Toon posts:

[Philips Hue] Ervaringen & discussie - Deel 4 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 53 54 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 42 producten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
master30 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 00:45:
Een simpele vraag of niet?

Het lukt mij niet om heel simpel een hue motion v2 sensor zo in te stellen dat een hue smart plug aan gaat bij beweging en na een x tal minuten weer uit.
Belangrijkste is om eerst een scene in te stellen / toe te voegen aan je smart plug

Daarna kun je alles instellen bij je motion sensor.

Zonder ingestelde scene vind hij namelijk je smart plug niet bij de motion sensor instellingen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• master30
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-05 12:18
Leipo schreef op zondag 21 mei 2023 @ 21:37:
[...]

Belangrijkste is om eerst een scene in te stellen / toe te voegen aan je smart plug

Daarna kun je alles instellen bij je motion sensor.

Zonder ingestelde scene vind hij namelijk je smart plug niet bij de motion sensor instellingen
Even wat info:
Ik heb deze sensoren op mijn 2e bridge toegevoegd, de eerste zit wat vol.
De sensor is een v2 die dus de hue plug moet aanschakelen.
Ik bedien deze ook met een v2 wall switch om handmatig te schakelen, dat werkt prima.

Ik heb de scene "helder toegevoegd".
Nu kan ik idd aangeven bij de motion sensor dat hij naar stand helder moet schakelen bij beweging.
Ingesteld heb ik nu dus bij beweging de scene helder aan doen en na 3 minuten weer uit schakelen

Als ik in de app kijk ziet de sensor wel beweging, maar de smartplug springt niet aan.
Lijkt wel of het alleen met hue lampen werkt en niet met de hue plug.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:07
Check vraag, open deur, neem aan dat de te schakelen plug in de kamer of zone zit die je heb ingesteld bij de bewegingssensor.

Gaat het misschien mis vanwege twee bridges? Heb er zelf geen ervaring mee maar de Hue software ziet vziw die als aparte en maakt er geen 1 geheel van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leipo
  • Niet online
master30 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 22:54:
[...]

Als ik in de app kijk ziet de sensor wel beweging, maar de smartplug springt niet aan.
Moet zeker werken met de plug: heb deze situatie namelijk zelf ook werkend.

Als hij beweging detecteert maar niet aan gaat: speel wat met de daglichtgevoeligheid setting bij de motion sensor

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-06 18:11
Ik heb een smart plug aan een sensor hangen en dat werkt goed. Omdat ik licht/donker wil schakelen alleen niet in de Hue app geconfigureerd.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Juancho schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 23:25:
Vraagje en deels eigenlijk een beetje offtopic, maar ik was even aan het kijken of ik wat leuke tuinlampen van Hue kon vinden maar ik schrok me kapot van die prijzen. Bijv. voor zo'n sokkel of tuinspotjes. Niet normaal. Wij hebben helemaal geen grote tuin dus ik dacht, misschien is er een leuke set van eerst 3 te vinden die ik dan even met kabels op het stopcontact in het schuurtje kon aansluiten.

Ik vroeg me af, zijn er hier mensen die met een alternatief werken die wel zigbee ondersteunen? Die kan je namelijk toch gewoon via je Hue Bridge koppelen en dus met de app/afstandbediening/sensor ook bedienen?

Iemand ervaringen hiermee? Super bedankt alvast!
Inmiddeld staan hier al ruim vier jaar de Osram Smart+ Gardenpoles in de tuin. Tegen mijn verbazing in, doen ze het allemaal nog prima in het Nederlandse klimaat. Voordeel vind ik ook dat ze op 12v draaien, dus eenvoudig en veilig aan te leggen én uit te breiden (heb hier extra lampen toegevoegd). Ze werken prima samen met Hue. Enige nadeel is dat er volgens mij geen officieel support meer op zit in de vorm van updates. Maar zie daar ook de noodzaak niet zo van in als ze het goed doen. Kan ze dus zeker aanbevelen!
Let op: je hebt twee modellen/groottes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• master30
Wally2002 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 06:26:
[...]

Check vraag, open deur, neem aan dat de te schakelen plug in de kamer of zone zit die je heb ingesteld bij de bewegingssensor.

Gaat het misschien mis vanwege twee bridges? Heb er zelf geen ervaring mee maar de Hue software ziet vziw die als aparte en maakt er geen 1 geheel van.
De kamer zone zit geheel op mijn 2e bridge en is daar op ingesteld.

De sensor ligt op mij bureau even als de dimmer switch,plug in een stopcontact vlak bij zodat ik kan zien dat hij aan of uit gaat. (De plug komt in het plafond op zolder, de sensor in het trapgat en de wall switch op de plek van de oude wandschakelaar)

Ik heb tijdelijk even een wandlamp met een hue e27 color bij de ruimte toegevoegd, die schakelt wel bij beweging aan. De plug wil niet mee schakelen :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roma61
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 30-05 22:57
Kan iemand mij helpen aub of meedenken? Ik ben de woonkamer aan het verbouwen en wou alles kopen van hue, nu gaat dit niet omdat ik graag dimbare inbouw spots in een verlaagd plafond wil hebben, maar ivm de aansluiting op de ramen heb ik Max 5cm dat ik kan verlagen, met de hue spotjes gaat dit niet, het lampje alleen al is 5,8 cm.
Er zijn wel spotjes met Travo 220v die lager zijn maar niet van hue, ik ben een leek op dit gebied, klik aan klik uit is mij ook aangeraden in samenwerking met hue maar ik ben nog een ouder iemand op dit gebied, veel info is schaars.
Daar ik ook een sensor bij de trap wil hebben en verschillend moet kunnen dimmen, en graag dimbare led strips onder mijn bar etc weet ik even niet wat wat ik moet kiezen.
Op internet zie ik door de bomen het bos niet meer, dus hoop dat iemand mij hier kan helpen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:07
master30 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:06:
[...]

