[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.058 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09 16:35
Supershiva schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 18:19:
Totale noob hier...keihard op de hypetrain ingestapt.... ga me nu eerst maar eens helemaal goed inlezen in crypto / trading voor ik weer ergens geld tegen aan gooi.
Zou persoonlijk ADA gewoon hodlen. Grote kans dat die in de toekomst wel meer waard wordt hoor ;)

edit: al is die wel het afgelopen jaar enorm parabolisch gegaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Raaafie op 02-03-2021 18:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
@Supershiva investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Mijn motto paar honderd up paar honderd down geeft je geen syndroom.

plet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:29
FOMO....

stop limit net getriggerd op 0.99

Helemaal kut.

Totale noob hier...keihard op de hypetrain ingestapt.... ga me nu eerst maar eens helemaal goed inlezen in crypto / trading voor ik weer ergens geld tegen aan gooi.

En dan nog zal ik tig keer op mn bek gaan waarschijnlijk.

Maar goed, alleen al het lezen van deze crypto topics hier krijg ik een dikke glimlach van dus... nah fuck it
Joh, maak je niet druk. Leergeld hebben we allemaal betaald. Het is nog steeds een bullmarkt. Je gaat waarschijnlijk snel weer plussen. En anders kan je lekker goedkoop bijkopen :p

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:23
FOMO....

Helemaal kut.

Maar goed, alleen al het lezen van deze crypto topics hier krijg ik een dikke glimlach van dus... nah fuck it
Ah joh, door schade en schande leert men. ADA holden is geen slecht plan. Misschien nog een beetje erbij staken. (En DCA).

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:48
FOMO....

Helemaal kut.

succes!! tot de volgende bull run over 3 jaar

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Jeez, BTC dipt ff en iedereen raakt in paniek.. Ik had net wat BTC gekocht, en een half uur later dipt ie, das pas kut. :( Magoed, het komt wel weer goed. :)

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Eindelijk gebeurt er wat met ADA en dan begint iedereen te klagen... what goes down must come up!

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 21:42
Ik was heel enthousiast met 1000 eur erin gegaan... nu 120 eur verlies... leergeld zullen we maar zeggen.

Zit er aan te denken om een klein plukje 250 eur aan ADA terug te kopen nu en te HODLen.
En dan nog 750 verdelen over 3 andere muntjes en kijken hoe dat gaat.

spread the risc...

Geen idee nog welke altjes maar daarvoor ga ik me dan eerst eens goed in de materie verdiepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Denk maar zo, hoe langer we blijven hangen op dit niveau hoe meer mensen zich inkopen. Daardoor straks weer omhoog en een zachtere landing. Correctie is gezond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:29
Supershiva schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 18:28:
Ik was heel enthousiast met 1000 eur erin gegaan... nu 120 eur verlies... leergeld zullen we maar zeggen.

Zit er aan te denken om een klein plukje 250 eur aan ADA terug te kopen nu en te HODLen.

spread the risc...

Geen idee nog welke altjes maar daarvoor ga ik me dan eerst eens goed in de materie verdiepen
Denk ook na wat je doel is. Koop je iets om het even later met winst weer te verkopen? Dan zijn ook stoplosses wellicht een goede zet.

Of koop je iets omdat je oprecht geloofd dat ze echt iets goeds hebben en daardoor op termijn omhoog zullen gaan? In dit geval zou ik geen stoplosses gebruiken

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Nu online
@fRiEtJeSaTe dat denken dus OOK de whales.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JLK1LJi.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FiXeL
Supershiva schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 18:28:

spread the risc...

Gewoon een tip van een mede n00b: Ga niet constant met geld schuiven van de ene valuta naar de andere als de koers veranderd. Dat kost je gewoon een hoop geld. Wil je op "zeker" spelen? Zet het gros op BTC en eventueel ETH, en steek wat speelgeld in andere coins. Magoed, het blijft ondanks dat nog steeds een gamble en die 120 euro in de min kan volgende week/maand/jaar omslaan in 2x/5x/10x winst. Maar ook dat is niet gegarandeerd.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Nu online
Bij de buren in Het Grote crypto is he wel erg rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Ok maar wat wil je daarmee zeggen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:28

FreakNL

Well do ya punk?

