappen + stop loss, dan is het risico beperkt. Stijgt de koers weer, dan stap je gaandeweg verder in en verhoog je de stop loss.MRDutchfreakNL schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:22:
Wel een paar leuke trades gepakt van de week op CHZ maar wat ik heb daar de boot gemist zeg. Zo'n correctie hoeft dus niet perse te komen na 150% - 200% in de plus. Hij is daarna gewoon nog eens hetzelfde percentage gestegen. Je durft bijna niet meer in te stappen maar dat roep ik al een paar dagen. Om mezelf iedere ochtend weer voor me kop te slaan
:fill(white):strip_exif()/f/image/s3b9AffbRGYihcJsaoTCr4Ec.png?f=user_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 12-03-2021 19:28 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Blijkt toch iets uit te maken waar/als mensen wakker worden?
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik ga dit vanavond toch maar eens proberen Taro. We tikken as we speak weer bijna de ATH aan. Ik kan me niet heugen uit de 2017 periode dat een coin zo lang doorsteeg met zulke percentages zonder een goede correctie. Alle alarmbellen gaan af maarja die greed he..Taro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:27:
[...]
Je kunt natuurlijk ook eerst met een klein percentage instappen + stop loss, dan is het risico beperkt. Stijgt de koers weer, dan stap je gaandeweg verder in en verhoog je de stop loss.
[ Voor 70% gewijzigd door Taro op 12-03-2021 20:14 ]
Kan het nog luier?
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 12-03-2021 20:14 ]
Precies het zelfde hier, maar nu sinds ie op 0.40 dollar staat HOLD ik hem de moederMRDutchfreakNL schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:22:
Wel een paar leuke trades gepakt van de week op CHZ maar wat ik heb daar de boot gemist zeg. Zo'n correctie hoeft dus niet perse te komen na 150% - 200% in de plus. Hij is daarna gewoon nog eens hetzelfde percentage gestegen. Je durft bijna niet meer in te stappen maar dat roep ik al een paar dagen. Om mezelf iedere ochtend weer voor me kop te slaan
Ik heb Taro z'n tips opgevolgd. Voorlopig 6% in de plus.D0m1nat0r11 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:02:
[...]
Precies het zelfde hier, maar nu sinds ie op 0.40 dollar staat HOLD ik hem de moeder
Als Hodler heb je flinke winsten kunnen pakken. Geen trade voor nodig.
Elon Musk Twittert er ook weer op los.
Edit. CHZ gaat vrolijk verder.
[ Voor 14% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 12-03-2021 20:06 ]
Pluk Nervos (CKB) gekocht
😎
Nog even en CHZ gaat los naar de 1 dollarMRDutchfreakNL schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:04:
[...]
Ik heb Taro z'n tips opgevolgd. Voorlopig 6% in de plus.
Als Hodler heb je flinke winsten kunnen pakken. Geen trade voor nodig.
Elon Musk Twittert er ook weer op los.
@100trillionUSD
#Bitcoin Entering the Fun Phase
Gezien de hype op Reddit denk ik dat voorbij de € 1,- ook mogelijk is op korte termijn.
Het is een beetje een gevalletje dat Henk en Ingrid horen dat dit met voetbal te maken heeft, dus dan moet het goed zijn.
Wat betreft risico. Heb vanmiddag laatste plukje inleg er uitgehaald dus voorlopig HODL ik hem.
Dan zal hij volgende week wel op 0.25 staanmerauder schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:11:
[...]
Gezien de hype op Reddit denk ik dat voorbij de € 1,- ook mogelijk is op korte termijn.
Zero.
https://www.coingecko.com/en/coins/chiliz
20 min geleden?_Gast_ schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:18:
Waar gaat het eindigen voor Chiliz? Blijft voorlopig snel stijgen...
https://www.coingecko.com/en/coins/chiliz
Zero.
[ Voor 16% gewijzigd door keepitfrosty op 12-03-2021 20:22 ]
Jaa, die vind ik ook cool. Kun je ook minen.Alpina schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:04:
Nou toch maar eens een gokje dan
Pluk Nervos (CKB) gekocht
😎
God morks in wysterious ways.