De sensor ligt op mij bureau even als de dimmer switch,plug in een stopcontact vlak bij zodat ik kan zien dat hij aan of uit gaat. (De plug komt in het plafond op zolder, de sensor in het trapgat en de wall switch op de plek van de oude wandschakelaar)

Ik heb tijdelijk even een wandlamp met een hue e27 color bij de ruimte toegevoegd, die schakelt wel bij beweging aan. De plug wil niet mee schakelen :(
Als alles op de tweede bridge zit (de plug, de sensor, de zone en de automatisering) dan kun je evt problemen door twee bridges volgens mij wel uitsluiten.

Als een andere lamp wel mee schakelt met de bewegingssensor kun je hardwarefouten in de sensor ook uitsluiten, die geeft dan keurig een schakelsignaal door aan je bridge.

Wel raar dat je de plug wel geschakeld krijgt met een switch.
Dan gaat er wellicht toch iets fout in de automation.

je zou de plug uit je Hue kunnen gooien en opnieuw koppelen. Wellicht helpt dat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Leipo
  • Niet online
master30 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:06:
[...]

Heb je hier wat aan?
https://www.reddit.com/r/...t_plug_and_motion_sensor/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• master30
Wally2002 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 18:38:
[...]

Als alles op de tweede bridge zit (de plug, de sensor, de zone en de automatisering) dan kun je evt problemen door twee bridges volgens mij wel uitsluiten.

Als een andere lamp wel mee schakelt met de bewegingssensor kun je hardwarefouten in de sensor ook uitsluiten, die geeft dan keurig een schakelsignaal door aan je bridge.

Wel raar dat je de plug wel geschakeld krijgt met een switch.
Dan gaat er wellicht toch iets fout in de automation.

je zou de plug uit je Hue kunnen gooien en opnieuw koppelen. Wellicht helpt dat.
Check:
De plug verwijderd en opnieuw aangemeld.
Remote werkt goed.

De plug schakelt niet aan bij beweging
Motion sensor op de hoogste gevoeligheid ingesteld
Snik dat was de oplossing.
Heb gewoon een nieuwe scene (custom gemaakt) bij de sensor aangegeven dat deze dan aan moet bij beweging.
Na 3minuten schakelt hij uit zoals ingesteld.
En het werkt *O* 8)7 :9B

Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leipo
  • Niet online
master30 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 18:57:

Snik dat was de oplossing.
Heb gewoon een nieuwe scene (custom gemaakt) bij de sensor aangegeven dat deze dan aan moet bij beweging.
Na 3minuten schakelt hij uit zoals ingesteld.
En het werkt *O* 8)7 :9B

Bedankt voor de tip
Ik herinnerde me ineens dat ik ook zo heb moeten klooien om het werkend te krijgen en dat ik het antwoord op Reddit had gevonden :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• s e k
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-06 10:53
master30 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 22:54:
[...]

Even wat info:
Ik heb deze sensoren op mijn 2e bridge toegevoegd, de eerste zit wat vol.
De sensor is een v2 die dus de hue plug moet aanschakelen.
Ik bedien deze ook met een v2 wall switch om handmatig te schakelen, dat werkt prima.

Ik heb de scene "helder toegevoegd".
Nu kan ik idd aangeven bij de motion sensor dat hij naar stand helder moet schakelen bij beweging.
Ingesteld heb ik nu dus bij beweging de scene helder aan doen en na 3 minuten weer uit schakelen

Het werkt al, lees ik.

[Voor 13% gewijzigd door s e k op 23-05-2023 12:58]

• Danno88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:20
Een vraagje waar ik niet uit kom en iemand me misschien in de goede richting kan sturen :)

Een aantal jaar geleden de overstap gemaakt naar Hue en de wandschakelaars vervangen door Hue Dimmers (de remote).

Omdat ik wat meer gebruikersgemak wilde met de dimmers (schakelaar in woonkamer was dubbele schakelaar en bediende woonkamer- en keukenplafond) aan de slag gegaan met IConnectHue wat hier perfect mee werkt.

Ook heb ik met IConnectHue de dimmer in het toilet zo ingesteld dat deze tussen 07.00 en 23.00 een ingestelde scene activeerde(standaard licht toilet), en tussen 23.00 en 07.00 een andere scene activeerde (gedimd licht toilet).
Hierdoor had je na de nachtelijke toilet bezoekjes niet direct sterretjes in je ogen ✨

Aantal jaar verder zijn we begin dat jaar begonnen met ons appartement te verbouwen en daarbij ook al het schakelmateriaal te veranderen aangezien de dimmers wel functioneel zijn, maar esthetisch geen gezicht (zeker niet naast een contactdoos) en met de komst van de Hue Wall Switch Module eindelijk zelf kiezen wat voor schakelmateriaal we wilde.

Heb nu dus overal pulsdrukkers geinstalleerd en daar achter een Wall Switch Module geplaatst en het werkt.

Het enige waar ik niet uit kom is het volgende:

In het toilet zit nu dus ook een Wall Switch Module en daar wil ik weer op basis van de tijd een bepaalde Scene activeren als de schakelaar wordt ingedrukt.

In de Hue app kan dit niet.

In IConnectHue kan ik time based kiezen, echter zit ik dan met het volgende probleem:
Met de configuratie in de Hue app, is het dimmen via puls drukker zo ingesteld dat als je hem de eerste keer lang in drukt hij gaat dimmen, laat je hem los en houd je hem weer ingedrukt dan wordt de lamp weer feller.
Deze functie kan ik niet instellen in IConnectHue en volgende de ontwikkelaar is dit ook (nog) niet mogelijk.