1000 euro is toch sowieso maar speelgeld mag ik hopen?

Niet dat ik er nou met met mijn hele hebben en houwen + mn moeder inzit maar met 1000 euro kom je niet ver of je moet mazzel hebben met daytraden... Maar uiteindelijk wint de markt het toch van de noob-daytrader... Je kan beter een andere strategie bedenken. En vooral niet in paniek raken als je 10% verliest.

Die ADA zou ik HODLen, komt vanzelf goed...

[ Voor 3% gewijzigd door FreakNL op 02-03-2021 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
In dip bijkopen toch:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Nu online
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 18:28:
Denk maar zo, hoe langer we blijven hangen op dit niveau hoe meer mensen zich inkopen. Daardoor straks weer omhoog en een zachtere landing. Correctie is gezond.
reageerde op jou bericht,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Pelox schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 18:08:
Je zou maar ada gekocht hebben op zijn high in de hoop op nog een run naar 2 dollar.. die hebben inmiddels -25% te pakken.
Gisteren op 1.065 gekocht. Rekt. :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Zo is ht maar net. We hebben afgelopen weken wel voor hetere vuren gestaan:P XLM ziet er eigenlijk te mooi uit om nu niet te kopen.. Maar zo zijn er wel meer alts.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Supershiva
FreakNL schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 18:39:

Niet dat ik er nou met met mijn hele hebben en houwen + mn moeder inzit maar met 1000 euro kom je niet ver of je moet mazzel hebben met daytraden... Maar uiteindelijk wint de markt het toch van de noob-daytrader... Je kan beter een andere strategie bedenken. En vooral niet in paniek raken als je 10% verliest.

Zeker speelgeld

Was over van de winst van bitcoin aankoop medio 2019. (totaal ongefundeerd, eveneens FOMO)
Maand geleden (helaas te vroeg, maar dat is achteraf makkelijk lullen) alles op 1000 euro na verkocht.
Duurzaamheidslening van zonnepanelen hier op het dak in 1x mee afbetaald en nu kijken wat die 1000 euro gaat doen en daarnaast sinds 1,5 week met veel plezier deze 2 crypto topics doorlezen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:09
Helaas me target niet gehaald en BTC is zakkende, dat wordt 1 tot 2 weken (hopelijk niet langer) hodl met 1INCH

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:56
FOMO....

Helemaal kut.

Geen paniek.
Begrijp alleen niet waarom je een stop limit had ingesteld.
Moet je niet zomaar doen alleen als het echt niet anders kan.
Als we over iedere 3 of 5% daling van de BTC in paniek morgen raken is er echt wat mis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46
Supershiva schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 18:55:
[...]

Zeker speelgeld

Was over van de winst van bitcoin aankoop medio 2019. (totaal ongefundeerd, eveneens FOMO)
Maand geleden (helaas te vroeg, maar dat is achteraf makkelijk lullen) alles op 1000 euro na verkocht.
Duurzaamheidslening van zonnepanelen hier op het dak in 1x mee afbetaald en nu kijken wat die 1000 euro gaat doen en daarnaast sinds 1,5 week met veel plezier deze 2 crypto topics doorlezen :)
Goed geregeld! Morgen komt hier de eerste zonnepaneelboer langs.. eens kijken wat we kunnen doen met een deel winst van vorige maand..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:20
Helaas ADA stevig gezakt na gisterenavond flink ingekocht te hebben.
Dat wordt komende weken weer droog brood eten.