Vandaag is de dag dat ik weer terug ga naar m'n roots.
Weg met de shitzooi, terug naar de kern.
De ene shitcoin doet +10 de ander -10%.. Per saldo 0.
Over lange termijn verdampen m'n precious satoshis.
Lieve Bitcoin, wat ben ik toch blij met jou.
En weer terug bij de top. Niet te geloven.
Toevallig vandaag hetzelfde gedaan, hoop stress en de hele tijd tussen alle bedrijven door de stats volgen en dan weer te laat zijn , hopen op een volgende piek,. Ja, die komt, hmm misschien nog wat winst, shit weer te laat. Oh de bel, kom terug hup een piek, nah snel verkopen dan maar.Aarebe1 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:33:
Lief dagboek:
Vandaag is de dag dat ik weer terug ga naar m'n roots.
Weg met de shitzooi, terug naar de kern.
De ene shitcoin doet +10 de ander -10%.. Per saldo 0.
Over lange termijn verdampen m'n precious satoshis.
Lieve Bitcoin, wat ben ik toch blij met jou.
Neh, liever kopen op de dalen en dan hodl voelt beter, ik hou het voorlopig maar op BTC, ETH, Cardano.
[ Voor 3% gewijzigd door -Sander- op 12-03-2021 20:41 ]
Heerlijkknakworst schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:39:
[...]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Straks doet ie een Xem en is het weer huilen geblazen. Ik laat het weer lekker voorbij gaan.. anders kan je dagelijks wel in 37 shitcoins stappen..knakworst schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:39:
[...]
Zero.
Ik snap je.-Sander- schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:39:
[...]
Toevallig vandaag hetzelfde gedaan, hoop stress en de hele tijd tussen alle bedrijven door de stats volgen en dan weer te laat zijn , hopen op een volgende piek,. Ja, die komt, hmm misschien nog wat winst, shit weer te laat. Oh de bel, kom terug hup een piek, nah snel verkopen dan maar.
Neh, liever kopen op de dalen en dan hodl voelt beter.
Echter is het bij mij net anders.
Heb een mini percentage van m'n satoshis omgezet in zo'n 5 shitcoins.
Leuk hoor dat Ankr vandaag 50% doet, maar als de Linkjes, Dotjes en Grtjes allen -5/10% doen is het weer voor niks. Het valt niet zo op omdat in $ de PF wel stijgt maar als je de Satjes goed in de gaten houd is het meer geschommel..
Terug naar BTC, op de handen zitten en toekijken.
Niet normaal gewoon. ATH alweer verbroken op EUR chart.
Als ik uitstap is dat naar USDT of BUSD maar dat is slechts voor een korte periode. Al ik definitief wil uitstappen om winst te pakken stap ik gewoon uit naar Euro...oosterhofjf schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:19:
Ik heb een deel van mijn winst in Usdc staan. Bitvavo krijg je daar 6% jaarlijks op en met celcius zelfs 12%. Fijne gedachte dat die winst "veilig" staat. Usdc en soortgelijke stablecoins zitten vast aan de koers van de dollar. Dollar gaat langzaam omlaag in waarde.
Vind het idee om te "ontbanken" interessant, maar voelt nog niet waterdicht.
Welke stablecoins gebruiken jullie? Of iemand nog tips je winst ergens veilig te stellen.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
x2 in een dag..Nickelodeon schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:50:
CHZ gaat nergens meer over, maar blijf lekker zitten.
Misschien toch aan winst pakken gaan denken?
Daarom heb ik ook een shitload aan shitcoins die ik ieder per stuk als ze pieken verkoop richting Bitcoin, mits de verkoopprijs hoger is dan de aankoopprijs.Aarebe1 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:43:
[...]
Ik snap je.
Echter is het bij mij net anders.
Heb een mini percentage van m'n satoshis omgezet in zo'n 5 shitcoins.
Leuk hoor dat Ankr vandaag 50% doet, maar als de Linkjes, Dotjes en Grtjes allen -5/10% doen is het weer voor niks. Het valt niet zo op omdat in $ de PF wel stijgt maar als je de Satjes goed in de gaten houd is het meer geschommel..