In de Hue Labs heb ik een Formula gevonden voor Time Based Lightning die zou kunnen werken, echter kan je hier de Wall Switch Module niet gebruiken.

In Home Assistant heb ik een automation ingesteld (als ik de config voor de Wall Switch Module via de Hue App regel) dat als na 23.00 de lamp aan gaat, hij dan de dimmed scene moet starten.
Dit werkt wel, maar je krijgt door de config van de Module als nog eerst de standaard scene, en daarna dimt hij (werkt wel, maar is nog niet naar mn zin 😁)

Iemand anders nog een idee?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cvanatten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-06 13:22
Misschien kun je een drukvlakschakelaar gebruiken. Het ziet eruit als een pulsschakelaar maar is in feite een aan-uit schakelaar die terugspringt zoals een pulsschakelaar. Dan kun je met behulp van de if-then funtie in IconnectHue een tijdsafhankelijke scene programmeren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 16:44
Heb je de dimfunctie nodig in het toilet, behalve via de time-based functie? Je kan ook een gewone schakelaar proberen in plaats van een pulsdrukker. Daarmee kan je (denk ik) weer terug naar de situatie die je had omdat het nu voor iConnectHue weer als aan/uit wordt herkend. Maar wellicht heb ik het mis.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jassie256
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-06 12:02
Danno88 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:46:
Een vraagje waar ik niet uit kom en iemand me misschien in de goede richting kan sturen :)

Een aantal jaar geleden de overstap gemaakt naar Hue en de wandschakelaars vervangen door Hue Dimmers (de remote).

Omdat ik wat meer gebruikersgemak wilde met de dimmers (schakelaar in woonkamer was dubbele schakelaar en bediende woonkamer- en keukenplafond) aan de slag gegaan met IConnectHue wat hier perfect mee werkt.

Ook heb ik met IConnectHue de dimmer in het toilet zo ingesteld dat deze tussen 07.00 en 23.00 een ingestelde scene activeerde(standaard licht toilet), en tussen 23.00 en 07.00 een andere scene activeerde (gedimd licht toilet).
Hierdoor had je na de nachtelijke toilet bezoekjes niet direct sterretjes in je ogen ✨

Aantal jaar verder zijn we begin dat jaar begonnen met ons appartement te verbouwen en daarbij ook al het schakelmateriaal te veranderen aangezien de dimmers wel functioneel zijn, maar esthetisch geen gezicht (zeker niet naast een contactdoos) en met de komst van de Hue Wall Switch Module eindelijk zelf kiezen wat voor schakelmateriaal we wilde.

Heb nu dus overal pulsdrukkers geinstalleerd en daar achter een Wall Switch Module geplaatst en het werkt.

Het enige waar ik niet uit kom is het volgende:

In het toilet zit nu dus ook een Wall Switch Module en daar wil ik weer op basis van de tijd een bepaalde Scene activeren als de schakelaar wordt ingedrukt.

In de Hue app kan dit niet.

In IConnectHue kan ik time based kiezen, echter zit ik dan met het volgende probleem:
Met de configuratie in de Hue app, is het dimmen via puls drukker zo ingesteld dat als je hem de eerste keer lang in drukt hij gaat dimmen, laat je hem los en houd je hem weer ingedrukt dan wordt de lamp weer feller.
Deze functie kan ik niet instellen in IConnectHue en volgende de ontwikkelaar is dit ook (nog) niet mogelijk.

In de Hue Labs heb ik een Formula gevonden voor Time Based Lightning die zou kunnen werken, echter kan je hier de Wall Switch Module niet gebruiken.

In Home Assistant heb ik een automation ingesteld (als ik de config voor de Wall Switch Module via de Hue App regel) dat als na 23.00 de lamp aan gaat, hij dan de dimmed scene moet starten.
Dit werkt wel, maar je krijgt door de config van de Module als nog eerst de standaard scene, en daarna dimt hij (werkt wel, maar is nog niet naar mn zin 😁)

Iemand anders nog een idee?

Alvast bedankt!
Exact deze situatie gehad vorige week. Ooit begonnen met HUE voor toiletlicht en inmiddels nieuw huis + pulsdruk schakelaars icm wall switch module. Prima.

Stappenplan voor iConnect hue om time-based je pulsdrukker te programeren.
Kwam er eerst ook niet uit, maar na contact met iConnecthue gelukt.
Zie hieronder het complete stappenplan :)
First we reset your switch completely, so that we are also on the same
level:
- 3 bars top left
- Devices
- select Wall switch module
- Select Wizard in the upper left corner
- Reset all settings
- Select the scene to be switched during the day, or at least as the
first one during the day
We want to configure your switch manually, so you select "Edit
manually":
- "Add first action"

- Further down you will find "Additional split up" -> select
- Split by time
- Select from which time your light should no longer dim (i.e. the scene
you have already set as the first action will turn on from this time)
- The next adjustable time, sets up to which time this scene should be
switched and determines the starting point of the next scene.
- Now you can either add another scene for the other timeslot and you
have 2 timeslots or you can add another slot below

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Danno88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:20
cvanatten schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:03:
Misschien kun je een drukvlakschakelaar gebruiken. Het ziet eruit als een pulsschakelaar maar is in feite een aan-uit schakelaar die terugspringt zoals een pulsschakelaar. Dan kun je met behulp van de if-then funtie in IconnectHue een tijdsafhankelijke scene programmeren.
Bedankt voor je reactie!

Het programmeren van tijdsafhankelijke scene kan ik wel programmeren met IConnectHue.
Dat is me ook gelukt.