[ Voor 5% gewijzigd door Het Fantoom op 02-03-2021 19:02 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Modbreak:Titel van het topic aangepast van "Het grote Cryptocurrency Slowchat topic #15" naar "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15" om o.a. de herkenbaarheid in browser tabs makkelijker te maken. Zie Feedback op het cryptocurrency forum voor een verdere toelichting.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Alle charts lijken wel stil te staan.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik heb gisteren genoeg chips gegeten om het uit te kunnen houden totdat ADA weer moont. Dan hopelijk wel weer terug naar €1,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:54
Het Fantoom schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:01:
Helaas ADA stevig gezakt na gisterenavond flink ingekocht te hebben.
Dat wordt komende weken weer droog brood eten.
Mijn “shorts” trekken weer bij, dus welkom als je zat bent van het droge brood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:41
Ik zie dat kraken vanaf morgen ocean trade, doet dit nog iets met de prijs in het algemeen? Vroeg het mij gewoon af aangezien die op binance niet beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
robino007 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:11:
Ik zie dat kraken vanaf morgen ocean trade, doet dit nog iets met de prijs in het algemeen? Vroeg het mij gewoon af aangezien die op binance niet beweegt.
Laatste listing was FLOW eind januari. Kijk maar eens hoe de koers daar ging om een idee te krijgen, al wil dat niet zeggen dat OCEAN & EWT net zo mooi zullen stijgen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
Ik ga weer all in stable coin neo, mij kan niks gebeuren!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hTBb_ahfsXYECK5sL9tmgIvjJ2M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UGgTpJXrmdQm8OrnT9eY0ue0.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jkfw6DIrw5OR8tjA40GL80jXeZY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BCK4joXcNtOLUuPN61zFsM8S.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robino007
wootler schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:15:
[...]

Laatste listing was FLOW eind januari. Kijk maar eens hoe de koers daar ging om een idee te krijgen, al wil dat niet zeggen dat OCEAN & EWT net zo mooi zullen stijgen...
Ik zag het ja, ik weet alleen niet hoe dat precies gaat. Is dat dan alleen op kraken of stijgt die bij binance bijvoorbeeld ook?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:05

1000 euro is een bedrag waar vele mensen heel hard voor moeten werken :P

Dat je er "niet ver" mee komt zullen velen wel begrijpen, maar dat betekent niet dat je het als 'speelgeld' moet wegzetten.
Sowieso een kwestie van perspectief. De een wil financieel onafhankelijk worden, de ander spaart voor een auto en de ander spaart voor een PlayStation 5.

Geen haar op mn hoofd die zoveel geld in een shitcoin zou duwen overigens, speelgeld of niet.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:23:
Ik ga weer all in stable coin neo, mij kan niks gebeuren!
Tering ja,die gaat bijna altijd sideways. Af'n toe een mini spasme omhoog of omlaag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Supershiva
Richh schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:25:
[...]

Geen haar op mn hoofd die zoveel geld in een shitcoin zou duwen overigens, speelgeld of niet.
De buurman van m’n achterneef z’n zwager zei dat het een hele goede investering zou zijn die niet mis kon gaan.... :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Supershiva schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:31:
[...]

De buurman van m’n achterneef z’n zwager zei dat het een hele goede investering zou zijn die niet mis kon gaan.... :9
De top is in boys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022

1000 euro kom je niet ver of je moet mazzel hebben met daytraden...
Hangt van je doel af. Financiëel onafhankelijk wordt je er niet mee, maar het kan wel een nieuwe auto of motor oid betekenen, en dat is voor veel mensen toch wel een redelijk verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:28

FreakNL

Well do ya punk?

Ik zeg ook niet dat er niet hard gewerkt wordt voor die 1000.

Je moet je alleen afvragen of de tijd die je erin stopt om met zo’n bedrag te gaan daytraden genoeg oplevert. Tijd is ook geld namelijk. Als je met die 1000 euro in een jaar 2000 euro maakt met een beetje traden (zeg 1 uur per dag, dus 365 uur) of 1500 met een hodl strategie (1x 10 minuten) moet je dus kijken of je het waard vind om 500 euro extra te verdienen met 1 uur per dag werk.. Ik heb dat er niet voor over.. Dat is wat ik een beetje bedoel. Maar als je dat extrapoleert naar met 10.000 euro “spelen” wordt het al interessanter..