Terug naar BTC, op de handen zitten en toekijken.
Bij een daling wacht je op de volgende piek. En ieder voor zich zijn ze maar 1-3% van het geheel, dus het risico is niet enorm groot als er 1 door het putje gaat.
:fill(white):strip_exif()/f/image/6Ap09MSsxzzx1BJj9Uwfdj3e.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dacht ik eerder bij matic gisterenavond ook... ik blijf nog even kijken. Het is maar speelgeld.Aarebe1 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:51:
[...]
x2 in een dag..
Dat doe ik bij iedere 3 cent vanaf 55 cent.Aarebe1 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:51:
[...]
x2 in een dag..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wat een bullshit zeg.. heb op 25 35 40 en 50 cent gedacht ik stap in.. en het dan niet doen..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Daar zit dus de crux. Ik hou er niet van om ze alleen maar te zien dalen en maar te hopen op herstel.Taro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:52:
[...]
Daarom heb ik ook een shitload aan shitcoins die ik ieder per stuk als ze pieken verkoop richting Bitcoin, mits de verkoopprijs hoger is dan de aankoopprijs.
Bij een daling wacht je op de volgende piek. En ieder voor zich zijn ze maar 1-3% van het geheel, dus het risico is niet enorm groot als er 1 door het putje gaat.
[Afbeelding]
(iets met bagholder
Kijk naar Dot, Link en Grt.. Imo iets minder shit dan de rest..
Nu al een tijdje dalende in de btc pair.. En dat is het enige waar ik me op blind staar.
De USD waarde kan me gestolen worden..
Ik ga eens rondkijken of er andere manieren zijn om was sats te sprokkelen (wil tenslotte op een rond getal uitkomen

ik koop telkens en verkoop 5% hoger. Nu bijna 20% erbij in 5minuten fmlKhaelos schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:56:
Iemand ook dikke FOMO op chilliz??
Wat een bullshit zeg.. heb op 25 35 40 en 50 cent gedacht ik stap in.. en het dan niet doen..;(
In dergelijke gevallen ben je vaak goedkoper af met een market order, omdat het 10x hoger instellen van een limit order uiteindelijk vaak eindigt in een veel hogere aankoopprijs.Iamthefish schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:57:
CHZ gaat zo snel dat wanneer ik een limiet instel, hij daar al voorbij geschoten is wanneer ik wil bevestigen..
Ik heb ze wel gekocht maar te vroeg verkochtKhaelos schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:56:
Iemand ook dikke FOMO op chilliz??
Wat een bullshit zeg.. heb op 25 35 40 en 50 cent gedacht ik stap in.. en het dan niet doen..;(
Mijn Fomo buy om 19:45 heeft me inmiddels 25% Profit opgeleverd. bij 20% gaat hij er uit. Wat een gekte.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Edit: Alles eruit gedaan:
:fill(white):strip_exif()/f/image/GrTVr7x9rj23HJOBMknNHjDf.png?f=user_large)
[ Voor 39% gewijzigd door Taro op 12-03-2021 21:08 ]
Dat is aantal btc punten ofzo?
[ Voor 21% gewijzigd door Khaelos op 12-03-2021 21:06 ]
Ik bedoelde een stop limiet. Wilde verkopen op $ 0.60 , toen $0.62, maar hij blijft stijgen..Taro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:58:
[...]
In dergelijke gevallen ben je vaak goedkoper af met een market order, omdat het 10x hoger instellen van een limit order uiteindelijk vaak eindigt in een veel hogere aankoopprijs.
Met een buy marketorder ben ik overigens echt goed de mist in gegaan vanochtend dus dat doe ik liever niet meer. Precies op de top van de candle gekocht voor veel meer dan er op dat moment als koers stond. Sluit je dan achteraan de rij van orders ofzo? Toen in paniek alles snel verkocht want ik zag 'm alweer dalen, met dik verlies natuurlijk. Had ik 'm gehold had ik nu een mooi bedrag. Achja, beginner he

Gelukkig was dat met wat speelgeld waardoor ik het weer heb aangedurfd erin te stappen.