Het probleem alleen is dan dat ik het dimmen niet meer op de manier heb zoals het werkt als ik de module via de Hue App programmeer.

Reactie van IConnectHue Reddit:
Hey, just helping out here, I'm not our support (you can contact them in the app via "Contact" from the menu): Alterning brightness up/down on long press is unfortunately not supported, hence what you want to achieve with the long press isn't possible.
This might change in the future, but I can't tell if or when.
Archer_VC10 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:05:
Heb je de dimfunctie nodig in het toilet, behalve via de time-based functie? Je kan ook een gewone schakelaar proberen in plaats van een pulsdrukker. Daarmee kan je (denk ik) weer terug naar de situatie die je had omdat het nu voor iConnectHue weer als aan/uit wordt herkend. Maar wellicht heb ik het mis.
Bedankt voor je reactie!

Denk dat het ook een gevalltje OCD is waar ik alles hetzelfde wil hebben (dus overal pulsdrukkers) en de instellingen hetzelfde zoals het was met de Hue Dimmers 8)7

Overdag zal het dimmen niet perse nodig zijn, maar snachts als hij in dimmed mode inschakelt dan kan het soms handig zijn het iets feller te zetten.
(vooral als dochter een nachtelijk ongelukje op toilet heeft en we niet gelijk 700 lumen op full brightness hebben 8) )

Maar misschien moet ik het dimmen los laten, en de boel gewoon splitten in time based en eventueel met een second press dan splitten:

Overdag - 1st press = standaard scene
S nachts - 1st press= night scene --> 2nd press is standaard scene
jassie256 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:56:
[...]

Exact deze situatie gehad vorige week. Ooit begonnen met HUE voor toiletlicht en inmiddels nieuw huis + pulsdruk schakelaars icm wall switch module. Prima.

Stappenplan voor iConnect hue om time-based je pulsdrukker te programeren.
Kwam er eerst ook niet uit, maar na contact met iConnecthue gelukt.
Zie hieronder het complete stappenplan :)

[...]
Bedankt voor je reactie!!!

Zo had ik hem ook eerst ingesteld en dan werkt het ook met de scene's!

Maar zoals hierboven beantwoord, werkt het dimmen dan niet meer naar mijn zijn (dus alternating brightness up/down).

Hopelijk nemen ze dat een keer mee in de app!

Denk dat het dus het een of het andere helaas wordt :-( ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jwhoogervorst
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-06 14:49
Er zijn releasenotes voor de bridge:

May 25, 2023
Software version: 1958077010

Improved performance and reliability of the system

Voor elke oplossing is er een probleem!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jassie256
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-06 12:02
Danno88 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:09:
[...]

Bedankt voor je reactie!

Het programmeren van tijdsafhankelijke scene kan ik wel programmeren met IConnectHue.
Dat is me ook gelukt.

Het probleem alleen is dan dat ik het dimmen niet meer op de manier heb zoals het werkt als ik de module via de Hue App programmeer.

Reactie van IConnectHue Reddit:

[...]

[...]

Bedankt voor je reactie!

Denk dat het ook een gevalltje OCD is waar ik alles hetzelfde wil hebben (dus overal pulsdrukkers) en de instellingen hetzelfde zoals het was met de Hue Dimmers 8)7

Overdag zal het dimmen niet perse nodig zijn, maar snachts als hij in dimmed mode inschakelt dan kan het soms handig zijn het iets feller te zetten.
(vooral als dochter een nachtelijk ongelukje op toilet heeft en we niet gelijk 700 lumen op full brightness hebben 8) )

Maar misschien moet ik het dimmen los laten, en de boel gewoon splitten in time based en eventueel met een second press dan splitten:

Overdag - 1st press = standaard scene
S nachts - 1st press= night scene --> 2nd press is standaard scene

[...]

Bedankt voor je reactie!!!

Zo had ik hem ook eerst ingesteld en dan werkt het ook met de scene's!

Maar zoals hierboven beantwoord, werkt het dimmen dan niet meer naar mijn zijn (dus alternating brightness up/down).

Hopelijk nemen ze dat een keer mee in de app!

Denk dat het dus het een of het andere helaas wordt :-( ;)
Dat moet je in het andere 'tabje HOLD' los aanzetten. (Long press exclusively)
Dan kun je weer dimmen met de puls drukker.

[Voor 8% gewijzigd door jassie256 op 26-05-2023 15:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roma61
Roma61 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:53:
Kan iemand mij helpen aub of meedenken? Ik ben de woonkamer aan het verbouwen en wou alles kopen van hue, nu gaat dit niet omdat ik graag dimbare inbouw spots in een verlaagd plafond wil hebben, maar ivm de aansluiting op de ramen heb ik Max 5cm dat ik kan verlagen, met de hue spotjes gaat dit niet, het lampje alleen al is 5,8 cm.
Er zijn wel spotjes met Travo 220v die lager zijn maar niet van hue, ik ben een leek op dit gebied, klik aan klik uit is mij ook aangeraden in samenwerking met hue maar ik ben nog een ouder iemand op dit gebied, veel info is schaars.
Daar ik ook een sensor bij de trap wil hebben en verschillend moet kunnen dimmen, en graag dimbare led strips onder mijn bar etc weet ik even niet wat wat ik moet kiezen.
Op internet zie ik door de bomen het bos niet meer, dus hoop dat iemand mij hier kan helpen?
Iemand aub?
Kan ik eventueel hue gebruiken met andere dimbare spots?
Er zouden een paar verschillende groepjes moeten komen

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:55
Roma61 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 23:19:
[...]