Spelen met 1000 euro levert mij iig niet genoeg op maar spelen met 10k is mij te riskant. Plus dat daytraden niks voor mij is, ik maak de verkeerde keuzes.. Dus ik hodl wat met een klein bedrag.

Ik ben niet de eerste in dit topic die aan zichzelf merkt dat constant de koersen in de gaten houden “in the end” vooral heel vermoeiend is..

[ Voor 21% gewijzigd door FreakNL op 02-03-2021 19:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:54
FreakNL schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:36:

..*knip*..

Ik ben niet de eerste in dit topic die aan zichzelf merkt dat constant de koersen in de gaten houden “in the end” vooral heel vermoeiend is..
Zeker waar, maar er zijn er ook genoeg die alleen het spel al leuk vinden en dan gaat het niet om winst of verlies.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet je alleen afvragen of de tijd die je erin stopt om met zo’n bedrag te gaan daytraden genoeg oplevert. Tijd is ook geld namelijk. Als je met die 1000 euro in een jaar 2000 euro maakt met een beetje traden (zeg 1 uur per dag, dus 365 uur) of 1500 met een hodl strategie (1x 10 minuten) moet je dus kijken of je het waard vind om 500 euro extra te verdienen met 1 uur per dag werk.. Ik heb dat er niet voor over.. Dat is wat ik een beetje bedoel. Maar als je dat extrapoleert naar met 10.000 euro “spelen” wordt het al interessanter..

Spelen met 1000 euro levert mij iig niet genoeg op maar spelen met 10k is mij te riskant. Plus dat daytraden niks voor mij is, ik maak de verkeerde keuzes.. Dus ik hodl wat met een klein bedrag.

Of je moet het leuk vinden om te doen, dan is het gewoon hobby waar je ook nog wat aan overhoudt aan het eind van de rit. (Als het goed gaat tenminste ;) )

Ik ken ook wel een man die 25k in treintjes op zolder heeft staan met een giga dorp achtig landschap.

Of dat nu zo'n winstgevende hobby is kan je ook over discuseren maar time you enjoy wasting is not wasted time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

cardano zal gewoon over 5 a 10 jaar zo 30k $ waard zijn joh. Waar maken we ons nu druk om? :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:11
Misschien handig om dan alvast een datum te prikken voor de eerste lambo meeting voor tweakers

[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 02-03-2021 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:46

Vis

En volgens de geleerden wordt 1 BTC over 5/10 jaar 15m waard. Dus nu 1k investeren krijg je momenteel 0.025 BTC, wat tegen die tijd dan wel eventjes 375k is hoor.. 😉

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Vis schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:47:
En volgens de geleerden wordt 1 BTC over 5/10 jaar 15m waard. Dus nu 1k investeren krijg je momenteel 0.025 BTC, wat tegen die tijd dan wel eventjes 375k is hoor.. 😉
Dan kan je alleen een "uit voorraad" lambo kiezen, je zal maar een hip kleurtje willen -O-

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FiXeL
Verwijderd schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:42:
[...]

Of je moet het leuk vinden om te doen, dan is het gewoon hobby waar je ook nog wat aan overhoudt aan het eind van de rit. (Als het goed gaat tenminste ;) )

Ik ken ook wel een man die 25k in treintjes op zolder heeft staan met een giga dorp achtig landschap.

Of dat nu zo'n winstgevende hobby is kan je ook over discuseren maar time you enjoy wasting is not wasted time.
True. Speel nu ruim 15 jaar paintball op recreatief niveau, en heb daar denk ik ook wel 20K in gestoken. Do i care? Niet echt. Het is gewoon awesome om te doen. Kan niet wachten tot ik weer eens naar het buitenland kan om te knallen. :)

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

keanu_ schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:47:
Misschien handig om dan alvast een datum te prikken voor de eerste lambo meeting voor tweakers
Ik stel alvast 2 maart 2031 voor *O*

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:56
hsst schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:34:
[...]