Ook hier op 44% er uit gedaan. Niet slecht in anderhalf uurTaro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:04:
50% CHZ de deur uitgedaan rond 1320, dit kan niet lang zo doorgaan. Rest gooi ik er waarschijnlijk ook zo uit richting BTC. Op 568 sats ingekocht, dus mooi rendement

Lekker
Satoshi's: 0,00000001 Bitcoin.Khaelos schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:05:
Dat is aantal btc punten ofzo?
Nee die gaat nu door het putje. Maar het was zeker vermakelijk.St@m schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:10:
Ok.. dat ging te snel voor mijn telefoon haha, niet de max winst helaas, maar wel heel heel lekker. Laat maar even stabiliseren nu.
Edit: nog één remontada dan.
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 12-03-2021 21:14 ]
Die gaat nog wel de dollar over dit weekend met dit tempo.
Denk dat het nkg niet over is hoorknakworst schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:13:
[...]
Nee die gaat nu door het putje. Maar het was zeker vermakelijk.
Ja idd maar ik blijf er nu af, mooi verdiendknakworst schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:13:
[...]
Nee die gaat nu door het putje. Maar het was zeker vermakelijk.
Niet te greedy worden denk ik dan
Hahaha dat zijn nog eens tradesroflexx schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:06:
Gekocht op 60 eurocent. Minuut later verkocht op 82 cent wtf
Ik zal mijn verkoop van 3 cent eens opzoeken.diquan2001 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:16:
wauw heb ooit Chiliz ooit ingekocht voor 5.5ct zie nu gekke gains
0.07cdiquan2001 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:16:
wauw heb ooit Chiliz ooit ingekocht voor 5.5ct zie nu gekke gains
ook zo een 50% verkocht bijna op piek en bij de dip maar weer gekocht.Taro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:04:
50% CHZ de deur uitgedaan rond 1320, dit kan niet lang zo doorgaan. Rest gooi ik er waarschijnlijk ook zo uit richting BTC. Op 568 sats ingekocht, dus mooi rendement
[Afbeelding]
toch lekker gratis coins
Net zoals doge 1 dollar, ada 2 dollar xrp 10 dollar, etc. etc. etc.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:16:
Jongens. CHZ gewoon hodlen. Die staat komende week op $2. Er is niet voor niets zoveel animo.
Nooit prijzen voorspellen in deze markt. Het is puur gokken, helemaal na zo'n stijging uit pure fomo. Die klapt net zo hard in elkaar, of niet. Alles kan. Niks gaat enkel omhoog en shitcoins al helemaal niet.
Zero.
HODL en bijkopen. Bekijk eens dat volume zeg ... op enkele dagen gestegen van plaats 60+ naar bijna een top20 CMC coin. De hype duurt hopelijk nog even voort.Taro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:04:
[Afbeelding]
Dit is een kopie van Theta.Pelox schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:18:
[...]
Net zoals doge 1 dollar, ada 2 dollar xrp 10 dollar, etc. etc. etc.
Nooit prijzen voorspellen in deze markt. Het is puur gokken, helemaal na zo'n stijging uit pure fomo. Die klapt net zo hard in elkaar, of niet. Alles kan. Niks gaat enkel omhoog en shitcoins al helemaal niet.
Alleen nog zonder bijpassende koers.
Dat zijn die fomo hoppers, springen van shitcoin maar shitcoin achter de groene kaarsen aan..knakworst schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:21:
Ondertussen gaan er heel wat andere shitcoins behoorlijk in de min.
Zero.
Of CHZ heeft nu zijn momentum gehad, de top aangetikt en gaat de komende dagen weer net als vele andere coins na een dergelijke run afkoelen. Winst is winst. Alts moet je gebruiken om je hoeveelheid BTC te verhogen, niet om té lang in te blijven zitten en té gretig te worden.mrb85 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:19:
[...]
HODL en bijkopen. Bekijk eens dat volume zeg ... op enkele dagen gestegen van plaats 60+ naar bijna een top20 CMC coin. De hype duurt hopelijk nog even voort.