Iemand aub?
Waarom wil je een oplossing zoals Hue gebruiken? Als we weten wat je wensen en eisen zijn kunnen we je wel op de goede weg wijzen. En kijken of Hue wel echt de beste oplossing is.

• musicpixel
  • Laatst online: 22:00
Roma61 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 23:19:
[...]

Iemand aub?
Iedereen heeft andere wensen en een andere situatie (huis) dus advies is vaak maatwerk. Hoe meer wij weten van de situatie en je wensen des te beter kunnen wij helpen.

Waar moet je dan aan denken? Wil je bijvoorbeeld lampen waarvan je RGB of warm/koud wit wilt kunnen instellen, bijvoorbeeld om het lichtbeeld gelijk te maken aan de andere verlichting in de kamer? Wil je nog steeds bediening op de muur en moet dat een dimmer of schakelaar zijn? En hoe is de bedrading in de inbouwdoos? Wil je kunnen schakelen met een bewegingssensor en/of op zonsopkomst/ondergang?
En zoals je al aangeeft: kun je op die plek wel Hue toepassen, of past dat niet?

Wat slimme verlichting betreft: iets moet er slim zijn. Dat kan de lamp zelf zijn, het armatuur, een losse inbouwmodule, of de schakelaar/dimmer. Maar je kunt dat (per lamp) niet mixen: dus niet een slimme dimmer op slimme lampen aansluiten.

Wat je plafond betreft: kun je niet lager gaan dan die 5cm, maar dan bij het raam iets eerder ophouden zodat je daar een soort van dieper koofje creeert? Daar kun je dan de raambekleding weer gedeeltelijk achter laten vallen. (Hoop dat je snapt wat ik bedoel ;) )
Je zou zelfs rondom het verlaagde plafond iets vanaf de muur kunnen laten ophouden en dan een ledstrip daarachter monteren voor zacht indirect licht.
Maar goed ik ken de situatie niet.

Er zijn zoveel mogelijkheden en oplossingen dat het belangrijk is om dat van te voren goed uit te zoeken en uit te denken.

Feel free to Buy me a coffee

• TheWallet
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 21:34
Volgende week gaat onze oude keuken eruit en starten de voorbereidingen voor onze nieuwe keuken. Kan ik ook eindelijk de lelijke schakelaars aanpakken :-)

Het zijn alle vier gewone wipschakelaars. Ik wil ze samenvoegen in 2 dozen met elke 2 schakelaars. Ik zou echter dan de meest linkse schakelaar willen gebruiken voor onze nieuwe Philips Hue lamp met behulp van de wall switch module. Kun je zo’n dubbele schakelaar echter wel splitsen naar een standaard schakelaar en een Philips Hue schakelaar?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:49
TheWallet schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 08:52:
Volgende week gaat onze oude keuken eruit en starten de voorbereidingen voor onze nieuwe keuken. Kan ik ook eindelijk de lelijke schakelaars aanpakken :-)
[Afbeelding]
Het zijn alle vier gewone wipschakelaars. Ik wil ze samenvoegen in 2 dozen met elke 2 schakelaars. Ik zou echter dan de meest linkse schakelaar willen gebruiken voor onze nieuwe Philips Hue lamp met behulp van de wall switch module. Kun je zo’n dubbele schakelaar echter wel splitsen naar een standaard schakelaar en een Philips Hue schakelaar?
Ja als de schakelaar twee fasedraden toelaat wel. Ik weet overigens niet of het mag maar ik zie geen risico waarom het tot een onveilige situatie zou leiden.

Always look on the bright side of life.

• Roma61
musicpixel schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 07:59:
[...]

Iedereen heeft andere wensen en een andere situatie (huis) dus advies is vaak maatwerk. Hoe meer wij weten van de situatie en je wensen des te beter kunnen wij helpen.

Waar moet je dan aan denken? Wil je bijvoorbeeld lampen waarvan je RGB of warm/koud wit wilt kunnen instellen, bijvoorbeeld om het lichtbeeld gelijk te maken aan de andere verlichting in de kamer? Wil je nog steeds bediening op de muur en moet dat een dimmer of schakelaar zijn? En hoe is de bedrading in de inbouwdoos? Wil je kunnen schakelen met een bewegingssensor en/of op zonsopkomst/ondergang?
En zoals je al aangeeft: kun je op die plek wel Hue toepassen, of past dat niet?

Wat slimme verlichting betreft: iets moet er slim zijn. Dat kan de lamp zelf zijn, het armatuur, een losse inbouwmodule, of de schakelaar/dimmer. Maar je kunt dat (per lamp) niet mixen: dus niet een slimme dimmer op slimme lampen aansluiten.

Wat je plafond betreft: kun je niet lager gaan dan die 5cm, maar dan bij het raam iets eerder ophouden zodat je daar een soort van dieper koofje creeert? Daar kun je dan de raambekleding weer gedeeltelijk achter laten vallen. (Hoop dat je snapt wat ik bedoel ;) )
Je zou zelfs rondom het verlaagde plafond iets vanaf de muur kunnen laten ophouden en dan een ledstrip daarachter monteren voor zacht indirect licht.
Maar goed ik ken de situatie niet.

Er zijn zoveel mogelijkheden en oplossingen dat het belangrijk is om dat van te voren goed uit te zoeken en uit te denken.
Raamnis werkt niet ivm kiep kantelraam naar binnen, nu zag ik dat je Zigbee dimmers hebt die in een doos geplaatst kunnen worden en per deel kunnen dimmen en samenwerken met hue, zodat ik bv 4 groepen in de woonkamer kan aansturen.
Eventueel met een losse schakelaar en app aan te sturen.
Waar ik nog heel onzeker over ben is welke lage spots ik moet aanschaffen, het liefst met als het gedimt is zacht licht en helder als voluit geschakeld wordt.
Iemand ervaring hier mee?
Beste 230v led met trafo denk ik?
Of zijn er ook andere opties?