Hangt van je doel af. Financiëel onafhankelijk wordt je er niet mee, maar het kan wel een nieuwe auto of motor oid betekenen, en dat is voor veel mensen toch wel een redelijk verschil.
Met zo’n instelling niet😜.

Maar 20% per maand erbij, compounding, loopt al snel richting 9k na 1 jaar. 2e jaar zit je op bijna 80k, om het jaar erna nog maar te zwijgen.

Dit is best een haalbaar doel met wat kennis van zaken en goede risk management.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robino007
Waarom ga ik nooit op mijn gevoel af, sinds ik het net over ocean had is die al dik+5%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/503ijh.jpg

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
Bulligan schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:51:
[...]

Met zo’n instelling niet😜.

Maar 20% per maand erbij, compounding, loopt al snel richting 9k na 1 jaar. 2e jaar zit je op bijna 80k, om het jaar erna nog maar te zwijgen.

Dit is best een haalbaar doel met wat kennis van zaken en goede risk management.
20% per maand ga je gemiddeld niet halen ;) Misschien als je geluk hebt het eerste jaar wel, maar ergens zal toch een correctie komen die daar weer heel wat vanaf snoept. Dan kan je na 1 jaar op 9k staan, maar is het nog maar hopen dat je na 2 jaar weer de 9k aantikt :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• botneet
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 12:32
Bensimpel schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:50:
[...]

Kan het ook een weekje later? Dan zit ik namelijk met de cessna club in st. tropez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:59

knakworst

Get more sats!

Bensimpel schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:50:
[...]

Exact, eerst door deze bearmarket worstelen -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cryptomagnaat
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 03-03-2021
Na de enorme wilde ritten van 2017 -2021 ga ik toch maar eens mijn inzet +10% verzilveren. Ik heb nu ongeveer 2x mijn inzet, na tig scams en exchanges die het hebben laten afweten.
Dan kan ik in ieder geval een stuk rustiger slapen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:54
robino007 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:51:
Waarom ga ik nooit op mijn gevoel af, sinds ik het net over ocean had is die al dik+5%..
Thx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 16:56
pieterbas99 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:53:
[...]

20% per maand ga je gemiddeld niet halen ;) Misschien als je geluk hebt het eerste jaar wel, maar ergens zal toch een correctie komen die daar weer heel wat vanaf snoept. Dan kan je na 1 jaar op 9k staan, maar is het nog maar hopen dat je na 2 jaar weer de 9k aantikt :P
Misschien de meerderheid niet. Ik prijs mezelf dan maar gelukkig 😉😉

Long story short, met 1000,- kun je zeker wel financieel onafhankelijk worden.

Heb het overigens wel over actief daytraden. Niet een toevalstreffer met 1 of andere shitcoin.

[ Voor 15% gewijzigd door Bulligan op 02-03-2021 20:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Bulligan schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:00:
[...]

Misschien de meerderheid niet. Ik prijs mezelf dan maar gelukkig 😉😉

Heb het overigens wel over actief daytraden. Niet een toevalstreffer met 1 of andere shitcoin.
Op sommige dagen is dat al prima mogelijk. Maar gedurende bijv. enkele jaren constant dat percentage maandelijks halen wordt al wat lastiger. Tijdens een bullrun is het niet lastig.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
Wat betreft de doelen.

Ik zie daytraden als hobby, en ben vooral bezig met het spelletje leren begrijpen. Leren traden is iets wat ik al jaren heb willen oppakken, en de lockdown zorgde ervoor dat ik daar nu eindelijk tijd voor heb. Dat doe ik liever met €100,- dan met €1000,- en ben daar twee maanden geleden ook mee begonnen.