En doge is een kopie van btcfRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:22:
[...]
Dit is een kopie van Theta.
Alleen nog zonder bijpassende koers.
Zero.
Of BTC heeft nu zijn momentum gehad, de top aangetikt en gaat de komende dagen weer net als vele andere coins na een dergelijke run afkoelen.Taro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:22:
[...]
Of CHZ heeft nu zijn momentum gehad, de top aangetikt en gaat de komende dagen weer net als vele andere coins na een dergelijke run afkoelen. Winst is winst. Alts moet je gebruiken om je hoeveelheid BTC te verhogen, niet om té lang in te blijven zitten en té gretig te worden.
HODL is HODL. BTC moet je gebruiken om je hoeveelheid CHZ te verhogen, niet om té lang in te blijven zitten en té gretig te worden.
En als je die Alts met keiharde knaken of stablecoins hebt aangekocht, stap je dan ook uit naar BTC bij winst?Taro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:22:
[...]
Of CHZ heeft nu zijn momentum gehad, de top aangetikt en gaat de komende dagen weer net als vele andere coins na een dergelijke run afkoelen. Winst is winst. Alts moet je gebruiken om je hoeveelheid BTC te verhogen, niet om té lang in te blijven zitten en té gretig te worden.
We hebben geen reminder bots hier of wel?mrb85 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:28:
[...]
Of BTC heeft nu zijn momentum gehad, de top aangetikt en gaat de komende dagen weer net als vele andere coins na een dergelijke run afkoelen.
HODL is HODL. BTC moet je gebruiken om je hoeveelheid CHZ te verhogen, niet om té lang in te blijven zitten en té gretig te worden.
![]()

Als ik nu verkoop stap ik persoonlijk gewoon uit in euro, maar ik heb dan ook weinig vertrouwen in de markt nu.. puur op basis van gevoel.iVibes schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:28:
[...]
En als je die Alts met keiharde knaken of stablecoins hebt aangekocht, stap je dan ook uit naar BTC bij winst?
Zero.
de ultieme PUMP&DUMP!

edit: ok heeft hij een 24uurs volume van 7 miljard euro
[ Voor 19% gewijzigd door Khaelos op 12-03-2021 21:33 ]
Dat kan ookmrb85 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:28:
[...]
Of BTC heeft nu zijn momentum gehad, de top aangetikt en gaat de komende dagen weer net als vele andere coins na een dergelijke run afkoelen.
![]()
Maar ik kijk het even aan met CHZ, staat nu -35% tov mijn hoogste verkoopprijs, eerst maar zien dat dat weer wordt goedgemaakt.
Bij dit soort stijgingen... is het dan logisch om stop limit sell orders in te stellen? Ik heb er nu paar ingesteld, geannuleerd en weer één ingesteld. Elke keer 50%-75% in aantallen. Want vermoed dat als ie doorzakt hij ook echt weer wat terugvalt.
Of is dat raar om te doen?
Ik twijfel ook best wel vaak. Ik ben wel van het steeds meer BTC sparen maar...Pelox schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:30:
[...]
Als ik nu verkoop stap ik persoonlijk gewoon uit in euro, maar ik heb dan ook weinig vertrouwen in de markt nu.. puur op basis van gevoel.
Als ik van m'n duizend euries bijvoorbeeld drieduizend euries gemaakt heb met een of andere shitcoin, stap ik dan uit naar Euro om lagere kooporders voor BTC in te ladderen of ga ik direct naar BTC...
Nu net uitgestapt op 0,70 euro.
Nu in BTC, want vind dit wel erg onvoorspelbaar...
En XEM ondertussen -15%.
[ Voor 7% gewijzigd door DaWayne op 12-03-2021 21:36 ]
maw hoe kan zoiets nu zoveel stijgen en dan zoon rare grafiek
Nu kon ik de fomo omtrent CHZ niet weerstaan en heb ik mijn eerste ervaring met een pump en dump (zo noem je dit toch?) Binnen.
Ik sta perplex. Hoe snel dit omhoog ging, en hoe snel dit weer naar beneden ging. Ik was nog aan het uitzoeken hoe een stop-limit werkt.