• musicpixel
Roma61 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:10:
[...]

Raamnis werkt niet ivm kiep kantelraam naar binnen, nu zag ik dat je Zigbee dimmers hebt die in een doos geplaatst kunnen worden en per deel kunnen dimmen en samenwerken met hue, zodat ik bv 4 groepen in de woonkamer kan aansturen.
Eventueel met een losse schakelaar en app aan te sturen.
Waar ik nog heel onzeker over ben is welke lage spots ik moet aanschaffen, het liefst met als het gedimt is zacht licht en helder als voluit geschakeld wordt.
Iemand ervaring hier mee?
Beste 230v led met trafo denk ik?
Of zijn er ook andere opties?
Ik denk dat je eerst op zoek moet naar een armatuur. Er zijn armaturen met geintegreerde LEDs, maar daar kun je dus niet de lamp van vervangen. Ik lees dat je ook bij meer dimmen warmer licht wilt, dan wanneer ie voluit staat. Dat is warm dimmen, of warmglow. Denk dat de combinatie met geintegreerde LEDs niet heel makkelijk te vinden zal zijn.

De meeste spotjes-armaturen zijn GU10, net als Hue, en daarmee heb je dus het probleem van de inbouwdiepte. Echter heb je daarmee wel de meeste keus in lampen. Is zoiets misschien een optie? Er zullen vast ook andere merken zijn die zoiets hebben en mogelijk kleiner zijn.

Wat lichtkleur/temperatuur betreft: ik zou niet boven de 2700K gaan. Persoonlijk vind ik dit al te wit, mijn (Hue) lampen staan 's avonds op 2150K wat heel warm is.

Als je je armatuur en lichtbron hebt gevonden kun je daar wel een schakelaar/dimmer bij zoeken.

Overigens heb je geen trafo nodig als de lichtbron 230V is. Er valt dan niet veel te transformeren ;)
Maar wat je bedoelt is waarschijnlijk een driver. Maar bij 230V is die niet nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 17:35
Kun je zo’n dubbele schakelaar echter wel splitsen naar een standaard schakelaar en een Philips Hue schakelaar?
Vrijwel alle dubbele schakelaars hebben maar 1 aansluiting voor de (bruine) fase draad.
Dus met zo’n schakelaar is het niet mogelijk om te splitsen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02:45
remmuz schreef op zondag 28 mei 2023 @ 08:29:
[...]

Vrijwel alle dubbele schakelaars hebben maar 1 aansluiting voor de (bruine) fase draad.
Dus met zo’n schakelaar is net niet mogelijk om te splitsen.
Volgens mij moet@TheWallet op zoek naar een dubbele wisselschakelaar. Hierin zitten de fasen gescheiden anders kan je er geen hotel schakeling mee maken.

Strava

Acties:
  • 0Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 17:35
Tinusvolkel schreef op zondag 28 mei 2023 @ 08:54:
[...]

Volgens mij moet@TheWallet op zoek naar een dubbele wisselschakelaar. Hierin zitten de fasen gescheiden anders kan je er geen hotel schakeling mee maken.
Een wisselschakelaar wisselt tussen 2 uitgangen. Voor een hotelschakeling is het niet nodig om 2 fase draden te hebben.
Een dubbele wisselschakelaar heeft 1 fase draad en 4 schakeldraden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02:45
remmuz schreef op zondag 28 mei 2023 @ 11:10:
[...]

Een wisselschakelaar wisselt tussen 2 uitgangen. Voor een hotelschakeling is het niet nodig om 2 fase draden te hebben.
Een dubbele wisselschakelaar heeft 1 fase draad en 4 schakeldraden.
Zoiets werkt toch gewoon?

Strava

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-06 07:56

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Weet iemand hier of er draaidimmers bestaan waarmee Hue lampen kan dimmen? Dus niet een Hue dimmer waarmee je traditionele lampen kan dimmen.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:01
Erhnam schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:35:
Weet iemand hier of er draaidimmers bestaan waarmee Hue lampen kan dimmen? Dus niet een Hue dimmer waarmee je traditionele lampen kan dimmen.
De nieuwe Hue Tap dial en de Hue Smart-knop kan je aan draaien om Hue lampen te dimmen.

Het moeten echt smart knoppen/dimmers zijn als je een Hue lamp wilt kunnen dimmen, een traditionele dimmer zal een slimme lamp slopen.

Gallery V&A

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheWallet
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 21:34

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roma61
musicpixel schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 14:12:
[...]

Ik denk dat je eerst op zoek moet naar een armatuur. Er zijn armaturen met geintegreerde LEDs, maar daar kun je dus niet de lamp van vervangen. Ik lees dat je ook bij meer dimmen warmer licht wilt, dan wanneer ie voluit staat. Dat is warm dimmen, of warmglow. Denk dat de combinatie met geintegreerde LEDs niet heel makkelijk te vinden zal zijn.

De meeste spotjes-armaturen zijn GU10, net als Hue, en daarmee heb je dus het probleem van de inbouwdiepte. Echter heb je daarmee wel de meeste keus in lampen. Is zoiets misschien een optie? Er zullen vast ook andere merken zijn die zoiets hebben en mogelijk kleiner zijn.

Wat lichtkleur/temperatuur betreft: ik zou niet boven de 2700K gaan. Persoonlijk vind ik dit al te wit, mijn (Hue) lampen staan 's avonds op 2150K wat heel warm is.

Als je je armatuur en lichtbron hebt gevonden kun je daar wel een schakelaar/dimmer bij zoeken.