Mijn eerste doel was een game console, en ik ben inmiddels behoorlijk dichtbij (ca € 50,-). Mijn volgende doel icm wat extra fiat is kijken of ik een leuke auto bij elkaar weet te traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:22
Is dit officieel.... Bearmarket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Maar wat maakt een coin een shitcoin?
Alles behalve BTC en ETH?
Zelfs die (ETH) wordt regelmatig in twijfel getrokken.
Coins lijken wel voetbaltrainers. Zo goed als hun laatste wedstrijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:13
AMARONE schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:09:
Ja absoluut. We gaan naar 0. Met name op de weekly chart zie ik dat het einde nabij is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

* knakworst ziet btc -2%. Yup. Confirmed. Kom maar terug op 6 oktober 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Bulligan schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:51:

Dat het in theorie een haalbaar doel lijkt, dat ben ik met je eens. Maar dat blijkt toch voor velen tegen te vallen in de praktijk. 20% per maand is echt niet iedereen gegeven.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Rien43 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:11:
[...]

Ja absoluut. We gaan naar 0. Met name op de weekly chart zie ik dat het einde nabij is.
6 cent afronden naar nul vind ik wel heel grof hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:13
knakworst schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:13:
[...]

Excuus

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

knakworst schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:13:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n-7PDJ8agQBkkOhRive6_GEaEHs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ihBRpkkU4odb7o5pRp8OVvwP.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWZBQ596xeYiEge-yFhskT3ZKLM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uxW0W46dAROZzTx9VNLF89BV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Uhh.. ada je gaat de verkeerd kant op makker... 8)7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Of was dit een buy the dipje?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
robino007 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:51:
Ik pak hem ook maar even mee je weet maar nooit in deze gekte :)

Hopelijk levert het nog wat extra op >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Khaelos schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:18:
Of was dit een buy the dipje?
Inderdaad dit is geen dip die moet nog komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1wYO_6TV_Y7DizT9VHp88b75WFg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/m64siQQhkrPPc4zhRCayxuoO.jpg?f=user_large

Bearmarket is aangetreden.. C u guys over 5 months

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:09
Morgen allemaal naar rode candles kijken 😰

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:23
Twee dagen bear market xD, iedereen in paniek

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:40
Afbeeldingslocatie: https://gfycat.com/aggravatingdeadantipodesgreenparakeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 12-09 16:35
Volgensmij zitten hier aardig wat mensen die op de piek hebben gekocht.

Tip: leer wat geduld te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28
Zoveel zweterige/ paniekerige handjes hier. Alle crypto's staan nog steeds in het groen als je kijkt naar de 7d trend. Dit kun je toch geen echte bear market noemen nog? x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Raaafie schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:37:
Volgensmij zitten hier aardig wat mensen die op de piek hebben gekocht.

Tip: leer wat geduld te hebben.
Ik heb geleerd dat je met DCA altijd op de piek koopt! Maar je koopt ook altijd in de dip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Mooi dipje net, prima plekje om een long te starten :D

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qudIGEO.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

mjjveldt schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:36:
Twee dagen bear market xD, iedereen in paniek
Volgens mij hebben we gister toch echt zo'n 10% naar boven gezien hoor.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:22
Aarebe1 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:46:
[...]

Volgens mij hebben we gister toch echt zo'n 10% naar boven gezien hoor.. ;)
Die 10 procent laat de high buys nog steeds in de min staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

knakworst schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:12:
[...]