Uiteindelijk een mini beetje winst en een ervaring rijker...
[ Voor 3% gewijzigd door Ayazis op 12-03-2021 21:38 ]
Hangt van je doel af. Op de korte termijn kan je met de juiste alts (en zonder de verkeerde alts ernaast) natuurlijk meer verdienen dan met alleen BTC. Alleen is BTC op de langere termijn (>1 jaar) vaak winstgevender. Kijk maar naar toplijstjes met alts van een paar jaar geleden, dat ziet er weer heel anders uit.iVibes schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:28:
[...]
En als je die Alts met keiharde knaken of stablecoins hebt aangekocht, stap je dan ook uit naar BTC bij winst?
Dit is volgens mij geen gecoördineerde pump & dump, maar meer een lokale bullrun. Bij een echte P&D stijgt de koers binnen enkele seconden/minuten enorm om daarna binnen zeer korte tijd heel hard te dalen. Bij CHZ was de groei niet echt organisch, maar voor zover ik het kan zien niet gecoördineerd.Ayazis schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:36:
Nu kon ik de fomo omtrent CHZ niet weerstaan en heb ik mijn eerste ervaring met een pump en dump (zo noem je dit toch?) Binnen.
GRT, CAKE, ZIL, REEF, BNB, DOT, ADA en 1INCH.
BTC en ETH wel nog goed.
[ Voor 3% gewijzigd door Raaafie op 12-03-2021 21:44 ]
Een dood project, een coin met een zeer laag volume en een zeer lage market cap (totale aantal munten in omloop * koers van 1 munt). Ergo, er is maar weinig nodig om een stijging in prijs te doen laten stijgen. Waarschijnlijk een georganiseerde pump en dump, oftewel de koers zakt snel weer in elkaar als de organisators van de pump en dump hun winst nemen en hun volume weer dumpen op de markt.Toerq schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:36:
Kan iemand mij vertellen wat hier te zien is https://coinmarketcap.com/currencies/airwire/.
maw hoe kan zoiets nu zoveel stijgen en dan zoon rare grafiek
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
We zijn niet voor niks als dagen lang hard omhoog aan het gaan. CHZ groeit hard op het gebied van fantokens. Die slaan aan, zie de koersen. Dat ze hiervoor NFT gebruiken maakt de FOMO onhoudbaar.Taro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:43:
[...]
Dit is volgens mij geen gecoördineerde pump & dump, maar meer een lokale bullrun. Bij een echte P&D stijgt de koers binnen enkele seconden/minuten enorm om daarna binnen zeer korte tijd heel hard te dalen. Bij CHZ was de groei niet echt organisch, maar voor zover ik het kan zien niet gecoördineerd.
Klopt.Taro schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:38:
[...]
Hangt van je doel af. Op de korte termijn kan je met de juiste alts (en zonder de verkeerde alts ernaast) natuurlijk meer verdienen dan met alleen BTC. Alleen is BTC op de langere termijn (>1 jaar) vaak winstgevender. Kijk maar naar toplijstjes met alts van een paar jaar geleden, dat ziet er weer heel anders uit.
M'n hoofddoel is al heel lang meer BTC vergaren, en dat doe nog steeds door BTC te traden met altcoins.
Natuurlijk heb ik ook wel een flinke zak fiat in BTC gestoken maar moet toegeven dat ik boven de 30K geen harde BTC aankopen met fiat meer heb gedaan. Dus al m'n BTC gains vergaar ik door te traden.
Daarnaast steek ik nog wel af en toe fiat in een shitcoin als ik een kans zie. En als die gaan moonen twijfel ik dus wel vaker om dan toch direct naar BTC te gaan of om weer terug naar fiat te gaan en lagere BTC aankooporders in te ladderen. Maar ook dat zal waarschijnlijk een persoonlijk voorkeur zijn...
En dan gaan we samen met Elon, Ark invest en de zoon van Peter Schiff REKT. Ik teken er voor.mrb85 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:28:
[...]
HODL is HODL.
Maar holden denk.. stom stom
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!