Overigens heb je geen trafo nodig als de lichtbron 230V is. Er valt dan niet veel te transformeren ;)
Maar wat je bedoelt is waarschijnlijk een driver. Maar bij 230V is die niet nodig.
https://letsleds.nl/produ...ip65-dimbaar-dim-to-warm/
Deze gevonden, dimbare spot met eigen trafo en dimbaar naar warm, volgens mij kan het lampje er niet uit, maar als ik er 1 of 2 extra koop kan ik lamp met armatuur wisselen en dimmen met een Zigbee dimmer?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• musicpixel
Roma61 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:33:
[...]

https://letsleds.nl/produ...ip65-dimbaar-dim-to-warm/
Deze gevonden, dimbare spot met eigen trafo en dimbaar naar warm, volgens mij kan het lampje er niet uit, maar als ik er 1 of 2 extra koop kan ik lamp met armatuur wisselen en dimmen met een Zigbee dimmer?
Waarschijnlijk wel. Maar vraag me alleen af of je die trafo wel door het gat krijgt met jouw kleine inbouwdiepte.

Kijk anders ook even hier:
https://www.ecobright.nl/...m-to-warm--zaagmaat-55mm/

Daarvoor geldt hetzelfde mbt de trafo, maar zij verkopen ook een goede Zigbee dimmer (de EcoDim.07 Basic, die samenwerkt met Hue, wel even checken welk schakelmateriaal je hebt en of dat past).
Zou ze gewoon even bellen en je situatie uitleggen.

En anders gewoon bestellen wat je denkt nodig te hebben en een test-opstelling maken.

Ik heb hier bijvoorbeeld een stel warm-dimmen GU10 MR11 35mm spots (erg moeilijk te vinden) en die werken goed als je ze gewoon dimt als ze al aan zijn, maar de slow-start van de dimmer werkt er niet lekker mee samen. Licht is in 1x aan, ipv geleidelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• musicpixel
[Afbeelding]
Ik lees dat je van 4 inbouwdozen naar 2 wilt. Neem echter ook het volgende in overweging:
Je hebt nu 1 Hue lamp, maar Hue is nogal verslavend en binnen de kortste keren hangt je huis vol ;-)
Dat betekent dat als je de boel samenvoegt je mogelijk later weer een nieuwe schakelaar moet aanschaffen voor die andere Hue lampen.
Verder is het met Hue zo dat je ook scenes kunt gebruiken en het is handig om hier een extra schakelaar voor te hebben, naast de handmatige bediening.
Teruggaan naar 2 inbouwdozen maakt je dan in de (nabije) toekomst minder flexibel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baffel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 16:47
Weet er iemand welke kleur van Gira schakelmateriaal (of een ander merk) het beste past bij het wit (en zwart) van de Hue Tab?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:58
Baffel schreef op maandag 29 mei 2023 @ 21:00:
Weet er iemand welke kleur van Gira schakelmateriaal (of een ander merk) het beste past bij het wit (en zwart) van de Hue Tab?
Neem de knop mee naar de hornbach en je kan het zo vergelijken :) geen antwoord maar wel een idee!

Lichtpuntje... (Xbox: LuisjeNL)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02:15
Hallo allemaal,

Ik heb een aantal Hue-lampen die ik nu met afstandsbedieningen en tap dials bedien. Nu wil ik de wandschakelaars ook gaan upgraden van standaard stroom/geen stroom naar pulsdrukkers met de Wall Switch Modules.

Nu vraag ik me alleen af welk type pulsdrukker van Busch Jaeger ik nodig heb voor een dubbele schakelaar. Het is mij niet duidelijk wat het verschil is tussen onderstaande modules en in welke situatie je welke module nodig hebt:Iemand die hier meer verstand van heeft die mij wegwijs kan maken?

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:27

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ridicuul schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 09:23:
Het is mij niet duidelijk wat het verschil is tussen onderstaande modules en in welke situatie je welke module nodig hebt:
Het staat in de omschrijving, de eerste is 2 polig (gescheiden), de ander 2 polig (gedeelde invoer). Voor de wall module is de eerste makkelijker aangezien het dan niet uitmaakt hoe je deze aansluit. Ook kan je deze combineren met iets anders als dat noodzakelijk is. Bij de andere moet je zorgen dat de common (als die er is?) op de 'invoer' zit.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xFeverr
Ridicuul schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 09:23:
Hallo allemaal,

Ik heb een aantal Hue-lampen die ik nu met afstandsbedieningen en tap dials bedien. Nu wil ik de wandschakelaars ook gaan upgraden van standaard stroom/geen stroom naar pulsdrukkers met de Wall Switch Modules.

Nu vraag ik me alleen af welk type pulsdrukker van Busch Jaeger ik nodig heb voor een dubbele schakelaar. Het is mij niet duidelijk wat het verschil is tussen onderstaande modules en in welke situatie je welke module nodig hebt:Iemand die hier meer verstand van heeft die mij wegwijs kan maken?
Maakt eigenlijk niet uit bij deze twee. Bij de wall switch module heb je twee kanalen waarop je een schakelaar kunt aansluiten. Per kanaal heb je een witte en een gele draad. Hieronder zie je de verschillen in aansluiting bij de twee:

A = 2020 US-205-101 (deze dus)
B = 2020 US-205 (deze dus)

Het verschil is dat A gescheiden L-contacten heeft en B niet. Bij B moet je beide witte draden van beide kanalen op hetzelfde L-contact aansluiten. Bij A moet je de witte draden elk op een los L contact zetten. De werking zal verder hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ecoverlicht.nl
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 30-05 15:20
Om jullie een beter inzicht te geven in de mogelijkheden, voordelen en waar op te letten bij het kopen van een slim verlichtingssysteem zoals Philips Hue, heb ik onderstaand artikel geschreven. Ik deel het graag met jullie!