* knakworst ziet btc -2%. Yup. Confirmed. Kom maar terug op 9 maart 2021.
Fixed that for you. :*)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ik zou nog even wachten pa... hij gaat nog onder de 1$ komen deze maand

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Oli4- schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:39:
Zoveel zweterige/ paniekerige handjes hier. Alle crypto's staan nog steeds in het groen als je kijkt naar de 7d trend. Dit kun je toch geen echte bear market noemen nog? x)
Bij lange na niet. Kijk maar naar het handelsvolume. Is nog steeds op het niveau van de afgelopen maanden. Niks om je zorgen over te maken... het koersverloop is alleen wat vlakjes. Lijkt wel de beurs te worden. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
gaat lekker! ben benieuwd of ADA nog onder de $1 gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:05

Je moet je alleen afvragen of de tijd die je erin stopt om met zo’n bedrag te gaan daytraden genoeg oplevert. Tijd is ook geld namelijk. Als je met die 1000 euro in een jaar 2000 euro maakt met een beetje traden (zeg 1 uur per dag, dus 365 uur) of 1500 met een hodl strategie (1x 10 minuten) moet je dus kijken of je het waard vind om 500 euro extra te verdienen met 1 uur per dag werk.. Ik heb dat er niet voor over.. Dat is wat ik een beetje bedoel.
Dat klopt wel; daarom trade ik ook bijna niet :P

Maar als je goed kan traden, kom je er opzich wel met 1000 euro. Als je iedere dag 2% winst kan pakken kan je door compound interest heel ver komen. 2% winst gemiddeld per dag is in crypto niet onmogelijk met daytraden. Denk dat velen in het koersentopic daarboven zitten.
Het risico is echter minstens zo groot :P

Maar hodl is denk ik sowieso de beste keuzes voor velen in dit topic. De bearmarket survivors zeggen dat niet voor niks :)
Als hodler kijk ik overigens ook teveel naar de koers _O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Eth is weer ouderwets zwak tov de rest.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Pelox schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 21:13:
Ik heb ETH al lang opgegeven...

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 21:13:
Het leek vandaag veelbelovend maar als de koersen schudden is Eth samen met 99 procent van de alts keihard de sjaak.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NrzFWm7jQ8-JM5c-FLS4RRbXxWk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QWef1hkmnaQqVHsj8UAsGTSL.gif?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FnB5sWV.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:11
Bensimpel schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 21:13:
[...]

Ik heb ETH al lang opgegeven...
ETH is de Nokia van crypto aan het worden. Ooit onverwoestbaar maar inmiddels links en rechts compleet ingehaald door de tijd.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• clements
  • Laatst online: 06:37
Ik hoor nu heel de tijd die reclame die klinkt als
Ikwilvanmijnaltcoinaf.nl 🥸

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DutchCrownNL
clements schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 21:24:
Ik hoor nu heel de tijd die reclame die klinkt als
Ikwilvanmijnaltcoinaf.nl 🥸
Je kan hem nog claimen ook :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HIfh5USoS7CDcp0hcamgr0B8r8k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JXDo6r7zmUFoRFxIXX0yJGQb.png?f=fotoalbum_large

Bron: sidn.nl

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/SynPbcJXr54DcEB2sg/giphy.gif

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Hahaha grappig om te zien hoe snel de stemming kan omslaan hier, groene candles MOOOOOOOOON rode candles REKT BEARMARKET LEGER DES HEILS HELLLLLP

[ Voor 3% gewijzigd door StevenzeN op 02-03-2021 21:29 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/COp8VB6SvtoeAmD2Q6oJYBEszic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ghFGYjmswuBCYpeGgVYXkLfD.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
StevenzeN schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 21:29:
Hahaha grappig om te zien hoe snel de stemming kan omslaan hier, groene candles MOOOOOOOOON rode candles REKT BEARMARKET LEGER DES HEILS HELLLLLP
zo erg is het nou ook weer niet,het is vrij kalm hier geloof ik. Misschien ben ik wel teveel bezig met memes omdat de markt zo saai is nu.

Geen reden tot paniek iig.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• clements
  • Laatst online: 06:37
Wel een vermakelijke bezigheid om dit topic te lezen. Leer je ook nog wat van 😂
Zo dacht ik dat rekt stond voor de medische afkorting van de plek waar je pijn hebt als het mis gaat 🤔.
Pagina: 1 ... 36 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!