Ik heb inmiddels 2 jaar de Hue Play Gradient Lightstrip achter m'n tv hangen, maar een hoeksteun valt bijna iedere dag van de tv af, waardoor de lightstrip dus ook gaat hangen. Dat lijkt me niet heel goed voor de levensduur.
De steun valt er dus af, terwijl het plak gedeelte nog aan de tv zit. Ik dacht eraan om wat lijm te gebruiken om dit weer vast te maken, maar of dit nou het beste idee is...
Iemand toevallig suggesties of zou ik dit gewoon proberen?
Edit: De lightstrip lijkt het al te hebben begeven...
De steun valt er dus af, terwijl het plak gedeelte nog aan de tv zit. Ik dacht eraan om wat lijm te gebruiken om dit weer vast te maken, maar of dit nou het beste idee is...
Iemand toevallig suggesties of zou ik dit gewoon proberen?
Edit: De lightstrip lijkt het al te hebben begeven...
[ Voor 6% gewijzigd door RobinNL op 21-09-2026 20:19 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Let op:
Om producten over te nemen/te verkopen kun je V&A gebruiken. Gelieve niet met dit soort posts het topic vervuilen.
Kortingen/aanbiedingen m.b.t. Hue hier graag plaatsen: [Aanbiedingen / Kortingscodes] Philips Hue
Zigbee dealtjes bespreken kan hier: Zigbee randapparatuur aanbiedingen- & kortingscodetopic
Om producten over te nemen/te verkopen kun je V&A gebruiken. Gelieve niet met dit soort posts het topic vervuilen.
Kortingen/aanbiedingen m.b.t. Hue hier graag plaatsen: [Aanbiedingen / Kortingscodes] Philips Hue
Zigbee dealtjes bespreken kan hier: Zigbee randapparatuur aanbiedingen- & kortingscodetopic
:strip_exif()/f/image/Tro6Kn8O2Xtkw2BqZWa8H9GD.jpg?f=fotoalbum_large)