https://DACHTHETFFNIET.CO...een-complete-handleiding/

[Voor 4% gewijzigd door teacher op 30-05-2023 15:14]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xFeverr
Ecoverlicht.nl schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 14:59:
Om jullie een beter inzicht te geven in de mogelijkheden, voordelen en waar op te letten bij het kopen van een slim verlichtingssysteem zoals Philips Hue, heb ik onderstaand artikel geschreven. Ik deel het graag met jullie!

https://DACHTHETFFNIET.CO...een-complete-handleiding/
In het artikel, dat zo te zien al is weggehaald door een mod, ga je vooral in op wat er allemaal positief is aan slimme verlichting en gaat wat systemen langs. Maar als ik het lees, heeft het allemaal voordelen en geen nadelen ten opzichte van elkaar.
Bij LIFX staat er dat het super gemakkelijk is omdat je geen bridge nodig hebt, want het werkt op Wifi. Maar... is dat dan wel zo makkelijk? Want als ik de setup van LIFX bekijk is het helemaal niet zo gemakkelijk. Je moet een account maken. Je moet verbinden met een onbeveiligd wifinetwerk met LIFX in de naam. Je moet je wifi-gegevens invoeren, etc. etc.

Bij Nanoleaf staat:
Een ander voordeel van Nanoleaf is dat het systeem erg energiezuinig is, waardoor het niet alleen goed is voor het milieu, maar ook voor je portemonnee. Het verbruikt ongeveer 7,5 watt per paneel, wat vergelijkbaar is met het energieverbruik van een normale gloeilamp.
Terwijl je aan het begin van het artikel verteld wordt dat slimme verlichting energiezuinig is:
Bovendien zijn LED-lampen energiezuiniger dan traditionele gloeilampen, waardoor je ook op de lange termijn energie en kosten bespaart.
Het zal allemaal wel goed bedoeld zijn, maar het lijkt meer op een reclamepraatje dan op een handleiding. Durf de nadelen van elk systeem dan ook te benoemen en laat een goede vergelijking zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roma61
musicpixel schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:00:
[...]

Waarschijnlijk wel. Maar vraag me alleen af of je die trafo wel door het gat krijgt met jouw kleine inbouwdiepte.

Kijk anders ook even hier:
https://www.ecobright.nl/...m-to-warm--zaagmaat-55mm/

Daarvoor geldt hetzelfde mbt de trafo, maar zij verkopen ook een goede Zigbee dimmer (de EcoDim.07 Basic, die samenwerkt met Hue, wel even checken welk schakelmateriaal je hebt en of dat past).
Zou ze gewoon even bellen en je situatie uitleggen.

En anders gewoon bestellen wat je denkt nodig te hebben en een test-opstelling maken.

Ik heb hier bijvoorbeeld een stel warm-dimmen GU10 MR11 35mm spots (erg moeilijk te vinden) en die werken goed als je ze gewoon dimt als ze al aan zijn, maar de slow-start van de dimmer werkt er niet lekker mee samen. Licht is in 1x aan, ipv geleidelijk.
Hartelijk dank iedereen voor het meedenken, hierdoor ben ik anders gaan zoeken en heb lage spots gevonden 230v zonder trafo, dim to warm met Zigbee
https://www.ledinbouwspot...mbaar-zwart/elv-54-zw-dt/
Heb ze gebeld en fijn contact gehad, ook over puls schakelaar en Zigbee inbouw dimmer, aanrader

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:27

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

xFeverr schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 14:24:
Bij B moet je beide witte draden van beide kanalen op hetzelfde L-contact aansluiten.
Ik kan nergens vinden dat wit de/een common wire is?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• musicpixel
Roma61 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 22:57:
[...]

Hartelijk dank iedereen voor het meedenken, hierdoor ben ik anders gaan zoeken en heb lage spots gevonden 230v zonder trafo, dim to warm met Zigbee
https://www.ledinbouwspot...mbaar-zwart/elv-54-zw-dt/
Heb ze gebeld en fijn contact gehad, ook over puls schakelaar en Zigbee inbouw dimmer, aanrader
Mooi dat je er uit bent.

Maar is dit nou een spot met geintegreerde zigbee, of is het gewoon een doodnormale spot die met zowel een normale als een zigbee dimmer kan samenwerken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xFeverr
DukeBox schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:11:
[...]

Ik kan nergens vinden dat wit de/een common wire is?
Nee, dat kon ik ook niet vinden. Maar in de instructievideo van Philips Hue doen ze de witte draad ook op de ingang/com/'de rooie' van een wisselschakelaar. Dus vandaar dat ik dat bij de pulsdrukker ook heb gedaan. Misschien dat het ook niet uit maakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23:05
Zojuist bezig geweest om een Sonoff ZBMINIL2 aan te sluiten (zonder neutrale draad). Het kastje werkte wel, maar helaas was de lamp niet vindbaar in de Hue app.
Op internet lees ik ook wisselende ervaringen, erg jammer!

Hebben jullie nog ervaringen of tips? Wellicht andere (no neutral) smart switch suggesties?
Pagina: 1 ... 53 54 55 Laatste

Let op:
Om producten over te nemen/te verkopen kun je V&A gebruiken. Gelieve niet met dit soort posts het topic vervuilen.
Kortingen/aanbiedingen m.b.t. Hue hier graag plaatsen: [Aanbiedingen / Kortingscodes] Philips Hue

Zigbee dealtjes bespreken kan hier: Zigbee randapparatuur aanbiedingen- & kortingscodetopic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee