Ik denk (hoop) dat "we" nu wat te zwaar zijn door minder te bewegen.BarôZZa schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:38:
Over Japan gesproken: gaan we in Nederland ooit nog eens iets doen aan al die dikke bejaarden? In Azië zie ik altijd oudjes de berg op rennen, op straat dansen/tai chi/etc, ondersteboven aan rekken hangen en hebben ze van die speeltuinen voor bejaarden met allemaal apparaten. Hier heeft 60% overgewicht en het neemt alleen maar toe. Daar mag wel een flinke cultuursverandering in komen.
Vroeger zou ik tot 2300 bij mijn ouders zijn en dan naar huis racen om de kat snoep te geven.
Nu moet ik redelijk rustig naar huis tussen de meute zondagsrijders die niet gewend is dat er mensen zijn die harder dan 15 km/u kunnen fietsen en die ook nogal eens zwalken of onverwachte manoeuvres maken.
Vroeger bleef ik bij een vriend tot na 12 en fietste dan hard naar huis om hetzelfde te doen.
Vroeger gingen we samen na het eten wat lopen in de buurt of een ommetje in de middag om boodschappen te doen.
Nu is dat dus alleen of "heel langzaam".
Dus ik hoop dat ik straks automatisch weer wat meer "kan trainen".
Ja Ik let op en heb altijd verlichting.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita